ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 + لینک دانلود pdf

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پروش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

از موارد مهم در زمان ثبت نام آزمون استخدام آموزش پرورش، دانلود و مطالعه دقیق دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد. داوطلبان باید از طریق سایت سازمان سنجش که مجری برگزاری این آزمون است از اخبار و اطلاعیه های منتشر شده در این خصوص اطلاع یابند و در زمان مقرر دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دریافت و مطالعه نمایند و در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام کنند.

در این مقاله تاریخ و نحوه دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و جزئیات آن را بررسی می کنیم. چنان چه قصد شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش و سایر دستگاه های اجرایی را دارید، با شماره گیری 9099075307 با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید و اطلاعات لازم را کسب نمایند.

تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

آزمون استخدامی آموزش و پرورش طبق روال سال های قبل توسط سازمان سنجش برگزار می شود. براساس آخرین اخبار مربوط به استخدام این وزارت خانه، قرار است از طریق برگزاری سه آزمون از میان داوطلبان 72 هزار نیروی جدید جذب آموزش و پرورش شوند. آزمون استخدام مربیان امور تربیتی و تربیت بدنی، مشاوره و بهداشت و سلامت روان در تاریخ 17 اسفند 1403 برگزار می شود. آزمون مربوط به استخدام آموزگاران ابتدایی در روز 18 اسفند همین سال و آزمون استخدام دبیر دبیرستان ها و هنرستان ها نیز جمعه 28 اردیبهشت 1403 برگزار می گردد.

برای کسب اطلاع از آخرین اخبار از استخدامی آموزش و پرورش  کلیک نمایید

دفترچه راهنمای استخدام آموزش و پرورش همزمان با آغاز ثبت نام در سامانه سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان باید توجه کنند که هر دوره آزمون دفترچه مخصوص به خود را دارد. از همین رو می بایست در زمان ثبت نام دفترچه همان دوره را دانلود و مطالعه نمود. کسانی که قصد شرکت در این آزمون ها را دارند باید از زمان منتشر شدن دفترچه آزمون استخدامی اطلاع دقیق داشته باشند. در زمان معین شده به سایت سازمان سنجش مراجعه و دفترچه آزمون همان سال را دانلود و مطالعه نمایند.

ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 از تاریخ 9 بهمن 1403 آغاز شده و تا روز 14 بهمن ادامه دارد. داوطلبان در این تاریخ می توانند دفترچه این دوره آزمون استخدامی را دانلود کرده و با مطالعه تمام قسمت ها و اطلاع از شرایط و رشته های تحصیلی مورد نیاز نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند. افرادی که موفق نشوند در زمان مشخص شده دفترچه آزمون را مطالعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند، امکان شرکت در آزمون و استخدام شدن در وزارت آموزش و پرورش را از دست می دهند.

تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

لینک دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش 1403

تمامی اطلاعات مربوط به آزمون استخدامی، شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام، رشته های تحصیلی و کد رشته های شغلی و جزئیات دیگر درباره شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق دفترچه به اطلاع داوطلبان می رسد. از همین رو لازم است متقاضیان شرکت در این آزمون بعد از آن که ثبت نام شروع شد به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به دانلود فایل pdf دفترچه اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند با مطالعه دقیق دفترچه و در صورت داشتن شرایط، ثبت نام کرده و در آزمون کتبی شرکت نمایند. همان طور که گفته شد ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بهمن ماه آغاز شده و لینک دانلود دفترچه در سایت سازمان سنجش بارگذاری شده است. با دانلود دفترچه و مطالعه آن می توان از شرایط آزمون اطلاع یافت و در موعد مقرر ثبت نام خود را تکمیل نمود. برای راحتی حال داوطلبان لینک دانلود فایل دفترچه آزمون در ادامه مطلب قرار داده شده است.

لینک دانلود دفترچه استخدامی آموزش و پرورش

دانلود دفترچه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی

دفترچه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی 1403 منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. کسانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند از لینک زیر برای دانلود دفترچه اقدام نمایند.

جهت دانلود فایل pdf دفترچه آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در سال 1403 بر روی لینک کلیک کنید

دانلود دفترچه آزمون استخدامی دبیر و آموزگار

لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 مربوط به رشته های دبیری و هنرآموز و آموزگار استثنایی و ابتدایی در سایت سازمان سنجش منتشر شده است. برای مطالعه دفترچه و اطلاع از شرایط آن به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و دفترچه مربوطه را دانلود نمایید و در صورت داشتن شرایط و انتخاب کد رشته شغلی در تاریخ مقرر ثبت نام خود را انجام دهید.

برای دانلود فایل pdf دفترچه آزمون استخدامی مشاغل دبیری، هنرآموز و آموزگاری 1403 بر روی لینک کلیک نمایید

همچنین برای اطلاع داوطلبان لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدام رشته های شغلی دبیری و آموزگاری سال 1403 نیز در ادامه مطلب قرار داده شده است.

برای دانلود فایل pdf دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش رشته های دبیری و آموزگاری 1403 کلیک کنید

بررسی محتویات دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 پس از آن که دفترچه را دانلود کردند، می بایست محتویات تمام بخش های آن را به دقت مطالعه نموده و در صورت دارا بودن شرایط در زمان مقرر با پرداخت هزینه، ثبت نام خود را انجام دهند. برای آشنایی متقاضیان با محتویات دفترچه آزمون استخدامی در این بخش به بررسی مندرجات آن می پردازیم.

  • بخش اول: تعاریف

در این بخش به تعریف برخی از اصطلاحات به کار رفته در دفترچه پرداخته شده است. اصلاحاتی مانند دستگاه اجرایی، مؤسسه، داوطلب معلول، داوطلب آزاد، داوطلب ایثارگر، داوطلب بومی و چارچوب آزمون استخدامی توضیح داده شده اند.

  • بخش دوم: شرایط (عمومی و اختصاصی)

در این قسمت درباره شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش داوطلبان توضیحاتی داده شد است. متقاضیان باید با مطالعه دقیق این قسمت و در صورت داشتن این شرایط در آزمون ثبت نام نمایند. شرایط عمومی مطرح شده در این قسمت همانند شرایط عمومی سایر آزمون ها می باشد. اما قسمت مربوط به شرایط اختصاصی مختص همین دوره آزمون بوده که نیازمند اطلاع درست از آن است.

شرایطی نظیر شرایط سنی، شرایط و مقررات مربوط به پذیرش و برگزاری دوره های مهارت آموزی و مقاطع تحصیلی در این جا قرار گرفته اند. کسانی می توانند در این دوره ثبت نام کنند که شرایط سنی، مقررات دوره های مهارت آموزی و مقطع تحصیلی براساس آن چه در دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ذکر شده است را دارا باشند.

  • بخش سوم: شرایط احراز شغل و منابع آزمون

در این بخش از دفترچه شرایط احراز مشاغل در هر رشته محل و مواد و منابع آزمون کتبی در حیطه عمومی و حیطه خصوصی ذکر شده است. ذکر این نکته ضروری است که منابع آزمون این دوره با دوره قبل تفاوتی ندارد. داوطلبان می بایست با مطالعه این قسمت دفترچه از منابع امتحانی اطلاع یابند و با تهیه این منابع و خواندن آن ها، خود را برای روز آزمون آماده کنند.

  • بخش چهارم: سهمیه های قانونی و امتیازات

متقاضیان باید محتویات این بخش از دفترچه را خوب مطالعه کنند و از سهمیه های ذکر شده در این قسمت در صورت دارا بودن شرایط آن استفاده کنند تا شانس قبولی خود در آزمون را بیشتر کنند. در این قسمت شرایط مربوط به سهمیه ایثارگران، سهمیه معلولین و سایر امتیازات ذکر شده است.

بررسی محتویات دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • بخش پنجم: نحوه و مراحل ثبت نام

داوطلبانی که دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 را مطالعه کرده و شرایط مندرج در آن را دارا هستند، بعد از تهیه مدارک و پرداخت هزینه می توانند ثبت نام خود را انجام دهند. در این قسمت دفترچه نحوه و مراحل ثبت نام برای اطلاع داوطلبان توضیح داده شده است.

  • بخش ششم: سایر مراحل استخدام و نحوه و زمان اعلام نتیجه

در این بخش دفترچه سایر مراحل استخدام نظیر تعیین حد نصاب در امتحان کتبی، اعلام نتایج آزمون کتبی سه برابر ظرفیت، مراحل ارزیابی تکمیلی داوطلبان براساس شایستگی معلمی و نحوه گزینش و اعلام نتیجه نهایی آزمون استخدامی بیان شده است.

  • بخش هفتم: تذکرات مهم

در این بخش به داوطلبان تذکر داده شده است که براساس مقطع، رشته و گرایش تحصیلی و مطابقت آن با رشته شغل مندرج در دفترچه اقدام به ثبت نام در آزمون کنند. به متقاضیان گفته شده که دقت نمایند مدارک و مقاطع تحصیلی آن ها مطابق شرایط احراز شغل مندرج در دفترچه باشد. همچنین تذکرات تکمیلی دیگری ذکر شده است.

  • در انتهای دفترچه نیز جدول نام و کد استان ها و شهرستان ها و فهرست شغل محل های اداره آموزش و پرورش استان ها قرار دارد.

محتویات دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

در بیشتر مواقع بعد از آن که دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد، اصلاحیه هایی در بخش های مختلف دفترچه صورت می گیرد. اصلاحات صورت گرفته از طریق اطلاعیه هایی در اختیار متقاضیان قرار می گیرند. کسانی که قصد شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 را دارند می بایست در کنار مطالعه دفترچه، این اصلاحیه ها را نیز مدنظر قرار دهند تا بتوانند انتخاب رشته و ثبت نام دقیقی داشته باشند.

اصلاحات می تواند در رشته های آزمون، ظرفیت رشته ها و شهرها، شرایط آزمون، سهمیه ها و موارد دیگر صورت گرفته باشد. از همین رو اطلاع از آن ها اهمیت زیادی دارد. در صورتی که داوطلبان بدون در نظر داشتن اصلاحیه ها نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند، ممکن است ثبت نام آن ها به درستی انجام نشود و شرایط شرکت در آزمون را نداشته باشند.

اصلاحات دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در این صورت نمی توانند در این سال به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآیند و باید منتظر برگزاری آزمون در سال آینده باشند. برای اطلاع داوطلبان لینک اصلاحیه های دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 در این قسمت قرار داده شده است. در اطلاعیه اول اصلاح دفترچه راهنمای آزمون استخدام آموزش پرورش، اصلاحاتی در قسمت های شرایط احراز تحصیلی، شغل محل ها و محل خدمت صورت گرفته است.

دانلود فایل اصلاحیه اول دفترچه آزمون استخدامی

در اطلاعیه دوم نیز در بخش های مربوط به شرایط احراز شغل ها، مواد و منابع آزمون، شایستگی های شغلی و رشته های شغلی اصلاحاتی صورت گرفته است.

دانلود فایل اصلاحیه دوم دفترچه آزمون استخدامی

خلاصه مقاله دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

در این مقاله سعی شد که تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش و جزئیات آن را بررسی کنیم. بعد از آن که ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش آغاز شد، داوطلبان می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و دفترچه راهنما را دانلود نمایند. متقاضیان می بایست تمام جزئیات دفترچه و اصلاحیه های آن را مطالعه کنند و در صورت دارا بودن شرایط برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.

اگر درباره جزئیات دفترچه، رشته های تحصیلی و رشته های شغلی سؤال دارید، کارشناسان ایران تحصیل آماده هستند تا به سؤالات شما پاسخ کامل و جامع بدهند.

برای دانلود فایل pdf مقاله کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 در چه تاریخی منتشر می شود؟

در هر دوره برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش همزمان با آغاز ثبت نام، دفترچه راهنمای آزمون در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در متن مقاله تاریخ انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 توضیح داده شده است.

از چه طریق می توان دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 را دریافت کرد؟

سایت سازمان سنجش مجری برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد و داوطلبان می توانند در زمان مقرر با مراجعه به سایت این سازمان دفترچه و اصلاحیه های آن رادریافت و مطالعه نمایند.

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش شامل چه محتویاتی است؟

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی آموزش و پرورش از چند بخش تشکیل شده است و مواردی مانند تعاریف، شرایط عمومی و تخصصی، مواد و منابع آزمون، امتیازات و سهمیه ها، نحوه و مراحل ثبت نام در آن ذکر شده است.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان

    رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان 1403 + جدول شهریه

    تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد پردیس خودگردان بدون کنکور 1403 در میان داوطلبانی که رتبه مورد نیاز قبولی را کسب نکرده‌اند، متقاضی بالایی دارد. هر ساله لیست رشته‌ها از طریق فراخوان‌های سایت پردیس خودگردان اعلام می‌شود تا داوطلبان بتوانند...
  • مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    مزایای دوره MBA در غلبه بر چالش‌های مدیریتی سازمان

    پیچیدگی روزافزون محیط کسب‌وکار همواره چالش‌های جدیدی را برای مدیران و سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد. در چنین شرایطی داشتن توانمندی لازم برای مدیریت بهتر و مواجهه با بحران‌های احتمالی از اهمیت بالایی برخوردار است. دوره به‌عنوان یکی از معتبرترین دوره‌های...
  • مصاحبه دکتری دانشگاه بین الملل امام خمینی قزوین

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین 1403

    مصاحبه دکتری دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین بعد از اعلام نتایج آزمون دکتری سراسری سال 1403 اگر داوطلبی نام خود را در لیست قبول شدگان ببیند، یعنی مرحله انتخاب رشته را پشت سر گذاشته است. حال بعضی از داوطلبان در...
  • دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی+شرایط و زمان ثبت نام

    دانشگاه رشته های بورسیه علوم تجربی از محبوب‌ترین و پرتقاضا‌ترین رشته‌های تحصیلی بوده و به همین دلیل در چند سال گذشته شاهد اشباع شدن ظرفیت‌های دانشگاه‌های بورسیه علوم تجربی شده ایم. یکی از راه‌هایی که دانشجویان می‌توانند یک شغل تضمین...
تماس با مشاور