ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳

ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آغاز شد. کلیه افراد متقاضی می توانند بعد از کسب اطلاعاتی در رابطه با شرایط ثبت نام سمپاد هفتم اقدامات لازم را برای ثبت نام در این دوره انجام دهند. البته در این میان آشنایی با نحوه، زمان در نظر گرفته شده و همین طور مدارک لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم نیز برای هر یک از افراد داوطلب الزامی به نظر می رسد. در واقع، داوطلبان باید اطلاعات کافی را در رابطه با این موارد مهم به دست آورند.

با توجه به اهمیت کسب اطلاعاتی در رابطه با زمان، نحوه و همین طور شرایط لازم برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همین طور مدارک تحصیلی و شناسنامه ای مورد نیاز برای ثبت نان سمپاد هفتم، کمک خواستن از مشاوری آگاه و خبره در این رابطه می تواند بسیار مهم و مؤثر باشد. برای سهولت  در کسب اطلاعات در رابطه با موارد مربوط به ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم می توانید با تیم مشاوره ای کاردان و حرفه ای در این رابطه تماس حاصل کرده و اطلاعات لازم را از آن ها دریافت کنید.

 

 

اطلاعیه

ثبت نام برای کلیه متقاضیان شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از طریق سایت hoosh.medu.ir انجام می پذیرد.

 

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 یکی از مهم ترین مواردی که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم باید به آن توجه لازم را مبذول دارید در رابطه با زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم است. برای ورودی های پایه هفتم مدارس تیزهوشان در سال جاری به دلیل رفاه حال دانش آموزان و خانواده های آنان خوشبختانه شاهد تمدید چند باره زمان ثبت نام سمپاد هفتم بودیم. تمامی متقاضیان برای اطلاع از زمان ثبت نام تیزهوشان ششم باید به سایت ثبت نام مراجعه کرده و نام نویسی خود را انجام دهند.

 

زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

 

پیشنهاد ما به شما این است که دقیقاً در مهلت زمانی تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهید؛ البته اگر تقاضا برای ثبت نام بالا باشد، ممکن است چند روز را برای تمدید ثبت نام نیز اختصاص دهند. تاریخ ثبت نام از روزهای سه شنبه 16 الی پنجشنبه 25 فروردین ماه در نظر گرفته شده است. داوطلبان باید برای ثبت نام به سامانه اعلام شده مراجعه کرده و با پرداخت هزینه ثبت نام، مراحل خود را قطعی نمایند

 

 

برای دانلود نمونه سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی

ثبت نام سمپاد هفتم برای کلیه افراد و دانش آموزان متقاضی تحت شرایطی بسیار خاص و مهم انجام می شود. شرایطی که در صورت عدم برخورداری از آن ها فرصتی برای ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم به شما داده نمی شود و باید قید این کار را بزنید.

جزییات دقیق شرایط ثبت نام به شرح زیر می باشد:

  • بدست آوردن نمره بسیار خوب در کلیه دروس ارائه شده در پایه ششم ابتدایی
  • بدست آوردن نمره خیلی خوب در تمامی درس های ارائه شده در مقطع پنجم ابتدایی برای دانش آموزان متقاضی
  • دانش آموز الزاماً باید در پایه ششم ابتدایی مشغول به ادامه تحصیل باشد.
  • برخورداری از تابعیت ایرانی برای دانش آموزان و افراد متقاضی ورود به پایه هفتم تحصیلی تیزهوشان
  • اگر با خواهر یا برادر دو قلوی همسان یا ناهمسان خود در برای ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان اقدام می کنید الزاماً باید حداقل هشتاد درصد از نمره قبولی خواهر یا برادر خود را کسب کرده باشید تا راه یابی شما به این دسته از مدارس آسان تر باشد.
  • انتخاب بیشتر از سه مدرسه در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای دانش آموزان متقاضی امکان پذیر نیست.
  • انتخاب مدرسه یا مدارسی خارج از منطقه محل اقامت دانش آموز مجاز نیست.
  • دانش آموز در صورتی می تواند برای ورود به مدارس تیزهوشان در پایه هفتم اقدام کند که نمره و امتیاز مورد نظر را در آزمون سنجش هوش به دست آورده باشد.

 

 

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی

 

شرایط اختصاصی

علاوه بر شرایط عمومی که بیان شد، داوطلبان باید شرایط خصوصی را نیز دارا باشند تا بتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند. برخی از مهم ترین این شرایط، شامل موارد زیر می باشند:

  • تنها معیار پذیرش نمره کسب شده دانش آموز در آزمون است.
  • در صورتی که دانش آموزانی که دو قلو هستند، یکی از آن ها در این آزمون قبول شود، خواهر یا برادر وی نیز می تواند با کسب 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده، در این آزمون ثبت نام نماید.
  • هر داوطلب باید در حوزه امتحانی که مطابق منطقه آموزشی او انتخاب شده در آزمون شرکت نماید.
  • دانش آموزان خارج از کشور نیاز است برای شرکت در آزمون در جلسه حضور فیزیکی داشته باشند.

 

چگونه می توان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم اقدام کرد؟

خارج از بحث زمان ثبت نام در آزمون تیزهوشان هفتم، شما عزیزان باید در مورد نحوه ثبت نام سمپاد هفتم نیز اطلاعات درستی را بدست بیاورید و در رابطه با مراحل و فرآیندهای لازم برای ثبت نام سمپاد هفتم بدانید. نکته بسیار مهم در مورد نحوه ثبت نام سمپاد هفتم این که ثبت نام برای کلیه دانش آموزان و افراد داوطلب تحصیل در این قبیل از مدارس به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت ذکر شده انجام می گیرد.

به این صورت که تمامی افراد باید در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم وارد سامانه ای با آدرس اینترنتی azmoon.medu.ir شده و مراحل لازم را برای ثبت نام سمپاد هفتم انجام دهند. در ادامه این بخش از نوشته حاضر با ذکر راهنمای تصویری ثبت نام سمپاد هفتم در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

 

آموزش گام به گام و تصویری ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 

در اولین قدم برای انجام ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم الزاماً باید آدرس سایت معاونت پرورش استعدادهای درخشان را در مرورگر سیستم کامپیوتر خود درج کنید. با باز شدن سایت و دسترسی به آن، صفحه ای برایتان باز می شود که باید در آن برای درج دو مورد مهم رمز عبور همگام و همین طور کد ملی خود در فیلدهایی مشخص اقدام بفرمایید.

 

ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم

 

 

پس از طی کردن مراحل بالا و کلیک بر روی گزینه سبز رنگ «ورود» در پایین صفحه، صفحه دیگری برایتان باز می شود که الزاماً باید در آن فیلدهای مربوطه نام مدرسه مورد نظر خود را از بین لیست مدارس موجود انتخاب کرده و نقش خود به عنوان دانش آموز را نیز در سامانه مشخص بفرمایید و در ادامه بر روی گزینه تأیید کلیک کنید.

 

سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

 

در مرحله بعدی صفحه ای برای شما باز می شود که سمت راست آن دکمه ای با نام فرم ثبت نام وجود دارد. شما باید روی آن دکمه کلیک کرده و سپس وارد پورتال اصلی ثبت نام شوید.

 

 

سامانه ثبت نام تیزهوشان هفتم

 

 

در مرحله بعدی فرم تقاضانامه اینترنتی برایتان باز می شود که در آن می توانید اطلاعات شناسنامه ای و فردی خود را ملاحظه بفرمایید.

بارگذاری عکسی در اندازه 4×3 و همین طور انتخاب حداکثر سه مدرسه تیزهوشان برای قبولی و ادامه تحصیل در آن ها در این مرحله از سری مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برایتان الزامی است.

در ادامه کافی است برای تأیید و ثبت اطلاعات وارد شده و همین طور کلیک بر روی گزینه ذخیره اقدام کنید.

 

مراحل ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم

 

آخرین مرحله از سری مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پرداخت هزینه اعلام شده برای ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم است که الزاماً به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شتاب انجام می شود. فقط فراموش نکنید که در صورتی ثبت نام شما کامل می شود که کد پیگیری از طرف سیستم به شما داده شود. شما عزیزان باید این شماره را تا هنگامی که نتایج آزمون اعلام می شود نزد خود نگهدارید. 

 

در صورت عدم دسترسی به رمز همگام چه کاری باید انجام داد؟

همان طور که بالاتر هم خدمت شما دوستان عزیز دانش آموز و مایل به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه هفتم عرض کردیم در زمان ورود و ثبت نام در سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان نیاز به داشتن رمز همگام نیز دارید. اما شاید این سؤال در ذهن شما نیز مطرح شود که خب چگونه می توان به رمز همگام دسترسی داشت و در صورت در دسترس نبودن چه کاری می توان انجام داد؟ در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما عرض کنیم که به راحتی و به کمک مدیر مدرسه محل تحصیل خود می توانید به رمز همگام در زمان ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم دسترسی داشته باشید و جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد. علاوه بر این، شما می توانید از طریق سایت مخصوصی این کار را خودتان نیز انجام دهید تا رمز همگام خود را مجدد به دست آورید. در واقع، شما عزیزان می توانید از طریق مطالعه مقاله زیر با نحوه انجام این کار به طور کامل آشنا شوید. 

 

 

برای مطالعه مقاله رمز همگام خود را فراموش کرده ام، بر روی لینک مربوطه کلیک کنید. 

 

 

آشنایی با بهترین مدارس تیزهوشان قبل از ثبت نام سمپاد هفتم

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از هر گونه اقدامی برای ثبت نام امتحان تیزهوشان ششم به هفتم باید به آن توجه کرد در رابطه با شناخت مدارس تیزهوشان و به خصوص بهترین مدارس تیزهوشانی است که می توانند زمینه تحصیلی عالی را برای دانش آموزان فراهم کند. از میان ویژگی های بهترین مدارس تیزهوشان می توان به داشتن امکاناتی عالی از جمله سالن های غذاخوری و کتابخانه، وجود اساتید و معلمانی مجرب و خبره و موارد مهم دیگر اشاره کرد.

اما دقت داشته باشید که برای دسترسی به این اطلاعات آن هم به صورت دقیق و موثق بهتر است از کمک مشاوری آگاه و خبره در این رابطه کمک بگیرید تا بدین ترتیب بتوانید تصمیمی درست و منطقی برای تحصیل در مدارس تیزهوشان بگیرید. برای این کار می توانید از مشاوران ما در ایران تحصیل کمک بگیرید. 

 

 

آشنایی با بهترین مدارس تیزهوشان قبل از ثبت نام سمپاد هفتم

 

 

لزوم دریافت خدمات مشاوره برای ثبت نام و قبولی در آزمون تیزهوشان

ورود به مدارس تیزهوشان یکی از آرزوهای دانش آموزان و یا خانواده های آن ها است. اما در این جا نباید از این موضوع مهم غافل شد که آشنایی با نحوه و زمان ثبت نام و همین طور راهکارهای قبولی در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای تمامی افراد متقاضی الزامی است. در واقع، هر یک از دانش آموزان باید با نحوه پاسخگویی به سؤالات مطرح شده در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم و همین طور نحوه طراحی این دسته از سؤالات آشنایی لازم را پیدا کنند و بدین ترتیب آرامش بیشتری را در زمان شرکت در جلسه آزمون تیزهوشان تجربه کنند. حتماً‌ می پرسید که خب چگونه می توان به تمامی این موارد مهم دست پیدا کرد و اطلاعاتی موثق را در رابطه با آن ها بدست آورد؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل عرض کنیم که بهترین روش برای به دست آوردن این دسته از اطلاعات یاری خواستن از مشاوری کاردان و حرفه ای است. فردی که با داشتن تجربه و اطلاعاتی عالی در این رابطه می تواند در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همین طور شرکت در آزمون سنجش هوش یاری کننده فرد داوطلب و دانش آموز باشد.

 

سهمیه‌ها در آزمون تیزهوشان چگونه است؟

در آزمون تیزهوشان تنها یک سهمیه وجود دارد، آن هم سهمیه مربوط به دانش آموزان دو قلو هم جنس یا دو قلو غیر همجنس است. این سهمیه بدین صورت است که در صورت قبولی یکی از این افراد، فرد دو قلو دیگر به شرط کسب حداقل هشتاد درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده، می تواند در مدرسه ثبت نام نماید، این دانش آموزان مازاد بر ظرفیت پیش بینی شده خواهد بود.

 

 

سهمیه‌ها در آزمون تیزهوشان چگونه است؟

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

قبل1 از ثبت نام در آزمون برای اطلاع از کلیه شرایط ثبت نام و قوانین تعیین شده نیاز است دفترچه مطالعه شود. اگر برای آزمون ۱۴۰۲-۱۴۰۳ قصد ثبت نام داشتید می توانید از لینک زیر دفترچه را دانلود کرده و مطالعه بفرمایید. در دفترچه تمامی اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام، نحوه تصحیح پاسخ نامه ها و تعداد و ضرایب سوالات آورده شده است.

 

 

جهت دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم کلیک نمایید. 

 

 

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم

اگرچه هنوز زمان دقیق برگزاری آزمون مشخص نشده است، اما پیش بینی می شود که طبق روال سال های گذشته باشد. تمامی متقاضیان لازم است قبل از برگزاری آزمون که حدوداً یک هفته قبل می باشد به وبسایت این آزمون مراجعه کرده و دفترچه را دانلود نمایند. لازم به ذکر است تا بدانید که آزمون سنجش هوش و استعداد مدارس تیزهوشان ششم ابتدایی همچون سال گذشته در خرداد ماه برگزار شود. متقاضیان شرکت در این آزمون احتمالا یک هفته قبل از hoosh.medu.ir، مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه خود را بگیرند. نتایج آزمون نیز یک ماه بعد از برگزاری اعلام خواهد شد.

 

برای مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی بر روی لینک مربوطه کلیک راست کنید. 

 

 

جدیدترین اخبار پیرامون ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

در 15 اسفند ماه دستور العمل ثبت نام اینترنتی داوطلبان ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، تمام فرآیندها، اعم از ثبت نام اینترنتی داوطلبان، صدور اقلام پیش از آزمون، چاپ، بسته بندی و ارسال دفترچه های سوالات بر اساس حوزه بندی، تصحیح پاسخ برگ ها، اعلام نتایج و پاسخگویی به درخواست های تجدید نظر، به صورت ستادی و متمرکز انجام می شود.

دانش آموزان مهابادی به مسابقات قرآنی مدارس تیزهوشان کشور راه یافتند

کریم سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه دانش آموز مهابادی در قالب ۲ تیم از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی این شهرستان توانستند با درخشش در رقابت های استانی به مرحله کشوری مسابقات کنگره قرآنی مدارس تیزهوشان در رشته مفاهیم قرآنی در بخش “کلیپ” و “پادکست” راه پیدا کنند. وی ادامه داد: “مانی معروفی” در بخش پادکست، “احسان حاتمی نژاد” و “محمد صفوی” در بخش ساخت کلیپ به این مسابقات راه یافتند.

 

برای دانلود پی دی اف مطلب کلیک کنید.

 

 

خلاصه مطلب

ما در این مطلب سعی کردیم به بررسی شرایط و زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم بپردازیم. از آن جایی که برای ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی سوالات بسیاری وجود دارد ما با معرفی سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم سعی کردیم به بیشتر سوالات شما در این رابطه پاسخ گفته باشیم. در  سامانه ثبت نام تیزهوشان هفتم علاوه بر درج اخبار مهم یک سری نکات مهم نیز آورده است که داوطلبان می توانند از آن نکات برای اطلاع از مراحل و شرایط ثبت نام استفاده کنند. در صورتی که پس از مطالعه این مطلب نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در چه زمانی انجام می شود؟

ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سال جاری احتمالاً در خرداد ماه سال جاری انجام می شود.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به چه صورت است؟

ثبت نام سمپاد هفتم در سامانه hoosh.medu.ir انجام می شود.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیست؟

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم با تیم مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

 

نظرات

6 دیدگاه دربارهٔ «ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۲-۱۴۰۳»

  1. Avatar photo دانلود آهنگ گفت:

    مفید بود ممنون

  2. Avatar photo آنیتا ایمان طلب گفت:

    سایت مدارس تیزهوشام ششم به هفتم

  3. Avatar photo علی رضا سمپادی گفت:

    ممنون از سایت خوبتون و اطلاع رسانی لازم که در اختیار ما قرار میدید
    موفق باشید

  4. Avatar photo مرجان گفت:

    سلام هنوز سایت ثبت نام باز نشده

    1. Avatar photo dr-naqizade گفت:

      سلام ثبت نام تیزهوشان ششم ابتدایی سایت ثبت نام ششم به هفتم باز شده

  5. Avatar photo irantahsil گفت:

    سلام ممنون نظرلطفتونه انشالله که مطالبمون موثر واقع بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • ثبت نام مدارس نمونه دولتی

    ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1403 + شرایط، زمان my.medu.ir

    هر ساله ثبت نام مدارس نمونه دولتی دهم از میان دانش آموزان با استعداد از طریق سایت ثبت نام نمونه دولتی صورت می گیرد. دانش آموزان گرامی باید جهت ثبت نام نمونه دولتی دهم 1403-1404 از طریق سامانه my medu.ir...
  • ثبت نام تیزهوشان

    ثبت نام مدارس تیزهوشان 1402 + سایت اصلی سمپاد my.medu.ir

    ثبت نام مدارس تیزهوشان در سامانه my.medu.ir به منظور ورود دانش‌آموزان پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، هرساله در فروردین ماه انجام میگیرد. دانش‌آموزان و والدین برای نامنویسی باید منتظر انتشار دستورالعمل مربوطه از سوی سازمان ملی پرورش...
  • آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی

    آمادگی تیزهوشان علامه حلی از دغدغه‌های اصلی دانش آموزانی است که جز استعدادهای درخشان هستند، آن‌ها برای اینکه بتوانند به این مدارس راه پیدا کنند باید آمادگی لازم را داشته باشند. داوطلبان آزمون تیزهوشان برای ورود به مدارس حلی، باید...
  • کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله

    کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله + شرایط ثبت نام 1403

    شرکت در کلاس‌ های آمادگی تیزهوشان واله دارای مزیت‌های زیادی است. موسسه واله سابقه کاری درخشانی در زمینه تحصیلی و استعدادهای درخشان دارد و از همین رو ممکن است با نام آن به عنوان مرکز آموزشی که در حال حاضر...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)