ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

بهترین دانشگاه رشته روانشناسی 1403

بهترین‌ دانشگاه رشته روانشناسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

رشته روانشناسی یکی از پرطرفدارترین رشته‌های دانشگاهی در سراسر دنیا است. در ایران هم هرساله داوطلبان زیادی به دنبال تحصیل در یکی از گرایش‌های رشته روانشناسی بصورت آکادمیک هستند. این رشته در دانشگاه‌های کشور ما در تمامی مقاطع پذیرش دانشجو دارد و رقابت بر سر کارشناسی روانشناسی دانشگاه‌های سراسری بسیار زیاد است. لازم به ذکر است که تحصیل در مقطع کارشناسی روانشناسی در دانشگاه‌های سراسری، فقط از طریق کنکور سراسری امکان پذیر است. اگر علاقه‌مند تحصیل در رشته روانشناسی هستید، شاید بخواهید بدانید بهترین دانشگاه رشته روانشناسی در ایران کدام است. در این مقاله شرح مختصری از این رشته و گرایش‌های آن ارائه می‌کنیم و همچنین بهترین دانشگاه‌ها برای رشته روانشناسی در کشور را نیز معرفی خواهیم کرد.

اگر جزو علاقه‌مندان رشته روانشناسی هستید، بهتر است لیست دانشگاه‌های پذیرنده و همینطور نوع پذیرش هر کدام را بدانید. بعلاوه از آنجایی که پذیرش در این رشته در دانشگاه‌های سراسری فقط از طریق کنکور امکان پذیر است، بد نیست از حد نصاب لازم برای پذیرش در هر دانشگاه اطلاع داشته باشید و دانشگاه‌هایی که بدون کنکور در روانشناسی پذیرش دارند را هم بشناسید. با تماس با مرکز مشاوره ایران تحصیل 9099075307 می‌توانید از حدنصاب لازم پذیرش در بهترین دانشگاه‌ برای روانشناسی مطلع شوید تا شانس قبولی خود را افزایش دهید. با مشاوران ما تماس بگیرید تا در معرفی بهترین دانشگاه‌های ایران برای روانشناسی راهنمایی‌تان کنند.

 

معرفی رشته روانشناسی

 شاید از خود بپرسید رشته روانشناسی چگونه است؟ در تعریف روانشناسی آمده است، علمی که با بهره‌گیری از روش علمی، به پژوهش و مطالعه‌ی حالت‌ها و فرایندهای ذهنی و رفتاری در انسان و دیگر جانوران می‌پردازد. روانشناسی به نسبت دیگر شاخه‌های علوم نظری و به طور خاص علوم انسانی، رشته‌ای جدید محسوب می‌شود. روانشناسی تا اواخر قرن نوزدهم شاخه‌ای از علم فلسفه بود و تا قبل از آن به عنوان رشته‌ای آکادمیک جدی گرفته نمی‌شد.

 

اطلاعیه

با افزایش ظرفیت روانشناسی، در حال حاضر حدود ۳۰۰ هزار دانشجوی روانشناسی در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های کشور تحصیل می‌کنند و تقریبا ۸۰ هزار نفر فارغ‌التحصیل وجود دارد که از این میان، تعداد ۴۸ هزار نفر عضو سازمان نظام روانشناسی کشور هستند.

 

ارتباط نزدیک روانشناسی با شاخه‌های دیگر علوم نظری مانند، عصب‌ شناسی، زیست شناسی و مردم شناسی باعث شده است هرساله گرایش‌های نوظهور و جدیدی به رشته روانشناسی اضافه شود. طبق اعلام انجمن روانشناسی ایالات متحده آمریکا، در حال حاضر بیش از 53 شاخه مختلف روانشناسی وجود دارد. بسیاری از این شاخه‌ها امروزه رشته‌/گرایش‌های اصلی روانشناسی هستند. در گذشته برای کارشناسی روانشناسی گرایش‌های متفاوتی وجود داشت، اما در دفترچه علوم انسانی مربوط به سال 1403، برای کارشناسی روانشناسی گرایشی در نظر گرفته نشده است. جهت ارائه اطلاعات تکمیلی، در جدول زیر گرایش‌های روانشناسی را قرار داده‌ایم.

کارشناسی کارشناسی ارشد
روانشناسی آموزش کودکان استثنایی روانشناسی عمومی
روانشناسی بالینی روانشناسی بالینی
روانشناسی عمومی سنجش و اندازه‌گیری
روانشناسی صنعتی و سازمانی روانشناسی صنعتی و سازمانی
روانشناسی (بدون گرایش) روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
روانشناسی اسلامی
روانشناسی آموزش کودکان استثنایی
روانشناسی تربیتی

 

برای کسب اطلاع از آخرین رتبه قبولی روانشناسی دانشگاه تهران روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

نحوه پذیرش در رشته روانشناسی

نحوه پذیرش در رشته روانشناسی

تحصیل در رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی هم از طریق بدون کنکور امکان پذیر است و هم از طریق کنکور سراسری. از آنجایی که روانشناسی یکی از رشته‌های پرطرفدار در گروه آموزشی علوم انسانی است، متقاضی ورود بالایی در دانشگاه‌های سراسری و آزاد دارد. به اطلاع داوطلبان عزیز می‌رسانیم که پذیرش در رشته روانشناسی دانشگاه‌های سراسری، بصورت روزانه و شبانه، فقط از طریق کنکور سراسری امکان پذیر است.

برای پذیرش بدون کنکور در رشته روانشناسی می‌بایست شانس خود را برای ورود به یکی از دانشگاه‌های غیرانتفاعی، علمی کاربردی، آزاد، پیام نور و مجازی امتحان کنید. لازم به ذکر است که جهت پذیرش در بهترین دانشگاه‌های روانشناسی ایران بصورت فراگیر پیام نور و غیرانتفاعی هم باید از طریق کنکور سراسری اقدام کنید. همان‌طور که گفته شد، متقاضی بالای این رشته باعث شده است در دانشگاه‌های غیر سراسری هم رقابت بالایی بر سر قبولی وجود داشته باشد. برای ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور می‌بایست مطابق با دفترچه ثبت نام بدون کنکور عمل کنید.

معرفی بهترین دانشگاه‌های ایران برای روانشناسی

برای آشنا شدن داوطلبان با دانشگاه‌های برتر ارائه کننده رشته کارشناسی روانشناسی، در ادامه لیست بهترین دانشگاه‌ روانشناسی ایران را همراه با سطح هرکدام معرفی می‌کینم.

 

دانشگاه‌های سراسری سطح 1 ارائه کننده کارشناسی روانشناسی

اسامی این دانشگاه‌ها در جدول زیر قرار داده شده‌ است.

دانشگاه تهران دانشگاه اصفهان دانشگاه علامه طباطبایی تهران
دانشگاه تبریز دانشگاه شهید بهشتی تهران دانشگاه فردوسی مشهد

 

دانشگاه‌های سراسری سطح 2 ارائه کننده کارشناسی روانشناسی

دانشگاه ارومیه دانشگاه الزهرا تهران دانشگاه بوعلی سینا همدان دانشگاه بیرجند
دانشگاه خوارزمی دانشگاه رازی کرمانشاه دانشگاه زنجان دانشگاه سیستان و بلوچستان
دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه شهید باهنر کرمان دانشگاه کاشان دانشگاه گیلان
دانشگاه یزد

 

اطلاعیه

رییس کارگروه روانشناسی شورای تحول و ارتقا علوم انسانی گفت، واگذاری رشته روانشناسی بالینی به وزارت بهداشت فعلا منتفی شده است.

 

دانشگاه‌های سراسری سطح 3 ارائه کننده کارشناسی روانشناسی

دانشگاه اراك دانشگاه ایلام دانشگاه بجنورد دانشگاه بین‌المللی امام خمینی قزوین
دانشگاه حكیم سبزواری دانشگاه خلیج فارس بوشهر دانشگاه دامغان-سمنان دانشگاه زابل
دانشگاه شهركرد دانشگاه شهید مدنی تبریز دانشگاه قم دانشگاه ولی‌عصر رفسنجان-کرمان
دانشگاه كردستان دانشگاه لرستان دانشگاه هرمزگان دانشگاه یاسوج

 

برای آشنایی با تفاوت رشته مشاوره و روانشناسی روی لینک آبی رنگ کلیک کنید.

 

دانشگاه‌های سراسری سطح 4 ارائه کننده کارشناسی روانشناسی

دانشگاه آیت‌الله حائری میبد دانشگاه بزرگمهر قائنات دانشگاه تربت حیدریه دانشگاه حضرت معصومه دانشگاه سلمان فارسی كازرون
دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی دانشگاه كوثر بجنورد دانشگاه ملایر دانشگاه نهاوند دانشگاه نیشابور

 

در جداول بالا فهرست کاملی از دانشگاه‌های سراسری ارائه دهنده رشته کارشناسی روانشناسی ارائه شد. بدیهی است که دانشگاه‌های سطح 1 کشور نسبت به باقی دانشگاه‌ها از رتبه و سطح بالاتری برخوردارند. در ادامه رتبه‌بندی وزارت علوم از دانشگاه‌های ارائه دهنده روانشناسی ارائه می‌شود.

براساس آماری که وزارت علوم هر چند سال یک بار منتشر می‌کند، رتبه بندی بهترین دانشگاه‌ رشته روانشناسی ایران به شرح زیر است.

1) دانشگاه تهران

2) دانشگاه شهید بهشتی تهران

3) دانشگاه علامه طباطبایی تهران

4) دانشگاه فردوسی مشهد

5) دانشگاه اصفهان

6) دانشگاه شیراز

7) دانشگاه تبریز

8) دانشگاه الزهرا

9) دانشگاه خوارزمی

انجمن جهانی رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان هر ساله فهرستی از بهترین دانشگاه‌های دنیا و رتبه‌ی علمی آن‌ها را منتشر می‌کند. در فهرست رتبه بندی این سازمان مربوط به سال 2019، رتبه جهانی دانشگاه‌های ایران در رشته روانشناسی به شرح زیر آمده است.

📌 دانشگاه تهران: رتبه محاسبه شده 701-750

📌 دانشگاه شهید بهشتی: رتبه محاسبه شده 801-1000

📌 دانشگاه شیراز: رتبه محاسبه شده 801-1000

همان‌طور که با هم بررسی کردیم، 9 دانشگاه از میان دانشگاه‌های سطح 1 و 2 کشور در میان بهترین دانشگاه‌های ارائه کننده روانشناسی در کشور، براساس رتبه بندی وزارت علوم قرار دارند. علاوه بر آن، سه واحد دانشگاهی از میان دانشگاه‌های سطح 1، در رتبه بندی جهانی برترین دانشگاه‌های ارائه کننده روانشناسی نیز جای گرفته‌اند. حال اگر از شما پرسیده شود بهترین دانشگاه رشته روانشناسی در ایران چه دانشگاهی است، می‌توانید سه دانشگاهی را که در رتبه‌بندی جهانی نیز حضور دارند معرفی کنید.

ظرفیت سراسری روزانه رشته روانشناسی

بطور کلی ظرفیت رشته کارشناسی روانشناسی در دفترچه کنکور سراسری هرساله دچار تغییراتی می‌شود. اما براساس اطلاعات موجود تا این لحظه، جمعا تعداد 16494 صندلی برای کارشناسی روانشناسی در دانشگاه‌های سراسری، پیام نور و غیرانتفاعی کشور وجود دارد. از این میان سهم دانشگاه ملی در پذیرش روزانه 1012 نفر، شبانه یا نوبت دوم 393 نفر، پیام نور 12570 نفر و سهم دانشگاه‌های غیرانتفاعی 2519 نفر اعلام شده است.

ظرفیت سراسری روزانه رشته روانشناسی

اخبار پیرامون بهترین دانشگاه‌های رشته روانشناسی

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسانیم، امکان ادامه تحصیل از روانشناسی به رشته روانپزشکی وجود ندارد! برای تحصیل در رشته روانپزشکی، باید از همان ابتدا در کنکور پزشکی شرکت کنید و در تخصص روانپزشکی مشغول به تحصیل شوید.

بعلاوه شما می‌توانید بعد از گرفتن کارشناسی ارشد روانشناسی، در کنکور دکترای این رشته شرکت کنید و به عنوان یک دکتر روانشناس وارد بازار کار شوید.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، در حال حاضر حدود ۲۷۰ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف روانشناسی و در مقاطع کارشناسی، ارشد و دکتری مشغول به تحصیل‌ هستند. حدود ۸۲ درصد از این دانشجویان دختر و ۱۸ درصد پسر هستند.

خلاصه مطلب

رشته روانشناسی یکی از رشته‌های پرطرفدار در رشته‌های علوم انسانی است. این رشته به نسبت دیگر شاخه‌های علوم نظری، به نسبت جدید محسوب می‌شود، اما با این حال با استقبال روزافزون متقاضیان ورود به دانشگاه مواجه است. اکثر افرادی که رشته روانشناسی را انتخاب می‌کنند، بعد از اتمام تحصیلات کارشناسی به دنبال ادامه تحصیل در مقاطع بعدی هستند. به همین منظور تحصیل در ادانشگاه‌های سطح 1 کشور و دارای رتبه‌بندی جهانی برای این عزیزان الزامی به نظر می‌رسد. در این مقاله سعی شد در معرفی بهترین دانشگاه‌های ایران برای روانشناسی با تفسیر رتبه‌بندی هر دانشگاه به متقاضیان عزیز، راهنمایی‌های لازم به ایشان داده شود. با مطالعه این صفحه قادر خواهید بود بهترین دانشگاه رشته روانشناسی براساس رتبه‌ای که در کنکور کسب کرده‌اید را انتخاب کنید.

اگر بدنبال تحصیل در رشته روانشناسی هستید، می‌توانید برای کسب اطلاع از بهترین دانشگاه روانشناسی ایران با توجه به رتبه کنکورتان، با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید 9099075307 تا مشاوران ما در انتخاب رشته راهنمایی‌تان کنند. با کسب مشاوره از کارشناسان ما قادر خواهید بود حتی در صورت عدم کسب رتبه عالی در کنکور سراسری، دانشگاه‌های برتری که پذیرش بدون کنکور در رشته روانشناسی دارند را پیدا کرده و بدون کنکور وارد رشته روانشناسی شوید.

برای دانلود مطالب این صفحه بصورت pdf کلیک کنید.

 

 

3.3/5 - (10 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا کارشناسی روانشناسی در دانشگاه سراسری پذیرش بدون کنکور دارد؟

خیر، پذیرش در دانشگاه‌های سراسری روزانه و شبانه در رشته روانشناسی فقط از طریق کنکور امکان پذیر است.

آیا می‌توان از کارشناسی روانشناسی به روانپزشکی حرفه‌ای تغییر رشته داد؟

خیر، برای تحصیل روانپزشکی باید کنکور تجربی را داده و در انتخاب رشته روانپزشکی را انتخاب کنید.

پذیرش بدون کنکور در کارشناسی روانشناسی در چه گروه دانشگاهی ممکن است؟

پذیرش بدون کنکور برای کارشناسی روانشناسی، در دانشگاه‌های غیرانتفاعی، پیام نور، آزاد و مجازی امکان پذیر است.

نظرات

29 دیدگاه دربارهٔ «بهترین دانشگاه رشته روانشناسی 1403»

  1. Avatar photo مائده گفت:

    سلام
    ببخشید رشته ی روانشناسی جنایی توی دانشگاهای ایران وجود داره؟

  2. Avatar photo امان الله چخانسوری گفت:

    سلام عرض ادب خدمت شما من از افغانستان می‌توانم در دانشگاه اصفهان شهید بهشتی در رشته کارشناسی روانشناسی ثبت کنم و اگر می‌توانم فیس هر سمستر یا ترم چقدر است تشکر

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام دوست عزیز
      منظور از دانشگاه شهید بهشتی
      کدوم دانشگاه است؟

  3. Avatar photo نیاز گفت:

    درود و وقت بخیر، برای ورود به رشته ی دانشگاهی روانشناسی ( دانشگاه های دولتی مثل دانشگاه شیراز یا چران اهواز ) از طریق دیپلم تجربی ،حتما نیاز هست که دیپلم تطبیقی گرفته بشه؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر تماس بگیرید تا شرایط شما بررسی گردد

  4. Avatar photo آرام گفت:

    سلام وقت بخیر برای ورود به دانشگاه روانشناسی تهران یا شهید بهشتی اگه از طریق رشته ی تجربی بخوایم وارد بشیم به طور تقریبی رتبه باید در چه حد باشه؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      شما حتما باید دیپلم تطبیقی انسانی بگیرید تا سوابق تحصیلی برای شما لحاظ شود و همین طور برای دانشگاه های برتر رتبه زیر 1000 باید باشد

  5. Avatar photo ژینا گفت:

    سلام وقت بخیر ، قبولی در دانشگاه تهران برای کنکور ۱۴۰۱ رتبه زیر هزار میخواد درسته؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      برای پذیرش رشته روانشاسی دانشگاه تهران نیاز به کسب رتبه زیر 500 می باشد

  6. Avatar photo Er گفت:

    سلام وقتتون بخیر ایا کارشناسی بالینی روانشناسی در دانشگاه های علوم پزشکی وجود دارد؟

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام. رشته روانشناسی در مقطع ارشد را هم وزرات علوم دارد و هم وزارت بهداشت.

  7. Avatar photo Sahel گفت:

    برای قبولی رشته روانشناسی در دانشگاه تهران چه رتبه ای نیازه؟ ورودی ۱۴۰۳

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      به خیلی شرایط مربوط میباشد که نیاز به بررسی دارد

      1. Avatar photo shahab گفت:

        سلام میشه شرایط امسال رو بگین امسال که معدل نهایی 50٪ تاثیر قطعی داره اگه میشه لطف کنید بفرمایید شرایط برای ما کنکوری های1403 ک میخوایم رشته روانشناسی دانشگاه های مطرح ایران قبول بشیم چطوریه؟

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر 50 درصد و به صورت قطعی

  8. Avatar photo نیلوفر گفت:

    سلام اگر در یک سال از دانشگاه روزانه از طریق کنکور زبان پذیرش گرفته باشیم امکان ثبت نام برای روانشناسی آزاد با سوابق تحصیلی وجود داره؟

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      ورود به دانشگاه به مدرک تحصیلی شما و معدل شما برای مقطع دیپلم بستگی دارد

  9. Avatar photo کریمی گفت:

    سلام برای قبولی رشته روانشناسی دانشگاه های استان قم و دانشگاه های استان تهران چه رتبه ای لازم هستش ؟ کنکور ۱۴۰۲

    1. Avatar photo مشاور اقازاده گفت:

      وقت بخیر
      برای چه دانشگاهی؟واینکه علاوه بر رتبه سوابق تحصیلی و… هم ملاک میباشد

  10. Avatar photo ftmh گفت:

    سلام
    نمره کل لازم برای ورود به دانشگاه های تهران وشهید بهشتی از رشته تجربی برای سال 401 چقدر بوده؟

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      تراز بالای 10400
      البته بر اساس رشته و هر سال متفاوت می باشد

  11. Avatar photo جلیلیان گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم امسال ارشد بالینی شرکت کنم هر سایتی رو میگردم اطلاعات دقیقی نمیده…کرمانشاه روانشناسی بالینی دانشگاه دولتی ظرفیت داره یا خیر ؟؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      برای راهنمایی دقیق در این حوزه تماس بگیرید

  12. Avatar photo الهام گفت:

    سلام میشه حداکثر رتبه رو برای روانشناسی دانشگاه اصفهان بگین؟
    با توجه به 401

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقتتون بخیر.
      چون تاثیر معدل قطعی به اندازه 40 درصد اعمال خواهد شد رتبه های سال گذشته برای سال پیش رو کاربردی نخواهد داشت.

  13. Avatar photo Rrr گفت:

    سلام
    ببخشید میشه بگید برا دانشگاه تهران رتبه باید حداکثر چقدر باشه؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      رتبه قبولی هر ساله متغییر میباشد.

  14. Avatar photo صبا گفت:

    از تجربی میشه روانشناسی انتخاب کرد
    و اینکه تفاوت روانشناسی و روانپزشکی چیه؟

    1. Avatar photo مشاور ابراهیمی گفت:

      سلام
      بله میشه
      روان پزشک کسیه که دوره پزشکی 7ساله عمومی رو میگذرونه و برای تخصص روانپزشکی انتخاب میکنه و بیشتر دراین حوزه دارو تجویز میشه
      روانشناس کسیه که در دانشگاه رشته روانشناسی رو خونده و کار روان درمانی و مشاوره انجام میده (کارشناسی، ارشد و دکترا)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)