ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

این روز ها بسیاری از افراد به دنبال زمان ثبت نام و تمدید آن هستند. در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در اختیار شما قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی مقطع کاردانی می‌باشند و یا مدرک کاردانی (فوق دیپلم) خود را اخذ نموده‌اند، می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط مورد نظر برای ورود به کاردانی به کارشناسی اقدام نمایند.

در ادامه بهتر است بدانید شرایط عمومی و اختصاصی برای ورود به رشته‌های مختلف تعیین گردیده است و ثبت نام کلیه داوطلبان بر همین مبنا صورت خواهد پذیرفت. داوطلبانی که برای ثبت نام گزینه‌های مختلفی پیش رو دارند. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد که بر اساس مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر و بهمن صورت خواهد پذیرفت، امکان پذیر می باشد.

با توجه به اخذ شهریه در این دانشگاه توصیه می‌نماییم که به شهریه رشته های بدن آزمون دانشگاه آزاد نیز نگاهی داشته باشید. با توجه به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی  آن دسته از داوطلبانی که مایل به شرکت در رشته‌های با آزمون کاردانی به کارشناسی می‌باشند، می‌توانند در رشته‌های مورد نظر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند ثبت نام در کلیه رشته‌ها و دانشگاه‌ها به صورت اینترنتی خواهد بود.

 

اطلاعیه

هزینه ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ مبلغ 94500 تومان است.

 

برسی زمان ثبت نام کنکور 

داوطلبانی که دانشجوی مقطع کاردانی می‌باشند و در پایان شهریور ماه فارغ التحصیل می‌گردند، می‌توانند در کنکور کاردانی به کارشناسی شرکت نمایند. توجه داشته باشید که در صورت فارغ التحصیل شدن در ترم بهمن می‌توانند در رشته‌های بدون کنکور نیمسال دوم شرکت نمایند و یا در صورت تمایل در کنکور سال بعد برای ورود به رشته‌های مهر ماه آزمون دهند.

آن دسته از داوطلبینی که در رشته‌های پزشکی و فنی مشغول به تحصیل می‌باشند، تنها از طریق ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی می‌توانند به مقطع کارشناسی راه یابند. بنابراین این دسته از داوطلبان  می‌توانند در زمان مشخص شده نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. بدیهی است که ثبت نام تنها از واجدین شرایط امکان پذیر خواهد بود.

چنانچه مایل به اطلاع دقیق در رابطه با زمان کنکور کاردانی به کارشناسی می‌باشید، می‌توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما می‌توانند اطلاعات جامعی را در رابطه کنکور کاردانی به کارشناسی  در اختیار شما قرار دهند. کافی است با شماره‌های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

 

برسی زمان ثبت نام کنکور 

برسی زمان ثبت نام کنکور

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

اگر قصد دارید اطلاعاتی را نسبت به زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به دست بیاورید بهتر است ذکر کنیم بر اساس جدول سازمان سنجش، زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی از 29 خرداد الی 5 تیر ماه می باشد. بنابراین کلیه متقاضیان عزیز می‌توانند با توجه به این زمان در صورت دارا بودن شرایط  دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی که در ادامه عنوان خواهیم نمود، با در دست داشتن مدارک و همچنین اطلاعات خود، نسبت به ثبت نام و یا انتخاب رشته اقدام نمایند.

در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی مهلت حدودا یک هفته‌ای برای داوطلبان قرار داده می‌شود و در همین زمان بر اساس این اطلاعات می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند. متأسفانه به علت اینکه اکثر داوطلبان ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکل می‌نمایند، به علت شلوغی خطوط و همچنین فراوانی مراجعات به کافی نت‌ها برخی از داوطلبان موفق به ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی  نمی‌گردند.

در ادامه باید ذکر کنیم که سازمان سنجش در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی لینکی را در اختیار کلیه داوطلبان قرار می‌دهد که متقاضی بر اساس آن می‌تواند به سامانه وارد شده و در کنکور شرکت نمایند. انجام ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت اینترنتی امکان پذیر خواهد بود و همچنین کلیه داوطلبان لازم است وجهی را به وسیله کارت‌های عضو شبکه شتاب پرداخت نمایند.

 

اطلاعیه 

برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی باید کارت اعتباری خریداری کنید

 

شرایط شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی 

همانطور که اشاره شد در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی کلیه داوطلبان باید واجد شرایطی باشند تا بر اساس آن بتوانند در این آزمون شرکت نمایند و نسبت به ادامه تحصیل در رشته های مورد علاقه خود اقدام نمایند. در ادامه در رابطه با شرایط شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی  برای شما توضیحات لازم را ارائه خواهیم داد.

  • آن دسته از داوطلبانی که در رشته های پزشکی مشغول به تحصیل می باشند، لازم است مطابق با آئین نامه ها دوران خدمت را طبق تعهد ، در مناطق تعیین شده خدمت نمایند.
  • مطابق با قوانین و آئین نامه های موجود و تعیین شده ، کلیه داوطلبانی که در این آزمون شرکت می نمایند و در رشته های پزشکی و پیراپزشکی مایل به ادامه تحصیل هستند، در کنکور کادانی به کارشناسی ، مشمول سمیه های 30 درصدی و 70 درصدی نخواهند شد. مگر در شرایط خاص.
  • کلیه مشمولین خدمت سربازی نیز، لازم است مطابق با قوانین و مقررات  لازم است نسبت به اخذ معافیت و یا درایفت معافیت تحصیلی اقدام نمایند.
شرایط شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی 

شرایط شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی

سامانه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

سایت ایران تحصیل تنها یک وب سایت اطلاع رسانی و خبری نمی باشد. بنابراین تمامی داوطلبان عزیزی که مایل و علاقه مند به شرکت در رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد می باشند. می توانند در زمان ثبت نام کنکور نسبت به کسب اطلاعات با استفاده از سامانه ایران تحصیل اقدام نمایند.

شرایط کلی شرکت در کنکور کاردانی به کارشناسی  ، شرایطی است که داوطلبان حتما و لزوما باید نسبت به آن آگاهی و اطلاع یابند. بنابراین آن دسته از داوطلبانی که مایل و علاقه مند به شرکت در این آزمون می باشند. می توانند با استفاده ز سامانه مذکور در رابطه با زمان ثبت نام کنکور   اطلاع دقیق کسب نمایید.

برای کسب اطلاع دقیق از زمان ثبت نام کنکور می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند. همچنین با استفاده از کنکور کادرانی به کارشناسی ، می توانید اطلاعات جامع و دقیق کسب نمایید.

 

اطلاعیه

برای دریافت نتیجه کنکور باید وارد سایت رسمی سازمان سنجش شوید

 

تمدید زمان ثبت نام و انتخاب رشته

در هر سال متقاضیان زیادی هستند که به دلیل نقص مدارک یا دلایل مختلف موفق نمی شوند در تاریخ مشخص شده توسط سازمان سنجش برای ثبت نام در کنکور و انتخاب رشته اقدام کنند. به همین دلیل منتظر میمانند تا زمان ثبت نام تمدید شود.

نکته بسیار مهم این است که سازمان سنجش به دلیل تعداد بالای تقاضا که توسط داوطلبان برای تمدید مهلت ثبت نام وجود دارد، چند روز مدت زمان ثبت نام را تمدید می کند. همانطور که در قسمت بالا مطالعه کردید سازمان سنجش هفت روز از تاریخ ۲۹ خرداد ماه الی ۵ تیرماه را برای داوطلبان مشخص کرد تا داوطلبان بتوانند در کنکور ثبت نام کنند.

در ادامه بهتر است ذکر کنیم همچنان اطلاعات دقیقی در مورد مدت زمان تمدید ثبت نام توسط سازمان سنجش ارائه نشده است. اما با در نظر گرفتن سال های قبل می توان به این استنباط رسید که سازمان سنجش مدت زمانی را برای تمدید ثبت نام در نظر خواهد گرفت.

 

تمدید زمان ثبت نام و انتخاب رشته

تمدید زمان ثبت نام و انتخاب رشته

 

اخبار پیرامون ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

بر اساس اعلام سازمان سنجش مدت زمان هفت روز از تاریخ ۲۹ خرداد ماه الی ۵ تیرماه برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

طبق گزارش خبرگذاری ایسنا ثبت نام دانشگاه سراسری، فنی حرفه ای و غیرانتفاعی در رشته های با آزمون و بدون آزمون، به صورت همزمان انجام خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان وظیفه عمومی داوطلبانی که دارای غیبت اولیه سربازی هستند نمیتوانند در این آزمون شرکت کنند. 

 

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

خلاصه مطلب

مطمئنا تا قبل از مطالعه این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در اختیار نداشته اید. اما در حال حاضر از زمان ثبت نام و شرایط شرکت در آزمون اطلاعات دقیقی پیدا کرده اید و حتی می دانید که ثبت نام مقطع کاردانی به کارشناسی در کدام سامانه انجام میشود. در نهایت اطلاعات دیگری نسبت به مدت زمان تمدید ثبت نام در اختیارتان قرار دادیم که می تواند به شما کمک شایانی کند. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله در هنگام ثبت نام بتواند به شما کمک شایانی کند.

 

برای دانلود فایل PDF زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی بر روی لینک قرمز رنگ کلیک کنید

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام  کنکور کاردانی به کارشناسی ، به کدام سایت مراجعه کنیم؟

به وب سایت رسمی سازمان سنجش که آدرس آن sanjesh.org می باشد

هزینه ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی چقدر است؟

هزینه ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ مبلغ 94500 تومان است.

ثبت نام  کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی بر اساس جدول سازمان سنجش از 29 خرداد الی 5 تیر ماه می‌باشد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

    ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 + شرایط و رشته ها | ایران تحصیل

    آیا قصد دارید در کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری شرکت کنید؟ توجه داشته باشید سازمان سنجش هر سال در فصل تابستان یک کنکور به صورت جداگانه برای متقاضیانی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کنند برگزار می کند. ...
  • انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

    انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ + راهنما 0 تا 100

    زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ مشخص شد. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته محل های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، می توانند در موعدهای مقرر شده نسبت به ثبت نام و درج اولویت...
  • کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

    کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    این روز ها بسیاری از داوطلبان به دنبال دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ هستند. توجه داشته باشید ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی در سه ماه اول سال بر روی سایت رسمی سازمان سنجش...
  • دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر شد. کلیه داوطلبان متقاضی می‌توانند جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. لیست تمامی رشته‌هایی که داوطلبان می‌توانند در آن نسبت به...
تماس با مشاور