ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۶
  • تاریخ بروزرسانی: ۳ مهر ۱۴۰۲
اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای 
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون حضور داشته اند، می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون ادواری فنی به نشانی portaltvto.com  نسبت دریافت نتیجه خود اقدام نمایند. گفتنی است که با توجه متفاوت بودن زمان برگزاری آزمون هر کدام از رشته ها، لازم است که متقاضیان متناسب با تاریخ اعلام نتایج رشته خود به سامانه مذکور مراجعه نمایند.

در ادامه با نحوه دریافت نتایج، مهلت اعتراض، نمره قبولی و صدور گواهینامه توضیح خواهیم داد. اما چنانچه می خواهید در مورد نحوه کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و عملی، و همچنین جزئیات برگزاری آزمون اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می توانید با مشاوران خبره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

 

جهت اطلاع از زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون کتبی ادواری فنی حرفه ای از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون کتبی ادواری فنی حرفه ای

 

زمان اعلام نتایج آزمون کتبی ادواری فنی حرفه ای

 

سازمان فنی و حرفه ایی به منظور ایجاد یک فرصت مناسب برای افراد دارای مهارت، دو نوع آزمون را به صورت هماهنگ و ادواری برگزار کرده و به شرکت کنندگانی که نمره حد نصاب را کسب نموده باشند، گواهینامه اعطا می کند. زمان اعلام نتایج آزمون ادواری که در اینجا مورد بحث ما است، حدود 10 الی 15 روز پس از برگزاری هر آزمون می باشد.

نکته مهم آن است که این آزمون رشته های مختلف در زمان های متفاوتی برگزار می شود. به طوری که، سازمان فنی و حرفه ایی در طول سال 9 مرحله آزمون دارد. بنابراین، نمی توان تاریخ مشخصی را برای ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای  و دریافت نمره مکتبسه معرفی کرد.

در حال حاضر تاریخ دقیق مشاهده اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای  سال ۱۴۰۳ به دلیل وضعیت کرونایی و تغییرهای احتمالی مشخص نشده است. اما برای کسب اطلاع از تاریخ دقیق مشاهده اعلام نتایج آزمون کتبی ادواری فنی حرفه ای  می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

 

 

برای آگاهی از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ادواری فنی حرفه ای وارد لینک مربوطه شوید

 

 

سامانه اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای

داوطلبانی که منتظر دریافت نتیجه آزمون ادواری هستند، نیازی به مراجعه حضوری به هیچ نهاد نداشته و تنها بایستی از طریق سایت اعلام نتایج آزمون ادواری فنی اقدام نمایند.

کاربران این سامانه می توانند به انجام موارد مختلفی همچون دریافت کارت ورود به جلسه، اعلام نتایج آزمون ادواری ، صدور و استعلام گواهینامه، خرید کارت، و … بپردازند.

همچنین، به تازگی نسخه اندروید پورتال سازمان فنی و حرفه ایی نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است و بدین ترتیب، ورود به این سایت آسان تر از گذشته شده است.

در هر نوبت از اعلام نتایج آزمون ، اداراه کل هر استان به طور جداگانه نتایج را بر روی سامانه مذکور قرار می دهد. به همین دلیل، همزمان با انتشار کارنامه ها، داوطلب می تواند پس از ورود به سایت اعلام نتایج آزمون ادواری فنی ، پس از مراجعه به بخش مورد نظر، لیست استان هایی که نتایج را منتشر کرده اند را به رنگ قرمز مشاهده کنند.

البته، امکان دارد که برخی از شهرها زودتر یا دیرتز از سایرین نتیجه را در دسترس کارآموز قرار دهند. به همین دلیل، اگر اسم استان یا شهری که شما در آن امتحان داده اید در لیست موجود نبود، بایستی منتظر بمانید.

 

 

اگر می خواهید از زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ادواری فنی و حرفه ای مطلع شوید، وارد لینک شوید

 

 

نحوه ورود به سامانه اعلام نتایج آزمون ادواری 

در سامانه اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای منوهایی تعبیه شده است که با ورود به آن به راحتی کارآموزان به راحتی می توانند نتیجه خود را مشاهده نمایند. در ادامه مراحل برای این منظور را شرح می دهیم.

 

  • وارد کردن آدرس سایت اعلام نتایج آزمون ادواری فنی به نشانی portaltvto.com  و انتخاب منوی ” نتایج آزمون ” از قسمت بالای صفحه

 

 

سامانه زمان اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای

 

  • در کادر سبز رنگ ابتدا سال برگزاری آزمون کتبی، و نوع آزمون را انتخاب نموده و بر روی دکمه ” جستجو ” کلیک کنید.

 

سایت زمان اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای

 

 

  • جدولی برای شما به نمایش درخواهد آمد که باید از میان آن ها آزمونی که در آن شرکت نموده اید را انتخاب کنید.

 

 

اعتراض به نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای

 

 

  • در کادری که برای شما به نمایش در می آید، اطلاعات خواسته شده اعم از نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی و کد امنیتی را وارد نمایید. سپس دکمه ” نمایش نتیجه ” را بزنید.

 

 

برای آگاهی از بهترین رشته فنی حرفه ای از نظر بازار کار وارذ لینک مربوطه شوید 

 

 

نمره قبولی در آزمون ادواری فنی حرفه ای

برای بسیاری از متقاضیان مهم است که بدانند در هنگام اعلام نتایج آزمون ادواری چه نمره ایی را کسب کرده اند. باید خدمت این عزیزان عرض کنیم که نمره قبولی در آزمون های کتبی و عملی 100 می باشد.

در این میان اگر داوطلب در آزمون کتبی موفق به کسب حداقل نمره 50 شود، قبول محسوب می شود. برای آزمون عملی نیز حداقل نمره بایتسی 70 باشد. این بدان مفهوم است که نمره آزمون کتبی فردی زیر 50 باشد، مردود محسوب شده و مجاز به شرکت در آزمون عملی نخواهد بود.

اگر در مورد تاثیر کلی آزمون کتبی و عملی کنجکاو باشید، خوب است بدانید که ضریب وزنی آزمونی کتبی 25% و ضریب وزنی آزمون عملی 75% می باشد. در نهایت، نمرات بدست آمده با یکدیگر تلفیق شده و در سامانه اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای  به صورت واحد در اختیار کارآموز قرار می گیرد.

 

 

چنانچه می خواهید اطلاعات کامل را در مورد ثبت نام دانشجویان فنی حرفه ای دریافت نمایید، وارد لینک شوید

 

 

قوانین مربوط به مردودشدگان آزمون ادواری فنی حرفه ای 

احتمالا این سوال برای برخی از کارآموزان مطرح شود که در صورت مردود شدن چه باید کرد. در پاسخ باید گفت که مردود شدن در دو مرحله از آزمون امکانپذیر است.

چنانچه فردی در هنگام مراجعه به سامانه اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای ، متوجه شود که نمره کتبی او کمتر از 50 بوده است، می بایست برای آزمون بعدی مجددا ثبت نام کرده و وجه لازم برای نام نویسی را واریز کند. این فرد تنها در صورتی که بتواند نمره حد نصاب آزمون کتبی را اخذ نماید می تواند در آزمون عملی شرکت کند.

همچنین، اگر کارآموز از مرحله کتبی به مرحله شفاهی عبور کرد، اما نمره وی کمتر از 70 بود، لازم است که مجددا در آزمون عملی شرکت نماید.

بعلاوه، اگر داوطلب موفق شود برای آزمون های کتبی و عملی به ترتیب نمرات 50 و 70 را کسب کرده، اما معدل او 70 نشود، بایستی یک بار دیگر در ازمون عملی شرکت کرده و معدل 70 را اخذ نماید.

توجه داشته باشید که کارآموزانی که در مرحله مردود شناخته می شوند، حداقل باید تا شش ماه پس از اعلام نتایج قطعی آزمون ادواری منتظر بمانند و در بمحض شروع ثبت نام، فرایند نام نویسی را انجام دهند.

 

 

برای آشنایی با نحوه ورود به سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای لینک قرمز را انتخاب کنید

 

 

اعتراض به نتایج آزمون ادواری چگونه است؟

ممکن است برخی از متقاضیان پس از اعلام نتایج آزمون ادواری نسبت به نتیجه خود ناراضی بوده و یا آن را منصفانه ندانند.

این سازمان شرایطی را فراهم آورده است تا این عزیزان، اعتراض خود را به ثبت برسانند. برای این کار، بایستی ابتدا به سامانه اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای  استان خود مراجعه کرده و فرم اعتراض ویژه آزمون های ادواری را تکمیل نمود.

در این فرم، مواردی همچون نام، نام خانوادگی، شماره شناسنامه، کدملی، کد داوطلبی، رشته، کد استاندارد، شماره پرونده، حوزه آزمون، زمان آزمون، شماره صندلی، تلفن، موبایل، موارد و دلایل اعتراض باید قید گردد. مراکز یا آموزشگاه ها پس از دریافت اعتراض، آن را بررسی کرده و سپس به صورت مکتوب برای حوزه سنجش و ارزیابی اداره کل هر استان ارسال می کنند.

زمان اعتراض به نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای نیز معمولا 3 روز پس از اعلام نتایج آزمون کتبی است. البته امکان اعتراض به نتایج عملی وجود ندارد و تنها می توان به نتایج کتبی اعتراض کرد.

علاوه بر این، هر داوطلب تنها یک بار می تواند به نتایج اعتراض کند و حتی اگر برای بار دوم در آزمون شرکت نماید، به هیچ وجه حق اعتراض نخواهد داشت.

 

 

جهت آشنایی با شرایط ورود به دانشگاه فنی و حرفه ای وارد لینک قرمز شوید

 

 

دریافت گواهینامه پس اعلام نتایج آزمون ادواری 

برای افرادی که در هر دو آزمون کتبی و عملی پذیرفته شده اند، گواهینامه ایی صادر می شود که برای کار در بسیاری از مراکز و نهادها دارای اعتبار می باشد.

داوطلبان لازم است برای دریافت این گواهینامه مجددا به سامانه اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای به نشانی portaltvto.com  مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه خواسته شده، آن را دریافت کنند.

گواهینامه های فنی و حرفه ایی، به طور معمول حدود یک ماه پس از اعلام نتایج قطعی آزمون صادر می شوند. به همین خاطر توصیه می شود که حتما برای دریافت به موقع آن اقدام نمایید.

 

 

اگر می خواهید از زمان اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای آگاه شوید، بر روی لینک کلیک نمایید 

 

 

خلاصه مطالب

در این مقاله به زمان و نحوه ورود به سایت اعلام نتایج آزمون ادواری فنی پرداختیم و مشاهده کردیم که معیار قبولی آزمون کتبی و عملی چیست و چگونه می توان اعتراض خود را به نتایج ثبت نمود.

اگر می خواهید ضمن اطلاع از جدیدترین اخبار و اطلاعات مربوط به ثبت نام و اعلام نتایج، با نمونه سوالات و شیوه قبولی در این آزمون های هماهنگ و ادواری فنی حرفه ای آشنا شوید، با تیم ایران تحصیل در رتباط باشید. همکاران ما در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب آماده ارائه هر گونه راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

 

 

به منظور آگاهی از تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون کتبی ادواری فنی حرفه ای رشته و استان خود از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

9099075307 تماس از سراسر کشور و 9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب حتی ایام تعطیل

 

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای چه زمانی است؟

به دلیل اینکه آزمون رشته های مختلف زمان متفاوتی دارد، زمان اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای هر کدام از رشته متفاوت است. برای اطلاع می توانید با کارشناسان ایرا تحصیل در ارتباط باشید.

آدرس سامانه اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای چیست؟

داوطلبان می توانند برای دریافت نتیجه خود به سایت portaltvto.com مراجعه فرمایند.

برای دریافت نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای چه مراحلی باید طی گردد؟

متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله حاضر همه مراحل مورد نیاز برای دریافت نتیجه آزمون ادواری خود اقدام نمایند.

نمره قبولی در آزمون ادواری فنی حرفه ای چند است؟

در این مقاله همه توضیحات مربوط به نمره قبولی و مردودی در آزمون ادواری داده شده است. 

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «اعلام نتایج آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo Fatemeh gheysari گفت:

    سلام .من در ازمون ادواری شرکت کردم و دقیقا همه سوالات را پاسخ دادم انقدر خونده بودم که امکان نداره زیر ۸۵بگیرم ولی موقع اعلام نتایج دیدم زده -۱.۰۰ و مردود ،از تعجب نمی دونم چکار کنم ،من خیلی وقت گذاشتم و شک ندارم قبول میشدم اخه چرا باید امتحان انلاین را اشتباه نتیجه را اعلام کنن

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.احتمالا نمره برگه شما را تقلب محسوب کرده اند.به آموزشکده فنی حرفه ای مراجعه حضوری داشته باشید.

  2. Avatar photo هاجر رمضانی گفت:

    باسلام وخسته نباشی خواهشاً نتایج را زود به زود زحمت بکشید ارسال کنید دق مرگ میشیم و درضمن اسم کتاب برای کسانی که ادواری آزمون دارند داخل سایت معرفی کنید و داخل همان کتاب سوال مطرح بشه ممنون

    1. Avatar photo fathollahi گفت:

      سلام تمامی اطلاعیه های آزمون ادواری فنی حرفه ای از طریق خود سازمان اعلام میشود

  3. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام در آزمون ادواری شرکت کردم از 50 تا سوال 42 تا سوال را به طور مطمئن صحیح زدم که حتی 42 تا سوال را بعد آمدم مطابق با کتاب تست کردم و 8 سوال یادم نیامد که شک ندارم از 100 نمره حداقل 85 بگیرم اما در سایت رفتم حتی یک نمره هم نگرفتم و نوشته مردود از تعجب نمیدونم چکار کنم هیچ جایی نیست که بیان حساب کننن پایخ نامم را بیارن دوباره چک کننن حاظرم شرط ببندم با کل زندگیم که سیستم اشتباه کرده اینو مطمئنم لطفن پایخ بدید ممنون میشم

    1. Avatar photo mohammadi گفت:

      سلام وقت به خیر
      برای اعتراض به نتایج آزمون ادواری از طریق مرکز فنی حرفه ای خود پیگیری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور