ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آزمون مجدد فنی حرفه ای

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳۱
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰
آزمون مجدد فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از نحوه شرکت در آزمون مجدد کتبی یا عملی فنی حرفه ای چه می دانید؟ آیا در مورد زمان ثبت نام و اعلام نتایج آزمون مجدد تئوری یا آنلاین فنی اطلاعی دارید؟ آیا می دانید که در صورت غیبت در آزمون فنی حرفه ای ، امکان شرکت دوباره در دوره های بعد را خواهید داشت یا نه؟ در این مقاله قصد داریم تا همه اطلاعات لازم در مورد شرایط و مراحل شرکت دوباره در ازمون های فنی را در اختیار داوطلبان گرامی قرار دهیم.

اما چنانچه در مورد مهارت مورد نظر خود و هر کدام از جنبه های ضروری برای حضور در آزمون مجدد فنی حرفه ای با سوال یا ابهامی مواجه شدید، می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس گرفته و موثق ترین اطلاعات را دریافت نمایید.

 

 

برای اطلاع از تاریخ و شیوه شرکت در آزمون مجدد فنی حرفه ای تئوری و عملی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

آزمون مجدد فنی حرفه ای برای چه مواردی است؟

 

آزمون مجدد تئوری یا کتبی فنی حرفه ای

 

 

ممکن است برای بسیاری از داوطلبانی که در آزمون های فنی حرفه ای شرکت می کنند، پیش آمده باشد که در یکی از مراحل آنلاین، کتبی یا عملی به دلایل مختلفی رد شوند. در چنین مواردی، سوال متداول این است که آیا می توان مجددا در آزمون های دورهای بعدی شرکت کرد یا خیر؟ باید بگوییم که بله.

سازمان فنی حرفه ایی به منظور رفاه حال داوطلبانی که به دلایل خاصی همچون، غیبت، عدم کسب نمره حد نصاب و یا مردودی در هر مرحله رد شده اند، شرایطی را فراهم آورده است تا به طور مجدد در آزمون بعدی شرکت کنند.

گفتنی است که هر متقاضی در طول سال، تنها دو بار می تواند در آزمون های فنی حرفه ای شرکت کند و بیشتر از این تعداد، مجاز نخواهد بود. البته حضور در آزمون مجدد فنی حرفه ای در هر مرحله تحت شرایطی امکانپذیر است که در ادامه به آن می پردازیم.

 

 

اگر به دنبال کسب آگاهی از آزمون عملی فنی حرفه ای هستید، وارد لینک قرمز شوید.

 

 

چگونه در آزمون مجدد تئوری فنی حرفه ای شرکت کنیم؟

آزمون کتبی یا تئوری، ابتدایی ترین مرحله آزمون فنی حرفه ای می باشد و تنها در صورتی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهیم بود که بتوان نمره حد نصاب را در این بخش به دست آورد.

همانطور که گفته شد، ممکن است یکی از دلایل نیاز به شرکت در آزمون مجدد آنلاین یا کتبی فنی حرفه ای ، عدم حضور در جلسه اولیه آزمون بوده باشد. در این صورت، به فرد اجازه داده می شود تا یک بار دیگر در آزمون کتبی شرکت نماید.

اما در مورد افرادی که مردود مرحله کتبی به شمار می روند، قوانینی وجود دارد. همانطور که می دانید نمره مرحله کتبی، تاثیر 25 درصدی در نمره کل داشته و بدست آوردن حداقل نمره 50 از 100 در این آزمون الزامی است. بنابراین، اگر نمره متقاضی زیر 50 باشد، مجاز به شرکت در  آزمون مجدد کتبی یا تئوری فنی حرفه ای خواهد بود.

 

 

اگر می خواهید بدانید که آزمون ادواری چیست؟ وارد لینک قرمز شوید 

 

 

آزمون مجدد عملی فنی در چه صورتی امکانپذیر است؟

در مورد آزمون عملی نیز، همانند آزمون مجدد آنلاین یا تئوری فنی حرفه ای ، دلایلی همچون عدم حضور یا مردود شدن می توانند دلایل نیاز به شرکت دوباره باشند.

در صورت غیبت در آزمون عملی فنی حرفه ای نیز همانند سایر مراحل، می توان یک بار دیگر در آزمون بعدی حضور یافت.

برای آن دسته از متقاضیانی که در جلسه شرکت نموده اما قبول نشده اند، چه ضوابطی وجود دارد؟ نمره عملی بخش اعظمی از نمره کل را تشکیل می دهد، بطوریکه ضریب وزنی آن 75% نمره کل قبولی باشد. اگر فرد نتواند حداقل نمره 70 را در آزمون عملی کسب نماید، مردود عملی محسوب شده و مجاز به شرکت در آزمون مجدد عملی فنی  می باشد.

 

 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های آزمون ادواری فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید 

 

 

شرایط شرکت در آزمون مجدد عملی فنی چیست؟

  • حداکثر فاصله زمانی مجاز برای شرکت در آزمون مجدد عملی فنی حرفه ای با آزمون عملی اولیه 6 ماه است. بدین مفهوم که اگر بیشتر از پنج الی شش ماه از آمون اولیه عملی که فرد در آن مردود شده، گذشته باشد دیگر به هیچ وجه نمی توان در آزمون مجدد شرکت نماید.

 

  • هر کدام از داوطلبان تنها یک بار امکان نام نویسی در آزمون مجدد عملی مراکز فنی را دارند.

 

  • تنها افرادی می توانند در آزمون عملی مجدد شرکت نمایند که آزمون کتبی را با موفقیت سپری کرده اند، در آزمون اولیه جا مانده و یا مردود شده اند.

 

  • به همراه داشتن کارت آزمون کتبی و کارت ملی در هنگام به مراجعه به مرکز مربوطه برای شرکت در آزمون مجدد الزامی است.

 

  • چنانچه نام نویسی تکمیل و زمان آزمون عملی مجدد مشخص شود، دیگر به هیچ وجه امکان تغییر آن وجود ندارد.

 

 

به منظور دریافت کارت ورود به جلسه آزمون عملی فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک فرمایید. 

 

 

راهنمای نام نویسی در آزمون مجدد عملی فنی

 

 

آزمون مجدد عملی یا آنلاین فنی حرفه ای

 

به منظور ثبت نام در آزمون مجدد عملی، مراحلی تقریبا مشابه با مرحله اول لازم است. البته تفاوت هایی نیز وجود دارد که برای آشنایی کامل متقاضیان گرامی، در ادامه آن را ذکر می کنیم.

  • داوطلب جهت ثبت نام در  آزمون مجدد عملی فنی حرفه ای هر کدام از خوشه هایی که در آن ها شرکت نموده، بایستی مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام واریز نماید. به همین دلیل، داشتن یک کارت عابر بانک عضو شبکه شتاب ضروری می باشد.
  • سپس بایستی وارد پورتال سازمان فنی حرفه ای به آدرس portaltvto.com شد.
  • پر کردن فرم مخصوص آزمون عملی مجدد و وارد نمودن همه اطلاعات خواسته شده
  • فایل پی دی اف با کیفیت تاییدیه ثبت نام را به آدرس ایمیل مرکز مورد نظر ایمل نمایی.

 

 

برای اطلاع از اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای بر روی لینک قرمز کلیک فرمایید

 

 

هزینه شرکت در آزمون مجدد فنی حرفه ای چقدر است؟

در صورت غیبت در آزمون فنی حرفه ای یا هر دلیل دیگری، شرکت مجدد در آزمون مستلزم پرداخت هزینه مشخصی می باشد. نکته قابل ذکر آن است که هزینه ثبت نام آزمون خوشه های مختلف با یکدیگر دارای تفاوت هایی است. به همین دلیل، داوطلب می بایست متناسب با رشته ایی که در آن قصد شرکت را دارد، مبلغ خواسته شده را واریز نماید.

شیوه پرداخت نیز به صورت اینترنتی می باشد. برای این منظور، لازم است که فرد به پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مراجعه کرده و به قسمت ” پرداخت هزینه آزمون عملی مجدد ” وارد شود.

در این صفحه، از شما خواسته می شود که کد ملی، نوع آزمون، سال برگزاری آزمون کتبی و کد دوره را در کادرهای مربوطه درج نمایید. البته وارد کردن کد الزامی نیست و وارد نکردن آن هم مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.

همچنین، می بایست مشخص کرد که آیا آزمون شما الکترونیک ( آنلاین) بوده است یا خیر. سپس با انتخاب گزینه ” جستجئ” به صفحه پرداخت می روید.

دقت داشته باشید که اگر مبلغ مربوطه برای خرید کارت از حسابتان کسر شد اما کد پیگیری برایتان صادر نگردید، پول به حسابی که وارد کرده اید ظرف 72 ساعت بازخوهد گشت.

همچنین، چنانچه شماره پیگیری صادر گردید اما مشخصات کارت های اعتباری نام نویسی را دریافت نکردید، می توانید از بخش پیگیری کارت اعتباری که در منوی کارت اعتباری درج شده است، مشخصات را بگیرید.

 

 

چنانچه می خواهید اطلاعات کامل را در مورد ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای دریافت نمایید، وارد لینک شوید

 

 

کارت ورود به جلسه آزمون مجدد

همانطور که برای شرکت در آزمون اولیه، داشتن کارت ورود به جلسه ضروری می باشد، متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون مجدد کتبی یا عملی فنی حرفه ای را دارند نیز باید این کارت را با خود به همراه داشته باشند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی، لازم است که مجددا از طریق ورود به پورتال فنی اقدام گردد تا پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده آن را دریافت کنید.

اما برای آزمون عملی، کارت ورود به جلسه ورود صادر نخواهد شد و تنها بایستی کارتی را که در هنگام آزمون کتبی اخذ نموده اید را با خود ببرید. البته، به یاد داشته باشید که ارائه نسخه چاپ شده کارت اعتباری صادر شده از سوی پورتال فنی الزامی خواهد بود. همچنین، حتما شماره پرونده و شماره پرداختی را در هنگام آزمون مجدد عملی با خود به همراه داشته باشید.

 

 

اگر می خواهید از زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ادواری فنی و حرفه ای مطلع شوید، وارد لینک شوید

 

 

نتایج آزمون مجدد فنی چه زمانی منتشر می شود؟

آن دسته از متقاضیانی که به دلایل متعددی همچون غیبت در آزمون فنی حرفه ای و … در آزمون مجدد شرکت کرده اند، برای دریافت نتایج خود می بایست طبق جدول زمانبندی که در سایت آموزش فنی و حرفه ای کشور ذکر شده است، اقدام نمایند.

البته ادارت کل هر کدام از استان ها به طور جداگانه نتایج خود را اعلام می کنند. از این رو، اگر به طور مثال در هنگام مراجعه برای دریافت نتیجه آزمون مجدد تئوری یا آنلاین فنی حرفه ای ، نام استان خود را که به صورت قرمز در سایت نوشته می شود را ندیدید، بایستی منتظر بمانید.

همچنین، برخی  از مراکز فنی استان ها، نتیجه آزمون عملی را به صورت دستی صادر می کنند که این به اعلام و اطلاع رسانی آن ها بستگی دارد.

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا به متداولترین سوالات داوطلبان گرامی در خصوص شیوه شرکت در آزمون مجدد آنلاین ، کتبی یا عملی فنی حرفه ای را با توضیحات جامع، پاسخگو باشیم.

اما اگر می خواهید که مجبور به شرکت دوباره در این آزمون ها نشوید، می توانید ضمن تماس با مشاوران ایران تحصیل، نه تنها با نمونه سوالات آشنا شوید بلکه بهترین مشاوره قبولی را نیز دریافت نمایید. گذشته از این همکاران ما در تمایم روزهای کاری هفته، از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی سوالات همه دوستان گرامی خواهند بود.

 

به منظور آشنایی با شرایط شرکت در آزمون مجدد فنی حرفه ای کتبی و زمان اعلام نتایج از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

 ثبت نام سامانه سمیاد دانشگاه فنی حرفه ای

 ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار

آزمون مجدد فنی حرفه ای

اعلام نتایج آزمون عملی فنی حرفه ای

پرتال جامع سارمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی می توان در آزمون مجدد آنلاین فنی حرفه ای شرکت کرد؟

برای اطلاع از تاریخ دقیق شرکت در آزمون مجدد فنی هر کدام از مراحل کتبی، آنلاین یا عملی می توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

آیا در صورت غیبت در آزمون فنی حرفه ای می توان به طور مجدد در آزمون شرکت نمود؟

بله. هر کدام از داوطلبانی که در آزمون اولیه غیبت داشته یا مردود شده می توانند به طور مجدد در آزمون بعدی شرکت کند.

نتایج آزمون مجدد کتبی فنی حرفه ای چه زمانی منتشر می گردد؟

برای اطلاع از جدول زمانبدی انشار نتایج رشته های مختلف می توانید به پورتال سازمان فنی حرفه ای مراجعه فرمایید.

شرایط شرکت در ازمون مجدد عملی فی حرفه ای چیست؟

در این مقاله می توانید همه شرایط لازم جهت شرکت در آزمون مجدد فنی را مطالعه فرمایید.

نظرات

31 دیدگاه دربارهٔ «آزمون مجدد فنی حرفه ای»

  1. Avatar photo Fateme گفت:

    سلام. ایا ممکنه شهر محل ازمون عملی icdl رو تغییر داد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر امکان این موضوع نیست

  2. Avatar photo فاطمه ۲ گفت:

    سلام ایا میشه محل ازمون عملی فی حرفه ای رو تغییر داد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر امکان این موضوع نیست

  3. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام وقتتون بخیر،ازمون عملی مردود شدم،میشه از طریق اموزشگاه دیگه ای برای ثبتنام آزمون عملی مجدد، اقدام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله امکان پذیر است

    2. Avatar photo الی گفت:

      سلام خسته نباشید من یه سال پیش کلتس رنگ و لایت شرکت کردم یه بار ایممو رد کردن واسه امتحان ولی متاسفانه نتونستم برم الان میتونم دوباره امتحان بدم؟

      1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

        سلام
        دوباره از اول باید ثبت نام انجام بدهید

  4. Avatar photo اقتداری گفت:

    سلام من آزمون آنلاین رو یه بار غیبت خوردم یه بار هم باز خیلی دیر رسیدم نتونستم خوب جواب بدم مردود شدم،برا امتحان بعدی چقدر باید زمان بگذره تا دوباره امتحان بدم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید مرکز فنی که ثبت نام کردید برای شما مشخص کند

  5. Avatar photo Arsha گفت:

    سلام
    من ازمون اولی کتبی رو غیبت داشتم به تقصیر اموزشگاه
    چون کارت ورود به جلسه من رو صادر نکرد و رد شد
    برای ازمون دوم یا مجدد اگه رد شم میتونم یکبار دیگه امتحان بدم؟
    یا سال بعد باید امتحان بدم؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله می توانید مجدد در ازمون شرکت نمایید

  6. Avatar photo رحیمی گفت:

    سلام من از آموزشگاه تاتو صورت یاد گرفتم الان می‌خوام برای امتحان شرکت کنم من هیچ مدرک پیش نیازی ندارم حتی از مدیر آموزشگاه هم سوال کردم گفت همچین چیزی نشنیدم میشه راهنماییم کنید نگرانم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      میتونید برای مدرک های فنی حرفه ای اقدام کنید جهت اطلاعات بیشتر با مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید

  7. Avatar photo من گفت:

    سلام وقت بخیر
    اگه ازمون کتبی icdl رو قبول شده باشیم ولی نمره مون کم شده باشه در هیچ صورتی نمیشه دوباره ازمون داد برای کسب نمره بیشتر؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      بله میتوانید برای ازمون مجدد شرکت کنید

  8. Avatar photo سحر گفت:

    ازمون بازار های مالی تو شهر خودمون محل برگزاری یا باید به استان یا تهران بریم

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر باید از فنی حرفه ای شهرتان استعلام بگیرید

  9. Avatar photo مریم نیک رای گفت:

    سلام وقت بخیر
    من دوره نازکدوزی شرکت کردم و اسمم رو مربی من وارد سیستم کردند اما دچار مشکل شدم متاسفانه و نتوانستم نه ازمون کتبی و نه آزمون عملی رو شرکت کنم تا اواخر سال 1398 که دیگه به کرونا خوردیم و من دیگه سراغش رو نگرفتم! سوالم اینه که می تونم دوره ی خیاطی رو ثبت نام نکنم اما در آزمون کتبی و عملی شرکت کنم؟ اصلا اجازه ثبت نام در ازمونها رو به من می دهند!؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله به همان مرکزی که ثبت نام نمودید مراجعه نمایید .

  10. Avatar photo امیرحسین گفت:

    سلام
    اینطور که متوجه شدم فقط دوبار در سال میشه در آزمون کتبی فنی و حرفه‌ای شرکت کرد
    اگر امسال هر دوبار غیبت کنیم یا نمره قبولی کسب نکنیم آیا سال بعد میشه مجدد شرکت کرد در آزمون کتبی؟؟
    سال بعد دو مرتبه فرصت داریم که شرکت کنیم؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر . آزمون مجدد فنی حرفه ای فقط 2 بار در سال گرفته میشود

  11. Avatar photo الهام گفت:

    سلام ببخشيد من هم ازمون تئوري و هم عملي آرايش پيرايش را ب تازگي داده ام
    ازمون تئوري ٦٢شدم از ١٠٠الان ميخام دوباره بدم كه نمره بالتري در تئوري بگيرم ب نظرتان امكان پذير است؟باتشكر
    ممنن ميشم پاسخ دهيد

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . باید با مرکز فنی حرفه صحبت کنید .

  12. Avatar photo مهدی گفت:

    سلام من چند سال پیش آزمون کتبیicdlرو دادم و لی عملی نع الان باید چیکار کنم

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . باید مجدد برای آزمون کتبی اقدام بفرمایید

    2. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      باید دوباره اقدام کنید

  13. Avatar photo وحيدگراوند گفت:

    سلام من بار اول جاموندم از امتحان آنلاين و بار دوم هم مردود شدم نمرم هم35بود ولي الان هركاري ميكنم سيستم قبول نميكنه كه دوباره امتحان بدم.باركد هم خريدم ولي ثبت نميشه؟تو رو خدا راهنمايي كنيد چكار كنم؟؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      نیازه شما با واحد پشتیبان فنی حرفه ای صحبت کنید 66583610 و 66583609- 021

  14. Avatar photo من گفت:

    شما نوشتید بله مجددا میتواند در آزمون کتبی شرکت کند ولی نگفتید تا چند ماه از رد شدن آزمون میتواند شرکت کن..من چند سال پیش در ازمون کتبی رد شدم آیا بعد از چند سال میتونم مجددا در ازمون کتبی شرکت کنم؟؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور فتح اللهی گفت:

      سلام وقت بخیر بله مجددا میتوانید در ازمون فنی حرفه ای شرکت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور