ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دانلود برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور

برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

استفاده از برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور یکی از مهم ترین اقداماتی است که هر یک از داوطلبان در روزهای نزدیک به کنکور سعی در پیش بردن آن به وسیله مشاوری خبره را دارند. استفاده از برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور می تواند کمک زیادی به تثبیت اطلاعات و مطالب درسی در ذهن داوطلب و متقاضی شرکت در کنکور  سراسری ورودی دانشگاه ها در رشته های مختلف تحصیلی دانشگاهی از جمله انسانی، ریاضی و تجربی و غیره داشته باشد.

 

از آن جایی که کسب اطلاعاتی موثق در رابطه با این برنامه مطالعاتی هفتگی و یا ماهانه برای هر کدام از داوطلبان و متقاضیان مایل به شرکت در کنکور سراسری الزامی و مهم به نظر می رسد از این رو یاری خواستن از مشاور و راهنمایی خبره در این رابطه می تواند بسیار کارساز و مؤثر باشد. از طریق برقراری ارتباط با مرکز مشاوره برنامه ریزی برای دوران جمع بندی کنکور و ارائه بهترین برنامه مطالعاتی در این دوره می توانید به این مهم دست پیدا کنید و بهترین برنامه درس خواندن در دوران جمع بندی را دریافت نمایید. 

 

 

جهت اطلاع از بهترین برنامه مطالعاتی جمع بندی برای کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

با استفاده از بهترین برنامه مطالعه برای دوران جمع بندی می توانید از دوران جمع بندی بهترین استفاده را ببرید و به مؤفقیت برسید

 

دانلود برنامه هفتگی و ماهانه

 

 

علت استفاده از برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور چیست؟

دریافت برنامه مطالعاتی جمع بندی می تواند کمک بزرگی به داوطلب و متقاضی شرکت در کنکور در زمینه به ذهن سپاری هر چه بیشتر و بهتر مطالب درسی داشته باشد و اطلاعات را در ذهن وی به بهترین نحو ممکن سازماندهی کرده و به آن ها نظم می دهد.

به این ترتیب داوطلب باید یادگیری مطالب جدید و تازه را فراموش کرده و تنها برای تثبیت ذهنی مطالب خوانده شده تلاش کند.

دقت داشته باشید که از دوران جمع بندی همواره به عنوان دورانی طلایی در بین دانش آموزان و داوطلبان کنکور یاد شده و اهمیت دریافت برنامه مطالعاتی جمع بندی برای داوطلب در این دوره زمانی بسیار بالاست.

 

 

برای دانلود جزوه دین و زندگی کنکور برای استفاده در دوران جمع بندی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

بهترین برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور را از چه کسی دریافت کنیم؟

شاید این سؤال به ذهن شما هم برسد که خب چگونه می توانم به بهترین برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور دسترسی داشته باشم و از آن استفاده کنم؟

ببینید دوستان بهترین راه دسترسی به برنامه مطالعاتی جمع بندی آن هم برنامه ای دقیق و اصولی کمک گرفتن از فردی ماهر و باتجربه در این زمینه است.

کسی که بتواند برنامه مطالعاتی جمع بندی را برایتان تنظیم کند که دقیقاً مطابق با اوضاع درسی و شرایط فردی و خانوادگی زندگی شما باشد.

برنامه ای حاوی زمان هایی برای مرور مطالب خوانده شده و همین طور تست زنی آن هم با تکنیک هایی خاص و منحصربه فرد که می تواند داوطلب را به رتبه بالایی در کنکور سراسری برساند.

البته اگر بتوانید این برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور را از رتبه برترهای آزمون سراسری سال های قبل دریافت کنید که دیگر واقعاً عالی و بی نظیر است.

 

 

برای اطلاع از نحوه جمع بندی کنکور در یک ماه می توانید بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

از چه زمانی برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور را اجرایی کنیم؟

شاید این پرسش مهم برای شما هم مطرح شود که از چه زمانی می توان برای پیاده کردن برنامه مطالعاتی جمع بندی اقدام کرد؟

در پاسخ باید عرض کنیم که به طور معمول تمامی داوطلبان و متقاضیان شرکت در کنکور سراسری ورودی دانشگاه ها این برنامه مطالعاتی را یک بار در ایام نوروز و یک بار دیگر هم در چند ماه مانده به کنکور یعنی خرداد و یا اردیبهشت اجرایی می کنند.

در هر دوی این زمان ها فرد می تواند برنامه مطالعاتی جمع بندی را اجرایی کرده و از این زمان ها برای تثبیت یادگیری خود از مطالب درسی استفاده کند.

 

 

برای اطلاع از بهترین روش های جمع بندی کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید

 

 

برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور چگونه باید تنظیم شود؟

برنامه مطالعاتی کنکور باید به گونه ای باشد که در پایان این دوران نتیجه لازم را دریافت کرده باشید و مؤفق به مرور کامل و دقیق مطالب از قبل خوانده شده شده باشید.

ببینید دوستان عزیز برنامه مطالعاتی جمع بندی باید براساس درجه راحتی و سختی دروس، حجم کتاب های درسی و همین طور بودجه بندی اعلام شده برای هر کدام از فصول کتاب های درسی انجام شود.

مورد مهم دیگر این که الزاماً تست زنی را هم در این برنامه بگنجانید. آن هم زدن تست های آزمون های سال های قبل که می تواند کمک بزرگی به شما در سر جلسه کنکور سراسری کند.

در صورت زدن تست های کنکور سال های قبل در دوران جمع بندی و گنجاندن آن ها در برنامه مطالعاتی جمع بندی می توانید با سؤالات کنکورهای سال قبل آشنایی کافی را پیدا کنید و بدون هیچ نگرانی از این بابت در سر جلسه کنکور اصلی حاضر شوید.

 

 

برای اطلاع و آشنایی با مهم ترین درس های دینی کنکور سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

گنجاندن بهترین روش های جمع بندی در برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور

استفاده از بهترین روش های جمع بندی از جمله موارد بسیار مهمی است که الزاماً باید در برنامه مطالعاتی جمع بندی گنجانده شود.

روشی همچون جمع بندی هر سه روز یک بار که دیگر در میان داوطلبان و دانش آموزان کنکوری شناخته شده و معروف است.

در این روش شما در کنار مرور مطالب تست های کنکور سال های گذشته را هر سه روز یک بار کار می کنید و با دقت کامل آن ها را مورد بررسی قرار می دهید.

 

 

 

برنامه جمع بندی کنکور

 

 

برای اطلاع از نکات طلایی دوران جمع بندی کنکور سراسری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

دانلود برنامه هفتگی و ماهانه جمع بندی کنکور سراسری

همان طور که گفتیم دانش آموزان و داوطلبان کنکور می توانند در ماه فروردین یا همان ایام نوروز و همین طور در چند ماه مانده به کنکور از برنامه مطالعاتی جمع بندی استفاده کنند.

با دانلود برنامه هفتگی و ماهانه جمع بندی کنکور از سایت های معتبر و شناخته شده و همین طور استفاده از راهنمایی ها و مساعدت های مشاورانی برجسته و برتر می توانید مؤفقیت در آزمون سراسری را از آن خود کرده و به پیشرفت برسید.

البته فراموش نکنید که در این میان اجرای درست و دقیق برنامه مطالعاتی جمع بندی و همین طور داشتن پشتکار و اراده در این زمان بسیار مهم و ضروری به نظر می رسد.

 

 

 

برای دانلود بهترین و جامع ترین جزوه فیزیک کنکور برای استفاده در دوران جمع بندی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

از بهترین منابع در دوران جمع بندی خود استفاده کنید

یکی از مهم ترین اصول در دوران جمع بندی استفاده از بهترین منابع است که الزاماً باید آن ها را در برنامه مطالعاتی جمع بندی خود بگنجانید.

منابعی که از هر جهت کامل و جامع باشند و بتوانند نیاز شما را در این دوران جمع بندی به بهترین شکل ممکن برآورده کنند.

به این صورت که هر یک از این منابع باید حاوی تمام نکات مهم دروس و همین طور خلاصه هایی از مهم ترین نکات هر یک از دروس باشند.

به این ترتیب با مطالعه آن ها می توانید به تثبیت ذهنی همه اصول و نکات مهم دروس دست پیدا کنید.

 

 

برای اطلاع از بودجه بندی درس عربی کنکور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

از بهترین روش های تست زنی در برنامه جمع بندی خود استفاده کنید

از جمله موارد بسیار مهمی که الزاماً باید در تنظیم برنامه مطالعاتی جمع بندی خود به آن توجه لازم را مبذول داشت استفاده از بهترین روش های تست زنی در برنامه جمع بندی است. 

از آن جایی که سر جلسه کنکور سراسری زمان زیادی برای پاسخگویی به تست ها نداشته و الزاماً باید با استفاده از تکنیک هایی خاص در زمان کم بهترین نتیجه ممکن را دریافت کنید استفاده از این تکنیک ها و روش های منحصربه فرد می تواند کمک بزرگی به شما دوستان کنکوری باشد. 

روش های تست زنی همچون تکنیک دو خودکار و همین طور زمان های نقصانی که هر کدام فوت و فن های مخصوص خودشان را دارند که باید قبل از استفاده و به کارگیری آن ها با این فوت و فن ها آشنایی لازم را پیدا کنید. 

با این روش های تست زنی می توانید از طریق مشاوری خبره و آگاه که بتواند شما را در این رابطه به بهترین شکل راهنمایی کند آشنا شوید. 

 

 

برای دانلود برنامه جمع بندی هفتگی و ماهانه کنکور سراسری از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط 

بهترین منابع جمع بندی کنکور 

بهترین روش جمع بندی کنکور 

روش جمع بندی هاوس 

کنکور

چگونه برای کنکور جمع بندی کنیم ؟ 

برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور چیست؟ 

بهترین برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور را می توان برنامه هر سه روز یک بار دانست.

چگونه می توانم از بهترین برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور مطلع شوم؟ 

برای اطلاع از بهترین برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور می توانید از کمک تیم خبره ایران تحصیل استفاده کنید.

مزیت مهم استفاده از برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور چیست؟ 

مهم ترین مزیت استفاده از برنامه مطالعاتی جمع بندی کنکور کمک به تثبیت مطالب یادگرفته شده در ذهن است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
  • سهمیه بسیج فعال در کنکور

    سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری و آزاد

    سهمیه بسیج فعال در کنکور دانشگاه آزاد اثرگذار بود. در دفترچه آزمون کنکور سراسری سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. در دفترچه دانشگاه آزاد علاوه بر این سهمیه‌ها،...
  • تاثیر سهمیه معلولین در کنکور

    تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 | نحوه استفاده و محاسبه

    میزان تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 اعلام شد. هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری شرایط استفاده از سهمیه معلولان عنوان می‌شود. افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی، دیداری، شنیداری، اعصاب و روان و غیره هستند، می‌توانند با تأیید...
تماس با مشاور