ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها

استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دانش آموزانی که در مدارس غیردولتی درس می خوانند، باید مبلغی را به عنوان شهریه پرداخت نمایند. تمامی دانش آموزان پیش از ثبت نام در مدارس غیردولتی، باید از طریق سایت مشارکت ها، از میزان شهریه هر مدرسه اطلاع داشته باشند. تعیین شهریه سامانه مشارکت ها، بر عهده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌ های مردمی وزارت آموزش و پرورش، می باشد. اگر شما هم جز افرادی که هستید که می خواهید در این مدارس ثبت نام کنید، برای آشنایی با میزان و نحوه پرداخت شهریه این مدارس، در ادامه مقاله با ما همراه باشید. ما در ادامه هر آن چه که باید در رابطه با استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها بدانید را برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

? اطلاعیه ?

بر اساس ماده 16 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی، موسسان یا نماینده حقوقی شان شهریه پیشنهادی را با توجه به ماده 15 الگوی تعیین شهریه، برای بررسی و تصویب به شورایی زیر نظر رئیس آموزش و پرورش شهرستان/ناحیه یا منطقه ارسال می کنند.

 

معرفی سایت مشارکت ها mosharekatha.ir

پیش از آن که بخواهیم شما عزیزان را با نحوه استعلام شهریه مدارس غیرانتفاعی در سایت مشارکت ها آشنا کنیم، بهتر است که با خود این سایت آشنا شوید. برای ارتقا دادن نظام آموزشی کشور، بهره مندی از مشارکت های همگانی در امر آموزش و پرورش و …. سازمانی با نام مراکز و مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، تاسیس شده است. این سازمان، برای بهبود عملکرد خویش و ارائه تمامی خدمات خود، سایتی را با عنوان سایت مشارکت ها راه اندازی کرده است. در واقع، سایت مشارکت ها مدارس غیردولتی، برای خدمت رسانی به دانش آموزان و کارکنان این مراکز تاسیس شده است. 

 

به عبارتی دیگر می توان گفت که سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی در راستای ارائه خدمات الکترونیکی اقدام به راه اندازی سامانه مشارکت های آموزش و پرورش به نشانی اینترنتی  mosharekatha.ir نموده است.  این خدمات شامل ثبت نام دانش آموزان، تعیین شهریه مدارس، استعلام شهریه مدارس، تعیین حقوق کارکنان مدارس و … می شود. لازم به ذکر است تا بدانید که تعدادی از این خدمات، به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان یا کارکنان قرار می گیرد.

 

معرفی سایت مشارکت ها mosharekatha.ir

 

سایت استعلام شهریه مدارس غیردولتی

تعیین شهریه و استعلام شهریه، یکی از مهم ترین خدماتی است که سایت مشارکت ها ارائه می دهد. در واقع، دانش آموزان و والدین آن ها با مراجعه به سایت pvr.mosharekatha.ir به راحتی می توانند از میزان شهریه مدارس غیردولتی آگاه شوند. سپس، بر اساس بودجه ای که دارند، یکی از مدارس را انتخاب کرده و در آن ثبت نام نمایند. تمامی مدارس غیردولتی در سر تا سر کشور می توانند وارد این سامانه شده و از تمامی خدمات آن استفاده نمایند. همان طور که در بخش ابتدایی مقاله بیان کردیم، تعیین شهریه سامانه مشارکت ها بر عهده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی می باشد.

لازم به ذکر است تا بدانید که عوامل مختلفی بر میزان شهریه و تعیین شهریه سامانه مشارکت ها تاثیر گذارند که برخی از این عوامل شامل: منطقه مدارس، استان مدارس و نوع خدمات ارائه شده توسط مدارس، می باشند. در واقع، شهریه هر یک از مدارس غیردولتی با یکدیگر متفاوت هستند. به طور مثال: شهریه یک مدرسه غیردولتی در منطقه 3 تهران با شهریه مدرسه ای دیگر در منطقه 4 متفاوت است. بنابراین، هر یک از افراد برای استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها باید به استان و منطقه مورد نظر خود در سامانه pvr.mosharekatha.ir مراجعه نمایند.

 

? برای اطلاع از شهریه مدارس نمونه دولتی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. ?

 

نحوه استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها

هم اکنون که دانستید برای اطلاع از میزان شهریه هر یک از مدارس غیردولتی باید به سایت pvr.mosharekatha.ir مراجعه کنید، بهتر است بدانید که چگونه می توانید استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها را انجام دهید. شما عزیزان برای این کار باید مراحلی را با دقت انجام دهید که این مراحل را در ادامه بیان خواهیم کرد.

 

راهنمایی تصویری نحوه استعلام شهریه مدارس غیردولتی

همان طور که در بخش قبلی بیان کردیم، شما عزیزان برای استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها، باید مراحلی را طی کنید که این مراحل، شامل موارد زیر می باشند:

✔️ در مرحله اول، شما عزیزان باید در یکی از مرورگرهای خود اعم از : گوگل و …. نشانی الکترونیکی pvr.mosharekatha.ir را وارد کنید. به یاد داشته باشید که برای این کار بهتر است تا از مرورگرهای گوگل کروم و یا فایرفاکس استفاده نمایید. پس از وارد کردن نشانی pvr.mosharekatha.ir، باید وارد سایت شده و از منوی بالای صفحه، گزینه « استعلام شهریه » را انتخاب کنید.

 

نحوه استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها

 

 

✔️ در مرحله بعدی، شما عزیزان باید تمامی اطلاعات خواسته شده که مربوطه به مدرسه مورد نظر شما هستند را وارد کنید. این اطلاعات خواسته شده شامل: نوع واحد آموزشی، جنسیت، استان، نام واحد آموزشی، کد واحد آموزشی، سال تحصیلی و … می باشند.

 

سایت استعلام شهریه مدارس غیردولتی

 

 

✔️ در مرحله نهایی، پس از این که شما عزیزان اطلاعات را به درستی وارد کردید، نتیجه استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها، قابل مشاهده خواهد بود.

لازم به ذکر است تا بدانید که برای استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها، حتما باید اطلاعات کامل مدرسه اعم از: کد آموزشی، نوع واحد آموزشی، ناحیه آن و …. را بدانید. در غیر این صورت، نمی توانید از میزان شهریه آن ها مطلع شوید.

 

مشاوره تعیین شهریه سامانه مشارکت ها

برخی از والدین شهریه مدارس غیردولتی را نا معقول و زیاد می دانند. اما، بهتر است بدانید که این مدارس خدمات و امکانات بسیار زیادی را در اختیار دانش آموزان قرار می دهند. علاوه بر این، برنامه های آموزشی این مدارس، بسیار متنوع هستند. تمامی این عوامل سبب شده اند تا شهریه آن ها بیشتر باشند. همچنین، امکاناتی که در این مدارس وجود دارند و هزینه های مرتبط با آن ها، با دریافت شهریه تامین می شوند. لذا، طبیعی است که شهریه مدارس غیردولتی، زیاد بوده و هر سال تغییر نمایند. به یاد داشته باشید که میزان شهریه هر یک از مدارس، در هر یک از مقاطع تحصیلی، متفاوت می باشند. اگر در این زمینه سوالی دارید، می توانید از مشاوران ما در ایران تحصیل، کمک بگیرید.

 

? برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان، بر روی لینک زیر کلیک نمایید. ?

 

جدیدترین اخبار پیرامون شهریه مدارس غیردولتی

? شهریه ثابت مدارس غیردولتی سر به فلک کشید

برخی از والدین دانش آموزان تمایل به تحصیل فرزندشان در مدارس غیردولتی دارند که برای آن شهریه نیز پرداخت می‌کنند. شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از افزایش سرسام آور شهریه ثابت مدارس غیر دولتی خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

? روند نظارت بر نحوه آموزش و اداره مدارس غیردولتی البرز افزایش می یابد

روز دوشنبه در نشست هم اندیشی کارشناس مسوولان مشارکت های مردمی مناطق استان البرز، اظهار داشت: هرساله بین ۱۵ تا ۱۶ درصد دانش آموزان البرز در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند که باید از حقوق آنها همانند مدارس دولتی دفاع کرد. وی فعالیت مدارس غیر دولتی به دلیل کمبود فضای آموزشی در استان را مهم دانست و خاطرنشان کرد: به منظور نظارت بر مدارس غیردولتی باید تیم های نظارتی استان و مناطق فعال تر از گذشته عمل کنند.

? ضرورت بررسی بیشتر در الگوی شهریه مدارس کشور

منصور اردستانی ظهر یکشنبه در اولین جلسه فصلی اعضای شورای هماهنگی مؤسسان مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی سراسر کشور که در شیراز برگزار شد، اظهار کرد: اگر آموزش و پرورش را سرمایه اجتماعی و عامل رشد و توسعه تلقی کنیم مراکز آموزشی و پرورشی نقش مؤثری در این خصوص دارند. او افزود: اگر معیار ما در جامعه، دانایی و آگاهی باشد و افراد چنین پرورش یابند آن جامعه رشد می‌کند.

 

? اطلاعیه ?

سایت استعلام شهریه به نشانی prv.mosharekatha.ir می باشد که تمامی فعالیت های مرتبط با خدمات متنوع مربوط به مدارس غیرانتفاعی انجام می شود.

 

?خلاصه مطلب ?

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما عزیزان را با نحوه استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که تعیین شهریه سامانه مشارکت ها بر اساس قانون و مصوبه های قانونی است. لذا، هیچ یک از مدارس نمی توانند تعرفه های شهریه را بدون اجازه افزایش دهند. اگر نتوانستید با راهنمایی ذکر شده در مقاله از میزان شهریه مورد نظر خود اطلاع پیدا کنید، می توانید از مشاوران یاری بگیرید. مشاوران ما در ایران تحصیل با داشتن چندین سال سابقه و اطلاعات کافی، می توانند به شما عزیزان در این زمینه یاری برسانند. برای برقراری ارتباط با مشاوران ما می توانید با ما تماس گرفته و یا برای ما کامنت بگذارید.

 

? برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید. ?

 

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای استعلام شهریه مدارس غیردولتی به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

برای استعلام شهریه مدارس غیردولتی باید به سایت مشارکت ها مراجعه نمود. 

آیا شهریه تمامی مدارس غیردولتی یکسان است؟

خیر شهریه این مدارس بر اساس منطقه، استان، پایه تحصیلی و ... با یکدیگر متفاوت می باشند.

نحوه استعلام گیری شهریه مدارس چگونه است؟

نحوه استعلام گیری شهریه مدارس را در مقاله به صورت مرحله به مرحله بیان کرده ایم، لطفا مقاله را مطالعه کنید.

نظرات

یک دیدگاه دربارهٔ «استعلام شهریه مدارس غیردولتی در سایت مشارکت ها»

  1. Avatar photo ن. و گفت:

    شهریه مدارس غیر دولتی کاملا نامعقول هست. هیچ امکاناتی هم ندارد فقط به خاطر دائم صبح بودن و تعداد کمتر دانش آموز فرزندمان را ثبت نام کردیم متاسفانه جمعیت بی رویه زیاد شده باز کلاسها پر جمعیت است! نمی دانم چرا اول زیر ساخت های افزایش جمعیت فراهم نشده!
    مدرسه فرزند ما نه کلاسها هوشمند است نه امامان خاصی دارد. فقط آزمایشگاه و سالن دارای ویدئو پروژوکتور دارد که تا آخر سال دو بار بیشتر استفاده نمی شود! بیست ملیون برای اول ابتدایی در شهرستان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)