ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته داروسازی بدون کنکور کیش ۱۴۰۳ + شرایط جدید

رشته داروسازی بدون کنکور کیش
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته داروسازی بدون کنکور کیش در اواخر دهه ۸۰ در دانشگاه پردیس بین الملل کیش وجود داشت و علاقه مندان بدون شرکت کردن در کنکور می توانستند با در نظر گرفتن شرایط وارد این رشته شوند. این رشته جزء حوزه های پرطرفدار در کنکور تجربی محسوب می شود و افرادی که وارد این رشته می شوند می توانند انتظار درآمد خوبی را نیز داشته باشند. به دلیل پرتعداد بودن متقاضیان این رشته و سنگین بودن رقابت نیز در گذشته این امکان وجود داشت افراد بتوانند به صورت بدون کنکور وارد این رشته شوند. ما در ادامه قصد داریم شرایط و جزییاتی را که مربوط به پذیرش بدون کنکور این رشته بوده، بیشتر بررسی کنیم.

توجه : به اطلاع تمامی داوطلبان گرامی رسانیم که سازمان سنجش آموزش کشور در سال ۱۴۰۳ اطلاعیه ای در رابطه با پذیرش دانشجو در رشته پرستاری اعلام ننموده و جذب دانشجوی پیراپزشکی به هیچ عنوان به صورت بدون کنکور انجام نمی گیرد و اطلاعیه ارائه شده در زیر در خصوص دفترچه سال 94 ، 96 و 97 بوده است که به سال ۱۴۰۳ مربوط نمی شود.

 

پذیرش بدون آزمون داروسازی

 

اطلاعیه جذب دانشجوی رشته داروسازی بدون کنکور کیش 

هنگامی که ثبت نام کنکور آغاز می شود برخی از داوطلبان ممکن است اینگونه تصور نمایند که نمی توانند در آزمون موفقیت لازم و کافی را به دست آورند، لذا به دنبال راهی برای تحقق آرزوهای خود می باشند. قبولی در رشته داروسازی بدون کنکور کیش در سال های گذشته از جمله این راه ها بود. ثبت نام داروسازی بدون کنکور پردیس کیش شرایطی دارد که در ادامه به صورت مفصل در رابطه با آن توضیح خواهیم داد.

در حال حاضر امکان پذیرش در رشته داورسازی تنها از طریق کسب رتبه قبولی در کنکور امکان پذیر است و برای ادامه تحصیل در این رشته حتما باید از مرحله کنکور عبور نمایید.

 

اطلاعیه:

پذیرش بدون کنکور در رشته داروسازی برای سال های گذشته بوده است و در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 

نحوه پذیرش رشته داروسازی بدون کنکور پردیس خودگردان کیش در سال های گذشته

آن دسته از متقاضیان ورود به دانشگاه که دارای مدرک لیسانس می باشند و نمی توانند در کنکور مجددا ثبت نام نمایند، می توانند با استفاده از ثبت نام آزمون لیسانس به داروسازی  در رشته مورد علاقه خود ادامه تحصیل دهند. قبولی در این آزمون برای تمامی داوطلبانی که بتوانند با دقت منابع را تهیه و همچنین مطالعه نمایند، امکان پذیر خواهد بود. بنابراین برای قبولی در این مقطع شما تنها با مطالعه منابع و دارا بودن شرایط خواهید توانست نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایید.

در سال های گذشته قوانینی تصویب شد که بر اساس آن دانشجویانی که در خارج از کشور مشغول به تحصیل بودند و 72 واحد را گذرانده بودند در صورتی که این دانشگاه مورد تائید بهداشت ایران قرار می گرفت می توانستند نسبت به انتقالی اقدام نموده و در دانشگاه های داخل ادامه تحصیل دهند. بعضا برخی از این دانشگاه به صورت بدون کنکور می باشند به همین دلیل رشته داروسازی بدون کنکور کیش نیز در ایران در ضمن شرایطی علاقه مندان را پذیرش می نماید.

تحصیل پزشکی بدون کنکور در خارج در صورتی که مورد تائید وزارت بهداشت ایران قرار بگیرد، خواهد توانست برای داوطلبان نتیجه ای را حاصل نماید. دانشگاه پردیس بین الملل کیش و همچنین دانشگاه آزاد کیش برای رشته داروسازی بدون کنکور کیش شرایطی را تعیین نموده است که با توجه به این شرایط، امکان ثبت نام داروسازی بدون کنکور پردیس کیش را فراهم می نماید.

 

اطلاعیه:

پذیرش در رشته داروسازی بدون کنکور کیش تنها برای آن دسته از داوطلبانی که واجد شرایط معدل تعین شده باشند امکان پذیر می باشد.

 

قبولی با معدل در داروسازی

 

شهریه رشته داروسازی بدون کنکور دانشگاه بین الملل کیش 

دانشگاه پردیس بین الملل کیش از جمله دانشگاه هایی است که دارای اعتبار بسیار زیادی می باشد. به همین دلیل برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ، شما با هزینه شهریه بالاتری نسبت به سایر دانشگاه های دیگر رو به رو خواهید بود. یکی از شرایطی در نظر گرفته شده برای این است که شما امکان انتقالی از این دانشگاه به دانشگاه های دیگر را نخواهید داشت. اما دانشجویان سایر دانشگاه ها می توانند در این پردیس داروسازی کیش ثبت نام نمایند.

آنچه به عنوان شهریه رشته داروسازی بدون کنکور کیش  در دانشگاه های پردیس بین الملل مطرح می شود، تنها مربوط به شهریه تعداد واحد های انتخابی توسط دانشجویان خواهد بود. لذا این دانشگاه در قبال هزینه های رفاهی همچون سرویس، خوابگاه و سایر تسهیلاتی که به دانشجویان ارائه می نمایند، هیچ عنوان تعهدی در قبال رایگان بودن آن نخواهد داشت تمام هزینه ها بر عهده دانشجویان می باشد.

حدودا شهریه داروسازی در دانشگاه های پردیس خودگردان بیش از 18 میلیون تومان می باشد. این میزان شهریه برای هر ترم تحصیلی می باشد و هر ساله شاهد افزایش درصدی نسبت به این شهریه خواهیم بود. همچنین همانطور که ذکر شد برای محاسبه هزینه ادامه تحصیل دراین دانشگاه لازم است این هزینه را با سایر هزینه های این دانشگاه جمع بزنید.

رشته داروسازی بدون کنکور

برای کسب اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام پردیس کیش دانشگاه شریف بدون آزمون روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

واحدهای علوم پایه قبل از آزمون جامع دکتری عمومی داروسازی

نام درس تعداد واحد نام درس تعداد واحد
ریاضیات و محاسبات در داروسازی 3 فیزیک در داروسازی 2
اصول و کلیات خدمات بهداشتی 1 شیمی عمومی نظری 3
شیمی عمومی عملی 1 بیولوژی مولکولی و ژنتیک 2
تشریح نظری و عملی 1/5 بافت شناسی نظری و عملی 1/5
شیمی تجزیه نظری 2 شیمی تجزیه عملی 1
شیمی آلی 1 نظری 3 شیمی آلی 1 عملی 1
شیمی آلی 2 نظری 3 شیمی آلی 2 عملی 1
بیوشیمی پایه نظری 3  بیوشیمی پایه عملی 1
فیزیولوژی 1نظری 4 فیزیولوژی 2 نظری 4
فیزیولوژی 2 عملی 1 کمک های اولیه 1
میکروب شناسی نظری 3 میکروب شناسی عملی 1
ویروس شناسی 1 انگل شناسی و قارچ شناسی نظری 3
انگل شناسی و قارچ شناسی عملی 1 ایمنی شناسی نظری 3
ایمنی شناسی عملی 1 جمع 52

 

تحصیل داروسازی در اروپا

 

دروس تخصصی قبل از آزمون جامع دکتری داروسازی

نام درس تعداد واحد نام درس تعداد واحد
زبان تخصصی در داروسازی 3 اخلاق و قوانین در داروسازی 2
بیوشیمی بالینی 2 اخلاق و قوانین در داروسازی 2
گیاهان دارویی عملی 1 گیاهان دارویی نظری 2
فارماکوگنوزی 1 نظری 2 فارماکوگنوزی 1 عملی 1
فارماکوگنوزی 2 نظری 3 فارماکوگنوزی 2 عملی 1
فراورده های بیولوژیک 2 بیوتکنولوژی دارویی 3
کشت سلولی 1 شیمی دارویی 1 3
شیمی دارویی 2 3 شیمی دارویی 3 3
روشهای آنالیز دستگاهی 1 نظری 3 روشهای آنالیز دستگاهی 2 نظری 2
روشهای آنالیز دستگاهی 2 عملی 1 داروشناسی 1 نظری 3
داروشناسی 2 نظری 3 داروشناسی 3 نظری 2
داروشناسی 3 عملی 1 سم شناسی نظری 2
سم شناسی عملی 2 کنترل مسمومیت 2
فیزیکال فارماسی 1 2 فیزیکال فارماسی 2 2
فارماسیوتیکس 1 نظری 2 فارماسیوتیکس 2 نظری 3
فارماسیوتیکس 2 عملی 1 فارماسیوتیکس 3 نظری 3
فارماسیوتیکس 3 عملی 1 فارماسیوتیکس 4 نظری 2
فارماسیوتیکس 4 عملی 1 فارماسیوتیکس 5 نظری 2
فارماسیوتیکس 5 عملی 1 بیوفارماسی و فارماکوکینتیک 3
دارودرمان بیماریها 1 3 دارودرمان بیماریها 2 3
کنترل میکروبی داروها نظری 2 کنترل میکروبی داروها عملی 1
کنترل فیزیک و شیمیایی داروهای نظری 2 کنترل فیزیکو شیمیایی داروهای عملی 1
دارودرمانی بیماریها 3 3 دارودرمانی بیماریها 4 2
رژیم های درمانی 1 ملزومات و تجهیزات پزشکی 2
کارآموزی داروخانه شهری 2 داروسازی بیمارستانی نظری 1
کارآموزی داروسازی بیمارستانی 1 کارآموزی در عرصه داروخانه شهری 1 3
کارآموزی در عرصه داروخانه شهری 2 3  

جمع کل

 

108

پایان نامه 1 2

ثبت نام داروسازی بدون کنکور پردیس کیش

اگر از محصلین رشته تجربی بوده باشید به قطع به این موضوع واقف هستید که رشته داروسازی از جذاب ترین رشته ها در این زیر گروه می باشد و همین مسئله موجب رقابتی سنگین در کنکور این رشته شده و این به آن معناست که بسیارند افراد که از ورود به این رشته باز می مانند.

چیزی که در این سال ها بسیار زیاد شنیده می شود ثبت نام در رشته های بدون کنکور می باشد که از آن استقبال زیادی می شود، چرا که کنکور سراسری برای بسیاری از دانش آموزان سد محکمی است که مانع از ورود آن ها به رشته دلخواهشان می شود؛ این به آن معناست که طبیعتا ثبت نام بدون کنکور داروسازی در پردیس کیش داوطلبان بسیار زیادی دارد که می خواهند در مورد چگونگی آن اطلاع کسب کنند.

اما چیزی که باید به آن اشاره کرد این است که بنا بر تصمیم وزارت بهداشت ورود به رشته دارو سازی به هیچ عنوان بدون شرکت در کنکور سراسری امکان پذیر نمی باشد و اگر رویای تحصیل در این رشته را در سر خود می پرورانید فقط و فقط باید از طریق کنکور اقدام نمایید.

رشته داروسازی در کیش

آزمون لیسانس به داروسازی

رشته داروسازی به دلیل طرفداران زیادی که دارد همواره با مجموعه ای از سوالات بسیار زیاد همراه بوده است که یکی از این سوالات آزمون لیسانس به داروسازی می باشد، اگر از دسته افرادی هستید که به هر دلیلی موفق به ورود به رشته داروسازی از طریق کنکور نشده اید نگران نباشید، چرا که امروزه دانشجوی هر رشته ای که باشید می توانید در آزمون لیسانس به دارو سازی شرکت کنید.

این آزمون بر اساس منابعی همچون دروس پایه پزشکی و دروس اختصاصی برگذار خواهد شد که برای موفقیت در آن باید به این منابع تسلط کامل داشت، علاوه بر این اگر مشتاق به کسب اطلاعات بیشتر در این مورد هستید می توانید به صفحه آزمون لیسانس به داروسازی سایت ایران تحصیل هم مراجعه نمایید.

 

ورود تضمینی داروسازی بدون کنکور

خلاصه مطلب

ورود به دانشگاه در رشته مورد علاقه به صورت بدون کنکور واقعاً وسوسه کننده است. تصور کنید که بتوانید بدون گذراندن روزهای پر استرس مطالعه برای کنکور و بدون شرکت در آزمون پر رقابتی مانند کنکور وارد دانشگاه شوید. اگر داوطلب رشته تجربی باشید نیز این موضوع می تواند خیلی وسوسه کننده تر باشد؛ زیرا رقابت شدیدتری در این رشته وجود دارد. رشته داروسازی از آن مواردی است که رقابت برای آن سنگین بوده و افراد بسیاری به دنبال تحصیل در این رشته هستند. اگرچه در گذشته امکان تحصیل در رشته داروسازی بدون کنکور کیش وجود داشت؛ اما امروز این امکان وجود ندارد و شما باید با شرکت در کنکور و کسب رتبه و تراز مورد نیاز وارد این رشته شوید.

برای دانلود PDF مطلب کلیک کنید.

 

 

 

 

 

4/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

حداقل معدل لازم برای ثبت نام و پذیرش در رشته داروسازی بدون کنکور درپردیس چند است؟

 حداقل معدل لازم 16 می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این معدل برای گروه های تجربی و گروه های ریاضی است .

رشته های پزشکی و پیرا پزشکی بدون کنکور کیش در چه دانشگاه هایی ارائه می شوند؟

رشته های پزشکی و پیراپزشکی که قابلیت ثبت نام بدون کنکور را دارند در دانشگاه های آزاد، پردیس و علمی و کاربردی (در دو مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته) ارائه می شود.

آیا امکان ادامه تحصیل در رشته داروسازی بدون کنکور در خارج از کشور وجود دارد؟

بله در برخی دانشگاه های خارج از کشور می توانید به صورت بدون کنکور تحصیل کنید.

نظرات

22 دیدگاه دربارهٔ «رشته داروسازی بدون کنکور کیش ۱۴۰۳ + شرایط جدید»

  1. Avatar photo Sana گفت:

    سلام خسته نباشید داروسازی پردیس کیش شرط معدل ۳ ساله حساب میشه یا فقط نهایی ؟
    اگه نهایی فقط معدل چند میخواد؟
    یا اگه ۳ ساله معدل چند باید باشه میانگینشون؟
    یعنی اگر من دهم ۲۰ یازدهم ۱۹.۷۵ معدل نهایییم باید چند باشه؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته دارو سازی بر اساس کسب رتبه می باشد

  2. Avatar photo انا گفت:

    سلام و عرض ادب
    من فارغ التحصیل دندونپزشکی هستم.
    ایا امکان تحصیل در رشته داروسازی بدون کنکور برای من وجود دارد؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      رشته دارو سازی بدون کنکور پذیرش ندارد

  3. Avatar photo نرگس ضیابری گفت:

    سلام من تابستان آینده لیسانس داروسازی از دانشگاه مورد تایید در چین میگیرم به آیین نامه های وزارت بهداشت رجوع کردم نوشته بود که در پردیس بین الملل در رشته داروسازی میتوانم ادامه تحصیل داد میتونم بپرسم شرایطش چطوره ؟معدل لیسانس من۱۵ است و آیلتس 6هم دارم

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله به همین شکل است.

  4. Avatar photo فاطمه جباری گفت:

    سلام،من لیسانس شیمی محض دارم میتونم وارد این دانشگاه بشم

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      سلام وقت بخیر
      بامکز تماس بگیرید نیازه شرایط شما مورد بررسی قرارگیرد

  5. Avatar photo هدی گفت:

    سلام یعنی الان میشه بدون کنکور ولی با شرط معدل حداقل ۱۶سه سال دبیرستان داروسازی دانشگاه کیش ثبت نام کرد یانه؟

    1. Avatar photo gholizadegan گفت:

      سلام وقت بخیر ، در کنکور 1401 رشته داروسازی بدون کنکور ارائه نشده است .

  6. Avatar photo Ali گفت:

    سلام ببخشید چجوری میتونم رشته داروسازی دانشگاه کیش بدون کنکور ثبت نام کنم

    1. Avatar photo hedayati گفت:

      سلام وقت بخیر
      پذیرش پردیس کیش بر اساس آزمون می باشد.

      1. Avatar photo زیبا گفت:

        سلام ، پس چرا مطالب بالا گفتید دانشگاه بدون کنکور میتونیم بیایم !؟

        1. Avatar photo bahraii گفت:

          سلام وقت بخیر مقاله را با دقت مطالعه کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه ایرانتحصیل تماس بگیرید

  7. Avatar photo الهه گفت:

    سلام من چطوری میتونم بدون تلفن منزل تماس بگیرم

    1. Avatar photo rahimi گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما میتونید بسته های شارژینگ مارو از طریق سایت خریداری کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرند

  8. Avatar photo میلانی گفت:

    سلام می خواستم بدونم برای پذیرش داروسازی بدون کنکور دانشگاه کیش همون معدل سه سال هست یا معدل کتبی نهایی ؟

    1. Avatar photo maleki گفت:

      سلام وقت بخیر خیر معدل کتبی سه سال مدنظر هست.

  9. Avatar photo عرفان پرهام راد گفت:

    سلام وقت بخیر چطورمیتونم برای رشته داروسازی در دانشگاه خودگردان کیش بدون کنکور وارد شوم شرط معدل هم دارم.لطفا راهنماییم کنید.باتشکر

  10. Avatar photo بهار گفت:

    سلام الان میشه برای پزشکی ثبث نام کرد؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور ارشد گفت:

      سلام با شرکت در کنکور سراسری می تونید پزشکی بخونید .

  11. Avatar photo محمد فتحی گفت:

    سلام وقت بخیر
    چطوری میتونم بدون کنکور داخل دانشگاه پردیس خودگران داروسازی بخونم ؟؟ امکانش هست ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی و… در نیمسال تحصیلی دوم سال ۱۴۰۳ (ترم بهمن) آغاز شده است. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۳ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1403 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)