ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد ملی + مشاهده Portaltvto.com

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناسان استعلام گواهینامه فنی و حرفه‌ای

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای اطلاع از نحوه استعلام گواهینامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی در این قسمت همراه ما باشید. برای کلیه مهارت آموختگان سازمان فنی و حرفه‌ای این امکان وجود دارد که با در دست داشتن کد شناسایی به استعلام گواهینامه فنی حرفه ای با کد ملی بپردازند. افرادی که قصد استعلام دارند برای دریافت کد نیاز است هزینه آن را پرداخت کرده و سپس در بخش مربوط به استعلام، این موضوع را پیگیری نمایند.

در سازمان فنی و حرفه‌ای دوره‌های بسیاری ارائه می‌شود و به همین دلیل افراد بسیاری در این مرکز برای فراگیری انواع مهارت‌ها ثبت نام می کنند. از طرفی کلیه دوره‌های این مرکز با شرایط خاصی برگزار می‌شود که ممکن است در آموزشگاه‌های دیگر این شرایط وجود نداشته باشد. تمامی این موارد مزیت‌هایی هستند که برای ثبت نام در دوره‌های این مرکز مورد توجه قرار می‌گیرند.

البته فراموش نکنید که دوره‌های فنی و حرفه‌ای هر شهر با شهر دیگر متفاوت است. به همین دلیل برای اطلاع از دوره‌های دقیقی که در هر شهر ارائه می‌شود، نیاز است داوطلبان به وبسایت رسمی این سازمان مراجعه کرده و از دوره‌های ارائه شده، اطلاعات کافی را به دست آورند.

برای استعلام مدرک فنی حرفه ای، می‌توانید با تماس با شماره 9099075307 از کارشناسان ما نحوه استعلام از طریق سامانه را جویا شده و یا از همکاران ما بخواهند استعلام مدرک‌تان را برای شما به صورت اینترنتی انجام داده و برایتان ارسال کنند.

جزییات استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی

تمامی افرادی که دوره‌های آموزشی خود را در سازمان فنی و حرفه‌ای به اتمام می‌رسانند لازم است در آزمون کتبی و عملی برای دریافت گواهی‌نامه شرکت کنند. اگر در این آزمون قبول شوند، می‌توانند با ارائه کد شناسایی، مدرک خود را دریافت کنند. توجه داشته باشید که برای استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی نیاز است هزینه آن پرداخت کنید.

به منظور دریافت این کد کافی است افراد به سایت سازمان فنی و حرفه‌ای مراجعه کرده و یک سری مراحل را جهت دانلود مدرک طی نمایند.

مراحل استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی

در این قسمت همراه ما باشید تا مراحل استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی را بررسی کنیم.

 

منظور از کد شناسایی برای دریافت گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای، همان کدی است که پس از پرداخت هزینه صدور گواهی به مبلغ حدودی تا 200 هزار تومان نشان داده خواهد شد. به طور خلاصه با طی کردن مراحل زیر می‌توانید به مشاهده و دریافت مدرک فنی و حرفه‌ای بپردازید:

  • مراجعه به سایت سازمان فنی و حرفه‌ای
  • انتخاب گزینه صدور گواهینامه
  • پرداخت 50,000 تومان برای دریافت کد شناسایی
  • انتخاب گزینه استعلام گواهی‌نامه مهارت و دریافت مدرک

 

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

 

برای اطلاع از نحوه استعلام گواهی نامه از طریق اینترنت کلیک کنید.

نحوه استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی

مهارت آموزانی که قصد دریافت کد شناسایی و مشاهده یا دانلود گواهی‌نامه سازمان فنی و حرفه‌ای خود را دارند، نیاز است در مرحله اول به سایت اصلی سازمان وارد شوند. سپس از بخش صدور گواهی و استعلام مدرک، به دریافت گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای دوره خود بپردازند.

نحوه استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی

برای دریافت کد شناسایی ابتدا باید هزینه صدور گواهی را بپردازید. بنابراین وارد سایت فنی و حرفه‌ای portaltvto.com شده و سپس بر روی گزینه “صدور گواهی‌نامه ” کلیک نمایید.

نحوه استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی

در مرحله بعدی نیاز است نوع آزمون خود را مشخص کرده و با وارد کردن کد ملی خود وارد صفحه پرداخت هزینه شوید. کد شناسایی در این صفحه درج خواهد شد که لازم است آن را یادداشت نموده و مبلغ مورد نظر را پرداخت نمایید.

آموزش استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی

حالا مجددا وارد صفحه اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای شده و بر روی گزینه ” استعلام گواهی‌نامه ” کلیک نمایید.

روی گزینه “استعلام گواهی‌نامه جدید” کلیک کرده و با وارد کردن کد شناسایی و کد ملی خود به مشاهده و دانلود گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای خود بپردازید.

استعلام مدرک فنی حرفه‌ای با کد ملی

برای اطلاع از نحوه پیدا کردن شماره گواهی نامه مفقودی کلیک کنید.

مدت زمان اعتبار مدرک فنی حرفه‌ای چقدر است؟

از آنجا که مدرک فنی حرفه‌ای یک مدرک مهارت محور است، اعتبار آن تا پنج سال خواهد بود. پس از پایان یافتن این مدت زمان، برای بهره‌مندی از مزایای این مدرک بایستی نسبت به تمدید مدرک فنی حرفه‌ای اقدام کنید.

برای آشنایی با رشته های فنی حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

تمدید اعتبار مدرک فنی حرفه‌ای

جهت تمدید اعتبار مدرک فنی حرفه‌ای، فرد متقاضی با در دست داشتن مدارک گواهی‌نامه قبلی، اصل شناسنامه و کارت ملی، کپی مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمات، یک قطعه عکس ۳*۴ می‌بایست به یکی از مراکز آموزش فنی حرفه‌ای در شهر و استان مربوطه مراجعه کرده و مراحل را طی کنید.

تمدید اعتبار مدرک فنی حرفه‌ای

جزئیات دوره‌های فنی و حرفه‌ای

پس از ثبت نام و گذراندن یک دوره، جهت شرکت در آزمون باید کارت ورود به جلسه را دریافت کرده باشید. روی کارت ورود به جلسه، تاریخ و زمان درج شده و باید بر اساس آن تاریخ و زمان در جلسات حضور یابید. نمره آزمون نیز از 100 محاسبه می‌شود که باید افراد حداقل نمره 70 را کسب نمایند تا قبول شوند.

پس از شرکت در آزمون و کسب نمره مورد نیاز، داوطلبان باید جهت استعلام مدرک خود اقدام نمایند. استعلام مدرک از طریق سامانه سازمان فنی و حرفه‌ای امکان پذیر است و این مدرک یک مدرک مهارتی به شمار می آید.

برای اطلاع از نحوه استعلام گواهی نامه با کد ملی کلیک کنید.

انواع مدارک قابل دریافت از فنی و حرفه‌ای

سازمان فنی و حرفه‌ای مدارک مختلفی را به افراد شرکت کننده در دوره‌ها می‌دهد که هر کدام ویژگی‌های خاصی داشته و می‌توانند کاربردی متفاوت داشته باشند. اگر از این مدارک اطلاعات کافی ندارید، در ادامه همراه ما باشید تا از این مدارک و انواع آن با شما صحبت کنیم تا به هنگام استعلام گواهینامه فنی حرفه ای به نوع آن ها پی ببرید.

انواع مدارک سازمان فنی و حرفه‌ای شامل موارد زیر می‌شود:

  • مدارک رسمی
  • مدارک مورد تایید
  • مدارک گذر مهارتی

مدارک رسمی فنی و حرفه‌ای

این مدرک به افرادی داده می‌شود که در آزمون‌های رسمی و هماهنگ شرکت می‌کنند. افرادی که در این آزمون‌ها نمره کامل می‌گیرند، قادر به دریافت این مدرک نیز خواهند بود.

این مدارک پس از سال 1392 تنها به صورت الکترونیکی صادر شده و با داشتن کد مورد نظر می‌توانید در پرتال این سازمان آن را دانلود کنید. قابل ذکر است که این مدرک اعتبار بین المللی نیز دارد.

مدارک مورد تایید فنی و حرفه‌ای

این مدرک توسط موسسه‌های آموزش آزاد ارائه می‌شود. در واقع موسسه‌های آموزشی طی قراردادی با سازمان فنی و حرفه‌ای مدرک خود را با اعتبار سازمان فنی و حرفه‌ای داده و روی آن مهر این سازمان را درج می‌نمایند.

