ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نام کاربری و رمز عبور هم آوا + بازیابی گذرواژه edu.uast.ac.ir

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
نام کاربری و رمز عبور هم آوا
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای تغییر و بازیابی رمز عبور هم آوا + حل مشکل ورود

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر یک از دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا و ورود به سامانه بازیابی و تغییر رمز عبور هم آوا می توانند آموزش های لازم را دنبال کنند. جهت بازیابی رمز عبور هم آوا و تغییر آن میتوانید به صورت اینترنتی اقدام نمایید. کلیه دانشجویان هنگام فراموشی رمز سامانه هم آوا میتوانند برای بازیابی و تغییر رمز ورود هم آوا با ثبت کد ملی و آدرس ایمیل خود اقدامات لازم را به انجام برسانید. در صورتی که ثبت نام شما تکمیل شده باشد، میتوانید تغییر نام کاربری هم آوا نیز امکان پذیر است.

پس از اینکه قبولی شما در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور برای دانشگاه علمی کاربردی مشخص گردید، کلیه دانشجویان می توانند برای دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا اقدام نمایند. اموری همانند بارگذاری مشخصات، انتخاب واحد، پرداخت شهریه و مشاهده کارنامه و همچنین سایر فعالیت های مربوط به آن در سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی قابل انجام می باشد.

هر یک از دانشجویان میتوانند با وارد نمودن رمز عبور و نام کاربری خود، به این سامانه دسترسی داشته باشند. برای دریافت نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا و رفع خطاهای ایجاد شده به هنگام بازیابی اکانت خود با مشاوران ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید.

نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا

در تمامی دانشگاه ها هنگام انجام ثبت نام، رمز عبور و نام کاربری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. بنابراین کلیه دانشجویان می توانند پس از در اختیار داشتن نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا علمی کاربردی، برای تغییر آن اقدام نمایند. در ادامه به صورت تصویری برای شما عزیزان مراحل راهنمای تغییر این رمز را ارائه خواهیم نمود.

پس از اینکه نام کاربری و رمز عبور خود را برای اولین بار در سامانه وارد نمودید، برای ورود مجدد باید در فیلدهای مربوطه باید نام کاربری و کلمه عبور را وارد نمایید.

گام اول دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا

پس از اینکه موفق به ورود به سامانه شدید، حال می توانید بر روی گوشه سمت راست بالای صفحه مطابق با تصویر زیر بر روی گزینه مربوط به دسترسی کلیک کنید.

گام دوم دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا

پس از اینکه بر روی گزینه مورد نظر کلیک نمودید، وارد صفحه ای همانند صفحه زیر خواهید شد که دسترسی های مختلف سایت هم آوا را می توانید مشاهده نمایید. همانند تصویر زیر، برای تغییر رمز عبور سامانه هم آوا لازم است بر روی این گزینه کلیک کنید.

گام سوم دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا

پس از کلیک بر روی تغییر کلمه عبور، لازم است در قسمت اول رمز عبور قبلی (همان رمز عبوری که از دانشگاه دریافت نموده اید) را وارد نمایید. در فیلد دوم می توانید رمز عبور جدید خود را ثبت کنید. دقت داشته باشید که رمز عبوری وارد کنید که بتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و آن را به خاطر بسپارید. در قسمت آخر نیز لازم است رمز عبوری را که انتخاب نموده اید، مجددا وارد نمایید و لازم است عینا همین رمز عبور باشد.

پس از تغییر رمز عبور سامانه هم آوا حال لازم است بر روی گزینه ذخیره کلیک کنید تا تغییرات مورد نظر اعمال شود.

گام چهارم دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا

بازیابی نام کاربری و رمز عبور هم آوا

در برخی موارد ممکن است شما به اطلاعات خود دسترسی نداشته باشید و یا اینکه با مشکل فراموشی رمز سامانه هم آوا مواجه شدید. در صورت فراموشی رمز سامانه هم آوا می توانید با ورود به سامانه بازیابی رمز عبور هم آوا مجددا نام کاربری و رمز خود را تغییر دهید. در صورت نداشتن رمز عبور و نام کاربری نمی‌توانید به سامانه هم آوا مشاهده نمرات مراجعه نمایید.

در ادامه به صورت تصویری برای شما در رابطه با مراحلی که باید پشت سر بگذارنید، به صورت کامل توضیحاتی ارائه خواهیم نمود. توصیه می کنیم که برای ورود به حساب کاربری جهت بازیابی رمز عبور هم آوا خود یک ایمیل پشتیبانی داشته باشید. بهتر است پس از انجام کلیه مراحل، برای تغییر نام کاربری و رمز عبور هم آوا یک جیمیل را به عنوان پشتیبان داشته باشید تا بتوانید به ایمیل خود دسترسی داشته باشید.

گام اول بازیابی نام کاربری و رمز عبور هم آوا

پس از طی نمودن کلیه مراحل بالا، حال وارد صفحه ای همانند تصویر زیر می شوید که لازم است در این صفحه بر روی گزینه ” دانشجو هستم ” کلیک کنید. همچنین برای سایر کاربران دیگر همچون استاد و کارمند دانشگاه علمی کاربردی لازم است گزینه های مربوطه را انتخاب نمایید.

گام دوم بازیابی نام کاربری و رمز عبور هم آوا

برای بازیابی رمز عبور هم آوا در کادر مربوطه لازم است کد ملی خود را وارد کنید و همچنین سوال امنیتی مربوطه را نیز به درستی پاسخ دهید. در کنار کادر به سوال امنیتی علامت فلشی وجود دارد که در صورت کلیک بر روی آن کادر امنیتی تغییر خواهد نمود. پس از انجام کلیه مراحل حال می توانید بر روی گزینه ادامه که در پایین قرار داده شده است کلیک کنید.

در صورت کلیک بر روی گزینه ادامه برای بازیابی نام کاربری و رمز عبور هم آوا با صفحه زیر مواجه خواهید شد که در این صفحه اطلاعاتی همانند نام کاربری، شماره دانشجویی، رشته تحصیلی و مقطع تحصیلی و همچنین آدرس ایمیل را لازم است وارد نمایید. همچنین چنانچه برای تغییر نام کاربری هم آوا نام قبلی خود را به خاطر نداشته باشید، نام کاربری در پایین کادر برای شما به نمایش در خواهد آمد.

گام سوم بازیابی نام کاربری و رمز عبور هم آوا

پس از نام کاربری و رمز عبور هم آوا باید پست الکترونیک خود را وارد نمایید. بنابراین هنگام فراموشی رمز سامانه هم آوا و همچنین تغییر نام کاربری هم آوا  اطلاعات جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد. در صورتی که با طی نمودن کلیه مراحل باز هم موفق به بازیابی رمز عبور خود نشدید، می توانید با شماره 9099075307 (از سراسر کشور) بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب تماس حاصل نمایید تا مشکلات سامانه هم آوا را با کارشناسان ایران تحصیل در میان بگذارید.

بازیابی نام کاربری و رمز عبور هم آوا

ورود دانشجویان جدید الورود دانشگاه علمی کاربردی به سایت هم آوا

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی برای ورود به سامانه هم آوا باید نام کاربری و رمز عبور داشته باشند و برای دریافت آن باید به دانشگاه مراجعه کنند. در طی فرایند نام نویسی نهایی، مسئولان اموزش با دریافت و بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا نام کاربری و رمز عبوری را برای دانشجویان تعریف می کنند و آن را در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

دانشجویان کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی باید توجه کنند که نام کاربری همان کد ملی دانشجو و رمز عبور همان شماره شناسنامه است. افراد می توانند در صورت ضرورت نام کاربری و کلمع عبور خود را تغییر دهند.

مشاوره دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا

دانشجویان علمی کاربردی بالاخص دانشجویان جدیدالورود در مقطع کاردانی و کارشناسی اغلب راجع به نام کاربری و رمز عبور سامانه هم آوا سوال دارند و هنگام بازیابی رمز عبور هم آوا نمی دانند چه مراحلی را باید طی کنند.

داوطلبان رشته های بدون کنکور این دانشگاه که به صورت اینترنتی یا به صورت حضوری ثبت نام کرده باشند، باید برای تکمیل مراحل ثبت نام به دانشگاه علمی کاربردی محل تحصیل خود مراجعه کنند.

پس از به پایان رسیدن مراحل ثبت نام حضوری در دانشگاه، مسئولان دانشگاه به شما نام کاربری و رمز ورود را ارائه می کنند. توجه داشته باشید که نام کاربری و رمز عبور به ترتیب کد ملی و شماره شناسنامه افراد است. در صورت داشتن مشکل برای ورود به سامانه، می توانید با پشتیبانی سامانه هم آوا نیز در ارتباط باشید.

برخی دانشجویان سوال دارند که هنگام فراموشی رمز سامانه هم آوا و ورود به سامانه بازیابی و تغییر رمز عبور از به هم ریخته بودن سامانه شکایت دارند و می خواهند بدانند علت آن چیست.

باید بگوییم با توجه به اینکه این سامانه برای گوشی موبایل طراحی نشده است، به همین دلیل با موبایل و یا تبلت امکان باز شدن کامل آن وجود ندارد و بنابراین حالت بهم ریختگی ممکن است داشته باشد. بنابراین توصیه می نماییم برای ورود به این سامانه از کامپیوتر و یا لب تاپ استفاده نمایید.

در صورت کسب اطلاعات لازم در ارتباط با نحوه دریافت نام کاربری و رمز عبور هم آوا می توانید با مشاوران برجسته آکادمی ایران تحصیل در ارتباط باشید.

مشاوره 24 ساعته

مشاوره 24 ساعته

خلاصه مقاله نام کاربری و رمز عبور هم آوا

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی را در رابطه با نام کاربری و رمز عبور هم آوا به صورت تصویری ارائه نماییم. چنانچه هنگام فراموشی رمز سامانه هم آوا مایل به تغییر یا بازیابی رمز عبور هم آوا هستید، می توانید از طریق مراحلی که به آن اشاره شد برای دریافت و بازیابی کلمه عبور و نام کاربری اقدام کنید.

در صورتی که برای بازیابی نام کاربری هم آوا مشکلی دارید، می توانید سوالات خود را با کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصبل از طریق تماس با شماره 9099075307 درمیان بگذارید تا راه حل کامل را در رابطه با ورود به سامانه بازیابی و تغییر رمز عبور سامانه هم آوا برای شما ارائه دهند. مشاوران ما همه روزه حتی ایام تعطیل، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

برای دانلود pdf کلیک کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس برای تغییر و بازیابی رمز عبور هم آوا + حل مشکل ورود

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ورود به سامانه بازیابی و تغییر رمز عبور هم آوا چه اطلاعاتی لازم است؟

کلیه دانشجویان می توانند با وارد نمودن کد ملی و شماره شناسنامه خود به این سامانه دسترسی داشته باشند.

آیا امکان بازیابی نام کاربری هم آوا وجود دارد؟

بله درصورت کلیک بر روی گزینه بازیابی کلمه عبور خواهید توانست برای بازیابی اقدام نمایید.

چگونه می توان برای تغییر رمز ورود هم آوا اقدام نمود؟

ابتدا باید با رمز قبلی وارد سامانه شوید و پس از آن رمز عبور جدید را دو بار به صورت درست وارد نمایید.

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «نام کاربری و رمز عبور هم آوا + بازیابی گذرواژه edu.uast.ac.ir»

  1. Avatar photo شادالویی گفت:

    من شهرستانم رمز عبور هم آوامو فراموش کردم. اگر کسی رو بفرستم دانشگاه میتونه برام رمز بگیره؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما می توانید به صورت اینترنتی بازیابی انجام دهید

  2. Avatar photo zahra گفت:

    سلام
    ببخشید اگه کسی ورودی جدید دانشگاه باشه چطوری باید رمز عبور و نام کاربری لازم برای ورود به سایت هم آوا را پیدا کند؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به راهنمای پذیرش دقت نمایید.

  3. Avatar photo romina گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید اگه کسی ورودی جدید دانشگاه باشه چطوری باید رمز عبور و نام کاربری لازم برای ورود به سایت هم آوا را پیدا کند؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق راهنمای پذیرش میتوانید بررسی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

    دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید و نیروی انتظامی یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقاء رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی...
  • معلم شدن بدون آزمون استخدامی

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی + شرایط و مراحل | medu.ir

    معلم شدن بدون آزمون استخدامی امکان‌پذیر است؟ با توجه‌ به سخت بودن آزمون استخدامی آموزش‌ و پرورش و همچنین وجود شرایط سنی، خیلی‌ از افراد پذیرفته نمی‌شوند. از همین رو به دنبال روش‌‌های دیگری برای رسیدن به این شغل هستند....
  • صدور گواهی اشتغال به تحصیل

    صدور گواهی اشتغال به تحصیل 1403 + فرم دریافت اینترنتی | راهنما

    دانشجویانی که قصد درخواست صدور گواهی اشتغال به تحصیل دارند، می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه سجاد برای این امر اقدام نمایند. گفتنی است که گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان غیرحضوری و حضوری، به صورت اینترنتی بوده و دیگر نیازی...
  • چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی + بروزرسانی 1403 | ایران تحصیل

    چارت انتخاب واحد رشته دندانپزشکی یک راهنمای تحصیلی است که شامل لیست دروس واحد‌های مورد نیاز در دوره دندانپزشکی است. این چارت ترمی دندانپزشکی، ترتیب دروس و تعداد واحد های رشته دندانپزشکی را مشخص می‌کند. هدف اصلی این چارت درسی...
تماس با مشاور