ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

سامانه ثبت نام جهش تحصیلی 1403 + راهنمای جامع | ایران تحصیل

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۹۴
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
سامانه ثبت نام جهش تحصیلی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ثبت نام جهش تحصیلی برای دانش آموزان مدارس فعال شد. کلیه دانش آموزان محترم می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط لازم برای ثبت نام دانش آموزان جهشی وارد سامانه شده و اقدامات لازم را برای ثبت نام بعد از دادن امتحان در سامانه سنجش جهش تحصیلی انجام دهند.

دانش آموزان می توانند هر سال قبل از شروع سال تحصیلی جدید در سامانه ثبت نام جهش تحصیلی نام نویسی کنند و به اصطلاح یک پایه را جهشی بخوانند. دانش آموزانی که می خواهند برای جهش تحصیلی ثبت نام کنند باید به مدرسه ای که در آن تحصیل می کنند مراجعه کرده تا مدیر مدرسه اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهد.

در این مقاله از وب سایت تخصصی ایران تحصیل به بررسی سامانه جهش تحصیلی دانش آموزان خواهیم پرداخت. در صورتی که در روند ثبت نام در این سامانه نیاز به هرگونه راهنمایی دارید میتوانید با مشاوران ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

زمان و نحوه ثبت نام برای جهش تحصیلی سال 1403

زمان ثبت نام برای جهش تحصیلی معمولا در پایان امتحانات خرداد ماه هر سال آغاز میشود و برای ثبت نام عزیزانی که قصد دارند از یکی از مقاطع تحصیلی بدون گذراندن یک سال تحصیلی عبور کنند تا اواسط تیر ماه مهلت در نظر گرفته شده است.

در خصوص نحوه ثبت نام و مراحل جهش تحصیلی باید در نظر داشته باشید که در ابتدای کار باید این موضوع توسط دانش آموز و یا والدین او به مدیریت مدرسه اطلاع داده شده و مدیریت مدرسه اقدامات اولیه را در این خصوص انجام دهد.

زمان و نحوه ثبت نام برای جهش تحصیلی سال

در صورتی که مدیر مدرسه با این درخواست یعنی انجام جهش تحصیلی موافقت کند، باید دانش آموز هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده و سپس به اداره آموزش و پرورش منطقه برای سنجش معرفی شوند.

پس از موافقت مدیر مدرسه، جلسات مشاوره ای برای آمادگی و محک زدن دانش آموز در نظر گرفته میشود که پس از تایید مشاور باید دانش آموز به اداره آموزش و پرورش منطقه خود مراجعه کند.

برای مطالعه مقاله تحلیلی مزایا و معایب جهش تحصیلی خواندن روی لینک بزنید.

ثبت نام جهش تحصیلی از طریق آموزش و پرورش

همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد قبل از مراجعه به آموزش پرورش باید با مدیریت مدرسه و مشاوران جلساتی را گذراند و تاییدیه مربوطه را گرفت. اما پس از این اقدامات نیاز است دانش آموز از جهت هوش و توانایی های درسی مورد سنجش قرار گیرد.

به طور خلاصه در صورتی که دانش آموزان واجد شرایط ثبت‌ نام برای جهش تحصیلی باشند ابتدا باید تست هوش دهند و در صورتی که در این تست، امتیاز کافی را به دست آوردند باید در آزمون های مقطع تحصیلی شرکت کنند.

در صورتی که دانش آموزان بتوانند در این آزمون ها نمره کافی را به دست آورند مجاز به جهش تحصیلی خواهند شد.

ثبت نام جهش تحصیلی از طریق آموزش و پرورش

معمولا وزارت آموزش و پرورش تست هوش دانش آموزان را از 26 تیر ماه تا 26 مرداد ماه انجام می دهد. لذا شما در این تاریخ مقرر شده می توانید مراجعه کنید. البته لازم به ذکر است که دانش آموز باید حداقل آی کیو 120 باشد تا بتواند در آزمون تست موفق شود.

ثبت‌نام برای جهش تحصیلی از مدارس آغاز شده و مدیران مدرسه هنگام ثبت‌نام برای جهش تحصیلی باید طبق مقررات عمل نموده و در صورتی که دانش آموزی واجد شرایط باشد باید اطلاعات فردی و عملکرد درسی وی را در سامانه ثبت نام نماید.

در رابطه با زمان ثبت‌نام دانش آموزان جهشی در سامانه، باید خدمت شما عرض کنیم که این امر همزمان با آغاز سال تحصیلی و ثبت‌نام در مدارس برای دانش آموزان انجام می شود.

به این ترتیب که دانش آموزان مقطع ابتدایی برای ورودی های سال جاری از سی و یکم خرداد ماه آغاز و تا بیست و دوم مرداد نیز ادامه داشت.

اقدامات لازم برای جهش تحصیلی

در رابطه با زمان ثبت نام دانش آموزان مقطع متوسطه در سامانه، باید عرض کنیم که این امر برای آن ها در سال جاری از بیست و سوم تیر ماه آغاز شد و تا مدتی بعد یعنی اواسط مرداد ماه نیز ادامه داشت.

نکته مهم: تاریخ های اعلام شده مریوط به سال گذشته است و در حال حاضر تاریخ دقیق ثبت نام و زمان مراجعه دانش آموزان اطلاع رسانی نشده است. به محض انتشار اطلاعیه هایی در این خصوص از طریق همین صفحه به همراهان اعلام میگردد.

جهت تست هوش جهش تحصیلی روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

سامانه ثبت نام جهش تحصیلی

همانطور که گفته شد بخشی از ثبت نام از طریق مدیریت مدرسه انجام میشود. در کنار آن بخش دیگری از ثبت نام باید توسط دانش آموز و در سامانه ای تحت عنوان سامانه دانش آموزی به آدرس snd.medu.ir انجام میگردد.

البته لازم به ذکر است این سامانه علاوه بر این که پورتال دانش آموزان را دارد مربوط به اقدامات مربوط به مدیریت مدارس نیز هست و مدیران مدارس نیز میتوانند از طریق این سامانه اقدام کنند.

در سال های گذشته این سامانه بطور متمرکز در آدرس اینترنتی snd.medu.ir در دسترس بود اما در حال حاضر با مراجعه به این سامانه با پیامی تحت عنوان تغییر آدرس های اینترنتی مراجعان مواجه خواهید شد که خدمات این سامانه را از حالت متمرکز خارج کرده و در دسته بندی های زیر قرار میدهد:

ردیف مخاطب آدرس اینترنتی سامانه جدید
1 مقطع پیش دبستانی p-snd.medu.ir
2 مقطع متوسطه اول m1-snd.medu.ir
3 مقطع متوسطه دوم m2-snd.medu.ir
4 مدارس بزرگسالان t-snd.medu.ir
5 مقطع متوسطه اول پیش حرفه ای – استثنایی esm1p-snd.medu.ir
6 مقطع متوسطه دوم حرفه ای – استثنایی esm2p-snd.medu.ir
7 مدارس پیش دبستانی استثنایی ps-snd.medu.ir
8 مدارس ابتدایی استثنایی es-snd.medu.ir
9 سامانه پشتیبانی support-snd.medu.ir

جهت ورود به سایت همگام انتخاب رشته نهم بر روی لینک مربوطه کلیک بفرمایید.

شرایط اولیه جهش تحصیلی

یکی از روش های کوتاه کردن زمان تحصیل، جهشی خواندن است به این صورت که دانش آموزان دو پایه تحصیلی را در یک پایه می خوانند مثلا می توانند از پایه اول به سوم بروند.

تمام دانش آموزانی که می خواهند برای سال 1403 جهت جهش تحصیلی پایه های بالاتر ثبت‌نام کنند باید پایه های اول مقطع های قبل را گذرانده باشند. همچنین دانش آموزانی می توانند برای جهش تحصیلی ثبت نام کنند که ضریب هوشی بالاتری را نسبت به همکلاسی های خود داشته باشند.

