ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته مدیریت بیمه بدون کنکور

ثبت نام رشته مدیریت بیمه بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته مدیریت بیمه بدون کنکور از رشته های زیر مجموعه علوم انسانی است که از محبوبیت بالایی میان داوطلبان متقاضی کنکور انسانی برخوردار می باشد.تحصیل در این رشته تقریبا از اهداف تمامی داوطلبان کنکور انسانی می باشد. از این رو یکی از دغدغه های اغلب داوطلبان کنکور انسانی که موفق به ورود به دانشگاه در رشته مدیریت بیمه نشده اند این است که چگونه با ثبت نام بدون کنکور انسانی وارد دانشگاه شوند. زیرا که داوطلبان زیادی برای ثبت نام بدون کنکور رشته مدیریت بیمه در ایران وجود دارند.ما در این مقاله رشته مدیریت بیمه با دروس رشته مدیریت بیمه و بازار کار رشته مدیریت بیمه را کامل توضیح داده ایم.شما می توانید دروس رشته مدیریت بیمه را در مقاله مشاهده نمایید.همچنین در مقاله نظرات درباره رشته مدیریت بیمه به صورت جدول بیان کرده ایم تا تصمیم گیری را برای شما عزیزان راحت تر کنید.

معرفی رشته مدیریت بیمه

بیمه درمان، بیمه آتش سوزی، بیمه مسئولیت، بیمه عمر و ده ها نوع دیگر بیمه، همگی برای آسایش خیال مردم طراحی و ارائه شده است. کارشناسان رشته مدیریت بیمه با تسلط بر قوانین و مقررات مربوطه و تجربه کاری مناسب می توانند خدمات مناسبی را به بیمه گذاران ارائه دهند.

این رشته ای است که بسیار متنوع است چون با سازمان ها و صنایع مختلف در ارتباط است. تربیت کادر متخصص و کارشناس بیمه با هدف توسعه صنعت بیمه در ایران و جلوگیری از خروج از کشور در کنار گردآوری اطلاعات و پژوهش در زمینه های نوین بیمه ای در جهان از جمله اهدافی است که رشته کارشناسی مدیریت بیمه مد نظر دارد.

دانشجویان رشته مدیریت بیمه بدون کنکور، پس از کسب مهارت های علمی و عملی لازم قادر به بر عهده گرفتن مناصب مدیریت های مختلف در زمینه بیمه در داخل یا دفاتر خارج از کشور خواهند بود. از سوی دیگر دانش آموختگان این رشته در صورت دارا بودن زیر ساخت علمی مناسب، قادر به انجام تحقیقات و مطالعات مورد نیاز کشور در صنعت بیمه نیز می باشند.

 

برای اطلاع از رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری کلیک کنید.

 

توانایی های مورد نیاز برای ورود به رشته مدیریت بیمه

اولین شرط انتخاب مدیریت بیمه علاقه به مباحث مدیریتی و بیمه است.اگر خواهان و علاقه مند به مدیریت بیمه هستید میتوانید در رشته مدیریت بیمه بدون کنکور تحصیل نمایید.روابط عمومی و توانایی برقراری ارتباط با مشتریان شرط دیگری برای موفقیت در رشته مدیریت بیمه است و دانشجویان رشته مدیریت بیمه باید ریسک پذیر باشند و از نوسانات بازار و سود و زیان ها نترسند. همچنین تسلط بر زبان انگلیسی و مهارت های هفت گانه کامپیوتر ICDL برای موفقیت در رشته های مدیریت بسیار مفید است.

این رشته هم یکی از گرایش های رشته مدیریت است که کارفرمایان به دنبال فارغ التحصیلان متعهد و بسیار حرفه ای در این حوزه هستند. مهارت های نرم فوق العاده مهم هستند و کارفرمایان به دنبال متقاضیان جدیدی می گردند که مهارت های خوبی در زمینه ارتباط، مذاکره، حل مسئله و تفکر جانبی دارند. متخصصان بیمه هنگام ارزیابی ادعای مشتری یا محاسبه هزینه های آنها ، باید مهارت های جامع تحلیلی را نیز داشته باشند.

  • مهارت های ارتباطی و مذاکره

در حرفه بیمه با طیف گسترده ای از مردم کار خواهید کرد. از متخصصان امور مالی گرفته تا افرادی که دانش مالی محدود یا ندارند. بنابراین ، یکی از با ارزش ترین مهارت هایی که می توانید در اختیار داشته باشید و توسعه دهید، توانایی تطبیق سبک ارتباطی خود بر این اساس است تا بتوانید اطلاعات پیچیده و گاه فنی را با موفقیت برای مخاطبان مختلف توضیح دهید.

  • حل مسئله و توانایی های تحلیلی

بیشتر کارفرمایان مهارت های حل مسئله شما را با تجزیه و تحلیل نحوه نزدیک شدن به یک مطالعه موردی یا فعالیت هایی که در مراکز ارزیابی انجام می شود، اندازه گیری می کنند. کمک به توضیح فرآیندهای فکر خود و نشان دادن تحلیل منطقی هنگام پاسخ دادن به سؤالاتی از این دست ، به مصاحبه کنندگان این امکان را می دهد تا به شما در مورد نحوه فکر کردن و اینکه ممکن است دوست دارید با آنها کار کنید، نشان دهید.

  • خدمات مشتری و روابط مشتری

برای کار در بیمه، باید مشتری های شرکت، نیازهای آنها و اینکه چگونه مطمئن شوید شرکت به بهترین وجه ممکن این نیازها را تأمین می کند را درک کنید. داشتن توانایی ایجاد و حفظ روابط حرفه ای برای حفظ تجارت ضروری است و شما را به عنوان سرمایه ای با ارزش برای هر شرکتی رقم خواهد زد.

  • توانایی انجام محاسبات مالی

اگر چه برای این حرفه لازم نیست در حد یک حسابدار به امور مالی رسیدگی کنید، اما باید توانایی درک اطلاعات عددی و رابطه آن ها را داشته باشید تا نتیجه گیزی درستی کنید.

  • روحیه کار گروهی

توانایی شما در فعالیت به عنوان بخشی از تیم در طی تمرینات گروهی در مرکز ارزیابی مورد آزمایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت. کار تیمی به معنای این است که بتوانیم در یک گروه یکنواخت و کارآمد عمل کنیم.

معرفی رشته مدیریت بیمه

 

اطلاعیه

 داوطلبان شرکت در رشته مدیریت بیمه بدون کنکور  می بایست در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

 

بازار کار رشته مدیریت بیمه

بیمه یک تجارت ریسک پذیر است و بر اساس قوانین تعریف شده ایجاد شده است. رشته بیمه یک رشته جدید است و با توجه به تغییراتی که امروزه در زندگی مردم پیش می آید، وجود متخصصان بیمه نیاز است تا به مردم برای زندگی راحت تر و امن تر مشاوره دهند. 

بازار کار رشته مدیریت بیمه که در گذشته خطرات کمتر بودند و مردم خیلی تمایل به پرداخت حق بیمه برای محافظت از خود را نداشتند کمتر بود . اما امروزه با پیشرفت فرهنگ، مردم شرکت های بیمه ای اطمینان می کنند و بازار کار رشته مدیریت بیمه خیلی خوب شده است، زیرا میدانند شرکت ها، ریسک ها را شناسایی کرده و برای آن هزینه مشخصی در نظر گرفته، تا مردم با ثبت نام در این شرکت ها نسبت به خسارات وارده بعد از وقوع حادثه آرامش خاطر بیشتری داشته باشند و به همین نحو بازار کار رشته مدیریت بیمه رونق خوبی گرفته است.

با توجه به دلایل فوق و شرایط کشور، روزانه شاهد رشد تعداد شرکت ها بیمه ای هستیم و این شرکت ها به راحتی نسبت به جذب کارشناسان این حرفه اقدام می کنند. در مجموع بازار کار رشته مدیریت بیمه و آینده شغلی رشته بیمه در ایران خوب است.

بازار کار رشته بیمه مدیریت خوب است زیرا مردم امروزه نسبت به خطرات و ضررهای مالی آن بیشتر آگاه شده اند،و این صنعت در حال رشد خوبی است تا آرامش و امنیت بیشتری را برای مردم فراهم کند. این صنعت دارای شغل های پر درآمدی مانند پذیره نویسان بیمه، تنظیم کنندگان ، بازرسان و محققان ادعا، تحلیلگران مالی، ارزیابان املاک است. در دوران رکود اقتصادی ، بیمه از ثبات بیشتری نسبت به سایر حرفه ها برخوردار است. دلیل آن این است که صرف نظر از اقتصاد ، مردم و مشاغل همیشه به محافظت در برابر خطرات احتیاج دارند. اشتغال در یک شرکت بیمه یا آژانس مستقل امنیت شغلی بیشتری را نسبت به سایر صنایع فراهم می کند.

فرصت های شغلی برای رشته مدیریت بیمه

فارغ التحصیلان رشته مدیریت بیمه بدون کنکور، دارای فرصت های شغلی خوبی حتی در دوران تحصیلی خود هستند. این افراد می توانند در در شرکت های بیمه ای، کارگزاری بیمه ها، بانک ها مشغول به کار شوند. برخی از این داوطلبان درصورت داشتن شرایط مناسب و کسب نمایندگی بیمه، می توانند نسبت به تاسیس دفتر بیمه اقدام کنند. از دیگر شغل های مناسب برای این فارغ التحصیلان می توان به کارشناس تحقیقات بازار، رئیس بانک، مدیر فروش، مدیر بازاریابی، کارشناس گمرک اشاره کرد.

 

برای اطلاع از رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور  کلیک کنید.

 

درآمد و حقوق رشته مدیریت بیمه در ایران

اگر در رشته مدیریت بیمه بدون کنکور درس میخوانید و میخواهید آینده درامدی خود را بدانید باید به شما بگویم که درآمد و حقوق این حرفه به دلیل متنوع بودن شغل ها و سطح های شغلی، سابقه کاری، نوع بیمه متفاوت است. قانون یکسانی برای پرداخت حقوق این افراد وجود ندارد و هر شرکت بیمه ای بر اساس سیاست خود، مبلغی را تعیین می کند. معمولا حقوق کارگزران بیمه از حقوق به دلیل دریافت پورسانت به همراه حقوق ثابت بیشتر است. هرچه فرد در این حرفه فعالیت بیشتری داشته باشد میتواند درآمد بیشتری کسب کند و درآمد این حرفه سقف ندارد.

دانشگاه های رشته مدیریت بیمه

لیست دانشگاه های پذیرنده رشته مدیریت بیمه به صورت زیر می باشد:

لیست دانشگاه های پذیرنده رشته مدیریت بیمه
نوع دوره نحوه پذیرش نام دانشگاه استان دانشگاه نام رشته جنسیت پذیرش ظرفیت
روزانه با آزمون دانشگاه علامه طباطبایی – تهران تهران مدیریت بیمه زن – مرد 5
نوبت دوم با آزمون دانشگاه علامه طباطبایی – تهران تهران مدیریت بیمه زن – مرد 5
روزانه با آزمون دانشگاه گنبد (محل تحصیل دانشکده علوم انسانی آزادشهر) گلستان مدیریت بیمه زن 12
روزانه با آزمون – مناطق محروم دانشگاه علامه طباطبایی – تهران تهران مدیریت بیمه زن – مرد 2
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع) – مشهد خراسان رضوی رشته مدیریت بیمه بدون کنکور مرد 15
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع) – مشهد خراسان رضوی رشته مدیریت بیمه بدون کنکور زن 15
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی ادیب مازندران – ساری مازندران رشته مدیریت بیمه بدون کنکور زن – مرد 18
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی ربع رشیدی – تبریز آذربایجان شرقی رشته مدیریت بیمه بدون کنکور زن – مرد 18
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی سمنگان – آمل مازندران رشته مدیریت بیمه بدون کنکور زن – مرد 18
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی شرق گلستان – گنبدکاووس گلستان رشته مدیریت بیمه بدون کنکور زن – مرد 18
غیرانتفاعی با آزمون موسسه غیرانتفاعی غزالی – قزوین قزوین مدیریت بیمه زن – مرد 18
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی کاویان – مشهد خراسان رضوی رشته مدیریت بیمه بدون کنکور زن – مرد 18
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی میزان – تبریز آذربایجان شرقی رشته مدیریت بیمه بدون کنکور زن – مرد 18
غیرانتفاعی صرفا با سوابق تحصیلی موسسه غیرانتفاعی نوآوران – کوهدشت لرستان لرستان رشته مدیریت بیمه بدون کنکور زن – مرد 18

دانشگاه های رشته مدیریت بیمه

 

اطلاعیه

مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر ۱۴۰۳ از مرداد ماه آغاز خواهد شد.

 

دروس رشته مدیریت بیمه 

فهرست دروس رشته مدیریت بیمه مقطع کارشناسی رشته مدیریت بیمه به شرح زیر است:

تعداد کل واحدها: ۱۳۶ واحد
دروس عمومی: ۲۰ واحد
دروس پایه و اصلی: ۷۱ واحد
دروس اختصاصی: ۴۳ واحد

دروس عمومی رشته مدیریت بیمه بدون کنکور

دروس رشته مدیریت بیمه تعداد واحد نام درس تعداد واحد
دو درس از دروس مبانی نظری اسلام ۴ ادبیات فارسی ۳
یک درس از دروس اخلاق اسلامی ۲ زبان عمومی ۳
یک درس از دروس انقلاب اسلامی ۲ تربیت‌بدنی ۱ ۱
یک درس از دروس تاریخ و تمدن اسلامی ۲ تربیت‌بدنی ۲ ۱
یک درس از دروس آشنایی با منابع اسلامی ۲ جمع ۲۰

دروس پایه و اصلی رشته مدیریت بیمه بدون کنکور

دروس رشته مدیریت بیمه دروس رشته مدیریت بیمه
مبانی سازمان و مدیریت اصول حسابداری ۱ و ۲
آمار و کاربرد آن در مدیریت ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت ۱ و ۲
اقتصاد خرد کامپیوتر و کاربرد آن در مدیریت
روش تحقیق در مدیریت اقتصاد کلان
مدیریت رفتار سازمانی تحقیق در عملیات ۱ و ۲
حقوق تجارت مدیریت منابع انسانی
توسعه اقتصادی و برنامه‌ریزی مبانی جامعه‌شناسی
حسابرسی ۱ حسابرسی صنعتی ۱
پول و ارز و بانکداری روانشناسی عمومی
حقوق و مقررات مدنی مدیریت مالی ۱

دروس اختصاصی رشته مدیریت بیمه بدون کنکور

دروس رشته مدیریت بیمه دروس رشته مدیریت بیمه
اصول بیمه سازمان و مدیریت شرکت‌های بیمه
بیمه اشخاص ۱ و ۲ بیمه اموال ۱ و ۲
مدیریت ریسک و بیمه حسابداری شرکت‌های بیمه
حقوق بیمه بیمه‌های اتکایی
زبان تخصصی بیمه ۱ و ۲ بازاریابی و مدیریت بازار
بیمه مسئولیت اسناد معاملات تجاری
حقوق دریایی بیمه‌های مهندسی (تمام خطر)

مدارک ثبت نام رشته مدیریت بیمه بدون کنکور

داوطلبان متقاضی برای ثبت نام  رشته مدیریت بیمه بدون کنکور  در سایت سازمان سنجش نیاز به برخی اطلاعات برای تکمیل فرم های ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۳ دارند. مهم ترین اطلاعات مورد نیاز عبارتند از:

اطلاعات فردی مورد نیاز برای ثبت نام بدون آزمون

  • کد ملی
  • ملیت
  • مذهب
  • کد اتباع غیر ایرانی
  • وضعیت جسمانی
  • تلفن ثبت نام
  • شماره تلفن همراه
  • عکس 3 * 4
  • وضعیت نظام وظیفه برای داوطبان آقا

اطلاعات شناسنامه ای مورد نیاز برای ثبت نام بدون آزمون

  • نام و نام خانوادگی
  • شماره شناسنامه
  • سال تولد
  • سری و سریال شناسنامه

اطلاعات سوابق تحصیلی مورد نیاز برای ثبت نام بدون آزمون

  • عنوان مدرک دیپلم
  • معدل کتبی مدرک دیپلم
  • تاریخ فارغ التحصیلی

معرفی گرایش های رشته مدیریت بیمه در مقطع کارشناسی ارشد

دانشجویان این رشته برای ادامه تحصیل بعد از دریافت مدرک کارشناسی این رشته، می توانند در یکی گرایش های رشته مدیریت برای مقاطع بالاتر شرکت کنند.

بر اساس اطلاعات موجود در دفترچه کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش در مجموعه مدیریت با کد 1142 در رشته های ارشد مدیریت بازرگانی، ارشد مدیریت دولتی، ارشد مدیریت صنعتی، ارشد مدریت فناوری و اطلاعات، ارشد مدیریت تکنولوژی، ارشد مدیریت مالی، ارشد کارآفرینی، ارشد مدیریت منابع انسانی، ارشد مدیریت حمل و نقل دریایی بین قاره ای، ارشد مالی (دارای گرایش بیمه است.)، ارشد مدیریت بازرگانی دریایی، ارشد مدیریت بحران، ارشد مدیریت اماکن متبرکه مذهبی، ارشد سیاستگذاری علم و فناوری، ارشد مربیگری کسب و کار شرکت کنند. 

 

اطلاعیه

برخی مدارک برای ثبت نام حضوری دانشگاه ها لازم است. مهم ترین مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه در هنگام پذیرش حضوری به آن نیاز دارید در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری  آمده است.

 

بهترین  دانشگاه های رشته مدیریت بیمه در دنیا

بهترین دانشگاه های این رشته در دنیا به ترتیب عبارت اند از:

  • دانشگاه پنسیلوانیا
  • دانشگاه بوستون
  • دانشگاه جورجیا
  • دانشگاه آیووا
  • دانشگاه می سی سی پی
  • دانشگاه معبد
  • دانشگاه فرمانداران غربی
  • دانشگاه کانکتیکات
  • دانشگاه ایالتی فلوریدا

مدارک ثبت نام مدیریت بیمه بدون کنکور 

مزایا و معایب این رشته مدیریت بیمه چیست؟

یکی ازمهم ترین مزایای رشته بیمه، بازار کار آن است. این رشته با صنایع و سازمان های متفاوتی در ارتباط است و به همین دلیل این مجموعه ها نیازمند متخصصان مدیریت بیمه هستند. و همچنین در حال حاضر دانشگاه های پذیرنده این رشته محدود است و بازار کار این رشته اشباع نشده است . از معایب رشته مدیریت بیمه این است که افرادی که در صنعت بیمه فعالیت می کنند در این رشته متخصص نیستند و با مدرک تحصیلی غیر مرتبط مشغول به کار هستند.

در رشته مدیریت بیمه شرکت کنم یا بیمه اکو

این دو رشته از لحاظ واحد های درسی تفاوتی ندارند فقط در رشته مدیریت بیمه اکو مباحث درسی به زبان انگلیسی است و دانشجویان باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند. به دلیل استفاده از منابع انگلیسی، دانشجویان این رشته از منبع  به روزتری نسبت به دانشجویان رشته مدیریت بیمه برخوردارند. رشته مدیریت بیمه اکو غیر متمرکز بوده و پس از پذیرش، دانشجو می پذیرد اما مدیریت بیمه متمرکز است و مصاحبه ندارد.

نظرات درباره رشته مدیریت بیمه

نظرات درباره رشته مدیریت بیمه به صورت خلاصه در یک جدول آورده ایم. به کمک این نظرات و نتایج می توانید در انتخاب رشته مدیریت بیمه راحت تر تصمیم گیری کنید و برای مشاوره و کمک همچنین میتوانید با مشاوران ایران تحصیل در ارتباط باشید.

عنوان ویژگی کارشناسی رشته مدیریت بیمه نظرات درباره رشته مدیریت بیمه
آرامش و امنیت روانی کارشناسی رشته مدیریت بیمه نسبتا بالا
بازار کار کارشناسی رشته مدیریت بیمه متوسط رو به بالا
میزان شناخته بودن رشته مدیریت بیمه در میان مردم نسبتا بالا – بیمه صنعتی شناخته شده است.
مدت  زمان ورود به بازار کار رشته مدیریت بیمه متوسط رو به پایین – با توجه به توانمندی ها و مهارت های افراد – امکان کار در دوره دانشجویی در این رشته می تواند مقدمه خوبی برای اشتغال خوب باشد
سختی کار نسبت به درآمد کارشناسی رشته مدیریت بیمه  متوسط رو به پایین
درصد قبولی در کارشناسی رشته مدیریت بیمه داوطلبان در کلیه دانشگاه های کشور پایین – زیر 400 نفر
شانس قبولی کارشناسی رشته مدیریت بیمه در دانشگاه های برتر بسیار پایین – حدود 40 نفر
امکان ادامه تحصیل کارشناسی رشته مدیریت بیمه
امکان بورسیه تحصیلی رشته مدیریت بیمه در سایر کشورها متوسط رو به بالا
خطرپذیری کارشناسی رشته مدیریت بیمه پایین
بر اساس نظرات درباره رشته مدیریت بیمه امکان بورسیه و مهاجرت وجود دارد اما هنوز امکان ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد در کشور وجود ندارد 
همچنین میتوان نتیجه گرفت با توجه به نظرات درباره رشته مدیریت بیمه سختی کار و همچنین خطر پذیری این رشته کم و قابل ریسک می باشد.

وظایف مدیریت بیمه

به طور معمول ، مدیران بیمه بر انواع متخصصان مانند کارگزاران، کارفرمایان، مدیران ریسک، بازپرس ادعا ها و ارزیابان در شعبه نظارت می کنند. بخش عمده ای از کارهای های مدیر بیمه این است که اطمینان حاصل کند که نمایندگان آنها در مورد بیمه ای که می فروشند ، روی تکنیک فروش آنها و در مورد مسائل مربوط به پیروی از اخلاق و حقوقی که با آنها روبرو هستند ، به خوبی آموزش دیده اند. یک مدیر بیمه مؤثر به نمایندگان فروش کمک می کند تا نقاط ضعف خود را به نقاط قوت تبدیل کنند. در صورت لزوم آنها را در بازدیدهای میدانی همراهی می کند.

همچنین بسیار حائز اهمیت است که یک مدیر با رعایت قوانین و مقررات بیمه ، از شرکت خود در برابر مسائل اخلاقی یا دادخواست محافظت کند. آنها همچنین بر بررسی ادعاها نظارت می کنند و اطمینان می دهند که کارکنان آنها به مقررات عمل می کنند.

همچنین برخی از مدیران ممکن است در برنامه ریزی استراتژیک و اجرای برنامه ها و سیاست های جدید ابداع شده توسط شرکت های خود ، یا در بررسی سیاست های موجود و تحلیل خطرات مرتبط با آنها نقش داشته باشند.

 

دروس رشته مدیریت بیمه

اخبار رشته مدیریت بیمه بدون کنکور

ثبت نام رشته مدیریت بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در رشته کارشناسی پیوسته مدیریت بیمه از طریق سوابق تحصیلی(بدون آزمون)، دانشجو می‌پذیرد . برای انتخاب رشته به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی : www.azmoon.org مراجعه کنند.

چرا رشته مدیریت بیمه پول‌ساز است؟

رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) گفت: افرادی که در رشته مدیریت بیمه تحصیل می‌کنند علاوه بر کار در شرکت‌ها می‌توانند به صورت خصوصی دفاتر نمایندگی شرکت‌های بیمه تأسیس کرده و از درآمد خوبی برخوردار باشند.

 

برای دریافت پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

ما در این مقاله رشته مدیریت بیمه بدون کنکور را به طور کامل توضیح دادیم و نظرات درباره رشته مدیریت بیمه را به صورت جدول برای شما بیان کردیم. بیمه یک تجارت ریسک پذیر است، و بر اساس قوانین تعریف شده ایجاد شده است. رشته مدیریت بیمه یک رشته جدید است و با توجه به تغییراتی که امروزه در زندگی مردم پیش می آید، وجود متخصصان بیمه نیاز است تا به مردم برای زندگی راحت تر و امن تر مشاوره دهند.

مشاوران ما در ایران تحصیل اطلاعات کاملی در این زمینه دارند و می توانند شما عزیزان را به خوبی راهنمایی نمایند. برای برقراری ارتباط با آن ها کافی است تا با ما تماس گرفته و یا رد زیر این مقاله کامنت بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان یاری خواهند رساند. 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

فارغ التحصیلی در رشته مدیریت بیمه چندین سال به طول می انجامد؟

طول تحصیل در این رشته حداقل 6 سال می باشد.

وضعیت ادامه تحصیل در رشته مدیریت بیمه چگونه است؟

رشته مدیریت بیمه فقط در دوره کارشناسی ارائه می شود و در مقاطع بالا تر در دانشگاه های ایران وجود ندارد. 

آیا با گواهی موقت دیپلم نیز می توان برای پذیرش بدون ازمون رشته مدیریت بیمه ثبت نام کرد؟

بله  داوطلبان با گواهی موقت معتبر نیز مجاز به ثبت نام خواهند بود.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
  • سهمیه بسیج فعال در کنکور

    سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری و آزاد

    سهمیه بسیج فعال در کنکور دانشگاه آزاد اثرگذار بود. در دفترچه آزمون کنکور سراسری سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. در دفترچه دانشگاه آزاد علاوه بر این سهمیه‌ها،...
  • تاثیر سهمیه معلولین در کنکور

    تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 | نحوه استفاده و محاسبه

    میزان تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 اعلام شد. هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری شرایط استفاده از سهمیه معلولان عنوان می‌شود. افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی، دیداری، شنیداری، اعصاب و روان و غیره هستند، می‌توانند با تأیید...
تماس با مشاور