ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان + ورود education.cfu.ac.ir

راهنمای سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتخاب واحد خود را با یک تماس به ما بسپارید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به منظور انجام تمام امور دانشجویی از ابتدای ورود به دانشگاه تا فارغ التحصیلی طراحی شده است. دانشجویان برای ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان نیاز به نام کاربری و رمز عبور نیاز دارند تا بتوانند با ثبت نام سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان وارد شوند. امروزه تمامی دانشگاه ها با راه اندازی سامانه های آنلاین سعی دارند، امور دانشجویی را برای تحصیل کنندگان آسان تر نمایند.

در این سامانه ها دانشجویان می توانند تمامی امور مربوط به فارغ التحصیلی و یا تحصیل را آنلاین به انجام برسانند. از جمله این سامانه ها می توان به گلستان و یا فرهنگیان اشاره کرد. سایت مروارید فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir است. از آنجا که بسیاری از دانشجویان در مورد نحوه ورود و استفاده از خدمات این سامانه سوال دارند، پیشنهاد می کنیم برای دریافت پاسخ سوالات خود با همکاران ما در ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا شما دانشجویان عزیز را راهنمایی کنند.

معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سیستم جامع دانشگاهی گلستان تقریباً تمامی دانشگاه های سراسر کشور را پوشش می دهد؛ اما برای استفاده از خدمات دانشگاه فرهنگیان به صورت آنلاین باید وارد سامانه مروارید شوید.

تمامی امور دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر استفاده از سایت www.cfu.ac.ir می‌توانند از ابتدای ورود به دانشگاه تا هنگام فارغ التحصیلی در سایت مروارید فرهنگیان نیز انجام شود.

در ابتدا لازم است هر یک از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یک حساب کاربری در سایت مروارید فرهنگیان ایجاد کرده تا بتوانند با ورود به حساب کاربری خود در این سایت، تمامی امور آموزشی، پژوهشی، مالی و اداری خود را به انجام برسانند.

همچنین در سامانه گلستان فرهنگیان امکان انجام فعالیت‌هایی همچون، انتخاب واحد، دریافت کارنامه، مشاهده ریز نمرات درسی، پرداخت هزینه های دانشجویی، تسویه حساب مالی، دریافت تمام گواهی های مورد نیاز دانشجویان مانند گواهی اشتغال به تحصیل، درخواست‌های کتبی دانشجویان مانند درخواست مرخصی تحصیلی یا ثبت اعتراض به نمرات و سایر امور دانشجویان، امکان پذیر می‌باشد.

در ادامه به صورت خلاصه قسمت های مختلف این سامانه را بررسی خواهیم کرد.

بنر کال تو اکشن

قسمت 1:در این بخش که با نام (“آموزش”) مشخص شده است. امکاناتی از جمله اطلاعات هویتی، برنامه درسی و امتحانی دانشجو، شهریه، نامه های اداری و… قرار دارد.

قسمت 2: در قسمت “پیشخوان خدمت”  بخش هایی نظیر کارت دانشجویی، درخواست بررسی مشکلات آموزشی، ثبت نام اصلی، ترمیم و تقاضای انتقال به صورت مهمان در واحدها و مراکز داخلی وجود دارد که دانشجو می تواند در زمینه مربوطه، امور خود را به انجام برساند.

قسمت 3 : در بخش “ثبت نام” دانشجویان می توانند به امور مربوط به نام نویسی از جمله عملیات ثبت نام، عملیات ترمیم، کنترل های ثبت نام، حذف اضطراری و گزارش های ثبت نام را انجام دهند.

قسمت 4:در منوی “ارزشیابی”، دانشجویان می توانند برای ارزشیابی استاد بپردازند.

قسمت 5: در این قسمت امکان تغییر رمز عبور وجود دارد که دانشجو می تواند در بخش “سیستم” دکمه کاربران را انتخاب و سپس برای تغییر گذرواژه اقدام نمایند.

معرفی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

📢اطلاعیه📢

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به منظور ارائه خدمات به دانشجویان این دانشگاه به نشانی education.cfu.ac.ir راه اندازی شده است.

نحوه ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان مانند سامانه شمیم و سامانه هدف دانشگاه فرهنگیان، برای تسهیل تمامی امور مربوط به تحصیل ایجاد شده است. برای استفاده از خدمات سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان کافی است.

در ابتدای ورود به دانشگاه، برای دانشجویان یک حساب کاربری در سایت مروارید ایجاد شده تا دانشجویان بتوانند تا اتمام دوره تحصیلی خود، تمامی امور مالی، آموزشی، اداری و دانشجویی خود را به انجام برساند. برای ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان کافی است مراحل زیر را طی کنید.

در ابتدا باید نشانی سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان را وارد کنید که همان education.cfu.ac.ir می‌باشد.

در مرحله بعدی نیاز است شناسه کاربری و گذرواژه خود را در این قسمت وارد کرده و کد امنیتی موجود در صفحه را نیز در قسمت مربوطه وارد نمایید. شناسه کاربری و گذرواژه در همان ابتدا در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

در مرحله بعدی پس از وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور می توانید از خدمات سامانه استفاده نمایید.

نحوه ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

برای کسب اطلاع از نحوه استفاده سامانه مروارید پژوهشگاه علوم انسانی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

راهنمای تصویری ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

به صورت کلی برای ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان و ثبت نام سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان لازم است مراحل زیر را طی کنید:

  • وارد شدن به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان به نشانی education.cfu.ac.ir.
  • انتخاب کردن گزینه ” ورود به سیستم “.
  • وارد کردن اطلاعات خواسته شده توسط سامانه مثل ” نام کاربری / گذرواژه “.
  • وارد شدن به صفحه شخصی خود داخل سامانه گلستان فرهنگیان.

در اولین مرحله باید آدرس سامانه را جستجو کنید که همان ” education.cfu.ac.ir ” و یا ” سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان ” می‌باشد.

گام اول ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

در دومین مرحله باید گزینه نمایش داده شده با عنوان ” سامانه گلستان فرهنگیان – مروارید – دانشگاه فرهنگیان ” را انتخاب کرده و روی آن کلیک کنید.

در مرحله بعد لازم است گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید.

گام دوم ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

سپس باید اطلاعات خواسته را با دقت کرده و در نهایت گزینه ورود را انتخاب نمایید تا به پنل شخصی خودتان دسترسی پیدا کنید.

گام سوم ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

 

برای کسب اطلاع و مطالعه فیش حقوقی فرهنگیان با کد ملی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

نحوه مشاهده نمرات در سامانه مروازید دانشگاه فرهنگیان

همانطور که در مقدمه اشاره کرده بودیم سامانه education.cfu.ac.ir کاربردی شبیه به سامانه گلستان دارد و تمامی دانشجویان و معلمان می توانند با ورود به این سامانه از خدمات آن بهره مند شوند.

برای مشاهده نمرات خود از سایت مروارید، کافی است ابتدا وارد education.cfu.ac.ir شده و پس از ورود به آن، گزینه ورود به سیستم را انتخاب کنید. پس از ورود نام کاربری و رمز ورود از شما خواسته می شود که طبق تصویر زیر می باشد.

در نهایت کافی است روی نمره امتحان کلیک نمایید.

پس از ورود به بخش نمرات سایت مروارید فرهنگیان، کافی است نیمسال تحصیلی خود را مشخص کرده و گزینه مشاهده نمرات را انتخاب کنید.

در صفحه جدید پیش رو، دانشجویان امکان مشاهده نمرات هر درس و معدل خود را خواهید داشت.

کال تو اکشن تماس

امکانات سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

هر سامانه ای که برای دانشجویان راه اندازی می شود، دارای امکانات متعددی می باشد.

سامانه مروارید فرهنگیان نیز مانند سامانه آزمون برخط فرهنگیان بخش های زیادی دارد که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان هر یک از کارهای تحصیلی خود را می توانند بر اساس مواردی که نیاز دارند، به انجام برسانند. به طور مثال در صفحه کاربری هر دانشجو در سایت مروارید فرهنگیان، دو قسمت منوی کاربر و پیشخوان خدمت وجود دارد.

در بخش منوی کاربر، دانشجویان می توانند از امکاناتی مانند مشاهده نمرات و نتایج امتحانات، شهریه، نامه های اداری، گزارش های آموزش و اطلاعات جامع دانشجو استفاده نمایند.

در قسمت پیشخوان خدمت نیز خدماتی مانند، بخش های کارت دانشجویی، ثبت نام، ترمیم، درخواست بررسی مشکلات آموزشی و درخواست انتقالی وجود دارد.

به طور خلاصه امکانات سایت مروارید و فعالیت هایی که دانشجویان می توانند در سایت مروارید فرهنگیان انجام دهند، شامل موارد زیر می شود:

در صفحه اصلی امکاناتی همچون، اطلاعیه های دانشگاه در خصوص آموزش مجازی دانشگاه فرهنگیان، زمان انتخاب واحد، زمان برگزاری امتحانات، شرکت در دوره های مختلف مهارتی، اعلام پذیرش دانشجویان و … قرار می گیرد.

