ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی ۱۴۰۳ | اسامی پذیرفته شدگان

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۰
  • تاریخ بروزرسانی: ۵ مهر ۱۴۰۲
اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی ۱۴۰۳ مشخص شد. داوطلبانی که نمره آزمون کتبی خود را دریافت کرده و در مصاحبه حضور داشته اند، می توانند در تاریخ های اعلام شده برای مشاهده جواب آزمون مشاوران حقوقی اقدام کنند. این متقاضیان بایستی برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان و قبول شدگان آزمون مشاوران حقوقی به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند. در ادامه با زمان دقیق و نحوه اعلام نتایج نهایی مرکز مشاوران قوه قضاییه آشنا خواهیم شد.

همچنین، چنانچه در مورد قوانین جدید گزینش، مردودشدگان، اعتراض به نتایج و ظرفیت پذیرش در ازمون مشاوران می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس گرفته و سوالات خود را مطرح فرمایید.

 

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه

نتایج آزمون مشاوران قوه قضائیه سال جاری عموماً تا 6 تیر ماه از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار افراد داوطلب قرار خواهد گرفت.

از آنجا که پذیرش افراد شرکت کننده در دوره کارآموزی مشاوران حقوقی قوه قضائیه از طریق شرکت در یک مرحله آزمون کتبی و یک مرحله آزمون شفاهی انجام می شود، نتایج آن نیز طی دو مرحله اعلام می گردد. بنابراین کارنامه اولیه مربوط به نتایج آزمون کتبی است و نتایج نهایی بعد از پایان فرآیند مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه اعلام می شود.

چگونگی مشاهده اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی

 

زمان اعلام نتایج اولیه

طبق مطالب ذکر شده افراد داوطلبی که در مهر ماه در آزمون مشاوران قوه قضاییه حضور داشتند، قرار بود تا 6 تیر ماه نتایج آزمون را از سایت ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه به آدرس sanjesh.org دریافت نمایند. اما با توجه به اختلاف نظر وکلا و کارشناسان قوه قضائیه در ارتباط با نحوه برگزاری مصاحبه، نتایج این آزمون هنوز اعلام نشده است.

معرفی شدگان جهت حضور در مرحله مصاحبه لازم است بر مبنی توضیحات درج شده در کارنامه خود و برای طی کردن سایر مراحل آزمون، به درگاه اطلاع رسانی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه مراجعه کنند. توجه داشته باشید که تبعات ناشی از عدم مراجعه پذیرفته شدگان در موعد مقرر بر عهده آن ها خواهد بود.

زمان اعلام نتایج نهایی

مدتی بعد از انتشار کارنامه اولیه، از افراد شرکت کننده به میزان چند برابر ظرفیت پذیرش دعوت به مصاحبه صورت خواهد گرفت و نتایج نهایی قبولی یا عدم پذیرش داوطلبان در صورت عبور از این مرحله اعلام می شود. در حال حاضر تاریخ معینی از زمان اعلام نتایج مرحله مصاحبه آزمون وکالت قوه قضائیه برای سال ۱۴۰۳ مشخص نشده است.

 

اطلاعیه 

به محض اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه، مطالب این مقاله به روز رسانی خواهد شد. 

 

نحوه گزینش حوزه قضایی و قوانین مربوط به آن، هم زمان با انتشار نتایج اولیه از طریق سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این از پذیرفته شدگان آزمون کتبی جهت حضور در مصاحبه علمی و شخصیتی دعوت خواهد شد، با این حال قبولی در آزمون و مصاحبه هیچ کدام به معنای پذیرش قطعی داوطلب تلقی نمی شود.

در این فرایند علاوه بر مصاحبه و گزینش، مدارک ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی قوه قضائیه که توسط شرکت کنندگان ارسال شده است، برای تایید صحت مورد بررسی قرار گرفته و داوطلبانی که دارای شرایط قانونی هستند، در صورت پذیرش در مصاحبه و بعد از طی مراحل قانونی به مرحله کار آموزی راه پیدا خواهند کرد. پذیرش افراد بومی بعد از قبولی در مصاحبه، در اولویت می باشد، اما این امر به منزله عدم پذیرش افراد غیر بومی در حوزه های انتخابی نخواهد بود.

برای کسب اطلاع در زمینه ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی روی لینک کلیک کنید.

اعلام نتایج مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه ۱۴۰۳

در سال جاری​ هم مانند سال های گذشته، آزمونی از طریق مرکز کارشناسان و وکلای قوه قضاییه برگزار می گردد تا به افراد توانایی که بتوانند در مراحل آزمون موفق شوند، پروانه وکالت داده شود. به عبارتی افرادی که دارای مدرک حقوق و فقه اسلامی هستند، این امکان را دارند که جهت اخذ پروانه وکالت علاوه بر حضور در آزمون کانون وکلا که مرکزی مستقل در این زمینه است، از فرصت شرکت در آزمون وکلای قوه قضاییه هم استفاده نمایند.

پس از ثبت نام در آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه ۱۴۰۳، که می بایست در سایت سازمان سنجش و به صورت اینترنتی انجام شود، داوطلبان باید طی یک تا دو ماه پس از برگزاری آزمون، منتظر اعلام نتایج نهایی باشند. زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه، در سال جاری هم به همین ترتیب خواهد بود و پذیرفته شدگان می توانند قبولی یا عدم قبولی خود را در مرحله ابتدایی با کمک وارد نمودن اطلاعات شخصی، از طریق سامانه سازمان سنجش مشاهده کنند. بعد از آن نوبت به شرکت در مصاحبه شفاهی خواهد رسید و در آخر نیز طی یکی دو ماه بعد، نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

فراموش نکنید که به دلیل شباهت بین آزمون وکلای دادگستری و آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه، این دو را با یکدیگر اشتباه نگرفته و در زمان ورود به سایت سازمان سنجش و منوی اصلی (سایر آزمون های استخدامی) به تفاوت بین این دو آزمون دقت کنید. حتما به یاد داشته باشید که اعلامیه هایی که در ارتباط با زمان اعلام نتایج مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه در آینده از طریق رسانه های مختلف و به بالاخص سایت سازمان سنجش، اعلام می گردد را پیگیری کنید.

جهت موفقیت در آزمون مشواران حقوقی قوه قضاییه، علاوه بر قبولی در آزمون کتبی باید در آزمون شفاهی هم شرکت نمایید. در واقع بعد از برگزاری آزمون و اعلام نتایج مرحله اول این آزمون، داوطلبانی که در مرحله اول پذیرفته شده اند، باید طی موعد تعیین شده که از سوی قوه قضاییه اعلام می گردد، خود را برای شرکت در آزمون شفاهی و مصاحبه هم آماده نمایند.

گفتنی است که اعلام نتایج مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه ۱۴۰۳ می تواند در پروسه زمانی طولانی تری صورت بگیردف چرا که فرایند مصاحبه شفاهی خود تا دو ماه و یا حتی بیشتر ممکن است به طول بیانجامد. این در حالی است که نتایج مصاحبه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه 1400 ساعت 10 تاریخ 11 خرداد اعلام شد.

زمان اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی

چنانچه مایل به اطلاع از رشته های مورد تایید آزمون مشاوران حقوقی هستید، وارد لینک شوید.

 

 

نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان آزمون مشاوران حقوقی

مشاهده جواب آزمون مشاوران حقوقی به صورت اینترنتی بوده و داوطلبان نیازی به حضور مراجعه نخواهند داشت. سازمان سنجش متولی این امر است و برای این امر لازم است که مراحل زیر طی شود.

 

  • وارد کردن آدرس سایت سنجش به نشانی org. در صفحه اصلی بر روی منوی ” سایر آزمون های استخدامی ” که در سمت راست قرار گرفته است، کلیک می کنید.

 

 

  • لینک فعال ” اعلام نتایج آزمون ورودی وکالت قوه قضائیه ” را انتخاب نمایید.

 

شیوه مشاهده اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی

  • در صفحه بعد می توانید به دو روش اسامی پذیرفته شدگان آزمون مشاوران حقوقی مشاهده نمایید. در روش اول نیاز است که ” شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و عبارت امنیتی” و در روش دوم، ” شماره پرونده،شماره شناسنامه و عبارت امنیتی” را وارد کنید.

 

سوالات اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی

 

 

  • کارنامه شما قابل مشاهده می باشد.

 

برای دریافت مشاوره آزمون وکالت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

 

جواب نهایی آزمون مشاوران حقوقی

در ارتباط با جواب آزمون مشاوران حقوقی باید گفت، گرچه کسب نمره حد نصاب در آزمون تستی و مصاحبه برای قبولی ضروری است، اما پذیرش در اعلام نتایج نهایی آزمون مشاوران حقوقی تنها در صورتی است که پاسخ تعیین صلاحیت و گزینش نیز مثبت باشد.

در واقع مراجع قانونی ابتدا در مورد صلاحیت های عمومی داوطلب تحقیق و بررسی کرده و سپس گزینش صورت می گیرد.

هیئت تعیین صلاحیت مسئول تحقیق و احراز صلاحیت های رفتاری و حرفه ایی متقاضی بوده و اگر متقاضی رو تائید نماید، نام وی در لیست اسامی پذیرفته شدگان آزمون مشاوران حقوقی اعلام خواهد شد. اعتراض به این مرحله ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

جهت دریافت منابع آزمون مشاوران حقوقی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

 

نکات دریافت اعلام نتایج مرکز مشاوران قوه قضاییه

  • داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون مشاوران حقوقی پذیرفته شده اند، می توانند از قوانین مربوط به انتخاب حوزه قضایی را در سایت سازمان سنجش مطلع شوند.

 

  • قبولی در مرحله اول به منزله پذیرش نهایی نبوده و تنها متقاضیانی که در مصاحبه علمی و شخصیتی موفق به کسب نمره حد نصاب شوند، در لیست اسامی قبول شدگان نهایی آزمون مشاوران حقوقی قرار خواهند گرفت.

 

  • اعتراض به نتایج مصاحبه امکانپذیر نیست. اگر داوطلبی نمره آزمون تستی را کسب کرده اما در حیطه بررسی شرایط روانشناسی و روانپزشکی یا مصاحبه پذیرفته نشوند، به هیچ وجه حق اعتراض نخواهند داشت.

 

اگر می خواهید از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت  مطلع شوید، وارد لینک قرمز شوید

 

اعتراض به نتایج آزمون مشاوران حقوقی

اگر داوطلبی پس از اعلام نتایج مرکز مشاوران قوه قضاییه نسبت به کارنامه خود معترض باشد، آیا امکان اعتراض وجود خواهد داشت؟ این سوالی است که ممکن برای برخی از داوطلبان مطرح شود. در پاسخ باید بگوییم بله. افرادی که قصد اعتراض به نتایج جواب آزمون مشاوران حقوقی را دارند، می توانند به سایت سازمان سنجش مراجعه و در خواست بازبینی دهند.

در آزمون گذشته، 5 روز مهلت اعتراض به نتایج در نظر گرفته شد و سازمان سنجش اعلام کرد که به دلیل شیوع بیماری کرونا، اعتراض های حضوری به هیچ وجه پذیرفته نمی شود و تنها به شکل اینترنتی می توان برای این امر اقدام نمود. نحوه اعتراض نیز به صورت زیر می باشد.

  • آدرس سایت پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش را به نشانی darkhast.sanjesh.org جستجو کرده تا وارد صفحه اصلی شوید.
  • سپس بایستی جهت عضویت در این سامانه اطلاعاتی همچون نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، تابعیت، کد ملی، شماره تلفن همراه و ایمیل خود را درج نمایید. بعد از وارد کردن کد امنیتی، بر روی دکمه تایید کلیک نمایید.
  • پس از ثبت اعتراض، شماره نامه و کد رهگیری برای فرد ارسال می شود. این اطلاعات جهت پیگیری درخواست هستند و داطلب می تواند با مراجعه به rahgiri.sanjesh.org وضعیت اعتراض خود را پیگیری کند.
  • جواب این درخواست چند روز بعد به اطلاع شخص خواهد رسد و در صورت پذیرش، تصمیمات اتخاذ خواهد شد.

مشاوره اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی

 

برای آشنایی با نحوه تاثیر سهمیه آزمون مشاوران حقوقی لینک قرمز را انتخاب نمایید

 

 

بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی

همانطور که می دانید از جمله الزامات اخذ جواب آزمون مشاوران حقوقی وارد کردن شماره پرونده و شماره داوطلبی در سامانه مربوطه است. بدین مفهوم که یا شماره پرونده و شماره شناسنامه خود را وارد کنند و یا شماره داوطلبی و شماره شناسنامه.

حال ممکن است برخی از این دو مورد را فراموش کرده و نتوانند کارنامه خود را اخذ نمایند. برای رفع این مشکل لازم است که از طریق سایت پاسخگویی سازمان سنجش به نشانی request.sanjesh.org عمل کرد. متقاضیان پس از اینکه مراحل عضویت در این سامانه را پشت سر گذاشتند، بایستی گزینه ” آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه” را انتخاب کنند. سپس با کلیک بر روی ” دریافت شماره پرونده یا شماره داوطلبی” فرم بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی که برایشان نمایش داده می شود را تکمیل نمایند.

اگر اطلاعات وارد شده با اطلاعات موجود در پایگاه مطابقت داشته باشد، به سرعت شماره پرونده و شماره داوطلبی برای فرد ارسال می گردد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران وارد شوید.

 

متداول ترین سوالات در مورد اعلام نتایج مرکز مشاوران قوه قضاییه

با توجه به آنکه قبولی در آزمون وکالت قوه قضاییه دارای قوانین خاص خود است، امکان دارد سوالات زیادی در زمینه اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی برای داوطلبان مطرح شود که به دنبال پاسخ آن ها باشند. در ادامه چند مورد آن ها را پاسخ می دهیم. اما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

 

  • چنانچه ظرفیت خالی در رشته محل انتخابی وجود داشته باشد، آیا احتمال پذیرش وجود دارد؟ حتی اگر ظرفیت خالی وجود داشته باشد، تنها صورتی امکان قبولی هست که نمره حد نصاب را کسب کرده و نسبت به سایرین رتبه بالاتری داشته باشید.

 

  • آیا حد نصاب قبولی شهرها با یکدیگ متفاوت است؟ به طور معمول نمره حد نصاب، پس از برگزاری آزمون و بر اساس نمرات کسب شده شرکت کنندگان در حوزه و رشته امتحانی مورد تقاضی می باشد.

 

  • اگر نمره حد نصاب را به به دست آوریم، به معنای قبولی حتمی است؟ پذیرش داوطلب علاوه بر نمره حد نصاب، به میزان ظرفیت نیز بستگی دارد.

 

  • آیا قبولی در مرحله آزمون تستی به معنای پذیرش نهایی است؟ خیر. قرار گرفتن در لیست اسامی قبول شدگان آزمون مشاوران حقوقی منوط به پذیرش در تمامی مراحل آزمون کتبی، شفاهی، گزینش و … است.

 

نکات اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی

برای دریافت نمونه سوالات آزمون وکالت بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

مشاوره اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه

از آن لحظه که در کنکور سراسری رتبه قبولی خود را در رشته حقوق دریافت می کنید، بلافاصله باید به فکر آینده این رشته باشید. مشاوره اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه، یکی از روش های مناسب آشنایی با نحوه قبولی و اخذ رتبه در آزمون مشاوران پس از پشت سر گذاشتن چهار هشت سال تحصیلی می باشد.

یکی از مشاوره هایی که در رابطه با جواب آزمون مشاوران حقوقی انجام می گیرد، مشاوره اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه می باشد، اگرچه معمولاً اعلام نتایج به درستی انجام گرفته و پاسخ های داوطلبان به صورت دقیق بررسی شده است، با این وجود گاهی نیز ممکن است این اتفاق بیفتد و افراد داوطلب به دلیل خطای تصحیح کنندگان آزمون پذیرفته نشوند.

بر همین اساس برای همه داوطلبانی که اعتراضی نسبت به نتیجه آزمون خود دارند، پنج روز زمان اعتراض در نظر گرفته شده تا بتوانند ظرف این پنج روز که از تاریخ اعلام نتایج آزمون تعیین می گردد، اعتراض خود را نسبت به نتیجه ای که مشاهده کرده اند در سیستم پاسخگویی ثبت نمایند.

قابل ذکر است که جهت مشاهده اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون مشاوران حقوقی مهلت خاصی در نظر گرفته نشده است، اما پذیرفته شدگان برای ثبت اعتراض نسبت به نتیجه آزمون مشاوران، فقط پنج روز از تاریخ اعلام نتایج آزمون مهلت خواهند داشت. برای دریافت مشاوره در ارتباط با زمان اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی و همچنین رفع ابهام در خصوص نحوه مشاهده نتایج، می توانید با کارشناسان مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل درارتباط باشید. 

 

برای کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران رسمی مالیاتی ایران روی لینک کلیک کنید.

 

جدیدترین اخبار پیرامون اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی 

رئیس هیات نظارت مرکز وکلای قوه قضاییه: با توجه به قانون تسهیل، ملاک «نمره» برای تعیین نصاب قبولی آزمون وکالت ارجح است

معاون اول قوه قضائیه که ریاست هیات نظارت مرکز وکلای قوه قضاییه را نیز بر عهده دارد معتقد است ماده ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار دارای ابهام است و اگر قرار است برداشتی از این قانون صورت گیرد، برداشت نمره ارجح است.

به گزارش اختبار به نقل از صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق درباره برگزاری آزمون وکالت و ابهام در ماده قانونی ملاک در جذب کارآموزان وکالت و این که «معیار باید نمره باشد یا تراز؟» افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این خصوص یک ابهام قانونی را مطرح کردند و ما هم به این ماده قانونی مراجعه کردیم، اما اینکه برخی از نمایندگان گفتند که این ماده صریح است؛ حرف درستی نیست. این قانون دارای ابهام است و اگر قرار است برداشتی از این قانون شود، برداشت نمره ارجح است تا تراز.

حسینی ایجی: نتایج آزمون فوق‌ العاده مرکز وکلای قوه قضاییه باید به تایید هیات نظارت مرکز برسد

به گزارش اختبار، با بالا گرفتن فشار نمایندگان مجلس برای اعلام نتایج آزمون فوق‌ العاده مرکز وکلای قوه قضاییه بر اساس معیار مد نظر نمایندگان، اسماعیل حسینی ایجی در پستی در حساب اینستاگرام خود نوشت: «با توجه به جلسات و توافقات انجام شده، نتایج آماده و می‌ بایست وفق ماده دو آیین‌نامه اجرایی مرکز به تایید هیات نظارت برسد لذا با توجه به اینکه اکثر اعضای هیات محترم مزبور از قوه قضاییه می‌ باشند، هماهنگی لازم انجام گردیده است.»

چگونگی دریافت اعلام نتایج آزمون مشاوران حقوقی

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا در مورد زمان و شیوه مشاهده اعلام نتایج مرکز مشاوران قوه قضاییه توضیحاتی را ارائه دهیم و نحوه اعتراض را را شرح دهیم.

چنانچه نام شما در اسامی قبول شدگان آزمون مشاوران حقوقی سال جاری قرار داشته یا نداشته است، می توانید برای دریافت راهنمایی مراحل بعدی با کارشناسان ایران تحصیل در ارتباط باشید. برای این منظور شماره های درج شده در جدول زیر در همه روزهای هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب پاسخگوی همه دوستان گرفته خواهد بود. 

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک کنید.

 

2/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اسامی پذیرفته شدگان آزمون مشاوران حقوقی سال جاری چه زمانی اعلام می شود؟

جواب نهایی آزمون مشاوران حقوقی در 1 شهریور سال جاری منتشر گردید.

برای دریافت نتایج آزمون مشاوران حقوقی به کجا مراجعه کنیم؟

داوطلبان برای دریافت نتیجه و اعلام نتایج مرکز مشاوران قوه قضاییه خود به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایند.

جهت دریافت نتیجه آزمون مشاوران حقوقی به چه اطلاعاتی نیاز است؟

برای این منظور می توان به دو طریق وارد کردن شماره شناسنامه و شماره پرونده، یا شماره شناسنامه و شماره داوطلبی اقدام کرد.

چگونه در آزمون مشاوران حقوقی قبول شویم؟

برای دریافت مشاوره قبولی در این آزمون می توانید با مشاوران ایران تحصیل تماس بگیرید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • شرایط استخدام آموزش و پرورش

    شرایط استخدام آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    امروزه بسیاری از فارغ التحصیلان در رشته های مختلف به دنبال اطلاع از شرایط استخدام آموزش و پرورش هستند، چرا که فرهنگیان آموزش و پرورش و معلمان ساعات کمتری نسبت به کارمندان مشغول کار هستند و همچنین از حقوق بازنشستگی...
  • استخدام بانک ملی

    استخدام بانک ملی 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، رشته ها و شرایط

    ثبت نام برای استخدام بانک ملی در سال 1403 برای تمامی افراد متقاضی ورود به این بانک معتبر در سایت استخدام بانک ملی آغاز شد. کلیه داوطلبان می‌توانند بعد از کسب اطلاعات در رابطه با شرایط و زمان استخدام پیمانی...
  • رشته های استخدامی آموزش و پرورش

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش + بخشنامه جدید 1403

    رشته های استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 مشخص شد، افرادی که قصد دارند به استخدام آموزش و پرورش در آیند می توانند پس از اطلاع از رشته های مورد نیاز این وزارتخانه برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و...
  • استخدام بانک ملت

    استخدام بانک ملت 1403 + ثبت نام آزمون، زمان، شرایط و رشته ها

    شرایط استخدام بانک ملت اعلام شد. مشاغل بانکی برای اکثر افراد از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و علت این محبوبیت مربوط به مزایا، درآمد، جایگاه شغلی و… است. بانک ها در بازه های زمانی مشخص به استخدام افراد می پردازند...
تماس با مشاور