ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نحوه دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ + شرایط و مدارک | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۹
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۳ آبان ۱۴۰۲
نحوه دریافت ارز دانشجویی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سقف دریافت ارز دانشجویی و روش‌های افزایش آن.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شرایط و  نحوه دریافت ارز دانشجویی 1403 اعلام شد. دانشجویان سرمایه هر کشوری به شمار می‌آیند. از این رو دولت برای افرادی که دانشجو هستند، تسهیلاتی را در نظر گرفته است. دانشجویانی که به منظور ادامه تحصیل به خارج از کشور سفر می‌کنند، می‌توانند از این تسهیلات که مهم‌ترین آن‌ها دریافت ارز دانشجویی می‌باشد، استفاده نمایند. در زمان دریافت ارزش دانشجویی ۱۴۰۳، باید مراحلی به درستی طی شود. به طور کلی دولت برای شرکت‌های دانش بنیان، تسهیلاتی را در نظر گرفته است که دانشجویان، نخبگان، مخترعین و… مشمول این شرایط می‌شوند.

در واقع در این نامه بیان شده است که دانشجو مورد تأیید وزارت علوم و یا بهداشت بوده و می‌تواند برای بازه زمانی مشخصی از سنوات مجاز تحصیلی و از بانک‌های مشخصی ارز های دولتی را دریافت کند. در صورتی که در این نامه ذکر شود که دانشجو برای مدت 6 ماه اشتغال به تحصیل دارد، پس از تأییدیه وزارتخانه‌ها، شخص با داشتن معرفی نامه، به بانک معرفی شده و می‌تواند به مدت 6 ماه ارز دانشجویی دریافت کند. نحوه دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ مراحل ساده‌ای دارد که با اطلاع داشتن از آن‌ها می‌توانید سرعت بیش‌تری به روند کاری خود ببخشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با همکاران ما از طریق شماره 9099075307 در ارتباط باشید تا شما عزیزان را راهنمایی کنید.

نحوه دریافت ارز دانشجویی به چه صورت است؟

دولت برای دانشجویانی که در خارج از کشور تحصیل می‌کنند، تسهیلاتی را در نظر گرفته است. این تسهیلات شامل ارائه ارز دولتی در زمان اشتغال به تحصیل می‌باشد. در واقع باید دانشجو به وزارت علوم و بهداشت مراجعه نموده و نامه‌ای تأیید شده را از این وزارت خانه دریافت کند. در این نامه مدت زمان اشتغال به تحصیل او ذکر شده است و هر مدت زمانی که در این نامه درج شده باشد، این امکان را برای دانشجو فراهم می‌سازد تا بتواند ارز دانشجویی دریافت کند.

یکی از مواردی که باید در مورد نحوه دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ بدانید، این است که پیش از شروع ثبت نام باید وی متعهد شود که پس از اعزام به کشور محل تحصیل، هر شش ماه یک بار، نسبت به ارسال گواهی اشتغال به تحصیل مورد تأیید نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران به اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج اقدام کند. در غیر این صورت هیچ گونه ادعایی نمی‌تواند در زمان عدم ارائه مدارک خواسته شده نسبت به خدمات ارائه شده از سوی اداره نام برده داشته باشد.

نحوه دریافت ارز دانشجویی به چه صورت است؟

جهت اطلاع از مراحل دریافت ارز دانشجویی، بر روی لینک کلیک کنید.

