ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ {رشته محل ها}

ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور آغاز شد. داوطلبین هنرستان که قصد شرکت در کنکور کاردانی را ندارند، می‌توانند با مطالعه به سایت ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای مراجعه کرده و پس از تکمیل فرم، درخواست خود را برای تحصیل در این دانشگاه بدون کنکور (بر اساس سوابق تحصیلی) نهایی کنند.

لازم به ذکر است که ثبت نام رشته‌های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای نیز همچون سایر دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی سالیانه 2 بار در مهرماه و بهمن ماه انجام می‌شود. به دلیل افزایش تعداد علاقمندان رشته‌های بدون کنکور کار دانش و فنی بر آن شدیم تا در این مقاله به نحوه ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای بدون کنکور ۱۴۰۳ بپردازیم.

اگر که از داوطلبین پذیرش تحصیلی بدون کنکور فنی حرفه‌ای هستید، جهت اطلاع از زمان ثبت نام در بهمن ماه و اطلاعیه‌های جدید سازمان سنجش، می‌توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳

متقاضیان ثبت نام در رشته های فنی حرفه ای بدون کنکور، باید طبق زمان بندی اعلام شده در سامانه سنجش کشور در هر دو نیمسال مهر ماه و بهمن ماه که در ادامه گفته خواهد شد، نسبت به ثبت نام و نیز انتخاب رشته خود اقدام کنند. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند طبق اطلاعیه‌ای که توسط سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر شده است، زمان ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای بدون کنکور برای ورودی‌های نیمسال اول (یعنی مهر ماه) از تاریخ 14 تیر آغاز و تا 21 تیرماه ادامه خواهد داشت.

زمان ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور

زمان ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای برای ورودی‌های نیمسال دوم (یعنی بهمن ماه) در دی ماه آغاز شده و تا پایان همان ماه ادامه خواهد داشت. نحوه تکمیل ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای بدون کنکور ۱۴۰۳ در ادامه مطرح خواهد شد. با ما همراه باشید.

متقاضیان تحصیل در دانشگاه فنی حرفه‌ای در سال 1403 توجه داشته باشند که مهلت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی از 18 تیر ماه آغاز خواهد شد و تا 25 تیر ماه 1403 نیز ادامه خواهد داشت. متقاضیان ثبت نام بهتر است در تاریخ معین شده به سایت ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای مراجعه کرده و از بروز هر گونه مشکل جلوگیری کنند تا از موکول کردن ثبت نام به زمان تمدید مهلت بپرهیزند.

نحوه ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳

داوطلبان ثبت نام در این دانشگاه نیز مانند سایر دانشگاه‌ها می‌بایست در ابتدا به سامانه سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنند. چرا که این سازمان به عنوان مجری پذیرش رشته محل‌های کاردانی فنی حرفه‌ای است و وظیفه نظارت و پیشبرد فرآیند ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای در ورودی‌های مهر و بهمن ۱۴۰۳ را بر عهده دارد.

با مراجعه به این سایت می‌توانید اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای را نیز دریابید. توجه داشته باشید که چگونگی ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه‌‎ای در هر دوره، با انتشار اطلاعیه‌ای از این سازمان منتشر می‌گردد. برای ثبت نام بدون کنکور در این دانشگاه، داوطلبین عزیز مراحل گفته شده را به ترتیب باید طی کنند:

✅ در ابتدا می‌بایست به سایت ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای در مقطع کاردانی به نشانی اینترنتی sanjesh.org (سامانه سنجش و آموزش کشور) مراجعه کنید.

✅ در مرحله بعدی باید دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای ۱۴۰۳ را دانلود و مطالعه نمایید و سپس برای پرداخت کارت اعتباری اقدام نمایید.

✅ پس از پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای و تهیه کارت اعتباری، می‌بایست وارد سامانه شده و ثبت نام خود را تکمیل کنید.

✅ در این مرحله لازم است فرم ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای را با اطلاعات خواسته شده از شما، تکمیل نمایید.

✅ مرحله بعد، قسمت تکمیل فرم انتخاب رشته این دانشگاه می‌باشد. داوطلبین می‌بایست کد رشته‌های مورد نظر خود را در این بخش وارد نمایند. (حداکثر ۳۰ کد رشته محل در مقطع کارداني، صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی)

✅ مرحله آخر، مرحله تکمیل ثبت نام و دریافت شماره پرونده و کد رهگیری است. با تکمیل این بخش ثبت نام شما نهایی خواهد شد و کدی به شما تعلق می‌گیرد تا جهت رهگیری از آن استفاده نمایید.

برای اطلاع از زمان و نحوه انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای کلیک کنید.

شرایط ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳

تحصیل در دانشگاه فنی حرفه‌ای علاوه بر علاقه به رشته‌های موجود در این دانشگاه، مستلزم برخی شرایط می‌باشد که لازم است داوطلب پیش از اقدام برای ثبت نام از این شرایط اطلاع داشته باشد. این شرایط به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم می ‌شود که ما در ادامه به شرح این دو شرایط خواهیم پرداخت:

شرایط عمومی ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

شرایط عمومی ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
اعتقاد داشتن به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد قبول در قانون اساسی جمهوری اسلامی
نداشتن هیچ گونه دشمنی و عناد با جمهوری اسلامی و پذیرفتن قانون اساسی
نداشتن اعتیاد به هیچ گونه دخانیات، مواد مخدر و انواع روان گردان ها
فرد داوطلب نباید فساد اخلاقی و یا منکرات اخلاقی داشته باشد.
متقاضی نباید به هیچ یک از احزاب و سازمان های مخالف جمهوری اسلامی وابستگی نداشته باشد.

برای دانلود دفترچه رشته‌های بدون کنکور فنی حرفه‌ای روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

کال تو اکشن راهنمای تلفنی

شرایط اختصاصی ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
داوطلب باید دیپلم 4 ساله نظام قدیم خود را ارائه نماید.
ارائه دیپلم نظام جدید فنی حرفه ای و یا کار دانش
افرادی که دارای دیپلم نظری هستند فقط با ارائه مدرک پیش دانشگاهی مجاز به ثبت نام می‌باشند.
داوطلبینی که از دیپلم نظری قصد شرکت دارند تنها می‌توانند در رشته های کاردانی ناپیوسته شرکت نمایند.
افرادی که در دانشگاه‌های روزانه پذیرفته شده‌اند، نمی‌توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.
اگر فردی در دانشگاه های غیر انتفاعی و یا شبانه مشغول به تحصیل باشد، می‌توانند بدون انصراف در ثبت نام رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای شرکت کرده و پس از قبولی و پذیرش انصراف خود را اعلام و ارائه نماید.
وضعیت نظام وظیفه متقاضیان آقا باید مشخص شده باشد و مشکلی در نظام وظیفه آن‌ها وجود نداشته باشد.
اگر داوطلب، دانش آموز سال آخر باشد. باید تا زمان نام نویسی مدرک دیپلم خود را گرفته باشد و اگر تا آن زمان معدلی برای او در نظر گرفته نشده باشد، از آزمون حذف خواهد شد.

برای اطلاع از زمان و نحوه استخدام مدرس دانشگاه فنی حرفه ای کلیک کنید.

لیست رشته های فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳

در قسمت بالا مطالعه کردید که یکی از شروط ثبت نام در دانشگاه فنی حرفه‌‎ای دارا بودن مدرک دیپلم فنی حرفه‌ای نظام جدید یا کار دانش و یا دیپلم فنی حرفه‌ای چهار ساله نظام قدیم است. این افراد مجاز به ثبت نام کنکور کاردانی و پذیرش بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته ۱۴۰۳ هستند.

در صورتی که شما نیز جز دارندگان دیپلم نظام جدید و یا مدرک پیش دانشگاهی رشته‌های نظری هستید، صرفا اجازه ثبت نام و انتخاب رشته‌های بدون آزمون کاردانی ناپیوسته را خواهید داشت.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی

داوطلبان ثبت نام در این دانشگاه می‌توانند با توجه به کد رایانه‌ای دیپلم خود، حداکثر 50 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد کنند. در لیست رشته‌های ارائه شده در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی سال ۱۴۰۳ به ترتیب موارد زیر را مشاهده خواهید کرد: در ستون اول کد رشته، در دو ستون بعدی جنسیت شخص مورد پذیرش، در ستون دیگر دیپلم مورد پذیرش فنی حرفه‌ای با درج کد رایانه‌ای مجازی برای داوطلبان نظام قدیم و کد رایانه ای دیپلم برای داوطلبان نظام جدید.

نکته: اگر شما عزیزان در اولویت بندی 50 رشته خود دچار سردرگمی هستید و نیاز به راهنمایی از افراد خبره دارید می توانید با مشاورین ما در مرکز مشاوره ایران تحصیل با شماره 9099075307 (از طریق تلفن ثابت و بدون کد) تماس گرفته و رشته های خود را با برنامه ریزی و دقیق وارد نمایید.

برای مشاهده نتایج دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور روی لینک کلیک کنید.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه‌ای به شرح زیر است:

رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۳
الکترونیک صنایع شیمیایی طراحی و دوخت گردشگری
ساخت و تولید صنایع نساجی گرافیک حمل و نقل
صنایع فلزی متالورژی هنرهای تجسمی – نقاشی مکاترونیک
تاسیسات مکانیکی سرامیک امور دامی پویانمایی
صنایع چوب و مبلمان معدن امور زراعی و باغی معماری داخلی
چاپ علوم دریایی ماشین های کشاورزی صنایع دستی
عمران امور اداری صنایع غذایی انرژی تجدید پذیر خورشیدی
معماری تربیت کودک و مدیریت خانواده موسیقی هتلداری

برای اطلاع از سامانه آموزش مجازی دانشگاه فنی حرفه ای کلیک کنید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام فنی حرفه ای بدون کنکور

در این قسمت از مقاله مدارک‌ مورد نیاز برای‌ ثبت‌ نام‌ دانشگاه فنی و حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ به صورت حضوری را شرح می دهیم. این مدارک شامل:

مدارک مورد نیاز برای‌ ثبت‌ نام‌ دانشگاه فنی و حرفه ای بدون کنکور – حضوری
اصل‌‌ مدرک ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌ جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌ جدید در یکی‌ از شاخه‌ های‌ کار دانش‌ یا فنی‌ حرفه‌ ای ‌صادره‌ از محل‌ تحصیل‌ مبنی‌ بر گذراندن کلیه واحد های درسی‌ در دوره ‌سه‌ ساله‌، کارورزی و کارآموزی حداکثر تا پایان‌ شهریور ماه‌ یا دی ماه ۱۴۰۳.
اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ متوسطه‌ نظام‌ قدیم‌ آموزش‌ متوسطه‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌ قدیم‌ (هنرستان‌) مبنی‌ بر گذراندن‌ کلیه‌ دروس‌ چهار ساله.
اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه داوطلب.‌
6 قطعه‌ عکس‌ 4×3 به صورت تمام‌ رخ‌ که در سال جاری تهیه‌ شده‌ باشد. (حداکثر 6 ماه)
فیش پستی درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی.
در صورتی که شما داوطلب مرد هستید، لازم‌ است‌ مدرکی‌ را که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ شما را با توجه‌ به‌ بند 3-2 مندرج‌ در صفحات 2 تا 3 دفترچه‌ راهنمای‌ آزمون‌ ورودی‌ دوره‌ های‌ کاردانی‌ نظام‌ جدید (آموزشکده‌ های‌ فنی‌ حرفه‌ ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی) سال‌ ۱۴۰۳ مشخص‌ کند، ارائه‌ نمایید.
داوطلبانی‌ که‌ با استفاده‌ از سهمیه‌ های بنیاد شهید و امور ایثارگران پذیرفته شده‌ اند نیازی به ارائه تائیدیه سهمیه محل قبولی ذی ربط ندارند و همان عنوان سهمیه درج شده در لیست های ارسالی به مراکز قبولی، ملاک تائید می‌باشد.
داوطلبانی که با سهمیه رزمندگان ستاد مشترک سپاه پاسداران (سازمان بسیج) و وزارت جهاد کشاورزی پذیرفته شده‌ اند، تائیدیه آنان برای ترم دوم از طریق ارگان ذی ربط به مؤسسه محل قبولی ارسال می‌ گردد.

مشخصات عکس مورد نیاز برای بارگذاری در سایت ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای:

توجه داشته باشید که برای بارگذاری عکس در سایت ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای و یا ثبت نام حضوری، می‌بایست عکسی که ارائه می‌دهید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

مربوط به سال جاری باشد. (متعلق به حداکثر 6 ماه گذشته باشد)
سایز عکس 4*3 یا 4*6 باشد.
عکس متقاضی می‌بایست مشخص و واضح بوده و اثر مهر یا منگنه یا هر گونه لکه ای بر روی آن وجود نداشته باشد.
عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
عکس باید با فرمت jpg در سایت ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بارگذاری شود.
حداکثر اندازه عکس 400*300 و حداقل 300*200 باشد.
حجم عکس نباید بیشتر از 70 کیلوبایت باشد.

برای کسب اطلاع از نحوه استعلام گواهی‌نامه فنی حرفه‌ای با کد شناسایی روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

بنر کال تو اکشن

اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای:

چنانچه ثبت نام به صورت اینترنتی و آنلاین را انتخاب کرده‌اید، لازم است بدانید که در زمان نام نویسی نیازمند ارائه برخی اطلاعات خواهید بود. در این بخش از مقاله تمامی اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای بیان شده است که عبارتند از:

اطلاعات شخصی و هویتی متقاضی همچون: کد محل تولد، کد محل صدور شناسنامه، آدرس محل سکونت، دین داوطلب، تاریخ تولد و…
کد و عنوان رشته تحصیلی
کد و نام رشته امتحانی
کد استان محل اخذ دیپلم
کد 4 رقمی رایانه ای دیپلم
کد پیگیری 12 رقمی سهمیه رزمندگان یا ایثارگری (در صورت مشمول سهمیه بودن داوطلب)
مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه مخصوص متقاضیان آقا (معافیت دائم، پایان خدمت و…)
کد پیگیری 13 رقمی مخصوص متقاضیان غیر ایرانی (اتباع)

برای آشنایی با انتخاب واحد دانشگاه فنی حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

هزینه ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور

متقاضیانی که می‌خواهند در یکی از رشته‌های فنی و حرفه‌ای مشغول به ادامه تحصیل شوند، ابتدا لازم است از شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام که شامل اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان آسمانی، عدم اعتیاد عدم دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و ارائه مدرک دیپلم نظام جدید و یا فنی حرفه‌ای است را با دقت مطالعه نمایند و سپس برای ثبت نام اقدام کنند.

به غیر از داشتن شرایط عنوان شده در مقاله، متقاضی باید مدارک خود را جهت ثبت نام در سامانه دانشگاه بارگذاری کند. این مدارک  شامل کپی و اصل کارت ملی، کپی و اصل شناسنامه، عکس پرسنلی ارائه گواهی فارغ التحصیلی از دوره متوسطه دوم است.

هزینه ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور 

پس از انجام این مراحل و انتخاب رشته، متقاضی می‌بایست هزینه ثبت نام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای بدون کنکور را پرداخت کند. مبلغ در نظر گرفته شده برای نام نویسی دو انتخاب رشته، 133 هزار تومان است. هزینه مشخص شده به همراه هزینه ارسال پیامک برآورد می‌شود.

اخبار پیرامون ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور

طبق آخرین گزارش دریافتی از دانشگاه ایسکانیوز، پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌ نام و انتخاب رشته در مقطع کاردانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیز دانشگاه‌های غیرانتفاعی در سال ۱۴۰۳ در حال حاضر رشته‌های جدیدی در فنی و حرفه‌ای آماده به  تدریس در جهت اشتغال زایی شده است. در ۱۸ تیر ماه این تغییرات در دفترچه ثبت‌ نام و انتخاب رشته لحاظ شده تا افراد بیشتری جذب پذیرش در این دانشگاه شوند.

خلاصه مقاله ثبت نام دانشگاه فنی و حرفه ای بدون کنکور

افزایش تعداد علاقمندان به ثبت نام در دانشگاه‌های بدون آزمون و نیز اهمیت یافتن مسئله یادگیری مهارت سبب شده است تا داوطلبان زیادی سالانه جهت ثبت نام در دانشگاه های فنی حرفه‌ای اقدام کنند. در مسیر ثبت نام ممکن است ابهاماتی برای متقاضیان به وجود آید. به همین دلیل است که در این مقاله به بررسی چگونگی ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ پرداختیم تا شما داوطلبان عزیز را راهنمایی کرده و این روند را برای شما آسان کنیم.

علاوه بر سایت ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ ای بدون کنکور، لیستی از رشته‌های موجود در این دانشگاه که به صورت بدون آزمون ارائه می‌شوند و نیز شرایط لازم برای ورود را مطرح کردیم تا متقاضیان با ابهامات کمتری رو به رو شوند. کلیه اطلاعات مورد نیاز برای تکمیل فرم ثبت نام دانشگاه فنی حرفه‌ای نیز بیان شده است. اما در صورتی که سوال داشتید می‌توانید با شماره 9099075307 جهت مشاوره از کارشناسان ایران تحصیل، تماس حاصل فرمایید.

برای دانلود فایل PDF مقاله ثبت نام فنی حرفه‌ای بدون کنکور کلیک کنید.

4/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اخذ پذیرش کاردانی فنی حرفه ای بدون کنکور بر چه اساسی انجام می‌شود؟

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی، همانطور که در مقاله بالا توضیح داده شد بر اساس معدل کل و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی متقاضیان انجام می‌شود.

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی به چه صورتی انجام می‌شود؟

ثبت نام بدون کنکور در مقطع کاردانی دانشگاه فنی حرفه‌ای معمولا به صورت اینترنتی انجام می‌گردد که با مطالعه مقاله فوق می‌توانید مراحل ثبت نام را به درستی طی کنید.

آیا تمامی رشته های کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای بدون آزمون است؟

خیر؛ اخذ پذیرش در تعدادی از رشته‌های ارائه شده دانشگاه فنی حرفه‌ای بدون آزمون انجام می‌شود که لیست این رشته‌ها در مقاله ارائه شده است.

نظرات

222 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور ۱۴۰۳ {رشته محل ها}»

  1. Avatar photo زهرا گفت:

    سلام وقت بخیر،من رشته صنایع شیمیایی بودم دانشگاه نجف اباد ورودی بهمن ۱۴۰۲ روزانه بود انصراف دادم ک از اول بزنم شهر خودم بیارم ،تیرماه میتونم ثبت نام کنم ؟؟یا یه تاریخ دیگ باید ثبت نام کنم؟؟؟وقتی هم انصراف دادم ازم جریمه گرفته نشد چون اول ترم بود منم هنوز هیچ کلاسی شرکت نکرده بودم سایت تاییدش کرده بود

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر تا 31 شهریور انصراف قطعی خود را ثبت کنید میتوانید در کنکور شرکت کرده و انتخاب رشته کنید

  2. Avatar photo محمد گفت:

    معدل ورود به دانشگاه باید چند باشه

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      رنج معدلی خاصی برای شما وجود ندارد و هرچقدر معدل شما بالاتر باشد شانس قبولی شما نیز بیشتر خواهد بود

  3. Avatar photo گفت:

    سلام وقت بخیر
    من رشتم شبکه و نرم افزارو رایانه فتی هست میتونم بدون کنکور با شرط معدل دانشگاه دولتی قبول شم؟و معدل حداقل چند قبول میکنن؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله البته اگر در سال ۱۴۰۳ اسن رشته بدون کنکور ارائه شود و همچنین معدل های بالای ۱۸ شانس قبولی بیشتری دارند

  4. Avatar photo شهرام گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دیپلم تجربی دارم
    میخواستم ببینم میتونم واسه دانشگاه رشته کامپیوتر برم ؟
    و اینکه به چه صورت میتونم ثبت نام کنم ؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      سوالتان نیاز به مشاوره کامل دارد
      با شماره 9099075307 تماس بگیرید
      خانم امینی داخلی 109

  5. Avatar photo رضایی گفت:

    سلام
    من سال ۴۰۲ دانشگاه روزانه قبول شدم
    امکان داره بدون انصراف از دانشگاهی که الان قبول شدم باز هم تو سایت سنجش ثبت نام کنم
    با معدل ۱۸/۵ شانس قبولی در دانشگاه های تهرانو دارم؟
    رشتم طراحی و دوخت
    افغانستانی هستم.

    1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

      سلام. برای ثبت نام در کنکور و شرکت در ازمون محدودیتی ندارید اما در صورت قبولی باید از دانشگاه فعلیتون انصراف قطعی بدید.

  6. Avatar photo مقدم گفت:

    سلام
    من دیپلم تجربی هستم معدلم ۱۷ شد
    من میتونم بدون کنکور رشته طراحی لباس توی دانشگاه فنی و حرفه ایی شهر خودمون برم؟
    اهواز هستم
    و اگه اره چجوری باید برای ثبت نام اقدام کنم آزمون خاصی هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله بدون کنکوره

  7. Avatar photo رامتین میرزائی گفت:

    سلام من رشتم ریاضی فیزیک بوده و سال ۱۰ هم و ۱۱ دهم رو پاس کردم و ۱۲ هم افتادم الان می خوام تغییر رشته بدم و دیپلم فنی حرفه ایی کامپیوتر بگیرم می خواستم بدونم من دانشگاه های آزاد تهران رشته کامپیوتر یا برنامه نویسی می تونم برم بدونم کنکور با شرط معدل یا نه اگه می شه راهنمایی کنید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله این امکان را دارید

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

    دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

    دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰...
  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور