ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

mat.ir + راهنمای سامانه علامه طباطبایی

mat.ir 
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه علامه طباطبایی mat.ir امکان ثبت نام از دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در این مدارس وجود دارد. مدارس علامه از مقطع ابتدایی تا متوسطه پذیرش دارند و از افراد علاقه مند با مصاحبه و آزمون ثبت نام می کنند. برای ثبت نام باید از طریق سامانه علامه طباطبایی که در آدرس mat.ir واقع شده است، اقدام کنید. در ادامه همراه ما باشید تا آموزش قدم به قدم ثبت نام را بررسی کنیم و اطلاعات لازم از این مدارس را در اختیار شما قرار دهیم.

والدینی که دغدغه ثبت نام فرزندان خود در مدارس برتر را دارند، علاوه بر مدارس علامه طباطبایی گزینه های دیگری را نیز پیش رو خواهند داشت. از آنجایی که هر کدام از این مدارس برتر مانند مدارس نمونه دولتی، تیزهوشان، شاهد، انرژی اتمی و… شرایط و ویژگی های خاص خود را دارند، برخی در انتخاب دچار تردید می شوند و نمی دانند که کدام مدرسه می تواند بهترین انتخاب برای فرزندشان باشد. ما در ایران تحصیل با آنالیز شرایط هوشی و تحصیلی فرزندان می توانیم بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط هرکدام از مدارس برتر می توانید با  شماره 9099075307 تماس بگیرید.

معرفی سامانه علامه طباطبایی mat.ir

🔶 سامانه علامه طباطبایی برای ارائه خدمات مختلف به افرادی که مایل به تحصیل در این مدارس هستند، ایجاد شده است و کمک می‌کند دانش آموزان بسیاری از امور را به صورت اینترنتی در اختیار داشته باشند.

🔶 سایت مدارس علامه طباطبایی برای ارائه خدمات آنلاین و مجازی به دانش آموزان فعالیت خود را آغاز کرده و خدماتی از جمله انتخاب واحد، پیش ثبت نام، دریافت نتایج آزمون و انتشار اخبار اعلامی‌ها را ارائه می‌کند.

🔶 از آنجاکه متقاضیان تحصیل در مدارس علامه طباطبایی آشنایی زیادی با این مدارس ندارند، سایت مدارس علامه طباطبایی با آدرس mat.ir یک بخش به عنوان معرفی و آشنایی با مدرسه دارد و یک تور مجازی ایجاد کرده که بسیار می‌تواند به دانش آموزان کمک کننده باشد و تصمیم گیری بهتری در مورد انتخاب مدرسه خود داشته باشند.

معرفی سامانه علامه طباطبایی

🔶 این مدارس در حال زیاد شعبه‌های متعددی در دوره‌های مختلف تحصیلی در تهران دارد و والدینی که مایل به ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی مقطع متوسطه اول یا دوم یا مقطع ابتدایی هستند، باید از طریق این سامانه مراحل پیش ثبت نام و همچنین ثبت نام نهایی را انجام دهند.

🔶 سایت مدارس علامه طباطبایی به نشانی mat.ir بخش‌های مختلفی را ترتیب داده است و دانش آموزان می‌توانند با یادگیری نحوه ورود به سامانه، وارد حساب کاربری خود شده و از امکانات این سایت برخوردار برخوردار شوند. از سوی دیگر بخش اخبار و اطلاعیه‌ها نیز در دسترس عموم قرار دارد و نیازی به وارد شدن به حساب کاربری نیست.

نحوه ورود به سامانه علامه طباطبایی mat.ir

🔶 سامانه علامه طباطبایی دارای بخش‌های مختلفی است و از آنجا که این سامانه بسیار کامل و جامع است، افراد پس از ورود به سایت می‌توانند وارد بخش‌های مختلف از جمله سامانه امور دانش آموزی، سامانه رزرو تغذیه و سامانه همکاران شوند و از طریق حساب کاربری خود از خدمات مختلف استفاده کنند.

🔶 یکی از امکاناتی که در این سامانه وجود دارد ثبت نام آزمون مدارس علامه طباطبایی مقطع متوسطه دوم و مقطع متوسطه اول و دوره ابتدایی است. دانش آموزان پس از درج آدرس در مرورگر خود می‌توانند از بخش‌های مختلف استفاده کنند. در ادامه به راهنمای سامانه علامه طباطبایی و بخش اتوماسیون جامع آموزشی مجتمع برای اولیاء و دانش آموزان اشاره کرده‌ایم.

✅ ابتدا باید برای ورود به سامانه اتوماسیون جامع آموزش مجتمع طباطبایی بر روی گزینه امور دانش آموزان کلیک کنید.

گام اول ورود به سامانه علامه طباطبایی mat.ir

✅ سپس قسمت ورود سامانه سام را انتخاب نمایید.

گام دوم ورود به سامانه علامه طباطبایی mat.ir

✅ پس از ورود به صفحه جدید باید کد ملی و همچنین رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه ثبت کنید.

گام سوم ورود به سامانه علامه طباطبایی mat.ir

✅ سپس کد امنیتی خود را تایپ نمایید. برای ورود به سامانه حتماً باید اطلاعات رمز عبور و کد ملی خود را به درستی ثبت کنید.

✅ در صورت هرگونه داشتن مشکل می‌توانید با پشتیبانی سامانه تماس بگیرید یا با مشاوران ما در ایران تحصیل در ارتباط باشید تا شما را در رفع مشکل راهنمایی کنند.

نحوه پیش ثبت نام در سامانه علامه طباطبایی mat.ir

🔶 دانش آموزانی که قصد دارند در مدارس علامه طباطبایی ادامه تحصیل دهند، باید در هنگام ثبت نام مدارس ابتدایی و دبیرستان این مدارس به صورت آنلاین اقدام کنند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه پیش ثبت نام در این سایت ارائه شده است.

✅ دانش آموزان برای پیش ثبت نام در سایت مدارس علامه طباطبایی باید آدرس mat.ir را در مرورگر خود جستجو کنند و گزینه پیش ثبت نام را که در نوار بالای سایت است، انتخاب کنند.

گام اول پیش ثبت نام در سامانه علامه طباطبایی mat.ir

✅ در قسمت بعد باید گزینه ثبت نام/ ورود را برای انجام مراحل پیش ثبت نام انتخاب نمایند. پس از انتخاب این گزینه وارد صفحه جدید می‌شوند.

گام دوم پیش ثبت نام در سامانه علامه طباطبایی mat.ir

✅ افرادی که قبلاً ثبت نام کرده‌اند با وارد کردن اطلاعات لازم در سمت چپ سامانه می‌توانند فرم پیش ثبت نام را دریافت کنند.

✅ متقاضیانی که برای اولین بار ثبت نام می‌کنند نیز باید نام کاربری و رمز عبور را در قسمت سمت راست صفحه دریافت کنند.

گام سوم پیش ثبت نام در سامانه علامه طباطبایی mat.ir

✅ در مرحله بعد افراد باید اطلاعات درخواستی مانند مقطع تحصیلی، جنسیتف دوره تحصیلی، پایه تحصیلی و کد ملی را ثبت کرده و شماره همراه خود را وارد کنند. با کلیک بر روی دریافت پیامک رمز عبور، یک پیام برای افراد ارسال می‌شود و رمز عبور برای آنها ارسال می‌گردد.

گام چهارم پیش ثبت نام در سامانه علامه طباطبایی mat.ir

🔶 دانش آموزانی که متقاضی تحصیل در مدارس علامه طباطبایی هستند، می‌توانند نام کاربری و رمز عبور خود در صفحه پیش ثبت نام دریافت کنند. حتماً باید نهایت دقت را برای ثبت اطلاعات خود به خرج دهید تا اطلاعات شما به صورت اشتباه درج نشود.

امور دانش آموزی سامانه علامه طباطبایی mat.ir

🔶 سامانه علامه طباطبایی برای ارائه خدمات رفاهی و آنلاین به دانش آموزان که متقاضی تحصیل در این مدارس هستند، راه‌اندازی شده ئ تلاش کرده تا خدمات آنلاین را به دانش آموزان خود ارائه کند.

🔶 بخش‌های مهم این سایت بخش امور دانش آموزی است که خدماتی مانند دریافت مشاوره، رزرو تغذیه و مشاهده نتایج آزمون را ارائه می‌کند. برای دسترسی به این بخش افراد باید ابتدا سامانه آدرس mat.ir را جستجو کنند و بر روی بخش امور دانش‌آموزان کلیک کنند. پس از ورود به بخش امور دانش آموزی افراد می‌توانند با کلیک بر روی هر کدام از گزینه‌های موجود در سایت وارد بخش مربوط شوند و خدمات لازم را دریافت کنند.

✅ برای استفاده از امور دانش آموزی سامانه مدارس علامه طباطبایی باید کد ملی و رمز عبور خود را ثبت کنید تا وارد آدرس mat.ir شوند.

✅ لازم به ذکر است که این بخش فقط برای دانش آموزان نیست و همکاران نیز می‌توانند به حساب کاربری خود در بخش امور دانش آموزی وارد شده و از خدمات مختلف بهره ببرند.

واحد آزمون سامانه علامه طباطبایی mat.ir

🔶 از دیگر بخش‌هایی که برای دانش آموزان بسیار اهمیت دارد، واحد آزمون سایت علامه طباطبایی است. بخش آزمون سامانه علامه طباطبایی دارای ۳ بخش است که هر کدام اطلاعات مفیدی را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد و شامل آزمون‌های برگزار شده، آرشیو آزمون‌ها و راهنمایی در مورد آزمون‌های مدارس علامه طباطبایی است.

🔶 دانش آموزان برای ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی مانند ثبت نام مدارس غیرانتفاعی برای پذیرش نیاز به شرکت در آزمون دارند. از این رو باید در مورد مقرر برای ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

✅ به این منظور ابتدا باید آدرس mat.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و از نوار بالا بخش واحد آزمون را انتخاب نمایند. پس از آن می‌توانند به سه بخش واحد آزمون، آرشیو سؤالات و اخبار و اطلاعیه دسترسی داشته باشند.

✅ در قسمت واحد آزمون یک سری توضیحات ارائه شده است که دانش آموزان باید حتماً این توضیحات را مطالعه کنند. با کلیک بر روی آرشیو سؤالات افراد می‌توانند پس از درج نام کاربری و گذرواژه به سؤالات آزمون سال‌های قبل دسترسی داشته باشند.

✅ در بخش اطلاعیه‌ها نیز کلید آزمون‌های مدارس علامه طباطبایی منتشر شده و افراد می‌توانند به کلید سؤالات سال‌های قبل دسترسی داشته باشند.

بخش نتایج آزمون سایت مدارس علامه طباطبایی mat.ir

🔶 از دیگر بخش‌های مهم سامانه mat.ir، بخش نتایج سایت مدارس علامه طباطبایی است. افراد برای دیدن نتایج آزمون خود می‌توانند به سامانه علامه طباطبایی به آدرس mat.ir مراجعه کنند و نتایج را به صورت اینترنتی در دسترس داشته باشند.

🔶 نتایج آزمون دانش آموزان ورودی پایه دهم به اولویت رشته‌های هدایت تحصیلی تعیین می‌شود و افراد در صورت احراز شرایط انتخاب رشته می‌توانند ثبت نام خود را نهایی کنند. دانش آموزان پایه نهم باید در انتخاب رشته و پاسخ به سؤالات هدایت تحصیلی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

🔶 برای بررسی نتایج افراد باید ابتدا وارد سامانه mat.ir شوند و گزینه نتایج آزمون در بخش واحد آزمون را انتخاب نمایند. دانش آموزان باید در صفحه پیش رو بر روی نتایج آزمون کلیک کنند تا وارد بخش مشاهده نتایج آزمون شوند.

🔶 برای مشاهده نتایج در سامانه علامه طباطبایی ابتدا افراد باید اطلاعات حساب کاربری خود را به همراه داشته و وارد حساب خود شوند. امکان مشاهده نتایج آزمون در سایت مدارس علامه طباطبایی ورود بدون ورود به سامانه امکان پذیر نیست. بنابراین قبل از هر چیز ابتدا باید مراحل ثبت نام خود را انجام دهید تا تا حساب کاربری و رمز عبور به شما تعلق بگیرد.

سایر امکانات سایت مدارس علامه طباطبایی

سایر امکانات سایت مدارس علامه طباطبایی mat.ir

🔶 سامانه علامه طباطبایی بخش‌های متنوعی دارد و براساس آن خدمات مختلفی به دانش‌آموزان ارائه می‌شود. افراد با مراجعه به این سایت می‌توانند از خدمات مشاوره و آموزشی نیز بهره‌مند شوند و به صورت آنلاین آشنایی کامل با خدمات این مدارس پیدا کنند. دیگر امکانات سایت علامه طباطبایی شامل موارد زیر می‌باشد:

✅ کلاس فوق برنامه

این سایت مجهز به بخش کلاس فوق برنامه است و افراد می‌توانند با ورود به بخش‌های مختلف فیلم‌های آموزشی را مشاهده کنند.

✅ بخش اخبار

این بخش مخصوص اطلاع رسانی در مورد آزمون‌ها، برگزاری جشنواره و همایشات است.

✅ بخش گالری

شامل گزارش تصویری و ویدیویی فعالیت‌های دانش آموزان است و کمک می‌کند که افراد با این مدارس بیشتر آشنا شوند.

✅ معاونت‌های مجتمع

در بخش معاونت‌های مجتمع سامانه نیز انواع معاونت‌های مجتمع معرفی و ذکر شده است.

✅ بخش آشنایی

این قسمت مربوط به تور مجازی مدارس علامه طباطبایی است و هرکدام از این تورها متناسب متقاضیان دوره‌های مختلف تحصیلی می‌باشد.

🔶 سایت مدارس علامه طباطبایی یک سایت جامع و کامل است که خدمات آنلاین را به دانش آموزان ارائه می‌کند تا بستر پیشرفت آنها را فراهم کند. افراد از طریق این سامانه می‌توانند علاوه بر دیدن نتایج آزمون، به آرشیو سؤالات و آزمون‌های قبل دسترسی داشته باشند. در مجموع وجود چنین سامانه‌ای می‌تواند کمک زیادی به ارتقای سطح علمی و دانش آموزان باشد.

مشاوره ثبت نام در سامانه علامه طباطبایی mat.ir

✅ در حال حاضر مراحل پیش ثبت نام مدارس علامه طباطبایی در سامانه این مدارس به آدرس mat.ir انجام می‌شود.

✅ افرادی که شرایط لازم برای اسم نویسی را داشته باشند، می‌توانند با ارائه مدارک لازم خود برای شرکت در آزمون که هر سال برگزار می‌شود اعلام آمادگی کنند.

✅ سامانه علامه طباطبایی خدمات مختلفی دارد و افراد می‌توانند برای مشاهده آزمون، مراحل پیش ثبت نام، انجام دادن امور دانش آموزی به بخش‌های مختلف این سامانه مراجعه کنند.

✅ افرادی که در آزمون مدارس علامه طباطبایی شرکت کرده‌اند، می‌توانند به نتایج آزمون از طریق سامانه علامه طباطبایی دسترسی کامل داشته باشند. در صورت پذیرش می‌توانند برای ثبت نام نهایی خود اقدام کنند.

✅ از آنجا که بسیاری در ارتباط با نحوه ثبت نام در سامانه علامه طباطبایی به آدرس mat.ir سؤال دارند، پیشنهاد می‌کنیم که از مشاوران تحصیلی خبره در این زمینه کمک بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پیش ثبت نام مدارس علامه طباطبایی و استفاده از امکانات این سامانه کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

مشاوره ثبت نام در سامانه علامه طباطبایی

خلاصه مقاله mat.ir

سامانه علامه طباطبایی به نشانی mat.ir سایت جامع همراه با امکانات و خدمات آموزشی مختلف است و افرادی که قصد ادامه تصحیل در این مدارس را دارند، با ورود به بخش‌های مختلف از جمله واحد آزمون، پیش ثبت نام مراحل نام نویسی خود را انجام دهند.

این سامانه که دارای امکانات دیگری از جمله رزرو تغذیه، بخش اخبار، مشاهده نتایج آزمون است برای همکاران نیز قابل دسترسی می‌باشد. برای دسترسی به اطلاعات بیشتر در مورد شرایط ثبت نام مدارس علامه طباطبایی و شرایط پذیرش در این مدارس می‌توانید با مشاوران خبره ایران تحصیل در ارتباط باشید.

برای دانلود pdf مقاله mat.ir کلیک کنید.

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نشانی اینترنتی سامانه مدارس علامه طباطبایی چیست؟

افراد برای استفاده از امکانات این سامانه می‌توانند به آدرس mat.ir وارد شوند.

مراحل پیش ثبت نام در سامانه علامه طباطبایی از طریق آدرس mat.ir چگونه است؟

در متن مقاله به نحوه پیش ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی از طریق آدرس mat.ir اشاره کردیم.

امکانات سامانه مدارس علامه طباطبایی چیست؟

این سامانه دارای بخش‌های مهم از جمله واحد آزمون، امور دانش آموزان، فرم پیش ثبت نام، نتایج آزمون، گالری و  بخش آشنایی با مجتمع می‌باشد که در این مقاله به طور کامل با آنها اشاره کردیم.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی

    اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی | شرایط جدید

    شرایط اخذ گواهی صلاحیت حرفه ای از دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد. در دوره‌های صلاحیت حرفه ای که توسط دانشگاه علمی کاربردی و با همکاری سازمان امور اداری و استخدامی کشور برگزار می‌شود، پذیرفته‌شدگان این دوره امکان بهبود مهارت‌ها و...
  • انصراف از تحصیل در سامانه سجاد

    مراحل انصراف از تحصیل در سامانه سجاد + راهنمای تصویری

    دانشجویان دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی برای انصراف از تحصیل در سامانه سجاد، باید به به آدرس اینترنتی portal.saorg.ir برای کناره‌گیری از تحصیل اقدام کنند. انصراف از تحصیل به صورت آنلاین، قابل انجام و پیگیری است. همچنین سامانه جامع امور دانشجویان...
  • سهمیه بسیج فعال در کنکور

    سهمیه بسیج فعال در کنکور سراسری و آزاد

    سهمیه بسیج فعال در کنکور دانشگاه آزاد اثرگذار بود. در دفترچه آزمون کنکور سراسری سهمیه های مختلفی مانند سهمیه مناطق، خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران برای داوطلبان در نظر گرفته شده است. در دفترچه دانشگاه آزاد علاوه بر این سهمیه‌ها،...
  • تاثیر سهمیه معلولین در کنکور

    تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 | نحوه استفاده و محاسبه

    میزان تاثیر سهمیه معلولین در کنکور 1403 اعلام شد. هر ساله در دفترچه ثبت نام آزمون سراسری شرایط استفاده از سهمیه معلولان عنوان می‌شود. افرادی که دارای معلولیت‌های حرکتی، دیداری، شنیداری، اعصاب و روان و غیره هستند، می‌توانند با تأیید...
تماس با مشاور