ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402 + دریافت pdf | ایران تحصیل

کارت ورود به جلسه آزمون نظام وظیفه
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی از طریق سامانه وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان منتشر می‌شود. همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه از  تاریخ 17 الی 19 مهر ماه 1401 بوده است. متقاضیان شرکت در نظام مهندسی می‌توانند برای دریافت کارت به نشانی اینترنتی inbr.ir  مراجعه نمایند.

این آزمون در سال سه بار برگزار می‌شود. بنابراین فارغ التحصیلان رشته‌های معماری، عمران، تاسیسات مكانیكی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک و …که موفق به قبولی در آزمون گردند، گواهی اشتغال به کار و کسب پروانه نظام مهندسی خود را دریافت کرده و می‌توانند شروع به فعالیت و اشتغال در مشاغل مرتبط با رشته خود نمایند.

از آنجایی که به همراه داشتن کارت ورود در زمان برگزاری این آزمون الزامی می‎‌باشد، در این مقاله به بررسی چگونگی دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون خواهیم پرداخت. چنانچه در مراحل دریافت کارت خود با مشکل مواجه شدید، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 

آزمون نظام مهندسی در سه دوره اردیبهشت، مهر و دی ماه برگزار می‌شود. بنابراین متقاضیان رشته‌های موجود در سامانه وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان، پس از نهایی کردن نام نویسی خود لازم است برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی اقدام نمایید.

معمولا کارت ورود به جلسه این آزمون‌ها چند روز پیش از برگزاری آزمون اصلی منتشر می‌گردد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان، به نشانی اینترنتی inbr.ir کارت خود را دریافت نمایند. در جدول زیر می‌توانید زمانبندی دقیق آزمون‌های نظام مهندسی به منظور اخذ پروانه اشتغال به كار و تاریخ تهیه کارت ورود به جلسه را مشاهده کنید.

عنوان آزمون تاریخ برگزاری آزمون تاریخ تهیه كارت ورود به جلسه آزمون
معماری نظارت (صبح)   

8 دی ماه 

5 الی 7 دی ماه
عمران نظارت (صبح)
نقشه برداری (صبح)
شهرسازی (صبح)
ترافیک (صبح)
تاسیسات مکانیکی نظارت (عصر)  8 دی ماه  5 الی 7 دی ماه
تاسیسات برقی نظارت (عصر) 
تاسیسات مکانیکی اجرا (عصر) 
تاسیسات برقی اجرا (عصر) 
معماری اجرا (عصر)
عمران اجرا (عصر)
عمران محاسبات (صبح) 9 دی ماه  5 الی 7 دی ماه
تاسیسات مکانیکی طراحی (صبح)
تاسیسات برقی طراحی (صبح)

اطلاعات جدول مربوط به آزمون دی ماه است در صورت انتشار دفترچه آزمون حرفه مهندسی 1402 اطلاعات این بخش به‌روزرسانی می‌شود.

نکته: لازم به ذکر است که پس از دریافت کارت ورود به جلسه، متقاضیان در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در مندرجات بر روی کارت، با مراجعه به باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی نسبت به اصلاح اشکالات موجود اقدام نمایند. 

زمان دریافت كارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، بسیار مهم است. به طوری که داوطلبان باید برای ورود به آزمون و نیز رفع نقص کارت ورود به جلسه در صورت مغایرت با اطلاعات هویتی، اقدامات ضروری را انجام دهند. در غیر این صورت با مشکلات متعددی مواجه می‌شوند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

پس از اطلاع از زمان برگزاری آزمون، بازه زمانی که سامانه برای دریافت کارت ورود به جلسه فعال می‌کند، اعلام می‌شود. در این بازه زمانی لازم است تا داوطلبان به سامانه مراجعه نمایند و کارت خود را دریافت کنند. به دلیل اهمیت بالا و الزامی بودن همراه داشتن کارت، در این بخش از مقاله به بررسی نحوه دریافت آن خواهیم پرداخت. 

داوطلبان گرامی توجه داشته باشید که در ابتدا مراحل دریافت کار را بیان کرده و سپس راهنمای تصویری مورد نیاز را ارائه خواهیم داد. چنانچه در هر یک از مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خود با اشکال مواجه شدید، با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد) تماس بگیرید. 

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

دریافت کارت ورود به جلسه از سایت وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان به نشانی inbr.ir قابل انجام است. مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی به شرح زیر است:

وارد شدن به سامانه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس اینترنتی inbr.ir

انتخاب کردن گزینه «آزمون های ورود به حرفه» در مرحله بعدی

انتخاب کردن گزینه «كارت ورود به جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ۱۴۰۲»

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و وارد شدن به سامانه با یکی از 4 روش مشخص شده

مشاهده و دریافت کردن کارت ورود به جلسه برای آزمون نظام مهندسی

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

برای کسب اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام

  • در ابتدا لازم است تا وارد سامانه وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان به نشانی اینترنتی inbr.ir شده و سپس بر روی گزینه «آزمون های ورود به حرفه» کلیک کرده و وارد صفحه جدیدی شوید. 

سامانه وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان

  • پس از ورود به صفحه جدید می‌بایست بر روی گزینه «كارت ورود به جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان» کلیک نمایید.

كارت ورود به جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان

  • در این مرحله لازم است تا یکی از 4 روش تعیین شده را انتخاب نمایید و اطلاعات خواسته شده را در کادر های مشخص شده وارد نمایید. 

دریافت كارت ورود به جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان دی ماه

  • پس از وارد کردن اطلاعات می توانید کارت ورود به جلسه خود را مشاهده نمایید.

توجه داشته باشید که پس از دریافت کارت خود، حتما تمامی مندرجات روی کارت را بررسی کرده و از صحیح بودن تمامی اطلاعات (اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد و شماره عضویت نظام مهندسی) اطمینان حاصل نمایید. در صورت وجود اشتباه در کارت می‌بایست به حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مراجعه کرده و اطلاع رسانی نمایید. چنانچه موفق به دریافت کارت ورود به جلسه خود نشده اید، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید. ما راهنمای شما در این مسیر خواهیم بود. 

برای مشاهده نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی ترافیک بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا بر روی کارت اطلاعات مهم هر فرد درج می‌شود. تمامی کارت‌های ورود به جلسه به منزله کارت شناسایی و هویتی فرد در نظر گرفته می‌شود. بنابراین داوطلبان رشته‌های عمران، تاسیسات مكانیكی، تاسیسات برقی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک و … بایستی به اطلاعات ثبت شده بر روی کارت توجه کنند تا در صورت مغایرت اطلاعات به حوزه‌های رفع نفص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مراجعه نمایند. اطلاعاتی که بایستی بر روی کارت درج شود، موارد ذکر شده زیر است:

اطلاعات مربوط به شناسنامه اطلاعات مربوط به کارت ملی
عکس پرسنلی داوطلب شماره پرونده داوطلب
نوع جنسیت داوطلب وضعیت نظام وظیفه آقایان
محل امضا شماره عضویت نظام وظیفه داوطلب
عنوان رشته انتخابی آزمون نظام وظیفه دست چپ و یا دست راست بودن داوطلب

برای دریافت مشاوره آزمون نظام مهندسی روی لینک کلیک کنید.

حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ممکن است مشکلاتی از قبیل اشتباه بودن اطلاعات درج شده بر روی کارت رخ دهد و یا داوطلب موفق به ورود به سامانه و دریافت کارت خود نگردد؛ برای حل چنین مشکلاتی وزارت راه و شهرسازی حوزه هایی را مشخص کرده است که در صدد رفع مشکل داوطلبان برآیند. همه ساله آدرس حوزه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه در قالب پی دی اف منتشر می‌گردد. در صورتی که آدرس جدیدی از حوزه‌های رفع نقص گارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مشخص شود، فایل PDF آدرس حوزه‌های رفع نقص کارت به‌روزرسانی می‌شود.

برای دانلود آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

برای رفع مشکل در این حوزه‌ها، می بایست داوطلبان به صورت حضوری به مراکز مشخص شده مراجعه نمایند. علاوه بر این حوزه‌ها، داوطلبان گرامی می‌توانند در صورتی که در مسیر دریافت کارت ورود به جلسه خود با مشکل مواجه شدند، با کارشناسان ما در مرکز مشاوره آزمون نظام مهندسی در ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایند. توجه داشته باشید که تنها یک روز قبل از برگزاری آزمون می‌توانید به این مراکز مراجعه نمایید. 

برای مشاهده نحوه ثبت نام آزمون نظام مهندسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

اخبار مرتبط با آزمون نظام مهندسی

اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان اداره کل راه و شهرسازی

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی استان گلستان در آخرین مصاحبه خود به این موضوع اشاره کرده است که در 24 تیر ماه 1402 نتایج آزمون نظام مهندسی در اردیبهشت 1402 برگزار شده است، اعلام می‌شود. بنابراین داوطلبان می‌توانند برای دریافت نتایج آزمون به سایت www.inbr.ir مراجعه نمایند. همچنین لازم به ذکر است که کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، از چند روز قبل از شروع آزمون 17 مهر ماه الی 19 مهر ماه، اعلام می‌شود.

خلاصه مطلب

با توجه به ضرورت به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، در این مقاله به بررسی زمان انتشار این کارت و نحوه دریافت آن پرداختیم. داوطلبان آزمون نظام مهندسی می‌توانند 17 مهر ماه الی 19 مهر ماه با مراجعه به سامانه وزارت راه و شهرسازی معاونت مسکن و ساختمان به نشانی اینترنتی inbr.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند. همچنین لازم است پس از دریافت کارت نسبت به صحیح بودن تمامی اطلاعات مندرج بر روی کارت اطمینان حاصل نمایید. در مقاله فوق آدرس حوزه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه منتشر شده است؛ داوطلبان می‌توانند در صورت نیاز به این حوزه‌ها مراجعه کرده و درخواست تصحیح اطلاعات دهند. 

پس از مطالعه دقیق این مقاله، چنانچه در رابطه با کارت ورود به جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر ماه سوال و یا ابهام داشتید، می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 (از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایند. همچنین می‌‎توانید برای ما کامنت بگذارید. سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی متخصصان ما پاسخ داده خواهند شد. 

برای دانلود فایل PDF مقاله کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چه زمانی منتشر می شود؟

کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر می گردد برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله فوق مراجعه نمایید.

از چه سامانه ای می توان کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی را دریافت کرد؟

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی می بایست به سامانه وزارت راه و شهرسازی و معاونت ساختمان inbr.ir مراجعه نمایید.

چه اطلاعاتی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مورد نیاز است؟

برای دریافت کارت ورود به جلسه می بایست متقاضیان شماره داوطلبی، شماره پرونده، شماره ملی و یا شماره شناسنامه خود را وارد سامانه نمایند و کارت خود را مشاهده کنند. مراحل دریافت کارت ورود به جلسه در این مقاله ارائه شده است.

نظرات

10 دیدگاه دربارهٔ «کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1402 + دریافت pdf | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo شاملی گفت:

    درود. برای گرفتن کارت ورود به امتحان آزمون نظام مهندسین میشه بصورت حضوری مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      فقط به صورت سامانه ای امکان پذیر میباشد

  2. Avatar photo عین الهی گفت:

    سلام و خسته نباشید. من الان متوجه شدم روی کارت ورود به جلسه آزمونم اطلاعات اشتباهی زدن. من ازمون نظام مهندسی عمران رو دادم اما روی کارت زده معماری حالا الان سوال دارم که ممکنه این فقط اشتباه تایپی باشه یا روی نتیجه تاثیر داره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      از طریق سیستم پاسخگویی درخواست ثبت نمایید.

  3. Avatar photo ساره گفت:

    برای گرفتن کارت ورود به جلسه امتحان نظام مهندسی نمیشه رفت باجه های ویرایش و رفع اشکال؟

    1. Avatar photo مشاور حمامی گفت:

      سلام وقتتون بخیر خیر

  4. Avatar photo قاسم گفت:

    سلام وقت بخیر، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چه وقتیست؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت بخیر، به طور معمول شما می توانید ۱۰ روز پیش از برگزاری آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی کنید.

  5. Avatar photo هاشم گفت:

    سلام وقت بخیر، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی به چه سامانه ای باید مراجعه کرد؟

    1. Avatar photo ariya iranikhah گفت:

      سلام وقت بخیر، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی تنها از طریق سامانه inbr.ir امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

    زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 1402 + جدول تاریخ ها | inbr.ir

    برای دریافت پروانه نظام مهندسی و گواهی اشتغال به کار از این سازمان لازم است افراد حتماً در آزمون هایی که از طرف سازمان نظام مهندسی اعلام می شود شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند تا...
  • ثبت نام آزمون نظام مهندسی

    ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ + شرایط و مدارک | inbr.ir

     ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ آغاز شد. در این آزمون داوطلبان می توانند با انواع مدرک های تحصیلی و اطلاع از راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. به صورت کلی افراد شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی...
  • شرایط آزمون نظام مهندسی

    شرایط آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ + سابقه کار مورد نیاز

    متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارند باید دارای شرایط آزمون نظام مهندسی در رشته هایی که از طرف این سازمان اعلام می شود باشند. بدین ترتیب، به شرکت کنندگانی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند،...
  • ارتقاء پایه نظام مهندسی

    شرایط ارتقاء پایه نظام مهندسی + بخشنامه سنوات 1403 | inbr.ir

    ارتقاء پایه نظام مهندسی با گذر زمان و کسب تجربه امکان پذیر می باشد. ارتقاء پایه نظام مهندسی فرآیندی برای بالا بردن سطح تجربه و تخصص مهندسان در زمینه های مختلف است. از این طریق خدمات مهندسی با کیفیت بیشتری...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)