ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای 1403 + 10 نکته مهم | sanjesh

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۲۰۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲
برگزاری آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

افرادی که متقاضی پذیرش در رشته های کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای در سال 1403 می ‌باشند، بایستی در تاریخ اعلام شده برگزاری آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای از سوی سازمان سنجش در جلسه آزمون حاضر شوند. بسیاری از داوطلبان به دنبال آگاهی از جزئیات ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای و کنکور کاردانی فنی حرفه ای هستند، بنابراین باید دفترچه راهنمای آزمون را به طور کامل مطالعه نمایند. 

لازم به ذکر است که آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 در تاریخ 3 شهریور ماه خواهد بود. از آنجا که بسیاری از داوطلبان آزمون کاردانی فنی حرفه ای به‌ دنبال پاسخ به این سوال‌ ها هستند که چگونه باید فرایند ثبت نام را انجام دهند، شرایط ثبت نام چگونه است و زمان برگزاری کنکور چه تاریخی می باشد، در این مقاله سعی بر این داریم که به همه این پرسش‌ها پاسخ دهیم. همچنین جهت مشاوره آزمون و اطلاع از جدیدترین اطلاعیه های سازمان سنجش می توانید با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید. تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

شرایط آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

در سال‌ های اخیر در کنکور فنی حرفه ای تغییراتی حاصل ‌شده که در برخی از رشته های فنی حرفه ای آزمون وجود نخواهد داشت و داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه می ‌شوند. اما برخی رشته ها نیز بر اساس رتبه کنکور داوطلبان و بر اساس نمره ‌های اکتسابی پذیرش خواهند داشت.

افرادی که علاقه مند به تحصیل در مقطع کاردانی فنی حرفه ای می ‌باشند، باید کد رشته های محل آزمون را طبق زمان ‌بندی اعلام شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور جهت شرکت در آزمون کتبی وارد کنند.

تاریخ برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای غالباً از سوی سازمان سنجش کشور هم‌ زمان با شروع ثبت نام این آزمون یا تاریخ قبل از ثبت نام اعلام خواهد شد. به دلیل اهمیت کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای بسیاری از داوطلبان و جهت اطلاع‌ رسانی از تاریخ آزمون و آماده شدن داوطلبان برای حضور در جلسه امتحان، در ادامه شرایط و مدارک و نحوه ثبت نام و همچنین تاریخ برگزاری آزمون را به طور مفصل بررسی خواهیم کرد.

 

📍 برای اطلاع از شرایط ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید بر روی لینک کلیک کنید.

بنر کال تو اکشن

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای با کنکور و بدون کنکور هر سال توسط سازمان سنجش در صورت می ‌گیرد و فارغ التحصیلان مقطع دیپلم رشته های فنی حرفه ای، کاردانش، هنرستان و نظری که هنگام ثبت نام در فرم ‌های انتخاب رشته خود، کد رشته محل کنکور در مقطع کاردانی را انتخاب نموده ‌اند، باید در روزهای تعیین شده برای برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 خود را آماده سازند و در جریان زمان برگزاری این آزمون مطابق با اعلامیه‌ ای که هر ساله از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد، قرار بگیرند. تاریخ برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای سال 1403 در تاریخ 3 شهریور ماه خواهد بود.

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای

مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403

افراد علاقه مند به تحصیل در مقطع کاردانی فنی حرفه ای سال 1403 باید مدارک لازم برای ثبت نام در این آزمون را در سایت مربوطه بارگذاری کنند. علاوه‌ بر این در هنگام برگزاری آزمون نیز برخی از مدارک تعیین شده را همراه داشته باشند و در صورت ضرورت به مسئولین امتحان ارائه دهند. گفتنی است که داوطلبان حاضر در جلسه آزمون باید مدارک شناسایی از جمله کارت ملی، اصل شناسنامه عکس ‌دار خود را همراه داشته باشند و در صورت نیاز برای تطبیق با اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه به مراقبین حاضر در روز برگزاری امتحان ارائه کنند.

 همچنین چند روز قبل از برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 مطابق با جدول زمانی تعیین شده از سوی سازمان سنجش، متقاضیان باید وارد سامانه آزمون شوند و برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند.

داوطلبان جهت ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای مجموعه ای از مدارک و اطلاعات جهت تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی را باید داشته باشند. مدارک ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای شامل فایل اسکن شده، عکس پرسنلی متقاضی و اطلاعات شخصی و تحصیلی مربوطه است که فایل عکس داوطلب می بایست بر اساس نکات تعیین شده در سامانه بارگذاری شود. سایر مدارک نیز به شرح زیر می باشد:

📌 فایل اسکن شده عکس داوطلب ( مشخصات عکس : 4*3، فرمت jpg، حجم 70 کیلوبایت، ابعاد 300×2000 الی 400×3000 ، واضح و بدون اثر مهر، لکه یا جای منگنه، پس زمینه سفید، حجاب کامل برای متقاضیان خانم، حتما در یک سال اخیر گرفته شده باشد.)

📌 سریال اعتباری ثبت نام

📌 کد پیگیری 12 رقمی مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران

📌 کد 13 رقمی مربوط به اتباع غیر ایرانی

📌 کد نظام وظیفه برای آقایان

📌 کد 4 رقمی رایانه ای دیپلم (ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1403با توجه به شرط تجانس رشته داوطلبان صورت می گیرد و این افراد مطابق با کد رایانه ای مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، مجاز به انتخاب رشته مرتبط با مدرک دیپلم خود هستند.)

