ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون + قوانین 1403 | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۳ شهریور ۱۴۰۲
شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط و ضوابط اخذ پروانه وکالت اقدامات لازم را برای دریافت آن انجام دهند. دقت داشته باشید که در صورت نداشتن حتی یک مورد از شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون امکان دریافت آن برای شما دوست عزیز داوطلب وجود ندارد.

برای دریافت مشاوره و اطلاع از آخرین اخبار شرایط و ضوابط اخذ پروانه وکالت تنها لازم است از تلفن ثابت بدون کد با شماره 9099075307 تماس بگیرید و حتی در ایام تعطیل راهنمایی دریافت کنید.

اهمیت اطلاع از شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون چیست؟

به طور معمول افراد بر این باور هستند که برای اخذ پروانه وکالت باید در آزمون شرکت کرد و راهی به جز این نیست. اما باید عرض کنیم که خوشبختانه شما می توانید بدون شرکت در آزمون وکالت نیز برای دریافت پروانه آن اقدامات لازم را انجام دهید.

اما دقت داشته باشید که در قدم اول باید از شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون مطلع شوید و در ادامه برای دریافت آن اقدام کنید. زیرا بدون اطلاع از شرایط و ضوابط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون، انجام این کار غیر ممکن است و بالاجبار باید در آزمون وکالت شرکت نمایید.

اهمیت اطلاع از شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون

 برای دریافت از پکیج آموزشی آزمون وکالت بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

چه کسانی واجد شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون هستند؟

آیا می دانید چه کسانی از شرایط دریافت پروانه وکالت بدون آزمون برخوردار هستند؟ در صورت عدم اطلاع از این موضوع با ما در ادامه این نوشته همراه باشید تا اطلاعات کافی را در این رابطه بدست آورید.

افراد واجد شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون می بایست حدااقل یکی از شروط ذکر شده زیر را داشته باشند:

✅ در صورتی که فرد متقاضی دریافت پروانه وکالت آخرین حکم بازنشستگی یا محل خدمتش در شهرهای مشمول کانون مرکزی باشد پس از سپری کردن دوره نه ماه کارآموزی و در ادامه حضور در امتحانات برگزار شده امکان دریافت پروانه وکالت را دارد.

✅ در صورتی که به عنوان افسر بازنشسته نیروهای مسلح با داشتن مدرک کارشناسی حقوق سابقه کاری هشت ساله در فعالیت های خدمات یا سازمانی را دارید و یا این که به مدت پنج سال تمام در نیروهای مسلح خدمت کرده اید به مراتب شرایط دریافت پروانه وکالت بدون آزمون را دارید.

✅ تمامی نمایندگان مجلس در صورت داشتن شرایطی از جمله پنج سال سابقه کار به عنوان قاضی برخورداری از مدرک اتمام تحصیلات از حوزه علمیه قم و یا مدرک کارشناسی در رشته های مربوط به حوزه قضایی امکان اخذ پروانه وکالت بدون آزمون را دارند.

✅ هر فرد عضو هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در صورت داشتن پانزده سال سابقه کار در حوزه قضایی و همین طور برخورداری از مدرک دکتری در رشته های مختلف و مرتبط، شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون را دارد.

✅ کلیه افراد عضو هیأت علمی دانشکده های حقوق در صورت داشتن مدرک دکتری در این قیبل از رشته ها و همین طور داشتن سابقه کاری زیاد (حداقل پانزده سال) در زمینه تدریس در دانشگاه امکان دریافت پروانه وکالت بدون آزمون را دارند.

بنر کال تو اکشن

 

 برای اطلاع از شرایط شرکت در آزمون وکالت بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

بررسی افراد واجد واجد شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون

مدارک لازم برای اخذ پروانه وکالت بدون آزمون 1403

داوطلب باید پس از ثبت نام اینترنتی، در طی ۴۸ ساعت مدارک مورد نیاز خود را به آدرس واحد صدور پروانه کانون وکلای دادگستری ارسال کند.