انواع مدارک قابل دریافت از فنی و حرفه‌ای

مدارک گذر مهارتی یا ورکشاپ

این مدرک نیز به افرادی داده می‌شود که در دوره‌های چند ساعته سازمان فنی و حرفه‌ای شرکت می‌کنند.

ارزش آن نیز داخلی بوده و مانند مدرک رسمی ارزش بین المللی نخواهد داشت.

خلاصه مقاله استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی نحوه استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی بپردازیم. به طوری که کلیه مراحل استعلام گواهینامه فنی حرفه ای با کد ملی را برای شما عنوان کردیم. شما با ورود به سامانه فنی و حرفه ای می توانید به راحتی اقدام به استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی خود بپردازید.

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در این خصوص داشتید می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

آن دسته از داوطلبان عزیزی که می‌خواهند یکی از مدارک خود را استعلام بگیرند و در استفاده از سامانه احتیاج به راهنمایی داشته و یا می‌خواهند بدانند انواع گواهی‌های قابل دریافت کدامند، می‌توانند با تماس با شماره 9099075307 و کسب مشاوره، از کارشناسان ما بخواهند استعلام گواهی مربوطه را برای شما انجام دهند یا در این زمینه راهنمایی‌تان کنند.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

3/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناسان استعلام گواهینامه فنی و حرفه‌ای

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا مکان استعلام مدرک به صورت حضوری نیز وجود دارد؟

خیر تمامی مراحل اینترنتی انجام می شود.

آیا وبسایت سازمان فنی و حرفه ای پشتیبانی دارد؟

بله دارد اما در صورت داشتن مشکل می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آیا تمامی افراد شرکت کننده در دوره ها می توانند مدرک بگیرند؟

خیر تنها کسانی که نمره قبولی از آزمون ارزشیابی را کسب کرده اند می توانند مدرک بگیرند.

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد ملی + مشاهده Portaltvto.com»

  1. Avatar photo mostafa گفت:

    سلام زنگ میزنم کسی پاسخگو نیست اشگال میزن۷ من سال 86 ارایشگری ثبت نام کردم ولی مدرکمو دریافت نکردم اماحان دادم هم کتبی هم عملی قبول شدم حتی شیرینی بهشون دادم خدا ازشون نگذره کلی هزینه کردم اموزشگاه پیرایش مردانه ماه داماد قزوین مدیرشم اقای نمازی .خواهش میکنم من به اون مدرک نیاز دارم چیکار باید بکنم واقعا دیگه پول ندارم اینوراونور برم پدرم دراومد

    1. Avatar photo chitsaz گفت:

      سلام وقت بخیر
      ما مرکز مشاوره ایران تحصیل هستیم جناب

  2. Avatar photo میثم هاشمی گفت:

    من چرا چون بچه جانبازم میگن باید کارگاه بری در صورتی که رفتم استادم شاهده دوستام و مدرک برق آرگون بین المللی گرفتم قابل تبدیل نیست جوشکاری یک دو چکار کنم

    1. Avatar photo obeidavi obeidavi گفت:

      سلام وقت بخیر وضعیت شما جهت استعلام گواهی نامه فنی حرفه ای با کد شناسایی باید برسی شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی

    مدرک تحصیلی و شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403

    شرایط استخدام بانک ملی در سال 1403 اعلام شد. کلیه افراد پس از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی، از جمله حداقل معدل برای استخدام بانک ملی و یا مدرک تحصیلی لازم برای استخدام...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • ثبت نام حوزه علمیه خواهران

    ثبت نام حوزه علمیه خواهران 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    افراد علاقه‌مند در رشته‌های معارف و حوزوی می‌توانند برای ثبت نام حوزه علمیه خواهران در سال جاری اقدام نمایند. حوزه علمیه خواهران برای سه مقطع عمومی (کارشناسی)، عالی (کارشناسی ارشد) و تخصصی (دکتری) دانشجو می‌پذیرد. بنابراین داوطلبان می‌توانند بعد از...
  • منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

    منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + بهترین منابع

    قبولی در آزمون استخدامی نیازمند مطالعه دقیق منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش  است. به همین دلیل در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا به معرفی بهترین منابع استخدامی آموزش و پرورشو منابع تخصصی آزمون استخدامی بپردازیم....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)