ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری ۱۴۰۳

دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری مرکزی برای پرورش خلبانان نیروی هوایی، مهندسان پرواز و کارشناسان هوانوردی می باشد.  دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری امکان تحصیل در رشته های مختلف، از قبیل خلبانی و کارشناسی هوانوردی، ناوبری هواپیما، مراقبت پرواز، مهندسی هوافضا و غیره را برای متقاضیان فراهم نموده کرده است. اگر شما هم رویای تحصیل در این دانشگاه را دارید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

این مرکز با داشتن 8 دانشکده شامل دانشکده پرواز، دانشکده مهندسی هوافضا، دانشکده مهندسی برق، دانشکده کامپیوتر، دانشکده مدیریت، دانشکده خلبانی پهباد و دانشکده فناوری های نوین دفاعی، دانشجویان فرهیخته زیادی را تحویل جامعه داده است. وجود اساتید با سابقه و سران برجسته در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، از نقاط قوت این دانشگاه به شمار می رود. در حال حاضر در این دانشگاه 47 استاد و 1600 دانشجو در حال تحصیل اند.

 

شرایط قبولی در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری

این دانشگاه توسط سرلشکر منصور ستاری در سال 1367 تاسیس شده است تا فرصتی را برای تحصیل و پرورش افسران جوان مهیا کند. پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نیرو هوایی برای دستیابی به اهداف اصلی نظام، در زمینه تاسیس دانشگاه ها و مراکز عالی اقدامات بسیاری انجام داد.اگر می خواهید برای تحصیل در این دانشگاه اقدام کنید، توجه کنید که تحصیل در این دانشگاه مستلزم دارا بودن شرایط ویژه ای می باشد. بنابراین پیش از ثبت نام حتما این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید. شرایط ثبت نام و تحصیل در این دانشگاه به طور کلی به دو نوع شرایط عمومی و شرایط اختصاصی طبقه بندی می شود:

شرایط عمومی قبولی در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری

  • از اولین و مهم ترین شرایط ثبت نام در دانشگاه شهید ستاری اعتقاد به دین مبین اسلام می باشد.
  • باید دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند.
  • به انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند.
  •  به ولایت مطلقه فقیه اعتقاد داشته باشند و به گفته هایش جامه عمل بپوشانند.
  • محکومیت مؤثر کیفری و محکومیت ناشی از اقدام علیه امنیت کشور، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نداشته باشند.
  • داوطلبان در هنگام ورود به دانشگاه در رشته خلبانی باید حداکثر دارای 20 سال و دیگر رشته ها دارای حداقل 17 سال و حداکثر 22 سال باشند.
  •  فساد اخلاقی در پرونده خود نداشته باشند.
  • از سلامت روانی و جسمانی در معاینات پزشکی برخوردار باشند.
  • داوطلبان در صورت انتخاب رشته خلبانی باید میزان بینایی آن ها  10/10 و در صورت انتخاب دیگر رشته ها 8/10 باشد.
  • داوطلبان در هنگام ورود به دانشگاه باید دارای حداقل 165 سانتی متر باشند.

 

 

شرایط اختصاصی قبولی در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری

  • دانشجویان پس از قبولی در دانشگاه هوایی شهید ستاری باید تعهد خدمتی برابر ضوابط قانون ارتش جمهوری اسلامی ایران به این ارگان بدهند.
  • داوطلبان برای ورود به این دانشگاه حداقل باید دارای معدل کل 14 در رشته های علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی باشند.
  • داوطلبان نباید هیچ گونه تعهد خدمتی یا استخدامی به دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی داشته باشند.

 

 

رشته های دانشگاه شهید ستاری

 

 

نحوه ورود به دانشگاه شهید ستاری

ارتش جمهوری اسلامی ایران به طور سالیانه برای تامین نیروهای مورد نیاز خود از طریق برگزاری آزمون داخلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌ کند. بدین صورت که افراد علاقه ‌مند به خدمت در نیروی هوایی ارتش کافی است مدرک دیپلم خود در زیر گروه های علوم تجربی، ریاضی و فنی را ارائه داده و در زمان مقرر برای ثبت نام در سایت اعلام شده اقدام نمایند.

داوطلبان باید در ابتدا به سایت گزینش ارتش جمهوری اسلامی به نشانی gozinesh.aja.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه کامل دفترچه راهنمای دانشگاه هوایی علوم و فنون شهید ستاری ​، مدارک لازم را آماده کنند و با خرید کارت اعتباری استخدامی افسری ارتش فرم ثبت نام آزمون اینترنتی را تکمیل و کد رهگیری ثبت نام و شماره پرونده خود را دریافت نمایند. در نهایت هم آزمونی برای ورود به این دانشگاه برگزار می شود که در صورت کسب نمره قبولی می توانند در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند. البته پیش از آن لازم است در مصاحبه نیز شرکت و صلاحیتشان سنجیده شود.

 

 

برای دسترسی به لیست دانشگاه های هوانوردی تهران و ایران کلیک کنید.

 

 

مصاحبه دانشگاه هوایی شهید ستاری

همانطور که گفته شده برای قبولی در این دانشگاه یک آزمون ورودی برگزار می شود. داوطلبان پس از قبولی در این آزمون برای مصاحبه حضوری دعوت می شوند. همچنین در طی این مصاحبه یکسری معاینات پزشکی نیز انجام می شود که در انتخاب افراد و پذیرش دانشجویان اهمیت بالایی دارند.

در این گزینش تست ورزشی شامل شنا، دو، بارفیکس و غیره، معاینات پزشکی شامل مراجعه به پزشک دندانپزشک، پزشک چشم پزشک ، بینایی سنجی و تست کوررنگی، گوش و حلق و بینی، معاینات ارتوپدی، پزشک قلب و عروق، پوست و مو، اعصاب و روان، غدد، داخلی، اورولوژی و آزمایش خون انجام می ‌شود.

در صورتی که داوطلب این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارد، کارت پایش سلامت برای وی صادر می شود و وارد مرحله دوم گزینش یعنی مصاحبه حضوری خواهد شد. در این مصاحبه سوالات عقیدتی سیاسی، روانشناسی، اطلاعات عمومی و دیگر سوالات متداول در مصاحبه‌های دانشگاه‌های ارتش جمهوری اسلامی پرسیده می ‌شود. برای پذیرش نهایی این مرحله نیز باید پشت سر گذاشته شود.

 

 

شرایط قبولی دانشگاه شهید ستاری

 

امکانات دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری

این دانشگاه به منظور تربيت افسران جوان و تحصيل كرده براي نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي ايران گشايش يافت . پيش از ساخت اين دانشگاه، افسران نیروی هوايي دوره آموزش خود را در دانشگاه افسري امام علي (ع) طي مي كردند و سپس با انتخاب تخصص براي طي دوره مخصوص رسته اي راهي پايگاه ها و سايت هاي پدافندي مي شدند. این مرکز از امکانات متنوع و به روزی برخوردار است و از دانشکده های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشكده پرواز:

اين دانشكده به دو گروه (خلباني – ناوبري) و گروه مراقبت پرواز تقسيم ميشود كه اين سه رشته (خلباني – مراقبت پرواز – ناوبري ) را تحت پوشش قرار می دهد. دانشجویان ورودی در هر سال پس از دوره BMT و شروع ترم تحصیلی با گذراندن واحدهای درسی در سایر دانشکده‌های این دانشگاه و همچنین دروس تخصصی در دانشکدة پرواز برای اعزام به گردان پرواز مقدماتی 33- F Hl آماده می‌گردند. مراحل اعزام به گردان پرواز به شرح ذیل می باشد:

  •  گذراندن اکثر دروس علوم پایه
  •  گذراندن دوره FTD (دوره زمینی) و گرفتن نمره قبولی در تمام دروس این دوره.
  •  اعزام به گردان پرواز مقدماتی مستقر در کوشک نصرت (پایگاه قیام)
  • پس از اتمام پرواز و فارغ‌التحصیلی از این گردان و بازگشت به دانشگاه اقدام به گذراندن واحدهای باقیمانده می‌کند. دانشجویان خلبانی در طول آموزش در دانشگاه می‌بایست طبق اعلام آموزش دانشکده پرواز، برای گذراندن دوره‌های چتر پاراسل، اتاق ارتفاع و آموزش شنا اقدام نمایند.
  • دانشكده مديريت: اين دانشكده مربوط به رشته هاي مديريت دولتي و مديريت بازرگاني می باشد.

