ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دیلیت اکانت شاد + حذف پروفایل برنامه شاد | راهنما تصویری

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۳
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۹ دی ۱۴۰۲
دیلیت اکانت شاد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اگر میخواهید حساب خود را از شاد پاک کنید با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای پاسخ به نحوه دیلیت اکانت شاد در این مطلب همراه ما باشید. اگر این سوال که چگونه پروفایل شاد را حذف کنیم؟ برای شما نیز پیش آمده است باید بگوییم فعلا این امکان وجود ندارد. اما امکان خروج از پروفایل و یا حذف برنامه از دستگاه وجود دارد که ما در ادامه این موارد را بررسی خواهیم کرد. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتری در رابطه با حذف پروفایل برنامه شاد با لینک مستقیم داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما در ادامه سعی داریم به تمامی سوالات شما در رابطه با اینکه حذف پروفایل برنامه شاد چگونه ممکن است پاسخ دهیم و ابهامات احتمالی در رابطه با این سامانه را برطرف کنیم.

حذف پروفایل برنامه شاد از طریق برنامه

👈 چگونه پروفایل شاد را حذف کنیم؟ این سوال رایج بسیاری از استفاده کنندگان سامانه شاد می باشد. با ما در این قسمت همراه باشید تا نحوه حذف پروفایل برنامه شاد را توضیح دهیم.

برنامه شاد برنامه کاربردی دانش آموزان و معلمان است، در ابتدا هدف ایجاد تعامل بین دانش آموزان و معلمان به منظور ادامه روند آموزشی در زمان تعطیلی مدارس بود.

یکی از آن برنامه های دانش آموزی است که بسیاری از دانش آموزان برای آن درخواست داده اند و عضو آن شده اند. اما گاهی اوقات دانش آموزان و معلمان به دلایل مختلف قصد حذف و دیلیت اکانت شاد خود را دارند تا تمامی اطلاعات خود را از سیستم حذف کنند.
با وجود اینکه توسعه دهندگان شاد امکانات و آپدیت های زیادی را برای این برنامه ارائه کرده اند، اما امکان حذف اکانت برنامه شاد وجود ندارد، اما دانش آموزانی که به دلایلی مانند تغییرات از شاد در گوشی های دیگر استفاده می کنند.

برای دانلود مستقیم برنامه شاد برای کامپیوتر کلیک کنید.

استفاده از موبایل و شاد می توانند از گزینه خروج از حساب کاربری در قسمت تنظیمات استفاده کنند. برای راهنمایی بیشتر، ادامه مقاله به جزئیات دیلیت اکانت شاد و حذف پروفایل برنامه شاد و نصب مجدد برنامه شاد  پس از حذف می پردازیم.

💢 توجه داشته باشید که با دیلیت اکانت شاد با لینک مستقیم، دیگر به آن دسترسی نداشته و باید دوباره عملیات ثبت نام تکرار شود. در خصوص دیلیت اکانت شاد با لینک مستقیم باید به شما بگوییم که این امکان هنوز در این ابزار فراهم نشده است و افراد نمی توانند پروفایل خود را حذف نمایند؛

اما اگر قصد نصب آن روی دستگاه جدیدی را داشتید باید یک سری نکات را بدانید. قبل از نصب برنامه شاد در دستگاه جدید ابتدا باید خروج از برنامه را در دستگاه قبلی بزنید و سپس ادامه مراحل را طی کنید زیرا در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد.

اما ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چطور می تواند برنامه شاد را از روی گوشی تلفن همراه پاک کرد؛ در این  خصوص پیشنهاد می دهیم همراه ما باشید تا اطلاعات لازم را بدست آورید. همچنین می‌توانید به جای نصب شاد روی گوشی از طریق شاد وب وارد کلاس‌ها شوید.

اگر قصد دارید برنامه را نیز از روی گوشی موبایل خود حذف کنید، کافیست مراحل زیر را طی نمایید.

حذف پروفایل برنامه شاد از طریق برنامه

به تنظیمات گوشی خود بروید و از بین گزینه ها برنامه ها Applications را انتخاب کنید.

به برنامه ها رفته و گزینه مدیر برنامه Applications manager را بزنید.

وارد مدیربرنامه شده و اپلیکیشن شاد را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید تا صفحه‌ زیر برایتان باز شود.

گزینه لغو نصب را انتخاب کنید و آن را تایید نمایید.

حذف پروفایل برنامه شاد از طریق برنامه 

📌 برای اطلاع از نحوه مخفی کردن شماره تلفن در شاد کلیک کنید.

راهنمای تصویری دیلیت اکانت شاد به صورت مستقیم

👈زمانی که برای هر برنامه یا اپلیکیشنی اکانت خود را حذف می کنید، امکان دسترسی مجدد کاربر به برنامه وجود ندارد، پس از حذف حساب کاربری، باید دوباره مراحل ثبت نام را طی کنید. برنامه های ایرانی از این قانون مستثنی نیستند و با حذف حساب کاربری و یا حذف اکانت اپلیکیشن باید مجددا ثبت نام و مراحل ثبت نام را تکمیل کرد.
اما برنامه شاد کمی متفاوت است و دانش آموزان و معلمان نمی توانند مستقیم و سریع برای دیلیت اکانت شاد اقدام نمایند.

البته لازم به ذکر است که سازندگان شاد گزینه دیگری را برای دیلیت اکانت شاد در برنامه ارائه کرده اند، یعنی در صورت عدم استفاده از برنامه، برنامه به صورت خودکار حذف می شود.

برای راهنمایی بیشتر، حذف اکانت برنامه شاد در ادامه به صورت تصویری شرح داده شده است:
ابتدا وارد پنل کاربری شده و روی گزینه تنظیمات در بالای صفحه کلیک کرده و سپس گزینه حریم خصوصی و امنیت را انتخاب نمایید.

حریم خصوصی برای دلیت برنامه شاد

سپس در مرحبه بعدی دو گزینه حذف حساب کاربری من و گزینه اگر برای این مدت نبودید را مشاهده خواهید کرد که برای گزینه اگر برای این مدت نبودید می توانید مدت 3 ماه تا 2 سال را انتخاب نمایید.

حذف حساب کاربری من

توجه نمایید در حال حاضر گزینه حذف حساب کاربری من غیر فعال بوده و به محض ابدیت برنامه و فعال شدن این گزینه، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

 🔔  اطلاعیه 🔔

در حال حاضر امکان حذف مستقیم اکانت برنامه شاد وجود ندارد و کاربرانی که علاقه ای به دریافت پیام در برنامه شاد ندارند می توانند از حساب کاربری خود خارج شوند.

حذف پروفایل برنامه شاد از طریق وب

👈 همانطور که در قسمت قبل گفته شد، برنامه شاد کمی متفاوت است و سازندگان هنوز امکان دیلیت اکانت شاد را راه اندازی نکرده اند.

یکی از مهم ترین دلایل فعال نکردن دیلیت اکانت شاد این می باشد که ممکن است برنامه دانش آموز به دست فرزرند خردسال و یا خود دانش آموز به اشتباه حذف شده و دانش آموز دیگر نتواند به کلاس ها دسترسی داشته باشد و اتصال مجدد زمان بر و وقت گیر می باشد

در حال حاضر امکان دیلیت اکانت شاد از طریق وب و به کمک گوگل، امکان پذیر نمی باشد.

در حال حضر تنها از طریق سامانه شاد تحت وب می توانید از حساب خود خارج شوید و این به معنای دیلیت اکانت شاد نمی باشد و حساب شما همچنان باقی می ماند.

این امکان دسترسی از طریق وب برای دانش آموزانی است که گوشی با سیستم عامل اندروید نداشته و قصد دارند از طریق تلفن همراه آیفون و یا سیستم به برنامه شاد متصل شوند و به صورت آنلاین از این برنامه استفاده نمایند.

برای احراز هویت در سامانه شاد کلیک کنید.

حذف پروفایل برنامه شاد از طریق ربات

👈 معلمان  نیز گزینه حذف و حذف اکانت شاد خود را ندارند، زیرا در صورت حذف اکانت آنها، گروه های کلاس و کانال هایی که معلمان ایجاد می کنند و دانلود می کنند و کانال های شاد را دوباره راه اندازی می کنند و دانش آموزان اضافه می کنند نیز حذف می شوند. کلاس برایشان سخت می شود.

به طور خلاصه می توان گفت در حال حاضر امکان حذف اکانت برنامه شاد هیچ کاربری وجود ندارد و با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید به کاربران توصیه می شود برنامه شاد خود را حذف نکنند. ، زیرا ممکن است مشکلات برنامه شاد در نصب مجدد و احراز هویت به وجود بیاید..

همچنین لازم به ذکر است که به دلیل فعال نبودن گزینه حذف اکانت شاد، ربات حذف اکانت شاد هنوز ایجاد و ارائه نشده است و به محض ربات حذف شاد در ایم مقاله اطلاه رسانی و لینک آن را در اختیار شما قرار عزیزان خواهیم داد.

📌 برای دانلود اپلیکیشن شاد آخرین نسخه بر روی لینک کلیک نمایید.

حذف پروفایل برنامه شاد از طریق ربات 

راهنمای تصویری خروج از برنامه شاد

👈 حال که با روش های چگونه پروفایل شاد را حذف کنیم؟ آشنا شدید قصد داریم خروج از برنامه شاد را شرح دهیم.

اگرچه هنوز امکان حذف اکانت های شاد وجود ندارد، اما امکان خروج از برنامه شاد وجود دارد. اگر کاربران به هر دلیلی بخواهند از حساب کاربری خود از اپلیکیشن شاد خارج شوند، می توانند از گزینه خروج از حساب کاربری که در راهنمای تصویری برای خروج از اپلیکیشن شاد ارائه شده است استفاده کنند.
اگر دو یا چند دانش آموز بخواهند از برنامه شاد در یک گوشی استفاده کنند، نیازی به خروج از یک حساب و ورود به حساب دیگر نیست.

در نسخه جدید برنامه شاد امکان افزودن اکانت به برنامه شاد وجود دارد. در صورت تمایل می توانید دو یا چند برنامه سایه بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

در صورتی که تمایل به خروج از حساب کاربری خود در اپلیکیشن شاد را دارید می توانید در ادامه همراه ما باشید تا این موضوع را به شما آموزش دهیم.

در ابتدا باید به برنامه وارد شوید.

سپس از گوشه سمت چپ گزینه تنظیمات را انتخاب کنید.

تنظیمان برای خروج از برنامه شاد

در بخش تنظیمات، سه نقطه در سمت چپ بالای تصویر را کلیک کنید.

 

انتخاب گزینه سه نقطه برای حذف شاد

در این بخش دو گزینه وجود دارد که باید گزینه دوم یا همان خروج را انتخاب نمایید .

در این قسمت از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید که باید آن را تایید کنید.

انتخاب بله برای خروج از شاد

 

مشاهده این صفحه بدین معناست که شما با موفقیت از حساب کاربری خود خارج شده اید .

📌 برای اطلاع از نحوه فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد کلیک کنید.

فرق بین خارج شدن و دیلیت اکانت در شاد

👈 ما در موارد فوق سعی کردیم به سوالات شما مبنی بر دیلیت اکانت شاد با لینک مستقیم و همچنین اینکه چگونه پروفایل شاد را حذف کنیم؟ پاسخ دهیم. در این قسمت فرق بین خارج شدن و دیلیت اکانت از شاد را بررسی خواهیم کرد.

همانطور که در موارد فوق اشاره کرده بودیم در شاد امکان دیلیت اکانت وجود ندارد. در دیلیت اکانت شما به صورت کامل پروفایل و حساب کاربری خود را حذف کرده و دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت؛ اما در حالت خارج شدن شما تنها از حساب خود خارج می شوید و حساب شما هنوز در اپ وجود دارد. در این حالت اطلاعات شما همچون گروه ها، نام کاربری و غیره در برنامه باقی خواهند‌ ماند و شما با استفاده از‌ شماره قبلی‌ به تمام‌ آن ها دسترسی‌ خواهید داشت.

ما به شما آموزش می دهیم چطور از برنامه خارج شوید و برنامه را حذف نصب کنید.

چگونگی نصب برنامه شاد پس از خروج از برنامه

👈 در صورتی که دانش آموزان پس از خروج از حساب کاربری خود بخواهند دوباره از طریق تلفن همراه و تبلت اندرویدی خود به نرم افزار شاد دسترسی داشته باشند، می توانند نرم افزار شاد را دانلود کرده و پس از نصب نرم افزار شماره تلفن خود را وارد کنند تا کد فعال سازی برای آن ها ارسال شود.

💢 توجه داشته باشید که برای ورود مجدد نیازی به احراز هویت نیست.
به دانشجویان یادآور می شود پس از ورود به برنامه نحوه ثبت نام در اپلیکیشن شاد به این صورت است که، کد فعال ساز به شماره همراه مشخص شده ارسال می شود. دانش آموزان باید توجه داشته باشند که شماره همراه ثبت شده در سامانه سیدا را وارد کنند.

📌 برای اطلاع از نحوه استفاده اینترنت رایگان برنامه شاد کلیک کنید.

چگونگی نصب برنامه شاد پس از خروج از برنامه

آشنایی با برنامه شاد

👈 وزارت آموزش و پرورش با هدف نظم دهی به آموزش های مجازی دانش آموزان، سامانه شاد را راه اندازی کرد. این سامانه در وبگاه https://shad.ir در دسترس بوده و دارای امکانات مختلفی نیز می باشد.

این سامانه برای احراز هویت مدیران و معلمان و همچنین دانش آموزان یک رابط کاربری بسیار ساده دارد. کاربران اصلی این سامانه نیز معلمان و مدیران مدارس می باشند. برای استفاده از سامانه نیاز است ابتدا مدیر مدرسه وارد شده و اطلاعات معلمان را در آن ثبت نماید.

سپس برای هر معلم کلاس درسی تشکیل خواهد شد و به همین دلیل معلم ها باید این اپلیکیشن را نصب نمایند و احراز هویت شوند.

اولیا یا خود دانش آموز نیز باید نسخه پیام رسان شاد را روی کامپیوتر یا گوشی هوشمندشان نصب کرده و در مرحله بعد با انتخاب کلید «دانش آموز» و وارد کردن اطلاعات به کلاس ها وصل شوند.

توجه نمایید ورود به برنامه شاد با گوگل نیز امکان پذیر می باشد.

استفاده از این ابزار برای تمامی معلمان و مدارس اجباری بوده است و افرادی که از آن استفاده نمی کردند از سمت آموزش و پرورش مشمول جریمه خواهند بود.

📌 برای اطلاع از فعال سازی تایید دو مرحله ای شاد کلیک نمایید.

آشنایی با برنامه شاد

آخرین اخبار یرامون برنامه شاد

📢 راه ارتباطی دانش آموزان و پلبس فتا در برنامه شاد

سرهنگ سیدمصطفی مرتضوی اعلام کرد که کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد، محتواهای آموزشی درباره تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. این آموزش‌ها بیشتر در زمینه جرایم رایج و نوظهور علیه کودکان و نوجوانان است و هدف آن ارتقا دادن آگاهی دانش‌آموزان در رابطه با این تهدیدات است.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان همچنین تاکید کرد که استفاده صحیح از فضای مجازی برای دانش‌آموزان اهمیت دارد و فرهنگ‌سازی می‌تواند موثرترین راهکار برای مقابله با این تهدیدات باشد.


خلاصه مقاله دیلیت اکانت شاد

ما سعی کردیم در این مطلب تمامی نکات مربوط به نحوه حذف پروفایل برنامه شاد را در اختیار شما قرار داده و همچنین به سوال شما مبنی بر اینکه چگونه پروفایل شاد را حذف کنیم؟ پاسخ دهیم. همچنین موارد مرتبط با نحوه دیلیت اکانت شاد با لینک مستقیم نیز توضیح داده شد.

در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص حذف پروفایل برنامه شاد داشتید، می توانید با کارشناسان ما به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند.

برای دانلود pdf مقاله دیلیت اکانت شاد مطلب کلیک کنید.

4/5 - (8 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اگر میخواهید حساب خود را از شاد پاک کنید با ما تماس بگیرید.

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

در صورت حذف اکانت شاد  آیا بعد از دیلیت اکانت برنامه شاد دیگر نمی توان از آن استفاده کرد؟

با خروج از حساب نیز اطلاعات شما دست نخورده باقی مانده برای استفاده دوباره کافی است به آن وارد شوید.

آیا دیگران کاربران متوجه خروج ما از شاد می شوند؟

خیر. پیغامی منوط به خروج شما برای ان ها ارسال نمی شود اما اگر مدتی از این اپلیکیشن خارج شده و از آن استفاده نکنید آنها با مشاهده آخرین بازدید شما متوجه غیبت طولانی شما می شوند.

فرق بین خارج شد از حساب با حذف حساب در شاد چیست؟

خارج شدن از برنامه شاد به اصطلاح همان log out می باشد که اغلب فرد با استفاده از آن می تواند به صورت موقت از پنل حساب کاربری خود خارج شود اما بعد از خروج از حساب کاربری اکانت فرد حذف نمی شود، اما حذف اکانت به طور کلی حساب کاربری مشترک را در برنامه شاد حذف خواهد کرد.

نظرات

3 دیدگاه دربارهٔ «دیلیت اکانت شاد + حذف پروفایل برنامه شاد | راهنما تصویری»

  1. Avatar photo نازنین گفت:

    سلام من میخوام اکانت شادم رو دیلیت اکانت کنم باید چیکار کنم راهی هست؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام میتونید از طریق تنظیمات حساب کاربری گزینه حذف حساب کاربری را انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور