ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین مشاور انتخاب رشته تبریز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل

بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

مرحله انتخاب رشته یکی از مراحل مهم در زندگی داوطلبان کنکور به حساب می آید زیرا آینده داوطلبان کنکوری به انتخاب هایشان وابسته است. چه بسا افرادی که علیرغم داشتن رتبه خوب، به دلیل انتخاب رشته نادرست در دانشگاه یا رشته مورد علاقه خود قبول نمی شوند و پس از فارغ التحصیلی نیز نمی توانند آینده شغلی مناسبی را برای خود رقم بزنند. بنابراین کمک گرفتن از مشاوران با تجربه منجر به انتخاب رشته درست و اصولی و قبولی در بهترین رشته و دانشگاه ها می شود. البته باید توجه داشته باشید انتخاب رشته خود را تنها در مراکز مشاوره دارای مجوز شهر محل تحصیلتان انجام دهید و برای دریافت مشاوره تحصیلی نیازی به مراجعه به تهران نیست. به عنوان مثال دانش آموزان شهر تبریز می بایست برای انتخاب رشته خود به مراکز مشاوره معتبر در این شهر مراجعه کنند. اما آیا می‌ دانید بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز در کدام مراکز مشاوره این شهر انجام می شود؟

همانطور که می دانید مراکز مشاوره بدون مجوز در شهر تبریز بسیار گسترش پیدا کرده است و یافتن مشاوران معتبر در این شهر را دشوار کرده است از این رو اگر می خواهید از بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز اطلاع پیدا کنید می توانید همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون کد استانی) تماس بگیرید تا کارشناسان مرکز مشاوره ایران تحصیل شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

معرفی بهترین مراکز مشاوره تحصیلی تبریز

امروز قصد داریم به سوالات مکرری مثل بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز کجاست؟ و شماره مشاوره تحصیلی در تبریز چند است؟ پاسخ دهیم و بهترین مشاوران کنکور در تبریز را به شما معرفی کنیم تا روش درس خواندن رتبه های برتر کنکور را به شما آموزش دهند.

قبل از اینکه به معرفی بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز بپردازیم، ابتدا باید به موضوع مورد مشاوره خود توجه کنید زیرا مشاوره تحصیلی موارد زیادی را شامل می‌ گردد. پس اول باید مشخص کنید مشاوره تحصیلی شما مربوط به کدام مقطع تحصیلی است و برای چه کاری نیازمند دریافت مشاوره هستید.

به عنوان مثال یکی از دغدغه‌هایی که والدین و دانش آموزان مقطع ابتدایی تبریز دارند در مورد پذیرش در آزمون تیزهوشان و یا ورود به مدارس نمونه دولتی تبریز و همچنین مدارس شاهد است. به همین دلیل، پیدا کردن بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز می‌تواند به شما در این زمینه کمک نماید.

اما آیا تاکنون فکر کرده اید در بررسی بهترین مرکز مشاوره تحصیلی در تبریز باید به چه نکاتی توجه داشته باشید؟

نباید منکر زحمات و همچنین تخصص مشاورین خصوصی شویم. اما نکته‌ای که ذکر آن خالی از لطف نیست، خصوصی بودن و عدم نظارت دولت بر این مراکز در تبریز می باشد که هزینه ارائه مشاوره ممکن است در برخی از آن ها بسیار زیاد باشد.

خوشبختانه مفتخریم بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز را که مرکز مشاوره دولتی ایران تحصیل است به شما معرفی نماییم. این مرکز با گردآوری برترین مشاوران تحصیلی کشور در تمامی مقاطع آماده ارائه خدمات به هموطنان سراسر کشور بخصوص ساکنین تبریز می باشد.

معرفی بهترین مراکز مشاوره تحصیلی تبریز

برای اطلاع از مشاوره تحصیلی تلفنی انتخاب رشته بر لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

اهمیت دریافت کمک از بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز

امروزه کمک گرفتن از مشاوران با تجربه بیشتر از گذشته رواج پیدا کرده است و دانش آموزان و خانواده آن ها از اهمیت مشاوره تحصیلی آگاه شده اند. در حقیقت باید بگوییم دانش آموزان و والدین آن ها دریافتند که مشاوران می توانند با استفاده از تجربیات خود نقاط قوت و ضعف دانش آموزان را شناسایی کرده و آن ها را در رسیدن به موفقیت یاری کنند. اما کمک گرفتن از یک مشاور باتجربه تنها منحصر به دانش آموزان در حال تحصیل نیست و دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی نیز می توانند از طریق دریافت مشاوره و مشورت با افراد کارآمد موفقیت خود را تضمین کنند.

افزون بر این اهمیت انتخاب رشته بر هیچ کس پوشیده نیست و همه ما می دانیم برای انتخاب رشته اصولی باید از مواردی همچون سهمیه مناطق، تاثیر معدل، ظرفیت دانشگاه ها، علاقه و استعداد، آینده شغلی و رتبه تحصیلی اطلاع پیدا کرد و این امر ممکن نیست مگر به کمک مشاوری آگاه و دلسوز که با راهنمایی های خود ما را به سوی انتخاب رشته ای درست هدایت نماید.

همانطور که گفتیم دانش آموزان هر شهر می توانند به یکی از مراکز مشاوره معتبر در شهر خود مراجعه کنند. در این مقاله نیز ما به معرفی بهترین مشاوره انتخاب رشته در شهر تبریز می پردازیم.

اما آیا اطلاع دارید بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز چه امتیازاتی دارد که سایر مراکز دیگر نخواهند داشت؟

بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز بر اساس هوش و توانایی یادگیری افراد، اهداف، استعداد و همچنین علاقه آن ها اولویت کد رشته محل ها را می چیند و به آینده شغلی و بازار کار هر رشته توجه دارد. 

بنر انتخاب رشته

حال سوالی که پیش می آید این است که اگر از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز استفاده نکنیم چه مشکلاتی را خواهیم داشت؟

شرایطی را تصور نمایید که در آن، داوطلبان تبریز در سال‌های گذشته نتوانسته‌ اند موفقیت مطلوب را کسب نمایند و به همین دلیل دچار افسردگی شده‌اند. آنچه بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز انجام می‌ دهد، ابتدا کار کردن بر روی این احساس شکست محصلان تبریزی و همچنین در گام بعدی توجه به اشتباهات هر داوطلب و ارائه راهکار به اوست. زیرا هنگامی که یک دانش آموز اهل تبریز، خود به تنهایی از عهده حل مشکلات برنمی آید، به دنبال مشاوره تحصیلی می‌ گردد. اما اگر این مشاور به اندازه کافی تبحر نداشته باشد و نتواند به او کمک نماید، طبق اصل روانشناسی او دچار درماندگی و یاس خواهد شد و هرگز به موفقیت امیدی نخواهد داشت و اینجاست که اهمیت بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز مشخص می شود.

اهمیت دریافت کمک از بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز

برای اطلاع از بهترین مشاوره تحصیلی در کرج بر لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

مشاوره انتخاب بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز

زیرکانه و هوشمندانه عمل کنید. در هر مقطع تحصیلی که می‌باشید، بهتر است از بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز استفاده نمایید.

فراموش نکنید که وقت طلاست هر یک از داوطلبان در تبریز که از این وقت استفاده نکنند، نخواهند توانست موفقیت را از آن خود نمایند. اگر شما دانش‌آموزی در تبریز هستید؛ تنها یک‌بار در کل پایه تحصیلی خود شانس ورود به مدارس تیزهوشان تبریز و یا نمونه دولتی را خواهید داشت. بنابراین فرصتی برای کسب تجربه باقی نخواهد ماند پس ما با مشاوره قبولی در آزمون تیزهوشان تبریز در کنار شما خواهیم بود.

اگر شما داوطلب کنکور می‌باشید، بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز به شما کمک خواهد نمود تا بتوانید در کنکور به بهترین وجه عمل کنید و موفقیت خود را بین دیگر داوطلبان در تبریز تضمین نمایید.

استفاده از خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز موجب می‌شود که با توجه به رتبه خود، در بهترین رشته پذیرفته شوید. چنانچه مایل به مشاوره انتخاب رشته در تبریز می باشید؛ ما می‌توانیم بهترین مشاوره قبولی در کنکور سراسری را برای شما داشته باشیم.

برای برقراری ارتباط با متخصصین و مشاورین بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز و دریافت مشاوره تحصیلی حضوری تبریز می‌توانید ابتدا به صورت تلفنی وقت مشاوره بگیرید.

جهت ارتباط با بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز کافی است با شماره تلفن‌ 9099075307 (بدون پیش شماره) تماس حاصل فرمایید. مشاوران مرکز مشاوره ایران تحصیل همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت 8 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی به شما هموطنان عزیز تبریزی هستند.

برای اطلاع از مشاوره ثبت نام دانشگاه بر لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

معرفی خدمات بهترین مرکز مشاوره تبریز

آنچه بهترین مرکز مشاوره در تبریز به شما ارائه خواهد کرد، خدمات همه جانبه ای است که به شما در تمامی موارد کمک می کند. برای مثال می توان به مشاوره انتخاب رشته اشاره نمود. متخصصین بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز به شما کمک می نمایند تا در مرحله ابتدایی استعداد و رغبت شما کشف شود. آزمون هایی که در این رابطه از داوطلبان تبریز گرفته می شود، آزمون های کاملا معتبر روان شناسی می باشند.

علاوه بر این بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز به شما کمک می کند تا در هر رشته ای که مشغول به تحصیل می باشید، بتوانید بهترین و متخصص ترین فرد شوید. به عنوان مثال، پذیرش در آزمون نظام مهندسی از سامانه Inbr.ir، یکی از مواردی است که تمامی مهندسان عزیز تبریز برای دریافت پروانه کسب بدان نیازمندند. به همین دلیل بهترین مشاوره تحصیلی تبریز به شما کمک می نماید از بهترین و جدید ترین منابع استفاده نمایید تا با رتبه عالی در این آزمون موفق شوید.

همچنین اگر داوطلب کنکور کارشناسی ارشد و یا دکتری در تبریز می باشید و نیاز مشاوره تحصیلی دکتری دارید، می توانید با کمک مشاوره تحصیلی مرکز مشاوره ایران تحصیل در تبریز، به بهترین وجه از منابع، تعداد سوالات، مصاحبه و همچنین شرایط ورود به صورت بدون کنکور دانشگاه تبریز آگاه گردید. به همین دلیل، ما کلیه متخصصین ایران تحصیل را بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تبریز می دانیم زیرا هر یک از داوطلبان می توانند به راحتی در آزمون دکتری پذیرفته شوند.

بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز، به صورت تلفنی و همچنین حضوری به تمامی داوطلبان در این شهر برای موفقیت و دریافت نتیجه مطلوب کمک می نماید. از این رو تفاوتی ندارد که شما در کدام مرحله قرار دارید. مهم این است که بتوانید از خدمات بهترین مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی در تبریز استفاده نمایید. کاهش استرس و همچنین برنامه ریزی درست را می توان از جمله اموری دانست که در مراکز مشاوره تبریز بدان خواهند پرداخت.

معرفی خدمات بهترین مرکز مشاوره تبریز

اطلاعیه

خدمات بهترین مشاوره تحصیلی در تبریز شامل تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی مواردی که هر فرد در هر پایه ای بدان نیازمند می باشد، است.

بنر انتخاب رشته کنکور

اخبار پیرامون انتخاب رشته در مراکز مشاوره کشور

تبلیغ انتخاب رشته غیر اصولی در فضای مجازی

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش اعلام کردند همزمان با شروع انتخاب رشته بسیاری از مراکز انتخاب رشته غیر معتبر در فضای مجازی اقدام به تبلیغات می کنند در حالی که تخصصی در این زمینه ندارند و یا از نرم افزارهای انتخاب رشته سال های گذشته استفاده می کنند.

ایشان یادآور شدند نرم افزار انتخاب رشته سال های گذشته برای کنکور امسال کارایی ندارند زیرا تاثیر قطعی نمره دیپلم در این نرم‌ا فزارها لحاظ نمی شود به همین علت کلیه دانش آموزان می‌ بایست از نرم‌ افزار جدید که تاثیر ۲۵ درصدی نمره کتبی دیپلم داوطلب در آن ذکر شده است استفاده کنند و شرایط قبولی خود را با داوطلبان سال گذشته کنکور شبیه سازی نمایند.

آقای حسین توکلی همچنین تاکید کردند دانش آموزان و اولیاء آن ها می توانند برای استفاده از این نرم افزار به سایت سنجش مراجعه کنند و برای انتخاب رشته فریب تبلیغات انتخاب رشته فضای مجازی را نخورند.

اهمیت هدایت تحصیلی و شغلی دانشجویان در مراکز مشاوره

آقای هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در جلسه هیئت رئیسه و مدیران حوزه دانشجویی اعلام کردند مراکز مشاوره دانشگاه ها باید در هدایت تحصیلی و شغلی دانشجویان حضور پر رنگ تری داشته باشند تا هیچ دانشجویی به دلیل عدم هدایت تحصیلی به موقع مشمول مشروطی یا سنوات نشود.

 

برای اطلاع از مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بر لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

خلاصه مطلب

در این مقاله به معرفی بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز پرداختیم و خدمات این مرکز را بیان کردیم. همچنین یادآور شدیم چرا باید از بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز استفاده کرد.

امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما عزیزان مفید بوده باشد و توانسته باشیم شما را برای دریافت مشاوره انتخاب رشته در شهر تبریز یاری کرده باشیم.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره انتخاب رشته از مرکز مشاوره ایران تحصیل می توانید از تلفن ثابت با شماره 9099075307 (بدون نیاز به شماره گیری کد استان) تماس بگیرید. 

برای دانلود فایل پی دی اف مقاله بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز بر لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

2.5/5 - (6 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز کجاست؟

در این مقاله فوق به طور کامل در مورد بهترین مشاوره انتخاب رشته در تبریز توضیح دادیم لطفا مقاله را مطالعه نمایید.

آیا دانش آموزان شهر تبریز برای دریافت مشاوره انتخاب رشته باید به شهر تهران مراجعه کنند؟

خیر دانش آموزان تبریزی می توانند انتخاب رشته خود را در بهترین مراکز مشاوره انتخاب رشته تبریز انجام دهند. برای این کار با شماره 9099075307 (بدون کد) تماس بگیرید تا راهنمایی دریافت کنید.

آیا مرکز مشاوره ایران تحصیل تنها در زمینه انتخاب رشته دانشگاه مشاوره می دهد؟

خیر این مرکز ارائه دهنده خدمات مشاوره تحصیلی همه مقاطع، مشاوره انتخاب رشته، استعداد یابی، مشاوره قبولی در آزمون های استخدامی و مصاحبه آن ها و همچنین مشاوره خدمت سربازی و ... است.

نظرات

11 دیدگاه دربارهٔ «بهترین مشاور انتخاب رشته تبریز 1403 + الان رزرو کن | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo سینا گفت:

    سلام امکان قبولی پزشکی یا فیزیوتراپی با رتبه 9000 وجود دارد

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خير بعيد به نظر می‌رسد.

  2. Avatar photo رضا محمدی گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    میخواستم بدونم با تراز 5450 و رتبه 17500 میشه مهندسی متالورژی سهند تبریز قبول شد؟ خیلی مهمه اگه جواب بدین ممنون میشم ????????

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام شانس تون کم است

  3. Avatar photo Hsnpour گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    با تراز ۶۰۰۰ ایا میشه پیراپزشکی ازاد قبول شد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به ظرفیت پذیرش ها ستگی دارد اما با توجه به تراز شانس کمی دارید.

  4. Avatar photo قیدی گفت:

    سلام و درود خسته نباشید
    رشته هوشبری دانشگاه علوم پزشکی تبریز تا چه رتبه ای دانشجو میپذیره؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      به ظرفیت پذیرش و شرایط دیگر داوطلبان بستگی دارد.اما معمولا تا رتبه های 4000 امکان پذیرش پرستاری وجود دارد.

  5. Avatar photo محسن فارادی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    خواتستم بدونم تبریز رشته هنرهای تجسمی رو داره؟؟
    ممنون میشم جواب بدین

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      اشاره کنید کدام دانشگاه و در چه مقطعی دوست عزیز…

  6. Avatar photo رازقی. گفت:

    دوستان تبریزی سلام
    من تو مرکز مشاوره ایران تحصیل انتخاب رشته ام رو انجام دادم و دقیقا تو رشته و دانشگاهی که دوست داشتم قبول شدم. واقعا که بهترین مشاوره انتخاب رشته تبریز همین مرکز مشاوره ایران تحصیل هستش. اگه شمام می خواین مثل من تو رشته و دانشگاهی که دوست دارین قبول بشین حتما از مشاوران با تجربه این مرکز مشاوره انتخاب رشته بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور