ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین منابع کنکور ریاضی ۱۴۰۳

منابع کنکور ریاضی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

لیست منابع کنکور ریاضی ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با لیست منابع کنکور ریاضی می توانند اقدامات لازم را برای مطالعه دروس انجام دهند. منابع آزمون سراسری گروه ریاضی فیزیک در دو دسته عمومی و همین طور اختصاصی قرار می گیرند. این شناخت منابع می تواند به داوطلب در داشتن برنامه ریزی دقیق درسی کمک کند.

 

با توجه به این که کسب اطلاعاتی در رابطه با منابع کنکور ریاضی در قالب منابع اختصاصی و عمومی برای هر یک از داوطلبان این آزمون سراسری الزامی است در نتیجه یاری خواستن از مشاوری کاردان و خبره الزامی و مهم است. برای سهولت آشنایی دقیق با منابع کنکور ریاضی فیزیک می توانید با تیم مشاوره حرفه ای و ماهر در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

 

 

برای اطلاع از بهترین و جامع ترین منابع مورد استفاده برای داوطلبان کنکور گروه ریاضی فیزیک از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

منابع آزمون سراسری ریاضی در دروس تخصصی و عمومی نظام قدیم و نظام جدید متفاوت است.

 

 

منابع ریاضی

 

 

اهمیت شناخت منابع کنکور ریاضی فیزیک چیست؟

کنکور سراسری از جمله آزمون گروه ریاضی یکی از آن آزمون هایی است که با قبولی در آن می توانید به بهترین رشته و دانشگاه راه پیدا کنید.

اما برای قبولی به مراتب نیاز به داشتن بهترین و کامل ترین منابع ریاضی فیزیک دارید. منابعی جامع و کامل که می توانند تمامی نیازهای آموزشی شما را برآورده کنند.

در واقع، بدون داشتن بهترین منابع ریاضی نمی توانید برنامه ریزی عالی و بی عیب و نقصی را برای درس خواندن خود انجام دهید و به موفقیت  برسید.

 

 

برای اطلاع از بهترین منابع کنکور زبان بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

آیا با لیست منابع کنکور ریاضی در دروس عمومی و تخصصی آشنایی دارید؟

لیست منابع عمومی و اختصاصی ریاضی هر ساله در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می شود.

البته دقت داشته باشید که در هر سال برگزاری کنکور ریاضی شاهد انتشار منابع در قالب منابع نظام قدیم و جدید بودیم.

اما برای کنکور سال آینده به دلیل ایجاد تغییراتی در نحوه برگزاری کنکور سراسری یعنی حذف نظام قدیم و برگزاری آزمون تنها برای داوطلبان نظام جدید دیگر خبری از انتشار منابع برای داوطلبان نظام قدیم نیست و در دفترچه کنکور تنها می توانید منابع کنکور نظام جدید را مشاهده بفرمایید.

در ادامه برای آشنایی بیشتر شما با لیست منابع آزمون سراسری گروه ریاضی در خدمتتان هستیم.

 

 

منابع دروس عمومی کنکور ریاضی فیزیک
نام درس اسم کتاب کد درس پایه تحصیلی
 

زبان انگلیسی

انگلیسی 3 112230 دوازدهم
انگلیسی 2 111230 یازدهم
انگلیسی 1 110230 دهم
 

 

 

فرهنگ و معارف اسلامی

دین و زندگی 3 112204 دوازدهم
دین و زندگی 2 111204 یازدهم
دین و زندگی 1 110204 دهم
 

 

               عربی

عربی زبان قرآن 3 112206 دوازدهم
عربی زبان قرآن 2 112206 یازدهم
عربی زبان قرآن  1 111206 دهم
 

زبان و ادبیات فارسی

فارسی 3 122201 دوازدهم
فارسی 2 122201 یازدهم
فارسی 1 122201 دهم

 

 

منابع دروس تخصصی کنکور ریاضی فیزیک
نام درس اسم کتاب کد درس پایه تحصیلی
 

شیمی

شیمی 3 112210 دهم
شیمی 2 112210 یازدهم
شیمی 1 110210 یازدهم
 

فیزیک

 

 

فیزیک 3 112209 یازدهمی
فیزیک 2 111209 دوازدهم
فیزیک 1 110209 دوازدهم
 

 

ریاضیات

 

 

 

هندسه 1 112215 دوازدهم
هندسه 2 112213 دهم
آمار و احتمال 111214 یازدهم
حسابان 1 111214 دوازدهم
حسابان 2 111215 دهم
هندسه 3 111213 یازدهم
ریاضیات گسسته 110213 دوازدهم

 

 

آیا با بهترین منابع و کتب کمک درسی کنکور ریاضی آشنایی دارید؟

تمامی داوطلبان گروه ریاضی فیزیک از همان زمانی که قصد شروع مطالعه و درس خواندن برای کنکور را دارند به فکر تهیه بهترین منابع  ریاضی و کتب کمک درسی هستند که از هر جهت عالی و کامل باشد و بتواند نیازهای درسی آن ها را برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت به خوبی برآورده کند.

آیا می دانید بهترین منابع ریاضی و کتب کمک درسی که برای قبولی در این آزمون مهم نیاز دارید کدام ها هستند؟

آیا می دانید رتبه های برتر کنکور ریاضی از کدام منابع درسی برای رسیدن به هدف خود یعنی قبولی در یکی از بهترین رشته و دانشگاه ها استفاده کرده اند؟

در ادامه این نوشته با ذکر شماری از بهترین منابع ریاضی و کتب کمک درسی در دروس عمومی و اختصاصی این گروه آزمایشی در خدمت شما  هستیم.

 

 

برای دانلود بهترین منابع کنکور هنر بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

بهترین منابع کمک درسی کنکور ریاضی

 

 

 منابع کمک درسی درس فیزیک رشته ریاضی

در این بخش قصد داریم چند نمونه از کتب کمک آموزشی در درس فیزیک از گروه آزمایشی ریاضی فیزیک را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

کتبی که شاید بتوان آن ها را جزء برترین منابع مورد استفاده رتبه های برتر کنکور ریاضی نامید و با مطالعه درست و مفهومی آن ها می توانید موفقیت در آزمون این گروه آزمایشی را از آن خود کنید.  

 

 

. کتاب خیلی سبز فیزیک

کتاب خیلی سبز فیزیک کتابی است که با داشتن درسنامه هایی جامع و کامل توانسته نظر داوطلبان کنکور را به خود جلب کند.

بعلاوه، داشتن گفتاری صمیمی و روان نیز بر جذابیت این کتاب افزوده و همین امر یادگیری مطالب به خصوص بخش های سخت کتاب را به مراتب آسان تر و بهتر کرده است.

از دیگر ویژگی های کتاب خیلی سبز فیزیک می توان به پاسخ نامه تشریحی کاملی اشاره کرد که تمامی نکات مهم هر یک از تست های گنجانده شده در کتاب درسی در آن گنجانده شده است.

از طرف دیگر، در این کتاب جامع می توانید آزمون هایی جامع را نیز در انتهای هر یک از فصول مشاهده کنید.

 

 

. کتاب گاج فیزیک

کتاب گاج فیزیک نیز یکی دیگر از کتبی است که می توانید از آن برای مطالعه درس فیزیک استفاده کنید.

در این کتاب تمامی نکات مهم این درس قابل مشاهده و مطالعه بوده و علاوه بر این سعی در ذکر مهارت هایی هم برای حل درست و منطقی سؤالات آورده شده است.

وجود تست هایی جامع و کامل نیز یکی دیگر از ویژگی های کتاب گاج فیزیک است که تست هایی مفهومی، محاسباتی و خلاقانه را شامل می شوند.

 

 

کتاب نشر الگو فیزیگ

کتاب نشر الگو نیز یکی دیگر از کتاب های مورد استفاده داوطلبان کنکور بالاخص رتبه برترهاست که شاید بتواند به عنوان یکی از بهترین منابع کنکور ریاضی برای شما کنکوری های عزیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 وجود درسنامه هایی جامع و همین طور تست های تألیفی و کنکورهای سال گذشته یکی از ویژگی های این کتاب است.

علاوه بر این ها، در کتاب نشر الگو فیزیک می توانید سؤالاتی را برای مرور مطالب درسی و همین طور سنجش مهارت های خود ملاحظه کنید.

 

 

منابع کمک درسی درس شیمی رشته ریاضی

در این قسمت سعی در معرفی تعدادی از منابع کنکور ریاضی و کتب کمک درسی را برای شما داریم که شاید بتوان آن ها را جزء بهترین ها برای مطالعه و رسیدن به رتبه برتر قرار داد.

 

 

. کتاب شیمی از نشر خیلی سبز

 کتاب شیمی از نشر خیلی سبز با داشتن تست های جامع و مفهومی و همین طور نحوه بیانی عالی و دلچسب توانسته نظر داوطلبان را به خود جلب کند.

دقت داشته باشید که در این کتاب تست ها در دو سطح متفاوت یعنی A و Z طرح شده اند. فرق بین این دو سری از تست ها در سخت و آسان بودن آن هاست.

در واقع، سری A مختص کسانی است که سطح متوسطی در این درس دارند. اما تست های سری Z مختص افرادی است که سطح بالایی در درس شیمی دارند.

 

 

کتاب شیمی نشر مبتکران

شاید از نظر شماری از داوطلبان کنکور این کتاب یکی از بهترین ها باشد. در این کتاب می توانید تست های مفهومی و مفاهیمی کلیدی و مهم را مطالعه کنید.

البته از جذابیت های قابل توجه کتاب شیمی مبتکران می توان به وجود تست های نوادگان مندلیف اشاره کرد که سطح بالایی داشته و متخص افرادی است که پایه ای قوی در درس شیمی دارند.

 

 

منابع کمک درسی درس ریاضی رشته ریاضی

در این بخش از نوشته حاضر با ذکر منابع کنکور ریاضی و کتب کمک درسی در خدمت شما دوستان کنکوری هستیم.

دقت کنید که این منابع با توجه به تغییرات عمده ای در کنکور تنها شامل منابع نظام جدید هستند.

 

 

. کتاب آبی رنگ ریاضی کانون

در کتاب آبی رنگ ریاضی کانون می توانید درسنامه های به صورت خلاصه وار را مشاهده کنید. بعلاوه، وجود تست های کنکور و تألیفی موجود در این کتاب می تواند به تثبیت اطلاعات و یادگیری بهتر داوطلب در درس ریاضی کمک شایان توجهی داشته باشد.

 

 

. کتاب خیلی سبز ریاضی

در کتاب خیلی سبز ریاضی می توانید درسنامه هایی قوی را در انتهای هر یک از فصول مشاهده کنید که در هر یک از آن ها توضیحات لازم برای داوطلب کنکور ریاضی داده شده اند.

بعلاوه، وجود پاسخنامه هایی جامع و کامل در این کتاب می تواند یکی دیگر از نقاط مثبت آن باشد که با مطالعه آن ها می توانید به تسلط بیشتری بر مباحث مهم و کلیدی برسید.

 

 

. کتاب میکروطلایی درس ریاضی

در این کتاب می توانید بانک تست، تمرین ها و مثال هایی جامع و کامل، درسنامه هایی همراه با ذکر نکات آموزشی و همین طور کادرهایی حاوی مهم ترین نکات از هر یک از فصول کتاب را مشاهده کنید.

 

 

. کتاب مهر و ماه در درس ریاضی

کتاب مهر و ماه نیز یکی دیگر از کتبی است که شاید بتوان آن را یکی از بهترین ها برای مطالعه درس ریاضی کنکور ریاضی فیزیک نامید.

این کتاب به دلیل داشتن خلاصه هایی از هر یک از فصول می تواند منبع خوبی برای مرور مطالب درسی در دوران جمع بندی به شمار رود.

البته در کتاب مهر و ماه می توانید انواع تست های دسته بندی شده را نیز مشاهده بفرمایید که حتی راه حل هایی عالی نیز برای حل آن ها به شما پیشنهاد شده است.

علاوه بر این ها، مطالب درسی در این کتاب به صورت روان و کاملاً دقیق آورده شده اند که می توانید آن ها را مورد مطالعه قرار دهید.

 

 

منابع کمک درسی درس زبان انگلیسی رشته ریاضی

در این بخش با ذکر کتب کمک درسی درس زبان انگلیسی عمومی برای رشته ریاضی فیزیک در خدمتتان هستیم.

 

 

. کتاب میکروطلایی زبان انگلیسی

کتاب میکروطلایی زبان انگلیسی نیز شاید بتواند یکی از منابع مورد علاقه داوطلبان برای شرکت در کنکور سراسری ریاضی باشد.

در این کتاب، می توانید تست های عالی و کامل تألیفی و همین طور تست های آزمون سراسری را پیدا کنید.

 

 

. کتاب گاج زبان انگلیسی 

کتاب های گاج که دیگر معرف حضور همه داوطلبان بالاخص رتبه های برتر هستند. در زبان انگلیسی گاج می توانید درسنامه ها و تست هایی جامع را مشاهده کنید که می توانند نیاز های آموزشی شما را در یادگیری زبان به خوبی برآورده کنند.

 

منابع کمک درسی درس زبان عربی رشته ریاضی

در این قسمت از نوشته حاضر سعی در ذکر منابع کمک درسی در درس عربی را برای شما داریم.

. کتاب خیلی سبز درس عربی

در این کتاب می توانید تست هایی را همراه با پاسخنامه کامل و جامع پیدا کنید. البته به جز این وجود درسنامه هایی جامع و کامل نیز از دیگر ویژگی های کتاب خیلی سبز عربی است.

 

کتاب میکروطلایی عربی

در این کتاب درسنامه ها و تست هایی جامعی دیده می شوند. بعلاوه، پاسخ نامه های تشریحی و ارائه بهترین تکنیک های تست زنی در این کتاب نیز به چشم می خورند. 

 

 

جهت آشنایی با جامع ترین و کامل ترین منابع و کتب کمک درسی گروه ریاضی فیزیک از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

کانال اطلاع رسانی مشاوره و برنامه ریزی کنکور سراسری 98

مطالب مرتبط

جمع بندی کنکور در یک ماه

همه چیز درباره کنکور ریاضی

سه ماه مانده به کنکور

منابع کنکور ریاضی

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

منابع کنکور ریاضی شامل چه دروسی می شوند؟ 

منابع کنکور ریاضی شامل دو گروه دروس عمومی و اختصاصی می شوند.

چگونه می توانم از بهترین منابع کنکور ریاضی مطلع شوم؟ 

برای اطلاع از بهترین منابع کنکور ریاضی می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا منابع کنکور ریاضی شامل دو دسته دروس نظام قدیم و جدید است؟ 

در کنکور سال آینده کنکور گروه ریاضی تنها برای داوطلبان نظام جدید برگزار می شود.

اهمیت اطلاع از بهترین منابع کنکور ریاضی چیست؟

با اطلاع از بهترین منابع کنکور ریاضی می توانید برنامه ریزی به مراتب دقیق تر برای مطالعه داشته باشید.

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • منابع کنکور سراسری

    منابع کنکور سراسری 1403 | بهترین منابع درسی کنکور سراسری

    پیرو اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور منابع کنکور سراسری 1403 اعلام گردید. کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجه با توجه به منابع مطالعه کنکور باید نسبت به خرید کتب مورد نیاز اقدام نمایند....
  • بهترین منابع عربی کنکور

    بهترین منابع عربی کنکور ۱۴۰۳

    آیا تا به حال این فکر به ذهنتان خطور کرده است که در صورت عدم انتخاب منبعی مناسب برای دروس مختلف کنکور از جمله درس عربی چه بلایی ممکن است بر سر رتبه شما در کنکور بیاید؟ چگونه می توان...
  • رشته کارگردانی

    رشته کارگردانی + بازار کار، دروس، رتبه و شهریه

    رشته کارگردانی، یکی از رشته‌های پرطرفدار سینما است که معمولاً افراد زیادی به آن علاقه دارند. در این رشته بازیگران و کلیه عوامل سینما را هدایت می‌کنند و نقش پررنگی در صنعت سینما ایران دارد. بازار کار رشته کارگردانی بسیار...
  • منابع کنکور هنر

    منابع کنکور هنر ۱۴۰۳ + معرفی بهترین منبع سوالات

    لیست منابع کنکور هنر ۱۴۰۳ اعلام شد. کلیه افراد و داوطلبان مایل به شرکت در کنکور این گروه آزمایشی الزاماً باید اطلاعات لازم را در رابطه با کتاب های کنکور هنر بدست آورند و در ادامه اقدامات لازم را برای...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)