ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 + شرایط و رشته ها | ایران تحصیل

آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا قصد دارید در کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری شرکت کنید؟ توجه داشته باشید سازمان سنجش هر سال در فصل تابستان یک کنکور به صورت جداگانه برای متقاضیانی که قصد دارند در مقطع کارشناسی ناپیوسته تحصیل کنند برگزار می کند.  بعد از انتشار اطلاعیه توسط سازمان سنجش زمان آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری و مابقی موارد مربوط به آن مشخص خواهد شد و اطلاعات کاملی در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

داوطلبان باید برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اطلاعاتی را داشته باشند تا بتوانند خود را برای این آزمون آماده کنند. با توجه به این که برخی از داوطلبان از کلیه اطلاعات این آزمون آگاهی ندارند و این کار می تواند برای آن ها مشکلاتی را به بار بیاورد. به همین دلیل هر گونه سوال و مشکلی در این مورد داشته باشید می توانید با مشاوران ایران تحصیل به شماره تلفن 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری همانند سال‌ های گذشته به صورت الکترونیکی خواهد بود. به همین دلیل متقاضیان می‌ توانند با مراجعه به وب سایت رسمی سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. توجه داشته باشید اطلاع از شرایط و همچنین ضوابط موجود در رابطه با ثبت نام و مدارک لازم امری ضروری برای ثبت نام می‌باشد. توصیه ما به کلیه داوطلبان عزیز مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام می‌ باشد.

نحوه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

با توجه به دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری ناپیوسته در سال ۱۴۰۳ از 28 خرداد ماه آغاز شده و تا 4 تیر ماه ادامه داشته است. لازم به ذکر است بدانید ثبت نام در سامانه sanjesh.org تنها منحصر به آن دسته از داوطلبانی خواهد بود که مدرک کاردانی خود را دریافت نموده‌ اند و یا اینکه در پایان شهریور ماه، فارغ‌ التحصیل خواهند شد و موفق به اخذ مدرک خود می‌ گردند.

ثبت نام در تمامی مقاطع تحصیلی برای دانشگاه های دولتی و نیمه دولتی و همچنین غیر انتفاعی با استفاده از سامانه sanjesh.org امکان پذیر می باشد. بنابراین برای ثبت نام نیز، داوطلبان می توانند با استفاده از همین سامانه در زمان مقرر برای ثبت نام اقدام نمایند. دارا بودن شرایط و ضمیمه کردن مدارک برای تمامی داوطلبان الزامی می باشد. برای ثبت نام پس از دانلود دفترچه که تمامی جداول مربوط به ثبت نام در آن قرار داده شده است، لازم است نسبت به پر کردن فرم ثبت نام در سامانه sanjesh.org اقدام نمایید.

در نهایت بهتر است به تمامی داوطلبان اعلام کنیم که پر کردن فرم انتهایی دفترچه ثبت نام قبل از فرم اینترنتی می باشد و پس از آن اقدام به ثبت در سامانه نمایید. زیرا در صورت هر گونه مغایرت با مدارک موجود، برابر با قوانین تخلف محسوب می گردد.

برای آشنایی با نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی روی لینک کلیک کنید.

زمانبدی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳
ثبت‌نام و انتخاب رشته 28 خرداد الی 4 تیر 1403
تمدید مهلت ثبت نام و انتخاب رشته  تا چهارشنبه 7 تیر 1403
مشاهده و ویرایش اطلاعات 28 خرداد الی 7 تیر 1403
دریافت کارت ورود به جلسه 31 مرداد تا 2 شهریور 1403
برگزاری آزمون  روز جمعه 3 شهریور 1403
اعالم نتایج نهایی آزمون اواخر شهریور ماه 1403

برای مشاهده کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

زمانبدی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

مراحل ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

در این قسمت از کار تصمیم داریم مراحل ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری را با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش بدهیم تا در صورت بروز اشکال، با مراجعه به راهنمای تصویری از صحت مراحلی که می بایست طی کنید مطمئن گردید. لازم به ذکر است بدانید در گام اول باید وارد وب سایت رسمی سازمان سنجش شوید تا بتوانید گام به گام مراحل را با ما پیش بروید.

