ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

اضافه خدمت سربازان فراری

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۲
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۵ دی ۱۴۰۲
اضافه خدمت سربازان فراری
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

شمار زیادی از مشمولان خدمت نظام وظیفه همواره به دنبال راهی برای بخشش اضافه خدمت سربازان فراری هستند. بر طبق قانون جدید سربازان فراری بخشش اضافه خدمت سربازان فراری تحت شرایطی خاص برای افراد مشمول خدمت نظام وظیفه میسر است. حتی برخی به دنبال اطلاع از شرایط و ضوابط مربوط به بخشش اضافه خدمت سنواتی هستند و بدین ترتیب می خواهند اضافه خدمت نخورند و مجبور به حضور در پادگان های نظام وظیفه حتی چند ماه اضافه تر نشوند.

در این نوشته، صحبت مفصلی با شما در رابطه با اضافه خدمت سربازان فراری داریم و می خواهیم در رابطه با میزان اضافه خدمت، اضافه خدمت در حین خدمت نظام وظیفه و مواردی از این قبیل با شما دوستان و عزیزان صحبت کنیم. پس ما را همراهی کنید تا هر آن چه را که لازم دارید در رابطه با اضافه خدمت سربازان فراری بدست آورید. بعلاوه، کسب اطلاعاتی در رابطه با بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان نظام وظیفه هم الزامی به نظر می رسد.

 

در رابطه با اضافه خدمت سربازان فراری چه می دانید؟

بر طبق قانون افرادی که مدت غیبت آن ها در پادگان های خدمت نظام وظیفه از حد مجاز گذشته است به عنوان سرباز فراری شناخته می شوند و اضافه خدمت سربازان فراری شامل حال آن ها می شود.

قانون جدید سربازان فراری در سال جاری برای تمامی مشمولان خدمت نظام وظیفه اعلام شد.

براساس قانون جدید سربازان فراری و آخرین دستورالعمل های اعلام شده در قانون نظام وظیفه افرادی که لزوماً‌ باید در زمانی مشخص در پادگان های نظام وظیفه حاضر می شدند اما متأسفانه حضور پیدا نکرده اند و علاوه بر این کسانی که غیبتی طولانی داشته اند در ردیف سربازان فراری قرار می گیرند.

حال که براساس قانون جدید سربازان فراری متوجه این موضوع شدید که به چه کسانی سرباز فراری گفته می شود نوبت به پاسخگویی به این پرسش می رسد که مدت اضافه خدمت سربازان فراری چقدر است؟

براساس قانون جدید سربازان فراری با توجه به طولانی بودن طول مدت غیبت سربازان فراری و عدم حضور آن ها در پادگان های خدمت نظام وظیفه اضافه خدمت سربازان فراری هم طولانی است.

در واقع، براساس ماده 59 قانون جدید سربازان فراری مدت اضافه خدمت سربازان فراری در حدود سه الی یک سال در نظر گرفته شده است.

همچنین میتوانید برای اطلاع از جدید ترین تغییرات مدت خدمت سربازی روی لینک کلیک کنید.

برای اضافه خدمت سربازان فراری فرد باید چه مدت غیبت داشته باشد؟

شاید این سؤال برای شما دوستان عزیز مطرح شود که برای این که فرد به عنوان سرباز فراری شناخته شود و اضافه خدمت شامل حال وی شود چه مدتی باید غیبت داشته باشد؟

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که در صورتی اضافه خدمت سربازان فراری شامل حال فرد می شود که مدت غیبت وی بیشتر از پانزده روز شود.

در این صورت است که براساس قانون جدید سربازان فراری اضافه مجازات هایی برای فرد در نظر گفته می شود و اضافه خدمت سربازان فراری شامل حال وی می گردد.

برای این که فردی به عنوان سرباز فراری شناخته شود مدت غیبت وی از حضور در پادگان های خدمت نظام وظیفه لزوماً باید از پانزده روز بیشتر باشد

آيا مجازات حبس نیز برای سربازان فراری نیز در نظر گفته شده است؟

دوستان عزیز باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که به جز اضافه خدمت سربازان فراری مجازات حبس نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است.

حتماً‌ می پرسید این مجازات حبس چقدر است؟ در پاسخ باید خدمت شما دوستان و عزیزان عرض کنیم که براساس قانون جدید سربازان فراری علاوه بر اضافه خدمت سربازان فراری مجازات حبس نیز برای این گروه از سربازان در نظر گرفته شده است.

در واقع، تمامی سربازان فراری علاوه بر اضافه خدمت سربازان فراری باید به مدت سه ماه تا یک سال در حبس باشند و زندان را تحمل کنند.

برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت انتقالی سربازان مشغول به خدمت در سپاه و ارتش بر روی لینک مربوطه کلیک کنی

در مورد بخشش اضافه خدمت سربازان فراری چیزی می دانید؟

درست است که براساس قانون جدید سربازان فراری غیبت طولانی سربازان می تواند منجر به اضافه خدمت سربازان فراری و یا حبس و زندان برای آن ها شود اما دقت داشته باشید که گاهی شاهد اجرای طرح بخشش اضافه خدمت سربازان فراری هستیم.

به طور مثال، در سال قبل یعنی سال 98 طرح بخشش اضافه خدمت سربازان فراری برای این دسته از سربازان در زمان مشخصی اجرایی شد.

اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم در سال گذشته شاهد اجرای طرح بخشش اضافه خدمت سربازان فراری از تاریخ بیست و ششم بهمن ماه تا هجدهم اسفند ماه بودیم.

به این معنی که سربازان فراری مجبور به گذراندن اضافه خدمت سربازان فراری بودند اما با توجه به طرح بخشش اضافه خدمت سربازان فراری این گروه از افراد دیگر به مدت سه ماه تا یک سال راهی زندان ها نمی شدند.

به این ترتیب دیگر نگرانی بابت زندان رفتن و گذراندن مدتی طولانی در زندان ها از طرف سربازان وجود نداشت.

در این جا ذکر دو نکته اهمیت بسیاری دارد. اولین مورد در رابطه با تاریخ در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح است که باید عرض کنیم که این تاریخ فاصله بین روز مادر تا روز پدر بود.

دومین مورد این که اجرای این طرح در صورتی برای سربازانی مقدور بود که شخصاً‌ خود را به دادسراهای نظامی شهر محل سکونت خود معرفی می کردند و از این کار چشم پوشی نمی کردند.  

در غیراینصورت، طرح بخشش اضافه خدمت سربازان فراری شامل حال فرد نمی شد و وی امکان استفاده از این طرح را نداشت.

این طرح برای مشمولان فراری سال گذشته اجرا شد و در مورد مشمولان سال جاری نمی توان نظری قطعی در این رابطه داد و نمی توان مطمئن بود که آیا طرح بخشش اضافه خدمت سربازان فراری برای مشمولان فراری در سال جاری اجرایی می شود یا خیر.

برای کسب اطلاعاتی بیشتر و دقیق تر در رابطه با اجرایی شدن یا نشدن طرح بخشش اضافه خدمت سربازان فراری در سال جاری با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا پاسخ سؤال خود در این رابطه را بدست آورید.

در ادامه این نوشته با ذکر اطلاعاتی در رابطه با اضافه خدمت سربازان در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم.

بخشش اضافه خدمت سربازان فراری

مدت اضافه خدمت سربازان غیر فراری چقدر است؟

با توجه به قانون جدید سربازان فراری مدت اضافه خدمت سربازان براساس شرایط و ضوابطی تعیین می شود.

در واقع، مدت اضافه خدمت سربازان بر طبق طول مدت غیبت سربازان و همین طور نوع غیبت آن ها مشخص می گردد.

اما همان طور که بالاتر گفتیم در صورتی که غیبت فرد سرباز مشغول به خدمت بیشتر از حد مجاز شود فرد به عنوان سرباز فراری شناخته می شود.

در این زمان پای مراجع قضایی و سازمان نظام وظیفه وسط می آید و آن ها باید در رابطه با اضافه خدمت سربازان فراری تصمیم گیری هایی را انجام دهند.

در ادامه به طور کلی و مفصل در رابطه با انواع اضافه خدمت سربازان با شما دوستان و عزیزان همیشه همراه صحبت می کنیم.

اضافه خدمت نظام وظیفه در طول دوران خدمت سربازی

در رابطه با اضافه خدمت سربازان در طول دوران خدمت نظام وظیفه باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که هر فرد سرباز به ازای هر یک روزی که غیبت دارد متأسفانه به مدت سه روز اضافه خدمت می خورد.

لزوماً‌ باید اشاره کنیم که بررسی اضافه خدمت سربازان و بخشش اضافه خدمت آن ها از جمله وظایف فرمانده مشغول به خدمت در یگان ها و پادگان ها است.

 اضافه خدمت سنواتی سربازان نظام وظیفه

در رابطه با اضافه خدمت سنواتی سربازان نظام وظیفه باید نکاتی مهم را خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم. اول این که در غیبت اولیه اگر فرد سرباز به مدت سه ماه تمام غیبت داشته باشد به مدت سه ماه تمام برای وی اضافه خدمت منظور می شود.

ولی در صورت داشتن غیبتی برابر با شش ماه تا یکسال به مدت 6 ماه برای فرد مشمول اضافه خدمت در نظر می گیرند.

آیا امکان بخشش اضافه خدمت سنواتی برای سربازان وجود داد؟

در بالا توضیحاتی را در رابطه با اضافه خدمت سنواتی سربازان خدمت شما عزیزان ارائه کردیم.

اما آیا تا به حال این سؤال به ذهنتان رسیده است که آیا امکان بخشش اضافه خدمت سنواتی نیز برای سربازان و مشمولان خدمت وجود دارد یا خیر؟

آيا می توان به بخشش اضافه خدمت سنواتی امید داشت؟ در صورت نیاز به کسب اطلاعاتی دقیق تر و بهتر در رابطه با بخشش اضافه خدمت سنواتی برای سربازان خدمت نظام وظیفه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند اطلاعات دقیقی را در رابطه با اجرایی شدن یا نشدن طرح بخشش اضافه خدمت سنواتی برای سربازان خدمت سربازی در اختیار شما دوستان و عزیزان همیشه همراه قرار دهند.

شرایط در نظر گرفته شده برای بخشودگی اضافه خدمت چیست؟

اگر مشمول خدمت نظام وظیفه قادر به ارائه دلایلی موجه همراه با مدارکی معتبر جهت مدت غیبت سربازی خود ارائه دهد می تواند از مزایای بخشودگی غیبت استفاده کند.

در صورت استفاده از بخشودگی غیبت سربازی امکان استفاده از تسهیلاتی همچون انواع معافیت ها و همین طور کسری خدمت نیز برای فرد مشمول خدمت نظام وظیفه وجود دارد.

هر فرد در صورت داشتن شرایط مندرج در زیر امکان بهره مندی از بخشش اضافه خدمت را دارد.

. در صورتی که هر فرد مشمول شش ماه سابقه حضور در مناطق جنگی و عملیاتی را داشته باشد می تواند به مدت یک تا سه ماه از بخشودگی خدمت سربازی بهره مند شود.

اگر فرد به مدت شش ماه سابقه خدمت و حضور در مناطق محروم و بد آب و هوا را داشته باشد امکان دریافت بخشش از خدمت را برای مدت یک الی دو ماه دارد.

. فردی که به عنوان سرباز نمونه از ظرف سازمان نیروهای مسلح و براساس دستور العمل های این سازمان شناخته می شود امکان استفاده از یک ماه بخشودگی خدمت را دارد.

. گذراندن خدمت سربازی در مشاغل و حرفه های زیان آور و سختی که به وسیله سازمان نیروهای مسلح تعیین می شود می تواند موجب بخشودگی دوران اضافه خدمت سربازی شود.

. در صورت به خرج دادن فداکاری و شجاعت در وظایف و مأموریت های محوله های از طرف پادگان به وی فرد سرباز می تواند یک ماه تمام بخشودگی بگیرد.

آیا اطلاعاتی در مورد طرح میثاق 6 دارید؟

با توجه به طرح میثاق 6 هر یک از فرماندهان پادگان با داشتن جایگاه سرتیپی و بالاتر مجوز ارائه بخشش به سربازان را دارند.

کلیه سربازان در حدود شش ماه مانده به اتمام دوره خدمت نظام وظیفه می توانند اقدامات لازم را برای استفاده از مزایای طرح بخشش میثاق 6 انجام دهند.

در صورت داشتن یکی از شرایط ذکر شده در ادامه این نوشته می توانید با مراجعه به فرمانده پادگان خود درخواستتان را مبنی بر استفاده از طرح میثاق 6 و بخشودگی دوران اضافه خدمت سربازی به وی تحویل دهید.

در صورت مؤافقت با بخشش اضافه خدمتتان به وسیله فرمانده پادگان وی اقدام به ثبت این موضوع در سامانه مربوطه می کند. بعد از اعمال و ثبت بخشش زمان خدمت شما دوباره محاسبه می شود.

شاید این سؤال در اینجا برای شما دوست عزیز مطرح شود که آیا امکان استفاده از طرح میثاق 6 برای اضافه خدمت سربازان فراری هم در نظر گرفته شده است؟

آیا مشمولانی که مدت زمان طولانی از سربازی غیبت داشته اند امکان استفاده از این طرح را دارند؟

برای یافتن پاسخی قانع کننده و دقیق در این رابطه می توانید با مشاوران ما در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید تا شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

برای دریافت بهترین مشاوره خدمت سربازی بر روی لینک حاضر کلیک بفرمایید

در مورد شروط اعلام شده برای طرح میثاق 6 چه می دانید؟

ببینید دوستان عزیز در صورتی که هر فرد مشمول در ردیف نفرات اول الی سوم انواع مسابقات علوم قرآنی، علمی، فرهنگی و همین طور ورزشی در سطح های نیرویی، استانی و یگانی باشد.

در مورد دیگر در صورتی که هر فرد مشمول جزء نفرات نخست تا دهم انواع مسابقه های علوم قرآنی، علمی، فرهنگی، مسابقه های ورزشی و غیره که در سطح نیروهای مسلح برگزار می شود باشد امکان استفاده از بخشودگی طرح میثاق را دارد.

مورد آخر این که هر فرد مشمول در طول خدمت سربازی در رعایت نظم و انضباط کوتاهی نکرده باشد و در حین یا قبل از خدمت مؤفق به ثبت نام مقاله علمی مهم و معتبری را نوشته و ثبت کرده باشد و یا این که محصولی را به ثبت رسانده باشد.

آیا شرایط دیگری هم برای فرد مشمول جهت بخشش اضافه خدمت در نظر گرفته شده است؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز هم مطرح شده باشد که آیا شرایط دیگری هم برای فرد مشمول برای بخشش اضافه خدمت در نظر گرفته شده است یا خیر؟

به عنوان مثال حافظان قرآن کریم و یا فعالان فرهنگی هم می توانند برای دریافت بخشش اضافه خدمت اقدام کنند یا خیر؟

در مورد افراد با شرایط خاص و یا کسانی که در طول دوران سربازی حسن رفتار داشته اند و یا شرایط خدمتی خاص را تجربه کرده اند چه؟

برای یافتن پاسخ تمامی این سؤالات در رابطه با شرایط خاص افراد برای دریافت اضافه خدمت با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران ما می توانند اطلاعات کامل و دقیقی را در رابطه با هر یک از این موارد مذکور در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز قرار دهند.

4.7/5 - (3 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا بخشش اضافه خدمت سربازان فراری تحت شرایطی برای هر فرد متقاضی صورت می گیرد؟ 

بله. برای اطلاع از قانون جدید سربازان فراری برای اضافه خدمت با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاضل فرمایید.

آیا امکان استفاده از بخشش اضافه خدمت سنواتی برای سربازان وجود دارد؟ 

برای کسب اطلاعات بیشتری در این رابطه با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

برای این که اضافه خدمت سربازان فراری شامل حال فرد شود وی باید چه مدت غیبت داشته باشد؟ 

برای این امر غیبت هر فرد باید از پانزده روز بیشتر باشد.

 

نظرات

22 دیدگاه دربارهٔ «اضافه خدمت سربازان فراری»

  1. Avatar photo امید ترکمان گفت:

    سلام من سال 79اعزام شدم و به دلایلی مشکل خانواده داشتم بعد شانزده ماه خدمت فرارکردم و داری دوفرزند م وغیر مجاز ازایران خارج شدم حال میخام برگردم وطنم هیچ گونه مشکل هم ندارم اما پاسپورت ندارم آیا میتوانم به سفارت مراجعه کنم و برگ عبور به داخل کشور بگیرم مشکلی برای من پیش نمیاد حین ورود به کشور تا بروم کارهای مربوط به خدمتم را انجام بدهم ممنون میشم جواب سوالم را بدهید

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت به خیر
      میتوانید به کشور وارد شوید اما فورا باید برای خدمت اقدام نمایید.

  2. Avatar photo مرتضی گفت:

    سلام من سال 99رفتم خدمت بعد چهار ماه خدمت کردم و فرار تا 2سال الانم 5ماه است که خودمو معرفی کردم؛ سری اول فرار هست منو بخشیدن تو دادگاه حالا بخشش سنواتی که اومده شامل حال من میشه

    1. Avatar photo مشاور سیدی گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      درصورتی که تا پیش از مهر ماه درخواست خود را ثبت نمایید کسر خدمت شامل شما هم می شود و باید از طریق پلیس +10 استعلام بگیرید

    2. Avatar photo ابوالفضل گفت:

      سلام من سال 91 رفتم خدمت 3 ماه خدمت کردم و تا سال 95 سه بار فرار کردم و حضور زدم و دوباره فرار کردم سال 95 رفتم و شامل 9 میلیون جریمه شدم و3 ماه زندان بودم و دوباره رفتم پادگان و دوباره فرار کردم یعنی چهار مرحله فرار کردم چقدر اضاف خدمت میخورم تو پادگان

      1. Avatar photo مشاور ذوالنورنیا گفت:

        سلام وقت بخیر
        کمیسیون تشکیل می شود

  3. Avatar photo حسین رحیمی گفت:

    سلام من اردیبهشت۱۳۸۱اعزامی بودم و۲۰ماه خدمت کردم و۳ماه دیگه اضافه خدمت داشتم وفرار کردم والان ۳تا بچه دارم لطفا کمکم کنید

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام وقت بخیر.
      شرایط شما باید به طور دقیق بررسی شود لطفا برای بررسی شرایط خود با ما تماس حاصل کنید.

      1. Avatar photo Alirad گفت:

        سلام من سال ۹۱از خدمت سربازی دوران آموزشی فرار کردم و دیگه برنگشتم الان حدود ۱۱سال هستش فراری هستم میخاستم بدونم اگه خدمت ۱۲ماه بشه مشمول من میشه و مجازاتم میکنن اگه برگردم چون قانون غیبت ۱۰سال دارای ۲فرزند شامل من نمیشه چون مجرد هستم ممنون میشم راهنمایی کنید

        1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

          سلام وقت بخیر بله مشمول میشه

          1. Avatar photo mostafa گفت:

            سلام .وقت بخیر .من اعزامی سال۹۵ هستم ۴ماه خدمت کردم و فرار کردم .اونموقع خدمت۲۱ماهه بود الان بخوام برم آیا ۱۲حساب میشه قانون جدید یا همون ۲۱ماه حساب میشه .بعد از فرارم ۲ماه بعد واریکوسل عمل کردم این دلیلی میشه که قاضی سخت نگیره و اضافه خدمت زیاد نزنه برام

          2. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

            سلام وقت بخیر
            مدت زمان سربازی هنوز به تصویب نرسیده و در غیر این صورت 14 ماه میانگین در نظر گرفته شده

  4. Avatar photo حسین گفت:

    سلام من 20ساله فرار کردم و20ماه خدمت کردم الآنم 3تا بچه دارم موقع خدمتم متاهل بودم الان باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

    1. Avatar photo مشاور جوادی گفت:

      سلام وقت بخیر
      دوست گرامی به ازای متاهل بودن 2 ماه و به ازای هر فرزند 3 ماه کسری دارین
      برای برگشت شما سه حالت :1-جریمه نقدی 2-اضافه خدمت 3-زندان سرباز پیش میاد.

  5. Avatar photo احمد گفت:

    سلام ۱۵ سال سرباز فراری هستم میخواهم
    برگردم یگان برای تسویه وفعالیت پزشکی بگیرم

    1. Avatar photo isaei گفت:

      سلام وقتتون بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز ایران تحصیل تماس بگیرید .

  6. Avatar photo امیر گفت:

    سلام من سال ۹۰ اعزام شدم وتا سال ۱۳۹۹ ۳۱ ماه خدمت قانونی کردم ما بقیه غیبت و فراره و الانم دیگه نرفتم باید چیکار کنم که تموم بشه بخششی اومده که غیبتو ببخشن؟

    1. Avatar photo behrouzi گفت:

      خیر ولی اگه میخواید برید زودتر دوباره برید که اضافه دیگه نخورید و بعد تو دوره غیبت که هستید شمارو میبرن دادگاه نظامی قاضی تصمیم میگیره

  7. Avatar photo مجتبی گفت:

    سلام
    من در سال 84 اعزام خدمت سربازی شدم و در انتهای آموزشی بودم که نتایج کنکور اعلام شد و قبول شدم و تسویه کردم و رفتم دانشگاه وبعداز اتمام تاکنون خودمو معرفی نکردم بابت ادامه خدمت. بنظر شما من باید چکار کنم و تکلیف من چطورمیشود. مچکرم.

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . توجیه غیبت و ایست خدمت و ماده 33

  8. Avatar photo امید هرمزی گفت:

    با س من دفترچه سربازی را پست کردم ویکم برج یازده ۱۴۰۰اعزام میشم من ۶ماه اضافا خدمت دفترچه ای خوردم من الان متاهلم و تحت پوشش کمیته امداد هستم ۲۲سالم هست من یه بچه دارم از مسئولین خواهش میکنم اضافه خدمت من را ببخشند

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام وقت بخیر باید برای درخواست توجیه غیبت و بخشش به نظام وظیفه مراجعه کنید برای اطلاعات بیشتر و بررسی وضعیتتون میتونین با مشاوران ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور

    تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور + آیین نامه 1403 | irantahsil

    مدیر اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که قرار است تسهیلات جدید برای مشمولان خارج کشور در نظر گرفته شود. بنابر گفته‌های سردار موسی کمالی، تصمیمات جدیدی درباره رفت و آمد و تردد مشمولان غایب خارج...
  • شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی

    شرایط انصراف از دانشگاه و سربازی اعلام شد. از آنجایی که شرایط خدمت سربازی برای دانشجویان انصرافی متفاوت است، لازم است دانشجویانی که تصمیم به این کار دارند از شرایط دوبار انصراف از دانشگاه و سربازی اطلاعات لازم را کسب...
  • حقوق سرباز امریه

    حقوق سرباز امریه ۱۴۰۳ + به تفکیک مدرک و ارگان

    عوامل متفاوتی در نحوه محاسبه حقوق سرباز امریه تاثیر گذار هستند که همین امر موحب شده تا به راحتی نتوان میزان مبلغ دریافتی توسط سربازارن امریه را محاسبه کرد. سربازان در حقیقت با توجه به درجه و تحصیلات خود دستمزد...
  • معافیت داشتن برادر صغیر

    معافیت داشتن برادر صغیر 1403 + مدارک و شرایط جدید

    شرایط جدید معافیت داشتن برادر صغیر اعلام شد. این معافیت به افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند این امکان را می‌دهد که با استفاده از بند مصوب مربوطه و با توجه به شرایط خود، از انجام خدمت سربازی معاف شوند...
تماس با مشاور