ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور مبنی بر قرار گرفتن کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر۱۴۰۳ بر روی این سامانه ، کلیه داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت نموده‌اند، در زمان مقرر، با توجه به اطلاعات ثبت نامی خود، می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

مطابق با سنوات گذشته، کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۳ به صورت الکترونیک، برای کلیه داوطلبان قابل مشاهده خواهد بود. متقاضیان محترم توجه داشته باشند که با توجه به شلوغی خطوط، دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور ارشد ۱۴۰۳را به روزهای پایانی موکل نفرمایند. با توجه به اینکه همراه داشتن کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور  به هنگام آزمون لازم و ضروری می‌باشد، بنابراین فرصت لازم جهت این پرینت کارت را نیز باید در نظر گرفته شود. 

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۳ حدود یک هفته قبل از برگزاری آزمون صادر می‌گردد. زمان برگزاری آزمون و ساعت جلسه آزمون در این کارت قابل مشاهده خواهد بود. همچنین مکان حوزه امتحانی داوطلب نیز با توجه به تکمیل اطلاعات ثبت نامی انتخاب گردیده است . شماره داوطلبی که در این کارت درج شده است جهت پیگیری اطلاعات بعدی لازم و ضروری می‌باشد.

 

جهت اطلاع از کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۳  و دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد و رشته های ارشد فراگیر پیام نور   از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد ۱۴۰۳

 

دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد 98

دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد

 

زمان برگزاری آزمون ارشد فراگیر ، بهمن ماه می‌باشد و دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد ۱۴۰۳ نیز، در همین زمان قابل دریافت می‌باشد. روش‌های مشاهده این کارت متفاوت می‌باشد و متقاضیان، برحسب انتخاب خود، در هریک از این روش‌ها می‌توانند نسبت به دریافت کارت اقدام نمایند. علاوه بر فراگیر پیام نور ، امکان ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور برای تمامی داوطلبان وجود خواهد داشت.

آن دسته از داوطلبانی که به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد دچار مشکل می باشند و یا اینکه اشتباهاتی را در اطلاعات ثبت شده در کارت ملاحظه می‌نمایند، حتماً باید نسبت به رفع نقص این اطلاعات اقدام نمایند. زیرا با توجه به مهلت قرار گرفته شده برای این کار، چنانچه اقدامات لازم صورت نپذیرد، مسئولیت آن بر عهده داوطلب شرکت کننده می‌باشد.

با توجه به جابه جایی و تغییراتی که در زمان برگزاری آزمون ارشد به وجود می‌آید و همه ساله شاهد این تغییر می‌باشیم، بنابراین زمان کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۳ نیز، هم‌زمان با این تغییر، زمان دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور نیز متغیر می‌باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قبولی در آزمون فراگیرپیام نور و همچنین راهنمایی لازم جهت رفع ایرادات و اشکالات به وجود آمده با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

 

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۳ چهار روش پیشنهادی سازمان سنجش در نظر دارد.

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور چگونه است؟

در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر چه می دانید؟ آيا دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد به صورت اینترنتی انجام می گیرد یا حضوری؟

در رابطه با نحوه انتشار و دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور باید عرض کنیم که شما دوستان گرامی باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر به صورت اینترنتی اقدام بفرمایید.

در واقع، کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس داوطلبان و متقاضیان گرامی قرار می گیرد.

سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org که تمامی افراد متقاضی شرکت در سر جلسه آزمون فراگیر ارشد می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر پیام نور به آن مراجعه کنند.

در این بخش، با ذکر راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

 

 

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر پیام نور

 

 

. در قدم اول برای دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور باید وارد سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید و بعد از میان موارد موجود در منوی سمت راست سایت سنجش وارد بخش پیام نور شوید.

 

 

کارت ورود به جلسه پیام نور

 

 

. در قدم بعدی و بعد از کلیک بر روی بخش پیام نور سایت باید عبارت کارت شرکت در آزمون دوره های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور را بزنید.

. بعد از کلیک بر روی عبارت مذکور در صفحه باز شده پیش روی شما چهار روش برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر به شما دوستان داوطلب پیشنهاد شده است.

. در روش اول شما دوستان گرامی می توانید از طریق شماره سریال ثبت نامی و شماره پرونده خود اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر خود کنید.

. در دومین روش، امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر برای شما از طریق کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده فراهم است.

. در سومین شیوه، می توانید به وسیله درج مشخصات فردی خود برای دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر خود اقدام بفرمایید.

البته در حال حاضر با توجه به فرا نرسیدن زمان توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون در هر حال حاضر امکان ارائه کلیه عکس ها و تصاویر را برای شما نداشتیم.

از این رو این نوشته در زمان توزیع کارت به روز رسانی می شود.

برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با نحوه دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون و یا نیاز به راهنمایی بیشتر در رابطه با دریافت این کارت با مشاوران مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

قبولی در آزمون فراگیر مرهون اطلاع دقیق از کتب درسی مورد مطالعه، خواندن انواع کتب کمک آموزشی و همین طور کمک گرفتن از مشاوری خبره جهت دریافت راهنمایی لازم است.

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۳

آیا از زمان انتشار کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر اطلاعی دارید؟ آیا می دانید چه زمانی باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر اقدام کنید؟

در رابطه با زمان انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که با توجه به زمان معمول برگزاری آزمون ارشد فراگیر یعنی در آذر ماه امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر پیام نور نیز در همین زمان برای داوطلبان وجود دارد.

نکته بسیار مهم این که، با دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر پیام نور می توانید مکان برگزاری آزمون را که بر روی آن درج شده است را مشاهده بفرمایید.

در رابطه با زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر در سال جاری باید بگوییم که در صورت پاک شدن جامعه از ویروس کرونا و کاهش تعداد مبتلایان زمان دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور در همان آذر ماه است.

برای اطلاع دقیق از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر در سال جاری با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید تا مشاوران ما تاریخ مشخص شده را خدمت شما اعلام کنند.

 

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر

ایران تحصیل با استفاده از سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر  امکان مشاهده این کارت را برای تمامی داوطلبان قرار داده است. تلاش مجموعه بزرگ ایران تحصیل ، تلاش در جهت ارائه بهترین خدمات به مشاورین عزیزان می باشد. کلیه سوالات شما عزیزان در رابطه با دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد توسط مشاورین ایران تحصیل قابل انجام خواهد بود.

مشاورین ما با در نظر گرفتن راه های پیشنهادی که جهت سهولت کار داوطلبان در نظر گرفته شده است، پیشنهاد می گردد و بنابراین امکان دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر پیام نور قابل دریافت خواهد بود. اقدام به موقع برای مشاهده کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر از مشکلات بعدی شما جلوگیری خواهد. زیرا با این کار، فرصت رفع ایرادات را از دست نخوهید داد.

جهت برقراری ارتباط با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز ، مشاورین ما آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند. همچنین برای اطلاع دقیق از زمان دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد ۱۴۰۳ و شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۳ نیز ، با برقراری این ارتباط امکان پذیر خواهد بود.

 

 

ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه پیام نور

شاید این سؤال برای شما هم مطرح شود که آیا امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر برای من وجود دارد یا خیر؟

در پاسخ باید بگوییم که در سال قبل زمانی برای ویرایش مندرجات و اطلاعات موجود در کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر در اختیار داوطلبان و متقاضیان شرکت در این آزمون قرار داده شد.

این ویرایش شامل مواردی همچون اطلاعات شخصی (همچون نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کد ملی) و همین طور اطلاعات تحصیلی داوطلبان (مانند معدل مقطع کارشناسی، سال فارغ التحصیلی کارشناسی) و همین طور ویرایش اطلاعات مربوط به سهمیه تعلق گرفته به داوطلب می شد.

اما در رابطه با امکان یا عدم امکان ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر در سال جاری هنوز اطلاعاتی در دست نیست و فعلاً نمی توان خبری قطعی از انجام آن داد.

برای اطلاع از این موضوع که آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی مندرج بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر برای داوطلبان وجود دارد یا خیر با مشاوران ایران تحصیل در تماس باشید. 

 

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر

ببینید دوستان عزیز در صورتی که هر یک از شما در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر ارشد متوجه وجود اشکالاتی در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد خود شدید می توانید برای رفع این مشکلات اقدام کنید.

حتی می پرسید چه اشکالاتی و چگونه می توانم برای برطرف کردن آن اقدام کنم؟

از میان اشکالاتی که ممکن است بر روی کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر شما وجود داشته باشد می توان به مواردی همچون اشکال در جنس و همین طور معلولیت اشاره کرد.

حتی ممکن است عکس مندرج بر روی کارت ورود به جلسه ارشد آزمون فراگیر شما متعلق به خودتان نباشد و اشتباهی در این زمینه رخ داده باشد.

در این زمان و بعد از اطلاع از این اشکالات شما می توانید به باجه های رفع نقص مراجعه بفرمایید و اقدامات لازم برای رفع این مشکلات را انجام دهید.

حتماً می پرسید این باجه های رفع نقص کجا هستند و چگونه می توانم از آدرس آن ها مطلع شوم؟

دوستان عزیز آدرس باجه های رفع نقص را می توانید بعد از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر کارشناسی ارشددر سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده بفرمایید.

برای اطلاع از آدرس دقیق باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر جهت آزمون پیش رو با مشاوران مجموعه ما در تماس باشید.

چگونه قبولی خود را در آزمون فراگیر ارشد تضمین کنم؟

آزمون فراگیر ورودی کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در میان داوطلبان ورود به این مقطع طرفداران زیادی دارد.

این موضوع از آن جایی نشأت می گیرد که اولاً این امر امکان آموزش غیرحضوری را برای داوطلب فراهم می کند و دوم این که فرد را از شرکت در کنکور سراسری ارشد معاف می کند.

اما دوستان عزیز برای قبولی و پذیرش در این آزمون مهم باید نکاتی چند را رعایت کنید تا به کمک آن ها قبولی را از آن خود کنید.

اولاً این که، دیگر حتماً‌ متوجه این موضوع مهم شده اید که منابع و کتبی که باید برای قبولی در آزمون فراگیر مطالعه کنید همان کتاب های منتشر شده در انتشارات دانشگاه پیام نور است و از منبع دیگری سؤال طرح نمی شود.

اما در این میان به یک موضوع مهم باید توجه داشته باشید. موضوعی که اگر از آن غافل شوید تمام زحمات شما به همین راحتی به باد فنا می رود.

حتماً می پرسید که این مسئله مهم چیست که تا این حد اهمیت دارد. جانم برایتان بگوید که این موضوع مهم تغییرات زیاد کتاب های انتشارات دانشگاه پیام نور است.

البته ممکن است این تغییر تنها در مندرجات کتب و منابع مورد مطالعه باشد و انتشارات و نویسنده همان موارد سابق باشند.

اما هر چه هست این معضل تغییر مداوم گریبانگیر کتب دانشگاه پیام نور را گرفته است و کاری هم از دست من و شما برنمی آید.

پس دوستان عاجزانه خواهش می کنم که قبل از شروع مطالعه حتماً حتماً از منابع مورد مطالعه مطمئن شوید و آن ها را از طریق کتاب فروش های معتبر و حتی مشاورانی خبره چک کنید.

مسلماً کار از محکم کاری عیب نمی کند و این چک کردن ها می تواند خیال شما را از مطالعه منبع درست مطالعه مطمئن کند.

مورد دیگر این که، حتماً برای مطالعه خود برنامه ریزی دقیق و کاربردی داشته باشید. برنامه ریزی که رؤیایی و غیر واقعی نباشد و از هر نظر با شرایط و روحیات شما سازگار باشد.

این برنامه ریزی را طوری طراحی کنید که نه این طور باشد که در انتهای روز از درس خواندن زیاد حتی نای حرف زدن نداشته باشید و نه این که فقط دو ساعت درس خوانده باشید.

به عبارت دیگر، ساعت های مطالعه شما منطقی باشد.

البته. در رابطه با مکانی که برای مطالعه انتخاب می کنید وسواس زیادی به خرج دهید. مثلاً‌ مطالعه جلوی تلویزیون و یا وسط مهمانی واقعاً‌ بازدهی لازم را ندارد.

جایی را برای مطالعه انتخاب کنید که کاملاً آرام و ساکت باشد تا سروصدا موجب بهم خوردن تمرکز شما نشود.

مورد بسیار مهم در زمان مطالعه تلفن همراه شماست. وسیله ای که از زمان هوشمند شدن آن خواب و خوراک را از دانشجویان و داوطلبان گرفته و تمام فکر و ذهن آن ها را به خود مشغول کرده است.

دوستان عزیز شما باید به فکر آینده تحصیلی خود باشید. در حال حاضر آزمون ارشد شما مهم تر است یا چت کردن با دوستانتان در تلگرام و واتس آپ و یا چک کردن گروه های خانوادگی و اینستاگرام؟

نه دوستان خدا وکیلی کدام مهم تر است؟

مسلماً آزمونی که برای شرکت در آن هزینه کرده اید و قصد دارید از طریق شرکت در آن و با کسب بهترین نمره وارد مقطع ارشد شوید مهم تر است.

از قضا دروس دانشگاه پیام نور تا جایی که من به عنوان یکی از دانشجویان این دانشگاه می دانم واقعاً‌ سخت هستند و از طرفی حجم کتاب ها هم معمولاً بالاست.

این کتاب ها را باید با دقت تمام و جزء به جزء خواند و به هیچ وجه نمی توانید سرسری از کنار مطالب مهم آن رد شوید. والا خبری از گرفتن حداقل نمره در آزمون ارشد فراگیر نیست.

پس حال که تصمیم خود را برای شرکت در آزمون ارشد فراگیر گرفته اید عزم خود را جزم کنید و دروس را با تمام وجود و با دقت تمام مورد مطالعه قرار دهید.

مورد مهم بعدی که می تواند قبولی شما را در آزمون ارشد فراگیر تضمین کند و موجب کسب نمره ای بالا برای شما شود کمک گرفتن از یک مشاور تحصیلی با اطلاعات و تجربه بالاست.

