ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش ثبت نام تیزهوشان + سامانه ویرایش اطلاعات دانش آموز | ایران تحصیل

ویرایش ثبت نام تیزهوشان
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویرایش ثبت نام تیزهوشان آغاز شد. برای انجام تغییرات لازم می‌بایست به سامانه ویرایش اطلاعات دانش آموزان در زمان تعیین شده مراجعه کرد. داوطلبان دقت داشته باشند که امکان تغییر اطلاعات ثبت‌نام سمپاد در دو زمان وجود دارد. در صورتی که شما به هنگام ثبت‌نام متوجه اشتباهی در فرم ثبت‌نامی خود شدید، می‌توانید در همان زمان جهت ویرایش اقدام نمایید. همچنین در زمان صدور کارت نیز می‌توانید برای اصلاح ثبت‌نام تیزهوشان نیز اقدام نمایید.

نکته مهم اینکه امکان ویرایش و تغییر اطلاعات ثبت نام سمپاد برای برخی از اطلاعات موجود در فرم وجود نخواهد داشت و به عنوان مثال می‌توانید استان مورد تقاضای خود را ویرایش کنید؛ ولی امکان ویرایش اطلاعاتی همچون محل سکونت فعلی وجود ندارد.

 

اطلاعیه

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ویرایش اطلاعات سمپاد می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید. برای این کار می‌توانید به صورت 24 ساعته حتی در ایام تعطیل از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره) تماس بگیرید و علاوه بر دریافت آخرین خبرهای مربوط به آزمون سمپاد، مشاوره دریافت نمایید. فراموش نکنید کمک گرفتن از یک مشاوره باتجربه می‌تواند شما را به موفقیت برساند.

 

بررسی ویرایش ثبت نام تیزهوشان

هر ساله مرکز سنجش و پذیرش استعدادهای درخشان زمانی را برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون تیزهوشان در نظر می‌‌گیرد. از این رو تمامی افرادی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند، باید در زمان ثبت‌نام تمامی مراحل مورد نیاز را طی کنند تا نام آن‌ها به عنوان داوطلبان شرکت در آزمون ثبت گردد.

افرادی که برای ثبت نام تیزهوشان اقدام می‌نمایند، ممکن است در تاریخ‌های اعلام شده موفق به طی کردن تمامی مراحل نشوند که در این صورت می‌توانند در مهلت‌های تمدیدی ثبت‌نام کنند.

به علاوه گروه دیگری افرادی هستند که ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند؛ اما اطلاعات را اشتباه وارد کرده و یا ناقص ثبت نموده‌اند که این برای این افراد نیز بازه‌ای برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان در نظر گرفته خواهد شد. اگر شما نیز جزء این دسته افراد هستید نگران نباشید زیرا در ادامه تمامی شرایط و مراحل آن را بررسی خواهیم کرد.

بررسی ویرایش نام نویسی امتحان سمپاد

اطلاعیه

برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان 1403-1402 نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه نیست و می توانید با استفاده از سامانه آن در تاریخ 15 الی 25 فروردین اقدام نمایید.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم

یکی از مشکلاتی که در رابطه با ثبت نام آزمون تیزهوشان خصوصاً برای آن دسته از داوطلبانی که انجام امور ثبت نام تیزهوشان خود را به مراکز کافی‌نت‌ها می‌سپارند این است که اشتباهاتی در ورود اطلاعات آنها و یا تکمیل فرم ثبت نام وجود دارد. با توجه به تکرار اشتباهات سامانه تیزهوشان امکان ویرایش اطلاعات را به کلیه داوطلبان که ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند فراهم نموده است.

لازم به ذکر است که امکان ویرایش اطلاعات تنها در زمان خاصی امکان‌پذیر است، بنابراین در صورتی که داوطلبان در زمان تعیین شده اقدام نکنند امکان تصحیح آن وجود نخواهد داشت. در دو زمان شما امکان ویرایش را خواهید داشت. چنانچه به هنگام ثبت‌نام متوجه این اشتباه شده باشید می‌توانید در همان زمان برای تصحیح آن اقدام نمایید.

در صورتی که پس از تکمیل ثبت‌نام متوجه اشتباهات خود و ورود آن شدید، می‌توانید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایید. دقت داشته باشید که مواردی از جمله انتخاب استان، شهر مقصد و اولویت‌های انتخابی برای متقاضیانی که ثبت‌نام خود را با پرداخت هزینه تکمیل نموده‌اند امکان‌پذیر خواهد بود.

بنابراین چنانچه ثبت‌نام شما تکمیل نشده باشد، قادر به انجام سایر اقدامات نخواهید بود. توجه داشته باشید تاریخ 15 الی 25 فروردین برای پایه‌های ششم به هفتم و نهم به دهم تعیین شده است.

 

اطلاعیه

توجه داشته باشید ویرایش برای افرادی امکان پذیر است که اطلاعاتی از قبیل استان، شهر مقصد و اولويت‌ های انتخابی خود را به همراه هزینه نهایی کرده اند.

زمان تصحیح اطلاعات نام نویسی برای سمپادی ها

برای اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان بر روی لینک کلیک کنید.

بررسی اطلاعات قابل و غیر قابل ویرایش ثبت نام تیزهوشان

در هنگام تغییر اطلاعات ثبت نام سمپاد برخی از اطلاعات را نمی‌توان ویرایش کرد، لذا باید در هنگام وارد کردن اطلاعاتی چون نام، نام خانوادگی، کد ملی، نوع مدرسه و استان محل سکونت دقت کرد؛ چراکه این موارد نام برده شده قابل تغییر نمی‌باشند. اما لازم به ذکر است که مواردی مانند اولویت‌های انتخابی، شهرستان مورد تقاضا و همچنین نام استان قابل ویرایش هستند.

کال تو اکشن تماس

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

نحوه تغییر اطلاعات ثبت نام سمپاد

چنانچه مایل به تغییر اطلاعات ثبت نام سمپاد خود می‌باشید، می‌توانید از طریق سامانه استعداد درخشان اقدام نمایید. دقت داشته باشید که لینک ویرایش داوطلبان پایه هفتم و دهم متفاوت نبوده و به همین دلیل لازم نیست برای هریک از مقاطع به صورت جداگانه اقدام نمایید. در ادامه مراحل مورد نیاز را به صورت تصویری توضیح خواهیم داد.

راهنمای تصویری ویرایش ثبت نام تیزهوشان

✔ برای اصلاح ثبت نام تیزهوشان در اولین قدم لازم است به سامانه my medu.ir مراجعه کرده و نقش خود را به عنوان دانش آموز مورد انتخاب قرار دهید. سپس می‌بایست در قسمت‌های تعیین شده کد ملی و شش رقم سریال شناسنامه خود را وارد کرده و سپس بر روی گزینه “ورود” کلیک نمایید.

مرحله 1 ویرایش ثبت نام تیزهوشان

✔ پس از انجام مراحل فوق به میز کار خود وارد شده و پایه مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب پایه مورد نظر نوبت به تکمیل فرم مربوط به آزمون سمپاد می‌رسد.

مرحله 2 ویرایش ثبت نام تیزهوشان

✔ نکته مهم اینکه دانش آموزان دوره دوم متوسطه لازم است اولویت‌های خود را به درستی و با دقت انتخاب کنند زیرا پس از تکمیل فرایند ثبت‌نام ، به هیچ وجه امکان تغییر و جابه جایی اولویت های انتخابی و رشته تحصیلی برای این افراد وجود ندارد.

✔ پس از گذراندن مرحله قبل، روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

مرحله 3 ویرایش ثبت نام تیزهوشان

 

اطلاعیه

از ویژگی‌های مهم عکس آزمون سمپاد این است که عکس مورد بارگذاری باید مربوط به سال جاری دانش آموز باشد و در صورت استفاده از تصاویر قدیمی یا تصویر فردی غیر از دانش‌آموز شرکت‌کننده، داوطلب از شرکت در آزمون محروم می‌شود و با وی برخورد خواهد شد.

 

✔ در این مرحله اطلاعاتی که اشتباه وارد شده را تصحیح کرده و در نهایت بر روی گزینه “ثبت اطلاعات” کلیک کنید.

مرحله 4 ویرایش ثبت نام تیزهوشان

 

اطلاعیه

مسئولیت تمامی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و در صورت تخلف در ورود اطلاعات ثبت نام او بی اثر خواهد شد.

 

✔ در مرحله بعد توافق نامه را تایید کرده و رسید ثبت‌نام خود را دریافت کنید.

مرحله 5 ویرایش ثبت نام تیزهوشان

 

برای دریافت نتایج اعتراض به آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی بر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام مجدد آزمون تیزهوشان

برخی از دانش آموزان ممکن است به دلایل مختلف از ثبت نام جامانده و به همین دلیل امکان نام نویسی را نداشته باشند. در صورتی که متقاضیان شرکت در آزمون مایل به ثبت نام باشند مهلت مجددی در اختیار آنها قرار داده خواهد شد. بنابراین جاماندگان از ثبت‌نام می توانند در این زمان مجدداً  اقدامات لازم را به انجام برسانند و اصلاح ثبت نام تیزهوشان خود را انجام دهند.

چنانچه مایل به ثبت نام در مدارس تیزهوشان می‌باشید توصیه می‌کنیم که ابتدا دفترچه راهنما را به خوبی مطالعه نمایید. پس از اطلاع از شرایط ظرفیت پذیرش آزمون، به سامانه وارد شده و اقدامات لازم را به انجام برسانید. توجه داشته باشید ثبت نام شما زمانی به پایان خواهد رسید که کد رهگیری را دریافت کرده باشید. فراموش نکنید این کد برای ورود به مراحل بعدی الزامی می‌باشد؛ بنابراین بهتر است آن را یادداشت کرده یا پرینت بگیرید.

جاماندگان از ثبت نام برای اطلاع از زمان ثبت درخواست مجدد می توانند با کارشناسان ما در ارتباط باشند. همچنین در صورتی که سوالی در رابطه با ثبت نام دارید و یا مایل به انجام ویرایش ثبت نام تیزهوشان توسط کارشناسان ما می باشید می توانید پس از برقراری ارتباط  انجام کلیه امور را به ما بسپارید. همچنین امکان دریافت سوالات آزمون تیزهوشان برای تمامی داوطلبان فراهم شده است.

 

اطلاعیه

لازم به توجه است که برای ویرایش ثبت نام تیزهوشان تاریخ 15 تا 25 فروردین ماه 1402 تعیین شده بود.

ثبت نام مجدد آزمون تیزهوشان

برای ورود به سامانه سنجش و پذیرش تکمیل ظرفیت هشتم سمپاد بر روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط پذیرش در مدارس تیزهوشان

شرایط پذیرش در مدارس تیزهوشان

کلیه دانش آموزانی که دارای شرایط زیر باشند می‌‌توانند در مدارس تیزهوشان پذیرفته شوند:

  1. پذیرش دانش‌آموزان برای ورود به دبیرستان دوره‌های اول استعدادهای درخشان تنها بر اساس نتیجه سنجش آن‌ها خواهد بود.
  2.  داوطلبان می‌توانند انتخاب دبیرستان استعداد درخشان مورد نظر خود را با توجه به محل سکونت و یا ناحیه و منطقه آموزش و پرورش انجام دهند.
  3.  با توجه به اینکه سنجش داوطلبان بر اساس منطقه آموزشی محل تحصیل آن‌ها می‌باشد، به همین دلیل داوطلبانی که در خارج از کشور سکونت دارند برای سنجش لازم است در مدارس ایرانی خارج از کشور حضور یابند.
  4.  در برخی از شهرستان‌ها که دارای چندین دبیرستان دوره اول استعداد درخشان می‌باشند داوطلبان امکان انتخاب مدرسه و دبیرستان این شهرستان را خواهند داد و می‌توانند دبیرستان دوره اول استعداد درخشان را به ترتیب اولویت در تقاضای مورد نظر خود انتخاب نمایند.
  5. در صورتی که مدارس شهرهای مختلف را بر اساس اولویت‌های سه گانه شهر و مدرسه انتخاب نموده‌اید ملاک پذیرش و یا عدم پذیرش بر اساس اولویت‌های انتخابی شما خواهد بود.
  6.  پذیرش داوطلبان مدارس ایرانی خارج از کشور تنها بر اساس حوزه‌های سنجش داخل کشور انجام خواهد شد.
  7.  دانش‌آموزان دوقلو یا چند قلو همسان ورودی مدارس استعداد درخشان در صورت کسب امتیاز حداقل ۸۰ آخرین رتبه پذیرفته شده می‌توانند بر اساس اولویت انتخاب علاوه بر ظرفیت در نظر گرفته شده ثبت نام نمایند.
  8. دانش آموزان همسان لازم است بر اساس اولویت های انتخابی خود که مشابه یکدیگر می باشند اقدام نمایند.
  9.  چنانچه یکی از دوقلوهای همسان در ردیف پذیرفته شدگان قرار گیرد امکان قبولی همزاد دیگر در اولویت های انتخابی خود یا بهبود اولویت ها در صورتی فراهم خواهد شد که امتیاز کسب مدرسه قبولی جدید بالاتر از امتیاز مدرسه محل قبولی همزاد اول نباشد.

 

برای دریافت منابع آزمون تیزهوشان هفتم به هشتم بر روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

مهم ترین اخبار مرتبط با اصلاح ثبت نام تیزهوشان

قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 1403-1402

✅ اطلاعیه 9 فروردین 1402

در این خبر آمده بود که دفترچه راهنمای ثبت نام دانش آموزان منتشر شده و هر دو مقطع ششم و نهم می توانند برای دانلود دفترچه به لینک قرار داده شده مراجعه نمایند.

✅ اطلاعیه 15 اسفند 1402

در این تاریخ نیز دستور العمل نحوه ثبت نام دانش آموزان برای آزمون تیزهوشان ابلاغ شده بود که جزییات آن به شرح زیر است :

بر اساس این دستورالعمل، تمام فرآیندها، اعم از ثبت نام اینترنتی داوطلبان، صدور اقلام پیش از آزمون، چاپ، بسته بندی و ارسال دفترچه های سوالات بر اساس حوزه بندی، تصحیح پاسخ برگ ها، اعلام نتایج و پاسخگویی به درخواست های تجدید نظر، به صورت ستادی و متمرکز صورت می گیرد.

در این دستورالعمل آمده است، مسئولیت برگزاری دقیق و مطلوب این آزمون ها در استان بر عهده مدیرکل آموزش و پرورش می باشد.

✅ اطلاعیه زمان برگزاری آزمون

زمان برگزاری آزمون پایه هفتم مدارس استعداد‌های درخشان ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه اول تیر و تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعداد‌های درخشان ساعت ۹ صبح روز جمعه دوم تیر می باشد.

مهم ترین اخبار مرتبط باتغییر اطلاعات ثبت نام سمپاد

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش کردیم تا در رابطه با نحوه ویرایش ثبت نام تیزهوشان مطالبی را ارائه نماییم. این مطالب شامل زمان ثبت نام و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام سمپاد بود که گفتیم اصلاح ثبت نام تیزهوشان تنها در زمان تعیین شده امکان پذیر است و پس از آن این امکان وجود ندارد.

امیدواریم این مقاله برای شما همراهان گرامی مفیده واقع شده باشد. اما چنانچه در انجام مراحل مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون سمپاد و اصلاح ثبت نام تیزهوشان با مشکلی مواجه شدید و یا سوالی داشتید می توانید از تلفن ثابت به صورت 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل با شماره 9099075307 (بدون پیش شماره) تماس بگیرید.

همچنین می‌توانید سوال یا مشکل خود را به صورت کامنت در انتهای این مطلب برای ما بنویسید تا کارشناسان ایران تحصیل در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما پاسخ دهند.

 

 

برای دریافت فایل PDF مقاله ویرایش ثبت نام تیزهوشان کلیک کنید.

 

 

5/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چه زمانی می توان برای ویرایش ثبت نام آزمون سمپاد اقدام نمود؟

در زمان انجام ثبت نام می توانید اطلاعات خود را ویرایش نمایید و همچنین در زمان صدور کارت نیز این امکان وجود دارد.

آیا در زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام سمپاد امکان تغییر محل سکونت وجود دارد؟

خیر. تنها اطلاعاتی که مربوط به اولویت بندی می باشد قابل ویرایش خواهند بود.

چه زمانی ویرایش ثبت نام آزمون سمپاد به اتمام می رسد؟

زمانی که کد رهگیری را دریافت نمودید، در واقع کار شما به پایان رسیده است.

 

نظرات

70 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش ثبت نام تیزهوشان + سامانه ویرایش اطلاعات دانش آموز | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo حامی گفت:

    الان که دیگه آزمون گذشته نمیشه اطلاعات ثبت نام رو تغییر داد ؟ شماره ملی اشتباهه تو سیستم تیزهوشان از بیخ و بن هم اشتباهه میترسم تو ثبت نام ببه مشکل بخورم

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام ئوست عزیز شما دقیقا کجا ثبت نام انجام دادید که اطلاعاتتون اشتباه هست؟ اطلاعات هویتی شما از قبل در سامانه ی سیدا موجود میباشد و امکان ندارد کد ملی اشتباه باشد

  2. Avatar photo طاها گفت:

    باسلام.زمان ثبت نام مافقط بک مدرسه انتخاب کردبم و اولویت ووم وسوم قابل انتخاب نبود .الآن کاری میشه کرد؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر متاسفانه امکان پذیر نمیباشد

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)