این مدارک شامل عکس کامل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم، دانشنامه لیسانس، عکس پرسنلی، فرم تقاضای پروانه پس از ثبت نام اینترنتی، فرم شماره ۸ و مدارک خاص برای بندهای «ب»، «ج» و «د» است. مدارک باید اسکن‌شده‌از اصل باشند،

نباید تا شوند و در پاکت پستی A۴ قرار گیرند. برای ارسال مدارک باید از کد پستی ۱۵۱۴۹۳۴۴۱۱ استفاده کنند.

برای مشاهده اعلام نتایج آزمون وکالت روی لینک کلیک کنید.

افراد مشمول دریافت پروانه وکالت بدون آزمون در چه صورت نیاز به شرکت در کارآموزی ندارند؟

دوستان عزیز دقت داشته باشید که در صورت داشتن شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون ملزم به شرکت و حضور در دوره های کارآموزی هستید.

اما خبر خوش این که در صورت داشتن چند شرط می توانید در دوره های کارآموزی شرکت نکنید و به راحتی برای دریافت پروانه وکالت خود اقدام نمایید.

اما آیا می دانید این شرایط مهم شامل چه مواردی می شوند؟

در صورت عدم اطلاع از این شرایط مهم باید عرض کنیم که در صورتی که سابقه کاری زیادی در پست هیأت علمی دانشگاه ها دارید از گذراندن دوره کارآموزی برای احزار پروانه وکالت معاف هستید.

اما اگر در یکی از رشته مرتبط با حقوق مشغول به کار در دانشگاه هستید و به عنوان یکی از اعضاء هیات علمی فعالیت می کنید؛ مدت دوره کارآموزی شما برای دریافت پروانه وکالت بدون آزمون به نصف کاهش پیدا می کند.

 

 برای اطلاع از سهمیه در آزمون وکالت بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

چه کسانی نمی توانند پروانه وکالت دریافت کنند؟

چه کسانی نمی توانند پروانه وکالت دریافت کنند؟

شماری از افراد تحت هر شرایطی امکان دریافت پروانه وکالت را ندارند. در این بخش قصد داریم در رابطه با شرایط افراد فاقد صلاحیت برای دریافت پروانه وکالت با شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل صحبت کنیم. 

افرادی که در ادامه ذکر کرده ایم امکان دریافت پروانه وکالت را ندارند:

✅ افرادی که با شئون، عفت و امانت وکالت مخالف بوده و همین طور کسانی که به جنایت مطلق محکوم هستند.

✅ امکان اخذ پروانه وکالت برای اتباع خارجی وجود ندارد.

✅ کلیه افراد در صورت انجام اعمال منافی عفت، استعمال مواد مخدر و داشتن فساد اخلاقی امکان دریافت پروانه وکالت را ندارند.

✅ افرادی که محکوم به عدم امکان استفاده از خدمات دولتی هستند شرایط اخذ پروانه وکالت را ندارند.

✅ با داشتن سن پایین تر از بیست و پنج سال نمی توان برای اخذ پروانه وکالت اقدام کرد.

✅ کلیه مستخدمین و قاضی های مملکتی، بلدی و دولتی اجازه اخذ پروانه وکالت را ندارند.

✅ افراد محروم از وکالت بر طبق حکم محکمه قضایی

✅ افراد و بنگاه ها در صورتی که کل یا قسمتی از سرمایه شان به دولت اختصاص دارد نمی توانند برای دریافت پروانه وکالت اقدام کنند.

 

 اطلاعیه 

 اساتید مشغول به کار در دانشکده حقوق به شرط اخذ اجازه از شورای دانشگاه محل کار، مجوز دریافت پروانه وکالت را خواهند داشت و از قاعده ذکر شده فوق مستثنی هستند.

 

✅ در صورتی که فرد جنایتی را مرتکب شده باشد به هیچ وجه امکان دریافت پروانه وکالت را ندارد.

معرفی افراد فاقد صلاحیت دریافت پروانه وکالت

برای دریافت پروانه وکالت به داشتن چه شرایط عمومی نیاز است؟

دریافت پروانه وکالت برای افراد متقاضی آن نیازمند داشتن شرایطی می باشد که در صورت عدم اطلاع از شرایط و ضوابط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون، نمی توانید درخواست بدهید. 

این شرایط شامل موارد زیر هستند:

✅وابسته نبودن به هیچ یک از رژیم های حکومتی از جمله رژیم سابق پهلوی

✅ عضو نبودن در هیچ یک از گروه های مخالف و معاند با اسلام و مسلمین

✅ تبعیت از قوانین و ضوابط دین اسلام و توجه به آن ها

✅ باور و ایمان قلبی به قانون اساسی جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، نظام مقدس جمهوری اسلامی

✅ محکوم نشدن در دادگاه انقلاب اسلامی و نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری

✅ عدم اعتیاد به انواع مشروبات الکلی و مواد مخدر 

کال تو اکشن تماس

 

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون وکالت بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

در صورت نداشتن شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون چگونه برای آزمون آماده شویم؟

در بخش های بالاتر این مقاله با ذکر شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل بودیم.

اما از آن جایی که شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون مواردی نیستند که اکثر افراد از آن برخوردار باشند از این رو اشخاص زیادی مجبور به شرکت در آزمون وکالت هستند.

آزمونی بسیار مهم که با پذیرش در آن می توانید بهترین موقعیت کاری را برای خود دست و پا کنید و به درآمدی عالی برسید. ولی قبل از هر چیز باید با اسامی منابع آزمون وکالت در این رابطه آشنایی لازم را پیدا کنید تا آمادگی کافی برای شرکت در آزمون وکالت را کسب نمایید.

به جز این ها، آشنایی با نحوه طراحی سؤالات آزمون وکالت و همین طور تعداد آن ها نیز برایتان لازم است. اینجاست که راهنمایی خواستن از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه می تواند واقعاً مؤثر واقع شود. توصیه می کنیم با دریافت مشاوره آزمون وکالت خود را برای شرکت در این آزمون مهم آماده سازید.

هزینه شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون 

با انتشار اطلاعیه کانون وکلای دادگستری در سال ۱۴۰۳، متقاضیان با صلاحیت اخلاقی و رفتاری می‌توانند از ۲۰ تا ۳۰ ماه ابتدایی هر فصل برای ثبت نام اقدام کنند. در صورت عدم نقص در مدارک، درخواست‌ها بررسی و نتیجه از طریق سایت و پیامک اعلام می‌شود.

هزینه ثبت نام نیمی هنگام ثبت نام و نیمی دیگر هنگام تصویب پروانه پرداخت می‌شود. هزینه برای متقاضیان‌ بند «د» بیست میلیون، بندهای «ب» و تبصره یک ماده ۸ بیست و پنج میلیون و برای‌بند «ج» بیست میلیون تومان است

اقدامات لازم برای آمادگی آزمون وکالت

مراحل ثبت نام اخذ پروانه وکالت بدون آزمون 1403

رئیس مرکز وکلا اعلام کرده است که آگهی دریافت پروانه وکالت بدون آزمون در درگاه ملی مجوزها منتشر خواهد شد.

داوطلبان پس از مطالعه کامل آگهی می‌توانند برای تکمیل ثبت نام خود به سایت g۴b.ir مراجعه کنند. اما آگهی اختصاصی هنوز منتشر‌نشده‌و داوطلبان باید منتظر انتشار آن باشند. پس از انتشار آگهی، لینک ورود به سایت برای داوطلبان فعال خواهد شد.

 

اخبار پیرامون شرایط و ضوابط اخذ پروانه وکالت

دریافت مجوز وکالت بدون آزمون در 10 روز

دبیرخانه هیئت مقررات‌ زدایی مستقر در وزارت اقتصاد، بر اساس قانون اصلاح مواد (۱) و (۷) قانون اجرای سیاست‌ های کلی اصل چهل و چهارم قانون اساسی، دست به شکست انحصار در “صدور پروانه وکالت” زد. 

این دبیرخانه در جهت اجرای قانون بارگذاری اطلاعات مجوزها و شکست انحصار در صدور پروانه وکالت، برای ثبت اطلاعات مجوز وکلا اقدامات لازم را انجام داد تا امکان دریافت مجوز وکالت برای افراد واجد شرایط در مدتی کوتاه ممکن شود.

برکناری به دلیل صدور پروانه وکالت بدون آزمون غیرقانونی

چندی پیش کانون وکلای دادگستری مرکز، پروانه وکالت بدون آزمون و غیرقانونی برای یکی از کارمندان مجلس شورای اسلامی صادر کرده بود که بعد از اطلاع رئیس مجلس، کارمند مربوطه برکنار شد.

 گفته می شود دلیل این تخلف عدم وجود شفافیت در صدور مجوز و پروانه وکالت بدون آزمون است.

اصلاح طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار

در ماده ۸ لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری مقرر شده‌ است که به چند گروه بدون آزمون پروانه وکالت داده شود به این معنی که برخی از افراد مطابق این طرح از دادن آزمون وکالت معاف هستند و برای آن ها بدون آزمون پروانه وکالت صادر می شود.

البته این قانون مورد بررسی قرار گرفت و اصلاح شد. به این صورت که کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه ‌قضائیه مکلف هستند هر سال از طریق سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به برگزاری آزمون پروانه وکالت اقدام نمایند.

داوطلبانی که حداقل هفتاد درصد امتیاز میانگین نمرات یک درصد افراد دارای بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند، به عنوان پذیرفته شده، برای طی کردن مراحل دریافت پروانه خود به مرجع صدور مجوز مربوطه معرفی می‌ گردند.

گفته شده است نظارت بر اجرای این تبصره برعهده قوه قضائیه است و این قوه مکلف است درصورتیکه کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه ‌قضائیه از برگزاری آزمون خودداری کردند، به طور مستقیم به برگزاری این آزمون اقدام نماید.

نکته مهم این که استنکاف از اجرای این حکم جرم محسوب شده و مرتکبان آن به مجازات محرومیت از حقوق اجتماعی درجه (۶) محکوم خواهند شد.

احتمال لغو معافیت آزمون وکالت برای کارمندان دارای سمت‌ های حقوقی در دستگاه‌ ها

آقای هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان به بیان توضیحاتی در خصوص علل ایراد این شورا به ماده ۶ طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار و لزوم شرکت قضات در آزمون وکالت پرداختند و گفتند این قانونی است که از قبل انقلاب بوده است و بعد از انقلاب اصلاحاتی در مورد آن صورت‌ گرفته است.

ایشان همچنین بازگو کردند در طرح تسهیل صدور برخی مجوزهای کسب و کار که به تازگی به تصویب مجلس هم رسیده است و به شورای نگهبان ارسال‌ شده، دو گروه قضات و نمایندگان مجلس که معاف بوده‌ اند باید مثل بقیه باید آزمون بدهند درحالیکه ممکن است در میان این‌ ها افرادی باشند که صلاحیت آن‌ ها واضح و روشن است.

آقای طحان نظیف بیان کردند: یکی از گروه‌ هایی که براساس قانون قبلی از آزمون وکالت معافیت دارند آن دسته از کارمندان هستند که سمت‌ های حقوقی در دستگاه‌ ها داشته‌ اند لیکن براساس اصلاحی که صورت‌ گرفته است نتیجه این می‌ شود که قاضی باید امتحان بدهد اما کارمندان حقوقی دستگاه‌ ها همچنان نیاز به امتحان دادن ندارند.

در نهایت پس از بحث و گفتگوهای زیاد در مورد این ایراد، قرار بر این شد که نمایندگان محترم ایرادات قانون مذکور را اصلاح کنند و به همین سبب این احتمال وجود دارد که معافیت آزمون وکالت برای کارمندان دارای سمت‌ های حقوقی در دستگاه‌ ها لغو شود.

اخبار پیرامون شرایط و ضوابط اخذ پروانه وکالت

برای دریافت جزوه آزمون وکالت بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

خلاصه مطلب

در این نوشته به بررسی شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون پرداختیم و گفتیم افرادی که دارای شرایط و ضوابط اخذ پروانه وکالت باشند می توانند بدون شرکت در آزمون درخواست صدور پروانه خود را ارسال نمایند.

علاوه بر این ذکر کردیم تمامی افراد مجاز نیستند پروانه وکالت دریافت کنند و افرادی که تابعیت کشور ایران را نداشته باشند و یا افراد جایتکار و مجرم اجازه این کار را نخواهند داشت.

نکته مهم دیگری که در مقاله فوق آن را بیان کردیم این بود که پس از دریافت پروانه وکالت بدون آزمون، نیاز به شرکت در دوره های کارآموزی وجود دارد اما افرادی همچون اساتید هیأت علمی دانشگاه های وکالت و حقوق که مدت زمان بسیاری جز هیات علمی دانشگاه بوده اند نیازی به سپری کردن دوره کارآموزی وکالت ندارند. 

البته اشتباه نکنید که این قانون تنها مختص اعضای باسابقه هیات های علمی دانشگاه ها است و دیگر استادان رشته های حقوق و وکالت و یا اعضای هیات علمی کم سابقه می بایست نیمی از مدت کارآموزی خود را مطابق شرایط و ضوابط اخذ پروانه وکالت بگذرانند.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم اطلاعات سودمندی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون و با آزمون و دریافت مشاوره قبولی آزمون وکالت با مشاوران مجرب مجموعه ایران تحصیل ارتباط برقرار نمایید. برای این کار با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره) تماس بگیرید.

همچنین این امکان وجود دارد که شما عزیزان سوال خود را در انتهای این مطلب به صورت کامنت برای ما بنویسید تا کارشناسان با تجربه ایران تحصیل در کوتاهترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

 برای دریافت فایل پی دی اف مقاله شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون بر لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

4/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا در صورت داشتن شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون باز هم باید در دوره کارآموزی شرکت کرد؟

بله. عدم نیاز به شرکت در دوره های کارآموزی تنها در شرایطی خاص اتفاق می افتد.

آیا اتباع خارجی و افراد دارای محکومیت می توانند برای دریافت پروانه وکالت اقدام کنند؟

خیر. افراد دارای محکومیت قضایی و همین طور اتباع خارجی امکان دریافت پروانه وکالت را ندارند.

آیا قبولی در امتحان وکالت به معنی دریافت پروانه وکالت است؟

خیر. طی مراحل دیگری هم برای فرد متقاصی الزامی است.

نظرات

38 دیدگاه دربارهٔ «شرایط اخذ پروانه وکالت بدون آزمون + قوانین 1403 | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام
    آیا برای ثبت در لیست قوه قضاییه مدارک شناسایی افراد خانواده رو هم می‌خوان ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر بله

  2. Avatar photo حسین نوری گفت:

    با عرض سلام
    با رشته حقوق دانشگاه افسریه امام حسین میشه
    آزمون وکالت داد و دفتر وکالت دایر کرد

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      بله مدرک لیسانس تون تفاوتی ندارد

  3. Avatar photo ولادا گفت:

    سلام
    آیا عدم معافیت از خدمت سربازی موجب عدم بهره وری و اخذ پروانه وکالت میگردد؟؟؟ منظور از بدون آزمون چیست؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      سوال شما به بررسی بیشتری نیاز دارد
      با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس بگیرید
      مشاورین کامل راهنمایی و بررسی میکنند.

  4. Avatar photo تقوی گفت:

    سلام خسته نباشین
    برای گرفتن پروانه وکالت چه شرایطی هست که بشه بدون آزمون این مجوز رو گرفت؟؟؟ با بدون آزمونش چه اجازه هایی داریم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      با مشاورین تماس بگیرید
      راهنماییتان میکنند.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    شرایط استخدامی بانک ملی 1403 + سن و مدرک تحصیلی

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 + پیشنهاد قبولی ها

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)