مشاوری که همه هم و غم خود را قبولی شما در این آزمون قرار دهد و هر آن چه که در رابطه با منابع، زمان برگزاری آزمون، نحوه ثبت نام، شیوه مطالعه دروس مختلف و علی الخصوص سؤالات مطرح شده در آن نیاز دارید را در اختیار شما بگذارد.

 

 

کدام رشته ارشد فراگیر مناسب من است؟

بحث انتخاب رشته دانشگاهی در تمامی مقاطع تحصیلی از جمله مقطع دکتری همواره از مهم ترین دغدغه های ذهنی داوطلبان و متقاضیان ورود به دانشگاه های مختلف از جمله دانشگاه پیام نور بوده است.

رشته های ارشد پیام نور در گروه های مختلفی از جمله علوم پایه، فنی مهندسی و همین طور علوم انسانی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و ثبت نامبه چشم می خورند.

رشته هایی که هر فرد با توجه به روحیات فردی، علاقه و شرایط خود می تواند آن ها را جهت تحصیل در دوره ارشد انتخاب کند.

اما باز هم داوطلبانی هستند که در زمان انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور و در صورت عدم تمایل به ادامه تحصیل در رشته مقطع کارشناسی خود سردرگم هستند و نمی دانند کدام رشته برایشان مناسب تر و بهتر است.

در این زمان بهترین کار استفاده از کمک مشاوری خبره در زمینه انتخاب رشته است.

مشاوری که بتواند شما را به سمت بهترین رشته تحصیلی کارشناسی ارشد پیام نور هدایت و راهنمایی کند و اطلاعاتی موثق و به روز را در رابطه با این رشته در اختیار شما دوستان عزیز داوطلب قرار دهد.

اگز شما هم هنوز در رابطه با انتخاب رشته تحصیلی مناسب به نتیجه نرسیده اید و نمی دانید کدام رشته برایتان بهترین است با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاورانی که هر اطلاعاتی که در رابطه با رشته های مختلف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار می دهند تا بدین ترتیب بتوانید بهترین را از میان لیست طول و دراز رشته های ارائه شده در ارشد فراگیر پیام نور انتخاب کنید.

 

 

جهت اطلاع از کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فراگیر ۱۴۰۳  و دریافت کارت ورود به جلسه فراگیر ارشد ، ویرایش اطلاعات و رفع نقص کارت از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

مطالب مرتبط

شهریه کاردانی دانشگاه آزاد

زمان آزمون فراگیر پیام نور

زمان برگزاری آزمون فراگیر پیام نور

شرایط ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور چه زمانی است؟

زمان انتشار کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر پیام نور در آذر ماه و قبل از برگزاری آزمون ارشد فراگیر است.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر پیام نور چگونه است؟

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر پیام نور از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می گیرد.

آیا امکان ویرایش کارت ورود به جلسه پیام نور برای داوطلبان وجود دارد؟

بله امکان ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون فراگیر ارشد برای داوطلبان و متقاضیان وجود دارد. برای اطلاع از زمان دقیق انجام این ویرایش با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ارشد بدون کنکور پیام نور

    ارشد بدون کنکور پیام نور 1403 + زمان، شرایط و رشته ها

    تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور یکی از گزینه‌ها برای افرادی است که قصد ادامه تحصیل در این مقطع را دارند. متقاضیان در صورت برخورداری از شرایط می‌توانند اقدام به ورود به این دانشگاه‌ها و تحصیل در...
  • حذف و اضافه دانشگاه پیام نور

    حذف و اضافه دانشگاه پیام نور + زمان بندی و قوانین 1403

    دانشجویانی که قصد دارند بعد از انتخاب واحد چند واحد درسی را حذف یا اضافه کنند می توانند در زمان مشخص شده‌ای از طریق سایت گلستان به آدرس osreg.pnu.ac.ir حذف و اضافه دانشگاه پیام نور را انجام دهند. معمولا زمان...
  • منابع درسی دانشگاه پیام نور

    منابع درسی دانشگاه پیام نور + لیست دروس | ایران تحصیل

    لیست منابع درسی دانشگاه پیام نور برای مقاطع تحصیلی مختلف اعلام شده است. متقاضیان و دانشجویان می‌توانند بسته به مقطع و رشته تحصیلی خود، منابع درسی خود را یافته و بر همان اساس هر ترم درسی را آغاز نمایند. آنها...
  • انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۳ + راهنما و کد دروس pnu.ac.ir

    انتخاب واحد دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری آغاز شد. دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌بایست پیش از آغاز هر نیمسال، در زمان مقرر انتخاب واحد خود را انجام دهند. این دسته از دانشجویان باید با...
تماس با مشاور