 

برای اطلاع از منابع کنکور کاردانی فنی و حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

 

ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

مراحل ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته فنی حرفه ای در رشته هایی که بر اساس سوابق تحصیلی بدون آزمون و یا با آزمون است، هر سال به صورت هم ‌زمان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور صورت خواهد گرفت و افراد فارغ التحصیل در رشته های کاردانش، نظری، فنی حرفه ای و هنرستان که دارای شرایط شرکت در آزمون و ثبت نام هستند، این امکان را دارند که در زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش کشور، جهت ثبت نام اینترنتی و وارد کردن اطلاعات هویتی و تحصیلی خود در سایت مذکور برای ثبت نام اقدام کنند.

همه ضوابط و مقررات و شرایط مربوط به اسم ‌نویسی و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای به صورت بدون کنکور و با کنکور از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون قابل دریافت و مطالعه است. داوطلبان باید برای کسب اطلاعات کافی چند روز قبل از شروع ثبت نام این دفترچه را مطالعه کنند و از محتویات آن در خصوص کد رشته ها و دانشگاه های ارائه ‌دهنده رشته های فنی حرفه ای آگاه شوند.

کال تو اکشن تماس

🔔 اطلاعیه 🔔

پروسه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 از تاریخ 18 تیر ماه از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور شروع می شود.

ثبت نام کنکور کاردانی

 

برای اطلاع از اعلام نتیجه کنکور کاردانی فنی حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

 

زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

فرآیند ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای به صورت با آزمون و بدون آزمون در یک تاریخ مشابه صورت خواهد گرفت و متقاضیان پس ‌از اعلام زمان تعیین شده برای ثبت نام در آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 این امکان را دارند که دفترچه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای را دریافت و مطالعه کنند و از جزئیات رشته ها و همچنین نحوه ثبت نام و شرایط ثبت نام آگاه شوند.

بعد از بررسی دفترجه داوطلبان می توانند فرآیند اسم ‌نویسی خود را آغاز کنند. زمان ثبت نام برای آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 معمولاً از تاریخ 18 تا 25 تیر ماه 1403 خواهد بود و افراد علاقه مند می توانند در این بازه زمانی اطلاعات تحصیلی و هویتی خود را وارد نموده و اگر اطلاعات وارد شده نیاز به ویرایش داشته باشد، می توانند در سایت سازمان سنجش برای ویرایش مشخصات خود اقدام نمایند.

 

تمدید مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403

داوطلبان اگر قصد ثبت نام در آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 را دارند، باید از تاریخ 18 تا 25 تیر ماه به صورت اینترنتی برای نام نویسی اقدام کنند. اما سازمان سنجش آموزش کشور غالباً زمان مجددی را برای ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای تعیین می ‌کند تا افرادی که در مهلت قانونی ثبت نام به هر دلیلی موفق به انجام این پروسه نشده ‌اند و یا افرادی که نسبت ‌به صحت اطلاعات وارد شده خود تردید دارند، بتوانند فرم ثبت نام اینترنتی خود را کامل کرده و یا اطلاعات وارد نموده در سایت را جهت آزمون کاردانی فنی حرفه ای ویرایش کنند. در خصوص تمدید فرایند مذکور تاکنون اطلاعاتی منتشر نشده ‌است.

 

🔔 اطلاعیه 🔔

چنانچه در خصوص تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 اخباری منتشر شود، این مقاله به روز رسانی خواهد شد.

 

راهنمای ثبت نام در آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

افراد متقاضی قبل از شروع فرآیند ثبت نام در آزمون، مهم‌ ترین کاری را که باید انجام دهند دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون می باشد. معمولاً در دفترچه‌ های راهنمای ثبت نام کنکور اطلاعات بسیاری در ارتباط با لیست رشته های آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403، کد رشته ها و دانشگاه ها، شرایط و مدارک لازم به چشم می‌خورد که داوطلبان می توانند با بررسی رشته های مورد نظر و تنظیم و اولویت ‌های خود، آینده تحصیلی خود را مشخص کنند. متقاضیان برای تکمیل ثبت نام، باید به سامانه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای مراجعه نموده، ابتدا هزینه ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای را بپردازند و بعد از آن مشخصات خود را طبق مراحل زیر وارد نمایند. در ادامه به بررسی نحوه ثبت نام در آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 خواهیم پرداخت.

  • ابتدا وارد به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شوید و از منو سمت راست صفحه گزینه “کاردانی فنی و حرفه ای” را انتخاب کنید.

کاردانی فنی حرفه ای

  • در این صفحه بر روی لینک “خرید سریال ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1403” کلیک نمایید.
  • در این مرحله باید  یکی از دو نوع سریال ثبت نام موجود در صفحه (سریال نام نویسی با کنکور یا بدون کنکور) را انتخاب کنید. لازم به ذکر است متقاضیان شرکت در رشته های موسسات غیرانتفاعی باید علاوه بر مبلغ مذکور، 20 هزار تومان نیز برای اعلام علاقه مندی بپردازند.
  • در مرحله بعد باید اطلاعات شخصی خود (نام و نام خانوادگی به همراه شماره تلفن همراه) را وارد نموده و در پایان بر روی “تایید و ادامه” کلیک نمایید.
  • در صفحه پیش رو اطلاعات وارد شده شما نمایش داده می شود و چنانچه مورد تاییدتان واقع شود، می توانید بر روی گزینه “پرداخت و تایید نهایی” کلیک کنید.
  • در ادامه به صفحه درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه منتقل می شوید که در این مرحله باید اطلاعات کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود را وارد کرده و گزینه “پرداخت” را انتخاب کنید.

برای تکمیل فرایند ثبت نام می توانید به صفحه ابتدایی بازگردید و بعد از مطالعه قوانین و مقررات عنوان شده، شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده در فیلد مربوطه وارد کنید. بارگذاری مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای و تکمیل فرم انتخاب رشته نیز در مراحل بعدی صورت خواهد گرفت. لازم به ذکر است که بعد از ثبت نام یک کد رهگیری به شما داده می شود که لازم است آن را یادداشت کرده و نزد خود نگه دارید. 

💢 هر فرد متقاضی مجاز به انتخاب حداکثر 50 کد رشته خواهد بود.

💢 قبل از واریز وجه ثبت نام مبلغ را به درستی وارد نمایید و در ارتباط با ضوابط پذیرش اطلاعات کافی کسب کنید، زیرا در صورت انصراف از ادامه فرایند ثبت نام، هزینه پرداخت شده به هیچ وجه قابل برگشت نیست.

 

📍 برای اطلاع از لیست رشته های کاردانی فنی و حرفه ای بر روی لینک کلیک نمایید. 

 

دفترچه ثبت نام آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

همان گونه که اشاره ‌شد، افراد متقاضی برای ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1403 قبل از هر چیز باید دفترچه را دریافت و به طور مفصل آن را مطالعه کنند، چرا که هر گونه عدم آگاهی نسبت ‌به جزئیات برگزاری کنکور، شرایط ثبت نام، مدارک لازم می تواند سرنوشت داوطلبی که علاقه مند به تحصیل در این رشته  است را تغییر دهد و نتواند به‌ درستی اطلاعات خود را وارد نماید. بنابراین داوطلبان باید از جزئیات مربوط به ثبت نام و انتخاب رشته که در دفترچه راهنمای ثبت نام ذکر شده آگاهی یابند.

دستورالعمل ‌های مندرج در دفترچه را می توان با مراجعه به سایت ثبت نام انتخاب رشته آزمون کاردانی فنی حرفه ای دریافت کرد. در فایل دفترچه ثبت نام لیست رشته ها، گرایش ‌های با آزمون بدون آزمون، منابع و ضرایب دروس، مجموعه امتحانی، نحوه پذیرش دانشجو در هر رشته محل و عنوان کد دیپلم‌ های مورد پذیرش در آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای ذکر شده ‌است. از آنجا ‌که هنوز دفترچه آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 انتشار نیافته ‌است، داوطلبان می توانند دفترچه راهنمای سال ‌های گذشته را مطالعه کنند. به ‌محض انتشار دفترچه سال 1403 این مقاله به ‌روز رسانی خواهد شد.

 

دفترچه ثبت نام آزمون کنکور کاردانی

 

برای اطلاع از کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای روی لینک کلیک کنید.

 

شرایط ثبت نام آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

برای شرکت در کنکور فنی حرفه ای سال 1403 مطابق هر سال شرایط و ضوابط معینی وجود دارد که افراد علاقه مند برای شرکت در آزمون باید واجد شرایط ثبت نام باشند تا بتوانند مجوز ورود به فرآیند ثبت نام را دریافت کنند. شرایط عمومی و اختصاصی که برای ثبت نام بدون آزمون با آزمون وجود دارد به صورت یکسان می باشد که این شرایط در دفترچه راهنمای ثبت نام نیز درج شده‌ است. در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام را به طور کامل بررسی خواهیم کرد.

شرایط عمومی ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای 

برخی از مهمترین شرایط عمومی به شرح زیر است:

❇️ معتقد بودن به دین اسلام یا یکی از ادیان مورد قبول جمهوری اسلامی ایران

❇️ عدم وابستگی به گروه های معاند نظام

❇️ نداشتن دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران

❇️ نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

❇️ عدم شهرت به فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

از جمله شرایط اختصاصی را می توان به موارد زیر اشاره نمود:

❇️ داوطلبان می بایست دارای مدرک فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید یا دیپلم فنی و حرفه ای نظام قدیم باشند. افرادی که فارغ التحصیل دیپلم رشته های هنرستان هستند نیز این امکان را دارند که فرایند ثبت نام را انجام دهند. 

❇️ داوطلبان دارای مدرک دیپلم متوسطه نظری می توانند با توجه به رشته تحصیلی خود، در این آزمون شرکت کنند. این دسته از متقاضیان تنها می توانند رشته های مقطع تحصیلی کاردانی ناپیوسته را انتخاب کنند.

❇️ داوطلبانی که نمره حد نصاب قبولی در یکی از کد رشته های اعلام شده برای نیمسال اول تحصیلی را کسب نمایند اما به هر دلیلی نتوانند تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 1403 دیپلم خود را دریافت کنند، از شرکت در آزمون محروم می شوند.

❇️ دواطلبان نیم سال دوم تحصیلی، در صورتی مجاز به ثبت نام خواهند بود که مدرک فارغ التحصیلی خود را تا پایان نیمسال اول تحصیلی دریافت نمایند.

❇️ افرادی که موفق به قبولی در دانشگاه های روزانه دوره کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۴۰۳ شده اند، در صورتی مجاز به ثبت نام کنکور 1403 می باشند که انصراف قطعی خود را اعلام نمایند.

❇️ آقایان دانشجو که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند، در صورت تمایل به ثبت نام و شرکت مجدد در دوره های کاردانی فنی و حرفه ای، می بایست ابتدا از رشته قبلی خود انصراف دهند تا از نظر نظام وظیفه، مانعی جهت تحصیل نداشته باشند.

❇️ افراد پذیرفته شده در دوره های کاردانی دانشگاه های نوبت دوم و غیرانتفاعی سال ۱۴۰۳، اگر متقاضی ثبت نام مجدد کاردانی فنی و حرفه ای در سال 1403 باشند، بدون انصراف از رشته قبلی خود می توانند در این آزمون شرکت کنند و بعد از پذیرش در یکی از کد رشته های انتخابی، از رشته قبلی خود انصراف دهند.

