ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ + لینک مشاهده | ایران تحصیل

مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا قصد دارید نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ را مشاهده کنید؟ توجه داشته باشید دریافت کنکور کاردانی به کارشناسی مطابق با سال های پیش، به صورت اینترنتی و از طریق سامانه سنجش امکان پذیر می باشد. داوطلبینی که اقدام به ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی کرده اند و در جلسه آزمون حضور داشته اند، می توانند با استفاده از سامانه مذکور نسبت به مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام نمایند. مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی با توجه به زمان بندی سازمان سنجش و آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت. مطابق با سال های گذشته این نتایج در شهریور ماه اعلام می گردد. اما روز دقیق ان بسته به ثبت نام و همچنین زمان آزمون می تواند متفاوت باشد. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی نتایج قابل دریافت می باشد.

پس از اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی داوطلبان می توانند در صورت عدم کسب رتبه مجاز به انتخاب در لیست رشته های کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بپردازند. دانشگاه علمی کاربردی پذیرش خود را در رشته های بدون آزمون صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام میدهد. در صورت نیاز به مشاوره تحصیلی می توانید با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس گرفته و با کارشناسان ایران تحصیل ارتباط برقرار کنید.

 اطلاعیه 

هزینه ثبت نام در کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ (94500) تومان است

نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

آزمون کاردانی به کارشناسی هر ساله برای آن دسته از افرادی که دارای مدرک فوق دیپلم هستند و علاقه‌ مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی هستند، برگزار می‌ شود. با توجه به مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی، داوطلبان شرکت کننده از وضعیت درصد پاسخ دهی خود در هر درس آگاه می گردند.

با توجه به اقداماتی که پس از اعلام نتایج کنکور لازم است داوطلبان داشته باشند، توصیه می نماییم دریافت کارنامه را در روزهای ابتدایی انجام دهید تا بتوانید در مهلت انتخاب رشته نسبت به انتخاب کد رشته محل های خود، اقدام نمایید. در ادامه مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی را با استفاده از متن و عکس به شما شرح خواهیم داد.

مراحل مورد نیاز برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی:

در این بخش از مقاله قصد داریم نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی را با استفاده از متن و تصویر به شما آموزش دهیم لازم به ذکر است که برای این کار باید وارد وب سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوید و بعد بر روی گزینه کاردانی به کارشناسی که در تصویر زیر که با عدد شماره دو نشانه گذاری شده است کلیک کنید.

مرحله اول مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید صفحه ای جدید برای شما باز شده است که در آن باید بر روی گزینه کارنامه پذیرش کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1403 کلیک کنید.  

مرحله دوم مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

در حال حاضر امکان دریافت کارنامه و مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی از دو روش مختلف برای شما فراهم شده است. روش اول با جستجو بر اساس شماره پرونده و مشخصات فنی صورت می پذیرد که شما باید شماره پرونده، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و کد امنیتی که در پایین صفحه قرار دارد را در فضای مشخص شده وارد کنید. اما روش دوم مربوط به جستجو بر اساس شماره داوطلبی و مشخصات فردی است که باید شماره داوطلبی، شماره شناسنامه، سال تولد و کد امنیتی را در جاهای مشخص قرار دهید.

مرحله سوم مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

با طی کردن مراحل بالا و ورود به پنل کاربری خود در سامانه سنجش، می توانید نسبت به مشاهده و دریافت کارنامه آزمون سراسری خود اقدام کنید.

 

برای اطلاع از نحوه دریافت دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی روی عبارت کلیک کنید.

 

مشاوره کنکور سراسری کارشناسی ناپیوسته

داوطلبانی که قصد مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند می‌توانند با متخصصین ما در ارتباط باشند. سایت ایران تحصیل متشکل از گروه مجربی از کارشناسان، متخصصان و مشاورانی است که در تمامی زمینه‌ های تحصیلی در خدمت دانش آموزان ، کنکوری‌ ها، دانشجویان و دانشگاهیان عزیز می باشند.

مشاوره کنکور سراسری کارشناسی ناپیوسته

به همین منظور، چنانچه داوطلبی در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی، با سوال یا مشکلی مواجه شد و یا احیاناً قادر به مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی خود نبود، می تواند با متخصصین ما تماس حاصل کند. به علاوه همکاران ما در خصوص تمامی مراحل انتخاب رشته که پس از اعلام نتایج کنکور صورت می گیرد، آماده ارائه خدمات سودمند به شما متقاضیان عزیز هستند.

مشاورین و متخصصین ما به دلیل تجربه و دانش بالایی که در زمینه‌ های ثبت‌ نام ، اعلام نتایج، تحلیل نمره و تراز و انتخاب رشته دارند، آماده کمک و راهنمایی به تمامی عزیزان خواهند بود. تنها کافیست تا با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید.

 

 برای اطلاع از نحوه مشاهده اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

اخبار پیرامون نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی

مهلت ثبت‌ نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی تمدید شد:

دکتر عبدالرسول پور عباس با اعلام خبر تمدید مهلت ثبت نام و اتخاب رشته کنکور کارشاسی ناپیوسته گفت: ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1403 از روز یکشنبه 28 خرداد ماه آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و به‌ منظور مساعدت با متقاضیانی که تا روز یکشنبه 4 تیر ماه موفق به ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون مذکور نشده‌ اند، ترتیبی اتخاذ شده که داوطلبان بتوانند تا روز چهارشنبه 7 تیرماه نام نویسی کنند.

ضمناً متقاضیانی که قبلاً ثبت‌ نام خود را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌ اند در صورت تمایل می توانند تا تاریخ فوق نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌ نامی و کد رشته‌ محل‌ های انتخابی خود اقدام نمایند. وی افزود: تاکنون بیش از 35 هزار داوطلب در دوره های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده اند.

معاون وزیر و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درباره نحوه نام نویسی داوطلبان گفت: همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا بر اساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و اطلاعیه مندرج در سایت این سازمان، از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در آزمون مذکور ثبت‌ نام و انتخاب رشته نمایند.

 

خلاصه مطلب

در این مقاله به بررسی نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی برای آن دسته از متقاضیانی پرداختیم که در این کنکور شرکت کرده اند و می خواهند کارنامه اولیه آزمون خود را دریافت کنند. برای راهنمایی هر چه بهتر شما متقاضیان عزیز، راهنمای تصویری چگونگی دریافت و مشاهده کارنامه نیز ارائه شده است و با طی کردن این مراحل به راحتی می توانید وارد وب سایت سازمان سنجش شوید و برای دریافت کارنامه و مشاهده نتایج کنکور اقدام کنید. دریافت کارنامه از این جهت اهمیت دارد که پس از اعلام نتایج اولیه، هر داوطلبی مدت زمانی محدود خواهد داشت تا بتواند مراحل انتخاب رشته را طی کند و انتخاب های خود را در سامانه سنجش ثبت نهایی کند. به همین علت مقاله بالا را به دقت مطالعه کنید.

توجه داشته باشید که در صورت داشتن سوال و یا نیاز به راهنمایی بیشتر، همه روزه و حتی در ایام تعطیلات نیز می توانید از ساعت 8 صبح الی 12 شب با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس بگیرید و درخواست راهنمایی کنید. همچنین می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه برای ما نوشته و ارسال کنید. در اسرع وقت پاسخ گوی تمامی سوالات شما خواهیم بود.

 

 برای دانلود پی دی اف کامل مقاله مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

5/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

 اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ چه زمانی است؟

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ به طور قطعی اعلام نشده است اما به احتمال زیاد در اواخر مهرماه باشد.

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی به چه نحوی است؟

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت آنلاین می باشد.

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی در چه سامانه ای صورت می گیرد؟

اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی در وب سایت رسمی سامانه سنجش اعلام می گردد. که آدرس این وب سایت در محتوا موجود می باشد.

نظرات

23 دیدگاه دربارهٔ «نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ + لینک مشاهده | ایران تحصیل»

  1. Avatar photo فرشته گفت:

    سلام مگه سوال من چه ایرادی داشت که جواب ندادید

    1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیلی ایراد داشت
      مجدد سوالتون رو مطرح کنید

    2. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      با سلام
      مجدد سوالتون رو بفرمایید در خدمتتون هستم

  2. Avatar photo فرشته گفت:

    سلام من با معدل کاردانی 16/77. احتمال قبولی در مهندسی بهداشت حرفه ای بدون آزمون چقدر است طبق آمار سال های قبل

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      شرایط پذیرش برای دانشگاه های مختلف متفاوت است

  3. Avatar photo نوشین گفت:

    زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی با ازمون؟!؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا نتایج آزمون های کاردانی به کارشناسی پس از یک ماه برگزاری اعلام می شود،در حال حاضر نتایج منتشر نشده است

  4. Avatar photo ملیکا گفت:

    نتایج کاردانی به کارشناسی بدون آزمون کی اعلام میشه…؟
    آخر شهریور یا اول مهر.. یا آخر مهر… چرا یه جواب قطعی نمیدن؟

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام نتایج انتخاب رشته ها اواسط مهرماه اعلام خواهد شد

  5. Avatar photo P گفت:

    سلام جواب بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی کی میاد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اوایل مهر ماه اعلام میشود

  6. Avatar photo Shahriar گفت:

    نتایج کاردانی به کارشناسی کی میاد

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام هفته اول مهرماه احتمالا اعلام بشه

  7. Avatar photo Shahriar گفت:

    باسلام نتایج کاردانی به کارشناسی کی اعلام میشه

    1. Avatar photo مشاور راهدار گفت:

      سلام نتایج هفته دوم مهرماه اعلام خواهد شد

  8. Avatar photo Azimi گفت:

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید ببخشید من ۳۱ خرداد ماه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی بدون آزمون شرکت کردم اما هنوز نتایجش نیومده کی اعلام میکنن نتایج رو ممنون.

    1. Avatar photo moradian گفت:

      سلام وقت بخیر
      احتمالا نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی 1402 در دهه سوم شهریور ماه اعلام خواهد شد

  9. Avatar photo عارفه گفت:

    سلام خسته نباشید. نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی نیازه برای ثبت نام بدون کنکور؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر نیاز نیست

  10. Avatar photo پریسا گفت:

    سلام من کنکور کاردانی به کارشناسی دادم برام سواله که چرا نتایجش نمیاد؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      معمولا بعده 18 مرداد اعلام نتایج میشود

  11. Avatar photo ارسلان گفت:

    سلام روز بخیر نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی اعلام می شود؟

    1. Avatar photo aria گفت:

      سلام روز بخیر نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی عموما سه تا چهار هفته بعد از آزمون اعلام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

تماس با مشاور