ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1403 + pdf لینک دانلود bmi.ir

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی همزمان با شروع فرآیند نام نویسی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. بانک ملی هر سال براساس نیاز شعب خود به نیروی انسانی اقدام به برگزاری آزمون می کند. با شروع ثبت نام، دفترچه راهنمای آزمون نیز در دسترس داوطلبان قرار می گیرد. کسانی که می خواهند در آزمون بانک ملی شرکت نمایند ابتدا می بایست دفترچه که حاوی اطلاعاتی درباره شرایط و نحوه ثبت نام می باشد را مطالعه نمایند.

به دلیل اهمیت زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی و اطلاعات مندرج در آن، در این مقاله به بررسی این موارد می پردازیم. اگر قصد شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی را دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره زمان انتشار دفترچه و نحوه نام نویسی به دست بیاورید، از طریق شماره تماس 9099075307 با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید.

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1403

بانک ملی هر ساله براساس نیاز شعب خود در سراسر کشور به نیروی انسانی اقدام به برگزاری آزمون می کند. انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی چند روز قبل از شروع ثبت نام منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. روند ثبت نام آزمون استخدامی سال 1403 بانک ملی از روز 22 اسفند 1401 آغاز شد و تا 28 اسفند ماه ادامه داشت.

همزمان با آغاز ثبت نام، دفترچه آزمون نیز در اختیار داوطلبان قرار گرفت. برای داوطلبانی هم که موفق نشدند در این تاریخ نام نویسی کنند، تاریخ دیگری در نظر گرفته شد.

بر همین اساس متقاضیان شرکت در آزمون بانک استخدامی بانک ملی توانستند از تاریخ 5 فروردین تا 8 فروردین 1403 برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند. آن دسته از کسانی که متقاضی شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی 1403 می باشد در اولین مرحله باید از زمان انتشار دفترچه آزمون اطلاع داشته باشند.

داوطلبان می بایست به محض منتشر شدن دفترچه آن را دانلود و مطالعه نمایند و اگر شرایط مندرج در دفترچه را دارا بودند برای نام نویسی اقدام کنند. با توجه به آن که دفترچه دوره قبل در نیمه دوم سال منتشر شد پیش بینی می شود که دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1403 نیز طبق سنوات گذشته در نیمه دوم سال انتشار یابد.

در حال حاضر زمان انتشار دفترچه استخدامی بانک ملی 1403 مشخص نشده است. در صورتی که بانک ملی قصد برگزاری آزمون در سال 1403 را داشته باشد، به محض آن که دفترچه این دوره آزمون منتشر شد از طریق همین مقاله به اطلاع متقاضیان می رسد.

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی

دانلود دفترچه راهنما آزمون استخدامی بانک ملی 1403

بانک ملی از طریق سامانه اینترنتی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org تمامی اخبار و اطلاعیه هایی مربوط به برگزاری آزمون را در به اطلاع داوطلبان می رساند. متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی بانک مذکور قبل از هر چیز می بایست پس از آن که دفترچه آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر نسبت به دانلود و مطالعه ان اقدام نمایند.

شرایط و قوانین مربوط به آزمون از طریق دفترچه به اطلاع متقاضیان می رسد. داوطلبان با مطالعه دفترچه می توانند از شرایط عمومی و اختصاصی و رشته های تحصیلی مورد نیاز براساس رده های شغلی در نظر گرفته شده، اطلاع یابند و اگر حائز شرایط بودند برای ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام کنند.

با توجه به آن که هنوز بانک ملی خبری مبنی بر این که در سال 1403 از طریق برگزاری آزمون نیروی جدید استخدام خواهد کرد را منتشر نکرده و دفترچه آزمون استخدامی در این زمینه وجود ندارد، برای اطلاع متقاضیان لینک دانلود دفترچه راهنما آزمون استخدامی بانک ملی در سال گذشته را در ادامه مطلب قرار داده ایم. داوطلبان برای آن که از آخرین شرایط و رشته های مورد نیاز بانک ملی، زمان ثبت نام، مدارک مورد نیاز، و ردیف های شغلی اطلاعاتی به دست بیاورند، می توانند pdf دفترچه استخدام بانک ملی سال گذشته را مطالعه کنند.

برای دانلود pdf دفترچه راهنما آزمون استخدامی بانک ملی آخرین دوره کلیک نمایید

بعد از آن که دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی دوره گذشته در تاریخ 22 اسفند ماه 1401 منتشر شد، بانک ملی از طریق سایت سازمان سنجش اصلاحیه ای را در اختیار متقاضیان قرار داد. با در نظر گرفتن اصلاحات جدید، این امکان برای داوطلبانی که قبلاً ثبت نام کرده بودند فراهم شد تا بتوانند اطلاعات خود را ویرایش کنند. اصلاحات صورت گرفته مربوط به بخشی از شرایط اختصاصی و شرایط احراز تحصیلی شغل محل ها و جنس پذیرش مندرج در دفترچه آزمون بود.

برای دریافت pdf اصلاحیه دفترچه استخدام بانک ملی آخرین دوره کلیک نمایید

همچنین اطلاعیه ای در خصوص تمدید مهلت ثبت نام منتشر شد.

برای دریافت اطلاعیه و اعلام تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی آخرین دوره کلیک نمایید

دانلود دفترچه راهنما آزمون استخدامی بانک ملی

محتویات دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی

داوطلبانی که قصد دارند از طریق شرکت در آزمون بانک ملی به استخدام این نهاد درآیند، می بایست از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام، نحوه ثبت نام، رشته های تحصیلی مورد نیاز براساس رده های شغلی مشخص شده و جزئیات دیگر اطلاع داشته باشند.

برای آن که نام نویسی متقاضیان با مشکلی روبرو نشود و روند استخدام آن ها متوقف نشود کسانی که می خواهند در آزمون استخدام بانک ملی شرکت کنند، دفترچه هر دوره آزمون را به دقت مطالعه نمایند. متقاضیان باید توجه نمایند که لازم است برای ثبت نام در هر دوره آزمون دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی همان سال را مطالعه کنند. دفترچه هر دوره آزمون حاوی اطلاعات مخصوص به همان سال می باشد.

اگر فردی براساس اطلاعات نادرست در آزمون نام نویسی کند امکان دارد که ثبت نام وی به درستی انجام نشود و نتواند در آزمون شرکت کند. به خاطر اهمیت اطلاعات دفترچه و از آن جا که هنوز دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1403 منتشر نشده است، در این قسمت برای اطلاع متقاضیان، محتویات دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی سال گذشته را بررسی می کنیم.

محتویات دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی

 

بخش اول دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی: تعریف

بخش اول دفترچه مربوط به تعاریف می باشد که مفاهیم به کار رفته در دفترچه مانند ایثارگران، و داوطلب بومی شهرستان توضیح داده شده اند.

بخش دوم دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی: شرایط عمومی

در این بخش شرایط عمومی استخدام داوطلبان درج شده است. اصولاً شرایط عمومی استخدام در بانک ملی با شرایط عمومی آزمون های استخدامی سایر ارگان ها و مؤسسات دولتی و غیردولتی مشترک می باشد. این شرایط عبارتند از:

  • تابعیت ایرانی داوطلب
  • اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور
  • ارائه کارت پایان خدمت و یا معافیت قانونی
  • برخورداری از سلامتی جسمانی و روانی
  • عدم سوء سابقه کیفری
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • عدم وجود ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی کشور
  • متقاضیان نباید بازنشسته و یا بازخرید دستگاه های اجرایی باشند
  • داوطلب بعد از پذیرفته شدن نباید به صورت رسمی و پیمانی در سایر دستگاه های اجرایی مشغول به کار باشد.
  • متقاضیان باید حداقل 20 سال تمام و حداکثر 40 سال تمام داشته باشند.
  • مدارک تحصیلی که از مقاطع تحصیلی اعلام شده پایین تر هستند و مدارک معادل مجاز به شرکت در آزمون نیستند

اگر می خواهید از شرایط استخدام بانک اطلاع یابید، کلیک کنید

بخش سوم دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی: مواد آزمون

مواد آزمون در حیطه های عمومی و اختصاصی برای رشته های شغلی مختلف مشخص شده است. داوطلبان باید براساس رده شغلی انتخابی این مواد را از دفترچه استخراج کرده و مطالعه نمایند.

بخش چهارم دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی: امتیازات و سهمیه ها

در این بخش از دفترچه سهمیه های در نظر گرفته شده از جمله سهمیه ایثارگران و معلولین و شرایط آن ذکر شده است. کسانی که دارای این سهمیه ها هستند با ارائه مدارک می توانند شانس خود را برای پذیرفته شدن در آزمون استخدامی بانک ملی افزایش دهند.

بخش پنجم دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی: مراحل ثبت نام

در بخش بعدی دفترچه داوطلبان می توانند از مراحل نام نویسی اطلاع کسب نمایند. هر داوطلبی قبل از آغاز ثبت نام باید هزینه آن را با خرید کارت اعتباری پرداخت نماید. سپس فرم مربوط به اطلاعات شخصی و تحصیلی را تکمیل کند.

بخش ششم دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی: سایر مراحل استخدام و نحوه اعلام نتیجه

در این قسمت طریقه تعیین حدنصاب توضیح داده شده و درباره اعلام لیست اسامی چند برابر ظرفیت و انجام مصاحبه استخدامی مطالبی بیان شده است.

بخش هفتم دفترچه آزمون استخدام بانک ملی: تذکرات مهم

در این بخش تذکرات مهمی درباره تاریخ فراغت از تحصیل، شرط سنی داوطلب، سهمیه ها و انطباق رشته تحصیلی با رده شغلی داده شده است.

جهت کسب اطلاع درباره زمان و شرایط آزمون استخدام بانک تجارت کلیک کنید

بخش هشتم: شرایط اختصاصی استخدام بانک ملی

  • طبق شرایط اختصاصی مندرج در دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی حداقل معدل کل جهت استخدام برای تمامی مقاطع تحصیلی نمره 14 می باشد.
  • محل خدمت کسانی که در شغل بانکدار پذیرفته می شوند در سطح شعب تعیین شده توسط بانک و در برای انجام امور تحویلداری در پشت گیشه می باشد.
  • امکان جابه‌جایی به مدت 10 سال وجود ندارد
  • متقاضیان باید حداقل 170 سانتی متر قد داشته باشند
  • کسانی که برای شغل همیار حفاظت (نگهبان) پذیرفته می شوند، به مدت 10 سال نمی توانند تغییر شغل بدهند.
  • مراجع پزشکی معتمد بانک باید سلامت جسمانی، روانی و این که داوطلب توانایی انجام کار دارد را تأیید نمایند.

در انتهای دفترچه نیز جدول های مربوط به تحصیلات و معلومات رده های شغلی آورده شده است. همچنین جدول مربوط به کد و نام استان و شهرستان محل سکونت برای مشخص کردن محل آزمون در دفترچه وجود دارد.

جدول شغل محل به تفکیک هر شهر نیز قرار داده شده است. بر اساس این جدول برای بانکدار امور آمار، برق، حقوقی، ساختمان، فناوری اطلاعات، کشاورزی، مالی، مکانیک و کاردان حفاظت بانک ها از میان داوطلبان نیروی جدید استخدام می شود.

شرایط اختصاصی استخدام بانک ملی

خلاصه دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی

در این مقاله برای اطلاع داوطلبان تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی و نحوه دانلود و محتویات آن را بررسی کردیم. آن دسته از کسانی که می خواهند از طریق شرکت در آزمون به استخدام بانک ملی درآیند، پیش از هر اقدامی باید همزمان با آغاز ثبت نام، دفترچه آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش دانلود و مطالعه نمایند.

دفترچه راهنما آزمون استخدامی بانک ملی حاوی اطلاعاتی درباره شرایط عمومی و اختصاصی، منابع آزمون، نحوه ثبت نام و رشته های تحصیلی و شغلی می باشد. متقاضیان باید دفترچه را دقیق مطالعه کنند و اگر تمامی شرایط را داشتند برای نام نویسی اقدام کنند.اگر می خواهید اطلاعات تکمیلی بیشتری درباره دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی به دست بیاورید، مشاوران ایران تحصیل آماده راهنمایی شما می باشند.

برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1403 چه زمانی منتشر می شود؟

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی با شروع فرآیند ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. هنوز زمان دقیق ثبت نام و انتشار دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1403 مشخص نشده است.

از چه طریق می توان دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی 1403 را دانلود کرد؟

با آغاز ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی، دفترچه ان نیز از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر شده و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی چه جزئیاتی را شامل می شود؟

دفترچه آزمون استخدامی بانک ملی از بخش های مختلفی تشکیل شده است. از طریق این دفترچه می توان جزئیات مربوط به رشته های تحصیلی مورد نیاز براساس رده های شغلی، شرایط عمومی و اختصاصی استخدام، نحوه ثبت نام و زمان شرکت در آزمون و اعلام نتایج را به دست آورد.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کارشناس رسمی دادگستری

    رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری سال 1403 | irantahsil

    داوطلبانی که می‌خواهند در آزمون کارشناس رسمی دادگستری شرکت کنند، باید رشته های مورد قبول آزمون کارشناس رسمی دادگستری را با دقت تمام رصد نمایند تا با در نظر گرفتن زیر گروه‌های درخواستی بدون هیچ نگرانی در این آزمون نام‌نویسی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • شرایط استخدام بانک

    شرایط استخدام بانک در سال 1403 + سن و مدرک

    یکی از محبوب ترین شغل های مالی نزد عموم مردم، اشتغال در بانک است. متقاضیان برای این کار لازم است از نحوه ثبت نام آزمون استخدام بانک ها و نحوه استخدام بانک با مدرک کاردانی یا فوق دیپلم اطلاع داشته...
  • استخدام نیروی زمینی ارتش

    استخدام نیروی زمینی ارتش 1403 {شرایط درجه داری و افسری}

    استخدام نیروزی زمینی ارتش 1403 آغاز شد. هر ساله افراد زیادی داوطلب شرکت در آزمون ورودی استخدام نیروی زمینی ارتش می باشند. متقاضیان باید با مطالعه شرایط اعلام شده، نسبت به ثبت نام و مراجعه به نزدیک ترین دفاتر جذب...
تماس با مشاور