 

دانشكده كامپيوتر:

اين دانشكده افسران رايانه ناجا را تربيت مي كند.

 

 

دانشكده تكنولو‍‍ژي فرماندهي و كنترل هوايي:

رشته های موجود در این دانشکده که در گذشته به نام دانشكده پدافند شناخته می شد، تكنولو‍‍ژي فرماندهي و كنترل هوايي است اما سه گرايش دارد كه به ترتيب اهميت و ارشديت عبارتند از : كنترل شكاری، عمليات موشك، اطلاعات عمليات. وظیفه اصلی فارغ التحصیلان رشتة کنترل شکاری، کنترل هواپیماهای شکاری خودی به منظور تأمین پوشش هوایی کشور، کشف، شناسایی و رهگیری اشیاء پرنده ناشناس و وادار نمودن آنها به فرود اجباری یا صدور دستور انهدام آنها، هدایت عملیات تجسس و نجات، فراهم نمودن تسهیلات سوختگیری در هوا با استفاده از سیستم‌های راداری، ارتباطی و رایانه‌ای می‌باشد.

 

 

دانشكده هوافضا:

در اين دانشكده افسران تعمير و نگهداري هواپيما و هوافضا تربيت مي شوند. دانشجویانی که برای انجام کارهای مختلف تحقیقاتی و پژوهشی مشتاق هستند می‌توانند به دایره پژوهشی دانشکده مراجعه نموده و معرفی نامه‌های لازم را به ارگان‌های مختلف برای انجام تحقیقات، اخذ نمایند.

 

 

دانشكده برق:

اين دانشكده رشته برق با دو گرايش قدرت و مخابرات را پوشش مي دهد. هدف از ایجاد گرایش الکترونیکی در این دانشگاه، تربیت افسران کارشناس در زمینه شناخت، بهره ‌برداری، نگهداری و تجزیه و تحلیل سیستم ‌ها و دستگاه‌های الکترونیک می‌ باشد. هدف از برقراری گرایش مخابرات تربیت افسران کارشناس در زمینه شناخت، عملکرد، نگهداری، طراحی و تجزیه و تحلیل سیستم‌ها و مدارات مخابراتی است.

دانشکده برق در میان سایر دانشکده‌ها از ویژگی خاصی برخوردار است و آن بهره‌ مندی از ساختمان چهار طبقه در ضلع شمال غربی دانشگاه می ‌باشد گستردگی فضای آموزشی دانشکدة برق مکان مناسبی را جهت انجام فعالیت‌های مختلف علمی و پژوهشی را فراهم آورده است چنانکه متمرکزترین بخش آزمایشگاهی دانشگاه با 12 آزمایشگاه فعال در این دانشکده واقع شده است.

 

 

برای اطلاع از نحوه تحصیل در رشته هوانوردی از تجربی کلیک کنید.

 

دانشكده علوم پايه:

در اين دانشكده دروس عمومي رشته هاي مهندسي نظير دروس فيزيك ، رياضي ، آزمايشگاه ، معادلات ديفرانسيل و … تدريس مي شود.

 

دانشكده معارف اسلامي:

در اين دانشكده دروس عمومي مصوب گروه معارف نظير انديشه اسلامي 1 و2 ، ريشه هاي انقلاب اسلامي،اخلاق اسلامي و … تدريس مي شود.

 

دانشكده زبان هاي خارجي:

در اين دانشكده دروس عمومي و اختصاصي زبان هر رشته تدريس مي گردد. این بخش در واقع زیر شاخه‌ای از دانشکده علوم پایه بوده که بصورت مجزا درآمده و پذیرای دانشجویان تمام رشته‌ها می‌باشد و به منظور تقویت هر چه بیشتر دانشجویان و آماده سازی آنان جهت استفاده از منابع نشریات نهاجا این مرکز زبان آموزش دانشجویان را بعهده دارد و با استفاده از سیستم آموزش زبان انگلیسی موجود در نهاجا ارائه سرویس می نماید.

 

از امکانات این دانشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دانشگاه شهید ستاری يك دانشگاه شبانه روزي است  و امكانات زندگي نظير مسکن و خوراك به عهده ارتش جمهوري اسلامي ايران است. اما در مورد ساير امكانات دانشگاهي مي توان به سالن سينما جهت نمايش فيلم و برگزاري جشن ها و برنامه هاي جمعي ، language lab برای آموزش زبان، سايت اينترنت واقع در دانشكده رايانه ،استخر شنا ، زمين ها و سالن هاي ورزشي مانند زمین بسکتبال با امكانات مطلوب و غیره اشاره كرد.

 

 

حقوق دانشجویان دانشگاه شهید ستاری

 

 

مزایای تحصیل در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری

این دانشگاه برای دانشجویان خود مزایای بسیاری در نظر گرفته است که از جمله این موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماهانه مبلغی به عنوان کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه شهید ستاری پرداخت می گردد.

دانشجویان از پوشاک، تغذیه، درمان و آموزش رایگان برخوردار می شوند.

داوطلبان پس از گذراندن دوره رزم مقدماتی مشترک در لشکرک، باید به تحصیل بصورت شبانه روزی بپردازند.

دانشجویان در صورتی که هفت ‌ترم تحصیلی خود را با موفقیت ‌پشت سر بگذارند به آنها درجه ستوان دومی داده می شود و همینطور پس از فارغ التحصیلی به آنان مدرک کارشناسی در رشته تحصیلی شان اهداء می شود.

فارغ التحصيلان رشته‌های دانشگاه امام علی (ع) از خدماتی شامل کارت اعتباری حکمت، بيمه خدمات درمانی و بيمه عمر برای خود و عائله تحت تكفل و ساير خدمات رفاهی برخوردار خواهند شد.

 

آخرین اخبار دانشگاه شهید ستاری

اهمیت به دانش عملی از اولویت های دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید از دانشگاه شهید ستاری گفت: سیاست عملی دانشگاه شهید ستاری بر افزایش مهارت دانشجویان و دانش عملی پایه ریزی شده و این از اولویت‌های این دانشگاه است. امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، با حضور در دانشگاه هوایی شهید ستاری، از مراکز آموزشی، پژوهشی و کارگاه‌های ساخت تجهیزات دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بازدید کرد و نحوه آموزش دانشجویان این مرکز آموزشی و نیازمندی‌های موجود را مورد ارزیابی قرار داد.

افتتاح مجموعه مسکونی دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در کوی سازمانی شهید ستاری دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، مجتمع مسکونی 14 واحدی در این شهرک سازمانی را افتتاح نمود.
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین افتتاح مجموعه مسکونی 14 واحدی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری گفت: افتتاح چنین مجموعه هایی در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) مبنی بر حمایت مادی و معنوی از خانواده ها و رفع مشکلات معیشتی کارکنان ارتش است که نیروی هوایی همچون گذشته با عزمی راسخ در تلاش برای تحقق فرمایشات معظم‌له تا رسیدن به نقطه مطلوب است.

 

 

 

برای دانلود این مطلب به صورتPDF کلیک کنید.

 

خلاصه مطالب

دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری، دانشگاهی نظامی است که به منظور تربیت نیرو های هوایی برای ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد. در این دانشگاه رشته های متنوعی در دانشکده پرواز، دانشکده مهندسی هوافضا، دانشکده مهندسی برق، دانشکده کامپیوتر، دانشکده خلبانی پهپاد و غیره تدریس می شود. از مزایای تحصیل در این دانشگاه می توان به دسترسی به امکانات بروز دنیا، سالن های ورزشی مجهز، سینما برای گردهمایی های مختلف، استخر شنا، درمان و آموزش رایگان اشاره کرد. همچنین دانشجویان در صورتی که هفت ‌ترم تحصیلی خود را با موفقیت ‌پشت سر بگذارند به آنها درجه ستوان دومی داده می شود و همینطور پس از فارغ التحصیلی به آنان مدرک کارشناسی در رشته تحصیلیشان اهداء می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه ورود به دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری و شرایط تحصیل در آن با کارشناسان ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

4.2/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 در دانشگاه شهید ستاری، دانشکده هوا و فضا به چه منظور به وجود آمده است؟

در اين دانشكده افسران تعمير و نگهداري هواپيما و هوافضا تربيت مي شوند. دانشجویانی که برای انجام کارهای مختلف تحقیقاتی و پژوهشی مشتاق هستند می‌توانند به دایره پژوهشی دانشکده مراجعه نموده و معرفی نامه‌های لازم را به ارگان‌های مختلف برای انجام تحقیقات، اخذ نمایند.

مزایای تحصیل در دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری چیست؟

ماهانه مبلغی به عنوان کمک هزینه تحصیلی برای دانشجویان دانشگاه شهید ستاری پرداخت می گردد. دانشجویان از پوشاک، تغذیه، درمان و آموزش رایگان برخوردار می شوند و پس از گذراندن دوره رزم مقدماتی مشترک در لشکر، باید به تحصیل بصورت شبانه روزی بپردازند.

چگونه می توان در دانشگاه شهید ستاری ثبت نام کرد؟

داوطلبان باید در ابتدا به سایت گزینش ارتش جمهوری اسلامی به نشانی gozinesh.aja.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه کامل دفترچه راهنمای دانشگاه هوایی علوم و فنون شهید ستاری ​، مدارک لازم را آماده کنند.

 

نظرات

22 دیدگاه دربارهٔ «دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo امین گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید با دیپلم فنی میشه وارد رشته خلبانی شد؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      این امکان وجود ندارد باید وارد اموزشگاه ها شوید

  2. Avatar photo ... گفت:

    سلام دیپلم رشته فنی می‌تونه خلبانی بخونه یا نه

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز بله

    2. Avatar photo صدرا گفت:

      سلام، من رشته م تجربیه میتونم از تجربی مهندسی تعمیر و نگهداری هواپیما رو بخونم؟ اگه اره با چه رتبه ای؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام وقت بخیر
        این رشته را میتونید بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردی بخوانید.

  3. Avatar photo ... گفت:

    یلام دیپلم رشته فنی میتونه خلبانی بخونه یا نه

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله

  4. Avatar photo پیمان گفت:

    سلام
    ببخشید قربان من کارشناسی ارشد هوافضا امتحان دادم و با توجه به اینکه تمام گرایش های دوره روزانه دانشگاه شهید ستاری رو به شاغلین نیروهای مسلح دادن ما فقط می توانیم در دوره شبانه ثبت نام کنیم خواستم بگم زمان انتخاب واحد فقط باید کدهای دوره شبانه رو وارد فرم انتخاب واحد کنیم یا سایت مخصوصی داره لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام برای بررسی بیشتر شرایط تون با مشاورین مرکز تماس بگیرید

  5. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    سلام من الان دوهفته که تمام تستهای خلبانی دادم همه ممتاز بودم .امروز تست تعریق دستها افتادم .الان میتونم تو رشته های دیگه برم مثل هوا فضای همین دانشکده ستاری.ممنون میشم پاسخ بدهید

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر باید درخواست خودتون رو به دانشگاه انتقال بدهید اگر به رتبه تعیین شده برای رشته هواوفضا برسید شاید با درخواست شما موافقت شود

  6. Avatar photo علی گفت:

    سلام خدمت شما
    بنده 18 سالم هست من چطور میتونم در دانشگاه شهید ستاری بروم؟
    آیا رتبه کنکور نیاز هست ؟
    من الان سال دوازدهم رشته ریاضی هستم و می‌خوام رشته خلبانی بخونم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      باسلام و احترام رتبه شما در پذیرش دانشگاه شهید ستاری مد نظر قرار میگیرد

    2. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام دوست عزیز، شما میتونید از طریق کنکور سراسری وارد این دانشگاه بشوید، در زمان انتخاب رشته دانشگاه شهید ستاری رو انتخاب کنید.

  7. Avatar photo محمدرضا گفت:

    سلام خدمت شما
    بنده ۲۳ سال دارم میتوانم خلبانی بخوانم

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شرایط شما باید مورد بررسی قرار بگیرد.
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

    2. Avatar photo مشاور کریمی گفت:

      سلام برای افسری میخواین یادرجه داری برای اطلاعات بیشترتماس بگیرید

      1. Avatar photo احسان رحیمی گفت:

        سلام
        بنده رشته ام معارف اسلامی هست
        خیلی ممنون میشم اگه پاسخ بدید که من تو کدوم رشته های دانشگاه شهید ستاری می تونم ادامه تحصیل بدم؟
        میدونم که زیاد نیستن

        1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

          سلام وقت بخیر
          در هیچ رشته ای

        2. Avatar photo عباس گفت:

          سلام با دیپلم تجربی میشه هوا در دانشکده هوا فضا درس خوند

          1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

            سلام وقت بخیر . بله امکان پذیر است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور