ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 98-99
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ بهترین فرصت راه یافتن و ادامه تحصیل در دانشگاه می‌باشد. هر ساله بر تعداد داوطلبان شرکت‌کننده مقطع کارشناسی ارشد افزوده می‌شود. به همین دلیل است که انتخاب رشته کارشناسی ارشد، از حساسیت بالایی برخوردار می‌شود. داوطلبانی که منابع آزمون کارشناسی ارشد را به خوبی مطالعه نموده‌اند و برنامه‌ریزی درستی داشته‌اند، موفق به کسب رتبه مطلوب گشته‌اند.

آن دسته از داوطلبانی که رتبه خوبی را کسب نموده و یا در شهریورماه، در انتخاب رشته خود موفق به پذیرش شده‌اند ، ممکن است به علت استفاده نکردن از مشاوره تلفنی کارشناس ارشد، به رشته‌ای غیر از رشته موردعلاقه وارد شده باشند. به همین دلیل ، مایل به تغییر رشته از طریق تکمیل ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ باشند.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ چیست؟ آیا تکمیل ظرفیت امسال با سال‌های گذشته تغییراتی را داشته است؟ چگونه انتخاب رشته نماییم تا بتوانیم در رشته‌های تکمیل ظرفیت پذیرفته شویم؟ این موارد از جمله سوالاتی است که برای متقاضیان مطرح می‌شود و ما قصد پاسخگویی به این سؤالات را در این مقاله خواهیم داشت.

برای کسب اطلاع از شرایط رشته های کارشناسی ارشد بدون کنکور روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

جهت اطلاع از ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ،  شرایط پذیرش بدون کنکور  ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 

 

زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد

زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد

 

زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد امسال اندک تغییراتی را نسبت به سال گذشته داشته است. متقاضیانی که قصد اطلاع از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد  را دارند، حتماً قبل از ثبت نام کنکور ارشد  و شرکت نمودن، ابتدا لازم است اطلاعات لازم را اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نموده و پس از آن، اقدامات لازم را انجام دهند.

در رابطه با زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد سراسری  ، نمی‌توان زمان ثابتی را برای هر سال در نظر گرفت. زیرا این جدول بر اساس زمان‌بندی سازمان سنجش و آموزش کشور و همچنین هماهنگی‌های لازم در دانشگاه‌های مختلف صورت می‌پذیرد. اما در رابطه با زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد می‌توان اوایل مهرماه را به عنوان آغاز ثبت نام در نظر داشت.

بسیار مهم است داوطلبان از زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آگاه باشند. چراکه چنانچه اقدامات لازم در زمان مقرر صورت نپذیرد، شانس دوباره ورود به دانشگاه برای داوطلبان از بین می‌رود. برای اطلاع از شرایط و همچنین انجام ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد می‌توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد باید در زمان مقرر و همزمان ، به همراه انتخاب رشته صورت گیرد.

 

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 98-99

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد

 

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد همانند فیلتری می‌باشد که داوطلبان باید از آن عبور نمایند و چنانچه این شرایط را نداشته باشند، نخواهند توانست در تکمیل ظرفیت شرکت نمایند. شرایط مشخص شده برای شرکت در تکمیل ظرفیت متعدد می‌باشد. اما ما در ادامه به برخی از این شرایط خواهیم پرداخت. این شرایط با توجه به بندهای مصوب سازمان سنجش مشخص می‌گردد.

  • داوطلبانی که در کنکور ارشد پذیرفته شده‌اند، چنانچه مایل به شرکت در ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد  باشند، لازم است از رشته پذیرفته شده خود انصراف داده و در رشته جدید ثبت نام نمایند. 
  • داوطلبان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد چنانچه مایل به شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و پذیرش ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد باشند، نیازی به انصراف از رشته پذیرفته شده فعلی و یا مقطع خود نخواهند داشت و می‌توانند ادامه تحصیل دهند.

با توجه به تنوع شرکت کنندگان ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد نمی‌توان تمامی شرایط را برای هر نوع داوطلب را در یک مقاله گنجانید. اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد بسیار مهم است زیرا اگر مدارک داوطلبان دچار اشکالی باشد، با توجه به مهلت قرار داده شده می‌توانند به رفع این ایرادات بپردازند.

مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت

 

حساسیت انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت، بسیار بیشتر از انتخاب رشته اصلی می‌باشد. توجه کنید که چنانچه فرصت شرکت در تکمیل ظرفیت را از دست دهید، فرصت دوباره‌ای برای ورود به این دانشگاه نخواهید داشت و یک سال عقب خواهید افتاد. بنابراین با توجه به زمان و شرایط  ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد می‌توانید نسبت به این ثبت نام اقدام نمایید.

هم‌زمان با ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد  انتخاب رشته نیز امکان‌پذیر می‌باشد. رشته‌های موجود در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت قابل مشاهده خواهد بود. توصیه ما به کلیه متقاضیان در ابتدا، مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و سپس انتخاب رشته می‌باشد. ابتدا از تمامی بندهای دفترچه اطلاع یابید تا با قوانین تعیین شده به خوبی آشنا شوید.

پس از ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد  بر اساس اولویت انتخابی خود و بر اساس علاقه ، رشته‌های مورد علاقه‌تان را یادداشت نمایید و پس از آن به گزینش هر یک از رشته‌های انتخابی خود بپردازید. با توجه به رتبه کسب شده، و همچنین تعداد ظرفیت‌های موجود در هر رشته و هر دانشگاه، پذیرفته شدن از پیچیدگی بیشتری برخوردار می‌باشد.

 

 برای دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت ارشد  روی عبارت کلیک نمایید .

 

سامانه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 

 

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد با استفاده از سامانه ایران تحصیل امکان پذیر می باشد. بنابراین کلیه متقاضیان می توانند با استفاده از این شامانه بدون نیاز به مراجعه حضوری به مراکز کافی نت ها، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. با استفاده از این سامانه می توانید از زمان برگزاری کنکور ارشد 1400 و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد آزاد به صورت دقیق اطلاع یابید.

مشاوره انتخاب رشته با استفاده از سامانه ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد  امکان پذیر می باشد. با توجه به زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد داوطلبان لازم است نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. مشاورین و متخصصین ما می توانند در فرایند انتخاب رشته همانند راهنمایی در کنار شما باشند تا بتوانیدبهترین انتخاب را داشته باشبد.

برای کسب اطلاعات کافی و لازم در رابطه با ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد و مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد می توانید با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز، آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان و متقاضیان عزیز می باشندو کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید تا بتوانید از خدمات لازم بهره مند گردید.

 

جهت اطلاع از ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد و زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ،  شرایط پذیرش بدون کنکور ، نحوه ثبت نام ، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 98-99

کانال اطلاع رسانی ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد

بیشتر بدانید

شهریه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

دفترچه ارشد فراگیر پیام نور 

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری

زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد

نحوی ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد 

4/5 - (4 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد در کدام سامانه است؟

ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد در سامانه sanjesh.org است.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت در سامانه sanjesh.org چگونه است؟

نحوه ثبت نام در تکمیل ظرفیت ارشد در سامانه sanjesh.org داخل مقاله بطور کامل شرح داده شده است اگر در تکمیل ظرفیت خود نتواسته اید موفق باشید کارشناسان مجرب ایران تحصیل آماده راهنمایی شما هستند.

شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به جه صورت است؟

دو تا از مهم ترین شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در مقاله شرح داده شده است که حتما با دقت مطالعه بفرمایید.

نظرات

7 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام تکمیل ظرفیت ارشد ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo آرسام گفت:

    سلام. تورو خدا اعلام کنید چند درصد احتمال داره سال ۱۴۰۲تکمیل ظرفیت برگزار میشه؟؟ من محاسبه کردم تقریبا یه سال در میون تکمیل ظرفیت برگزار شده. پارسال نبوده یعنی امسال برگزار میشه؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر تکمیل ظرفیت نخواهد بود

  2. Avatar photo مهناز گفت:

    سلام من كلا براي ارشد دانشگاه آزاد رو انتخاب نكردم هيچ راهي براي ثبت نام ندارم يعني/

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      میتونید برید خود دانشگاه ببینید قبول میکنند ثبت نامتون کنند یا خیر .

  3. Avatar photo هدایت گفت:

    سلام
    من مجاز ب روزانه نشدم
    اگر تکمیل ظرفیت بیاید من میتوانم برای روزانه ثبت نام کنم

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر

  4. Avatar photo امید گفت:

    پیرو اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص تکمیل ظرفیت ارشد و انتخاب رشته برای داوطلبان غایب در جلسه آزمون ارشد(تصویب ستاد کرونا) بر اساس سوابق تحصیلی ، احمال کاری سازمان سنجش منجر به بلاتکلیفی بیش از هزاران داوطلب در انتظار تکمیل ظرفیت گردیده است.
    #سازمان_سنجش_پاسخگو_باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)