شرایط اولیه جهش تحصیلی

مراحل ثبت نام در سامانه جهش تحصیلی دانش آموزان

مراحل ثبت نام در سامانه جهش تحصیلی دانش آموزان

کلیه دانش آموزان مایل به ثبت نام در سایت ثبت نام جهش تحصیلی الزاماً باید قبل از هر اقدامی از مراحل ثبت نام دانش آموزان تحصیلی اطلاعات لازم را بدست آورند.

در قدم اول دانش آموزان باید برای ورود به سامانه سنجش جهش تحصیلی یعنی سایت سناد از طریق مرورگر گوگل خود اقدام فرمایید.

ثبت‌نام دانش آموزان جهشی

در مرحله بعدی نوبت به ثبت کمیسیون جهش در سامانه می رسد. به این ترتیب که در ابتدا باید بر روی بخش امور دفترداری و در ادامه دانش آموزان جهش کلیک بفرمایید.

مدارک لازم برای جهش تحصیلی

در قدم بعدی هر دانش آموز باید برای تأیید کمیسیون و ثبت شماره نامه خود در سایت ثبت نام جهش تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهد.

سامانه سنجش جهش تحصیلی

به این ترتیب که در ابتدا باید وارد پنل کاربری شوند و بر روی گزینه مدیریت دانش آموزان و مدیریت کمیسیون دانش آموزان عادی بزنند.

 بعد از کلیک و ورود به بخش مدیریت کمیسیون دانش آموزان فرد باید کلیه اقدامات لازم را برای ثبت شماره نامه و همین طور تأیید کمیسیون دانش آموز انجام دهد.

ولی دقت داشته باشید که اگر دانش آموز قصد جهشی بیشتر از دو پایه تحصیلی در مدرسه را داشته باشد باید برای دریافت شماره نامه از طریق منطقه محل سکونت خود اقدام کنند.

سایت پرداخت تعرفه دانش آموزان جهشی

در مرحله آخر نوبت به ثبت درخواست در سامانه سنجش جهش تحصیلی و همین طور اخذ اطلاعات لازم از سامانه سناد می رسد.

دقت کنید که در صورت ثبت نام دانش آموزان در پایه تحصیلی که قصد جهش تحصیلی در آن را دارند هر فرد کاربر سنجش آموزش و پرورش باید ابتدا جهت آزاد سازی دانش آموز از پایه مورد ثبت نام اقدام کرده و در ادامه برای ثبت نام دانش آموزان جهشی در سامانه ثبت نام جهش تحصیلی اقدامات لازم را انجام دهد.

برای ورود به مشاوره آنلاین هدایت تحصیلی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شرایط ثبت نام در سامانه ثبت نام جهش تحصیلی

ثبت نام دانش آموزان جهشی در سایت ثبت نام جهش تحصیلی تحت شرایطی برای هر یک از آن ها انجام می گیرد.

باید بگوییم که شرایط ثبت نام دانش آموزان جهشی در سایت، برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و همین طور متوسطه با یکدیگر فرق دارد.

در این بخش با ذکر شرایط ثبت نام در سامانه ثبت نام دانش آموزان جهشی در دو مقطع تحصیلی متوسطه و همین طور ابتدایی در خدمت شما  هستیم.

شرایط ثبت نام در سامانه ثبت نام جهش تحصیلی

شرایط ثبت نام برای دانش آموزان مقطع اول متوسطه

  • نمره نوبت دوم و معدل فرد دانش آموز در پایه هفتم تحصیلی به ترتیب نباید از 15 و 18 کمتر باشد.
  • نمرات دانش آموز در پایه هشتم در امتحانات شهریور ماه مخصوص دانش آموزان مایل به جهش تحصیلی به هیچ وجه نباید از 16 پایین تر باشد.

برای ورود به سامانه پشتیبانی همگام و اطلاع از شماره تماس پشتیبانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شرایط ثبت نام برای دانش آموزان مقطع ابتدایی

  • تأیید صلاحیت های روانی و هوشی توسط آموزش و پرورش استثنایی
  • کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس پایه های تحصیلی

شرایط ثبت نام در سامانه جهش تحصیلی برای دانش آموزان استعداد درخشان

باید عرض کنیم که شرایط ثبت‌نام در سایت ثبت‌نام جهش تحصیلی برای دانش آموزان استعداد درخشان و افرادی که مایل به جهش تحصیلی در مدارس تیز هوشان هستند با دیگر دانش آموزان فرق دارد.

در این بخش با ذکر شرایط ثبت نام در سایت، برای دانش آموزان استعداد درخشان در خدمت شما هستیم.

  • نمرات دانش آموزان مایل به جهش تحصیلی در پایه هشتم ابتدایی در امتحان ورودی این دوره به هیچ وجه نباید از 17 کمتر باشد.
  • نمرات فرد متقاضی در دروس مختلف به هیچ وجه نباید از 18 پایین تر باشد.
  • داشتن معدل حداقل 19 برای دروس مختلف مورد امتحان در خرداد ماه در پایه هفتم تحصیلی برای هر یک از دانش آموزان مایل به داشتن جهش تحصیلی الزامی و مهم است.

جهت اعلام نتایج آزمون جهش تحصیلی روی لینک کلیک کنید.

امکان شرکت مجدد در طرح جهش تحصیلی برای دانش آموزان ابتدایی

دانش آموزان بسیاری هستند که در طول سال های گذشته برای ثبت نام در سامانه اقدام کرده اند اما متأسفانه مؤفق به قبولی و پذیرش نشده اند.

در پاسخ باید عرض کنیم که بله محدودیتی در این رابطه وجود نداشته و فرد به راحتی می تواند برای این امر مهم اقدامات لازم را انجام داده و ثبت نام کند.

امکان شرکت مجدد در طرح جهش تحصیلی برای دانش آموزان ابتدایی

برای سهولت کسب اطلاعاتی در رابطه با نحوه ورود و استفاده از سایت، گذراندن امتحان ورودی در سامانه سنجش جهش تحصیلی، شرایط و زمان ثبت نام دانش آموزان جهشی و نحوه واریز هزینه ثبت نام در سایت پرداخت تعرفه دانش آموزان جهشی می توانید با تیم مشاوره ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام در سامانه جهش تحصیلی

ثبت‌نام هر یک از دانش آموزان در سایت، به تهیه مدارکی هم نیاز دارد. در ادامه این مبحث با ذکر مدارک لازم برای ثبت‌نام در سامانه جهش تحصیلی در خدمت شما هستیم.

  • ارائه یک قطع عکس در اندازه 4×3 از دانش آموز
  • تحویل کپی از کارنامه های دانش آموز در سال های تحصیلی گذشته و همین طور اصل کارنامه او در آخرین پایه تحصیلی
  • ارائه شناسنامه همراه با کپی از تمامی صفحات آن

برای کسب اطلاعات بیشتر روی شرایط جهش تحصیلی کلیک کنید.

مبلغ قابل پرداخت برای جهش تحصیلی

ثبت‌نام در سامانه ثبت‌نام جهش تحصیلی با پرداخت مبلغی برای هر فرد دانش آموز همراه است.

در سال جاری این مبلغ برابر با یکصد و بیست هزار تومان بود که الزاماً باید در سایت پرداخت تعرفه دانش آموزان جهشی برای واریز آن اقدام می شد.

البته این مبلغ مورد نیاز برای واریز در سایت پرداخت تعرفه دانش آموزان جهشی برای افراد مایل به ورود در این دوره در سال آینده هنوز مشخص نیست. لذا شما جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید قبل از شروع سال تحصیلی با کارشناسان ایران تحصیل تماس بگیرید.

برای راهنمای ثبت ارزشیابی در سامانه سناد روی لینک کلیک کنید.

آیا می توان از پایه اول به سوم جهش تحصیلی داشت؟

باید عرض کنیم که خوشبختانه امکان جهش تحصیلی از پایه اول به سوم متوسطه برای دانش آموزان فراهم شده و آن ها می توانند برای این امر اقدام کنند.

فقط دقت داشته باشید که این امر منوط به شرطی خاص یعنی دریافت رأی کمیسیون استان است.

نکاتی در مورد ثبت نام جهش تحصیلی

  • در صورت تمایل هر یک از دانش آموزان به داشتن جهش تحصیلی در چند پایه پرونده تحصیلی وی باید مورد بررسی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش قرار بگیرد. پس از طی این مرحله و خوردن مهر تأیید بر روی آن تست هوشی نیز از دانش آموز به عمل می آید.
  • هیج یک از دانش آموزان امکان جهشی خواندن در اولین پایه از هر کدام از مقاطع تحصیلی ابتدایی و یا متوسطه را ندارند.

خلاصه مطلب

برخی از دانش آموزان به دلیل هوش و ذکاوت بالایی که دارند قصد دارند با جهش تحصیلی درس بخوانند. معمولا آنها در یک سال تحصیلی دروس چند پایه را با هم می گیرند و در امتحانات آن شرکت می کنند. از آنجا که نیز وزارت آموزش و پرورش برای آنها امتیاز هایی را در نظر گرفته است. لذا این دانش آموزان با ثبت‌نام در سامانه سناد و داشتن تمام معیارها و شرایط آن می توانند در تست هوش جهش تحصیلی شرکت کنند.

جهت دانلود پی دی اف این مقاله روی لینک قرمز کلیک کنید.

 

پادکست صوتی مقاله

 

 

4.4/5 - (11 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه ثبت نام جهش تحصیلی چیست؟

سامانه ثبت نام دانش آموزان جهشی سایت سناد نام دارد و آدرس اینترنتی آن snd.medu.ir است.

آیا ثبت نام دانش آموزی جهشی نیاز به پرداخت هزینه دارد؟

بله. برای واریز هزینه می توانید از طریق سایت پرداخت تعرفه دانش آموزان جهشی اقدام کنید.

چه زمانی باید برای ثبت نام جهش تحصیلی در سامانه اقدام کرد؟

بطور کلی از پایان خرداد تا اواسط مرداد برای ثبت نام جهشی در نظر گرفته شده. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام در سامانه با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

آیا شرکت در آزمون هوش در سامانه سنجش جهش تحصیلی برای دانش آموزان جهشی الزامی است؟

بله. کلیه دانش آموزان باید برای این امر اقدامات لازم را انجام دهند.

نظرات

94 دیدگاه دربارهٔ «سامانه ثبت نام جهش تحصیلی 1403 + راهنمای جامع | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo ramin گفت:

    سلام من قراره هشتم رو جهشی بخونم میشه بگید
    ازمون تست هوش چطوریه

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر نمونه سئولات تست هوش را از انتشارات مختلف میتوانید تهیه بفرمایید

  2. Avatar photo nj گفت:

    سلام وقت بخیر من در هنرستان مشغول به تحصیلم ایا امکانش هست الان که دهمم سال 11رو توی تابستون جهشی بخونم و سال دیگه برم 12

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر بستگی به ازمون هوش شما دارد

  3. Avatar photo فاطمه شریف گفت:

    سلام و عرض ادب
    پسرم جهش اول به سوم را قبول شد و امتحانات دوم ابتدایی را بانک‌هات خیلی خوب قبول شد
    ولی اولیای مدرسه میفرمایید که هنوز نمرات را ما نتونستیم وارد سامانه کنیم
    آیا صحت داره؟ مقدورهست مرا راهنمایی کنید؟ و اینکه وارد چ سامانه ای بشم ک نمرات را ارسال و تاییداشون بگیرم؟ خودم پیگیر کار پسرم باشم و انجام بدم
    هنوز ن دوم و ن سوم ثبت نام نشده

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام مدیر مدرسه باید از طریق سامانه سیدا اطلاعات دانش اموز رو وارد کند

  4. Avatar photo علیرضا حیدری گفت:

    سلام و عرض ادب
    جهش هفتم به نهم حتی اگه ۶ تا از امتحانا هم گذشته باشه ممکنه؟
    من ۱ شهریور پرسیدم گفتن ۶ تا از امتحانا گذشته
    چیکار میتونم کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      شرایط شما باید مورد بررسی جزئی تر قرار بگیرد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 9099075307 داخلی 104 (رفیعی) تماس بگیرید.

      1. Avatar photo مصطفی عرب گفت:

        سلام خوبین
        من سنم بزرگه دوسال عقب موندم می تونم هفتم به نهم را بخونم

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر
          شرایط جهشی خواندن در مدارس بزرگسالان وجود ندارد.

          1. Avatar photo Faati گفت:

            سلام
            چرا نمیشه خیلیا تو مدارس بزرگسالان جهشی خوندن
            قبلا

          2. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

            دررمدارس بزرگسالان امکان فشرده کردن دوره وجود دارد اما جهشی امکان پذیر نمیباشد.

          3. Avatar photo Faati گفت:

            یعنی همچین چیزی دیگه وجود نداره یا هست

          4. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

            جهش تحصیلی همچنان وجود دارد.

  5. Avatar photo رضا گفت:

    سلام، من متوسطه ام، با مدیرم تماس میگیرم جواب نمیدن
    ((با سلام و احترام
    فرآیند نوبت گیری جهش در روز دوشنبه مورخ 1402/5/30 به مدت 24 ساعت (از 12شب یکشنبه تا 12 شب دوشنبه) فعال می گردد. این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نخواهد بود.
    شایسته است اطلاع رسانی به والدین متقاضی جهش انجام شود)).
    این پیامیه که مدیر ارسال کرده برام
    خب من متوسطه ام باید توی مای مدیو ثبت نام کنم؟
    میرم توی مای مدیو و میزنم روی جهش تحصیلی میره تو سایت سیرت، اونجا همش میزنه شماره تماس ولی رو وارد کنید، وارد میکنم از سایت کلا میپرم بیرون
    خب الان وصعیت من متوسطه ام اینجوریه، حتما تو مای مدیو باید ثبت نام کنم؟ چجوری؟ میبخشید میشه سریع جواب بدید، تا دوساعت دیگه مهلت تموم میشع من از یه سال عقب میوفتم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشکل سایت می بایست حل شود.

  6. Avatar photo محمد گفت:

    سلام دخترم امسال قراره بره اول ابتدایی، آیا میتونه از الان جهشی بخونه؟ یا باید اول رو تموم کنه بعد

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      جهشی تحصیل کردن شرایط خاص دارد

    2. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      باید اول ابتدایی بگذرونند بعد اقدام کنند برای جهشی

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست مدارس آموزش از راه دور

    لیست مدارس آموزش از راه دور 1403 + زمان و شرایط + هزینه

    اطلاع از لیست مدارس آموزش از راه دور کمک می‌کند تا شما بتوانید از میان مدارسی که به صورت غیر حضوری فعالیت دارند؛ مدرسه‌ای که از نظر شما امکانات بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد را انتخاب کنید. مدارس آموزش از...
  • شهریه مدارس نمونه دولتی

    شهریه مدارس نمونه دولتی 1403 + کلیه مقاطع | ایران تحصیل

    در میان مراکز آموزشی دولتی، مدارس نمونه دولتی از امتیاز و رتبه بسیار خوبی برخوردارند؛ به همین دلیل نیز بسیاری از دانش‌ آموزان برای ورود به این مدارس با شرکت در آزمون ورودی آن با یکدیگر رقابت می‌ کنند. یکی...
  • ثبت نام دبیرستان البرز

    ثبت نام دبیرستان البرز 1403 {شرایط جدید} + ورود mandegaralborz

    دانش‌آموزانی که تمایل به ادامه تحصیل و ثبت نام دبیرستان البرز در دوره  متوسطه دوم دبیرستان ماندگار البرز را دارند، می‌توانند در دوره زمانی مقرر با مشاهده شرایط ثبت نام دبیرستان البرز برای ثبت‌نام آزمون سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور