ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

azmoon.org + ورود سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۲

azmoon.org-+-ورود-سیستم-ثبت-نام-دانشگاه-آزاد-مهر-۱۴۰۲
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام و پذیرش دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org امکان پذیر است. این سایت، به عنوان سامانه ثبت نام، انتخاب رشته و مشاهده نتایج دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. متقاضیانی که مایل به تحصیل در این دانشگاه هستند می توانند از تاریخ ۳۰ آذر ماه امسال وارد سایت رسمی دانشگاه آزاد شوند و جهت نام نویسی برای نیمسال دوم بهمن ۱۴۰۲ اقدام نمایند. علاوه بر این امکان انتخاب رشته و مشاهده نتایج اعلامی از سوی دانشگاه آزاد هم از طریق این سایت امکان پذیر است.

لازم است بدانید که تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون های دانشگاه آزاد نیز در سایت azmoon.org انتشار می یابد. مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، از طریق این سامانه شرایط لازم را برای اسم نویسی در رشته های با آزمون و بدون آزمون را فراهم کرده است. لازم به ذکر است که عدم طی کردن فرایند ثبت نام در هر رشته ای به صورت صحیح موجب عدم اعتبار ثبت نام شما خواهد شد، از این جهت به شما توصیه می کنیم تا در صورتی که تجربه ثبت نام در این سایت را ندارید با برقراری تماس با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ ( از طریق تلفن ثابت) فرایند نام نویسی خود در این سامانه را به مشاورین ایران تحصیل بسپارید.

جهت مشاهده لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون روی لینک مربوطه کلیک کنید.

راهنمای ورود به سامانه ثبت نام azmoon.org

راهنمای ثبت نام در سامانه azmoon.org

🔶 از طریق مرورگر سیستم خود وارد سامانه azmoon.org شوید ضمنا دقت داشته باشید اگر به صورت صحیح وارد سامانه شوید در قسمت آدرس سایت می بایست عبارت azmoon.org درج شده باشد در صورتی که به صورت صحیح وارد سامانه شوید به صورت خودکار به صفحه azmoon.iau.ac.ir هدایت خواهید شد.

🔶 نحوه ثبت نام صحیح در سامانه اینترنتی azmoon و هم چنین سایت دانشگاه آزاد بسیار مهم است، با توجه به تعداد بالایی از متقاضیان که در نیمسال اخیر با توجه به ثبت نام نادرست نتوانستند راهی دانشگاه شوند در این اطلاعیه نحوه ثبت نام صحیح را نیز به شما آموزش خواهیم داد.

1- مرحله اول ورود به سامانه اصلی به نشانی azmoon.iau.ac.ir به صورت صحیح

2- مرحله دوم انتخاب مقطع تحصیلی مورد نظر و خرید کارت اعتباری ثبت نام مربوطه

3- مرحله سوم تکمیل اطلاعات هویتی – سوابق تحصیلی – کد رشته محل

4- بارگزاری تصاویر و مدارک با مشخصات مورد تایید

5- دریافت رسید ثبت نام

راهنمای ورود به سامانه ثبت نام azmoon.org

 برای اطلاع از نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه آزاد بر روی لینک کیک کنید.

سیستم خرید کارت اعتباری ثبت نام در سامانه azmoon.org

✔ ثبت نام برای رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق سامانه azmoon.org و فقط با خرید کارت اعتباری ممکن خواهد بود.

لذا داوطلبان محترم می توانند پس از ورود به سامانه azmoon.org از منوی سمت راست، گزینه سیستم خرید کارت اعتباری ثبت نام را انتخاب نموده و پس از وارد شدن به قسمت خرید کارت، وارد لینک مربوط شوند.

✔ پس از تکمیل مشخصات فردی وارد درگاه بانکی خرید اینترنتی شده و اطلاعات کارت بانکی خود را وارد نمایید، داوطلبان محترم می توانند پس از ورود اطلاعات کارت بانکی و تکمیل خرید اینترنتی، یک شناسه و یک رمز ثبت نام دریافت کنند و وارد سیستم ثبت نام آزمون ها شوند.

✔ توجه داشته باشید کارت اعتباری که خریداری می کنید با توجه به مقطع تحصیلی تان باشد، در صورتی که کارت اعتباری که خریداری نموده اید مربوط به مقطع دیگری باشد قابل استفاده نخواهد بود و هزینه کارت به هیچ عنوان قابل بازگشت نیست و سامانه azmoon.org نیز در قبال خرید نادرست کارت توسط کاربران تعهدی نخواهد داشت.

✔ پس از انتخاب مقطع تحصیلی خود، وارد قسمت تکمیل اطلاعات شخصی و هویتی جهت ثبت کارت می شوید. هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام برای مقاطع کارشناسی 53 هزار تومان و مقطع کاردانی 51 هزار تومان خواهد می باشد.

توجه: در صورتی که اطلاعات کارت خریداری شده را فراموش نموده اید می توانید با مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد جهت بازیابی اطلاعات و تکمیل ثبت نام تماس بگیرید.

برای اطلاع از شهریه جدید دانشگاه آزاد بدون کنکور کلیک کنید.

نحوه انتخاب رشته با آزمون آزاد از سامانه azmoon.org

✔ انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد برخلاف انتخاب رشته کنکور سراسری در همان ابتدای ثبت نام از طریق سامانه اینترنتی و سایت دانشگاه آزاد انجام می گیرد، لازم است متقاضیان محترم قبل از اینکه جهت ثبت نام اقدام نمایند حتما لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را بررسی نمایند.

✔ شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از موارد مهمی است که متقاضیان ثبت نام، باید قبل از اینکه برای ثبت نام اقدام کنند دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را از سامانه azmoon.org دریافت و مطالعه کنند.

✔ یکی از موارد مهم جهت ثبت نام متقاضیان، داشتن اصل یا گواهی مدرک پایه است که برای تمامی کسانی که می خواهند ثبت نام کنند ضروری است.

✔ رشته های بدون کنکور اعلام شده برای ترم بهمن دانشگاه آزاد شامل پرطرفدارترین رشته های دانشگاهی کشور از جمله مهندسی عمران، برق، صنایع و بسیاری از شاخه های دیگر علوم مهندسی است.

✔ علاوه بر رشته های مهندسی زیر شاخه هایی از علوم تجربی همانند میکروبیولوژی، زیست شناسی سلولی مولکولی و همچنین برخی رشته های هنر همانند موسیقی و رشته های پرطرفدار علوم انسانی نیز به چشم می خورند.

✔ مهلت تکمیل روند انتخاب رشته و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از سامانه azmoon.org تا اوایل مهر ماه خواهد بود، اگر قصد ورود به دانشگاه آزاد بدون کنکور را دارید هر چه زودتر تا مهلت ثبت نام به اتمام نرسیده اقدام کنید.

نحوه انتخاب رشته با آزمون آزاد از سامانه azmoon.org

اطلاعیه: دانجشجویانی که در ارتباط با ثبت اطلاعات در سامانه azmoon.org نیاز به راهنمایی دارند، می توانند با کارشناسان مجموعه از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرند.

انتخاب رشته کنکور سراسری

✔ بعد از برگزاری کنکور سراسری و اعلام نتایج، تمامی متقاضیانی که می خواهند در رشته های بدون کنکور آزاد شرکت کنند می توانند جهت انتخاب رشته به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org مراجعه نموده و جهت انتخاب رشته و ثبت نام اقدامات لازم را انجام دهند. داوطلبان عزیز می توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته را از سامانه مربوطه دریافت نموده و لیست رشته های کنکور سراسری را جهت انتخاب رشته مشاهده کنند.

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی

پذیرش داوطلبان برای رشته هایی که در این مقطع ارائه می شود اصولا بدون کنکور بوده و داوطلبان عزیز می توانند جهت مشاهده لیست انتخاب رشته به سایت دانشگاه مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اقدامات لازم را جهت ثبت نام در رشته مد نظر خود انجام دهند.

توجه: متقاضیان گرامی دقت فرمایید کلیه امور مربوط به سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعم از ثبت نام، ویرایش اطلاعات و ثبت درخواست ها به صورت اینترنتی از طریق نشانی اینترنتی azmoon.org و سایت دانشگاه آزاد انجام می گیرد.

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

متقاضیان عزیزی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را دارند ابتدا باید در آزمون سراسری این دانشگاه شرکت کنند.

بعد از مشخص شدن نتیجه کنکور و دریافت کارنامه، داوطلبان می توانند با توجه به رتبه ای که در این آزمون کسب کرده اند به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org جهت انتخاب رشته مراجعه نمایند.

انتخاب رشته کنکور دکتری

از آن جایی که انجام مصاحبه دکتری در این مقطع برای دانشجویان الزامی است به همین دلیل انتخاب رشته در مقطع دکتری، متفاوت با مقاطع دیگر است.

داوطلبانی که در این مقطع در آزمون سراسری شرکت کرده اند، برای انتخاب رشته بعد از اعلام نتایج باید به سامانه این دانشگاه جهت انتخاب رشته مراجعه نمایند.

تنها تفاوتی که در انتخاب رشته این مقطع با مقاطع دیگر وجود دارد انجام مصاحبه دکتری است و داوطلبان عزیز باید بعد از اعلام نتایج اولیه، جهت انجام مصاحبه و پرداخت هزینه های اولیه مصاحبه دکتری به سامانه azmoon.org مراجعه نمایند تا بتوانند در دانشگاه هایی که برای مصاحبه دکتری از آنها دعوت شده حضور یابند.

اطلاعیه: رشته شیمی دارویی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد حذف شده، لذا متقاضیان این رشته می توانند در رشته شیمی محض اعلام تقاضا نمایند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org

✔ ثبت نام بدون کنکور در مقاطع مختلف دانشگاه آزاد با استفاده از سامانه azmoon.org امکان پذیر است. متقاضیانی که می خواهند در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند باید با نحوه کار با این سامانه آشنایی داشته باشند تا بتوانند ثبت نام خود را به صورت کامل انجام دهند. در ادامه این نوشته نحوه ثبت نام در مقاطع مختلف را به صورت کامل برای شما بیان می کنیم.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org

برای اطلاع از دانشگاه مجازی کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی ۱۴۰۲-۱۴۰۳

✔ ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد به دو صورت کاردانی پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد و داوطلبان عزیز می توانند بسته به شرایط خود، ثبت نام در دانشگاه آزاد را انجام دهند.

متقاضیان عزیزی که مدرک دیپلم دارند می توانند ثبت نام خود را در مقطع کاردانی پیوسته انجام دهند، هر چند که ثبت نام در این مقطع، ممکن است با محدودیت هایی برای آنها همراه باشد.

داوطلبان عزیز می توانند قبل از ثبت نام در این مقطع، تمامی شرایط و ضوابط را به صورت کامل مطالعه نمایند تا ثبت نام خود را بدون هیچ گونه مشکلی انجام دهند.

همچنین متقاضیان عزیزی که مدرک پیش دانشگاهی یا دیپلم نظام جدید یا قدیم را دارند می توانند برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد ثبت نام نمایند.

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی

✔ ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد نیز به دو صورت پیوسته و ناپیوسته انجام می گیرد. متقاضیان عزیزی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند الزاما باید دارای مدرک کاردانی باشند.

برای ثبت در مقطع کارشناسی پیوسته نیز، داوطلبان باید مدرک پیش دانشگاهی، دیپلم نظام قدیم یا جدید و یا مدرک کاردانی داشته باشند تا بتوانند ثبت نام خود را انجام دهند.

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد ۱۴۰۲

✔ تکمیل ظرفیت دانشگاه های کشور در این مقطع، بیشتر از طریق برگزاری کنکور انجام می شود و حدود 30 درصد از ظرفیتی که باقی می ماند از طریق ثبت نام بدون کنکور انجام می شود.

دانشگاه آزاد تکمیل ظرفیت خود برای این مقطع تحصیلی را از طریق استعدادهای درخشان انجام می دهد که متقاضیان عزیز با مراجعه به سایت azmoon.org می توانند برای ادامه تحصیل در این مقطع، از شرایط آن اطلاع یافته و ثبت نام کنند.

ثبت نام بدون کنکور در مقطع دکتری ۱۴۰۲-۱۴۰۳

✔ ثبت نام در مقطع دکتری نیز براساس استعدادهای درخشان انجام می گیرد و داوطلبان عزیز جهت ثبت نام می توانند به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه کرده و سپس نسبت به ثبت نام در این دانشگاه، اقدامات لازم را انجام دهند.

اطلاعیه های جدید پذیرش ترم بهمن

✔️ تغییر آدرس سایت azmoon.org: کلیه متقاضیان ثبت نام ازین پس جهت تکمیل روند ثبت نام خود به آدرس سایت azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

✔️ بر اساس جدیدترین تصمیم گیری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، ملاک پذیرش متقاضیان در سامانه ثبت نام دانشگاه آزاد معدل مدرک پایه خواهد بود.

✔️ رشته شیمی دارویی از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد حذف شده، لذا متقاضیان این رشته می توانند در رشته شیمی محض اعلام تقاضا نمایند.

✔️ زمان مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از اواسط مهر ماه ۱۴۰۲ از طریق سامانه azmoon.net انجام خواهد گرفت.

✔️ ثبت نام پزشکی بدون کنکور و همین طور دندانپزشکی بدون کنکور از طریق این سامانه انجام نمی گیرد.

جهت ورود به سامانه آزمون های آنلاین دانشگاه آزاد روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شرایط ثبت نام سیستم azmoon.org دانشگاه آزاد

✔ به اطلاع کلیه داوطلبان محترم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می رساند سیستم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد و سایت دانشگاه آزاد به صورت شبانه روزی فعال بوده تا روند ثبت نام دانشجویان تسهیل یابد.

دانشجویان محترمی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را دارند می توانند جهت اطلاع از شرایط و آگاهی از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، از طریق سیستم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org نسبت به امور ثبت نامی خود اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد برای هر مقطع دانشجویی متفاوت می باشد و دانشجویان گرامی حتما پس از احراز شرایط خود از طریق تماس با مرکز مشاوره نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

در صورتی که داوطلبی دارای شرایط سیستم ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد نبوده و ثبت نام کند ثبت نام وی مردود و مبلغ ثبت نام وی استرداد داده نخواهد شد.

ثبت نام هر داوطلب فقط در یک کد رشته محل امکان پذیر خواهد بود و در صورت مشاهده ثبت نام داوطلبی در دو کد رشته محل، هر دو ثبت نام وی مردود می باشد و هیچ عذری پذیرفته نخواهد بود.

متقاضیان محترم ثبت نام موظفند تا قبل از پایان مهلت پذیرش نسبت به تکمیل مراحل و روند ثبت نام خود اقدام کنند آخرین مهلت احتمالی برای نیم سال دوم بهمن تا پایان دی ماه خواهد بود.

ثبت نام برای متقاضیان در حال تحصیل نیز طبق قوانین و شرایط سامانه azmon.org انجام می شود در صورتی که متقاضی ثبت نام نیمسال اول تا آخر شهریور موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی شود و یا متقاضی ورودی ترم بهمن تا آخر بهمن ماه موفق به اخذ مدارک لازم شود.

شرایط ثبت نام سیستم azmoon.org دانشگاه آزاد

سیستم اعلام نتایج آزمون های سامانه azmoon.org

✔ به اطلاع کلیه داوطلبان ثبت نام بدون آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی می رسانیم کلیه اطلاعات مربوط به پذیرش داوطلبان و اعلام نتایج دانشگاه آزاد از طریق سامانه azmoon.org انجام خواهد گرفت.

در برخی موارد نیز به علت ترافیک بالا در اعلام نتایج همزمان چند آزمون سامانه azmoon.net که زیر مجموعه سیستم سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد است جهت مشاهده نتایج دانشگاه آزاد به کار گرفته شده است.

داوطلبان محترم حتما قبل از اقدام جهت مشاهده نتایج با مرکز مشاوره ثبت نام دانشگاه آزاد تماس بگیرند تا از نتایج پذیرش آزمون ها یا نتایج پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد مطلع گردند.

سیستم سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org به صورت شبانه روزی فعال بوده و کلیه داوطلبان محترم می توانند جهت انجام امور مربوط به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه و اطلاع از نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و غیره به این سامانه مراجعه نمایند.

داوطلبان گرامی در صورت تمایل می توانند جهت انجام امور ثبت نام و اطلاع از نتایج، از ساعت 8 صبح الی 1 شب با مرکز مشاوره سامانه azmoon.org ایران تحصیل تماس بگیرند.

اطلاعیه

ثبت نام پزشکی بدون کنکور و همین طور دندانپزشکی بدون کنکور از طریق این سامانه انجام نمی گیرد.

سیستم سوال و پاسخ در سامانه azmoon.org

✔ به اطلاع کلیه داوطلبان محترم و دانشجویان گرامی می رسانیم سیستم سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تسهیل امور داوطلبان و دانشجویان گرامی دو قسمت در سامانه azmoon.org به سوالات و پاسخگویی به سوالات داوطلبان قرار داده شده است.

کلیه داوطلبان محترم می توانند جهت دریافت پاسخ سوالات خود ابتدا سوالات خود را در قسمت ارسال سوال سیستم سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مطرح نموده و پس از گذشت چند روز می توانند از طریق قسمت دریافت پاسخ سوال در سامانه پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

توجه داشته باشید که ثبت نام هر داوطلب فقط در یک کد رشته محل امکان پذیر خواهد بود و در صورت مشاهده ثبت نام داوطلبی در دو کد رشته محل، هر دو ثبت نام وی مردود می باشد و هیچ عذری پذیرفته نخواهد بود.

نقل و انتقال دانشجویان بدون آزمون دانشگاه آزاد

✔ قانون نقل و انتقال دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی و سایت دانشگاه آزاد سال هاست که در حال اجراست و متولی امر نقل و انتقال دانشجویان سامانه اینترنتی monada.aiu.ac.ir است.

دانشجویان محترم می توانند از طریق ورود به سامانه و ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد جهت انتقالی و یا مهمانی در واحد های دیگر اقدام نمایند.

لازم است بدانید که اگر شما از طریق سامانه azmoon.org دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد شوید با توجه به اینکه شما در ابتدای امر 20 اولویت دارید که به دلخواه می توانید در فرم ثبت نام خود وارد کنید پس انتخاب واحد دانشگاهی که دوست دارید به عهده خودتان است لذا شما مجاز به انتقال نخواهید بود مگر در موارد خاص و ضروری.

با توجه به توضیحات بالا قبل از اینکه وارد سایت azmoon.org دانشگاه آزاد شوید و انتخاب رشته خود را تکمیل کنید با مرکز تماس بگیرید تا از محل دقیق دانشگاه ها و رشته های موجود در هر مرکز دانشگاهی مطلع شوید.

نقل و انتقال دانشجویان بدون آزمون دانشگاه آزاد

اخبار پیرامون سامانه دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام در سامانه azmoon.org

پس از اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان و متقاضیان می توانند هم زمان با آغاز ثبت نام، به سایت azmoon.org مراجعه کرده و دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت نمایند. لازم است که به خوبی این دفترچه مطالعه شده و پس از کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

نحوه پرداخت پرداخت شهریه ترم اول دانشگاه آزاد

هر یک از متقاضیان پذیرفته شده پس از ارائه مدارک مورد نیاز و ثبت نام حضوری لازم است مبلغ مورد نظر را به شماره حساب مورد نظر دانشگاه آزاد وارد نمایید.

ثبت نام آزمون EPT

ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارتهای عربی دی ماه ۱۴۰۲ تا روز جمعه ۲ دی ماه تمدید شد .این آزمون ها روز جمعه مورخ 16 دی ماه هم زمان در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، رشت، کرمان، اردبیل، کرج، ساری، یزد، همدان، ارومیه، قزوین،گرگان، خرم آباد، اراک، بوشهر و زاهدان جمعا ۲۱ حوزه برگزار خواهد شد.

خلاصه مطالب

در این مطلب در مورد سامانه azmoon.org دانشگاه آزاد و امکاناتی که  این سامانه در اختیار شما قرار می دهد، صحبت کردیم. انتخاب رشته در مقاطع کاردانی به کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و هم چنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری جزو موارد مهمی می باشد که یک به یک آن ها را برای شما شرح دادیم.

شما می توانید پس از دریافت دفترچه های راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته از سایت azmoon.org، برای ثبت نام خود از طریق سایت سازمان سنجش اقدام نمایید. هم چنین از طریق سایت azmoon.org می توانید اقدامات لازم را برای نقل و انتقال به سایر دانشگاه های آزاد انجام دهید. چنانچه در ارتباط با مطالب این مقاله نیاز به راهنمایی داشته باشید، می توانید با کارشناسان مجرب و با سابقه ما از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

پادکست صوتی مقاله

3.8/5 - (16 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

چگونه در سامانه azmoon.org کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کنیم؟

پس از ورود به سامانه دانشگاه آزاد می توانید بر روی خرید کارت اعتباری ثبت نام کلیک نموده و سپس با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب و همچنین رمز دوم اینترنتی، کارت مورد نظر را خریداری نمایید.

دفترچه ثبت نام ترم مهر و بهمن رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در چه سامانه ای منتشر می شود؟

برای دانلود دفترچه مورد نظر می توانید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه نمایید.

من به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نموده ام اما نمی توانم وارد صفحه مربوط به ثبت نام شوم علت چیست؟

امکان ورود به سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد بهمن تنها در زمان تعیین شده برای ثبت نام امکان پذیر می باشد.

نظرات

266 دیدگاه دربارهٔ «azmoon.org + ورود سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۲»

  1. Avatar photo بهزاد گفت:

    سلام من نتونستم ثبت نام کنم این ترم از طریق سایت راهی هست که بتونم ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید به واحد دانشگاهی مراجعه کنید.

  2. Avatar photo Sara گفت:

    سلام خسته نباشید مقطع کاردانی رشته طراحی لباس کی ثبت نام بهمن ماهش شروع میشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      در حال حاضر زمان ثبت نام شروع نشده است

      1. Avatar photo مهدی گفت:

        سلام کاردانی رشته مکانیک ساختمان چه موقع ثبت نام شروع میشه

        1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

          سلام وقت بخیر
          در حال حاضر ثبت نام مقطع کاردانی شروع شده است

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد 1403 + ورود sajed.iau.ir

    ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد برای نمیسال دوم هنوز اعلام نشده است. این وام‌ها از سوی صندوق رفاه دانشجویی در انواع مختلفی اعم از مسکن، شهریه، ازدواج و… تعیین شده و از طریق ثبت نام وام در سامانه ساجد...
  • ورود به سامانه ساجد دانشگاه آزاد اساتید و دانشجویان

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد + ورود دانشجو sajed.iau.ir

    سامانه ساجد دانشگاه آزاد به منظور سهولت در ثبت درخواست‌های دانشجویی و همچنین درخواست‌های اداری اساتید و هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، راه اندازی شده است. مواردی اعم از ثبت درخواست وام دانشجویی دانشگاه آزاد و ثبت نام جذب هیئت...
  • ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی

    ثبت نام کارشناسی ارشد مجازی دانشگاه آزاد برای تمامی داوطلبان و متقاضیان مایل به ثبت نام در این دوره آغاز شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام ارشد مجازی دانشگاه آزاد اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام...
  • رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد

    رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد 1403 + دانشگاه ها

    لیست رشته های ارشد فراگیر دانشگاه آزاد با انتشار دفترچه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. شرکت در کنکور فراگیر دانشگاه آزاد فرصتی عالی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس می باشد. داوطلبانی که در آزمون سراسری ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)