ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

ثبت نام مدارس نمونه دولتی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران ثبت نام مدارس نمونه دولتی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir اقدام نمایند. لازم به ذکر است که پذیرش در مدارس نمونه دولتی از پذیرش در مدارس تیزهوشان راحت تر است.

این موضوع به دلیل این است که ظرفیت پذیرش مدارس نمونه دولتی بیشتر از ظرفیت پذیرش مدارس تیزهوشان است. لذا دانش آموزانی که تلاش بیشتری داشته باشند، حتما در آزمون موفق می شوند و این هدف برای آن ها دست یافتنی خواهد بود. ضمنا جهت دریافت نمونه سوالات آزمون نمونه دولتی و مشاوره قبولی می توانید از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ایران تحصیل با شماره 9099075307 بهره مند شوید و موفقیت خود را تضمین کنید.

ثبت نام سراسری مدارس نمونه دولتی 1403

ثبت نام آزمون نمونه دولتی 1403 همانند سال های گذشته به صورت هماهنگ و از طریق سامانه مای مدیو انجام می شود. ثبت نام این آزمون در سال گذشته از اواسط فروردین ماه آغاز گردید و تا 10 روز تمدید شد.

توجه داشته باشید هیچگونه پذیرشی به صورت حضوری انجام نخواهد شد. لذا داوطلبان می توانند پس از آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و زمان نام نویسی در آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق مطالعه دفترچه ثبت نام به پنجره خدمات الکترونیکی آموزش و پروش مراجعه کرده و با بارگذاری مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی فرایند نام نویسی خود را تکمیل نمایند. ضمنا دانش آموزان گرامی باید کارت حضور در جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت کرده و در آزمون شرکت کنند.

لازم به ذکر است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مطابق سنوات گذشته حدودا پس گذشت 3 هفته از برگزاری آزمون روی سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی قابل مشاهده خواهد بود.

اولیای گرامی قبل از هر گونه اقدامی در راستای خرید کارت ثبت نام و یا تکمیل مراحل نسبت به مطالعه شیوه نامه و شرایط ثبت نام اقدام نمایند و یا از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پیش شماره از سراسر کشور با شماره 9099075307 تماس حاصل نمایند. شایان ذکر است ثبت نام این دوره مدارس نمونه دولتی طبق سنوات گذشته به صورت هماهنگ برگزار خواهد شد.

بنر کال تو اکشن

زمان ثبت نام نمونه دولتی پایه دهم 1403-1404

ثبت نام برای کلیه داوطلبان و دانش آموزان پایه نهم تحصیلی در مقطع دبیرستان به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان صورت خواهد پذیرفت. لذا کلیه داوطلبان لازم است در زمان ثبت نام نمونه دولتی دهم به سامانه مای مدیو مراجعه نمایند. متقاضیان توجه داشته باشند که ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی برای این مقطع در سال های اخیر در یک روز صورت خواهد پذیرفت.

زمان ثبت نام نمونه دولتی در سال های اخیر با تغییراتی همراه بوده است و همین مسئله موجب شده تا دانش آموزان برای ثبت نام دچار مشکلاتی شوند. در سال 1402 تاریخ ثبت نام این پایه، در تاریخ 15 فروردین ماه تا 25 فروردین ماه بود و دانش آموزان 10 روز فرصت داشتند تا مراحل نام نویسی آزمون را تکمیل کنند.

در حال حاضر زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه دهم 1403 اعلام نشده است. با توجه به برخی از تغییراتی که در رابطه با زمانبندی آزمون تیزهوشان صورت گرفته، جابه جایی های ممکن است در زمان ثبت نام این آزمون ملاحظه گردد.

برای آشنایی با مراحل ثبت نام نمونه دولتی ششم روی لینک کلیک کنید.

مراحل ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی دهم 1403

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی هر ساله برگزار می گردد. کلیه دانش آموزان برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به مقطع دهم باید مراحلی را طی نمایند. این مراحل به صورت زیر می باشد:

🔶  ابتدا دانش آموز پایه نهم باید به سامانه  my.medu.ir مراجعه نماید. سپس کد ملی و رمز خود را وارد نماید و وارد حساب کاربری خود شود.

گام اول ثبت نام مدارس نمونه دولتی

🔶 سپس بخش آزمون نمونه دولتی را انتخاب کند.

گام دوم ثبت نام مدارس نمونه دولتی

🔶 پس از ورود به بخش ناحیه کاربری باید با توافق نامه موافقت خود را اعلام کند.

گام سوم ثبت نام مدارس نمونه دولتی

🔶 پس از تکمیل تمامی اطلاعات خواسته شده باید اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام کنند.

گام چهارم ثبت نام مدارس نمونه دولتی

🔶 در نهایت پس از پرداخت هزینه رسید و شماره پیگیری را دریافت کرده و نزد خود نگه دارند.

گام پنجم ثبت نام مدارس نمونه دولتی

برای آشنایی با سامانه ایثار کلیک کنید.

مراحل ویرایش ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی دهم 1403-1404

اگر دانش آموزان در زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی اطلاعات خود را به اشتباه وارد نمایند، اجازه ورود به آزمون داده نخواهد شد و حتی در صورت پذیرفته شدن در آزمون اجازه تحصیل به آن ها داده نخواهد شد. به همین دلیل آموزش و پرورش فرصت مجددی برای افرادی که اطلاعات خود را به درستی وارد نکرده است قرار داده است. دانش آموزان بر اساس اطلاعیه های آموزش پرورش استان خود باید در زمان مشخص شده برای ویرایش اقدام نمایند.

افراد در سه مرحله می توانند اطلاعات اشتباه خود را ویرایش نمایند:

📑 در بازه زمان نام نویسی اگر اطلاعات خود را اشتباه وارد نمودید، می توانید در فرصت باقی مانده آن ها را اصلاح نمایید. از این رو به شما پیشنهاد می دهیم در روزهای اول ثبت نام مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده تا در صورتی که نیاز به ویرایش داشته باشید فرصت وجود داشته باشد.

📑 در زمانی که آموزش و پرورش مهلت ویرایش اطلاعات می دهد، می توانید برای ویرایش اقدام نمایید.

📑 آخرین زمان، هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نیز فرصت ویرایش اطلاعات خود را خواهید داشت.

برای اقدام به ویرایش ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی باید مراحل زیر را طی نمایید:

🔵 برای ویرایش اطلاعات باید ابتدا وارد سایت  my.medu.ir شده و بر روی ویرایش اطلاعات ثبت نام کلیک نمایید.

🔵 سپس با وارد کردن کد ملی و رمز عبور خود را وارد کرده وارد بخش آزمون نمونه دولتی شوید.

🔵 سپس اطلاعات مورد نظر خود را ویرایش نمایید و در نهایت گزینه ثبت در سایت ثبت نام نمونه دولتی را کلیک نمایید.

در صورت نیاز به راهنمایی برای رمز مای مدیو کلیک کنید.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم 1403

پذیرش در مدارس نمونه دولتی همه ساله از طریق آزمون ورودی انجام می شود، آزمون مدارس نمونه دولتی تقریبا کمی راحت‌تر از مدارس سمپاد خواهد بود. اما با این حال باز هم تلاش بسیاری را می طلبد که در این آزمون موفق شوید.

به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی نیز دارای شرایط خاصی می باشد به صورتی که داوطلبان محترم که قصد ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی دهم را دارند، باید حتما شرایط پذیرش مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی را داشته باشند. در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در مدارس نمونه دولتی در پایه های مختلف را بیان خواهیم کرد.

کال تو اکشن تماس

کال تو اکشن تماس

جهت آشنایی با مای مدیو کلیک نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام مدارس دولتی دهم 1403

⏪ کلیه دانش آموزانی که قصد برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی را دارند باید تابعیت رسمی ایران را داشته باشند.

⏪ ثبت نام نمونه دولتی صرفا در محدوده محل سکونت هر دانش آموز (ترجیحا) اجرا خواهد شد.

⏪ پذیرش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی بر اساس تاثیر معدل (50%) و تاثیر آزمون (50%) خواهد بود.

⏪ قانون پذیرش برای دانش آموزان دوقلو به صورتی است که اگر یکی از آن ها در مدارس نمونه دولتی قبول شوند قل دیگر در صورت کسب حداقل 80% امتیاز قبولی آخرین دانش آموز که در آن مقطع قبول شده می تواند جهت ثبت نام نمونه دولتی پذیرش شود.

⏪ در صورتی که دانش آموزانی که قبولی وی قطعی شده در موعد مقرر به واحد نمونه دولتی قبولی خود مراجعه ننمایند ثبت نام وی ملغی و یک نفر از لیست ذخیره آزمون نمونه دولتی جایگزین وی خواهد شد.

⏪ همه داوطلبان باید طبق نتیجه آزمون های هدایت تحصیلی خود، انتخاب رشته نمایند.

شرایط عمومی ثبت نام نمونه دولتی دهم

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه دهم به شرح زیر است:

شرایط اختصاصی ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم
☑️ در پایه نهم خود حداقل معدل 17 را داشته باشد.
☑️ در پایه نهم مشغول به تحصیل باشد.
☑️ اگر از افراد کوچ رو هستند می توانند در هر منطقه ای از استان ثبت نام نمایند.
☑️ اگر امکان ثبت نام در دو مدرسه در ناحیه خود را داشته باشد می تواند بر اساس اولویت های خود یکی از آن ها را ثبت نام نماید.
☑️ رقابت بر سر رشته های هنرستان بدون در نظر گرفتن منطقه یا ناحیه  صورت می گیرد.
☑️ مبلغ پرداخت شده برای ثبت نام قابل بازگشت نخواهد بود و باید قبل از ثبت نام دفترچه را با دقت مطالعه نمایید.

شرایط اختصاصی ثبت نام

ثبت نام دانش آموزان در مناطقی که مدارس نمونه دولتی ندارند چگونه خواهد بود؟

به اطلاع می رساند آن دسته از دانش آموزانی که در مناطقی سکونت دارند که منطقه دارای مدرسه نمونه دولتی نمی باشد می بایست پیرو جدول مندرج در شیوه نامه ثبت نام نسبت به انتخاب مدرسه جایگزین اقدام نمایند.

شایان ذکر است در غیر این صورت حتی اگر دانش آموز در آزمون پذیرفته شود پذیرش وی کان لم یکن تلقی خواهد شد و دانش آموز حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. شایان ذکر است مطابق دفترچه ثبت نام ثبت نام دانش آموزان مناطق زیر در مدارسی خواهد بود که در جلوی مناطق ذکر گردیده:

دانش آموزان منطقه 3 (پسرانه) = دبیرستان امام موسی صدر واقع در منطقه یک شهرداری

دانش آموزان پسر منطقه 11 = دبیرستان نمونه دولتی جاودان واقع در منطقه شش شهرداری

دانش آموزان منطقه 13 (پسر) = دبیرستان دکتر حسابی منطقه 14 تهران

🔔 اطلاعیه 🔔

ملاک پذیرش در آزمون مطابق آخرین اطلاعیه آموزش و پرورش 50% تاثیر آزمون و 50% تاثیر معدل کتبی ترم دوم پایه نهم (در صورتی که بالای 17 باشد) خواهد بود.

سهمیه های دانش آموزان خاص در آزمون مدارس نمونه دولتی دهم 1403

پیرو آغاز ثبت نام مدارس نمونه دولتی و انتشار دفترچه ثبت نام در سایت ثبت نام نمونه دولتی به اطلاع آن دسته از دانش آموزان که عضو خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند می رسانیم که در این دوره از پذیرش مدارس نمونه دولتی نیز سهمیه 10 % به ترتیب اولویت به شرح زیر به این عزیزان اختصاص داده شده است.

ضمناً کلیه داوطلبانی که قصد استفاده از سهمیه های 10 % جهت پذیرش را دارند می بایست تا موعد ثبت نام اقدام به دریافت کد احراز هویت از بنیاد نمایند تا در موعد ثبت نام با مشکلی مواجه نشوند.

سهمیه های دانش آموزان خاص در آزمون مدارس نمونه دولتی
اولویت اول جهت استفاده از سهمیه شاهد : فرزندان شاهد
اولویت دوم سهمیه شاهد برای فرزندان جانبازان بالای 50% و دانش آموزانی که پدرشان بالای 3 سال اسارت داشته است.
اولویت سوم استفاده از این سهمیه در ثبت نام نمونه دولتی با فرزندان جانبازان 25 تا 49% و فرزندان آزادگان بالای 6 ماه اسارت خواهد بود.
اولویت چهارم : استفاده از سهمیه شاهد برای قبولی در مدارس نمونه دولتی با فرزند جانباز زیر 25 درصد و آزاده زیر 6 ماه اسارت خواهد بود.

تبصره: ثبت نام نمونه دولتی در صورتی برای داوطلبان خانواده های شاهد و ایثارگران با اعمال سهمیه خواهد بود که دانش آموز متقاضی حداقل 70% نمره آخرین دانش آموزی که در آزمون شرکت کرده را کسب نماید، اعمال سهمیه در پذیرش آنها تاثیر نخواهد داشت.

ضمنا تمامی سهمیه های مربوط به ثبت نام آزمون نمونه دولتی در صورتی که در کارنامه آزمون نمونه دولتی دانش آموزان درج نشده باشد، هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت.

سهمیه های دانش آموزان خاص در آزمون مدارس

منابع و سوالات آزمون ورودی نمونه دولتی دهم 1403-1404

به اطلاع کلیه داوطلبان می رسانیم که اطلاع از منابع آزمون نمونه دولتی برای شرکت در آزمون و موفقیت در آن الزامی خواهد بود که بدین منظور مرکز مشاوره ایران تحصیل آماده ارائه بهترین منابع قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی می باشد.

توصیه می کنیم دانش آموزان و اولیا گرامی قبل از زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی با مرکز ایران تحصیل تماس حاصل نمایید و موفقیت خود را با اطلاعات دقیق در مورد سوالات آزمون مدارس نمونه دولتی تضمین نمایید.

ضمنا تماس برای مشاوره تحصیلی تلفنی با مرکز مشاوره ایران تحصیل از سراسر کشور با تلفن ثابت امکان پذیر خواهد بود، شماره تماس های مشاوره 9099075307 پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب خواهد بود شایان ذکر است توضیح کوچکی در مورد سوالات آزمون نمونه دولتی می دهیم که امیدوارم مفید واقع شود :

❌ بهترین منابع برای آزمون مدارس نمونه دولتی دهم کتب درسی دانش آموزان است. ولی چون سطح تدریس آن متفاوت است کتب آموزشی یا کمک آموزشی بیشتر می تواند در موفقیت در آزمون تاثیر گذار باشد.
توجه فرمایید 80% محتوای سوالات آزمون ورودی از محتوای کتب آموزشی پایه نهم خواهد بود و 20% مربوط به سال های پیش.

❌ آن دسته از دانش آموزانی که از اقلیت های مذهبی می باشند می بایست به سوالات مربوط به ادیان خود پاسخ دهند.

❌ ضمنا سوالات پیام های آسمان آزمون نمونه دولتی به صورتی مطرح می شود که تمام دانش آموزان مذاهب شیعه و اهل تسنن پاسخ دهند.

منابع و تعداد سوالات آزمون نمونه دولتی دهم 1403-1404
منابع ضریب تعداد سوالات منابع سوالات
زبان انگلیسی ریاضی فیزیک: 1

علوم تجربی: 1

ادبیات و علوم انسانی: 1

10 کتب درسی پایه نهم سال تحصیلی 1401 – 1402
مطالعات اجتماعی (جغرافیا، تاریخ و مدنی) ریاضی فیزیک: 1

علوم تجربی: 1

ادبیات و علوم انسانی: 2

15
زبان عربی ریاضی فیزیک: 1

علوم تجربی: 1

ادبیات و علوم انسانی: 2

15
آموزش قرآن و پیام های آسمانی ریاضی فیزیک: 1

علوم تجربی: 1

ادبیات و علوم انسانی: 1

15
فارسی ریاضی فیزیک: 2

علوم تجربی: 2

ادبیات و علوم انسانی: 4

۱۵
علوم تجربی ریاضی فیزیک: 2

علوم تجربی: 4

ادبیات و علوم انسانی: 1

15
ریاضی ریاضی فیزیک: 4

علوم تجربی: 2

ادبیات و علوم انسانی: 1

15

نحوه امتیاز بندی سوالات در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1403-1404

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشند هر پاسخ صحیح در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم دارای 3 امتیاز مثبت و هر پاسخ اشتباه دارای یک امتیاز منفی خواهد بود لذا از پاسخ به سوالاتی که پاسخ آن را نمی دانید، پرهیز کنید.

شایان ذکر است سوالاتی که دارای پاسخ نباشد بدون امتیاز مثبت یا منفی محاسبه خواهند شد و سوالاتی که دو گزینه مختلف را انتخاب کنید حتی اگر یکی از گزینه ها به عنوان گزینه صحیح باشد به صورت امتیاز منفی محاسبه می شود.

نکاتی مهم قبل از ثبت نام آزمون

تاریخ برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی دهم 1403-1404

دانش آموزان باید چند روز پیش از برگزاری آزمون با مراجعه به سایت my.medu.ir، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی را دریافت نمایند. در سال قبل، ثبت نام نمونه دولتی دهم در اواخر تیر انجام و آزمون نیز در همین ماه برگزار شد.

در حال حاضر زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی تعیین نشده است. به محض اعلام زمان برگزاری آزمون این مطلب بروزرسانی خواهد شد. معمولاً یک ماه بعد از برگزاری آزمون نیز نتایج از طریق سامانه آموزش و پرورش هر یک از استان ها منتشر خواهد شد.

نکاتی مهم ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی دهم 1403-1404

🔶 در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه دولتی مذکور پس از ثبت نام دانش آموزانی که اسامی آن ها در اسامی قبول شدگان نمونه دولتی پذیرفته شده تکمیل نگردد مدارس نمونه دولتی از دانش آموزانی که اسامی آنان که در لیست ذخیره می باشد ظرفیت را تکمیل می کنند.

🔶 برای پذیرش در هنرستان های نمونه دولتی باید موافقت نامه ای تنظیم گردد، فی ما بین دفتر آموزش های فنی و حرفه ای وزارت و این که باید از ظرفیت کلاس ها مطلع شوند.

🔶 آن دسته از داوطلبان ثبت نام مدرسه نمونه دولتی فنی حرفه ای که در آزمون مدارس نمونه دولتی در هنرستان مشخصی قبول شده باشند حق ثبت نام حضوری در واحد دیگری نخواهند داشت و صرفا می توانند در همان هنرستان تحصیل کنند لذا توصیه اکید داریم داوطلبان محترم در انتخاب مدارس دبیرستان و هنرستان دقت لازم را به عمل آورند.

🔶 با توجه به سطح بالا تدریس در مدارس نمونه دولتی دهم، برگزاری کلاس های تقویتی یکی از اصول شیوه نامه آموزشی مدارس نمونه دولتی می باشد و همه دانش آموزانی که در این مدارس قبول کنند ملزم به شرکت در کلاس های فوق برنامه مدارس نمونه دولتی می باشند و موظفند نسبت به پرداخت شهریه مدارس نمونه دولتی اقدام کنند.

 


خلاصه مطالب

در این مقاله در ارتباط با ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم 1403-1404 به صورت کامل و مفصل توضیح دادیم. داوطلبان باید قبل از مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه نهم به دهم، خود را برای شرکت در آزمون این مدارس آماده کنند و از شرایط اعلام شده از سوی آموزش و پرورش برخوردار باشند.

چنانچه پس از خواندن این مقاله، مجددا سوال یا ابهامی در خصوص زمان ثبت نام نمونه دولتی دهم و یا سایت ثبت نام نمونه دولتی داشتید، می توانید سوالات خود را از طریق مشاوره با کارشناسان مجرب ایران تحصیل با شماره 9099075307 در میان بگذارید. همکاران ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شوالات شما خواهند بود.

📥 جهت دانلود pdf کلیک کنید.

4.5/5 - (20 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

تماس با مشاوران ثبت نام مدارس نمونه دولتی

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی پایه دهم چگونه می باشد؟

داوطلبان می بایست با مراجعه به my.medu.ir مراحل ثبت نام خود را انجام دهند. در این مقاله می توانید نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی  را مشاهده نمایید.

زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم 1403 چه زمانی است؟

تاریخ ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم 1403 هنوز اعلام نشده است.

زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی دهم 1403 چه زمانی خواهد بود؟

معمولاً زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی دهم تیر ماه خواهد بود. تاریخ برگزاری آزمون نمونه دولتی سال 1403 هنوز اعلام نشده است.

نظرات

115 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir»

  1. Avatar photo شیوا گفت:

    اگربرای مثال در یک استان در جنوب ایران ساکن باشیم میتوانیم در مدارس نمونه دولتی تهران شرکت کنیم ؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بله باید انتقالی بگیرین

      1. Avatar photo M گفت:

        سلام خسته نباشید ببخشید اگر ناحیه محل سکونت خود دانش آموز مدرسه نمونه دولتی نداشته باشه هر ناحیه دیگه هم بره میتونه نسبت به ثبت نام و پذیرش اقدام کنه؟

        1. Avatar photo مشاور طهماسبی گفت:

          سلام دوست عزیز باید نزدیک ترین مدرسه ی موجود در منطقه ی خودتون رو انتخاب کنید.

  2. Avatar photo یلدا محمد زاده شاهوردی گفت:

    ببخشید اینکه میگن اولویت اول و دوم یعنی چی؟
    وقتی من مدرسه ای که اولویت اولم بوده رو قبول نشدم ولی رتبه ی مورد نیاز مدرسه دوم رو آوردم نمیتونم برم ثبت نام کنم؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      در صورتی که در الویت دوم پذیرش شده باشید امکان ورود وجود دارد.

  3. Avatar photo آرش گفت:

    سلام خسته نباشید
    چه زمانی نتایج آزمون نمونه دولتی اعلام میشه؟
    خیلی دیر شده

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      هنوز تاریخ دقیقیو اعلام نکردن
      احتمالا تا اواسط مرداد ماه نتایج بیایند.

  4. Avatar photo سلام گفت:

    سلام ببخشید ، سال پیش نمره آخرین فرد قبولی چقدر بوده؟ لطفا دقیق بگسد ممنون

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      دوست عزیز باید اشاره کنید کدام استان هستید.

  5. Avatar photo آناهیتا گفت:

    سلام خسته نباشید

    من اهل شهر بروجرد در استان لرستان هستم
    معدل نهم من ۲۰ هست
    معدل هشتم و هفتم ۱۹/۹۸

    من امروز آزمون دادم برای رشته تجربی نمونه دولتی

    قرآن :۱۵

    ریاضی :۵

    علوم :۱۰

    ادبیات :۱۰

    اجتماعی :۱۴

    عربی:۱۵

    زبان :۱۰

    پاسخ های صحیح من هستند

    با توجه به درس ریاضی که از ۱۵ ، پنج تا زدم احتمال قبولی دارم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      قبولی مدارس به ظرفیت پذیرش،میانگین درصدهای داوطلبان و… بستگی دارد.با توجه به درصدها احتمال قبولی دارید.

  6. Avatar photo سارا گفت:

    سلام
    معدل کلم 19/68 هست تست هم کار میکنم به طور کلی از 100 سال 50 تا درست میزنم
    امکان داره قبول شم
    یزد هستم و مدرسه که میخوام قبولم شم 30 نفر بیشتر نمی پذیرن
    و متقاضی زیاد هم هست

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      بدون در نظر گرفتن وضعیت سایر داوطلبین نمیتوان نظر قطعی داد. ولی احتمالش بالاست.

  7. Avatar photo ماهان گفت:

    سلام ببخشید من دانش آموز پایه نهم هستم. در اردبیل.
    وناحیه مدرسه ام هم ۱ هست(دولتی هست مدرسه ام)
    من در ثبت نام گزینه ی ناحیه ۲ رو زدم.
    آیا. راسته که همه ی کسایی که توی ناحیه۲ قبول شدن رو بر میدارن و بعد از ناحیه ۱ شروع میشه؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای بررسی دقیق تر وضعیت تون با مشاورین مجموعه تماس بگیرید

  8. Avatar photo H گفت:

    سلام
    من نهمم یکی از درسها رو 11 شدم ولی بقیه اش نمره هام اوکیه
    امکانش هست که نتونم تو آزمون شرکت کنم !؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      به معدل شما و درسی که نمره شما پایین شده دارد چون ضریب آن درس مهم میباشد

  9. Avatar photo H گفت:

    رشتمم تجربی هست

  10. Avatar photo H گفت:

    سلام وقت بخیر
    اگه بتونم همه درسا رو هفتاد تا هشتاد درصد بزنم ، ریاضی پنجاه باشه امکان قبولی تو نمونه دولتی کرمانشاه ناحیه دو هست؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      با توجه به درصدهای شما امکان قبولی وجود دارد.

  11. Avatar photo امیرمحمد گفت:

    سلام
    اگه معدل کتبی نوبت دوم نهمم بالای ۱۷ باشه
    آزمونو قبول شم
    یک درسو حد نصابشو نیارم شهریور امتحان مجدد تعیین رشته بدم
    میتونم نمونه ثبت نام کنم با اینکع معدل کتبیم بالای ۱۷ شده آزمونم قبول شدم؟؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      احتمال این مورد پایین میباشد چون مدرسه بعد از هدایت تحصیلی اولیه اقدام به جذب انجام میدهد

      1. Avatar photo امیرمحمد گفت:

        پس دولتی عادی و غیرانتفاعی میتونم برم دیگه آره؟

        1. Avatar photo rezai گفت:

          سلام وقت بخیر . جذب فقط از رشته نظری انجام میشود

  12. Avatar photo خلقتی گفت:

    خسته نباشید. مدرسه نمونه دولتی با تیزهوشان جدان؟ نمیشه تو جفتش ثبت نام کرد هرکدوم قبول شد همونو رفت؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای ورودی پایه دهم جداگانه انجام می شود.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
  • آمادگی تیزهوشان ششم

    آمادگی تیزهوشان ششم + مشاوره قبولی 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان ششم و دریافت مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان بسیار اهمیت دارد و آن دسته از افرادی که در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند، در آزمون سمپاد شانس موفقیت بیشتری دارند. از سوی دیگر دانش آموزان...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)