ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403-1404

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور مشخص شده است. ما در این مطلب قصد داریم به بررسی زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور در دو نوبت مهر و بهمن بپردازیم. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون را دارید و از از زمان ثبت نام و دیگر اطلاعات مفید این موضوع اطلاعات لازم و کافی را بدست نیاورده اید، در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. در این خصوص باید به شما بگوییم که پذیرش به صورت بدون کنکور دانشگاه آزاد از جمله روش های پذیرش بسیار پرطرفدار است و افراد متقاضی می توانند در دوره های کاردانی و کارشناسی برای این روش پذیرش درخواست خود را ثبت نمایند.

اطلاعیه :

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۳ همزمان با ثبت نام پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری و پس از انتشار نتایج کنکور سال جاری در بازه زمانی مرداد ماه آغاز خواهد شد.

 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

افرادی که قصد ثبت نام دانشگاه آزاد را دارند، لازم است بدانند که ثبت نام در این دوره ها برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی امکان پذیر بوده و همچنین به دو صورت پیوسته و ناپیوسته امکان پذیر است.شرکت در کنکور سراسری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد ۱۴۰۳ این مقاطع الزامی نخواهد بود؛ به علاوه زمان نام نویسی نیز برای دوره های مهر ماه و بهمن ماه متفاوت می باشد. در حال حاضر هنوز زمان دقیقی اعلام نشده است اما به محض اطلاع رسانی این مقاله به روز رسانی می شود. به علاوه برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید به سامانه AZMOON.ORG مراجعه نمایید.

برای اطلاع از زمان برگزاری کنکور روی لینک کنید.

ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون
ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت بدون آزمون

برای کسب اطلاع از مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

 زمان ثبت نام نیمسال اول (مهر ماه)

افرادی که قصد ثبت نام در دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور دارند و در مهر ماه می خواهند اقدام کنند، نیاز است در تاریخ های اعلام شده برای ثبت نام اقدام نمایند. البته توجه داشته باشید که برای سال جاری هنوز تاریخ خاصی اعلام نشده است و طبق اطلاعیه زده شده در سامانه مربوطه طی روزهای آتی اطلاع رسانی خواهد شد؛ اما ما در ادامه قصد داریم جدول زمان بندی ثبت نام برای سال های گذشته را در اختیار شما قرار دهیم.

اطلاعیه:

مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 1400
مقطع زمان ثبت نام تمدید مهلت
کارشناسی ناپیوسته 9 الی 22 تیر ماه تا 8 مرداد ماه

و

تا 30 مرداد

کاردانی پیوسته 26 تیر الی 8 مرداد ماه
کارشناسی پیوسته 14 الی 30 مرداد ماه تا 5 شهریور ماه

و

تا 15 شهریور ماه

زمان ثبت نام نیمسال دوم (بهمن ماه)

معمولا ثبت نام بدون کنکور مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته بهمن ماه این دانشگاه در آذر ماه انجام خواهد شد. برای اطلاع از این موضوع نیاز است داوطلبان به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نموده و وضعیت خود را از نظر دارا بودن شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد  مطالعه کنند. در صورتی که واجد شرایط بودند می توانند

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون
ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون

برای اطلاع از میزان شهریه دانشگاه آزاد روی لینک کلیک کنید.

آخرین مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

طبق مواردی که در قسمت های فوق بررسی کردیم برای اطلاع از آخرین مهلت برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیاز است که به سامانه معرفی شده توسط این مرکز مراجعه نمایید و هنوز برای سال جاری آخرین مهلت ثبت نام مشخص نشده است. برای اطلاع از آخرین مهلت ثبت نام می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند. پس اگر خارج از مهلت ثبت نام قصد اقدام کردن داشته باشید، این امکان برای شما وجود نخواهد داشت و تمامی افراد ملزم هستند در تاریخ هایی که اعلام شود مدارک خود را ارائه نمایند.

اطلاعیه :

مهلت ثبت نام  ۱۴۰۳ هنوز مشخص نشده است.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

اگرچه برای ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد نیازی به شرکت در کنکور نخواهید داشت؛ اما یک سری شرایط تعیین شده است که لازم است داوطلبان واجد این شرایط باشند تا اجازه ثبت نام به آن ها داده شود. در ادامه ما این شرایط را برای دوره های کاردانی و کارشناسی و به تفکیک دوره های پیوسته و ناپیوسته بررسی خواهیم کرد. به علاوه شرایط عمومی نیز بررسی خواهد شد.

شرایط عمومی

  • اعتقاد به دین اسلام یا سایر ادیان رسمی
  • عدم دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی
  • نداشتن فساد اخلاقی
  • عدم ممنوعیت از شروع و ادامه تحصیل از لحاظ قوانین و مقررات کشور
  • نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان

شرایط اختصاصی ثبت نام دوره کاردانی پیوسته

ابتدایی ترین مورد ارائه گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید 3 – 3 – 6 (شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) یا فارغ التحصیلی در یکی از رشته های مذکور تا پایان شهریور ۱۴۰۳، دیپلم فنی و حرفه ای دوره چهارساله (نظام قدیم) می باشد.

به علاوه داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم نظام قدیم یکی از رشته های فنی و حرفه ای، کاردانش و هنرستان نظام قدیم هستند در یکی از رشته های مرتبط با دیپلم شان امکان انتخاب رشته وجود خواهد داشت.

برای ثبت نام در رشته تربیت بدنی نیازی به احراز شرط تناسب مدرک دیپلم با رشته های دوره کاردانی نخواهد بود.

ثبت نام دوره کاردانی ناپیوسته

ارائه گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید 3 – 3 – 6 یا گواهی نامه دوره پیش دانشگاهی (نظام سالی / واحدی یا ترمی / واحدی با اخذ حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه ۱۴۰۳) برای ثبت نام در این کاردانی به صورت ناپیوسته ضروری اعلام شده استو

متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم فنی و حرفه ای یا کاردانش نظام قدیم هنرستان هستند، در صورتی که فاقد مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی باشند، نمی توانند ثبت نام کنند.

داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته هستند، چنانچه از لحاظ وضعیت نظام وظیفه مشکلی نداشته باشند، می توانند دوباره ثبت نام خود را انجام دهند.

داوطلبانی که فارغ التحصیل دوره های کاردانی یکی از گروه های پزشکی هستند، در صورت پایان طرح تعهد خدمت خود می توانند ثبت نام انجام دهند.

متقاضیان رشته های هنرهای نمایشی – بازیگری و هنرهای نمایشی – کارگردانی، می بایست از نظر دارا بودن وضعیت سلامت جسمانی، نداشتن بیماری های قلبی و تنفسی باید واجد شرایط باشند.

شرایط اختصاصی ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته

ارائه مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم متوسطه یا مدرک دیپلم نظام جدید (3 – 3 – 6) ضروری است.

آن دسته از داوطلبانی که دارای مدرک دیپلم رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان هستند، مجاز به ثبت نام در این دوره تحصیلی نخواهند بود.

متقاضیانی که دارای مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته هستند، در صورت نداشتن مشکلی از نظر وضعیت نظام وظیفه، می توانند برای ثبت نام این مقطع تحصیلی شروع به اقدام کنند.

فارغ التحصیلان مقطع کاردانی رشته های گروه پزشکی، در صورتی اجازه ثبت نام دارند که که تعهد خدمت خود را به پایان رسانده باشند. لازم به ذکر است که این دسته از داوطلبان بایستی در زمان ثبت نام حضوری، گواهی پایان طرح تعهد خدمت خود را به دانشگاه محل پذیرش ارائه نمایند.

مشمولانی که در گذشته در یکی از دانشگاه ها در حال تحصیل بوده اند ولی از رشته تحصیلی خود منصرف یا اخراج شده اند، نمی توانند ثبت نام کنند مگر اینکه کارت پایان خدمت یا معافیت ارائه دهند.

افرادی که علاقه مند به انتخاب رشته مهندسی دریا _ دریانوردی هستند، باید سلامت جسمانی کامل داشته باشند.

داوطلبانی که دارای مدرک حوزوی هستند، مدرک آن ها معادل دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه تلقی شده و به شرط عدم تحصیل همزمان در حوزه و داشتن کارت معافیت یا نظام وظیفه می توانند ثبت نام کنند.

ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته

ارائه مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته و کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مورد تائید وزارت علوم، اجباری است.

داشتن گواهی نامه کاردانی رشته های مورد تایید وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و همچنین مراکز ضمن خدمت آموزش و پرورش الزامی است.

آن دسته از داوطلبانی که در گذشته در مقطع کارشناسی پیوسته مشغول به تحصیل بوده اند ولی بنا به دلایلی ادامه تحصیل نداده اند و دارای مدرک کاردانی می باشند، در صورت ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت می توانند ثبت نام کنند.

دانش آموختگان رشته های گروه پزشکی مقطع کاردانی در صورتی که طرح تعهد خدمت خود را به پایان رسانده باشند، اجازه ثبت نام دارند. لازم به ذکر است این دسته از داوطلبان باید مدرک پایان طرح تعهد خدمت خود را در زمان ثبت نام حضوری به دانشگاه ارائه نمایند.

متقاضیان باید توجه کنند که در صورت پذیرفته شدن، باید جهت فارغ التحصیلی باید حداقل معدل تعیین شده را که 12 می باشد، داشته باشند.

فرایند انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

با توجه به حساسیت انتخاب رشته برای داوطلبان، توصیه ما داشتن مشاور خوب در این زمینه است. فرایند  انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد آینده و زندگی شما را مشخص می کند و با توجه به این حساسیت، شما ملزم به انتخاب رشته درست هستید.

ابتدا قبل از انتخاب رشته و اقدام برای وارد نمودن کد رشته محل‌ها، داوطلبان لازم است به چند مورد در این زمینه توجه نمایند. اولین مورد این که، دفترچه راهنمای انتخاب رشته را به خوبی و به صورت کامل مطالعه نمایید.

اطلاع از میزان شهریه با توجه به اخذ شهریه در انتخاب واحد و همچنین به دلیل عدم رایگان بودن تحصیل در دانشگاه آزاد امری ضروری است.

همچنین در هنگام انتخاب رشته حتماً بر اساس علایق و استعدادهای خود رشته های مورد نظر را ثبت نمایید. ضمناً داوطلبان توجه داشته باشند که به دلیل حساس و تخصصی بودن فرآیند انتخاب رشته و با توجه به شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور در ورود به  رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد حتماً باید از مشاوره خوب در این زمینه استفاده کنند.

این گونه مسلماً می توانند انتخاب رشته درست و منطقی داشته باشند. مشاورین ایران تحصیل آماده ارائه خدمات به داوطلبان محترم در رشته های مختلف هستند.

مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور
مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

اگر قصد ثبت نام در دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد را دارید، نیاز است که حتماً دفترچه های مربوط به این دوره ها را نیز مطالعه کرده باشید. زیرا لیست رشته های دانشگاه آزاد و اینکه در هر واحد امکان انتخاب و ادامه تحصیل کدام رشته ها وجود دارد، در دفترچه اطلاع رسانی خواهد شد. پس مطالعه دفترچه بسیار مهم است و باید در دستور کار شما قرار بگیرد.

از آنجایی که هنوز دفترچه ای برای سال جاری منتشر نشده است به منظور آشنایی با نکات و ضوابط پذیرش بدون کنکور این دانشگاه، دفترچه های نام نویسی سال گذشته، در مقاله قرار داده شده است.

جدول دفترچه
دفترچه های  سال 1400 دفترچه های سال ۱۴۰۳
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دوره کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 1400 (مهر ماه) 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دوره کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400 (مهر ماه)

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 1400 (مهر ماه)

 

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 1400 (مهر ماه)

(جهت دریافت فایل، روی لینک کلیک کنید.)

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دوره کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دوره کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳
دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام بدون کنکور دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ۱۴۰۳

(لینک فوق به محض انتشار فعال می گردد)

اخبار مرتبط

31 خرداد ۱۴۰۳

امروز، پایان مهلت ارسال مدارک دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام شده است.

23 بهمن 1400

آخرین مهلت ثبت‌نام بدون کنکور ارشد در 23 خرداد بوده است.

27 دی 1400

نتایج تکمیل ظرفیت بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته اعلام شد.

25 دی 1400

ثبت‌نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد آغاز شد.

24 دی 1400

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد از 24 دی بوده است.

برای دانلود PDF مطلب کلیک کنید.

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی موضوع ثبت نام بدون آزمون در دانشگاه آزاد بپردازیم. از آنجایی که دانشگاه آزاد این روزها مخاطبان بسیاری دارد و به علاوه روش پذیرش بدون آزمون نیز در این مرکز طرفداران خاص خود را دارد، سعی کردیم تمامی نکات مهم را در اختیار شما قرار دهیم. از آنجایی که هنوز زمان ثبت نام دقیق اعلام نشده است ما تاریخ های مربوط به سال گذشته را بررسی کردیم. توجه داشته باشید که برای اطلاع از زمان دقیق می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید در غیر این صورت نیاز است وبسایت AZMOON.ORG را مرتب بررسی کنید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده شود.

3.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای هر یک از دو ترم مهر و بهمن متفاوت است؟ 

بله این دو زمان با یکدیگر متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور برای دو دوره مهر و بهمن در کجا منتشر می شود؟ 

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون برای این دوره در سایت دانشگاه آزاد اسلامی انتشار پیدا می کند.

آیا تمامی متقاضبان در تمامی مقاطع می توانند در زمان ثبت نام ترم مهر و بهمن دانشگاه آزاد برای ثبت نام اقدام کنند؟ 

داوطلبان در صورت داشتن شرایط منعی از بابت ثبت نام ندارند.

نظرات

51 دیدگاه دربارهٔ «زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403-1404»

  1. Avatar photo محمودی گفت:

    سلام ببخشید این ماه میتونم وارد دانشگاه آزاد حقوق بشم ؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ثبت نام دانشگاه برای ورودی بهمن ماه بسته شده.
      انتخاب رشته هم همین طور

  2. Avatar photo سمیرا گفت:

    سلام با معدل ۱۱ کاردانی ناپیوسته پرستاری میشه دانشگاه آزاد ثبت نام کرد؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز برای رشته ی پرستاری پذیرش بدودن کنکور داخل کشور وجود ندارد.

  3. Avatar photo سارا گفت:

    سلام‌خسته نباشید شهریه کاردانی رشته طراحی لباس چقدره ؟ و کی ثبت نام ورودی بهمن ماه شروع میشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      میزان شهریه رشته طراحی لباس در مقطع کاردانی دانشگاه آزاد بین 3 میلیون و 100 هزار تومان الی 3 میلیون و 600 هزار تومان است همچنین در حال حاضر زمان ثبت نام شروع نشده است

  4. Avatar photo ابولفضل گفت:

    سلام من دی ماه دیپلم میگیرم میتونم بهمن ماه وردی دانشگاه بشم لطفا کمک کنید اگه میشه کجا باید برم شرایطمو بگم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از آذر ماه برای ثبتنام بدون کنکور دانشگاه ازاد ورودی بهمن اقدام کنید.

  5. Avatar photo Nila گفت:

    میشه بعد اینکه نتایج کاردانی فنی حرفه ای اومد اون موقع ثبت نام کرد برای دانشگاه آزاد یا خیر؟
    چون میخوام اگه کنکور قبول نشدم آزاد ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      ثبت نام دانشگاه ازاد تا 18 شهریور تمدید شده.

      1. Avatar photo Nila گفت:

        یعنی دیگه تمدید نمیشه؟

        1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          در حال حاضر کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته باز هست.

  6. Avatar photo امید گفت:

    سلام وقت بخیر من امسال شهریور امتحان دادم و فک‌کنم افتادم
    ایا امکاانش هس که دیماه پاس کنم و ورودی بهمن ماه دانشگاه ازاد
    بشم یا نه

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بله

      1. Avatar photo ابولفضل گفت:

        الان منم اوفتادم یدونس دی ماه فارق تحصیل میشم میتونم ار بهمن دانشگاه برم چیکار باید کنم برم دانشگاه شرایطمو بگم چیکار کنم

        1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

          سلام وقتتون بخیر شما باید تا 30دی فارغ التحصیل شوید و بعد ثبت نام انجام دهید

  7. Avatar photo شینا گفت:

    سلام وقتتون بخیر ، ببخشید یه سوال داشتم برای ثبت نام دانشگاه آزاد همین که دفترچه منتشر شد و زمان انتخاب رشته رسید باید هزینه دانشگاه و خوابگاه رو پرداخت کنیم؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام خیر
      بعد از ثبت نام نهایی

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد

    ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد 1403 + جدول رشته و واحد

    انجام ثبت نام ترم بهمن دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان واجد شرایط امکان پذیر است. همزمان با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم  می توانید انتخاب رشته نمایید. قبل از ثبت نام نیمسال دوم دانشگاه آزاد ابتدا دفترچه...
  • نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور

    نتایج کارشناسی ارشد بدون کنکور 1403+ زمان مشاهده | sanjesh

    هر ساله داوطلبان زیادی از سهمیه استعداد درخشان خود برای ادامه تحصیل به صورت دوره بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد استفاده می کنند، همچنین بعضی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی نیز اقدام به پذیرش دانشجو به صورت...
  • تغییرات پذیرش براساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور

    تغییرات پذیرش بر اساس شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور 1403

    شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور آنچه در حال حاضر برای قبولی در هر کدام از رشته‌های آزاد بدون کنکور مهم است، برخورداری از بالاترین نمره شرط معدل دانشگاه آزاد بدون کنکور ۱۴۰۳-۱۴۰۴ خواهد بود. یکی از مهم‌ترین تغییرات دانشگاه...
  • سامانه-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد

    سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد | Azmoon.iau.ac.ir

    دانشگاه آزاد به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پر متقاضی‌ترین دانشگاه‌های ایران، سامانه‌ای را تحت عنوان مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir راه اندازی کرده است تا تمامی متقاضیان نام نویسی بدون کنکور...
تماس با مشاور