ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 1403

استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای تکمیل نیروی متخصص خود از میان داوطلبان واجد شرایطی که در آزمون پذیرفته شوند استخدام می‌کند. هر ساله در نیمه دوم بهمن ماه، بنیاد مسکن با برگزاری آزمون استخدامی، از میان فارغ‌التحصیلان واجد شرایط نیرو جذب می‌کند. داوطلبان می‌توانند با آماده سازی مدارک خود و مطالعه شرایط ثبت نام، برای آزمون استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ثبت نام کنند.

در ادامه درباره نحوه ثبت نام در آزمون، رشته‌های مورد نیاز و شرایط ثبت نام توضیحاتی را به همراهان عزیز ارائه خواهیم داد. اگر متقاضی شرکت در آزمون استخدامی بنیاد مسکن هستید، می‌توانید با تماس با مرکز مشاوره آنلاین ایران تحصیل 9099075307، از مفاد آزمون و منابع هر رشته اطلاع پیدا کرده و شانس استخدام خود را افزایش دهید. بعلاوه، با انجام مشاوره تلفنی قادر خواهید بود در مهلت مقرر ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده و برای آزمون آمادگی کافی را داشته باشید. 

مهلت ثبت نام استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

برگزار کننده آزمون استخدامی بنیاد مسکن، مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرساله با اعلام نیاز نیروی متخصص، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی در این سازمان را منتشر کرده و مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی اقدامات مربوط به ثبت نام داوطلبان و برگزاری آزمون تخصصی را اجرا می‌کند.

طبق زمان‌بندی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سال گذشته، آزمون استخدامی بنیاد مسکن در نیمه دوم بهمن ماه برگزار شد. پیش‌بینی می‌شود در سال جاری هم دفترچه ثبت نام در آزمون در نیمه دوم بهمن ماه منتشر و ثبت نام از داوطلبان آغاز شود.  

مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۴۰۳ هنوز اعلام نشده است.

به اطلاع داوطلبان گرامی می‌رسانیم با انتشار دفترچه ثبت نام و باز شدن سایت بنیاد مسکن برای ثبت نام در آزمون، از طریق همین صفحه به اطلاع داوطلبان خواهیم رساند. همچنین طبق برنامه سال‌های قبلِ بنیاد مسکن، امکان تمدید بازه ثبت نام هم وجود دارد. همچنین داوطلبان عزیز می‌توانند در صورت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی از طریق اینترنت اعتراض خود را ثبت کنند.

"نحوه

نحوه ثبت نام استخدام بنیاد مسکن

در ادامه نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی بنیاد مسکن را برای همراهان عزیز شرح خواهیم داد. لازم به ذکر است ثبت نام آزمون استخدامی بنیاد ملی مسکن مستلزم خرید کارت الکترونیکی ثبت نام بوده و به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

نحوه خرید کارت الکترونیکی ثبت نام آزمون استخدامی بنیاد مسکن به صورت زیر است.

? ورود به سایت hrtc.ir

? کلیک روی گزینه «آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی»

? کلیک روی گزینه پرداخت هزینه

? وارد کردن اطلاعات هویتی

? مراجعه به سامانه پرداخت اینترنتی و درج اطلاعات کارت

با انجام این مراحل کارت الکترونیکی ثبت نام در آزمون استخدامی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تهیه کرده‌اید، اما برای ثبت نام در آزمون باید یک بار دیگر وارد سامانه شوید. ادامه فرایند ثبت نام به نحوه زیر است.  

? ورود مجدد به hrtc.ir

? کلیک روی «آزمون تامین نیروی انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی»

? کلیک روی ثبت نام

? پر کردن فرم ثبت نام و آپلود مدارک خواسته شده

? تایید اطلاعات ثبت نام و دریافت کد رهگیری

با دریافت کد رهگیری ثبت نام شما با موفقیت به اتمام رسیده است. کد رهگیری دریافت شده از سامانه ثبت نام را تا روز آزمون و اعلام نتایج نیاز خواهید داشت. پس بهتر است آن را جایی یادداشت کنید. از این مرحله به بعد باید منتظر روز برگزاری آزمون باشید و با توجه به رشته‌ها و منابع آزمون، خود را برای آن آماده کنید.

جهت دیدن نتایج نهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی روی لینک آبی کلیک کنید.

رشته‌های مورد نیاز استخدام بنیاد مسکن

براساس اعلام نیاز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سال گذشته در 21 رشته تخصصی آزمون اسخدامی از متقاضیان جذب در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اخذ شد. هر ساله با انتشار دفترچه، رشته‌های جدیدی در آزمون استخدامی اضافه و یا حذف می‌شوند. جدول زیر رشته‌های اعلام شده از سوی بنیاد مسکن در سال گذشته هستند. داوطلبان دقت داشته باشند که برای هر استانی که زندگی می‌کنند، رشته‌های متفاوتی اعلام نیاز می‌شود. بدیهی است که داوطلبان باید در رشته‌ای ثبت نام کنند که در استان محل زندگی‌شان ارائه شده است.

برای مثال استخدام بنیاد مسکن تهران، هرمزگان، فارس و… رشته‌هایی در آزمون خواهد داشت که در آن استان جذب می‌شوند. اطلاعات اینچنینی در دفترچه ثبت نام منتشر خواهد شد.

عنوان شغلی مقطع تحصیلی رشته تحصیلی
تکنیسین عمومی ماشین آلات کاردانی مکانیک خودرو – صنایع اتومبیل 
کارشناس امور زمین عمران کارشناسی مهندسی عمران
عملیات و اجرا عمرانی کارشناسی مهندسی عمران
کارشناس فنی عمران کارشناسی مهندسی عمران
کارشناس کنترل پروژه کارشناسی مهندسی عمران
کارشناس امور اداری کارشناسی مدیریت
حسابدار کارشناسی حسابداری
کارشناس امور زمین نقشه برداری کارشناسی عمران – نقشه برداری
کارشناس امور زمین معماری کارشناسی مهندسی معماری
کارشناس امور قراردادها و کنترل پروژه کارشناسی حقوق
کارشناس تاسیسات برقی کارشناسی مهندسی برق
کارشناس تاسیسات مکانیک کارشناسی مهندسی مکانیک
کارشناس فناوری کارشناسی فناوری اطلاعات – کامپیوتر
کارشناس اداری حقوقی و املاک کارشناسی حقوق
کارشناس فنی شهرسازی کارشناسی شهرسازی
کارشناس فنی نقشه کشی کارشناسی نقشه برداری
کارشناس فنی معماری کارشناسی مهندسی معماری
کارشناس امور واگذاری کارشناسی حقوق
کارشناس مالی کارشناسی حسابداری
کارشناس معماری کارشناسی مهندسی معماری
کارشناس نقشه برداری کارشناسی نقشه برداری
رشته‌های مورد نیاز استخدام بنیاد مسکن

رشته‌های مورد نیاز استخدام بنیاد مسکن

ثبت نام برای آزمون استخدامی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی مختلف، هرساله با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود. داوطلبان گرامی همچنین می‌توانند در صورت واجد شرایط بودن جهت استخدام صدا وسیما نیز اقدام کنند.

مدارک و شرایط لازم برای آزمون استخدام بنیاد مسکن

برای ثبت نام آزمون استخدامی بنیاد مسکن نیاز به آماده سازی یکسری مدارک دارید. در مرحله ثبت نام اینترنتی این مدارک را باید در سامانه ثبت نام آپلود کنید تا ثبت نام شما با موفقیت انجام شود. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی بنیاد مسکن به شرح زیر است.

? تصویر و یا اسکن عکس 3*4

? اطلاعات هویتی و شناسنامه‌ای

? مدارک سوابق تحصیلی متقاضی

? اطلاعات سوابق کاری متقاضی

? مدارک محل سکونت داوطلب

? اطلاعات تماس و شماره همراه

ثبت نام در آزمون استخدامی بنیاد مسکن و قبولی در هر یک از رشته‌های انتخابی مستلزم این است که داوطلب واجد شرایط عمومی و اختصاصی رشته انتخابی بوده و شرایط کلی استخدام در بنیاد ملی مسکن را داشته باشد. در ادامه شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی بنیاد ملی مسکن ارائه شده است.

? دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

? تعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران

? التزام به دین اسلام یا دیگر ادیان رسمی در کشور

? دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم

? عدم عضویت در گروه‌های سیاسی معاند

? در دست داشتن مدرک تحصیلی مربوط به شغل انتخابی

? عدم اشتغال در دستگاه‌های دولتی و نداشتن تعهد خدمت

? عدم اعتیاد به مواد مخدر

? عدم سو پیشینه کیفری

? دارا بودن سلامت جسمی و روانی مناسب با شغل انتخابی

? تاییدیه وزارت علوم در مدرک تحصیلی (مدرک معتبر)

? داشتن حداکثر سن 40 سال

برای مشاهده شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی روی لینک آبی کلیک کنید.

"مدارک

اخبار پیرامون استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی

? تاثیر سهمیه‌ها در آزمون استخدامی

سهمیه بومی: نکته حائز اهمیتی که داوطلبان باید در خاطر داشته باشند بومی گزینی است. بدین صورت که ثبت نام و شرکت در آزمون با توجه به رشته‌ها برای داوطلبان آزاد است و استخدام بنیاد مسکن تهران، هرمزگان، فارس و… به صورت بومی و غیر بومی خواهد بود. بدین صورت که برای داوطلبانی که در محل سکونت خود آزمون می‌دهند، سهمیه بومی در نظر گرفته می‌شود. سهمیه در صورت یکسان بودن شهرستان محل تولد و مورد تقاضای داوطلب، بعلاوه سکونت حداقل 3 سال در شهرستان فعلی، اعمال می‌شود. بدین ترتیب داوطلبان بومی آزمون استخدامی بنیاد ملی مسکن نسبت به سایر داوطلبان دارای اولویت بوده و نمره آزمون کتبی ایشان با ضریب بیشتری محاسبه می‌شود.

سهمیه ایثارگر: نکته مهم بعدی، تاثیر سهمیه‌ها در پذیرش داوطلبان آزمون استخدامی است. رشته‌ها، شرایط و مدارک ذکر شده در بالا، همه مواردی هستند که در دفترچه مربوط به ثبت نام آزمون استخدامی بنیاد مسکن سال 1400 مندرج شده بود. در دفترچه سال قبل، 25 درصد سهمیه ایثارگر برای داوطلبان واجد شرایط ایثارگری در نظر گرفته شده بود و برای برخی دیگر از متقاضیان هم 5 درصد سهمیه ایثارگری محاسبه می‌شد. میزان تاثیر سهیمه‌ها و رشته‌های اعلام نیاز شده از سوی هر مرکز استان و مهلت ثبت نام و برگزاری آزمون از مواردی هستند که حتما می‌بایست با انتشار دفترچه به اطلاع متقاضیان برسد. همان‌طور که گفته شد، به محض انتشار دفترچه سال جدید این صفحه به روز خواهد شد.

? لازم است اضافه شود که داوطلبان در آزمون استخدامی بنیاد ملی مسکن، در اکثر شهرستان‌ها و رشته‌ها می‌بایست یک مرحله مصاحبه را هم پشت سر بگذارند. بدیهی است که مفاد آزمون و موارد مورد پرسش در مصاحبه نسبت به رشته تحصیلی و رشته شغلی مورد تقاضای داوطلب متفاوت خواهد بود. 

برای کسب اطلاع از شرایط استخدام نهاد ریاست جمهوری روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

خلاصه مطلب

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرساله با اعلام نیاز به اداره آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی، اقدام به جذب نیروی متخصص در شهرهای مختلف کشور می‌کند. دفترچه ثبت نام در آزمون استخدام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هنوز منتشر نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود طبق روال سال‌های قبل تا پایان بهمن ماه دفترچه ثبت نام منتشر شده و ثبت نام اینترنتی از داوطلبان آغاز شود. استخدام بنیاد مسکن تهران، هرمزگان، فارس و… مستلزم دارا بودن یکسری شرایط عمومی و اختصاصی است که در دفترچه منتشر می‌شود. همچنین مهم‌ترینِ این شرایط همراه با مدارک مورد نیاز ثبت نام و روش ثبت نام اینترنتیِ آزمون در متن مقاله بررسی شد.

اگر جزو فارغ‌التحصیلانی هستید که به دنبال استخدام در دستگاهی دولتی هستند، استخدام در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از این فرصت‌هاست. با شروع ثبت نام در آزمون استخدامی، مفاد هر آزمون و رشته‌های مورد نیاز نیز همراه آن منتشر خواهد شد. اگر می‌خواهید برای آزمون تخصصی و مصاحبه استخدامی از سایر رقبای خود آمادگی بیشتری داشته باشید، می‌توانید با تماس با شماره 9099075307 و کسب راهنمایی از مشاوران ایران تحصیل، از نحوه برگزاری و منابع آزمونِ تخصصی مطلع شده و جزو پذیرفته شدگان سال جدید باشید

برای دانلود مقاله به صورت pdf کلیک کنید.

 

 

5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آیا می‌توانم با دیلم در آزمون استخدامی ثبت نام کنم؟

اکثر رشته‌های اعلام نیاز شده از سوی بنیاد مسکن کاردانی به بالا هستند، اما با انتشار دفترچه در بعضی شهرستان‌ها نیروی دیپلم هم اعلام نیاز می‌شود.

آیا ثبت نام اینترنتی فقط برای تهران است؟

خیر، با شروع مهلت ثبت نام، داوطلبان از سراسر ایران می‌توانند در آزمون استخدامی بنیاد مسکن ثبت نام کنند.

چه رشته‌هایی در آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ بنیاد مسکن وجود دارد؟

رشته‌های مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون سال 1400 در متن مقاله ذکر شد. با انتشار دفترچه سال جدید، رشته‌های اعلام نیاز شده در هر مرکز استان نیز اعلام خواهد شد.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • سامانه مای مدیو my.medu.ir

    سامانه مای مدیو my.medu.ir + ورود خدمات آموزش و پرورش

    my medu.ir سامانه اصلی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان مای مدیو است که برای استفاده ساده‌تر و خدمات مجازی متمرکز در زمینه آموزش و تحصیل دانش‌آموزان راه‌اندازی شده و در دسترس قرار گرفته است. در سایت مای مدیو...
  • نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور + راه حل | ایران تحصیل

    نداشتن معدل دیپلم برای ثبت نام کنکور مشکلی است که دانش آموزان سال آخری با آن مواجه هستند؛ زیرا هنگام ثبت نام کنکور هنوز در امتحانات خرداد ماه شرکت نکرده اند و به همین دلیل از معدل خود آگاه نمی...
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    Dipcode.medu.ir + ورود به سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی

    سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی به نشانی Dipcode.medu.ir به منظور دسترسی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیلی که قصد شرکت در کنکور سراسری داشته و باید سوابق تحصیلی خود را در فرم پیشنویس ثبت‌نام درج کنند، راه‌اندازی شده است. این کد که شامل تمام...
  • شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان

    شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان + آیین نامه ۱۴۰۳ | ایران تحصیل

    ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان به اندازه قبولی در آزمون و ورود به این مدارس چالش برانگیز است. از این رو رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان شرایط ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان در پایه ششم به هفتم و نهم...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)