❇️ افراد فارغ التحصیل رشته های فنی حرفه ای، کاردانش و نظری سال 96 تا ۱۴۰۳،می بایست جهت ثبت نام کنکور کاردانی 1403 کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نموده و در فرم ثبت نام وارد کنند.

❇️ داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی

جهت اطلاع از جدیدترین شرایط عمومی و اختصاصی در کنکور سال جاری می توانید با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس حاصل فرمایید.

 

موارد ممنوعیت ثبت نام آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

افرادی که واجد شرایط ثبت نام در کنکور نیستند؛ در صورت پذیرش و قبولی مجاز به ادامه تحصیل نخواهند بود. در ادامه موارد ممنوعیت ثبت نام در این آزمون را ذکر کرده‌ایم.

✖️  افرادی که جزء پذیرفته‌ شدگان دوره روزانه دانشگاه های سراسری در کنکور فنی حرفه ای ۱۴۰۳ هستند، مجاز به ثبت نام در کاردانی فنی حرفه ای 1403 نخواهند بود.

✖️  افراد داوطلب در صورت قبولی و پذیرش در نیمسال اول تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای اگر تا 31  شهریور ۱۴۰۳ – ۱۴۰۳ مدرک دیپلم خود را اخذ نکنند، نمی توانند در فرآیند ثبت نام حضور یابند و از ادامه تحصیل محروم خواهند شد.

✖️ افرادی که در زمان انتخاب رشته کد رشته محل های نیمسال دوم انتخاب کرده اند و در ورودی بهمن ‌ماه ۱۴۰۳ قبول شده‌ اند، تا پایان نیمسال اول سال ۱۴۰۳ – 1403 مجاز هستند تا مدرک دیپلم خود را دریافت نمایند.

✖️ افراد متقاضی که در طول نظام‌ وظیفه دارای غیبت هستند و یا سنوات معافیت تحصیلی آن‌ ها پر شده ‌است، واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 نیستند و نمی توانند تا مشخص شدن وضعیت نظام ‌وظیفه خود ادامه تحصیل دهد.

ثبت نام آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

اعلام نتایج آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403

افراد متقاضی که توانسته اند ثبت نام خود را در رشته های بدون آزمون و با آزمون کاردانی فنی حرفه ای انجام دهند، می توانند پس ‌از برگزاری آزمون از نتایج پذیرش خود اطلاع کسب کنند. نتایج بدون کنکور و با کنکور کاردانی فنی حرفه ای معمولاً به ‌صورت هم ‌زمان اعلام می شود.

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

معمولاً هر سال حدود یک ماه بعد از برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای، نتایج از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت. افراد پذیرفته شده در این آزمون باید در زمان تعیین ‌شده به سامانه سازمان سنجش مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی را اطلاع کسب نمایند.

اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای در فاصله زمانی یک‌ ماهه پس ‌از آزمون و در اوایل مهرماه منتشر خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

 داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای پس ‌از طی کردن مراحل زیر کارنامه خود را دریافت نمایند. در ادامه راهنمای مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای ارائه شده است.

ابتدا به سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org وارد شده و از منوی سمت راست گزینه  “کاردانی فنی و حرفه ای” را انتخاب کنید. 

کاردانی فنی حرفه ای

در مرحله بعد، بر روی لینک فعال”نتایج نهایی آزمون دوره های کاردانی نظام جدید آموزشکده های فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال ۱۴۰۳” کلیک کنید.

برای مشاهده کارنامه خود در این مرحله، این امکان را دارید که از دو روش زیر اقدام کنید.

روش اول: وارد نمودن شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد

روش دوم: درج کردن شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد

ذکر این نکته حائز اهمیت است که چنانچه شماره پرونده خود را فراموش یا گم کرده اید، می توانید از طریق ثبت و ارسال درخواست در سازمان سنجش آن  را بازیابی کنید.

همچنین باید اشاره کرد افراد پذیرفته شده در کنکور کاردانی فنی حرفه ای می توانند برای اطلاع از جزئیات ثبت نام به سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کنند و با داشتن مدارک ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای در واحد دانشگاه پذیرفته حضور یافته، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

برای ثبت نام در کنکور کاردانی فنی حرفه ای افراد فارغ ‌التحصیل رشته های فنی حرفه ای، کاردانش و همچنین افراد دارای مدرک رشته های نظری که رشته آن ها به‌ صورت ناپیوسته ارائه‌ شده باشد، این امکان را دارند که در کنکور شرکت نمایند.

در واقع افراد پذیرفته شده با مدرک دیپلم رشته های فنی حرفه ای و کاردانش جهت ادامه تحصیل در دانشگاه می توانند از طریق ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. در حال حاضر پذیرش در برخی از رشته های امتحانی در مقطع کاردانی بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود. اما در سایر رشته ها پذیرش دانشجو از طریق برگزاری آزمون ورودی صورت می‌گیرد. بنابراین افرادی که بر اساس سوابق تحصیلی قصد شرکت در آزمون دارند، باید هزینه لازم را در سایت اعلام ‌شده واریز نمایند و اقدامات لازم را جهت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی انجام دهند.

 

🔔 اطلاعیه 🔔

میزان هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای اداره افزایش 45 درصدی بوده ‌است.

 

هزینه ‌ای که بابت ثبت نام برای آزمون دریافت می شود، در واقع ‌جهت ارائه تسهیلات به داوطلبان خواهد بود. لذا افراد متقاضی باید برای اطلاع از میزان هزینه و پرداخت آن به سایت ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای مراجعه نمایند.

طبق اطلاع ‌رسانی ‌هایی که وجود دارد هزینه یک بابت دریافت خدمات پیامکی و همچنین هزینه ای بابت خرید سریال علاقه ‌مندی به رشته های غیر انتفاعی مقاطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی‌ حرفه‌ای و مؤسسات غیر انتفاعی دریافت می شود. در واقع داوطلبان با پرداخت این مبلغ اجازه ثبت نام و ثبت اطلاعات و وارد نمودن انتخاب های خود در فرم مربوطه را پیدا می‌ کنند. در ادامه راهنمای پرداخت هزینه کنکور کاردانی فنی حرفه ای را ارائه خواهیم کرد.

ورود به صفحه اصلی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org

انتخاب عبارت “کاردانی فنی و حرفه ای” از منوی قرار داده شده در سمت راست سامانه

انتخاب لینک “خرید سریال ثبت نام دوره کاردانی فنی و حرفه ای”

پرداخت هزینه تعیین شده از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب

دریافت شماره سریال 12 رقمی ثبت نام

همچنین داوطلبان دانشگاه غیرانتفاعی باید با انتخاب لینک “خرید سریال علاقه مندی دانشگاه غیرانتفاعی” مبلغ مورد نظر را واریز نموده و شماره سریال علاقه مندی 10 رقمی آن را دریافت کنند.

همان گونه که اشاره شد برای شرکت در آزمون ها از جمله آزمون کاردانی فنی حرفه ای افراد باید هزینه خرید کارت اعتباری را پرداخت کنند، زیرا برای تکمیل فرم ثبت نام نیاز به درج شماره 12 رقمی ثبت نام خواهد بود و این وجه برای مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور الزامی است و مطابق با روش زیر صورت می‌گیرد.

هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

نکات پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 

از آنجا که سازمان سنجش آموزش کشور برگزار کننده آزمون های متعدد خواهد بود و هر کدام از آزمون ها لینک خرید کارت جداگانه ‌ای خواهند داشت، لذا برای پرداخت هزینه در هنگام واریز هزینه توجه داشته باشید که حتما کارت اعتباری مربوط به ثبت نام مقطع کاردانی فنی حرفه ای خریداری شود، زیرا مبلغ به‌ هیچ‌ وجه قابل ‌برگشت نخواهد بود.

بعد از پرداخت هزینه لازم است که رسید پرداخت را دریافت نمایید و کارت خود را خریداری کنید. بعد از انجام فرایند ثبت نام اولیه، سازمان سنجش مهلت مجدد مهلت ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای را تمدید خواهد کرد تا افرادی که به هر دلیلی نتوانسته اند ثبت نام خود را کامل کنند، موفق به اسم‌ نویسی شوند.

همچنین دریافت دفترچه انتخاب رشته و ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای برای کسب اطلاعات بیشتر از مدارک مورد نیاز، شرایط و همچنین چگونگی ثبت نام در آزمون ضروری است و پرداخت هزینه و تکمیل فرم انتخاب رشته در مراحل بعدی خواهند بود.

 

🔔 اطلاعیه 🔔

افرادی که به هیچ‌ یک از رشته های انتخابی خود را در هیچ کدام از رشته های انتخابی پذیرفته ‌نشده اند، می توانند با شرکت در تکمیل ظرفیت کاردانی فنی حرفه ای مجدداً شانس خود را امتحان نمایند.

 

لیست رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

افرادی که متقاضی ثبت نام در آزمون کاردانی فنی حرفه ای هستند، باید با مطالعه دفترچه علاوه ‌بر رشته های با کنکور، از رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای هم مطلع شوند تا هنگام انتخاب رشته بتواند بهترین و مناسب ‌ترین انتخاب را داشته باشند. افراد داوطلب برای شرکت در رشته های ذکر شده در جدول زیر، بعد از ثبت نام در کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت می‌کنند که پذیرش در این رشته ها بر حسب نمره آزمون افراد داوطلب خواهد بود.

لیست رشته های کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

رشته الکتروتکنیک
رشته مکانیک خودرو
رشته تربیت بدنی
رشته حسابداری
رشته کامپیوتر

 

🔔 اطلاعیه 🔔

 افراد داوطلب برای انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای باید تجانس رشته را رعایت نمایند. همچنین داوطلبان علاوه ‌بر کنکور کاردانی می ‌توانند برای پذیرش در رشته های دیگر نیز اقدام کنند.

 

منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

همان گونه که اشاره شد متقاضیانی که می ‌خواهند در رشته های پر تقاضای فنی‌ و حرفه ‌ای مانند کامپیوتر، الکتروتکنیک، تربیت ‌بدنی و حسابداری ادامه تحصیل دهند، باید ابتدا در آزمون این مقطع شرکت کنند. اما چنانچه علاقه مند به تحصیل در سایر رشته های فنی حرفه ای باشید، می ‌توانید بدون شرکت در آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی خود دانشگاه‌ های مورد نظر خود را ثبت نموده و ادامه تحصیل دهید. برای شرکت در کنکور فنی حرفه ای باید منابع عمومی و اختصاصی مطالعه شوند. در ادامه منابع عمومی و اختصاصی کنکور کاردانی را بررسی خواهیم کرد.

 

منابع عمومی کنکور کاردانی فنی حرفه ای

دروس عمومی جزو درس‌ هایی هستند که برای تمامی رشته ها باید مطالعه شوند. بنابراین افرادی که کسب نمره درصد قبولی کنکور برایشان اهمیت دارد، باید بر در درس‌های عمومی تسلط کافی داشته باشند و بتوانند به سؤال‌ های مربوط به منابع عمومی پاسخ صحیح بدهند.

لازم به یادآوری است که دفترچه سوالات کنکور فنی حرفه ای مانند سایر آزمون ها دارای دو بخش سوالات عمومی و اختصاصی است و ضرایب تمام دروس عمومی و تعداد سؤالات این بخش برای تمامی رشته ها یکسان خواهد بود.

در واقع تمام افرادی که قصد ادامه تحصیل در رشته های فنی حرفه ای را دارند باید به سوالات این قسمت پاسخ دهند. فراموش نکنید که تعداد سوالات بخش ‌های عمومی 40 مورد است که باید آن ها را در زمان تعیین ‌شده به ‌درستی پاسخ دهید. در ادامه منابع عمومی کنکور فنی حرفه ای در مقطع کاردانی ارائه شده ‌است.

دروس امتحانی

ضریب 

منابع

دروس عمومی  3

تعلیمات دینی 3 فارسی 3

زبان خارجی 1 و 2

عربی 3

 

منابع اختصاصی کنکور کاردانی فنی حرفه ای

همان گونه که گفته شد افراد علاوه ‌بر درس عمومی، دروس اختصاصی دارند که باید برای مطالعه آن ها برنامه ‌ریزی درستی داشته باشند و حتما آن ها را مطالعه کنند/ در واقع در این بخش فقط منابع کنکور کاردانی فنی حرفه ای باید مطالعه شوند که مرتبط با رشته‌ شما هستند و نیازی نیست که تمام منابع کنکور مطالعه شود. در ادامه به بررسی منابع اختصاصی فنی حرفه ای در مقطع کاردانی برای تمامی رشته های این مقطع خواهیم پرداخت.

منابع رشته الکتروتکنیک

دروس امتحانی تعداد سوالات ضرایب منابع
درس های شایستگی پایه 35

 

6

 

ریاضی 1 و 2 و 3

شیمی

فیزیک

درس های شایستگی فنی 65

 

12

 

دانش فنی تخصصی

دانش فنی پایه

نصب و تنظیم تابلوهای برق فشار ضعیف

طراحی و نصب تاسیسات جریان ضعیف

طراحی و نصب تاسیسات حفاظتی و ساختمان های هوشمند

طراحی و سیم کشی برق ساختمان های مسکونی

کابل کشی و سیم پیچی ماشین های الکتریکی

طراحی و اجرای رله های قابل برنامه ریزی

درس های شایستگی غیر فنی 20 3 کاربرد فناوری های نوین

الزامات محیط کار

اخلاق حرفه ای

کارگاه نوآوری و کارآفرینی

منابع رشته مکانیک خودرو

دروس امتحانی تعداد سوالات ضریب منابع
 

 

درس های شایستگی پایه

 

 

35 6 ریاضی 1 و 2 و 3

شیمی

فیزیک

 

درس های شایستگی غیر فنی  

20

 

3

الزامات محیط کار

مدیریت تولید

کارگاه نوآوری و کارآفرینی

اخلاق حرفه ای

درس های شایستگی فنی 65 12 دانش فنی پایه

دانش فنی تخصصی

تعمیرات گیربکس و دیفرانسیل

تعمیرات سیستم تعلیق

فرمان و ترمز خودرو

سرویس و نگهداری خودروهای سواری

تعمیرات مکانیکی موتور

تعمیرات سیستم سوخت و جرقه

تعمیرات سیستم های برقی خودرو

منابع رشته کامپیوتر

دروس امتحانی تعداد سوالات ضریب منابع
 

 

درس های شایستگی پایه

 

 

35 6 ریاضی 1 و 2 و 3

شیمی

فیزیک

 

درس های شایستگی غیر فنی  

20

 

3

الزامات محیط کار

کاربرد فناوری های نوین

کارگاه نو آوری و کار آفرینی

اخلاق حرفه ای

درس های شایستگی فنی 65 12 دانش فنی پایه

دانش فنی تخصصی

نصب و راه اندازی سیستم های رایانه ای

تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی

پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی و طراحی وب

 

نصب و نگه داری تجهیزات شبکه و سخت افزار

توسعه برنامه سازی و پایگاه داده

تجارت الکترونیک و امنیت شبکه

منابع رشته حسابداری

دروس امتحانی تعداد سوالات ضریب منابع
 

 

درس های شایستگی پایه

 

 

35 6 ریاضی 1 و 2 و 3

شیمی

فیزیک

 

درس های شایستگی غیر فنی  

20

 

3

الزامات محیط کار

مدیریت تولید

کارگاه نوآوری و کارآفرینی

اخلاق حرفه ای

درس های شایستگی فنی 65 12 دانش فنی پایه

دانش فنی تخصصی

حسابداری بهای تمام شده و مالیاتی

حسابداری اموال و انبار

حسابداری وجوه نقد و تحریر دفاتر قانونی

حسابداری خرید و فروش

حسابداری حقوق و دستمزد

حسابداری تهیه و تنظیم صورت

های مالی

منابع رشته تربیت بدنی

دروس امتحانی تعداد سوالات ضریب منابع
 

 

درس های شایستگی پایه

 

 

35 6 ریاضی 1 و 2 و 3

شیمی

فیزیک

 

درس های شایستگی غیر فنی  

20

 

3

الزامات محیط کار

کاربرد فناوری های نوین

کارگاه نوآوری و کارآفرینی

اخلاق حرفه ای

درس های شایستگی فنی 65 12 دانش فنی پایه

دانش فنی تخصصی

توسعه مهارت های حرکتی با توپ

توسعه مهارت های رزمی هدفی

توسعه سلامت و سبک زندگی با ورزش

پرورش مهارت های جسمانی حرکتی

توسعه مهارت های چابکی ذهنی

عملیات تکمیلی اصلاحی ورزش ها

منابع اختصاصی کنکور فنی

مشاوره ثبت نام آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403

🕐 افرادی که متقاضی ثبت نام در کنکور کاردانی فنی و حرفه ای هستند، باید در گام اول دفترچه راهنمای ثبت نام را به‌ درستی مطالعه کنند تا از نحوه ثبت نام، وارد کردن کد محل رشته ها، لیست رشته ها و همچنین ضرایب دروس و دانشگاه ها آگاهی یابند.

🕐 همچنین داوطلبانی که در فارغ التحصیل نظام جدید هنرستان‌، شاخه کاردانش و یا دوره چهار ساله نظام قدیم هنرستان هستند، این امکان را دارند که در مقطع کاردانی وارد دانشگاه فنی حرفه ای شود. افراد داوطلب دیگر هم می توانند با حضور در آزمون کاردانی فنی حرفه ای در رشته های با آزمون این رشته شرکت نمایند و کد رشته محل هایی که به صورت بدون آزمون ارائه می ‌گردد، بر اساس سوابق تحصیلی خود برای انتخاب رشته اقدام نمایند.

🕐 ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی حرفه ای 1403 مطابق با تاریخ اعلام شده توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور از تاریخ 18 تیر ماه آغاز می شود و تا 25 تیر ماه ادامه دارد. متقاضیان که شرایط ثبت نام آزمون را داشته باشند، می توانند در تاریخ ‌های مذکور به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و برای ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند.

🕐 سعی کنید نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل حاضر شوید تا از استرش شما کاسته شده و به راحتی بتوانید بر روی سوالات آزمون تمرکز نمایید.

🕐 شما همچنین می توانید جهت اطلاع تز زمان برگزاری آزمون وارد سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org شوید.

🕐 به هیچ هنوان کارت ورود به جلسه و کارت ملی خوشمند خود را فراموش  نکیند که برای ورود به جلسه این دو مدرک الزامی می باشد.

🕐 قبل از آغاز آزمون می توانید با مشاورین خبره و افرادی که با موفقیت این مسیر را پیموده اند مشورت کرده تا بتوانید نکات مهم و کلیدی را دریابید و از استرس شما کاسته و کمک به قبولی شما نماید. جهت این امر کافی است با مشاورین ایران تحصیل با شماره 9099075307 (تنها از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد) تماس حاصل فرمایید.

 

اخبار پیرامون آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

🔊 تاریخ توزیع کارت آزمون کاردانی فنی‌ حرفه‌ ای و موسسات غیر انتفاعی اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور درباره آزمون مقطع کاردانی ویژه دانشگاه فنی‌ حرفه‌ ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی اطلاعیه‌ ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، کارت ورود به جلسه این آزمون، روز سه‌شنبه اول شهریور روی پایگاه اطلاع‌ رسانی سازمان سنجش قرار می‌ گیرد. آزمون کاردانی فنی‌ حرفه‌ ای و موسسات غیر انتفاعی ۱۴۰۳ روز جمعه صبح ۴ شهریور در ۷۵ شهر برگزار می‌ شود.

🔊 آمار داوطلبان آزمون های کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی‌ حرفه‌ ای

معاون امور آزمون‌ های سازمان سنجش آموزش کشور آمار داوطلبان آزمون های «کاردانی به کارشناسی» و «کاردانی فنی‌ حرفه‌ ای» را اعلام کرد.به گزارش خبرنگار مهر، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر افزود: آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ ای و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی سال ۱۴۰۳ و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته روز جمعه ۴ شهریور ماه برگزار می‌ شوند.

وی افزود: برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون متقاضیان رشته‌ های امتحانی با آزمون برای مشاهده و پرینت از روز سه‌ شنبه اول شهریور ماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می‌ گیرد. معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور در مورد متقاضیان پذیرش بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در این آزمون نیز گفت: برای متقاضیان در رشته‌ های اعلام شده بدون آزمون، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.

 

برای اطلاع از جزئیات ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای بر روی لینک کلیک کنید. 

 

خلاصه مطالب

 در این مقاله به بررسی زمان و نحوه برگزاری آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1403 و شرایط ثبت نام پرداختیم. از آنجا که برای بسیاری از داوطلبان آگاهی از جزئیات برگزاری آزمون و همچنین رشته هایی که در برای مقطع کاردانی ارائه می شود، بسیار حائز اهمیت است، بنابراین دانلود و اطلاع از محتویات دفترچه راهنمای کنکور باید در اولویت باشد.

داوطلبان باید بدانند هر گونه اشتباه در هنگام وارد کردن کد محل رشته ‌ها و لیست انتخاب رشته می تواند باعث محرومیت آن ‌ها از تحصیل در این رشته شود و علاوه بر این اگر افراد متقاضی دارای شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نباشند، نمی توانند فرآیند ثبت نام را به صورت کامل انجام دهند. چنانچه پس ‌از مطالعه این مقاله هنوز هم در خصوص نحوه ثبت نام و زمان برگزاری آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 نیاز به کسب اطلاعات بیشتر داشته باشید، می توانید با مشاوران مجرب ما در آکادمی ایران تحصیل با شماره 9099075307 تماس بگیرید و یا در زیر همین مقاله کامنت بگذارید.

 

📥 برای دانلود پی ‌دی ‌اف مقاله کلیک کنید. 📥

4.6/5 - (14 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1403 در چه تاریخی برگزار می گردد؟

این آزمون در شهریور ماه سال 1403 برگزار می شود.

جهت ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای 1403 چه زمانی باید اقدام کرد؟

ثبت نام این آزمون در بازه زمانی 18 لغایت 25 تیر ماه انجام می شود.

سامانه ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای کدام است؟

ثبت نام این آزمون، از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org انجام می شود.

نظرات

205 دیدگاه دربارهٔ «زمان برگزاری کنکور فنی حرفه ای 1403 + 10 نکته مهم | sanjesh»

  1. Avatar photo مهدی گفت:

    باسلام ، من کنکور کاردانی فنی قبول شدم آیا برای ثبت نام در دانشگاه فنی کاردانی پیوسته مجازی یا حضوری ثبت نام میشه ممنون میشم توضیح بدید.
    باتشکر

    1. Avatar photo مشاور رضایی گفت:

      سلام وقت بخیر
      از طریق سایت بوستان باید ثبت نام بفرمایید

  2. Avatar photo محمد مهدی گفت:

    باسلام و عرض ادب.
    برای ثبت نام در دانشگاه فنی حرفه‌ای پذیرفته شدگان کنکور کاردانی فنی که قبول شدن . باید حضوری به دانشگاه مربوطه برن یا به صورت اینترنتی ?
    توضیح بدید ممنون میشم .
    باتشکر.

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اول اینترنتی و بعد حضوری

  3. Avatar photo محمد مهدی گفت:

    سلام رتبه کنکور کاردانی فنی رتبه347 می‌تونه وارد دانشگاه انقلاب اسلامی بشه

    1. Avatar photo مشاور برجی گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.
      شانس قبولی شما پایین میباشد.

  4. Avatar photo دانیال گفت:

    سلام تعداد داوطلبان رشته الکتروتکنیک در کنکور کاردانی 1402چند نفر بوده؟

    1. Avatar photo مشاور امینی گفت:

      سلام وقت بخیر
      تعداد اعلام نمیشود متاسفانه.

  5. Avatar photo Ilia گفت:

    سلام خسته نباشید میشه ایا بعد از کنکور دا.دن فنی کارشناسی پیوسته داره؟؟

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام خیر

  6. Avatar photo Ilia گفت:

    سلام خسته نباشید میشه ایا بعد از کنکور دادن فنی کارشناسی پیوسته داره؟؟

    1. Avatar photo مشاور مرادیان گفت:

      سلام وقت بخیر
      بعد مقطع کاردانی شما می توانید در مقطع کارشناسی ناپیوسته ثبت نام کنید

  7. Avatar photo محمد مهدی گفت:

    سلام. من کنکور کاردانی فنی مکانیک خودرو را دادم میخواستم بدونم اگر قبول نشدم میتوانم بر اساس سوابق تحصیلی در رشته ساخت و تولید دانشگاه فنی وارد شم؟؟؟؟ لطفاً پاسخ دهید.

    1. Avatar photo مشاور صادقی گفت:

      سلام
      خیر
      برای دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنید

  8. Avatar photo N گفت:

    تعداد شرکت کننده های کنکور کاممیوتر چند نفره؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      مشخص نیست

  9. Avatar photo مهسا گفت:

    برای کنکور فنی نیاز به کار ورود به جلسه هست؟ مگه کنکور ۳ شهریور نیست چطور کارت ورود به جلسه هم همون تاریخ میاد

    1. Avatar photo rahdar گفت:

      سلام کارت ورود به جلسه آزمون سه روز قبل از شروع در سایت سنجش قرار میگیرد

  10. Avatar photo مهسا گفت:

    سلام ببخشید چه تاریخی کارت ورود به جلسه رو باید بگیریم؟

    1. Avatar photo tahmasebi گفت:

      سلام. کارت شما 3 شهریور روی سایت خواهد بود.

  11. Avatar photo Mbna گفت:

    سلام کنکور ۳ شهریور برای رشته گرافیک و فتوگرافیکم هست؟؟

    1. Avatar photo مشاور عیسائی گفت:

      سلام وقت بخیر
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید .

  12. Avatar photo سپهر گفت:

    با سلام . ببخشید امسال در رشته الکتروتکنیک چند نفر شرکت کننده دارد اگه بگید ممنون میشم

    1. Avatar photo borji گفت:

      با عرض سلام خدمت شما.جامعه آماری حاضر در رشته شما از سمت سازمان سنجش اعلام نشده است.

بارگذاری دیدگاه های بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • حداکثر مدت مجاز تحصیل کاردانی دانشگاه آزاد

    حداکثر مدت مجاز تحصیل کاردانی دانشگاه آزاد 1403 | ایران تحصیل

    حداکثر مدت مجاز تحصیل کاردانی در دانشگاه آزاد، مدت زمانی است که دانشجو می‌تواند در حوزه تحصیلات کاردانی در دانشگاه آزاد را طی کند. این مدت زمانی توسط دانشگاه تعیین می‌شود و بر اساس قوانین و مقرراتی که در  خصوص...
  • ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد

    ثبت نام کاردانی دانشگاه آزاد ۱۴۰۳ + رشته و دانشگاه

    دانشگاه آزاد اسلامی از جمله پر تقاضا ترین دانشگاه های سطح کشور است و در تمامی مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و نیز دکتری در در مرحله، ورودی مهر و بهمن ماه پذیرای دانشجویان می باشد. از این رو در...
  • تفاوت کارشناسی پیوسته و ناپیوسته

    تفاوت کارشناسی پیوسته و ناپیوسته + اعتبار مدرک

    تفاوت کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، همان گونه که از نام مقطع پیوسته پیداست، به دوره ای گفته می شود که بدون وقفه ادامه خواهد داشت. به عنوان مثال مقطع کارشناسی پیوسته دوره ای 4 ساله می باشد و مختص افرادی...
  • کاردانی فنی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو

    معرفی رشته سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو برای اطلاع از کاردانی فنی سیستم سیگنالینگ و کنترل مترو با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.    تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با شماره تماس: 9099075307 پاسخگویی : ۸ صبح الی...
تماس با مشاور
(حتی در تعطیلات نوروز)