ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۷۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
دفترچه استخدام آموزش و پرورش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اداره آموزش و پرورش هر ساله اقدام به جذب نیرو می کند که قبل از انجام ثبت نام، لازم است ابتدا نسبت به دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش اقدام نمایید و پس از مطالعه دقیق تمامی موارد در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانید به تمامی اطلاعات و مصوبات در رابطه با نحوه برگزاری آزمون، زمان آزمون، نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش، تاثیر سهمیه ها و غیره آشنا شوید.

در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم تا در رابطه با این موارد اطلاعات مفیدی را در این زمینه به شما عزیزان ارائه نماییم.

 

دفترچه استخدام آموزش و پرورش

 

جهت دریافت دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

مفاد دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش شامل تمامی اطلاعاتی است که کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام لازم است در رابطه با آن اطلاعات لازم را کسب نمایند.

به همین دلیل چنانچه به دنبال منبع مهمی در این زمینه می باشید و یا مایل به کسب اطلاعات کافی در این رابطه می باشید. می توانید با دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش از آخرین تغییرات ایجاد شده آگاه شوید.

بخش های مختلف دفترچه ثبت نام

بخش اول: تعاریف مربوط به هر ارگان

بخش دوم: شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در آزمون که داوطلبان باید دارا باشند.

بخش سوم: مواد آزمون

بخش چهارم: امتیازات و سهمیه های قانونی،

بخش پنجم: مراحل ثبت نام، زمان برگزاری آزمون استخدامی و کارت ورود به جلسه

بخش ششم: مراحل و نحوه اعلام نتیجه، نحوه پدیرش در آموزش و پرورش، انجام مصاحبه با داوطلب و پذیرش نهایی

بخش هفتم: تذكرات مهم، تذكرات و شرایط استخدام آموزش و پرورش در هر یك از دستگاه هایی اجرایی، جدول شماره 1 كد و عناوین شغلی و مواد آزمون هر یك از آنها، جدول شماره 2 كد و نام استان، نام و كد شهرستان، جدول مربوط به فهرست شغل محل های دستگاه های اجرایی، پیش نویس تقاضانامه ثبت نام را شامل می شود.

 

برای اطلاع دقیق از شهریه دکتری دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

قطعا مهم ترین منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای آمادگی هر یک از داوطلبان می تواند دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشد اما آنچه مهم و مسلم به نظر می رسد، این است که ادبیات و نحوه بیان در اینگونه دفترچه ها به گونه ای است که ممکن است برای تمامی داوطلبان قابل فهم نباشد به همین دلیل چنانچه سوالی در این زمینه داشته باشید را می توانید با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل مطرح نمایید.

 

مفاد دفترچه ثبت نام استخدام آموزش و پرورش

 

تمامی مواردی که داوطلبان لازم است از مرحله ثبت نام تا مرحله پذیرش در مصاحبه رعایت نمایند، در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش موجود می باشد.

 

امتیازها و سهمیه قانونی داوطلبان

همانطور که اشاره گردید، یکی از موارد مهمی که داوطلبان با استفاده از آن می توانند در دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش به پاسخ سوالات خود دست یابند در رابطه با نحوه امتیاز بندی می باشد.

با توجه به ضوابط و شرایطی که داوطلبان برای انتخاب شهرستان ها، استان و یا مناطق خواهند داشت، نحوه امتیاز در نظر گرفته شده به شرحی که در ادامه ذکر خواهید گردید می باشد.

نمره بومی برای آن دسته از داوطلبانی که از سهمیه استانی استفاده می نمایند تنها یک و دو دهم سهمیه را خواهند داشت.

این موضوع بدین معناست که نمره داوطلبان بر حسب همین میزان منظور خواهد گردید. همانطور که می دانید، چنانچه داوطلبان سه سال تحصیلی خود را در دوره دبیرستان در استان مربوطه گذرانده باشند، امکان ثبت نام در استخدامی همان را خواهند داشت.

 

برای اطلاع دقیق از رشته های بدون کنکور غیر انتفاعی کلیک کنید.

 

میزان ضریب در نظر گرفته شده برای بومی های شهرستان ها با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش یک و چهاردهم می باشد.

به همین دلیل نمره داوطلبانی که از سهمیه شهرستان ها استفاده می نمایند، می تواند بالاتر باشد. در صورتی که داوطلبان بتوانند نمره مکتسبه را کسب نمایند و وارد مرحله مصاحبه شوند، نمره مورد نظر منظور خواهد گردید.

 

شرایط دعوت به مصاحبه ازمون آموزش و پرورش

مطابق با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حداقل نمره علمی در آزمون استخدامی شده باشند، امکان ثبت نام را خواهند داشت.

متقاضیان عزیز توجه داشته باشند که کسب نمره حداقل شرط لازم می باشد و شرط کافی نخواهد بود. همچنین تراز هر استان و شهرستان با توجه به رقبای آن تعیین خواهد گردید.

حد نصاب برای هر داوطلب با توجه به نمره های دروس عمومی و دروس تخصصی می باشد. میزان تاثیر دروس عمومی 40 درصد می باشد.

همچنین برای دروس تخصصی نیز به میزان 60 درصد این سهمیه را در نظر گرفته اند. داوطلبانی که برای مصاحبه دعوت می شوند، به میزان سه برابر ظرفیت دعوت خواهند شد. به همین دلیل دعوت به مصاحبه نمی تواند به معنای قبولی برای داوطلبان باشد.

آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب کافی برای آزمون استخدامی نشده اند، صرفا کارنامه ای برای آنان صادر خواهد گردید و برای این دسته از متقاضیان شرکت کننده در آزمون منظور و میزانی قرار داده نخواهد شد.

همچنین صدور کارنامه تنها به منزله ارائه اطلاعات در رابطه با عملکرد آنان در آزمون خواهد بود. بنابراین مبنا و میزانی برای قبولی نخواهد بود.

 

برای اطلاع از شرایط شرکت در آزمون دستیاری دندانپزشکی کلیک کنید.

دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش

 

دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش

 

 

دانلود دفترچه استخدام آموزش و پرورش به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سامانه سنجش و آموزش کشور به آدرس sanjesh.org امکان پذیر خواهد بود.

همزمان با ثبت نام لینکی در سامانه سنجش و آموزش کشور قرار داده خواهد شد که با استفاده از یک کلیک می توانید به دانلود دفترچه بپردازید و به تمامی اطلاعات مندرج در این دفترچه دست یابید.

کلیه شرایط شرکت در آزمون و مصاحبه در این دفترچه به راحتی قابل مشاهده می باشد.

خوشبختانه در سامانه ایران تحصیل امکانی را در اختیار تمامی داوطلبان قرار داده ایم که با استفاده از آن می توانند به دفترچه استخدام آموزش و پرورش سال های گذشته دست یابند و دفترچه استخدامی سال جدید را دانلود نمایند.

تا بتوانند با استفاده از آن به راحتی از تمامی اطلاعاتی که در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش موجود است دست یابند.

کلیه داوطلبان و متقاضیان عزیز می توانند با استفاده از برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل، کلیه سوالات خود را در رابطه با دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با استفاده از برقراری ارتباط با متخصصین ما دریافت نمایند.

 

آیا پس از دعوت به مصاحبه و قبولی استخدام خواهیم شود؟

همانطور که می دانید یکی از اهداف آموزش و پرورش در تمامی دانشگاه ها و همچنین آزمون های استخدامی سراسر کشور در زمان های مختلف، انجام آزمون استخدامی به صورتی است که بتواند به گزینش داوطلبان علاقه مند به شغل معلمی بپردازد و به منظور تربیت کامل دانش آموختگان در رشته های مختلف دوره یکساله ای را تدارک دیده است.

همچنین داوطلبان قبل از پذیرش و یا در پایان دوره، حتما باید دارای مدرک ICDL باشند و ضرورت برای دریافت این مدرک برای تمامی پذیرفته شدگان الزامی خواهد بود.

آیا در سازمان اوقاف و امور خیریه شرط معدل وجود دارد؟

بله. آن دسته از داوطلبانی که مایل به استخدام در سازمان امور خیریه می باشند، لازم است از حداقل معدل تحصیلی 14 برای دارندگان مدرک لیسانس، برای فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی ارشد 16 و برای دارندگان مدرک دکتری 16 می باشد برخوردار باشند.

همچنین از جمله شرایطی که برای پذیرفته شدگان در نظر گرفته شده است این است که حق جابه جایی و انتقال را به مدت ده سال نخواهند داشت.

 

پادکست صوتی مقاله

 

مطالب مرتبط

زمان آزمون فراگیر پیام نور

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر

شهریه دکتری دانشگاه آزاد

مشاوره انتخاب رشته دکتری

استخدام سرباز در ناجا

اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

دفترچه استخدام آموزش و پرورش

2.8/5 - (21 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مهم ترین منابع آموزش و پرورش چیست؟

مهم ترین منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش میباشد.

دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش را از کجا دانلود کنیم؟

لینک دانلود مستقیم داخل مقاله موجود است.

آیا در سازمان اوقاف و امور خیریه شرط معدل وجود دارد؟

بله. حداقل معدل تحصیلی 14 برای دارندگان مدرک لیسانس، برای فارغ التحصیلان مدرک کارشناسی ارشد 16 و برای دارندگان مدرک دکتری داشتن معدل 16 لازم است.

دفترچه آزمون استخدام چه زمانی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟

همزمان با آغاز ثبت نام، لینک دانلود دفترچه نیز در سایت سنجش قرار می گیرد.

نظرات

75 دیدگاه دربارهٔ «دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo مریم گفت:

    با سلام.بنده آزمون استخدامی شرکت کردم.پدرم جانباز ۱۰ درصد داشتن اما من ازاد ثبت نام کردم!!!!چون امارش بیشتر بود..الان شنیدم اگر با سهمیه داران مجاز نشدیم با بچهایی که آزاد شرکت کردن مقایسه میشیم!ایا صحت دارد؟؟یعنی در صورت قبول نشدن با بچهای سهمیه دار با آزاد مقایسه میشویم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله درسته

  2. Avatar photo زهرا گفت:

    باسلام وخت بخیر
    من رشته ی علوم ومهندسی صنایع غذایی میخونم
    میخواستم بدانم که میتوانم در آزمون استخدامی هنرآموزآموزش وپرورش استان اردبیل سال ۱۴۰۳ ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  3. Avatar photo فرناز فرامرزپور گفت:

    سلام وقت بخیر من متولد تیر ۶۶هستم و مدرک کارشناسی آیا شرایط سنی استخدام دارم و اینکه متاهل و دارای فرزند بودن امتیازی حساب میشه چون در این شرایط اقتصادی کسانی که فرزند دارند به‌شدت به شغل نیاز دارند

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما شرایط سنی را طبق آخرین دفترچه دارید اما منتظر انتشار دفترچه ی جدید نیز بمانید .

  4. Avatar photo امین عبدی گفت:

    با سلام من کارشناسی زبان و ادبیات فارسی دارم میتونم ثبت نام کنم زمان ثبت نام در سال ۱۴۰۱چه زمانی هست؟ممنون از پاسخگویی شما بزرگواران گرامی…

    1. Avatar photo javadi گفت:

      سلام روز بخیر
      زمان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بازه اردیبهشت ماه صورت میگیره.

  5. Avatar photo مهدیه گفت:

    علوم سیاسی جزو رشته های استخدامی اموزش پرورش هست؟
    کدوم ارگان ها این رشته رو قبول میکنه برای خانم؟

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای بررسی شرایط احراز تحصیلی دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی را چک کنید.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور