ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

برنامه ریزی کنکور انسانی ۱۴۰۳

برنامه ریزی کنکور انسانی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

اهمیت داشتن برنامه ریزی کنکور انسانی ۱۴۰۳ برای هر فرد داوطلب مایل به شرکت در آزمون این گروه آزمایشی پرطرفدار جهت رسیدن به موفقیت الزامی است. در واقع، برنامه ریزی روزانه کنکور انسانی و یا برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی می تواند فرد را به آرامش روحی خاصی برساند و خیال وی را از دستیابی به موفقیت راحت کند. اما این جدول برنامه ریزی کنکور انسانی الزاماً باید براساس شرایط فرد داوطلب و توانایی وی برای مطالعه دروس کنکور تنظیم شده باشد. در واقع، برنامه ریزی هر فرد در کنکور انسانی تنها مختص به خود اوست و بر طبق شرایط زندگی وی نوشته شده است. البته بد نیست که در این میان نگاهی هم به برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور انسانی بیندازیم. این گونه می توانیم نکاتی را که آن ها در برنامه ریزی خود رعایت کرده اند را متوجه شویم و آن ها را در برنامه ریزی کنکور انسانی خود پیاده کنیم.

 

در این نوشته، قصد ارائه اطلاعات لازم را درباره برنامه ریزی انسانی از جمله برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور انسانی برای شما دوست عزیز داریم. در واقع، می خواهیم در رابطه با اهمیت داشتن برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و یا برنامه ریزی روزانه کنکور انسانی صحبت هایی داشته باشیم.

 

 

جهت دریافت کامل ترین و دقیق ترین برنامه ریزی انسانی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

برنامه ریزی روزانه کنکور انسانی

 

 

چرا باید برنامه ریزی کنکور انسانی داشته باشیم؟

کنکور انسانی و شرکت در این آزمون مهم و سرنوشت ساز شتری است که در خانه بسیاری از افراد حتی شما دوست عزیز می خوابد.

 مهم این است که از این آزمون سربلند بیرون بیایید و جلو خانواده و اقوام حرفی برای گفتن داشته باشید.

یکی از راه هایی که می تواند شما را در رسیدن به این آرزو و رؤیا کمک کند داشتن برنامه ریزی انسانی است.

این را آویزه گوشتان کنید که درس خواندن بدون برنامه ریزی درسی نه تنها هیچ سود و فایده ای برای شما دوست عزیز ندارد بلکه با انجام این کار آسیب زیادی هم می بینید.

نتیجه هم که کاملاً‌ مشخص و مبرهن است. قبول نشدن در کنکور علوم انسانی و یک سال دیگر پشت کنکور ماندن و حسرت نشستن روی صندلی های دانشگاهی که آرزوی قبولی در آن را دارید.

حتماً‌ این سؤال در ذهن شما ایجاد شده که خب چرا داشتن برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و برنامه روزانه کنکور انسانی تا این حد اهمیت دارد و می تواند به شما در دستیابی به پیشرفت و مؤفقیت کمک کند.

در پاسخ به این سؤال که احتمالاً سؤال بسیاری از شما دوستان عزیز باشد باید عرض کنیم که داشتن برنامه ریزی کنکور انسانی می تواند موجب روشن شدن اهداف شما شود.

زمانی که شما برای طرح ریزی جدول برنامه ریزی کنکور انسانی تلاش می کنید در واقع دقت و توجه بیشتری به هدف های خود از مطالعه و شرکت در آزمون سراسری دانشگاه ها می کند.

همین موضوع به شما در شناخت دقیق تر و بهتر از اهداف خود کمک می کند. بعلاوه، به این ترتیب می توانید اهداف کوتاه مدت و همین طور بلند مدت خود را مشخص کنید.

مورد بسیار مهم دیگر این که، با داشتن برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و همین طور برنامه ریزی روزانه کنکور انسانی می توانید از تلف شدن وقت خود جلوگیری کنید و از زمان نهایت استفاده را ببرید.

در واقع، این گونه و با داشتن برنامه ریزی انسانی می توانید به تنظیم وقت خود کمک کنید و به کارهای دیگری نظیر تفریح، استراحت و موارد دیگری هم در طول روز برسید.

با این تفاسیر و توضیحات ارائه شده در بالا حتماً به اهمیت طرح ریزی جدول برنامه ریزی انسانی پی برده اید.

 پس اگر تاکنون برنامه ریزی انسانی برای آزمون سال آینده انجام نداده اید وقت آن است که یک یا علی بگویید و به کمک مشاوری خبره و کاردان بهترین جدول برنامه ریزی کنکور انسانی شامل برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و همین طور برنامه ریزی روزانه کنکور انسانی را برای خود تنظیم کنید.

جدول برنامه ریزی کنکور انسانی که موی لای درزش نرود و از هر جهت جامع و بی نقص بوده و براساس جدول برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور انسانی طرح ریزی شده است. 

 

 

برای دریافت بهترین مشاوره کنکور رشته علوم انسانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

ویژگی های بهترین برنامه ریزی کنکور انسانی چیست؟

از اصلی ترین و مهم ترین مراحل رسیدن به موفقیت در کنکور مشخص کردن انگیزه و هدف است.

در صورت داشتن هدف و انگیزه در مطالعه اشتیاق و تلاش شما برای رسیدن به پیشرفت و مؤفقیت چند برابر می شود.

همه می دانیم که هر چه هدف ما ارزش و اهمیت بیشتری برایمان داشته باشد تلاش و پشتکار بیشتری برای رسیدن به آن بکنیم.

در نتیجه، همواره هدف خود را از از شرکت در کنکور انسانی مهم و با ارزش بدانید تا بدین ترتیب انگیزه و تلاش و کوشش شما برای رسیدن به آن افزایش پیدا کند.

افراد بسیاری هستند که اطلاع درستی از داشتن برنامه ریزی اصولی و حساب شده برای درس خواندن و مطالعه برای آزمون سراسری از جمله کنکور گروه آزمایشی علوم انسانی ندارند.

برنامه ریزی که وی را از سردرگمی و آشفتگی تا حد زیادی برهاند و موفقیت را برای وی به ارمغان آورد.

با این اوصاف، داشتن برنامه ریزی انسانی و طرح ریزی جدول برنامه ریزی انسانی می تواند کمک زیادی به شما دوست عزیز پشت کنکوری کند.

در این بخش، با ذکر ویژگی ها و خصوصیات یک برنامه ریزی انسانی در خدمت شما هستیم.

ویژگی های ذکر شده در زیر همان خصوصیات برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور انسانی هستند که بهتر است از آن ها اطلاع پیدا کنید. 

 

 

برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی

 

برای دریافت مشاوره کنکور انسانی ۱۴۰۳ کلیک کنید

 

 

. برنامه ریزی هفتگی یا روزانه انسانی باید متناسب با سطح فکری شما باشد

دوستان عزیز همواره این موضوع را با خودتان تکرار کنید که شما جزء بهترین داوطلبان کنکور انسانی هستید و استعدادها، توانایی ها و طرز فکر کاملاً متفاوتی با دیگر افراد داوطلب دارید.

در نتیجه، همواره سعی در تنظیم جدول برنامه ریزی انسانی خود براساس توانایی های جسمی، روحی و استعدادها و هوش خود داشته باشید.

 

 

اول تعیین هدف بعد برنامه ریزی

 عاجزانه از شما خواهش می کنم که تا زمانی که اهداف خود را تعیین نکرده اید اقدام به طرح ریزی برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و یا برنامه ریزی روزانه کنکور انسانی نکنید.

علت این است که قبولی در هر کدام از رشته ها و دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی به تراز و رتبه متفاوتی نیاز دارد.

بعد از این که هدف خود را برای طرح ریزی برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و یا برنامه ریزی روزانه کنکور انسانی مشخص کردید وقت آن است که این قضیه را کاملاً برای خود مشخص کنید که برای رسیدن به این هدف مهم به چه میزان باید تلاش کرده و درس بخوانید.

 

 

برنامه ای خارج از توان فردی را تنظیم نکنید

همواره این موضوع مهم را در زمان تنظیم جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و یا جدول برنامه ریزی روزانه کنکور انسانی به خاطر داشته باشید که بتوانید آن را پیش ببرید و توانایی انجام آن را داشته باشید.

در غیراینصورت، با گذشت مدت زمانی کوتاه دیگر انگیزه ای برای درس خواندن ندارید و به کل خسته و ناامید می شوید.

به جای این که در برنامه ریزی انسانی خود به یک باره روزی 18 ساعت را برای مطالعه اختصاص دهید لطفاً کم کم و به مرور زمان مطالعه خود را زیاد کنید.

 

 

برنامه ریزی منعطف و قابل تغییری داشته باشید

دوستان عزیز در زمان طرح ریزی برنامه ریزی انسانی از توجه به این موضوع مهم غافل نشوید که این برنامه باید منعطف باشد و در صورت نیاز بتوانید تغییراتی را در آن ایجاد کنید.

به فرض مثال، امکان دارد روزی مجبور به رفتن به میهمانی شوید یا این که برایتان مهمان بیاید. حتی ممکن است خدایی ناکرده بیمار شوید.

در این گونه مواقع، زمانی را در جدول برنامه ریزی انسانی خود برای جبران زمان های از دست رفته در نظر بگیرید تا بدین ترتیب از برنامه خود عقب نمانید.

 

 

برنامه ای قابل بررسی را تدوین کنید

دقت داشته باشید که برنامه ریزی انسانی شما باید به گونه ای باشد که بعد از مدتی مثلاً‌ چند ماه بتوانید میزان پیشرفت خود را متوجه شوید.

در حقیقت، شما دوست عزیز باید به این موضوع مهم پی ببرید که در کدام دروس قوی و در کدام دروس ضعیف عمل کرده اید و پیشرفت چندانی در آن نداشته اید.

فایده این موضوع این است که می توانید تمامی عیوب و نقص های مطالعه خود را بر طرف کنید و بدین ترتیب در تمامی دروس عملکرد عالی از خود نشان دهید.

 

 

. تنوع درسی را در برنامه ریزی روزانه و یا هفتگی خود به شدت رعایت کنید

رعایت تنوع درسی در طول روز در زمان طرح ریزی و تنظیم جدول برنامه ریزی انسانی واقعاً‌ الزامی و مهم به نظر می رسد.

در واقع، نباید این گونه باشد که شما در طول روز تنها یک درس مثلاً فلسفه و منطق را مطالعه کنید.

با این روش به شما قول می دهم که بعد از مدتی خسته و دلسرد می شوید و دیگر لای کتاب هایتان را باز نمی کنید.

اگر به حرف من اطمینان ندارید کافیست یک بار امتحان کنید.

به جای گنجاندن تنها یک درس در طول روز چندین درس مختلف را برای مطالعه انتخاب کنید.

 به این ترتیب دیگر خبری از کرختی و بی حوصلگی نیست و تازه کلی هم از درس خواندن لذت می برید.

 

 

برای اطلاع از لیست مشاغل رشته انسانی بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

. در برنامه ریزی انسانی خود زمانی را هم برای استراحت در نظر بگیرید

نکته بسیار مهمی که در زمان طرح ریزی برنامه انسانی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید در نظر گرفتن زمانی برای استراحت است.

به هر حال شما ماشین نیستید که از صبح اول وقت تا پاسی از شب بی وقفه مطالعه کنید.

در هر صورت، باید زمانی را هم برای استراحت و تفریح در نظر بگیرید. 

در نتیجه، بعد از گذشت حدود یک تا یک ساعت و نیم از مطالعه یک کتاب درسی در حدود یک ربع تا بیست دقیقه را به استراحت اختصاص دهید.

این کار به شما کمک زیادی در یادگیری مطالب درسی کرده و ذهن شما را آرام تر می کند.

 

 

. مرور و دوره کردن را نیز در برنامه کنکور انسانی خود بگنجانید

این که فقط مطالب درسی را هر روز بخوانید اما آن ها را در ذهن خود تثبیت نکنید واقعاً‌ هیچ فایده ای ندارد.

 شما باید زمانی را هم در طول روز برای مرور و دوره کردن اختصاص دهید و آن را در جدول برنامه ریزی کنکور انسانی خود یادداشت بفرمایید.

این مرور کردن می تواند واقعاً برایتان پر فایده و سودمند باشد و مطالب خوانده شده را در ذهن شما تثبیت کند.

 

 

با داشتن بهترین برنامه ریزی برای مؤفقیت در آزمون گروه انسانی می توانید به آرزوی خود در قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه برسید

 

 

. اختصاص زمانی برای تست زنی را فراموش نکنید

یکی دیگر از راه های تثبیت مطالب خوانده شده در ذهن تست زنی است. آن هم تست زنی که با توجه به قواعد و اصول پیشنهادی به وسیله مشاوران تحصیلی و کارشناسان امر انجام شود.

در نتیجه، در برنامه ریزی انسانی خود زمانی را هم برای این امر در طول روز اختصاص دهید. دقت داشته باشید که در تمامی درس های خود یعنی دروس اختصاصی و عمومی خود تست زنی را داشته باشید.

پس توجه دارید که فقط خواندن مطالب صرف کافی نیست و باید زمانی را هم به تست زنی و سر و کله زدن با سؤالات چهارگزینه ای از جمله سؤال های تألیفی انواع کتب کمک تست و کمک آموزشی و همین طور سؤالات مربوط به آزمون های سال های گذشته اختصاص دهید.

 

 

برنامه ریزی شما هر چه ساده تر باشد بهتر است

 شاید به جرأت بتوان گفت که ساده بودن یکی از مهم ترین ویژگی ها و خصوصیات برنامه ریزی انسانی به شمار می رود.

با طرح ریزی برنامه ریزی سخت  مشکل فقط خود را خسته می کنید و تمایل خود را به داشتن مطالعه ای با جدیت از دست می دهید.

 

 

در برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و یا برنامه ریزی روزانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

در این بخش از نوشته مرتبط با برنامه ریزی انسانی سعی در ارائه نکاتی بسیار مهم و اساسی را در رابطه با برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی و یا برنامه ریزی روزانه را برای شما دوستان عزیز داریم.

به کمک این نکات بسیار مهم و کلیدی می توانید برنامه ای عالی را برای مطالعه خود طرح ریزی کنید و در انجام و پیاده سازی آن هم هیچ مشکلی نداشته باشید.

. اولین نکته بسیار مهم در رابطه با برنامه ریزی انسانی این است که ساعت مطالعه شما باید کافی و مناسب باشد.

یعنی مثلاً دو یا سه ساعت در روز مطالعه نکنید. این زمان واقعاً کم است و شما را به جایی نمی رساند.

منظور ما این نیست که بیشتر از حد توان خود مطالعه نکنید و آن قدر در طول روز درس نخوانید که آخر شب دیگر حتی نای حرف زدن هم نداشته باشید.

بلکه سعی کنید زمان درس خواندنتان به حد مناسبی برسد و حتی به تدریج آن را زیادتر هم بکنید.

اما این زیاد کردن ساعات مطالعه هم به حدی باشد که خارج از توان شما دوستان نباشد و شما را خسته و دلسرد نکند.

. در صورتی که هنوز فارغ التحصیل نشده اید و در سال چهارم دبیرستان درس می خوانید حتماً درس داده شده به وسیله معلم را در همان روز بخوانید.

شاید باور نکنید اما نمی دانید انجام این کار چه کمک بزرگی به شما در یادگیری هر چه بیشتر مطالب درسی و تثبیت آن ها در ذهنتان می کند.

. موضوع مهم دیگری که باید در برنامه ریزی انسانی خود رعایت کنید درج اوقاتی است که استراحت کرده اید، از گوشی تلفن همراهتان استفاده کرده اید، با خانواده به مهمانی رفته اید و یا زمانی را برای خرید اختصاص داده اید.

بله درست شنیدید. شما باید این اوقات را هم در جدول برنامه ریزی کنکور انسانی خود درج کنید.

این گونه متوجه می شوید که آیا زمان اختصاص یافته برای این کارها به اندازه و مناسب است یا این که نه باید از زمانی که برای آن ها صرف کرده اید کم کرده و به زمان مطالعه خود اضافه کنید.

بعلاوه حتماً نقاط ضعف و قوت خود را در جدول برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی درج کنید. این گونه در پایان هفته می توانید به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرید و در صدد رفع نقاط ضعف خودتان بربیایید.

 

 

بهترین برنامه ریزی آزمون علوم انسانی را از تیم مشاوره ما بخواهید

از آن جایی که بدون داشتن برنامه ریزی آزمون سراسری انسانی و اطلاع از برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور انسانی نمی توان برای مطالعه اقدام کرد از این رو در صورت عدم اطلاع از اصول برنامه ریزی از مشاوری خبره در این زمینه کمک و یاری بطلبید.

مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل می توانند شما را با اصول مهم برنامه ریزی حرفه ای به خصوص برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور انسانی آشنا کنند و شما را در داشتن بهترین نوع برنامه ریزی تا حد توان راهنمایی کنند.

 

 

برای اطلاع از نحوه برنامه ریزی رتبه های برتر انسانی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل

 

 

مطالب مرتبط

برنامه ریزی کنکور

برنامه ریزی کنکور تابستان 

کنکور تجربی – برنامه ریزی کنکور تجربی 

برنامه ریزی رایگان کنکور

برنامه ریزی کنکور انسانی

5/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویژگی بهترین برنامه ریزی کنکور انسانی چیست؟ 

از میان ویژگی های بهترین برنامه ریزی کنکور انسانی می توان به جامع بودن و تناسب آن با روحیات فرد دانش آموز و داوطلب اشاره کرد.

برنامه ریزی روزانه کنکور انسانی و یا برنامه ریزی هفتگی کنکور انسانی چگونه باید باشد؟ 

برنامه ریزی روزانه و یا هفتگی کنکور انسانی باید به گونه ای باشد که فرد بتواند به وسیله استفاده از آن مؤفقیت را در این آزمون از آن خود کند.

چگونه می توانم از نحوه برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور انسانی مطلع شوم؟ 

برای اطلاع از نحوه برنامه ریزی رتبه های برتر کنکور انسانی با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

    مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید! تلفنی 24 ساعته | irantahsil

    ایران تحصیل به عنوان یکی از بهترین وب سایت‌های مشاوره تحصیلی رایگان است که به دلیل کیفیت بالای مشاوره و قیمت مناسب تا به حال توانسته بخش اعظمی از داوطلبان کنکور و دانش آموزان را به خود جذب کند. به...
  • مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه

    دریافت مشاوره تحصیلی دانش آموزان مدارس جهت کسب آمادگی برای آزمون‌های مختلف و برنامه‌ریزی درست، بسیار مهم و حیاتی است. مشاوره تحصیلی مدرسه، دانشگاهی و نظام وظیفه در حال حاضر نقش بسیار پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارد و بیشتر مورد...
  • مشاوره تحصیلی تلفنی

    مشاوره تحصیلی تلفنی | تمامی مقاطع + 24 ساعته | ایران تحصیل

    آیا می‌دانستید به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید؟ شایان ذکر است بدانید مشاوره تحصیلی تلفنی دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد به همین دلیل این روزها اکثر افراد از تمایل بیشتری به استفاده...
  • برنامه ریزی درسی

    برنامه ریزی درسی + 11 راز مهم رتبه ها + pdf برنامه 1403

    داشتن برنامه ریزی درسی مناسب می تواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند تا پیشرفت تحصیلی بهتری داشته باشند. آن دسته از افرادی که در طول ترم برای خواندن هر کدام از دروس و آمادگی جهت شرکت در امتحانات...
تماس با مشاور