نحوه دریافت ارز دانشجویی _ مراحل گرفتن ارز

  1. باید در ابتدا در سامانه سجاد و نشا و تشکیل پرونده اولین قدم برای تشکیل پرونده در سایت نشا می‌باشد. دانشجو باید به صورت الکترونیکی، ثبت نام خود را در سایت نشان انجام دهد و سپس شماره پرونده، نام کاربری و گذرواژه خود را دریافت کند.
  2. پس از تشکیل پرونده و دریافت نام کاربری و گذرواژه در سامانه نشا، دانشجو می‌تواند از طریق لینک ورود به سامانه نشا، وارد پروفایل شخصی خود شود. سپس از منوی مدیریت درخواست‌ها، گزینه ثبت درخواست نامه بانک را انتخاب نموده و فرم مربوط به آن را باید پر کند. برای تسهیل در دریافت نامه نام برده شده، موسساتی در سراسر کشور انتخاب شده‌اند. از این رو هیچ گونه نیازی به مراجعه حضوری برای اخذ این نامه وجود ندارد و دانشجو می‌تواند نزدیک‌ترین موسسه را انتخاب کند. از سوی دیگر باید تاریخ مد نظر خود را برای دریافت نامه در فرم مشخص کند. پس از به اتمام رساندن مراحل گفته شده، دانشجو می‌تواند در لیست درخواست‌ها، درخواست خود را در وضعیت انتظار مشاهده کند.
  3. حال باید دانشجو منتظر بماند تا کارشناسان نظر خود را در مورد درخواست او ارائه دهند. پس از ثبت درخواست و پیش از تاریخ منتخب شده از سوی دانشجو، درخواست وی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و سپس از طریق ایمبل و یا پیامک نتیجه بررسی اطلاع داده خواهد شد. در صورتی که درخواست دانشجو مورد تأیید قرار گرفته باشد، در تاریخ مشخص شده می‌تواند به موسسه منتخب مراجعه نموده و نامه خود را دریافت کند. در صورتی که نامه مورد تأیید نبود، دانشجو می‌تواند نسبت به ویرایش و برطرف نمودن خطای احتمالی پیش آمده درخواست خود را مجدد پیگیری کند.

اطلاعیه

مدت استفاده از تسهیلات مزبور برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ٣ سال و در مقطع دکتری حداکثر ٥ سال می‌باشد.

  1. پیش از مراجعه به موسسه منتخب، در تاریخ مشخص شده، مبلغ از پیش تعیین شده‌ای که طبق آخرین دستورالعمل ابلاغ شده، مبلغ 115.000 ریال معادل یازده هزار و پانصد تومان می‌باشد را باید برای دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳، به شماره حساب 2172019006002، بانک ملی ایران، شعبه فردوسی، به نام امور دانشجویان (کد 137، واریز نماید. هم چنین باید در زمان مراجعه برای دریافت نامه، فیش پرداخت شده را به همراه داشته باشد.
  2. نحوه دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ به این صورت است که دانشجو باید آخرین اخبار و تغییرات سایت نشا را مرتب مشاهده کند به این دلیل که تنها پل ارتباطی و اطلاع رسانی تأیید وی سامانه نشا می‌باشد.
  3. به منظور دریافت نامه معرفی به بانک، نیازی به حضور دانشجو در موسسه نمی‌باشد. حضور دانشجو برای دریافت نامه بانک از موسسه انتخاب شده، الزامی نیست. بلکه حتی یکی از اقوام نزدیک مانند پدر، مادر، خواهر و یا موکل دانشجو می‌تواند با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر، همراه با اصل گواهی اشتغال به تحصیل دانشجو، به موسسه مراجعه نموده و نامه مذکور را دریافت کند.

بنر کال تو اکشن

تسهیلات قابل ارائه در نحوه دریافت ارز دانشجویی 1403

افرادی که ارز دانشجویی دریافت می‌کنند، تسهیلاتی به آنها تعلق می‌گیرد که می‌توان آنها را در موارد زیر خلاصه کرد:

  1. پاسخ به درخواست‌های دانشجو از طریق سامانه
  2. معرفی به سازمان وظیفه عمومی ناجا جهت اخذ معافیت تحصیلی برای طول مدت دوره با رعایت مقررات نظام وظیفه.
  3. به تعویق انداختن تعهدات مربوط به استفاده از تحصیل رایگان تا پایان دوره.
  4. اطلاع رسانی و ارائه خدمات مشاورهای در خصوص وضعیت تحصیلی در دانشگاه‌های کشورهای مختلف.

تبصره ١: پرداخت کلیه هزینه‌های ریالی و ارزی مربوطه به عهده متقاضی است و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هیچ گونه تعهدی در این خصوص نخواهد داشت.

تبصره ٢: متقاضیان استفاده از بند یک تسهیلات ارز دانشجویی ۱۴۰۳ مزبور باید معادل یکصد و پنجاه میلیون ریال تضمین معتبر به عنوان ضمانت در انجام خدمت وظیفه عمومی پس از پایان تحصیلات به عنوان ودیعه به نفع سازمان وظیفه عمومی بسپارند.

تبصره ٣: مدت استفاده از تسهیلات مزبور برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر ٣ سال و در مقطع دکتری حداکثر ٥ سال می‌باشد.

توجه: کلیه متقاضیان ادامه تحصیل در خارج از کشور و دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج از کشور جهت استفاده از هریک از خدمات دانشجویی و تسهیلات غیر ارزی باید در سایت نام برده شده ثبت نام کنند.

تسهیلات قابل ارائه در نحوه دریافت ارز دانشجویی

نحوه دریافت ارز دانشجویی _ مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه نشا

متقاضیان دریافت ارز دانشجویی برای ثبت نام در سامانه ارز دانشجویی باید مراحل زیر را طی کنند:

  1. تصویر اصل پذیرش از کشور محل تحصیل (برای کشور آمریکا فرم I-20 الزامی است)
  2. تصویر نمره زبان
  3. تصویر گواهی فارغ التحصیلی ( نامه دانشگاه به سازمان وظیفه)
  4. تصویر شناسنامه
  5. تصویر کارت ملی

افرادی که پس از به اتمام رسیدن فرجه شش ماه فراغ التحصیلی مراجعه کنند، باید دفترچه اعزام به خدمت را نیز ارائه دهند. کسانی که در حین خدمت هستند، باید نام های از یگان خدمتی خود را به منظور دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ دریافت و ضمیمه مدارک خود کنند.

تذکر: متقاضیانی که نسبت به ارسال تصویر مدارک مورد نیاز از طریق وبگاه در زمان ثبت نام اقدام کنند و در زمان مراجعه به اداره کل بورس و اصل مدارک ارسال شده را به سمع و نظر کارشناسان مربوطه برسانند.

شرایط دریافت کننده ارز دانشجویی 1403

برای دانشجویانی که رشته تحصیلی آن‌ها زیر مجموعه وزارت علوم می‌باشد و متقاضی هستند، نحوه گرفتن ارز دانشجویی ۱۴۰۳ برای این افراد به شرح زیر می‌باشد:

  • دانشگاه محل تحصیل بایستی جزو دانشگاه‌های مورد تأیید از نظر وزارت مربوطه باشد.
  • لیست دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم بعد از سپتامبر 2018.
  • مدت زمان تحصیل بایستی طبق زمان تعیین شده و در حد مجاز باشد.) برای دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ مدت زمان تحصیل در دوره کارشناسی نباید از 5 سال و کارشناسی ارشد 3 سال بیش‌تر باشد.
  • فاصله دو مقطع تحصیلی نباید بیش‌تر از یک سال باشد.
  • مراحل خروج کشور به طور قانونی انجام شده باشد.
  • محل تحصیل پذیرش در خارج از کشور، مورد تأیید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم باشد.
  • برای دانشجویان متقاضی، ارز دانشجویی ۲ بار در سال به دانشجو تعلق می‌گیرد.
  • ارز دانشجویی توسط بانک‌های عاملی که بانک مرکزی معرفی می‌کند (معمولاً بانک تجارت و سامان) به دانشجو پرداخت می‌شود.
  • نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایان

شرایط دریافت ارز دانشجویی

برای اطلاع از مبلغ وام دانشجویی، بر روی لینک کلیک نمایید.

شرایط مورد نیاز برای ثبت نام در سامانه نشا

1- داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد از یکی از دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.

تذکر : معافیت تحصیلی برای هر مقطع تحصیلی فقط یک بار صادر می‌شود پس متقاضیان برای نوبت بعدی دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ می‌بایست در مقطع بالاتری از آخرین مدرک تحصیلی خود اقدام نمایند.

کسب حد نصاب یکی از آزمون‌های زبان خارجی مورد قبول وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

  • MSRT(MCHE)=40
  • TOLIMO=440
  • IELTS=5
  • TOEFL/PBT=440
  • TOEFL/IBT=45

2 – داشتن اصل پذیرش (قطعی و غیر مشروط) از دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (ضمناً برای متقاضیان ادامه تحصیل در کشور آمریکا برای گرفتن ارز دانشجویی ۱۴۰۳، ارائه فرم  I-20 الزامی است)

تذکر : اسامی دانشگاه‌های خارجی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در وبگاه اداره کل دانش آموختگان معاونت دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دسترس می‌باشد.

نحوه دریافت ارز دانشجویی _ مرحله تشکیل پرونده

نحوه دریافت ارز دانشجویی _ مرحله تشکیل پرونده

در مرحله اول باید تشکیل پرونده دانشجویی در کشور محل تحصیل صورت پذیرد. به منظور تشکیل پرونده باید در سفارت ایران اقدام شود و برای این کار باید به سامانه تاک مراجعه کند. پس از ثبت و اسکن مدارک و دریافت کد رهگیری دانشجو می‌تواند این مدارک را به کنسولگری ارسال نماید.

شرایط استفاده از تسهیلات غیر ارزی دانشجویی

دانشجویانی که مایلند از تسهیلات غیرارزی استفاده کنند، باید شرایط زیر را داشته باشند.

  1. تحصیل در دانشگاه مورد تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  2. ارائه گواهی اشتغال به تحصیل جدید (به تاریخ روز) با تأیید نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور
  3. ارائه ریز نمرات سال‌های گذشته برای دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳
  4. روشن بودن وضعیت نظام وظیفه (داشتن کارت پایان خدمت – داشتن کارت معافیت دائم – داشتن معافیت تحصیلی برای تحصیل در خارج از کشور) (ضمیمه نمودن کارت پایان خدمت؛ کارت معافیت دائم؛ نامه معافیت تحصیلی)
  5. ثبت نام در این سایت و ایجاد پروفایل

کال تو اکشن تماس

موارد تسهیلات غیر دانشجویی

مواردی تسهیلات غیر دانشجویی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

1- استفاده از تخفیف هواپیمایی در سال یکبار که توسط نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در محل تحصیل قابل اقدام می‌باشد.

2- معافیت از پرداخت عوارض خروج از کشور.

تذکر: در سال دو نوبت می‌توانند از معافیت استفاده نمایند به شرط آن که فاصله دو ورود به کشور بیش از سه ماه باشد.

3- عدم پرداخت مبلغ صدور گذرنامه (لازم به ذکر است تسهیلات دانشجویی شامل همسر و فرزند دانشجو نیز می‌باشد.)

4- صدور گواهی اشتغال به تحصیل

مدارک مورد نیاز: برای دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ گواهی اشتغال به تحصیل و ریز نمرات به تأیید نمایندگی ایران در خارج از کشور جهت صدور گواهی اشتغال به تحصیل برای اداره راهنمایی رانندگی حضور شخص به همراه گذرنامه و یک قطعه عکس الزامی است.

5- اعلام فراغت از تحصیل به سازمان وظیفه عمومی

مدارک مورد نیاز: گواهی ارزشیابی مدرک تحصیلی از اداره کل دانش آموختگان

تذکر: حضور مشمول به همراه گذرنامه الزامی است

6- اعلام انصراف از تحصیل

  • مدارک مورد نیاز: نامه از دانشگاه محل تحصیل که اعلام انصراف دانشجو را تأیید نموده باشد. حضور شخص دانشجو به همراه گذرنامه، درخواست اعلام انصراف از تحصیل به اداره کل بورس و امور دانشجویان خارج برای دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳
  • زمان و مکان مراجعه: دانشجویانی که مدارک آن را کامل بوده و از سوی کارشناسان مورد تأیید قرار گرفته‌اند، با در دست داشتن اصل مدارک ارسالی پس از 7 روز کاری می‌توانند جهت گرفتن معافیت تحصیلی و یا سایر خدمات به سازمان امور دانشجویان – اداره اعزام با هزینه شخصی و اداره تسهیلات مراجعه کنند.

اطلاعیه

متقاضیان می‌بایست نسبت به ارسال تصویر مدارک مورد نیاز از طریق وبگاه در هنگام ثبت نام اقدام نمایند و در هنگام مراجعه به اداره کل بورس و اصل مدارک ارسال شده را به رؤیت کارشناسان مربوطه برسانند.

نحوه دریافت ارز دانشجویی _ میزان هزینه

براساس آخرین اطلاعیه اعلام شده از سوی مرکز مبادلات ارزی و سازمان امور دانشجویان، براساس مقرراتی که برای دریافت ارز دانشجویی ارائه شده، افراد مبلغ شهریه 13 هزار دلار و برای اسکان نیز 1500 یورو دریافت خواهند نمود.

لازم به ذکر است در حال حاضر قیمت ارز دانشجویی معادل قیمت دلار نیمایی است.

مهم‌ترین نکات در نحوه دریافت ارز دانشجویی 1403

افرادی که برای خرید ارز دانشجویی اقدام کرده‌اند، باید حتماً به نکات زیر توجه کنند:

  1. دانشجویان برای خرید ارز باید حتماً به صورت تمام وقت مشغول به تحصیل باشند.
  2. شخص دانشجو چنانچه در هر ترم شش ماهه بیش از 45 روز در ایران اقامت داشته باشد، میزان ارزی که به وی تعلق خواهد گرفت، متفاوت است.
  3. سقف و حداکثر پرداخت ارز برای مقطع کارشناسی ارشد 36 ماه و برای مقطع دکتری 60 ماه است.
  4. ارز دانشجویی تنها به داوطلبان مقطع ارشد و دکتری تعلق می‌گیرد.

مهم‌ترین نکات در نحوه دریافت ارز دانشجویی


خلاصه مطلب

نحوه دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ برای افرادی که متقاضی این تسهیلات می‌باشند، در چند مرحله ثبت نامی در سایت‌های سجا و نشا خلاصه شده است. توجه داشته باشید که برای گرفتن ارز دانشجویی ۱۴۰۳ باید مدارک گفته شده را آماده نموده و بدون مراجعه حضوری به موسسه، از طریق سایت نشا، درخواست نامه اشتغال به تحصیل خود را ارسال کنید.

البته در صورت نیاز می‌توانید از تسهیلات غیر دانشجویی نیز بهره مند شوید. اما لازم به ذکر است که باید مشمول موارد گفته شده باشید. در این مقاله سعی کردیم اطلاعات مفیدی در رابطه با نحوه دریافت ارز دانشجویی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. چنانچه در این زمینه سوالی دارید، با همکاران ما در ایران تحصیل تماس گرفته و یا برای ما کامنت بگذارید.

برای دانلود پی دی اف این مقاله کلیک کنید.

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سقف دریافت ارز دانشجویی و روش‌های افزایش آن.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه پرداخت ارز و میزان آن چگونه است؟

میزان و نرخ ارز به عهده بانک های عامل می باشد. اطلاعات کامل را از بانک های عامل پیگیری نمایید.

ارز دانشجویی به کدام رشته‌های تحصیلی تعلق می گیرد؟

ارز دانشجویی به تمام رشته‌ها در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می‌گیرد، فقط دانشگاه شما باید جزو دانشگاه‌های مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری باشد.

مقدار ارز دانشجویی چقدر است؟

دانشجویان مبلغ شهریه 13 هزار دلار دریافت خواهند نمود.

نظرات

9 دیدگاه دربارهٔ «نحوه دریافت ارز دانشجویی ۱۴۰۳ + شرایط و مدارک | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo سینا گفت:

    سلام یعنی داشتن مدرک زبان الزامیه؟

    1. Avatar photo مشاور ملکی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله برای دریافت ارز دانشجویی شما باید دارای مدرک زبان باشید.

      1. Avatar photo Np گفت:

        سلام
        به بچه‌های فول فاند ارز دانشجویی تعلق میگیره ؟

        1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

          سلام وقتتون بخیر
          بله تعلق میگیرد .

    2. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  2. Avatar photo مریم گفت:

    یکی از بندها این هست که بین مقاطع تحصیلی فاصله بیش از یکسال نباشه …‌‌این به این معنی هست که به افرادی که باگپ تحصیلی مثلا ده ساله وارد مقطع دکترا شدن ارز تعلق نمیگیره ؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر . خیر

  3. Avatar photo شقایق گفت:

    چرا به مقطع کارشناسی ارز دانشجویی تعلق نمیگیره؟

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر ارز دانشجویی مختص افرادی است که ویزای تحصیلی دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی 1403

    ثبت‌ نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه علوم قضایی در سال 1403 بر اساس آیین نامه پذیرش بدون کنکور استعداد‌های درخشان در مقطع ارشد، پذیرای دانشجویان و داوطلبان سایر دانشگاه‌ها است. دانشگاه علوم قضایی یکی از معتبرترین دانشگاه‌های کشور ما...
  • وام ازدواج دانشجویی

    وام ازدواج دانشجویی 1403 + شرایط، مدارک + مبالغ | راهنما ثبت نام

    زمان ثبت نام وام ازدواج دانشجویی آغاز شد. پرداخت شهریه یکی از مهم‌‎ترین دغدغه‌های اغلب دانشجویان می‌باشد. برای رفع و کاهش این دغدغه‌ها، دانشگاه‌ها مبلغی را به عنوان وام دانشجویی برای هر یک از دانشجویان در نظر گرفته‌ است. در...
  • ثبت نام وام دانشجویی

    ثبت نام وام دانشجویی 1403 {مدارک، شرایط} + ورود swf.ir

    ثبت نام وام دانشجویی از طریق سامانه swf.ir امکان پذیر است. این مورد یکی از خدمات مهم اداره رفاه دانشجویان بوده که با هدف کمک به تامین نیازهای اولیه دانشجویان واجد شرایط ارائه می‌شود. از این رو تمامی دانشجویان در...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)