ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ورود به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان

ورود به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهتر است بدانید افراد بازنشسته یا شاغلین آموزش و پرورش با مراجعه کردن به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان می توانند به آسانی حکم حقوقی خود را دریافت کنند، این امکان به صورت غیر حضوری فراهم شده است و افراد شاغل و یا بازنشستگان آموزش و پرورش بدون صرف وقت و انرژی زیادی می توانند به آسانی به این سایت مراجعه کنید.

این سایت به گونه‌ ای طراحی شده است که تمام افراد اعم از شاغلین و بازنشستگان می توانند با مراجعه به آن حکم کارگزینی خود را دریافت کرده و سپس از آن پرینت بگیرند در کل تفاوت هایی بین طرز دریافت کردن حکم کارگزینی شاغلان با بازنشستگان وجود دارد که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

امروز بسیاری از افراد مایل به دریافت غیرحضوری و آنلاین حکم کارگزینی خود هستند که این سایت امکان را فراهم کرده است تا با ورود به پورتال شخصی خود بتوانند این برگه را با اطمینان فراوان و بدون هیچگونه مشکلی دریافت کنند.

بهتر است بدانید که این سامانه زیر نظر صندوق بازنشستگی کشور است و تمام افراد از جمله بازنشستگان می توانند به آن مراجعه کنند این سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که امکان ورود به آنها از طریق سیستم های خانگی یا کافی نت به راحتی امکان پذیر است و هزینه زیادی برای شما ندارد.

همچنین ورود به این سامانه به آسانی انجام می گیرد و شما به راحتی و بدون نیاز به دانستن اطلاعات پیچیده می توانید به صفحه شخصی خود وارد شوید.

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان

دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان

👈شاغلین آموزش و پرورش و کارکنان شاغل می‌ توانند برای دریافت حکم کارگزینی خود به سایت medu.ir مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری این حکم را دریافت کنند.

امروزه با مراجعه به این سایت نیازی به مراجعه حضوری و صرف وقت اضافی نیست و شاغلین می توانند در کمترین زمان و بدون نیاز به صرف انرژی زیاد یا حتی آموزش خاص، حکم حقوقی خود را دریافت کنند.

افراد فرهنگی برای اطلاع یافتن از میزان حقوق پایه خود و یا افزایش آن می توانند به این سایت مراجعه کنند، علاوه بر این، این سایت آماده ارائه هرگونه خدمات مختلف به فرهنگیان شاغل می باشد و این افراد می توانند به آسانی با استفاده از سیستم ساده به این سایت مراجعه کنند.

این نکته قابل ذکر است که این سایت فقط مخصوص شاغلین می باشد و بازنشستگان نمی توانند از آن استفاده کنند زیرا سایت دیگری مخصوص این افراد به صورت جداگانه وجود دارد.

ذکر این نکته ضروری است که برای دریافت تسهیلات بانکی مانند انواع وام یا انجام کارهای مربوط به دریافت ویزا دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان اهمیت زیادی دارد که این افراد می‌ توانند از طریق این سایت به آسانی اقدام به دریافت و سپس پرینت آن کنند.

برای کسب اطلاع از شرایط انصراف از تعهد خدمت فرهنگیان روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان شاغل

👈برای ورود به این سایت شاغلان فرهنگی نیاز به اطلاعات خاص و شخصی مربوط به خود دارند، برای مثال داشتن نام کاربری و رمز عبور جهت ورود به این سایت الزامی می باشد این افراد می توانند اطلاعات لازم را از اداره آموزش و پرورش و در برخی مواقع از مدیر یا رئیس مدرسه دریافت کنند.

افرادی که جزء کارکنان و شاغلین فرهنگی هستند باید طبق مراحل زیر جهت دریافت کردن حکم کارگزینی خود اقدام کنند:

  • در ابتدا باید به که نشانی آن medu.gov.ir می باشد مراجعه کرده و سپس از بخش پایگاه های زیر مجموعه بر روی نام شهر و استان خود کلیک کنند.

حکم کارگزینی فرهنگیان

  • پس از باز شدن نام استان و شهر خود را پیدا و و آن را انتخاب کنید.

ورود به سامانه فرهنگیان

  • در مرحله روی آدمک بالا زده و بعد از بروز شدن صفحه نام کاربری و گذرواژه خود را در کادر مربوطه درج نموده و سپس اقدام به فشردن کلید ورود کنید.

سامانه حقوقی فرهنگیان

  • پس از آن وارد صفحه کاربری مخصوص به خود می شوید که باید گزینه ی دریافت حکم کارگزینی را انتخاب کرده و اقدام به انجام فرآیند مورد نظر خود کنید.

در این بخش شما می توانید تمام مزایایی که برای شما در نظر گرفته اند را به آسانی مشاهده کرده و از آن آگاه شوید.

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته

👈بسیاری از فرهنگیان بازنشسته مایل به دریافت حکم کارگزینی خود به صورت آنلاین هستند که این افراد با مراجعه به سایت www.cspf.ir می توانند به راحتی حکم مربوط به خود را پرینت گرفته یا مشاهده کنند.

البته راه دومی نیز با آدرس www.sabasrm.ir وجود دارد که در صورت تمایل این افراد می‌توانند از طریق این سایت وارد شده و اقدام به مشاهده حکم کارگزینی خود کنند، این سایت مستقیم به درگاه خدمات الکترونیکی مربوط به صندوق بازنشستگی کشور وارد می شود.

امروز دریافت این حکم به صورت اینترنتی و در کمترین زمان انجام می گیرد و بازنشستگان محترم می توانند به آسانی با دانستن اطلاعات زیر حکم حقوقی مربوط به خود را مشاهده یا دریافت کنند:

  • شماره حساب
  • کد ملی
  • شماره دفتر کل

حکم کارگزینی جزء مهم ترین و اصلی‌ ترین حکم های لازم برای معلمان و کارکنان بازنشسته آموزش و پرورش می باشد که این افراد می توانند در صورت تمایل با ورود به این سامانه حکم خود را مشاهده کرده یا از آن پرینت بگیرند.

برای این کار کافی است این افراد به سایت ذکر شده به نشانی اینترنتی cspf.ir  مراجعه کرده و سپس طبق مراحل زیر پیش بروند:

سامانه حقوقی بازنشستگان

  • پس از ورود به این سایت شما باید به قسمت درگاه خدمات الکترونیک مراجعه کنید و بر روی آن کلیک کنید.

مشاهده فیش حقوقی بازنشستگان

  • در مرحله بعد باید بر روی گزینه حقوق کلیک کرده و سپس اقدام به زدن گزینه دریافت حکم حقوقی کنید.

مشاهده فیش حقوقی فرهنگیان بازنشسته

  • مرحله بعد شامل ورود به سامانه می باشد که شما باید اطلاعاتی که قبلا ذکر کردیم مانند شماره ملی خود، شماره حساب و شماره دفتر کل را وارد کرده و پس از آن بر روی گزینه‌ ی ورود کلیک کنید.
  • در مرحله انتها و آخر به سامانه حکم کارگزینی وارد می شوید و می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را مشاهده کرده و در صورت نیاز اقدام به گرفتن پرینت از آن ها کنید.

👈این سایت برای فرهنگیان بازنشسته اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در آن می توان اطلاعات مهم و لازم مانند میزان افزایش حقوق و درامد، مزایای در نظر گرفته شده برای بازنشستگان و دیگر موارد را به آسانی مشاهده کرد.

همه بازنشستگان آموزش و پرورش می توانند به این سایت مراجعه کرده و پس از ورود به صفحه ی شخصی اختصاصی خود از موارد ذکر شده مطلع شوند.

به دلیل پیشرفت تکنولوژی، بازنشستگان و مستمری بگیران نیازی نیست برای دریافت حکم کارگزینی خود مسیر طولانی تا اداره را طی کنند و تنها با مراجعه به این سایت و در کمترین زمان می توانند اقدام به مشاهده حکم خود کنند.

مشاهده حکم کارگزینی فرهنگیان

👈امروز معلمان شاغل یا فرهنگیان بازنشسته برای مشاهده یا پرینت گرفتن حکم کارگزینی خود باید به سایت های مخصوص مراجعه کنند.

این سایت ها برای افراد شاغل و افراد بازنشسته متفاوت بوده و هر یکی از ایشان نیاز است به سایت مخصوص به خود مراجعه کنند برای مثال افراد شاغل باید به سایت medu.ir  مراجعه کرده و افراد بازنشسته نیز برای مشاهده حکم کارگزینی خود به سایت cspf.ir مراجعه کنند.

به دلیل این که برای اطلاع از این تسهیلات نیاز به مراجعه حضوری نیست، پس توانسته است کار بسیاری از افراد را راحت تر کرده و هزینه و انرژی رفت و برگشت را تا مقادیر بسیار زیادی کاهش دهد، این سایت ها از نظر خدمات و پشتیبانی با یکدیگر تفاوت داشته و کاملاً از یکدیگر مجزا می باشند.

این سایت ها به گونه ای هستند که شما بدون نیاز به تخصص خاص و فقط با اطلاع از نام کاربری و رمز عبور خود یا با اطلاع از شماره حساب و کد ملی می توانید به آسانی حکم کارگزینی خود را مشاهده کنید، این افراد جهت اطلاع از میزان افزایش حقوق و یا تسهیلات و موارد دیگری که به فرهنگیان اختصاص داده می‌ شود می توانند به صورت آنلاین از آن آگاه شوند.

امروزه بسیاری از معلمان آموزش و پرورش با استفاده از گوشی های موبایل به این سایت وارد می‌ شوند که این کار به دلیل کاربری آسان و امنیت زیادی که دارد توانسته است نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

همچنین برای افرادی که مایل باشند، امکان دانلود و نصب برنامه ی حکم کارگزینی فرهنگیان وجود دارد و این افراد با نصب این برنامه دیگر نیاز به ورود به سایت ندارند و به آسانی و در همه ی زمان ها می توانند به صفحه شخصی خود وارد شوند.

البته معلمان گرامی در صورتیکه مایل به دریافت پرینت هستند باید با استفاده از یک سیستم مناسب وارد سایت شده و پس از مشاهده، اطلاعات مورد نظر خود را پرینت بگیرند و با گوشی موبایل فقط می توان اقدام به مشاهده ی حکم و اطلاع از آن ها کرد.

به دلیل اینکه برای فرهنگیان شاغل و بازنشستگان اطلاع از میزان افزایش حقوق پایه یا مزایای در نظر گرفته دولت برای آن ها در طول سال اهمیت فراوانی دارد، در نتیجه مشاهده و مراجعه کردن به سایت های cspf.ir و medu.ir در هر موقع از شبانه روز برای این افراد بسیار ضروری می باشد.

برای اطلاع از فیش حقوقی فرهنگیان با کد پرسنلی روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بررسی سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان

👈به جهت آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها و راحت تر شدن مشاهده اکثر امور، فرهنگیان بازنشسته یا شاغل به آسانی و بدون طی کردن مراحل سخت و پیچیده اداری می‌ توانند با مراجعه به سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان اطلاعات مورد نیاز یا میزان افزایش حقوق خود را مشاهده کنند.

برای دریافت این اطلاعات نیاز به کاربری و رمز عبور و یا شماره ملی و شماره حساب می باشد، این وب سایت ها برای افراد بازنشسته و افراد شاغل متفاوت است و برای این افراد سایت جداگانه وجود دارد.

این افراد می توانند م به آسانی با مراجعه به این سایت ها در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و در کمترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند، مهم ترین و اصلی ترین اطلاعاتی که در حکم کارگزینی افراد مختلف ثبت می شود، اطلاعات مربوط به میزان حقوق و میزان افزایش حقوق آن ها در ماه یا سال بعد می باشد.

همان گونه که گفته شد شاغلین محترم آموزش و پرورش باید برای دریافت حکم کارگزینی به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش مراجعه کنند زیرا جزء کارکنان بوده و طبق قوانین مشخص شده رجوع آنها به این سایت الزامی است.

البته پس از بازنشسته بودن و پایان خدمت در این سازمان جزء بازنشستگان به حساب می آیند و باید به صندوق بازنشستگی کشوری رجوع کنند.

این سایت علاوه بر دریافت حکم کارگزینی برای بازنشسته ها دارای اطلاعات مختلفی مانند میزان سوابق، اطلاعات هویتی، تحصیلات و آیین نامه های استخدامی و موارد مهم دیگری می باشد.

برای اطلاع از راهنمای سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان روی لینک مربوطه کلیک کنید.

وجود این سامانه باعث شده است تا بازنشستگان و شاغلین محترم به آنان مراجعه کرده و دیگر نیازی به حضور به آموزش و پرورش یا اداره منطقه نداشته باشد، این سایت ها به آسانی خدمات مختلف به شما ارائه می دهند و شما با استفاده از موبایل، تبلت و سیستم می توانید در کمترین زمان به سایت مورد نظر وارد شوید.

این سایت ها برای افراد مختلف دارای پورتال های شخصی هستند که با استفاده از روش‌ های ذکر شده می توان به آن ها وارد شد و حکم کارگزینی خود را دریافت کنند، علاوه بر این تمام افراد با هر سطح سواد و سن و سالی می توانند اقدام به ورود به پرتال شخصی خویش کنند زیرا کار کردن با آن بسیار راحت است و شما با خیال راحت می توانید وارد آن شوید

این سایت ها علاوه بر حقوق، سنوات و اطلاعات شخصی شما را در بر دارند و در مواقع لزوم می توانید نسبت به تهیه یا گرفتن پرینت از آن ها اقدام کنید.

در بیشتر مواقع برای ورود به سامانه دریافت حکم کارگزینی، رمز عبور باید از آموزش و پرورش گرفته شود و کد ملی را به عنوان نام کاربری استفاده می کنند البته ممکن است گاهی اوقات این اطلاعات به روش دیگری اخذ شوند.

حکم کارگزینی فرهنگیان

اطلاعات درج شده در حکم کارگزینی فرهنگیان

👈اطلاعات مختلف و مهمی در کارگزینی فرهنگیان وجود دارد و از اصلی ترین آن ها می توانیم به شماره ملی، شماره شناسنامه، رشته، طبقه شغلی، پست سازمانی، واحد سازمانی، محل خدمت، حقوق و میزان درصد افزایش آن و غیره اشاره کنیم.

به طور معمول این اطلاعات در پورتال شخص وجود دارند و وجود آنها بسیار لازم و ضروری می باشد تا در مواقع نیاز فرد بتواند به آسانی آن ها را مشاهده کند یا برای کارهای ضروری اقدام به گرفتن پرینت از آن ها نماید، حکم کارگزاری می تواند جزئیات فیش حقوقی فرهنگیان و بسیاری از امورات مانند میزان دریافت تسهیلات بانکی مختلف را در بر داشته باشد.

امروز راه اندازی این سامانه توانسته است قدم مهمی در جهت کاهش میزان مراجعه و افزایش حجم انبوه افراد داشته باشد، علاوه بر این برای پیشگیری از اتلاف وقت و افزایش رفاه حال کارکنان آموزش و پرورش اعم از شاغلین یا بازنشستگان این سامانه تاسیس شده است.

به دلیل اینکه می‌ توان تمام اطلاعات فرد را در بر داشته باشد در نتیجه ایجاد آن توانسته است باعث جلب نظر معلمان و فرهنگیان مختلف شود، در قدیم کارکنان باید به اداره آموزش و پرورش مراجعه می‌ کردند که این کار می‌ توانست وقت زیادی از آن‌ ها بگیرد که امروزه با ایجاد این سایت می توانیم شاهد افزایش رضایت کارمندان و معلمان باشیم.

اطلاعات مهم در مورد کارکنان این مجموعه به صورت یک جدول حقوقی در آمده است و می‌ تواند اطلاعات مالی مهم یا کمک هزینه اولاد و عوامل دیگری مانند میزان افزایش حقوق را به طور دقیق در این جدول شامل شود و کارکنان یا بازنشستگان در صورت تمایل می‌ توانند از آن پرینت بگیرند.

در گذشته تمام اطلاعات افراد در قالب پوشه و پرونده های پر حجم وجود داشت و در برخی مواقع مشکلاتی مانند مفقود شدن به وجود می آمد ولی امروزه با ایجاد این سامانه شاهد حذف این مشکلات هستیم.

حکم کارگزینی که نشان دهنده رسمی بودن استخدام فرد است، حاوی یک سری اطلاعات کلی یا شخصی در مورد شخص شاغل و ویژگی های مربوط به حقوق و افزایش حقوق آن می باشد وجود این اطلاعات بسیار مهم است و در زمان ثبت باید با دقت عمل فراوان انجام شود تا بعد از مدتی مشکلات و یا شک و شبهه ایجاد نشود.

اطلاعات هویتی فرد و اطلاعاتی مانند پاداش و حقوق در حکم کارگزینی وجود دارند و از مهمترین و اصلی ترین اطلاعات به حساب می آیند در مرحله بعد اطلاعاتی همچون جایگاه شغلی و هویت سازمانی افراد می باشد که آن هم در حکم کارگزاری وجود دارد و در مواقع لزوم افراد می توانند از آن استفاده کنند یک سری اطلاعات دیگر نیز در آن وجود دارد که بسته به شاغل یا بازنشسته بودن و خصوصی و دولتی بودن مرکز، ثبت می شود.

برای اطلاع از ثبت کد بورسی در صندوق ذخیره فرهنگیان روی لینک مربوطه کلیک کنید.

خلاصه مطلب

👈وجود سایت های مختلف مانند سامانه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان توانسته است نظر بسیاری از شاغلین یا بازنشستگان را به خود جلب کند و از صرف هزینه و انرژی بیش از اندازه برای مراجعه به اداره یا فراهم کردن سوابق کاری و لیست حقوق جلوگیری می کند.

تمام اطلاعات شخصی و کاری فرد در این سامانه وجود دارد و افراد بازنشسته یا افرادی که هنوز مشغول به کار هستند می توانند در مواقع نیاز برای مشاهده یا پرینت گرفتن از آن ها به این سامانه مراجعه کنند، علاوه بر این وجود آن باعث شده است تا در صورت وجود هرگونه مشکل فرد بتواند به آسانی و در کمترین زمان آن را پیگیری و رفع کنند.

اطلاعات مهمی مانند هویت کارمند، مزایا و میزان حقوق و دستمزد و همچنین هویت شغلی و پست سازمانی افراد در این حکم نوشته شده است و آن ها می توانند به آسانی در مواقع نیاز از آن استفاده کنند، سایت های مختلفی برای فرهنگیان شاغل و فرهنگیان بازنشسته ایجاد شده است که هر کدام از این افراد به راحتی می توانند با مراجعه به وبسایت مخصوص خود اقدام به دریافت حکم کارگزینی یا مشاهده آن کنند.

با استفاده از تجهیزاتی همچون گوشی موبایل یا سیستم خانگی نیز می توان نسبت به مشاهده آن ها اقدام نمود، به دلیل اینکه دریافت آن به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشد در نتیجه تمام شاغلین یا حتی بازنشستگان در هر موقع از شبانه روز که احتیاج به آن داشته باشند می توانند به آسانی نسبت به تهیه و استفاده از آن اقدام کنند.

در سایت های مربوطه هر فرد دارای یک پورتال شخصی است که با ورود به آن می تواند اطلاعات شخصی یا سابقه کار و میزان حقوق خود را مشاهده کنند به طور کلی سایت دریافت حکم کارگزینی برای فرهنگیان شاغل همان سایت اصلی وزارت آموزش و پرورش است و در مقابل سایت دریافت حکم کارگزینی بازنشستگان، سایت مربوط به صندوق بازنشستگی کشوری می باشد.

برای دانلود این مطلب به صورت pdf روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان بازنشسته چگونه است؟

فرهنگیان بازنشسته با مراجعه به سایت www.cspf.ir می توانند به راحتی حکم مربوط به خود را پرینت گرفته یا مشاهده کنند.

چه اطلاعاتی در حکم کارگزینی فرهنگیان درج شده است؟

اطلاعات مختلف و مهمی در کارگزینی فرهنگیان وجود دارد و از اصلی ترین آن ها می توانیم به شماره ملی، شماره شناسنامه، رشته، طبقه شغلی، پست سازمانی، واحد سازمانی، محل خدمت، حقوق و میزان درصد افزایش آن و غیره اشاره کنیم.

کارکنان شاغل در آموزش و پرورش و فرهنگیان چگونه می توانند حکم کارگزینی خود را دریافت کنند؟

شاغلین آموزش و پرورش و کارکنان شاغل می‌ توانند برای دریافت حکم کارگزینی خود به سایت medu.ir مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری این حکم را دریافت کنند.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
تماس با مشاور