در گام اول باید بر روی دکمه کاردانی به کارشناسی در سایت سازمان سنجش کلیک کنید. این دکمه در سمت راست تصویر زیر با یک فلش قرمز رنگ نشانه گذاری شده است.

مراحل ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

در این بخش از کار باید بر روی گزینه دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی ناپيوسته سال 1403 کلیک کنید.

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

در ادامه باید ثبت‌ نام و انتخاب رشته دوره‌ های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته – سال 1403 را انتخاب نمایید.

آموزش تصویری ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

اطلاعیه

هزینه ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ مبلغ 163000 تومان است.

 

این مرحله از کار برخی از اطلاعات آزمون را در اختیار شما قرار می‌ دهد و شما با کلیک بر روی گزینه تایید و ادامه می توانید وارد مرحله بعد شوید این نکته را هم در نظر داشته باشید که باید کارت اعتباری خریداری نمایید در ادامه با استفاده از شماره ثبت نام دوازده رقمی که خریداری کرده اید باید از مراحل ثبت نام بگذرید.

آموزش ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید در این قسمت از کار باید تصویر خود را در سایت سازمان سنجش بارگذاری کنید برای انجام این کار تنها کافی است بر روی گزینه ارسال عکس که در تصویر زیر مشخص شده است کلیک کنید و عکس را آپلود نمایید در ادامه باید به سراغ دکمه تایید و ادامه بروید و بر روی این دکمه کلیک کنید.

آخرین مرحله مربوط به تکمیل فرم زیر می باشد که دارای 36 بند می باشد. توجه داشته باشید تمام موارد باید به صورت دقیق تکمیل شود، در پایان حتما لیست را یک با چک کنید که در هنگام تکمیل آن قسمتی را به اشتباه وارد نکرده باشید. بعد از آن که مطمین شدید همه اطلاعات را درست وارد کردید دکمه تایید را بزنید و از صفحه پرینت بگیرید.

برای دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی کلیک کنید.

شرایط ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

تمامی متقاضیانی که قصد دارند در کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری شرکت کنند در گام اول باید شرایط ثبت نام رشته های بدون آزمون و با آزمون کارشناسی ناپیوسته که توسط سازمان سنجش آموزش کشور قید شده است را داشته باشند. زیرا تنها داوطلبانی که دارای شرایط درج شده توسط سازمان سنجش هستند می توانند در محلی که قبول شده‌ اند ثبت نام نهایی را انجام داده و به تحصیل بپردازند. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم در ادامه مقاله شرایطی که سازمان سنجش برای داوطلبان در نظر گرفته است را ذکر کنیم. در این صورت شما متوجه خواهید شد که آیا شرایط مندرج را دارید یا خیر.

شرایط عمومی عبارتند از:

  • داشتن اعتقاد به دین اسلام 
  • اعتقاد داشتن به یکی از ادیان تصریح شده در نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن کینه، عناد و دشمنی با حکومت جمهوری اسلامی ایران
  • دارا بودن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی خود
  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و روان گردان ها و …
  • نداشتن شهرت در انجام کارهای غیراخلاقی و غیر قانونی
  • عدم سابقه عضویت در گروه های مخالف جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد به احکام عملی اسلام، انجام واجبات و عدم انجام محرمات

شرایط اختصاصی عبارتند از:

  • ثبت نام  برای آن دسته از داوطلبانی که مدارک آن ها مورد تائید وزارت علوم و تحقیقات می باشد، امکان پذیر خواهد بود.
  • آن دسته از داوطلبانی که دانشجوی مقطع کاردانی می باشند، در صورتی که در شهریور ماه فارغ التحصیل گردند، خواهند توانست نسبت به ثبت نام در سامانه sanjesh.org  شرکت نمایند.
  • شرکت کنندگان پسر که در این آزمون تصمیم به شرکت دارند، حتما باید وضعیت نظام وظیفه آنان حل شده باشد و یا اینکه از معافیت تحصیلی استفاده نمایند.
  • دارندگان مدارک کاردانی پزشکی، در صورتی که 5 سال سابقه خدمت (پیمانی و یا قراردادی) در رشته تخصصی خود را داشته باشند، می توانند در آزمون کارشناسی ناپیوسته پزشکی شرکت نمایند.
  • فارغ التحصیلان رشته کاردانی که در رشته های پزشکی مدرک خود را اخذ نموده اند، مطابق با قوانین و آئین نامه های اجرایی، لازم است نسبت به خدمت پزشکی در محل خدمت اقدام نمایند و پس از گذراندن زمان لازم، می توانند در این آزمون شرکت نمایند.

کال تو اکشن تماس

شرایط مذکور برای کلیه داوطلبانی که در رشته های مختلف می باشند شامل می گردد. شایان ذکر است بدانید که این آزمون با استفاده از سایر شرایط نیز قابل بررسی خواهد بود که داوطلبان لازم است نسبت به این شرایط اطلاع یابند. از جمله این موارد می توان به شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی و نحوه ی انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری برای رشته های فنی و ریاضی اشاره نمود.

شرایط ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

برای ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور کلیک کنید.

سامانه ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

همان گونه که ذکر گردید، برای ثبت نام کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه sanjesh.org اقدامات لازم را جهت ثبت نام انجام دهند. سامانه ایران تحصیل سازمان سنجش، در اختیار تمامی داوطلبان عزیز می باشد که با استفاده از آن، می توانند به راحتی در این سامانه ثبت نام نمایند و به امور مختلف بپردازند.

برای اطلاع دقیق از شرایط ثبت نام در رشته های مختلف می توانید با استفاده از سامانه مذکور نسبت به کلیه شرایط اطلاعات لازم را کسب نمایید. کارشناسان ما تمامی اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار خواهند داد. همچنین با استفاده از این سامانه، می توانید از تمامی مفاد مذکور اطلاع دقیقی را کسب نمایید.

 

اطلاعیه 

برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی باید کارت اعتباری خریداری کنید

 

میزان هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری

میزان هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری برای بسیاری از افراد از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم یک بخش از این مقاله را به میزان هزینه ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری اختصاص دهیم. لازم به ذکر است بدانید که سازمان سنجش مجری ثبت نام و برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری می باشد. به همین دلیل هزینه ثبت نام کنکور هم توسط این سازمان تعیین می گردد. در نتیجه هر سال سازمان سنجش اطلاعیه را به داوطلبان ارائه می دهد که در آن هزینه ثبت نام مشخص شده است.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در سال ۱۴۰۳ به چه میزان است؟ در پاسخ به این سوال بهتر است ذکر کنیم میزان پرداخت به تصمیم دانشجو بستگی دارد. برای مثال هزینه ای که برای ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است 163000 تومان می باشد. البته داوطلبانی که تصمیم دارند در رشته های با آزمون ثبت نام کنند یا در دانشگاه های غیرانتفاعی به تحصیل بپردازند باید هزینه ای برابر با ۲۰ هزار تومان بیشتر از مابقی داوطلبان پرداخت نمایند.

برای مشاهده لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی روی لینک کلیک کنید.

راهنمای خرید کارت اعتباری

در این قسمت از مقاله تصمیم داریم مراحل خرید کارت اعتباری از سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور را به شما آموزش دهیم. این نکته را در نظر داشته باشید تمام مراحل با استفاده از متن و تصویر به شما توضیح داده خواهد شد در نتیجه پیشنهاد می کنیم برای خرید کارت اعتباری گام به گام با آموزش زیر پیش بروید.

 

جهت اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بر روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

اولین کاری که یک داوطلب برای خرید کارت اعتباری باید انجام دهد وارد شدن به وب سایت رسمی سازمان سنجش است. بعد از انجام این کار باید بر روی گزینه کاردانی به کارشناسی کلیک کنید تا بتوانید برای خرید کارت اعتباری اقدام نمایید.

در این قسمت از محتوا باید بر روی گزینه ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ که در تصویر زیر  قرار دارد کلیک کنید.

راهنمای خرید کارت اعتباری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

حال که به این قسمت از کار رسیده اید مطمئنا می دانید که باید بر روی گزینه خرید کارت که در تصویر زیر با فلاش قرمز رنگ قرار دارد کلیک کنید.

راهنمای خرید کارت اعتباری

در انتها باید فرم مورد نظر که در تصویر زیر مشاهده می کنید را تکمیل کنید، درگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و برای پرداخت هزینه کارت اعتباری اقدام کنید.

خرید کارت اعتباری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

خلاصه مطلب

در این مقاله موارد بسیار مهمی در مورد آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری در اختیار شما قرار داده شده است و مطمئنا شما در حال حاضر تمام مراحل ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری را فرا گرفته اید. زیرا تمامی مراحل با استفاده از متن و راهنمای تصویری به صورت گام به گام آموزش داده شده است. در ادامه مقاله شرایط ثبت نام، میزان هزینه برای ثبت نام و حتی سامانه ای که باید ثبت نام در آن صورت بگیرد را هم به شما معرفی کرده‌ایم.

سپس یک راهنمای کامل برای خرید کارت اعتباری در اختیار شما قرار دادیم که این آموزش هم با استفاده از متن و راهنمای تصویری انجام شده است. در نهایت امیدواریم محتویات موجود در این مقاله توانسته باشد نیاز شما را برطرف کند و اطلاعات لازم را برای کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری به دست آورده باشید. چنانچه پس از مطالعه این مقاله با سوال و یا اشکالی مواجه شدید می توانید با کارشناسان و مشاوران مجرب ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای ما کامنت بگذارید. کامنت شما در کوتاه ترین زمان ممکن از سوی کارشناسان ما پاسخ داده خواهد شد.

 

برای دانلود فایل پی دی اف آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری بر روی لینک رنگی کلیک کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

برای ثبت نام  کنکور کاردانی به کارشناسی سراسری، به کدام سایت مراجعه کنیم؟

باید به سامانه سنجش که لینک آن در مقاله وجود دارد مراجعه کنید

ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

لازم به ذکر است 28 خرداد ماه ۱۴۰۳ الی 4 تیر ماه ۱۴۰۳ زمانی است که سازمان سنجش برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در نظر گرفته است.

آیا امکان تصحیح و ویرایش اطلاعات بعد از ثبت نام وجود دارد؟

بله؛ سازمان سنجش زمانی را برای ویرایش اطلاعات در نظر گرفته است و شما باید در زمان مشخص این کار را انجام دهید.

نظرات

7 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 + شرایط و رشته ها | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo میثاق گفت:

    شما برای آزمون کااردانی به کارشناسی دانشگاه سراسری مشاوره میدید؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      زمان ثبت نام به اتمام رسیده است.

  2. Avatar photo همیار گفت:

    سلام
    کنکور سراسری کاردانی به کارشناسی برای کسایی آزاده که کاردانیشون تموم شده؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله

  3. Avatar photo رضا. گفت:

    سلام وقت بخیر.من هنوز ۶ واحد دارم تا فارغ التحصیل بشم. آیا بازم می تونم در آزمون کاردانی به کارشناسی سراسری شرکت کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله این امکان را دارید ول یاگر این 6 واحد پاس نکید امکان ثبت نام در شرایط قبول ی دانشگاه را ندارید

  4. Avatar photo افسریان گفت:

    ذوق خوندن رشته روندارم بازارکارنداره رشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

    انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ + راهنما 0 تا 100

    زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ مشخص شد. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته محل های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، می توانند در موعدهای مقرر شده نسبت به ثبت نام و درج اولویت...
  • کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی

    کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    این روز ها بسیاری از داوطلبان به دنبال دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ هستند. توجه داشته باشید ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی در سه ماه اول سال بر روی سایت رسمی سازمان سنجش...
  • زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

    زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    این روز ها بسیاری از افراد به دنبال زمان ثبت نام و تمدید آن هستند. در این مقاله اطلاعات دقیقی نسبت به زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در اختیار شما قرار خواهیم داد. توجه داشته باشید آن دسته از...
  • دانلود دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    دفترچه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر شد. کلیه داوطلبان متقاضی می‌توانند جهت دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه نمایند. لیست تمامی رشته‌هایی که داوطلبان می‌توانند در آن نسبت به...
تماس با مشاور