ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور ۱۴۰۳

رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور 99
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پذیرش در رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور ۱۴۰۳ در دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی و آزاد امکان پذیر است. شرایط ،زمان ثبت نام و دانشگاه های دارای آموزش ابتدایی بدون آزمون توسط دانشگاه ها تعیین و سازمان سنجش آن را منتشر خواهد نمود. در صورت ثبت نام و پذیرش بدون آزمون آموزش ابتدایی در هر یک از دانشگاه ها، مطابق با قوانین تعیین شده لازم است شهریه دانشگاه های مزبور را بپردازید. قبل از شرکت در ثبت نام، ابتدا از دانشگاه های دارای آموزش ابتدایی اطلاع یابید و پس از آن برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

 

 

برای اطلاع از رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور ۱۴۰۳ – اطلاع از شهریه این دانشگاه و همچنین حداقل معدل و شرایط پذیرش با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

9099075307 – تماس از سراسر کشور

9099075307 – تماس از استان تهران

تماس از تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی همه روزه از 8 صبح الی 12 شب

 

 

نحوه ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور ۱۴۰۳

 

نحوه ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور 99

نحوه ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور ۱۴۰۳

شرایط ثبت نام رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور در دانشگاه های علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه های دیگر، شرایط متفاوتی دارد. برای انجام ثبت نام در هر یک از دانشگاه ها، نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود و شما می توانید به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه تعیین شده برای هر یک از این دانشگاه ها اقدام نمایید. انجام ثبت نام در تمامی دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی و علمی کاربردی، در سایت سازمان سنجش صورت می پذیرد ولی در دانشگاه آزاد، در سامانه همین دانشگاه صورت می پذیرد.

برای انجام ثبت نام در هر یک از دانشگاه های مربوطه، لازم است کارت اعتباری را به هنگام ثبت نام خریداری نمایید و شماره سریال ارائه شده را در سامانه مربوط به ثبت نام وارد نمایید. امکان ثبت نام برای رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور در دو ترم مهر و بهمن امکان پذیر است. هر ساله انجام ثبت نام مهر ماه از مرداد آغاز می گردید. اما با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات ایجاد شده در این رابطه، هنوز در رابطه با زمان دقیق این ثبت نام اطلاعاتی در دسترس نیست. زیرا هنوز تکلیف دانشگاه ها به درستی مشخص نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار می توانید با مشاوران ایران تحصیل ما که شماره های آن در سایت موجود است، تماس حاصل نمایید.

برای ثبت نام و پذیرش بدون آزمون آموزش ابتدایی ترم بهمن ، اگر تغییراتی در رابطه با قوانین کشور به دلیل مشکلات به وجود آمده نداشته باشیم، انجام ثبت نام در همان زمان ترم بهمن در دی ماه آغاز شود. مدارک لازم برای انجام ثبت نام شامل مدارک هویتی و همچنین عکس و شماره کارت خریداری شده برای آزمون خواهد بود. توصیه ما به تمامی داوطلبان این است که قبل از انجام ثبت نام، ابتدا به صورت دقیق دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته را مطالعه نمایید تا پس از آن برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

 

 

پیش نیاز های ثبت نام بدون کنکور رشته آموزش ابتدایی چیست؟

برای انجام ثبت نام ، ابتدا توصیه ما این است که در رابطه با اینکه رشته آموزش ابتدایی چگونه است؟ اطلاعاتی را به دست آورید و با چشم باز این رشته را انتخاب نمایید. در درجه دوم، بسته به دانشگاه مورد نظر خود، دفترچه راهنمای ثبت نام را در سازمان سنجش و یا دانشگاه آزاد دانلود نمایید. دفترچه را به خوبی مطالعه نمایید و پس از آن برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. مورد دوم که باید از آن مطلع شوید، آینده شغلی این رشته است. آیا از بازار کار خوبی برخوردار است؟ آیا این رشته با خصوصیات اخلاقی شما منطبق است؟

پس از اینکه به اطلاعات لازم در رابطه با رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور دست یافتید، حال نوبت به مرحله انجام ثبت نام می رسد. پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام، بهتر است ابتدا فرم مربوط به ثبت نام را که در انتهای دفترچه موجود است را تکمیل نمایید و پس از آن اطلاعات خود را در سامانه وارد نمایید تا از بروز اشتباهات احتمالی جلوگیری به عمل آورید. مدارک مورد نیاز را قبل از شروع فرآیند تهیه و آماده نمایید زیرا سازمان سنجش امکان برگشتن از مراحل را به شما نخواهد داد و همین مسئله موجب می شود تا شما نتوانید مجبور به طی نمودن مراحل دوباره شوید و ممکن است دچار اشتباهاتی شوید.

با توجه به اینکه انتخاب رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور  همزان با ثبت نام و پذیرش بدون کنکور می باشد،لذا توصیه ما به تمامی داوطلبان عزیز این است که ابتدا با یک مشاور در این زمینه مشورت نمایید و پس از آن برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. شاید شما پس از فارغ التحصیلی در هر دانشگاهی بتوانید برای استخدام اقدام نمایید، اما فراموش نکنید که سطح علمی هر یک از دانشگاه ها حتی بسته به واحدهای مختلف می تواند متفاوت باشد و به همین دلیل اگر دانش علمی خود برایتان مهم است، حتما در انتخاب خود نهایت دقت را داشته باشید.

 

 

دانشگاه های دارای آموزش ابتدایی آزاد

 

دانشگاه های دارای آموزش ابتدایی آزاد

دانشگاه های دارای آموزش ابتدایی آزاد

 

لیست دروس تربیتی دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی
روانشناسی تربیتی ارزشیابی از یادگیری
جامعه شناسی تربیتی کاربرد هنر در آموزش
نظریه های یادگیری و آموزش کاربرد زبان در تربیت
اصول و روش های تدریس مدیریت آموزشگاهی
اصول و روش های راهنمایی و مشاوره آموزش و پرورش تطبیقی با تاکید بر دوره های تحصیلی

 

لیست زیر شامل دروس رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور ۱۴۰۳ می باشد.

 

لیست دروس تخصصی دوره کارشناسی رشته آموزش ابتدایی
روانشناسی رشد کودک مبانی آموزش مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش فراگیر در دوره ابتدایی
اصول و مبانی آموزش و پرورش ابتدایی آموزش مطالعات اجتماعی برنامه ریزی درسی کلاس های چند پایه
روش تحقیق و آمار در علوم تربیتی مبانی آموزش دینی زبان تخصصی آموزش ابتدایی
ادبیات کودکان و نوجوانان آموزش دینی اختلالات یادگیری
مبانی آموزش زبان فارسی آموزش قرآن فنون راهنمایی و مشاوره در دوره ابتدایی
آموزش زبان فارسی مبانی آموزش هنر برنامه ریزی درسی آموزش ابتدایی
مبانی آموزش ریاضی کارگاه آموزش هنر راهبردهای تدریس آموزش ابتدایی
آموزش ریاضی مبانی آموزش تربیت بدنی طراحی آموزشی در آموزش ابتدایی
مبانی آموزش علوم تجربی آموزش تربیت بدنی طراحی واحد یادگیری آموزش ابتدایی
ارزشیابی کیفی در آموزش ابتدایی تحلیل محتوای کتاب درسی تجربه های خاص حرفه ای در آموزش ابتدایی
کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ابتدایی پژوهش و توسعه حرفه ای کارورزی

 

 

آینده شغلی رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور

 

آینده شغلی رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور

آینده شغلی رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور

 

پس از اطلاع از شرایط ،زمان ثبت نام و دانشگاه های دارای آموزش ابتدایی بدون آزمون لازم است حال یکی از نکات بسیار مهم در این رابطه، آینده شغلی این رشته است. با توجه به اینکه رشته آموزش ابتدایی وابسته به آمورش و پرورش می باشد، لذا امکان جذب شما در این زمینه بسیار زیاد است. در حال حاضر، بیشترین استخدام ها مربوط به آموزش و پرورش، به همین مورد مربوط می شود . بنابراین اگر علاقه مند به شغل معلمی دارید می توانید این رشته را انتخاب نمایید.

خوشبختانه برای ثبت نام استخدام آموزش و پرورش در رابطه با اینکه شما در کدام دانشگاه های دارای آموزش ابتدایی تحصیل نموده اید، هیچ اولویت بندی قرار داده نشده است و تنها در صورت تحصیل شما در یک دانشگاه معتبر این مسئله موجب می شود تا نگاه بهتری نسبت به شما وجود داشته باشد. اما اگر علاقه مند به شغل های دولتی نیستید، می توانید خودتان به صورت آزاد برای انجام کار اقدام نمایید. در صورت دارا بودن شرایط پذیرش رشته آموزش ابتدایی بدین صورت که به راحتی مهد کودک بزنید و یا اینکه در مراکز پیش دبستانی به صورت مستقل و یا با با دیگران مشغول به کار شوید.

ادامه تحصیل در این رشته در گرایش های مختلف امکان پذیر است. لذا هر یک از داوطلبان می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند. پس از ادامه تحصیل در این رشته می توانید برای مدرسی در دانشگاه اقدام نمایید. همچنین برای می توانید به عنوان روانشناسی تربیتی در صورت احراز شرایط پروانه و غیره، برای کلینیک خود به صورت مجزا اقدام نمایید و خودتان مشغول به کار شوید. با توجه به رتبه علمی برای هر یک از دانشگاه ها، این شرایط می تواند متفاوت باشد.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی در رابطه با رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور ، شرایط ،زمان ثبت نام و دانشگاه های دارای آموزش ابتدایی بدون آزمون اطلاعاتی را ارائه نماییم. در صورتی که مایل به اطلاع از پذیرش بدون آزمون آموزش ابتدایی می باشید و یا اینکه مایلید از نحوه ثبت نام بدون کنکور رشته آموزش ابتدایی اطلاع یابید. می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

مطالب مرتبط

رشته های مورد نیاز استخدام آموزش و پرورش

1.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پذیرش در رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور در چه دانشگاه هایی امکان پذیر است؟

برای پذیرش بدون آزمون آموزش ابتدایی می توانید در دانشگاه های پیام نور، غیر انتفاعی و همچنین دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمایید.

 

شرایط پذیرش رشته آموزش ابتدایی چیست؟

برای پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی نیازی به مرتبط بودن رشته تحصیلی دیپلم و رشته دانشگاهی نخواهد بود. همچنین در برخی از دانشگاه ها میزان تاثیر معدل به صفر می رسد.

 

چه زمانی می توانیم برای ثبت نام بدون کنکور رشته آموزش ابتدایی اقدام نماییم؟

انجام ثبت نام در دو ترم مهر و بهمن امکان پذیر است. پس از زمان تعیین شده ، می توانید به صورت الکترونیکی برای ثبت نام در دانشگاه های دارای آموزش ابتدایی اقدام نمایید.

 

 

نظرات

40 دیدگاه دربارهٔ «رشته آموزش ابتدایی بدون کنکور ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo ابوالفضل گفت:

    ثبت نام مهر ماه چه زمانی شروع میشه ؟؟؟؟؟

    1. Avatar photo rezai گفت:

      سلام وقت بخیر . به محض اطلاع رسانی سایت بروز میگردد

  2. Avatar photo نفس خیزی گفت:

    سلام.ثبت نام بدون آزمون این رشته کی هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      زمان ثبت نام ورودی بهمن ماه هنوز اعلام نشده است.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی و… در نیمسال تحصیلی دوم سال ۱۴۰۳ (ترم بهمن) آغاز شده است. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
  • ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی

    ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی 1403 + رشته ها و زمان

    داوطلبانی که علاقه‌مند به ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه دولتی هستند، باید در زمان‌های تعیین‌شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای پذیرش در این دانشگاه‌ها، نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. متقاضیان بایستی توجه داشته باشند که ثبت‌نام در رشته‌های...
  • ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی ۱۴۰۳ + شرایط، رشته ها | sanjesh

    ثبت نام دانشگاه با سوابق تحصیلی 1403 در دو نوبت ورودی مهر و بهمن ماه انجام می‌شود. داوطلبانی که علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دولتی بدون شرکت در آزمون سراسری هستند، باید با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)