ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

آزمون نهاد چیست؟ + راهنما جامع انجام آزمون نهاد و جواب

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۸
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲
آزمون نهاد چیست؟
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مربوطه سامانه نهاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون نهاد چیست؟ چگونه آزمون نهاد بدهیم؟ دانشجویانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، چطور باید ثبت نام کنند؟ سایت آزمون نهاد رهبری با آدرس اینترنتی ecnahad.ir به منظور ارائه دروس مجازی در رشته‌هایی مانند علوم سیاسی، معارف و … می باشد. نمره قبولی در هر آزمون به میزان ۱۲ از ۲۰ محاسبه می‌شود و در صورت قبولی، فرد می‌تواند در جلسه بعدی شرکت کند. انجام آزمون نهاد کاملا رایگان است، اما برای شرکت مجدد در این آزمون بایستی هزینه‌ای پرداخت شود. تعداد سوالات و هزینه آن قبل از شروع آزمون به شرکت‌کنندگان اطلاع داده می‌شود.

چنانچه پس از مطالعه این مقاله موفق به شرکت در آزمون نهاد نشدید و یا در خصوص انجام آزمون نهاد پرسشی داشتید، می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

معرفی آزمون نهاد

آزمون نهاد برای دانشجویان دانشگاه‌های سراسری، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و دیگر موسسات آموزش عالی، به عنوان یک ابزار ارزیابی، توسط اساتید دانشگاه‌ها معرفی می‌شود. این امر باعث می‌شود تا دانشجویان ملزم به شرکت در آزمون‌ها و دوره‌های مختلف نهاد شوند.

آزمون نهاد چیست؟ این آزمون‌ها شامل دروس معارف اسلامی، قرآن، انقلاب، وصایا امام و موارد مشابه می‌شود که در تمام دانشگاه‌ها ارائه می‌شود.

بعد از تدریس اساتید، ویدئوهای آموزشی از آزمون نهاد در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد و قابل‌مشاهده خواهد بود. هر آزمون شامل ۱۲ تا ۲۰ سوال است و نمره قبولی آن ۱۲ از ۲۰ است.

تمامی دانشجویان می‌توانند با ورود به سامانه آزمون‌های نهاد، مراحل انجام آزمون مجازی دانشگاهی را طی کنند. این اقدام به دنبال شیوع ویروس کرونا و تداوم آن بوده است که منجر به ثبت تمامی کتب درسی و غیر درسی در حوزه‌های مختلف معارف اسلامی، سیاسی، مهارتی، فرهنگی و اجتماعی در سایت آزمون نهاد رهبری‌شده‌است. بنابراین دانشجویان می‌توانند برای انجام آزمون نهاد غیرحضوری خود وارد سایت مربوطه‌شده‌و تمام مراحل آموزش، امتحان و دریافت نتیجه آزمون را طی کنند.

سایت آزمون نهاد چیست؟

سامانه مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان، که به وب سایت آزمون نهاد معروف است، به دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور این امکان را فراهم می‌کند که با مراجعه به وب سایت ecnahad. ir، در دوره‌ها شرکت کرده و در آزمون‌های ارائه‌شده‌درسی مورد نظر با استاد خود یا سایر اساتید اقدام نمایند.

جدا از مخاطبین اصلی این مرکز که دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها هستند، امکان بهره‌مندی افراد عادی نیز از محتوای آموزشی در سایت نهاد آموزش مجازی دانشگاهیان ecnahad. ir وجود دارد.

از سال ۹۳ سایت آموزش مجازی آکادمیک برای آموزش این دوره‌ها به صورت ۲۴ ساعته و رایگان راه‌اندازی‌شده‌است. سایت اینترنتی نهاد به نشانی ecnahad. ir است و دانشجویان می‌تواننداز منابع معارف و .. این سامانه استفاده نمایند.

مشاورین ما آماده پاسخگویی هستند

🔗 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه مجازی چیست؟ و سامانه آموزش مجازی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

مراحل ورود و نحوه انجام آزمون نهاد ۱۴۰۳-۱۴۰۴

آزمون نهاد به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته برای دانشجویان برگزار می‌شود. نحوه انجام آزمون نهاد به صورت زیر است:

ابتدا افراد بایستی وارد سایت ثبت نام ازمون به آدرس اینترنتی ecnahad.ir شوند.

دانشجویان در صورتی که در دوره‌ها ثبت‌نام کرده باشند، می‌توانند دوره‌های مورد نظر را از طریق منو مشاهده نمایند. در صورتی که در دوره‌ها ثبت‌نام نکرده باشند، بایستی از قسمت منو دوره‌های اساتید من را انتخاب کنند.

سپس اسامی اساتید را مشاهده می‌کنند که بایستی یکی را انتخاب نمایند. پس از انتخاب استاد، بر روی یکی از دروس ارائه‌شده‌کلیک کرده و در این صورت هر دوره شامل سه درس است. کاربران بایستی دکمه شروع را انتخاب کنند. مطالب ویدئویی و متنی وجود دارد که به صورت دلخواه می‌توانند مطالعه یا مشاهده نمایند.

در ادامه از قسمت جلسات می‌توانند آزمون درس مورد نظر خود را انتخاب کنند.  در این حالت امکان پاسخ دهی به سوالات در زمان تعیین‌شده‌وجود دارد و کاربران می‌توانند به سوالات پاسخ دهند. قبل از شروع آزمون، متن یا صوت ارائه‌شده‌یا ویدئو را حتما مشاهده کرده و سپس برای پاسخ‌گویی به سوالات اقدام نمایند.

مراحل ورود و انجام آزمون نهاد

🔗 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم آموزش مجازی دانشگاه علم و فرهنگ بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه ثبت‌ نام و عضویت در سایت آموزش مجازی دانشگاهیان

چگونه در سایت نهاد ثبت‌نام کنیم؟  در این قسمت از مقاله نحوه ثبت نام و نحوه انجام آزمون نهاد  را شرح خواهیم داد. معمولاً دانشجویان برای گذراندن دروس مختلف باید در سایت آزمون نهاد ثبت‌ نام کنند تا بتوانند وارد مراحل بعدی شوند. حال شما برای این کارها می‌توانید طبق روال زیر پیش بروید:

🔺 در ابتدا لازم است تا وارد سایت نهاد به نشانی اینترنتی ecnahad.ir شوید. (می توانید بر رویذلینک مربوطه، کلیک کنید.)

🔺 بعد از ورود به صفحه اصلی سایت روی گزینه ورود / ثبت نام دانشجویان کلیک کرده تا صفحه ثبت‌ نام در سایت آزمون نهاد برای شما باز شود.

مرحله اول ورود به سامانه نهاد

🔺 بعد از آنکه گزینه ثبت‌ نام را کلیک کردید حالا می‌ توانید یک پروفایل شخصی روی سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان بسازید. بعد از وارد کردن کد ملی و شماره همراه (شماره باید به نام کاربر باشد) بر روی گزینه «بعدی» کلیک کنید.

مرحله دوم ورود به سامانه نهاد

🔺 در صفحه جدیدی که باز می شود، لازم است تا تمام اطلاعات درخواستی خود را به ترتیب وارد کنید.

مرحله سوم ورود به سامانه نهاد

🔺 در مرحله بعدی لازم است تا کلمه عبور مد نظر خود را انتخاب کنید و مجددا بر روی گزینه «بعدی» کلیک کنید.

مرحله چهارم ورود به سامانه نهاد

🔺 در مرحله پایانی لازم است تا تیک نمایش داده شده را فعال کنید و سپس بر روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید تا فرآیند ثبت نام شما کامل شود.

مرحله پنجم ورود به سامانه نهاد

مراحل ثبت‌ نام و عضویت در سامانه ecnahad.ir بسیار آسان است. اما اگر شما به هنگام کار با آن به هر گونه مشکلی برخورد کردید می‌ توانید با کارشناسان خبره ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما می‌ توانند شما را در پر کردن گزینه‌ های مختلف ثبت‌ نام و شرکت در آزمون نهاد مجازی کمک کنند.

🔗 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه مجازی دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شرایط  آزمون نهاد

معمولاً دانشجویان پس از اتمام دوره آموزشی خود باید در آزمون‌ های پایان دوره سایت نهاد شرکت کنند تا با کسب نمره حد نصاب در جلسات بعدی آزمون شرکت کنند. دانشجویان بعد از این که ویدیو آموزشی خود را مشاهده کردند باید در جلسه آزمون آن نیز شرکت کنند. البته آن‌ ها می‌توانند این کار را برای ساعات دیگری نیز موکول کنند تا با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

دانشجویان برای کسب نمره قبولی در آزمون سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان باید نمره‌ ای بین 12 تا 20 بگیرند. بعد از کسب نمره قبولی می‌ توانند در جلسات بعدی آزمون مجازی خود شرکت کنند. معمولا زمان آزمون با توجه به تعداد سوالات متغیر است و به همین خاطر از  مشکلات سایت نهاد به شمار می‌رود.

اما در حال حاضر برای هر سوال تستی حدود 45 ثانیه زمان در نظر گرفته شده است. به همین دلیل شما برای شرکت و انجام آزمون نهاد مجازی ecnahad.ir آمادگی کامل داشته باشید.

تمام سوالات سامانه برای هر دانشجو کاملا تصادفی خواهد بود. لذا امکان تقلب در سایت نهاد وجود ندارد. هر دانشجو یک آزمون را می‌ تواند حداکثر برای دو مرحله به صورت رایگان امتحان دهد. اما بعد از آن باید مبلغی را جهت شرکت در آزمون پرداخت کند. همچنین شما در صورت تمایل می‌ توانید بعد از گذراندن امتحان، جواب سوالات آزمون نهاد را از سامانه ecnahad.ir دریافت کنید. ولی بعد از آن امکان شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

خوب است بدانید که هر جلسه به طور میانگین حدود بیست دقیقه است و دانشجویان برای دریافت نمره قبولی در درس مدنظر خود باید حداکثر 15 جلسه را سپری کنند. بعد از آن می‌ توانند گواهی پایان دوره آموزش مجازی خود را دریافت کنند. البته تعداد جلسات برای استفاده از امکانات سایت برای اساتید و کارکنان دانشگاه متفاوت خواهد بود.

تماس با مشاوران

تماس با مشاوران

چگونه آزمون نهاد بدهیم؟

شاید برای برخی از دانشجویان سوال پیش آمده باشد که نحوه انجام آزمون نهاد  چگونه است و یا چگونه آزمون نهاد بدهیم؟جواب سوالات آزمون نهاد را چگونه مشاهده کنیم؟ نحوه سوالات آزمون نهاد چگونه است؟

 

در رابطه با این سوالات می‌ توان بیان کرد که دانشجویان تمام دانشگاه‌ های فرهنگیان، فنی حرفه‌ ای، آزاد و غیره بعد از گذراندن دوره آموزشی خود در سایت ecnahad.ir می‌ توانند در آزمون آن شرکت کنند و مدرک پایان دوره آموزشی خود را دریافت کنند. در صورتی که دانشجو بعد از انجام آزمون نهاد نتواند نمره حد نصاب خود را بگیرد، آن گاه باید دوباره در آزمون شرکت کند. آن‌ ها برای شرکت و انجام آزمون نهاد ecnahad.ir باید مراحل زیر را طی کنند:

🔻 وارد سامانه ecnahad.ir شوند.

🔻 به پرتال شخصی خود وارد شوند.

🔻 گزینه آزمون مجدد را کلیک کرده و درس مورد نظر خود را انتخاب کنند.

فرآیند آزمون مجدد به صورت اتوماتیک برای دانشجویان فعال خواهد شد. لذا دانشجو باید آزمون خود را به پایان رسانده تا بتواند نمره خود را کسب کند. همچنین بدانید که امکان تقلب در سایت نهاد وجود ندارد. زیرا تمام سوالات برای دانشجویان مختلف کاملاً تصادفی است.

راهنما آزمون نهاد در خصوص سوال و جواب ها

نحوه انجام آزمون نهاد برای دروس مختلف متفاوت است که درک آن‌ها می‌تواند دانشجو را برای پاسخ‌گویی به سوالات آماده نماید. جهت کسب نمره قبولی، کاربران بایستی جزوه را مطالعه کرده، فایل صوتی را خوب گوش داده یا ویدئوی ارائه‌شده‌را مشاهده کنند.

زمان پاسخ‌گویی به سوالات آزمون متغیر است اما برای هر سوال تستی حدود ۴۵ ثانیه در نظر گرفته می‌شود.

سوالات آزمون از مطالب دروس همان جلسه طرح‌شده‌و با مطالعه دروس به راحتی می‌توان به سوالات پاسخ داد. پاسخ سوالات به صورت چهار گزینه‌ای بوده که فرد باید گزینه درست را انتخاب نماید. سوالات آزمون نهاد منتشر نمی‌شود و همه سوالات با توجه به جزوه یا ویدئو تدریس اساتید طرح می‌شود. پس از پاسخ‌گویی به سوالات و کسب نمره، افراد می‌توانند فایل همان سوالات و جواب‌های آن را به صورت فایل PDF دانلود کنند.

سوالات سامانه برای هر دانشجو متفاوت خواهد بود. بنابراین برای پاسخ به سوالات آزمون سایت نهاد نمی‌توان تقلب کرد. پس از گذراندن آزمون نهاد، جواب سوالات آزمون نهاد در سایت ecnahad. ir گذاشته می‌شود. اما پس از مشاهده جواب سوالات، امکان شرکت در آزمون وجود نخواهد داشت.

هر جلسه به صورت میانگین حدود بیست دقیقه بوده و افراد جهت دریافت نمره قبولی در درس مورد نظر خود باید حداکثر ۱۵ جلسه را بگذرانند. پس از آن می‌توانند گواهی پایان دوره آموزش مجازی خود را دریافت نمایند. تعداد جلسات برای استفاده از امکانات سایت برای اساتید و کارکنان دانشگاه متفاوت خواهد بود. اگر نیاز به راهنما آزمون نهاد به صورت تخصصی دارید با مشاورین ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای اطلاع از چرا سایت نهاد باز نمیشه؟ کلیک نمایید.

راهنما آزمون نهاد در خصوص  نمره قبولی آزمون نهاد

حداقل نمره قبولی آزمون نهاد برای افراد الزامی است تا برای کسب نمره قبولی در آزمون سامانه نهاد، نمره‌ای بین ۱۲ تا ۲۰ را کسب نمایند. پس از کسب نمره قبولی، امکان شرکت در جلسات بعدی آزمون مجازی برای فرد ممکن خواهد شد. در غیر اینصورت، با پرداخت هزینه، امکان شرکت مجدد در آزمون و پس از قبولی آزمون نهاد، ورود به جلسه بعدی فراهم خواهد بود.

افرادی که حداقل نمره قبولی آزمون نهاد را ندارند، برای شرکت در آزمون مجدد خود را آماده کنند. پس از انتخاب درس مورد نظر، می‌توان به سه روش ویدئویی، صوتی و جزوه مواد آزمون را مشاهده کرد و در پایان جلسه نیز با کلیک کردن بر روی «آزمون جلسه اول» در آزمون آن شرکت کرد. این روند برای جلسات بعدی نیز تکرار خواهد شد، بنابراین در جلسات بعدی نیز بایستی همین روال را انجام دهند.

به‌طور معمول، دانشجویان بعد از پایان دوره آموزشی خود بایستی در آزمون‌های پایان دوره سامانه نهاد شرکت نمایند تا با کسب حداقل نمره ۱۲ بتوانند در جلسات بعدی شرکت کنند. افراد پس از این که مطالب آموزشی را مشاهده کردند، بایستی در جلسه آزمون نیز شرکت نمایند. البته آن‌ها می‌توانند این کار را در ساعات دیگری نیز انجام دهند تا بتوانند با آمادگی بیشتری در جلسه آزمون حضور داشته باشند.

حداقل نمره قبولی آزمون نهاد

راهنما آزمون نهاد برای هزینه آزمون مجدد

در صورتی که دانشجویان یکبار در آزمون نهاد شرکت نمایند، بصورت رایگان و بدون هزینه است. اما اگر بدون مطالعه و آمادگی قبلی شرکت کنند و مردود شوند، برای آزمون مجدد بایستی هزینه‌ای پرداخت کنند تا بتوانند به سوالات آزمون پاسخ دهند.

در صورتی که بخواهند آزمون مجدد بدهند، باعث ایجاد شلوغی و اختلال در سایت آزمون می‌شوند. جریمه و محدودیت در آزمون‌های نهاد منجر به تشویق و مطالعه بیشتر و دقیق‌تر منابع دروس می‌شود. در این حالت بایستی هزینه را پرداخت کرده و برای چندین بار در آزمون شرکت کرد. این آزمون دارای هزینه زیادی نبوده و احتمالا مانند سالیان گذشته از ۳۰۰ هزار تومان به بالا باشد.

هزینه آزمون نهاد متناسب با نوع آزمون و تعداد سوالات متغیر است. اما افرادی که برای آزمون مجدد بخواهند شرکت نمایند، باید با توجه به ایجاد ترافیک و هزینه اضافی به سامانه، مبلغی را پرداخت کنند. قبل از شروع آزمون می‌توانند مبلغ آن را مشاهده نمایند.

🔗 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای و نحوه ورود به کلاس مجازی دانشگاه آزاد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

امکانات سایت آزمون نهاد چیست؟

سایت آموزش مجازی دانشگاهیان یکی از زیر ساخت‌ های آموزش کلی تمام دانشجویان سراسر کشور می‌ باشد. لذا همه آن‌ ها باید تمام خدمات آموزشی خود را در زمینه معارف اسلامی، سیاسی و فرهنگی از این سایت دریافت کنند. این سایت خدمات و امکانات زیادی دارد که به چند مورد آن در زیر اشاره می‌کنیم:

🔸 این سامانه تمام خدمات آموزشی در زمینه معارف اسلامی را ارائه می‌ دهد.

🔸 ارائه دوره‌ های رشد فردی دانشجو

🔸 برگزاری دوره‌ های ضمن خدمت کارکنان و دوره ارتقای اساتید

امکانات سایت آزمون نهاد چیست؟

البته این سایت علاوه بر دانشجویان، کارکنان و اساتید امکانات دیگری نیز عرضه می‌ کند که استفاده از آن‌ ها برای عموم آزاد است. لذا شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن‌ ها می‌ توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

🔗 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه امتحانات غیرحضوری دانشگاه علمی کاربردی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

اخبار پیرامون آزمون نهاد چیست؟

مراحل انجام آزمون نهاد در سال جاری اعلام شد

در مراحل انجام آزمون نهاد سامانه، دانشجویان معمولا پس از پایان دوره آموزشی خود ملزم به شرکت در آزمون‌های پایان دوره سایت نهاد می‌باشند تا بتوانند در جلسات آزمون‌های بعدی شرکت کنند.برای شرکت و انجام آزمون نهاد مجازی ecnahad. ir باید آمادگی کامل داشت. هر دانشجو می‌تواند حداکثر برای دو مرحله به صورت رایگان آزمون را امتحان کند، اما بعد از آن باید مبلغی را برای شرکت در آزمون پرداخت کند. همچنین، پس از گذراندن امتحان، می‌توانید جواب سوالات آزمون نهاد را از سامانه ecnahad.ir دریافت کنید، اما بعد از آن امکان شرکت در آزمون را نخواهید داشت.

خلاصه مطلب آزمون نهاد

چگونه آزمون نهاد بدهیم؟ مراحل شرکت در آزمون نهاد چیست؟ سامانه نهاد چه امکاناتی را برای کاربران خود فراهم کرده است؟ در این مقاله به بررسی پاسخ تمامی این سوالات پرداختیم.

سامانه نهاد که به عنوان سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان نیز شناخته می شود، خدمات مختلف آموزشی را به تمامی دانشجویان دانشگاه های فرهنگیان، دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری در سراسر کشور در زمینه دروس معارف، مهارتی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به صورت غیر حضوری و آنلاین ارائه می کند.

دانشجویان و متقاضیان گرامی می توانند پس از مطالعه دقیق راهنما آزمون نهاد، اطلاعات بسیار کاربردی و مفیدی از این سامانه کسب نمایند؛ با این حال چنانچه سوالی در خصوص نحوه انجام آزمون نهاد  برای شما پیش آمده باشد، می توانید با کارشناسان مجرب ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

هم چنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی مشاوران ما به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

 برای دانلود pdf کلیک کنید.

4.2/5 - (5 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با کارشناس مربوطه سامانه نهاد

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای انجام آزمون نهاد باید از چه نرم‌ افزارهایی استفاده کنیم؟

معمولاً شما برای استفاده از امکانات سایت آزمون نهاد می‌توانید از آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس یا گوگل کروم استفاده کنید. البته برای مشاهده ویدیوها و برنامه‌ های آموزشی آن نیاز به برنامه خاصی ندارید و در تمام سیستم‌ های هوشمند موبایل، کامپیوتر، لپ‌ تاپ و غیره قابل اجرا هستند.

آیا تنها دانشجویان دانشگاه‌ های کشور می‌ توانند جهت شرکت و انجام آزمون نهاد در آن عضو شوند؟

خیر؛ تمام افراد مختلف می‌ توانند از آموزش‌ های این سامانه مجازی استفاده کنند و پس از شرکت در آزمون‌ های آنلاین گواهی دریافت کنند.

سوالات آزمون نهاد چگونه است؟

تمام دانشجویان مراحل مختلف آزمون نهاد را به صورت مجازی طی می‌ کنند. لذا باید سوالات آن‌ ها به گونه‌ ای باشد که امکان تقلب در سایت نهاد وجود نداشته باشد. در خصوص سوال و پاسخ آزمون نهاد در طول مقاله مفصل صحبت شده است.

نظرات

8 دیدگاه دربارهٔ «آزمون نهاد چیست؟ + راهنما جامع انجام آزمون نهاد و جواب»

  1. Avatar photo فاطمه استاد رحیمی گفت:

    سلام روز خوش. امکان دادن آزمون مجدد برای تمام دانشجویانی که نمره قبولی حاصل نکرده اند وجود دارد؟ یا استاد می تواند کاری کند که فقط ۱ بار امکان امتحان دادن وجود داشته باشد؟
    و اگر مثلا امتحان ساعت ۱۹ و به مدت ۳۰ دقیقه باشد اگر دانشجو ۱۹:۲۰ وارد سایت شد ۱۰ دقیقه فرصت دارد یا ۳۰ دقیقه؟!

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. در این مورد از پشتیبانی سایت کمک بگیرید.

  2. Avatar photo مقاربی گفت:

    سلام! میخواستم بدونم اگه یه استادی داخل سایت نهاد رهبری، آزمون ۱۰ سواله گذاشته باشد، آیا این امکان وجود دارد که سوال هر دانشجو ، با دانشجوی دیگر متفاوت باشد؟ یا فقط استاد حق نوشتن ۱۰ سوال را دارد که برای دانشجو فقط جابه جا خواهد شد؟!

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام دوست عزیز این مورد مربوط به ساختار همان سایت میباشد و باید از طریق پشتیبانی خودشان سوال فرمایید.

  3. Avatar photo ناشناس گفت:

    سلام وقت بخیر
    آیا آزمون های سایت نهادی به صورت تشریحی است یا تستی؟
    و آیا تصویر و صدا هم برای استاد قابل مشاهده خواهد بود؟

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. به هر دو شکل آزمون برگزار خواهد شد.

  4. Avatar photo محمد رئوف عبدی گفت:

    سلام من امروز متوجه شدم که باید درآزمون نهاد برای درس تاریخ وتمدن اسلام وایران شرکت کنم چون استاد کلاسی برایمان تشکیل نداد واطلاع رسانی کافی دراین مورد نشده است چه باید کرد آیا سامانه فرصتی دوباره وحدود به ما میدهد تا درآزمون شرکت کنیم؟باتشکر

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. دوست عزیز در این مورد باید با دانشگاهتون در ارتباط باشید. مجموعه ی ما اطلاعی در مورد فرصت مجدد ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام آزمون msrt

    ثبت نام آزمون msrt سال 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    داوطلبانی که قصد شرکت و ثبت نام آزمون msrt دارند، باید ابتدا به سایت سجاد که نشانی آن portal.saorg.ir مراجعه نمایید. سپس با نام‌نویسی در این سایت، اجازه ورود و ثبت نام آزمون msrt را پیدا کرده و مراحل لازم...
  • کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش

    دریافت کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش + مشاهده sanjesh.org

    قبل از اینکه در مورد مشاهده کارنامه آزمون های آزمایشی سنجش توضیح دهیم، ابتدا باید بگوییم که آزمون آزمایشی سنجش چیست؟ امروزه به دلیل رقابت سنگینی که در کنکور سراسری وجود دارد، برخی از موسسات، آزمون های آزمایشی مختلفی براساس...
  • ثبت نام آزمون وکالت

    ثبت نام آزمون وکالت 1403 + زمان، شرایط و مدارک

    ثبت نام آزمون وکالت توسط دو نهاد قوه قضاییه و دادگستری به صورت مجزا بر گزار می‌گردد و افرادی که قصد گرفتن پروانه وکالت دارند باید در این آزمون‌ها شرکت نمایند. طبق اطلاعیه جدید، متقاضیان ثبت نام در آزمون وکالت...
  • کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری

    کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری 1403

    کلیه داوطلبانی که قصد دارند در آزمون پرستاران شرکت کنند باید از قبل کارت ورود به جلسه صلاحیت حرفه ای پرستاری را تهیه کنند. این آزمون معمولا در دو نوبت مرداد و بهمن ماه برگزار می شود و شما به...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)