ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام وزارت کشور ۱۴۰۳ + شرایط و قوانین

آزمون استخدامی وزارت کشور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله بسیاری از نهادها  و سازمان های دولتی در جهت تکمیل کادر نیروی انسانی خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نمایند. وزارت کشور نیز به عنوان یکی از ارگان های شاخص، کادر متخصص خود را از طریق آزمونی تحت عنوان ” آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی” انتخاب می کند. قابل توجه است که وزارت کشور تنها زیر مجموعه ای از این آزمون می باشد و همانطور که از نامش پیداست بسیاری دیگر از دستگاه های اجرایی کشور، در این آزمون مشارکت دارند. تا این لحظه زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور ۱۴۰۳ به طور دقیق مشخص نشده است اما پیش بینی می شود ثبت نام این آزمون در اسفند ماه سال جاری آغاز شود. برای دریافت راهنمایی های لازم جهت ثبت نام در آزمون استخدام وزارت کشور، می توانید با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

زمان ثبت نام آزمون وزارت کشور ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون استخدام وزارت کشور همزمان و به عنوان زیر مجموعه ای از همین دوره آزمون استخدام دستگاه های اجرایی کشور برگزار می شود. داوطلبانی که قصد دارند شانس خود را برای قبولی در این آزمون امتحان کنند، باید پس از مطالعه شرایط و ضوابط تعیین شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، اقدام به انجام نام نویسی در زمان مقرر و در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org نمایند. تا این لحظه ای اطلاعیه ای مبنی بر زمان آغاز ثبت نام و برگزاری آزمون استخدام وزارت کشور ۱۴۰۳ منتشر نشده است، اما پیش بینی میشود در اسفند ماه سال جاری امکان ثبت نام برای متقاضیان فراهم شود.

 

🕖 اطلاعیه 🕖

زمان ثبت نام دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور (۱۴۰۳) تا کنون اعلام نشده است.

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام، این مطلب به روز رسانی می شود.

 

 

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور ۱۴۰۳

متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدام وزارت کشور بهتر است پیش از انجام اقدامات اصلی و کسب آمادگی برای آزمون، از شرایط در نظر گرفته شده برای داوطلبان آگاهی یابند و در صورتی که واجد شرایط بودند نسبت به ثبت نام در آزمون استخدام وزارت کشور اقدام نمایند. با توجه به دفترچه راهنمای سال گذشته، شرایط عمومی مورد نیاز برای داوطلبان به شرح زیر می باشد:

شرایط عمومی متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدام وزارت کشور ۱۴۰۳

✔️ داوطلبان باید تابعیت ایرانی داشته باشند.

✔️ اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

✔️ پایبندی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

✔️ داوطلبان باید از سلامت جسمانی و روانی کامل برخوردار باشند و توانایی انجام مهارت های لازم برای شغل مورد نظر را داشته باشند.

✔️ عدم اعتیاد به مواد مخدر

✔️ عدم برخورداری از محکومیت های جزایی موثر

✔️ عدم برخورداری از هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی ( رای صادر شده توسط مراجع قضایی ذی صلاح)

✔️ متقاضیانی که جزو نیرو های بازنشسته و یا بازخرید دستگاه های اجرایی باشند، امکان ثبت نام در آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی را نخواهند داشت.

 

برای اطلاع از منابع آزمون استخدام دستگاه های اجرایی،کلیک کنید.

 

✔️ داوطلبانی که در زمان قبولی در آزمون استخدامی، جزو کارکنان رسمی و یا پیمانی سایر دستگاه های اجرایی کشور باشند، برای انجام امور استخدام لازم است طبق قانون ممنوعيت تصدي بيش از يك شغل و پست سازماني، از سمت شغلی پیشین خود استعفا دهند.

✔️ شرایط سنی داوطلبان:

🔺 دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم ← دارا بودن حداقل 20 سال تمام و حداکثر 25 سال

🔺 دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم ← حداکثر 30 سال

🔺 دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی (لیسانس) ← حداکثر 36 سال

🔺 دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس) ← حداکثر 40 سال

🔺 دارندگان مدرک تحصیلی دکتری و دکترای تخصصی ← حداکثر 45 سال

✔️ افراد معاف از شرط حداکثر سن: فرزندان شهدا، آزادگان، جانبازان، فرزندان جانبازان بالای 25 درصد و فرزندان آزادگان 1 سال اسارت و بیش از آن.

برای آشنایی با شرایط استخدام شرکت نفت کلیک کنید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور

 

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور

 

آزمون استخدامی وزارت کشور زیر مجموعه ای از امتحان مشترک دستگاه های اجرایی کشور می باشد؛ مجری این آزمون سازمان سنجش آموزش کشور است و متقاضیان می توانند در زمان مقرر با ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و انجام مراحل زیر ثبت نام خود را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری به نهاد و یا سازمان خاصی انجام دهند. لینک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور ۱۴۰۳ تنها در زمان آغاز ثبت نام فعال می شود. به محض فعال شدن لینک و اعلام زمان ثبت نام، راهنمای تصویری قرار خواهد گرفت.

 

🔰 در مرحله اول، آدرس sanjesh.org را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد صفحه اصلی سازمان سنجش شوید.

🔰 سپس از منوی موجود در بالای صفحه، گزینه ” آزمون ها ” را انتخاب کرده و بر روی ” استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی ” کلیک نمایید.

🔰 در زمان ثبت نام لینک ” دهمین آزمون مشترک استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور (سال ۱۴۰۳) ” فعال می باشد. جهت ادامه مراحل ثبت نام، بر روی این لینک کلیک کنید.

🔰 در این مرحله، نسبت به خرید کارت اعتباری آزمون استخدامی اقدام کرده و هزینه مشخص شده را پرداخت نمایید. در صورت پرداخت موفق سریال کارت اعتباری به شما نمایش داده خواهد شد؛ آن را در جایی یادداشت کنید.

✔️ تصویر داوطلبی خود را با رعایت موارد زیر بارگذاری نمایید؛

✔️ عکس باید در ابعاد 4*3 باشد و در سال جاری تهیه شده باشد.

✔️ فرمت مورد قبول برای فایل عکس اسکن شده داوطلبان JPG می باشد؛ همچنین حداکثر حجم فایل می بایستی 70 کیلوبایت باشد.

✔️ تصویر بارگذاری شده باید واضح و بدون هرگونه لک و یا آثار مهر و منگنه باشد.

✔️ عکس بانوان باید با حجاب کامل باشد.

✔️ قابل توجه است که اسکن عکس از روی مدارک شناسی نظیر شناسنامه قابل قبول نمی باشد.

🔰 در مرحله بعد تقاضانامه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور را با توجه به اطلاعات خواسته شده تکمیل نمایید.

🔰 در صورت انجام صحیح مراحل فوق کد رهگیری و شماره پرونده در اختیار شما قرار خواهد گرفت. آنها را یادداشت کرده و نزد خود نگهداری کنید.

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی وزارت کشور

 

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی

 

هر ساله پیش از آغاز زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور، دفترچه راهنمای این آزمون توسط سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر می شود. متقاضیان می توانند با مطالعه دقیق و بررسی کامل دفترچه راهنمای آزمون از شرایط و ضوابط، موقعیت های شغلی، ظرفیت ها و نحوه ثبت نام آگاهی یابند. با توجه به اینکه تا این لحظه دفترچه راهنمای دهمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور (۱۴۰۳) منتشر نشده است؛ داوطلبان می توانند با دانلود و مطالعه دفترچه سال گذشته، که در لینک زیر قرار داده شده است تا حدودی از شرایط کلی اطلاع یابند.

 

دفترچه راهنمای نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور، سال 1400 دانلود
دفترچه راهنمای دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور، سال ۱۴۰۳ به زودی

 

 

اخبار پیرامون آزمون استخدامی وزارت کشور

«بيش از ۹۳ هزار داوطلب در ازمون استخدامي دستگاه‌هاي اجرايي رقابت مي کنند.»

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از رقابت بیش از ۹۳ هزار داوطلب متقاضی در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش خبر داد. به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت:  از ۹۳ هزار داوطلب متقاضی این آزمون بیش از ۴۵ هزار داوطلب زن و بیش از ۴۷ هزار داوطلب مرد هستند که در آزمون استخدامی ۴۵ دستگاه پذیرنده با  ظرفیت پذیرش ۳۶۶۱ نفر با هم رقابت می‌کنند.

 

برای اطلاع از نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، کلیک کنید.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله از ایران تحصیل به ارائه توضیحاتی جامع در خصوص آزمون استخدامی وزارت کشور ۱۴۰۳ پرداخته شد. هرساله افراد زیادی برای آزمون شانس خود و استخدام در نهاد و سازمان های دولتی در آزمون های استخدامی شرکت می کنند. وزارت کشور نیز به عنوان یکی از زیر مجموعه های آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی کشور، کمبود کادر نیروی انسانی خود را با برگزاری این آزمون برطرف می کند. مجری این آزمون، سازمان سنجش آموزش کشور می باشد و داوطلبان با مراجعه به سایت این سازمان و انجام مراحل ذکر شده در مقاله بالا، اقدامات لازم را انجام دهند. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

برای دانلود پی دی اف کامل مطالب این صفحه، کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام ازمون استخدامی وزارت کشور ۱۴۰۳ چه زمانی آغاز می شود؟

تا این لحظه اطلاعیه ای مبنی بر زمان آغاز آزمون استخدام وزارت کشور اعلام نشده است.

شرایط شرکت در آزمون استخدامی وزارت کشور چیست؟

شرایط مورد نیاز برای شرکت در این آزمون به طور کامل در مقاله بالا آورده شده است. مواردی همچون عدم اعتیاد به مواد مخدر و ...

ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور از چه طریقی انجام می شود؟

مجری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، سازمان سنجش می باشد و ثبت نام این امتحان نیز از طریق سایت sanjesh.org صورت می گیرد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور