ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۱۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۵ شهریور ۱۴۰۱
ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشجویانی که در دانشگاه آزاد اسلامی درس می خوانند، چندین بار در طول ترم نام سامانه آموزشیار را می شنوند و از آن استفاده می کنند. در واقع، این سامانه دارای امکانات زیادی است و دانشجویان برای ورود به آن  علاوه بر نام کاربری و رمز عبور باید کد دریافتی از اپلیکیشن آی گپ را نیز وارد سیستم نمایند. اما، ممکن است که برخی از دانشجویان با نحوه ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ، آشنا نباشند. 

اگر شما هم جز این افراد هستید و نمی دانید که نحوه ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ چگونه است، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه مقاله نحوه ورود به این سامانه را به طور مفصل و کامل، برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد. 

معرفی سایت آموزشیار دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد یکی از دانشگاه‌ های پر متقاضی کشور است که برای رسیدگی به امور دانشگاهی و ارائه تسهیلات به دانشجویان خود سامانه ‌ای جامع و یکپارچه‌ به نام سامانه آموزشیار راه اندازی کرده ‌است. این دانشگاه از واحدهای زیادی تشکیل‌ شده که هر کدام زیر نظر سامانه جداگانه و مختص به خود تحت عنوان سامانه سیدا فعالیت می ‌کنند.

سامانه آموزشیار برای هماهنگی سیستماتیک بین تمام واحدهای دانشگاه آزاد راه‌اندازی شده ‌است و در حال ‌حاضر این سامانه با همکاری آی گپ امکاناتی را برای دانشجویان فراهم کرده ‌است.

 

جهت ورود به سایت آموزشیار دانشگاه آزاد بر روی لینک کلیک کنید. 

 

سایت آموزشیار که بعد از سایت سیدا برای هماهنگ‌ سازی و رفاه دانشجویان و اساتید راه ‌اندازی شد، در حال ‌حاضر برای ارائه و توزیع بهتر خدمات نوین آموزشی، امکاناتی را ارائه می‌ دهد که این امکانات عبارت ‌اند از:

  • برنامه های نیمسال تحصیلی
  • گروه های درسی ارائه شده در ترم جاری و آینده
  • ارزشیابی اساتید
  • ارائه شرایط دریافت خوابگاه دانشجویی
  • انجام امور فارغ التحصیلان
  • انتخاب واحد و ثبت نام دروس
  • ارائه برنامه کلاسی
  • مشاهده نمره ها
  • ثبت درخواست های مختلف از جمله درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد
  • و…

 علاوه ‌بر این خدمات آموزشی از جمله ارسال درخواست دانشجویان برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل به‌ صورت الکترونیکی از طریق این سامانه انجام می شود. از سوی دیگر برگزاری امتحانات تئوری و عملی به‌ صورت هماهنگ از جمله امکانات این سامانه است.

در حال حاضر بسیاری از دانشجویان برای ورود به سامانه آموزشیار نیاز به کد آی گپ دارند و بسیاری از آن‌ ها نمی ‌توانند وارد این سامانه شوند و با مشکلاتی در این رابطه مواجه هستند. به‌ همین دلیل در ادامه به بررسی نحوه ورود به سامانه آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ خواهیم پرداخت.

نحوه ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ

سامانه پیامکی آی گپ دانشگاه آزاد

 سامانه آموزشیار که از سال 1399 راه ‌اندازی شد، تاکنون امکانات بسیاری در اختیار دانشجویان قرار داده است و در حال‌ حاضر در همکاری با پیام ‌رسان آی گپ، دانشجویان برای ورود به سامانه ملزم به دریافت کد تأییدیه ورود به سامانه احراز هویت از طریق این پیام‌ رسان شده‌ اند.

با الزامی شدن ثبت ‌نام در این پیام ‌رسان دانشجویان بسیاری به ‌علت اجباری‌ شدن نصب آی گپ دچار مشکل شده و از نصب آن خودداری کردند. گفتنی است ‌از آغاز نیمسال تابستان 1400 دانشجویانی که جهت انتخاب واحد به سامانه آموزشیار مراجعه کرده بودند، با مشکل احراز هویت در ای گپ مواجه شدند.

برخی از دانشجویان اعلام کرده‌ اند که پیام کد تایید را دریافت نکردند یا با تاخیر دریافت می‌ کنند و برخی از اشتباه بودن کد ارسالی شاکی بودند. این مسئله باعث شد که بسیاری از افراد  دنبال راهی باشند تا بتوانند بدون نیاز به کد آی گپ وارد سامانه آموزشیار شوند که در ادامه راهنمای ورود به سامانه آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ را ارائه خواهیم کرد.

 

نحوه ورود به سامانه آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ

چنانچه امکان نصب برنامه آی‌ گپ را بر روی گوشی خود ندارید و قصد دارید از طریق مرورگر کامپیوتر خود وارد سامانه شوید، به نسخه‌ی تحت وب برنامه آی گپ مراجعه کنید. برای اینکار کافی است آدرس web.igap.net را جستجو نموده و از طریق آن بدون نصب برنامه وارد سایت شوید.

در حال حاضر بدون نصب آی گپ نیز می ‌توان وارد سامانه آموزشیار شد. چنانچه موبایل شما از نوع آیفون است یا می ‌خواهید به وسیله لپ ‌تاپ یا کامپیوتر وارد سایت آموزشیار بشوید و امکان نصب ای گپ را ندارید، به آموزش زیر دقت کنید.

 

اطلاعیه

دانشجویانی که امکان نصب آی گپ را ندارند یا از گوشی آیفون استفاده می کنند، می توانند بدون نصب آی گپ و از طریق نسخه تحت وب آی گپ وارد سامانه شوند. 

 

راهنمای گام به گام و تصویری ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ 

همان طور که بیان شد، برای ورود به این باید مراحلی را طی کنید که شامل موارد زیر می باشند: 

در مرحله اول، شما باید ابتدا سایت آموزشیار به نشان الکترونیکی edu.iau.ac.ir در یکی از مرورگرهای تلفن همراه و یا سیستم تان جست و جو کنید. سپس،  در این قسمت باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید.

شرایط ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ

پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور، وارد صفحه زیر می شوید. در این قسمت، از شما رمز عبور از طریق آی گپ را خواسته می شود.

راهنمای ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ

در این قسمت، شما عزیزان باید به دنبال گزینه « تحت وب آی گپ » کلیک کرده و از در صفحه ای که باز می شود، شماره تماس خود و کد کشور را وارد کنید. پس از وارد کردن کد کشور و شماره تماس خود ، گزینه agreement را انتخاب کنید و سپس گزینه  next را بزنید.                                                                                             

شیوه ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ

در نهایت، پس از انجام مرحله بالا، باید کد ارسال شده به تلفن همراه خود را وارد کنید. سپس، صفحه آموزشیار برای شما باز می گردد. لازم به ذکر است تا بدانید که اگر بنا به هر دلیلی رمز عبور خود را گم کرده و یا فراموش کرده اید، نگران نباشید. زیرا، می توانید از طریق مطالعه مقاله زیر آن را بازیابی کنید. 

 

اطلاعیه

آی گپ یک پیام رسان ایرانی است که فقط روی موبایل نصب می شود. اگر نمی خواهید آی گپ را نصب کنید از نسخه وب آن به سادگی می توانید استفاده نمایید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون سایت آموزشیار

امروز، آخرین مهلت ثبت‌ نام پذیرفته‌ شدگان ارشد دانشگاه آزاد

فرآیند ثبت‌ نام مجازی پذیرفته‌ شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی امروز پایان می‌پذیرد. همه پذیرفته شدگان می‌ توانند جهت ثبت نام به سامانه آموزشیار مراجعه نمایند. 

اعلام مبلغ پرداختی اولیه پذیرفته شدگان آزمون ارشد آزاد/ آغاز ثبت‌نام از شنبه

پذیرفته شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ ۲ میلیون ۲۵۰ هزار ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت کنند.

چگونگی ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ

جهت مطالعه مقاله بازیابی رمز عبور و نام کاربری آموزشیار بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید. 

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را به طور کامل و مفصل با نحوه ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که شما می توانید به جای استفاده از اپلیکیشن آی گپ، از نسخه تحت وب آی گپ استفاده کنید. اگر در هر یک از مراحل زیر سوالی دارید و یا به کمک احتیاج دارید، می توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید. همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به شما عزیزان پاسخ خواهند داد. 
جهت دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. 
به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه وارد سامانه آموزشیار شویم؟

دانشجویان دانشگاه آزاد برای انتخاب واحد ، گذراندن دروس مجازی خود و غیره باید از سامانه آموزشیار کمک بگیرند. برای وارد شدن به سامانه آموزشیار بر روی این لینک کلیک کنید.

اطلاعات لازم برای ورود به سامانه آموزشیار چه می باشد؟

دانشجویان دانشگاه آزاد امکان ورود به سامانه آموزشیار را دارند. برای ورود به این سامانه شماره دانشجویی دانشجو مورد نیاز است.

سامانه آموزشیار چه خدماتی برای دانشجویان ارایه می دهد؟

این سامانه مخصوص دانشجویان، کارمندان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی می باشد. در این سامانه امکان انتخاب واحد، آموزش مجازی، ارزشیابی اساتید، مشاهده نمرات دانشجویان و امکانات دیگر ارائه می شود.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «ورود به آموزشیار بدون نیاز به کد آی گپ»

  1. Avatar photo سارا گفت:

    سلام شهریه ترم دوم میخوام پرداخت کنم الان ۳روز کد فعاسازی ارسال نمیشه از ایگپ هم همین طور ارسال نمیشه الان چی کار کنم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق اموزش دانشگاه شهریه را پرداخت کنید.

  2. Avatar photo عسل گفت:

    سلام چطور کد آی گپ رو فعال کنم و کد پیامک رو غیر فعال

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تماس بگیرید تا شرایط شما بررسی گردد

  3. Avatar photo نرگس گفت:

    سلام وقت بخیر
    من برای ورود به سایت آموزشیار اشتباهی ارسال کد یک بار مصرف را گذاشتم روی پیامک چجوری باز تنظیمات را برگردانم کد برای ای گپ ارسال شود
    باتشکر

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. در زمان ورود مجدد میتونید اینکارو انجام بدید.

  4. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

    سلام وقت بخیر
    احتمال می رود مشکل از سامانه باشد در زمان بعدی تلاش نمایید

  5. Avatar photo مشاور امینی گفت:

    سلام دوست عزیز
    مشکل از خوده اموزشیاره
    درست میشه بعد از چند ساعت .

  6. Avatar photo شهاب روحاني گفت:

    سلام وقت بخير
    موقعه استفاده از وب ايگپ وقتي ارسال كد رو تاييد ميكنم نوشته قرمز رنگ مياد كه نوشته لطفا صبر كنيد ١٢٠٢٠٤٣ براي رفع اين مشكل چيكار بايد بكنم؟

    1. Avatar photo mansuri گفت:

      سلام وقت بخیر با واحد اموزش دانشگاه مشکل خود را در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور