ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳-۱۴۰۴

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور برای تمام داوطلبان و متقاضیان اعلام شد. کلیه افراد متقاضی ثبت نام در دانشگاه پیام نور باید با اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور اقدام به ثبت نام در این دانشگاه معتبر و شناخته شده کنند.

اما در این میان ممکن است فرد متقاضی با این سؤالات روبرو شود که معایب دانشگاه پیام نور چیست و در این میان چه کسانی به دانشگاه پیام نور می روند ؟ حتی با توجه به قلق درس خواندن در دانشگاه پیام نور هر شخص به دنبال اطلاع از این موضوع است که در دانشگاه پیام نور چگونه درس بخوانیم ؟

در این نوشته، سعی در ارائه توضیحاتی در رابطه با شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور را برای شما دوستان عزیز داریم. از طرفی پاسخگوی سؤالات مطرح شده در بالا نیز برای شما دوستان و عزیزان مایل به ادامه تحصیل در این دانشگاه جامع نیمه دولتی هستیم.

اهمیت اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور چیست؟

شاید در اینجا این سؤال برای شما دوستان و عزیزان مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور مطرح شود که چرا باید از شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور مطلع شد؟

علت اهمیت اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه پیام نور چیست؟ در پاسخ باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور به اندازه ای مهم هستند که بدون برخورداری از‌ آن ها نمی توان اقدامی برای ثبت نام کرد.

حتی اگر یکی از این شرایط ثبت نام پیام نور بدون کنکور را نداشته باشید امکان ثبت نام در این دانشگاه و در دوره بدون آزمون را ندارید.

دقت داشته باشید که شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور هر ساله در دفترچه ثبت نام بدون آزمون ورودی دانشگاه ها منتشر می شود و به اطلاع داوطلبان و متقاضیان می رسد.

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور چیست؟

در ابتدا باید خدمت شما دوستان و یاران همیشه همراه عرض کنیم که شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور شامل دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی می شود.

در این بخش، با ذکر شماری از شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور در خدمت شما دوستان عزیز هستیم.

برای کسب اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعاتی جامع را در رابطه با شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور در اختیار شما دوستان و عزیزان داوطلب و متقاضی قرار دهند.

دارا بودن شرایط ثبت نام پیام نور بدون کنکور در حکم مجوز برای ورود به دانشگاه پیام نور است

شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور (شرایط عمومی)

. هیچ یک از داوطلبان نباید مشکل اخلاقی داشته باشند و یا معتاد به مواد مخدر باشند.

. نداشتن هیچ گونه سابقه عضویت در سازمان های فراماسونری و غیر قانونی جهت ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون کنکور الزامی است.

. هیچ یک از داوطلبان و متقاضیان ثبت نام در دوره بدون کنکور دانشگاه پیام نور نباید مخالفتی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشند.

. همه افراد و متقاضیان ثبت نام در دانشگاه پیام نور و در دوره بدون آزمون باید به یکی از ادیان از جمله دین اسلام اعتقاد و باور قلبی داشته باشند.

 شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور (شرایط اختصاصی)

. در صورتی که فرد دانشجوی دانشگاه های غیر روزانه است و تمایل به ثبت نام در دانشگاه پیام نور در دوره بدون را دارد می تواند به راحتی بعد از انجام ثبت نام در این مرکز دانشگاهی برای انصراف از دانشگاه محل تحصیل اقداماتی را انجام دهد.

. هر فرد مایل به ثبت نام در دوره بدون کنکور دانشگاه پیام نور لزوماً باید برای دریافت مدرک پیش دانشگاهی، کاردانی و یا حتی مدرک تحصیلی دیپلم دوره نظام جدید یا نظام قدیم خود تا آخرین روز شهریور ماه هر سال اقدام فرمایند.

. دقت داشته باشید که ثبت نام در دوره بدون کنکور دانشگاه پیام نور براساس معدل دیپلم فرد متقاضی و همین طور معدل کتبی فرد متقاضی امکان پذیر است.

.فارغ التحصیلان دیپلم فنی حرفه ای و کار دانش نظام قدیم نمی توانند برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه پیام نور مهر ۱۴۰۳ اقدام کنند مگر اینکه مدرک پیش دانشگاهی داشته باشندم

.پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ همانند سال های قبل بر اساس معدل کتبی دیپلم داوطلبان خواهد بود. داوطلبانی که برای اخذ دیپلم آن ها امتحان نهایی برگزار نشده، مانند رشته های فنی حرفه ای و یا دارندگان مدرک دیپلم نظام قدیم پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم خواهد بود. همچنین متقاضیان ورودی مهر تا 30 شهریور ماه فرصت فارغ التحصیلی و اخذ مدرک را خواهند داشت.

.برای دانشجویان دوره روزانه لازم است تا 31 مرداد ۱۴۰۳ انصراف قطعی خود را اعلام نمایند.

مراحل ثبت نام دانشگاه پیام نور

معایب دانشگاه پیام نور چیست؟

شاید شما دوست عزیز خواننده این مقاله هم تمایل زیادی به ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور داشته باشید و از طرفی شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور را داشته باشید

. اما شاید این سؤال از ذهن شما عبور کند که معایب دانشگاه پیام نور چیست ؟

در رابطه با معایب دانشگاه پیام نور باید خدمت شما دوستان عزیزی که شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور عرض کنیم که غیر حضوری بودن و کم بودن تعداد جلسات هر یک از دروس می تواند یکی از معایب دانشگاه پیام نور باشد.

حتی برخی از دروس کاملاً‌ خودخوان هستند و کلاسی برای آن ها برگزار نمی شود.

یکی دیگر از معایب دانشگاه پیام نور برای افرادی که شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور را دارند این است که اساتید سؤالات امتحانی را طرح نمی کنند و سؤال ها هم در مقایسه با سال های قبل به مراتب سخت تر شده است.

جهت اطلاع از روند ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری می توانید روی لینک مربوطه کلیک کنید

دانشگاه پیام نور مناسب چه افرادی است؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز هم مطرح شود که چه کسانی به دانشگاه پیام نور می روند ؟

در پاسخ به این سؤال یعنی چه کسانی به دانشگاه پیام نور می روند ؟ باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که معمولاً افرادی به دانشگاه پیام نور می روند که وقت کافی برای شرکت در کلاس های درسی را ندارند.

حال این کمبود وقت می تواند به علت مشغله های کاری و با تشکیل خانواده و ازدواج باشد. با این توضیحات حتماً‌ دیگر متوجه شده اید که چه کسانی به دانشگاه پیام نور می روند.

برای یافتن پاسخی کامل تر برای این پرسش یعنی چه کسانی به دانشگاه پیام نور می روند ؟ و افراد ثبت نام کننده در این دانشگاه چه معمولاً جزء چه کسانی هستند می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

در دانشگاه پیام نور چگونه درس بخوانیم ؟

دوستان عزیز اجازه دهید یک رازی را به عنوان یکی از دانشجویان دانشگاه پیام نور به شما دوست عزیز بگویم و آن هم این است که تحصیل در دانشگاه پیام نور قلق خاصی دارد که در طول دوران تحصیل و با گذشت زمان می توانید از آن اطلاع حاصل کنید.

شاید در اینجا این سؤال برایتان مطرح شده است که در دانشگاه پیام نور چگونه درس بخوانیم ؟

در واقع، یافتن جوابی منطقی و درست برای این سؤال یعنی در دانشگاه پیام نور چگونه درس بخوانیم ؟ یکی از عوامل مؤفقیت در زمان تحصیل در این دانشگاه است.

راستش را بخواهید با توجه به غیرحضوری بودن آموزش در دانشگاه  پیام نور و از طرف دیگر حجم بالای کتاب های درسی ارائه شده در این دانشگاه نیمه دولتی اطلاع از پاسخ این سؤال یعنی در دانشگاه پیام نور چگونه درس بخوانیم ؟ برای شما دوست عزیز داوطلب ورود به این دانشگاه جامع الزامی است.

در پاسخ به این سؤال یعنی چگونه در دانشگاه پیام نور درس بخوانیم ؟ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که به علت مفهومی بودن سؤالات مطرح شده در امتحانات این دانشگاه شما باید مفهومی خواندن دروس را در پیش بگیرید.

به این معنا که تمامی نکات و جزئیات را با دقت بالا مورد مطالعه قرار دهید و حتی از خواندن پاورقی های کتب نیز غافل نشوید.

از طرف دیگر، توصیه اکید ما این است که از کتب راهنمای دروس دانشگاه پیام نور به جای کتب اصلی استفاده کنید. حتماً می پرسید چرا؟

در پاسخ باید عرض کنیم که علت این موضوع این است که در کتب راهنما می توانید خلاصه هر یک از فصول کتاب و همین طور تست های تألیفی و همین طور تست های مربوطه به امتحانات ترم های گذشته را پیدا کنید.

با مطالعه این خلاصه ها و تست های امتحانات ترم های گذشته و یا سؤالات تألیفی است که می توانید تسلط خوبی روی مطالب و محتوای درسی پیدا کنید و در نهایت نمره خوبی را در امتحانات هر یک از ترم های تحصیلی دانشگاه پیام نور بدست آورید.

با ارائه توضیحات ارائه شده در بالا مسلماً‌ دیگر جوابی منطقی و درست برای این سؤال یعنی در دانشگاه پیام نور چگونه درس بخوانیم ؟ پیدا کرده اید.

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور

در مورد زمان و نحوه ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون کنکور چه می دانید؟

شاید شما دوستان عزیز متقاضی شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور را داشته باشید.

اما آیا اطلاعی از زمان و نحوه ثبت نام در دانشگاه پیام نور بدون کنکور دارید؟

باید عرض کنیم که اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در دانشگاه پیام نور یکی از موارد بسیار مهمی است که برای ثبت نام باید به آن توجه لازم را مبذول دارید.

اگر به دنبال اطلاع از زمان و نحوه ثبت نام در این دانشگاه نیمه دولتی هستید می توانید از کمک مشاوران حاضر در مرکز مشاوره ایران تحصیل استفاده کنید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعاتی جامع را در رابطه با زمان و نحوه ثبت نام در دانشگاه پیام نور در اختیار شما عزیزان متقاضی قرار دهند.

برای ثبت نام در دوره بدون کنکور پیام نور به چه مدارکی نیاز داریم؟

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که ثبت نام در دوره بدون کنکور دانشگاه پیام نور به تهیه و ارائه مدارکی نیز نیاز دارد.

اما آیا اطلاعی از مدارک تحصیلی و فردی مورد نیاز برای ثبت نام در دوره بدون کنکور پیام نور دارید؟

اگر به دنبال اطلاع از لیست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دوره بدون کنکور دارید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات مورد نیاز را در اختیارتان قرار دهند.

جهت اطلاع از شرایط ضوابط و زمان ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور روی لینک مربوطه کلیک کنید

قبل از ثبت نام در دانشگاه پیام نور از مبلغ شهریه این دانشگاه مطلع شوید؟

قبل از انجام ثبت نام در دانشگاه پیام نور بهتر است از مبلغ شهریه پرداختی در هر یک از ترم های تحصیلی این دانشگاه مطلع شوید.

باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که ثبت نام در دانشگاه پیام نور با پرداخت شهریه ثابت و متغیر برای شما دوستان عزیز همراه است.

شهریه ای که در هر کدام از ترم های تحصیلی بالاتر می رود و ثابت نیست. برای کسب اطلاعاتی موثق در رابطه با مبلغ شهریه دانشگاه پیام نور می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل کنید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با مبلغ شهریه ثابت و همین طور شهریه متغیر به شما دوستان عزیز بدهند.

برای دانلود pdf مطلب کلیک کنید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی این موضوع بپردازیم که شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور و شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور چیست. علاوه بر این موضوع ما معایب دانشگاه پیام نور را نیز بررسی کرده و به سوال شما مبنی بر اینکه چه کسانی به دانشگاه پیام نور می روند نیز پاسخ دادیم. اگر پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

3/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور چیست؟ 

برای اطلاع از شرایط ورود به دانشگاه پیام نور بدون کنکور با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

معایب دانشگاه پیام نور چیست؟ 

از میان معایب دانشگاه پیام نور می توان غیرحضوری بودن تحصیل در آن اشاره کرد.

چه کسانی به دانشگاه پیام نور می روند؟ 

به طور معمول افرادی به دانشگاه پیام نور می روند که وقت کافی برای شرکت در کلاس های حضوری نداشته باشند.

 

نظرات

19 دیدگاه دربارهٔ «شرایط ثبت نام دانشگاه پیام نور بدون کنکور ۱۴۰۳-۱۴۰۴»

  1. Avatar photo علی گفت:

    سلام ثبت نام در ۱۴۰۲ فراهم هست یا اگه مهلتش تموم شده
    زمان ثبت نام در ۱۴۰۳ کی هست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      فرصت ثبت نام بدون کنکور ورودی بهمن به اتمام رسیده است متاسفانه.

  2. Avatar photo فاطمه گفت:

    من می خواستم در مقطع کارشناسی روانشناسی ثبت نام کنم به صورت خودخوان اما شیوه ثبت نام و تایمش رو نمیدونم میتونید کمک کنی

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بازه زمانی ثبت نام بین 3 تا 8 بهمن میباشد و میتوانید ثبت نام انجام دهید

      1. Avatar photo محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر امروز ۱۵ بهمن…دیگه هیچ فرصتی برای ثبت نام نیست؟ دیگه اصلا سایت باز نمیشه ؟ثبت نام بعدی کی هست؟

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          ثبت نام وپذیرش بعدی برای ورنیسمال اول ( در مردادماه ) خواهد بود

        2. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          سلام. متاسفانه فرصت مجدد وجود ندارد.

  3. Avatar photo پریسا گفت:

    وردی بهمن ۱۴۰۲ کی ثبت نامش شروع میشع؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      هنوز هیچ اطلاعیه در این خصوص ارائه نشده ولی در دی ماه ثبت نامی ها آغاز میشود

  4. Avatar photo علی گفت:

    سلام استاد وقت من امسال در پیام نور ثبت نام کردم در رشته حقوق والان ترم 2هستم بعد در ترم قبلی مشروط شدم وبه خاطر مشروطی میخام انصراف بزنم وبعد میخام همین رشته ودانشگاه پیام نور انتخاب کنمدر صورت ثبت نام مجدد مشروطی قبلی حذف میشود ومعافیت تحصیلی مجدد برام صادر میشه در همین رشته وهمین دانشگاه چون میخام تحصیل از اول شروع کنم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      درصورت انصراف بعله حذف میشود

  5. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام من ارشد فراگیر امسال شرکت کردمم قبول نشدم ایا احتمال داره باز امسال ثبت نام کنن فراگیر پیام نور چون میخوام بخونم اگه ثبت نام میکنن میشه یه جوابی بهم بدیید

    1. Avatar photo sadeghi گفت:

      سلام
      روز بخیر باید منتظر اطلاعیه باشیم

  6. Avatar photo علی گفت:

    سلام اگر در دانشگاه پیام نور بدون کنکور تحصیل کنیم در مدرک نوشته میشود فراگیر؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت به خیر
      عنوان بدون کنکور یا پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مدارک دانشگاهی قید نمی شود.

    2. Avatar photo علی گفت:

      سلام ثبت نام در ۱۴۰۲ فراهم هست یا اگه مهلتش تموم شده
      زمان ثبت نام در ۱۴۰۳ کی هست

      1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

        سلام وقت بخیر
        تمام شد

  7. Avatar photo حیدری گفت:

    دفترچه هاکی میاد

    1. Avatar photo moshaverarshad گفت:

      سلام حیدری
      هم اکنون دفترچه های دانشگاه پیام نور بدون کنکور در سامانه هستش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام بدون کنکور پیام نور

    ثبت نام بدون کنکور پیام نور ۱۴۰۳ + شرایط و رشته ها

    برخی از افراد تصمیم دارند تا در رشته های دانشگاه بدون کنکور پیام نور ثبت نام نمایند. آن ها برای این کار ابتدا باید شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور را دانسته و سپس در زمان مقرر نسبت به...
  • رشته روزنامه نگاری

    رشته روزنامه نگاری + بازارکار، درآمد، دروس و دانشگاه ها

    رشته روزنامه نگاری، با گسترش وسایل ارتباطی و استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی و اینترنت دست یابی به اطلاعات و منابع متفاوت حتی مسائل مربوط به کشور های دیگر برایمان راحت تر شده است. در هر گوشه ای از این کره...
  • ورود به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوشهر 99 -۱۴۰۳

      اطلاعیه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد بوشهر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بوشهر آغاز شد داوطلبان محترم می توانند جهت اطلاع از رشته محل های بوشهر پذیرش بدون آزمون در این واحد دانشگاه از سراسر کشور به...
  • شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

    شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاه های دیگر بسیار متفاوت است و دانشجویان از مزایای خاصی بهرمند هستند شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در رشته های متفاوت...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)