  • در قسمت ثبت نام و ترمیم، مواردی همچون، امور ثبت نام و ورود به دانشگاه، انتخاب واحد، حذف و اضافه کردن دروس در ترم تحصیلی، ترمیم انتخاب واحد می باشد.
  • در قسمت شهریه مواردی همچون، امور مالی و پرداخت شهریه و همچنین تسویه حساب دانشجویان قرار می گیرد.
  • در قسمت ارزشیابی نیز دانشجویان می توانند به ارزشیابی اساتید پرداخته و در نظرسنجی های دانشگاه شرکت نمایند.
  • در قسمت سیستم دانشجویان می توانند رمز عبور مربوط به ورود به حساب کاربری خود را تغییر دهند.
  • در قسمت مربوط به اطلاعات جامع دانشجویان مواردی همچون اطلاعات فردی و دانشجویی دانشجویان قرار گرفته است.
  • در قسمت مربوط به نامه های اداری، درخواست های مربوط به انتقالی، درخواست گواهی اشتغال به تحصیل درج شده است.

به صورت کلی اصلی ترین امکانات این سامانه شامل موارد زیر می شود:

 

ثبت اطلاعات دانشجویان بورسیه و….

تعیین مدارک مورد نیاز با در نظر گرفتن مواردی همچون بورس، جنسیت، وضعیت نظام وظیفه و… به صورت خودکار
صدور کارت موقت دانشجویی صدور گواهی اشتغال به تحصیل
ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشجویان برنامه ریزی امتحانات و مشاهده زمانبندی برگزاری آزمون هر یک از دروس
صدور نامه های اداری مرتبط با نظام وظیفه دانشجو (درخواست معافیت تحصیلی ، درخواست ابطال یا احیا معافیت تحصیلی ) حذف اضطراری دروس اخذ شده
پیش ثبت نام اینترنتی دانشجویان ورودی جدید دریافت لیست کسری مدارک دانشجویان جدیدالورود
مشاهده لیست نمرات و دریافت کارنامه انتخاب واحد
تسویه حساب دانشجو مشاهده لیست دروس
پرداخت شهریه نامه های بخش فارغ التحصیلی (گواهی موقت پایان تحصیلات، ارسال تاییدیه مدرک تحصیلی)

 

برای اطلاع از شرایط خوابگاه دانشگاه فرهنگیان وارد لینک شوید.

امکانات سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان


خلاصه مطلب

هدف از ایجاد سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان تسهیل در انجام امور تحصیلی و الکترونیکی دانشجویان بوده است و دانشجوهای پردیس های فرهنگیان برای استفاده از سامانه لازم است اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و در این سامانه وارد شوند.

همه دانشجویان در طول دوره تحصیلی همواره نیاز به انجام امور بسیاری مانند انتخاب واحد، حذف و اضافه و… دارند که اگر امکان انجام این امور به صورت الکترونیکی وجود داشته باشد، قطعاً هم برای دانشجویان و هم برای دانشگاه می تواند بهتر باشد.

به همین دلیل نیز دانشگاه فرهنگیان با ایجاد سامانه ای تخصصی و نسبتا جامع و کامل، این مورد را فراهم کرده است. تمامی دانشجویان می توانند با مراجعه به سامانه گلستان فرهنگیان به آدرس education.cfu.ac.ir، اکثر کارهای آموزشی و تحصیلی خود را انجام داده و دیگر نیازی به طی کردن مسافت های طولانی تا دانشگاه محل تحصیل خود را نداشته باشند. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با نحوه ثبت نام سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان و یا نحوه ورود دارید، می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس با شماره 9099075307 در ارتباط باشید.

برای دانلود pdf مقاله سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

انتخاب واحد خود را با یک تماس به ما بسپارید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ورود به سامانه مروارید فرهنگیان باید به چه آدرسی مراجعه کرد؟

این سامانه به آدرس education.cfu.ac.ir است.

امکانات سامانه مروارید فرهنگیان چیست؟

امکانات آن شامل انتخاب واحد، ارزشیابی، نامه های اداری و بسیاری موارد دیگر می شود.

برای ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

برای ورود به سامانه مروارید فرهنگیان به نام کاربری و رمز عبور نیاز داریم.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان + ورود education.cfu.ac.ir»

  1. Avatar photo هادی گفت:

    سلام برای ورود به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان به کذوم آدرس باید مراجعه کنم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیرhttps://hr.cfu.ac.ir/Hermes

  2. Avatar photo راضیه حق دوست گفت:

    سلام برای تکمیل فرم اشتغال به تحصیل اول باید به سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان برم یا سامانه دانشگاه فرهنگیان؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام باید وارد سامانه دانشگاه فرهنگیان بشوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)