ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir

  • دسته بندی: ,
  • دیدگاه ها: ۲۰۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
دریافت کد 12 رقمی ایثارگری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس برای دریافت کد ایثارگری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش، سپاه، بنیاد شهید، نیروی انتظامی و غیره یکی از موضوعاتی است که برای داوطلبان کنکور اهمیت بسزایی دارد. بهره مندی از سهمیه‌ها به خصوص سهمیه ایثارگران می‌تواند در ارتقا رتبه داوطلبان موثر باشد. شورای عالی انقلاب فرهنگی تسهیلاتی به منظور قدردانی و بزرگداشت رزمندگان و ایثارگران در کنکور سراسری ارائه می‌دهد.

داوطلبان باید پس از دریافت کد ۱۲ رقمی ایثارگری، آن را به درستی در فرم ثبت نام وارد کنند تا از سهمیه ایثارگران و رزمندگان بهره‌مند شوند. اشتباه در وارد کردن کد ممکن است باعث محرومیت از سهمیه شود.

بنابراین کلیه مشمولین این سهمیه در زمان ثبت نام باید اقدامات لازم را برای دریافت isaar.ir کد ایثارگری انجام دهند و به هنگام نام نویسی آن را در آزمون سراسری درج کنند. در اینجا با توجه به اهمیت دریافت کد ایثارگری ارتش، نیروی انتظامی و دریافت کد 12 رقمی ایثارگری بنیاد شهید، اطلاعاتی راجع به سهمیه‌ها در اختیارتان قرار خواهیم داد.

آشنایی کامل با دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

👈 هر ساله در ثبت نام کنکور سراسری ورودی دانشگاه‌ها؛ مواردی همچون سهمیه بهیاران، سهمیه خانواده شهداء، رزمندگان، سهمیه مناطق و سهمیه ایثارگران با دریافت کد 12 رقمی ایثارگری اعمال می‌شود.

سهمیه ایثارگری شامل حال افرادی همچون فرزندان و همسر شهداء، فرزندان و همسر آزادگان و جانبازان است.

به علاوه، همسر و فرزند جانبازان کمتر از 25 درصد و فرزند و همسر رزمندگانی که سابقه حضور در جبهه را دارند، می‌توانند با دریافت کد ایثارگری با کد ملی، از سهمیه ایثارگران استفاده کنند.

کلیه داوطلبان این سهمیه، باید در زمان انجام ثبت نام آزمون سراسری، تمام اقدامات لازم را جهت استعلام ایثارگری و دریافت کد انجام دهند.

دریافت کد از طریق مراجعه به سامانه ایثار به نشانی اینترنتی isaar.ir قابل پیگیری است و افراد می‌توانند بعد از انجام مراحلی که در بخش بعدی آن را مفصل توضیح داده‌ایم، این کد را از سامانه اخذ کنند.

از این رو برای اینکه در این مورد اطلاعات بیشتری جمع آوری کنید، قصد داریم بیشتر به موضوع دریافت کد 12 رقمی ایثارگری و سامانه isaar.ir بپردازیم. جهت دریافت سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد می‌توانید با مشاوران ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید.

بنر کال تو اکشن

سهمیه بندی ایثارگران با دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

👈 داوطلبانی که می‌توانند در کنکور سراسری از سهمیه ایثارگری استفاده کنند که کارت ایثارگری داشته باشند. معمولا هر ساله 30 درصد ظرفیت هر رشته‌ای در دانشگاه‌ها مختص به افراد ایثاگر است که داوطلبان به دو دسته مختلف؛ یعنی سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی تقسیم می‌شوند. افراد می‌توانند با دریافت کد ایثارگری با کد ملی، به این سهمیه پی برده و شانس خود را برای قبولی تخمین بزنند.

سهمیه بندی با دریافت کد 12 رقمی ایثارگری

سهمیه ایثاگران 5 درصد با دریافت کد ایثارگری

حدود 5 درصد از ظرفیت هر رشته‌ای در دانشگاه‌های سراسری کشور، مختص به این گروه است. همسر و فرزندان جانبازان پایین‌تر از 25 درصد، به علاوه همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه، شامل این سهیمه در کنکور سراسری می‌شوند.

همچنین متقاضیان سهمیه ۵ درصدی ایثارگری، موظفند نسبت به دریافت کد ۱۲ از نهاد مربوطه اقدام نمایند. برای دریافت کد ۱۲ رقمی از ارتش می‌بایست به سامانه اینترنتی aja. ir و برای دریافت کد ۱۲ رقمی از سپاه به سایت isaar. ir مراجعه کنند.

سهمیه ایثارگران 5 درصد با دریافت کد ایثارگری

سهمیه ایثارگران 25 درصد با دریافت کد ایثارگری

هر ساله 25 درصد از ظرفیت هر رشته‌ای در دانشگاه‌ها برای مشمولین این گروه قرار دارد که  این افراد شامل همسر و فرزندان شهدا، آزادگان همسر و فرزندان آن‌ها، جانبازان 25 درصدی و همسر و فرزندان آن‌ها می‌شوند.

البته این اعداد و ارقام تقریبی است و قوانین کنکور سراسری با قوانین سال گذشته فرق دارد. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سهمیه ایثارگران کنکور سراسری و isaar.ir کد ایثارگری، می‌توانید با کارشناسان ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید.

متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگری موظفند‌، بند مربوطه را هنگام ثبت نام در کنکور سراسری تکمیل کنند تا پس از تایید اطلاعات ایثارگری از سوی ارتش یا سپاه، سهمیه ایثارگران در کارنامه آنان درج شود.

جهت اطلاع از رتبه قبولی پزشکی سهمیه ایثارگران روی لینک کلیک کنید.

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش

👈 کلیه متقاضیان دریافت کد ایثارگری که در ارتش خدمت کرده‌اند، می‌بایست برای ثبت نام آزمون سراسری وارد سایت www.aja.ir شوند.

به این صورت که فرد برای دریافت کد، باید پس از ورود به سایت از طریق منوی سمت راست بهبخش شهداء و ایثارگران مراجعه کرده و از این بخش وارد قسمت کد رهگیری ایثارگران و بعد کد رهگیری پایوران وظیفه شود.

پس از طی این مراحل، فرد می‌تواند با درج کد ملی خود کد ایثارگری ارتش را دریافت کند. دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش از جمله مواردی است که بیشتر خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان از آن بی‌اطلاع هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کد پیگیری ایثارگری ارتش روی لینک کلیک کنید.

راهنمای تصویری برای دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش

👈 در صورتی که ایثارگران جزو کارکنان وظیفه هستند، بایستی حداقل ۱۲ ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند. همچنین ایثارگران جزو کارکنان پایور نیز بایستی حداقل ۸ ماه در مناطق عملیاتی حضور داشته باشند.

❇️ برای دریافت کد ایثارگری ارتش و ثبت نام کنکور سراسری، به سایت ارتش به نشانی aja.ir مراجعه کرده و گزینه کد رهگیری ایثارگران از منوی سمت راست، انتخاب نمایید.

مرحله اول راهنمای دریافت کد ایثارگری برای ثبت نام کنکور سراسری

❇️ سپس با توجه به وضعیت اعزامی خود یکی از دو گزینه پایوران یا وظیفه را انتخاب کنید و اطلاعات خواسته‌ شده‌ را مطابق با تصاویر وارد نمایید.

مرحله دوم راهنمای دریافت کد ایثارگری ارتش برای ثبت نام کنکور سراسری

❇️ داوطلبان وظیفه بایستی مانند تصویر، کد ملی فرد رزمنده را وارد کنند تا در صورت وجود اطلاعات فرد در این سامانه، موفق به دریافت کد رهگیری خود شوند.

❇️ داوطلبان پایور لازم است مانند تصویر زیر کد ملی، شماره کارگزینی و شماره کارت فرد رزمنده را وارد نمایند تا در صورت وجود اطلاعات فرد در این سامانه، موفق به دریافت کد رهگیری خود شوند.

مرحله سوم راهنمای دریافت کد ایثارگری ارتش برای ثبت نام کنکور سراسری

❇️ داوطلبانی که برای ثبت نام کنکور سراسری نیاز به دریافت کد 12 رقمی ایثارگری ارتش دارند، می‌توانند به سایت دریافت کد رهگیری سهمیه ایثارگران ارتش مراجعه نمایند.

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری سپاه

👈 اخذ کد ایثارگری سپاه از طریق ورود به سامانه isaar.ir برای داوطلبان میسر است. پس از ورود به این سامانه، وارد کردن اطلاعات فردی لازم است. اگر پیغام مجاز به استفاده از سهمیه ایثارگری سپاه را دریافت کردید که دیگر مشکلی وجود ندارد و می‌توانید جهت گرفتن این کد مهم سپاه و بعد هم ثبت نام در کنکور اقدام کنید.

اما در صورت عدم دریافت این پیغام باید پس از 15 روز به بنیاد سپاه مراجعه فرمایید. دریافت کد 12 رقمی ایثارگری پیش از ثبت نام کنکور سراسری، ضروری است.

پس به خاطر داشته باشید که بعد از گرفتن این کد 12 رقمی سپاه، باید پرینتی از آن تهیه کنید و آن را تا اتمام مراحل ثبت نام کنکور سراسری در نزد خود نگهداری نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت این کد مهم می‎توانید با مشاوران ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

راهنمای تصویری برای دریافت کد 12 رقمی ایثارگری سپاه

👈 کسانی که مایل به استعلام وضعیت ایثارگری خود هستند، می‌بایست به وبسایت isaar.ir مراجعه کرده و از منوی سمت چپ، بخش خدمات پرکاربرد را انتخاب نمایند. استعلام ایثارگری پیش از شروع ثبت نام کنکور، از اقدامات ضروری برای افرادی است که می‌خواهند از سهمیه خود در این آزمون استفاده کنند.

مرحله اول راهنمای دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری

❇️ سپس از سمت راست صفحه، گزینه استعلام ایثارگر یا وابسته را بر اساس تصویر انتخاب کرده و با وارد کردن کد ملی خود، اطلاعات مربوط به وضعیت ایثارگری خود را دریافت نمایند.

مرحله دوم راهنمای دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری

❇️ برای افرادی که از سهمیه ایثارگری مربوط به سپاه برخوردار هستند، الزامی است به وبسایت تاییدیه ایثارگری سپاه مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، از ثبت یا عدم ثبت پرونده خود در سازمان مذکور باخبر شوند.

مرحله سوم راهنمای دریافت کد ایثارگری سپاه برای ثبت نام کنکور سراسری

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری نیروی انتظامی

👈 مرکز انتظامی و خدماتی ناجا، همواره امر رسیدگی و تکریم خانواده‌های ایثارگران، جانبازان و همین طور خانواده شهداء را از جمله اولویت‌های خود قرار داده است.

از این رو، این سازمان از ارائه امکانات و خدمات رفاهی به این افراد و خانواده‌های محترم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. از جمله این خدمات سهمیه ایثارگری در آزمون سراسری است.

افراد مشمول سهمیه ایثارگری نیروی انتظامی باید قبل از انجام ثبت نام در آزمون سراسری نسبت به دریافت کد 12 رقمی ایثارگری نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام دهند.

اما نحوه دریافت این کد دوازده رقمی چگونه است و چطور می‌توان برای گرفتن این کد مهم تا قبل از ثبت نام اقدام کرد؟

به دلیل اهمیت این موضوع نقش این کد در هر چه بهتر شدن رتبه کنکور شما برای اطلاع از شیوه گرفتن کد ایثارگری نیروی انتظامی با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

دریافت کد ایثارگری بنیاد شهید

👈 داوطلبانی که جز بنیاد شهید هستنند، لازم است ابتدا پیش از ثبت نام در کنکور سراسری برای دریافت کد 12 رقمی ایثارگری اقدام کنند. سایت ایثارگری بنیاد شهید به آدرس اینترنتی isaar.ir است که به صورت غیرحضوری و آنلاین، پاسخگوی خانواده بنیاد شهید درباره تخمین رتبه ایثارگران هستند.

داوطلبان برای کد 12 رقمی ایثارگری بنیاد شهید، می‌بایست مطابق با مراحل زیر پیش روند:

  • به سایت isaar.ir مراجعه کرده و گزینه خدمات پرکاربرد را انتخاب نمایید.
  • سپس به خدمات الکترونیک عمومی رفته و بر روی گزینه استعلام ایثارگر یا وابسته، اقدام نمایید.
  • کد ملی را در جایگاه مورد نظر وارد کرده و سپس استعلام ایثارگری را به راحتی دریافت کنید.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

شرایط استفاده از سهمیه ایثارگران

👈 تنها داوطلبانی که فرزند و یا همسر خانواده بنیاد شهید، رزمندگان و جانبازان هستند، می‌توانند با استفاده با داشتن کارت ایثارگری از سهمیه کنکور سراسری، فقط یک مرتبه استفاده کنند. از این رو، این افراد با دریافت کد 12 رقمی ایثارگری می‌توانند از مزایای در نظر گرفته شده در آزمون بهره‌مند شوند.

☑️ در حال حاضر isaar.ir کد ایثارگری هر ساله و برای هر کنکور سراسری متفاوت است. به علاوه، داوطلبانی که در دوره‌های روزانه یک بار از سهمیه خود استفاده کرده‌اند دیگر به هیچ وجه امکان اخذ کد 12 رقمی ایثارگری و استفاده از آن را ندارند.

☑️ پنج درصد از ظرفیت کل هر رشته در هر دانشگاه مختص به داوطلبان دارای سهمیه پنج درصدی ایثارگران است.

☑️ سهمیه پنج درصدی ایثارگران شامل جانبازان با درصد توانایی کمتر از بیست و پنج درصد و همسر و فرزندان آن‌ها می‌شود. در ضمن، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه حضور داوطلبانه در جبهه می‌توانند از این سهمیه استفاده کنند.

☑️ بیست و پنج درصد ظرفیت هر رشته مختص به داوطلبان دارای سهمیه بیست و پنج درصدی ایثارگران می‌باشد.

☑️ سهمیه بیست و پنج درصدی ایثارگران شامل همسر و فرزندان شهدا، آزادگان همسر و فرزندان آن‌ها است.

☑️ داوطلبان برای استفاده از سهمیه خود در ابتدا باید کد ایثارگری ارتش و سپاه را دریافت و در فرم ثبت نام درج کنند. سپس در جلسه کنکور شرکت کرده تا برای آن‌ها رتبه جداگانه‌ای با عنوان رتبه در سهمیه ایثارگران اعلام شود.

☑️ داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران، حداقل باید هفتاد درصد نمره آخرین فرد پذیرفته در هر رشته و دانشگاهی را کسب کرده تا مجاز به استفاده از سهمیه ایثارگری شوند.

البته به یاد داشته باشید که شما علاوه بر سهمیه ایثارگری می‌توانید از سهمیه‌های دیگری مانند رزمندگان، خانواده شهدا، بهیاری، مناطق محروم و مناطق در کنکور سراسری استفاده  کنید که جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

جهت دریافت استفاده مجدد از سهمیه ایثارگری روی لینک کلیک کنید.

مشاوره دریافت کد ایثارگری

✅ سهمیه ۱۲ رقمی ایثارگری در هر سال متفاوت تعیین است و داوطلبانی که این کد را در کنکور سال‌های گذشته دریافت کرده‌اند، مجاز به استفاده از آن در سال جاری نمی‌باشند. آن‌ها باید مجددا کد ۱۲ رقمی ایثارگری را دریافت و در فرم ثبت‌نام وارد کنند.

✅ استفاده از سهمیه ایثارگری تنها یکبار در هر دوره تحصیلی مجاز است. اگر داوطلب یکبار از این سهمیه استفاده کرد، حتی اگر رشته قبول‌ شده‌ انصراف یا اخراج شود، حق استفاده مجدد را ندارد. بنابراین توصیه می‌شود که قبل از انتخاب رشته، فقط رشته‌هایی را انتخاب کنید که به آن‌ها علاقه دارید.

✅ داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ که دارای سهمیه جانبازی و یا ایثارگری هستند، می‌توانند با دریافت کد مربوطه به صورت آنلاین، آن را در فرم ثبت‌نام آنلاین خود وارد کرده و از سهمیه استفاده نمایند. درج اشتباه منجر به از دست دادن سهمیه در کنکور خواهد شد.

مشاوره دریافت کد ایثارگری

برای کسب اطلاع از نحوه پیگیری کارت ایثارگری با کد ملی با ما در ایران تحصیل همراه باشید.

خلاصه مطلب

یکی از مهم ترین بخش‌هایی که در قبولی کنکور و آزمون‌های سراسری تاثیر گذار است، سهمیه ایثارگری و دریافت کد 12 رقمی ایثارگری می‌باشد. به طوری که داوطلبان با گرفتن کد ایثارگری می‌توانند از این موهبت استفاده کنند.

به همین دلیل در این مقاله در مورد کد ایثارگری و نحوه گرفتن آن صحبت کردیم تا شما بتوانید به راحتی برای دریافت و استفاده از آن اقدام نمایید. همچنین در مورد تاثیرات سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی در کنکور سراسری توضیحاتی ارائه دادیم.

لذا اگر شما جز مشمولین هر کدام از موارد بالا می‌باشید، اکنون میتوانید با گرفتن کد ایثارگری از آن استفاده کنید. اکنون اگر نیاز به هرگونه مشاوره در این مورد داشته باشید، کارشناسان ایران تحصیل در تمام ساعات شبانه روز پاسخگوی شما هستند.

پادکست صوتی مقاله

 

جهت دانلود PDF کلیک کنید.

4.2/5 - (23 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس برای دریافت کد ایثارگری

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

دریافت کد ایثارگری 12 ایثارگری شامل حال چه کسانی میشود؟

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری مختص همسران و فرزندان شهداء،‌ جانبازان و آزادگان است.

دریافت کد 12 رقمی ایثارگری نیروی انتظامی تاثیری در کمتر شدن رتبه داوطلب دارد؟

بله. برای کسب اطلاعات بیشتر در اینباره با مشاوران تحصیلی ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت کد ایثارگری ارتش به چه سایتی باید مراجعه کرد؟

دریاقت کد ایثارگری ارتش از طریق سایت www.aja.ir انجام می‌شود.

نظرات

208 دیدگاه دربارهٔ «دریافت کد 12 رقمی ایثارگری + راهنما استعلام و مشاهده Isaar.ir»

  1. Avatar photo نریمان شکوهی 09197024016 گفت:

    العالم
    سلام علیکم
    برایم حضور در مناطق عملیاتی شمالغرب یعنی مریوان و بوکان به مدت ۵۱۹ روز ثبت شده اما می گویند چون در تاریخ سال ۷۰ تا ۷۵ و بعد از سال ۶۷ هست تعلق نمی گیرد پس طرح امام حسن مجتبی چیه؟ مگر ابلاغ نیامده که این مناطق جز مناطق عملیاتی بوده و بعنوان جبهه منظور می گردد لطفا پاسخ دهید هیچ جایی جوابگوی ما با این شرایط ما نیست

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای سال های 70 تا 75 کسری لحاظ نمیشود

  2. Avatar photo عادل بیگ گفت:

    سلام خسته
    نباشید
    من فرزند ایثارگرم و قصد دریافت کد دوازده رقمی خودم رو دارم به نهاد مربوطه رفتم گفتن در خواست دادیم تهران تا کدت بیاد ولی یک ماهه خبری نیست و کدی نیومده خیلی هم پیگیری کردم ولی جوابی ندادن
    چطوری میتونم خودم از تهران پیگیری کنم
    چون فرصت ویرایش اطلاعات تموم میشه میترسم نتونم از سهمیه ام استفاده کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      صدور کد مربوطه حدود دو تا سه ماه زمان می برد.

  3. Avatar photo مرادی گفت:

    سلام ببخشید کد ایثارگری پارسال با امسال متفاوته؟یعنی همون ۵۳ به علاوه کد ملی خودمه؟؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله ثابت است

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • دریافت کد پیگیری ثبت نام کنکور

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش کنکور 1403 + مشاهده و بازیابی

    دریافت کد رهگیری از سازمان سنجش برای داوطلبان و متقاضیان شرکت کننده در کنکور سراسری 1403 ضرورت دارد. همه افراد کنکوری می‌توانند برای دریافت کد پیگیری کنکور سنجش و مشاهده برگه ثبت نام کنکور اقدامات لازم را انجام دهند. کسب...
  • کد منطقه شهرداری محل سکونت

    کد منطقه شهرداری محل سکونت + لیست کامل | ایران تحصیل

    کد منطقه شهرداری محل سکونت از جمله موارد مهم و ضروری است که در بیشتر ثبت نام های سیستمی از جمله ثبت نام کنکور سراسری و ثبت نام های خرید خودرو در سایت ایران خودرو مورد نیاز کاربران خواهد بود....
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)