ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری

رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پذیرش در رشته مهمانداری به چند طریق امکان پذیر است. امکان ثبت نام در رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری برای تمامی دیپلمه ها وجود دارد. نحوه پذیرش مهمانداری هواپیما دانشگاه دولتی در مرحله اول به رتبه کسب شده شما مربوط می شود و در درجه دوم، شرایط تعیین شده را باید برای این رشته داشته باشید. داوطلبان و علاقه مندان عزیز توجه داشته باشید که رشته مهمانداری دانشگاه علمی کاربردی در ایران در مقطع کاردانی امکان پذیر است.

شرایط نانوشته پذیرش مهمانداری هواپیما دانشگاه دولتی

 

شرایط نانوشته پذیرش مهمانداری هواپیما دانشگاه دولتی

شرایط نانوشته پذیرش مهمانداری هواپیما دانشگاه دولتی

 

شرایط مهمانداری هواپیما برای موسسات آزاد و دولتی متفاوت می باشد. نکته مهمی که قبل از شرایط تعیین شده برای رشته مهمانداری باید مورد توجه قرار دهید این است که به چه میزان آمادگی پذیرش در این رشته را دارید؟ شغل شما در آینده به صورتی است که نباید مشکلات خانوادگی خود را بروز دهید. آیا توانایی این کار را دارید؟ متاسفانه بسیاری از وب سایت ها تنها به شرایط موجود در دفترچه اکتفا می نمایند و هرگز به آمادگی و نوع شخصیت مناسب افراد اشاره ای نمی کنند.

قطعا در دوره مهارت آموزی پس از پذیرش در دانشگاه در رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری آمادگی بیشتری را کسب خواهید نمود و می توانید راحت تر با مسائل و مشکلات این کار کنار بیایید. اما باز هم توان و شاید به قول آمیانه خودمان “مایه کار” را لازم است داشته باشید. به عنوان مثال شما ساعت کاری مشخصی در برخی از موارد نخواهید داشت. در واقع در این حالت شما نه مشغول به کار هستید و نه می توانید در اختیار خودتان باشید. تواناییی اینکه بتوانید خونسردی خود را حفظ نمایید از نکات بسیار مهمی است که باید از ان برخوردار شوید.

مسئله مهم دیگری که باید مد نظر قرار دهید، پرواز هایی است که در هر ساعت از شبانه روز می تواند صورت بگیرد. در صورتی که متاهل هستید، آیا درصورت انجام این کار، مشکلی برایتان پیش نمی آید؟  آیا می توانید به راحتی به انجام کار بپردازید؟ تفاوتی ندارد در هر دانشگاهی که تحصیل کنید و یا در رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه علمی کاربردی نیز که پذیرفته شوید، باز هم لازم است تمامی نکات ارائه شده را رعایت نمایید. بنابراین توجه به ویژگی های مورد نیاز از مهم ترین موارد خواهد بود.

 

 

نحوه پذیرش مهمانداری هواپیما دانشگاه دولتی

همانطور که ذکر گردید، پذیرش رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری ، منوط به قبولی در آزمون سراسری خواهد بود . بنابراین در صورت کسب رتبه مجاز در کنکور، می توانید برای انتخاب رشته کنکور اقدام نمایید. لازم به ذکر است که رشته مذکور تنها در برخی از دانشگاه ها ارائه می گردد و پذیرش در این رشته با ظرفیت محدود امکان پذیر است.

  • حداقل سن محاز برای انجام ثبت نام، 18 سال تمام می باشد.
  • گذارندن واحدهای عملی برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد
  • امکان پذیرش کلیه داوطلبان با دیپلم های مختلف وجود دارد
  • تائیدیه صحت و سلامتی داوطلبان پذیرفته شده با توجه به پزشک معتمد سازمان هواپیمایی
  • داشتن شرایط جسمانی تعیین شده برای انجام ثبت نام
  • پذیرش در مراحل مصاحبه و گزینش
  • سپردن تعهد خدمت به سازمان مربوطه

 

نحوه استخدام مهماندار هواپیما

 

نحوه استخدام مهماندار هواپیما

نحوه استخدام مهماندار هواپیما

 

برای استخدام در رشته مهمانداری هواپیما شما می توانید به دو صورت اقدام نمایید. یک روش آن همانطور که ذکر گردید، رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری می باشد و همچنین ثبت نام رشته مهمانداری بدون کنکور دانشگاه آزاد 99 می باشد. تا به اینجا ما تلاش کردیم تا در رابطه با رشته مهمانداری  اطلاعاتی ارائه نماییم اما لازم است این نکته را یادآور شویم که نحوه استخدام مهماندار هواپیما در هر یک از آژانس های هواپیمایی متفاوت می باشد.ما در زیر در رابطه با شرایط استخدام مهمانداری هما اطلاعاتی را ارائه خواهیم نمود.

  • متقاضیانی که در دوره های گذشته در مراحل پزشکی استخدامی شرکت هواپیمایی هما پذیرفته نشده اند، امکان ثبت نام در این دوره را نخواهند داشت.
  • دارندگان مدرک (تعمیر هواپیما نظیر A&P یا E&E) و خلبانی (از قبیل PPL یا CPL) و همچنین دیسپچری امکان ثبت نام در این دوره را نخواهند داشت و حتی به هیچ عنوان امکان پذیرش آن وجود نخواهد داشت.
  • آن دسته از متقاضیانی که در تهران سکونت دارند و واجد شرایط تعیین شده می باشند و همچنین ثبت نام خود را از 20 آبان سال 94 تا به امروز ثبت نام نموده اند، نیازی به ارسال مجدد درخواست وجود نخواهد داشت و نیازی به ثبت نام ندارند.
  • اطلاعات مربوط به هر یک از داوطلبان باید به صورت فارسی درج شود. در صورتی که متقاضی اطلاعات خود را به زبان دیگری غیر از فارسی وارد نموده باشد، اطلاعات وی به صورت خودکار از سیستم حذف خواهد گردید.
  • نیازی به ارسال رزومه و یا الصاق آن در این مرحله نخواهد بود. بنابراین به درخواست های مبنی بر این مورد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • کلیه درخواست ها برای ثبت نام رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری به صورت الکترونیک مورد بررسی قرار خواهند گرفت  لذا از تمامی متقاضیان خواهشمندیم که اطلاعات خود را به صورت کاملا محرمانه، در وب سایت http://jobs.mahan.aero بارگذاری نمایند.
  • تمامی مراحل ثبت نام و همچنین پذیرش داوطلبان به صورت رایگان می باشد و هیچ وجهی مبنی بر ثبت نام و آزمون و مصاحبه از داوطلبان اخذ نخواهد گردید.
  • به منظور سهولت کار و همچنین افزایش سرعت استخدام متفاضیان، به تمامی مراجعات حضوری و همچنین تلفنی پاسخی داده نخواهد شد و در صورت ارتباط زیاد مراجعین با مرکز مورد نظر، امتیاز منفی برای داوطلبان در نظر گرفته خواهد شد.

مورد دوم نیازی به انتخاب رشته کنکور نخواهد بود و از طریق موسسه های آزادی است که اقدام به آموزش داوطلبان می نمایند. این موسسه ها آموزش سریع تر و راحت تری دارند و همچنین هزینه بیشتری را نیز برای آموزش داوطلبان اخذ می نمایند.

 

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش نمودیم تا اطلاعاتی را در رابطه با رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری اطلاعاتی را ارائه نماییم. در صورتی که سوالی در رابطه با شرایط پذیرش مهمانداری هواپیما دانشگاه دولتی دارید و یا مایل به کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه می باشید، می توانید با مشاوران ما همه روزه، حتی ایام تعطیل، تماس حاصل نمایید. اطلاع دقیق از زمان ثبت نام رشته مهمانداری، برای تمامی داوطلبان پس از برقراری ارتباط با مشاوران ما امکان پذیر است.

 

 

مطالب مرتبط

2.6/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا امکان ثبت نام در رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری برای تمامی داوطلبان وجود دارد؟

امکان ثبت نام برای تمامی آن دسته از متقاضیانی که واجد شرایط تعیین شده می باشند، وجود خواهد داشت.

 

 

نحوه پذیرش مهمانداری هواپیما دانشگاه دولتی چه تفاوتی با سایر دانشگاه های دیگر دارد؟

در رابطه با شرایط مورد نظر می توان گفت تفاوتی وجود ندارد اما تنها تفاوت در نظر گرفته شده، مربوط به رتبه مورد نیاز خواهد بود.

 

 

شهریه پذیرفته شدگان رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری برای هر ترم چقدر است؟

برای اطلاع از شهریه تعیین شده برای هر ترم می توانید با مشاوران ما به شماره های 9099075307 ( از سراسر کشور) و 9099075307 (از استان تهران) از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید.

 

نظرات

38 دیدگاه دربارهٔ «رشته مهمانداری هواپیما دانشگاه سراسری»

  1. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر من تمام ویژگی ها را دارم فقط چشم هام یکم ضعیف است اشکالی نداره؟ یا اگر اشکالی داره میتونم لیزیک کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر در صورتی که بعد عمل مشکلی برای شما پیش نیاید بله میتوانید

  2. Avatar photo فاطمه حاتمی گفت:

    برای مهمانداری باید مدرک اینگلیسی داشته باشیم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      برای استخدام بله اما برای دوره دانشگاه یا دوره های آموزشی نیاز نیست

  3. Avatar photo یاسمن گفت:

    سلام وقت بخیر
    من در حال حاضر من ۱۹سالمع و مدتی ادامه تحصیل ندادم و تازه می‌خوام برم دهم شروع کنم و بعد از گرفتن مدرک دیپلم ب امید خدا برم رشته مهمانداری هواپیما و کلاس زبانم میرم ک تسلط کامل پیدا کنم و
    (دندونامم ارتودنسی کردم) و از نظر جسمی روانی ووو…اوکیم و روابط عمومی خوب و روحیه لطیف و خوش برخورد کاملا صبوری دارم و قدمم ۱۶۸ هستش و ظاهر نسبتاً خوبیم دارم ….
    (آیا میشه وارد این رشته بشم و امکانش هست )؟؟!!
    و میشه بگید شهریه موسسه و دانشگاه علمی کاربردی برای این رشته چقد هستش…؟! ممنون

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      حدودا 2و نیم

  4. Avatar photo اسیه گفت:

    من هزینه مشاور رو پرداخت کردم ولی هنوز تماسی گرفته نشده

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام با ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ تماس بگیرید
      بگید و شماره خودتونو دوباره بدید .

  5. Avatar photo زهره گفت:

    سلام وقت بخیر آخرین مدرک تحصیلی رشته مهمانداری هواپیما چیست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای ورود به این رشته حداقل مدرک دیپلم را نیاز دارید.در دانشگاه های ایران تا حداکثر کارشناسی میتوانید ادامه دهید.

  6. Avatar photo امیرحسین گفت:

    سلام امیدوارم خوب باشید بنده در رشته تجربی تحصیل می کنم و کم مونده مدرکم رو بگیرم و اینکه در دوره های زبان شرکت می کنم تا مدرک IELTS بگیرم ممکنه من رو راهنمایی کنین و بم بگین چجوری میتونم در رشته مهمانداری تحصیل کنم چ کار هایی باید برای قبول انجام بدم ( دارای تمامی شرایط مهمان داری هستم)

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . جهت مشاوره وراهنمای با مشاوران مجموعه تماس حاصل بفرمایید

  7. Avatar photo Setaysh گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواستم بپرسم برای ورود به رشته ی مهمانداری از طریق دانشگاه اقدام کنیم بهتره یا از طریق دوره های ازاد؟ مدرک کدوم معتبر تره؟ و اینکه هر کدوم چقدر طول میکشند؟
    ممنونم

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام دوست عزیز
      دوره های ازاد بهتر هست و مدرک دوره ازاد مورد تایید سازمان هواپیمایی کشوری هست.
      جه کسب اطلاعات بیشتر درمورد رشته مهمانداری با داخلی 109 در تماس باشید.

      1. Avatar photo Elnaz گفت:

        سلام ببخشید میخواستم بدونم این طرح در کدام یک از شهر های ایران وجود دارد یعنی در تبریز هم وجود دارد که بشه توی دانشگاه این رشته رو ادامه داد

        1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

          سلام ذوست عزیز
          معتبرترین مرکز که مورد تاییدسازمان هواپیمایی کشوری هست موسسه معراج می باشد.

  8. Avatar photo زهرا گفت:

    دانشگاه علمی کاربردی آزاد هستش یا دولتی؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز این دانشگاه جزو دانشگا های شهریه پرداز میباشد و نه آزاد است و نه سراسری.

    2. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت به خیر
      غیر دولتی هستش مشمول شهریه می باشد.

  9. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    برای ثبت نام کنکور مهماندار هواپیما باید چه موقع اقدام کنیم و باید چه رشته ای را کنکور دهیم ؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز این رشته در دانشگاه های سراسری ارائه نمیشود و شما باید از طریق دانشگاه علمی کاربردی و یا آموزشگاههای آزاد اقدام کنید.

      1. Avatar photo زهرا گفت:

        در دانشگاه علمی کاربردی چگونه باید ثبت نام کنیم ؟

        1. Avatar photo tahmasebi گفت:

          به دو طریق امکان ثبت نام وجود دارد، 1 از راه کنکور سراسری و در زمان انتخاب رشته این دانشگاه و این رشته رو انتخاب کنید و 2 از طریق ثبت نام به شیو هی پذیرش با سوابق.

          1. Avatar photo زهرا گفت:

            از طریق کنکور سراسری باید از چه رشته ای ثبت نام کنیم که اون رتبه رو برای قبولی بیاریم؟

          2. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

            سلام وقت بخیر
            اگر رشته مهمانداری را در نظر دارید هم می توانید در دانشگاه علمی کاربردی بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کنید و هم درکلاس های ازاد مهمانداری ثبت نام کنید.

  10. Avatar photo بهاره گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت همگی یه سوال دارم اینکه آیا رشته مهمانداری هواپیما در مقطع کارشناسی هم ارائه میشه ممنون از سایت خوبتون 💗

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز بله اما باید بعد از مدرک کاردانی برای ادامه تحصیل اقدام کنید.

  11. Avatar photo امیررضا گفت:

    سلام برای قبولی در رشته مهمانداری چه رتبه و ترازی مورد قبول است ؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته ی مهمانداری فقط در مقطع کاردانی ارایه می شود همچنین هیچکدام از دانشگاه های سراسری این رشته را ارایه نمی دهند . دیپلم در رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنرستان (مهمانداری) و مدرک کاردانی مهمانداری برای ورود به شغل مهمانداری می توانید اقدام کنید .

      1. Avatar photo Fatiii گفت:

        سلام ببخشید میخواستم بدونم دانشگاه علمی کاربردی تهران رشته مهمانداری رو داره و اگه داره من میتونم این رشته رو در کنکور انتخاب کنم؟
        آخه شنیدم این رشته رو برداشتن و فقط از طریق مراکز آزاد میتونم وارد این شغل بشم

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          این رشته بدون کنکور ارائه شده و تنها در دلنشگاه های علمی کاربردی ارائه دادند و همچنین شما امگان ثبت نام هم دارید

  12. Avatar photo Mohadese گفت:

    سلام من با موسسه تماس میگیرم ولی اصلا نمیگیره

    1. Avatar photo haghipor گفت:

      سلام وقت بخیر
      با تلفن ثابت میتوانید با شماره 9099075307 تماس گرفته یا از قسمت شارژینگ آنلاین بسته مشاوره ایی تهیه کنید

      1. Avatar photo یاسمن گفت:

        سلام وقت بخیر من در حال حاضر الان ۱۹ سالمه و مدتی ادامه تحصیل ندادم و الان تازه می‌خوام پایه دهم شروع کنم و بعد از گرفتن
        مدرک دیپلم برم رشته مهمانداری هواپیما و دارم کلاس زبان میرم ک تسلط کامل پیدا کنم و دندونامم ارتودنسی کردم و قدم ۱۶۸ هستش و همه شرایط جسمی روانی ووو اوکیه… روابط عمومی خوبیم دارم روحیه لطیفی آروم و خیلی صبور و خوش برخورد
        (آیا امکان ورود به این رشته رو دارم )؟؟!

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت به خیر
          از تقریبا 1 و نیم تا 2 و نیم

    2. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر لطفا با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید

      1. Avatar photo Said mostafa mosaviiiii گفت:

        سلام در آزمایش چشم باید دید چشم چند درصد باشد امکان تی کردن آزمایش چشم چند فیصد است

        1. Avatar photo tahmasebi گفت:

          سلام دوست عزیز این مورد جزو قانون نوشته شده ای ندارد اما برای دید چشم هر دو چشم شما باید 10 از 10 باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تلفنی کنکور سراسری

    مشاوره تلفنی کنکور 1403 + رتبه ها پشت خط هستن! | irantahsil

    مشاوره تلفنی کنکور سراسری یکی از راه‌های هموار کردن مسیر موفقیت در آزمون است. کنکور یکی از مهم ترین ارزیابی‌های هماهنگ شده و سرنوشت ساز می‌باشد که هر ساله داوطبان زیادی در آن ثبت نام می‌کنند. تمامی داوطلبانی که می‌خواهند...
  • شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

    تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ + رتبه قبولی و رشته محل ها

    شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۱۴۰۳ اعلام شد. مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور، کلیه داوطلبانی که در کنکور شرکت نموده اند و در هنگام اعلام نتایج نهایی کنکور موفق به پذیرش در انتخاب رشته کنکور نشده‌اند، می‌توانند با...
  • مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد 1403 + اعتبار،شهریه و مزایا

    مقایسه دانشگاه پیام نور و آزاد از راه‌های مختلفی باید مورد بررسی قرار گیرد. هدف بسیاری از داوطلبان از مقایسه این لیست این است که آیا دانشگاه پیام نور خوبه یا آزاد؟ همچنین بسیاری از متقاضیانی که می‌خواهند در یکی...
  • دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ + لینک دانلود | ایران تحصیل

    دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری نوبت اول و دوم سال 1403 منتشر شد. بر هیچکس پوشیده نیست که یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین مراحل کنکور سراسری به مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری مربوط بوده و داوطلبان می‌بایست برای انجام انتخاب...
تماس با مشاور