ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سراسری 1403

  • دسته بندی:
  • دیدگاه ها: ۵
  • تاریخ بروزرسانی: ۲۱ فروردین ۱۴۰۳
کارت ورود به جلسه آزمون ارشد
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

داوطلبانی که در کنکور ارشد ثبت‌نام کرده‌اند، باید در زمان مقرر نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد اقدام نمایند. همچنین، صدور کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد در تاریخ سی‌ام بهمن ماه  1403انجام می‌پذیرد. چنانچه شما نیز جز داوطلبان کنکور ارشد بوده و در ورود به سامانه جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد با مشکل مواجه شده‌اید و یا اطلاعات ثبت‌ شده‌ بر روی کارت با اطلاعات هویتی شما تطابق ندارد، می‌توانید با برقراری ارتباط با شماره ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ از مشاوره کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403

با انتشار دفترچه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳، جدول زمان‌بندی این آزمون به اطلاع داوطلبان می‌رسد و تاریخ تقریبی هر یک از مراحل آزمون معین می‌گردد. البته گفتنی است داوطلبان تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد نیز باید این دفترچه را مثل سایز متقاضیان دانلود و مطالعه کنند.

از جمله این فرآیندها، توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد است. زمان اهدای کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد در سال جاری از تاریخ ۳۰ بهمن ماه آغاز خواهد شد.

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ منتشر گردیده و داوطلبان مجازند جهت دریافت کارت ورود به جلسه، اقدام نمایند. چنانچه داوطلبی اطلاعات مهمی چون نام و نام خانوادگی، شماره داوطلبی، رشته تحصیلی و موارد دیگر را بر روی کارت ورود به جلسه مشاهده نماید.

بدین وسیله، مکان برگزاری آزمون و ساعت بسته شدن درب‌های آزمون کارشناسی ارشد مشخص خواهد شد و داوطلبان با دریافت کارت ورود به جلسه، اطلاعات لازم را در خصوص ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ کسب خواهند نمود.

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد
لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403

همانطور که بیان شد جهت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد سراسری و آزاد، داوطلبان ابتدا باید نشانی الکترونیکی sanjesh.org را در مرورگرهای فایرفاکس و یا کروم جست‌وجو کنند. سپس، مراحلی را با دقت و به درستی انجام دهند. برای آشنایی با تمامی این مراحل در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403

همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید، ابتدا لازم است به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید. جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پس از مراجعه به همین سامانه، لازم است در زمان آزمون ارشد کارت ورود به جلسه خود را به مراقبین تحویل دهید.

💎 وارد صفحه اول سنجش شده و روی گزینه دریافت «کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403» در پایین صفحه کلیک کنید.

راهنمای دریافت کارت ارشد

💎 در صفحه جدید، روی لینک کارت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 کلیک کنید.

راهنمای تصویری کارت آزمون ارشد

💎 در اینجا اطلاعیه‌‌ های مهم آزمون کارشناسی ارشد قرار می‌گیرد. برای ادامه روند دریافت کارت، از بالای صفحه روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

راهننمای تصویری دریافت کارت آزمون ارسد

💎 برای ورود به سامانه و دریافت کارت، داوطلبان دو راه دارند. این دو مسیر با پیکان آبی و قرمز در تصویر مشخص شده‌اند. با ورود به سامانه می‌توانید کارت خود را دریافت کنید. دقت داشته باشید که حسابی که در سنجش می‌سازید در آینده هم به نیاز شما خواهد آمد.

راهنمای تصویری کارت آزمون ارشد

اطلاعات مندرج در کارت ورود جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1403

کارت ورود به جلسه دارای اطلاعاتی است که در ادامه داوطلبان را از آن‌ها آگاه خواهیم ساخت. برخی از مهم‌ترین اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه این آزمون، شامل موارد زیر است:

🔷 اطلاعات فردی داوطلبان

🔷 شماره داوطلبی

🔷 شماره پرونده

🔷 کد و رشته نام امتحانی

🔷 معدل مقطع کاردانی و کارشناسی

🔷 تاریخ و محل فارغ التحصیلی کارشناسی

🔷 سهمیه

🔷 حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون کارشناسی ارشد

متقاضیان باید تمامی این اطلاعات را با دقت مطالعه کنند و در صورت وجود اشتباه و مغایرت، نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند. روش تصحیح این اطلاعات را در ادامه برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد.

اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد

اطلاعیه

چنانچه در ارتباط با مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403 نیازمند دریافت راهنمایی هستید، کافی است با شماره 9099075307 تماس بگیرید تا کارشناسان آکادمی ایران تحصیل شما را در هریک از مراحل دریافت کارت یاری کنند.

نمونه کارت ورود به جلسه آزمون ارشد

برای رفاه حال داوطلبان گرامی، یک نمونه از کارت ورود به جلسه آزمون ارشد بارگذاری شده است. در کارت ورود به جلسه اطلاعات مختلفی گنجانده شده است که نشانگر سوابق تحصیلی داوطلب به صورت مختصر، و اطلاعات فردی و رشته امتحانی می‌باشد.

در صورتی که هر یک از اطلاعات روی کارت با اطلاعات حقیقی شما مغایرت دارد باید سریعا نسبت به رفع آن اقدام کنید.

نمونه کارت

جهت اطلاع از نحوه ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت روی لینک کلیک کنید.

اهمیت تصحیح اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403

در صورتی که اطلاعات وارد شده در کارت ورود به جلسه ارشد دچار مشکلی باشد، لازم است قبل از شرکت در آزمون اطلاعات مربوطه را اصلاح نمایید. چنانچه مغایرتی در رابطه با اطلاعات وارد شده در کارت ورود به جلسه و همچنین اطلاعات شما وجود داشته باشد، ولی به موقع نسبت به رفع آن اقدام نکنید، سازمان سنجش شما را به عنوان متقلب خواهد شناخت و برابر با قوانین و مقررات با شما برخورد خواهد شد.

با توجه به میزان تاثیر معدل بر رتبه داوطلبان، در صورتی که کارت ورود به جلسه آزمون ارشد فاقد نمره حقیقی داوطلب باشد، حتی در صورت پذیرش در هر یک از کد رشته محل های انتخابی خود، باز هم پذیرش وی لغو خواهد گردید و علاوه بر منحل شدن رشته پذیرفته شده متقاضی، یک سال محرومیت از کنکور نیز در نظر گرفته خواهد شد.

اهمیت تصحیح اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد

نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403

همانطور که در اطلاعیه سازمان سنجش ذکر شده است، لازم است برای رفع نقص کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایید. باجه‌های در نظر گرفته شده برای هر یک از محل آزمون‌ها به این صورت است که  می‌توانید به صورت حضوری برای انجام رفع و نقص‌های به وجود آمده اقدام نمایید. نحوه و شرایط رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد 1403 به شرح زیر می‌باشد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشند در صورت بروز مشکلات زیر لازم است موارد مربوطه را رفع نمایید.

📌 چنانچه مغایرتی در رابطه با موارد مربوطه به بندهای نام خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، معدل مقطع کاردانی، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی مقطع کاردانی، معدل مقطع کارشناسی، تاریخ و موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی وجود داشته باشد.

📌 چنانچه سهمیه خود را در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد مشاهده نمی‌کنید و یا اینکه سهمیه مورد نظر را خود را اشتباها وارد نموده باشید. چنانچه سهمیه مورد نظر شما تائید شود، می‌توانید این سهمیه را در آزمون سراسری ارشد 1403 تاثیر دهید. در غیر این صورت سهمیه شما در صورت عدم پذیرفته شدن، برای سال‌های بعد قابل استفاده خواهد بود.

📌 آن دسته از متقاضیانی که به هنگام ثبت نام، اطلاعات وارد شده آنها مبنی بر داشتن سهمیه مورد نظر برای کارشناسی ارشد بوده است اما سهمیه مذکور به تائید ارگان‌ها و سازمان‌های مربوطه نرسیده است، حداکثر تا دو روز پس از برگزاری آزمون لازم است مدارک خود را به ارگان مربوطه ارسال نموده و سهمیه خود را به ثبت برسانند. در غیر این صورت، هیچ گونه تائیدی برای استفاده از سهمیه دریافت نخواهند کرد و همچنین به اعتراض ایشان نسبت به دریافت کارت سهمیه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

📌 در صورتی که به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد متوجه عدم مهر و همچنین عدم وضوح تصویر و در کل عدم تصویر مورد نظر در سایت سازمان سنجش می‌باشید، لازم است به یکی از باجه‌های رفع نقص قرار داده شده توسط سازمان سنجش مراجعه نموده و نسبت به رفع مشکل به وجود آمده اقدام نمایید.

برای آشنایی با منابع آزمون کارشناسی ارشد بر روی لینک مربوطه کلیک کنید.

شرایط دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 1403

کلیه داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1403 را دارند، می‌بایست دارای شرایط زیر بوده تا بتوانند در آزمون شرکت کرده و کارت را دریافت کنند. داوطلبانی که دارای شرایط دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد می‌باشند، لازم است معدل خود را قبل از دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد دریافت نمایند.

🔶 فارغ التحصیل یا ترم آخر کارشناسی باشند.

🔶 گواهی منع از ادامه تحصیل از هیچ نهاد دولتی نداشته باشند.

🔶 داوطلبان پسر نباید از سقف سنوات مجاز معافیت تحصیلی آنان گذشته باشد.

🔶 شرایط کلی تحصیل در دانشگاه‌های کشور را داشته باشند.

🔶 فارغ التحصیلانی که معدل خود را وارد نکرده‌ و مدرک لیسانس خود را دریافت کرده‌اند، لازم است معدل مندرج در مدرک خود را وارد نمایند.

🔶 فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته نیز باید معدل وارد شده را در کارت آزمون وارد نمایند.

🔶 فارغ التحصیلان دوره کاردانی نیز، لازم است معدل کاردانی خود را وارد نمایند. میانگین معدل کارشناسی تا ترم‌های گذرانده شده در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد وارد شده باشد.

شرایط دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد

نکات مهم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403

هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403 داوطلبان باید حتما به یکسری نکات که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، توجه داشته باشند.

🔶 اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403 می‌بایست مطابق مشخصات فردی دانشجو باشد و در غیر این صورت از ورود داوطلبان به حوزه مربوطه جلوگیری خواهد شد و مطابق آیین نامه‌های مربوطه با متخلفان برخورد خواهد شد.

🔶 ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد سراسری در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد امکان‌پذیر خواهد بود. داوطلبان گرامی می‌توانند جهت ویرایش اطلاعات آزمون با شماره‌ 9099075307 تماس حاصل نمایند تا همکاران ما راهنمایی‌تان کنند.

🔶 در صورتی که سهمیه پذیرش داوطلبی با مشخصات و سهمیه اصلی وی مغایرت داشته باشد، داوطلب می‌تواند به منظور تصحیح سهمیه، یا به ارگان مربوطه مراجعه نماید و در غیر این صورت می‌تواند به واحدهای مستقر در حوزه امتحانی آزمون مراجعه نماید.

🔶 به اطلاع آن دسته از داوطلبانی که نسبت به انتخاب رشته‌های شناور در هنگام ثبت نام اقدام نموده‌اند می‌رسانیم که هنگام دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سراسری 1403 برای هر یک از رشته‌های انتخابی شناور و اصلی می‌بایست یک کارت ورود به جلسه جدا دریافت نمایند.

🔶برای برخی کد رشته‌ها که ثبت نام وی با هماهنگی ارگان‌های مربوطه انجام گرفته است، امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سراسری از طریق سایت برای داوطلبان این کد رشته‌ها ممکن نخواهد بود، لازم به ذکر است آزمون این کدرشته ها مطابق اطلاعیه‌های صادره از سازمان‌های ذیربط در تهران برگزار خواهد شد، کد رشته‌های مذکور عبارتند از: 1147، 1149‌،‌ 1150‌، 1154، 1155، 1157، 1158 و‌ 1159.

🔶 کلیه داوطلبان محترم می‌توانند جهت اطلاع از جداول معدل، نشانی حوزه‌های برگزاری آزمون و اطلاعات تکمیلی در مورد محل حوزه‌های ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون، به باجه‌های دریافت کارت مراجعه کنند.

مشکلات رایج در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1403

متقاضیان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ممکن است با برخی از مشکلات رو به رو شوند که تعدادی از رایج ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌باشند:

🔶 عدم وجود عکس یا مغایرت آن با عکس داوطلب

🔶 تفاوت در دین ثبت شده در کارت با شخص داوطلب

🔶 تفاوت در جنسیت ثبت شده در کارت با شخص داوطلب

🔶 فاقد مهر بودن عکس مندرج بر کارت ورود به جلسه ارشد

🔶 مغایرت زبان خارجی ثبت شده در کارت با توجه به مفاد مواد امتحانی

🔶 ناخوانا بودن شماره داوطلبی

🔶 وجود مغایرت در سهمیه داوطلبان کارشناسی ارشد

باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون ارشد

ویرایش معدل در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

ارائه اطلاعات صحیح در زمان ثبت نام کنکور ارشد سراسری و تکمیل مدارک، از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت مغایرت اطلاعات اعلام‌شده‌با واقعیت توسط داوطلب در مراحل بعدی آزمون، ادامه فرآیند جلوگیری خواهد شد و طبق مقررات با ایشان برخورد خواهد شد.

یکی از اطلاعاتی که باید به درستی اعلام شود، معدل مقطع کارشناسی است و به دلیل اهمیت این مسئله، سازمان سنجش فرصتی را برای داوطلبان فراهم آورده تا بتوانند ویرایش اطلاعات ثبت نامی ارشد و معدل خود را در زمان دریافت کارت شرکت در آزمون انجام دهند.

باجه‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون ارشد 1403

داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور ارشد را دارند، می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و به صورت اینترنتی برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

اما ویرایش و اصلاح مواردی مانند زبان رشته امتحانی داوطلب و معلولیت‌های ذکر شده، تنها با مراجعه به باجه‌های رفع نقص قابل حل می‌باشد و داوطلبان باید در زمان‌های خاصی به صورت حضوری برای اصلاح اطلاعات خود مراجعه نمایند.

هر ساله لینک مربوط به آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون ارشد  بر روی کارت ورود به جلسه آزمون ارشد، فعال می‌شود. برای سهولت دسترسی در ادامه آدرس باجه‌های رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور ارشد را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که با بررسی این آدرس‌ها می‌توانید به نزدیک‌ترین آدرس محل سکونت خود مراجعه نمایید.

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد ۱۴۰۳

داوطلبان عزیز و گرامی بهتر است که پیش از شرکت در آزمون ارشد حتما از یک مشاوره کارشناسی ارشد کمک بگیرند. مشاوران می‌توانند در تمامی زمینه‌ها اعم از ثبت‌نام در آزمون، دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد و… به افراد کمک کنند.

اما نکته مهم و حائز اهمیت، انتخاب مشاوره است. زیرا، برخی از مشاوران تجربه و مهارت کافی برای راهنمایی صحیح افراد را ندارند. بنابراین، داوطلبان باید در زمان انتخاب مشاور دقت کرده و پس از تحقیق بهترین مشاور تحصیلی را برای خود انتخاب نمایند.

مشاوران ما در اکادمی ایران تحصیل با داشتن سابقه‌ای چندین ساله، می‌توانند به داوطلبان در زمینه برنامه‌ریزی مطالعاتی جهت آمادگی برای شرکت در کنکور ارشد یاری برسانند.

بعلاوه کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی ایران تحصیل، در هر زمینه‌ای که شما به آن‌ها رجوع می‌کنید، دارای تخصص قابل قبولی هستند و در هر زمینه کارشناسی معتبر و باسابقه پاسخگو خواهد بود. همکاران ما می‌توانند حین تماس از طریق شماره 9099075307 به صورت اینترنتی کارت را برایتان دانلود کرده و یا اطلاعات کارت را ویرایش کنند.

جهت اطلاع از ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد پردیس کلیک نمایید.

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد

اخبار پیرامون کارت ورود به جلسه آزمون ارشد

📢 زمان آزمون مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۴۰۳

کارت ورود به جلسه آزمون ارشد ناپیوسته و دکتری سال ۱۴۰۳۳۰ بهمن بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش قرار می گیرد. در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته بیش از ۴۷۶ هزار داوطلب ثبت نام کردند که در مقایسه با سال گذشته افزایش یک درصدی را نشان می‌دهد.
در سال گذشته از میان ۴۷۱ هزار نفر که در آزمون شرکت کردند ۳۵۵ هزار نفر مجاز به انتخاب رشته شدند.۵۴ درصد از داوطلبان آزمون های تحصیلات تکمیلی را زنان و ۴۶ درصد را نیز مردان به خود اختصاص دادند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در صبح و بعدازظهر روز جمعه ۴ اسفند ماه و همچنین داوطلبان آزمون دکتری تخصصی با بیش از ۱۵۱ هزار داوطلب صرفا در بعدازظهر جمعه ۴ اسفند ماه سال جاری به رقابت می پردازند.


خلاصه مقاله کارت ورود به جلسه آزمون ارشد

ما در این مقاله سعی داشتیم تا شما داوطلبان عزیز را با زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد به طور کامل و مفصل آشنا کنیم. به یاد داشته باشید که حتما پس از دریافت کارت ورود به جلسه، اطلاعات درج شده روی آن را مطالعه نمایید. در صورت وجود مشکلی و یا مغایرتی حتما نسبت به ویرایش آن از طریق روش‌های ذکر شده در مقاله اقدام نمایید.

چنانچه سوال و ابهامی در ارتباط با مطالب ارائه شده در این مقاله دارید، می‌توانید از طریق شماره 9099075307 با ما تماس بگیرید و یا برای ما کامنت بگذارید. همکاران ما در اسرع وقت به شما عزیزان پاسخ خواهند داد. در صورت تماس می‌توانید از مشاوران ما بخواهید نسبت به رفع نقص کارت شما اقدام کنند یا در این زمینه راهنمایی‌تان کنند.

جهت دانلود فایل PDF مقاله  کلیک نمایید.

4.4/5 - (7 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد چیست؟

متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه سنجش به نشانی sanjesh.org با روش‌های ذکر شده در مقاله کارت خود را دریافت کنند.

آیا می‌توانیم شخصاً اطلاعات روی کارت ورود به جلسه ارشد را اصلاح کنیم؟

خیر، برای تصحیح اطلاعات کارت ورود به جلسه حتما باید به باجه‌های رفع نقص که برای هر استان جداگانه منتشر می‌شود، مراجعه کنید.

برای رشته‌های شناور و اصلی داشتن یک کارت ورود به جلسه ارشد کافیست؟

خیر، برای هریک از آزمون‌ها باید یک کارت جدا تهیه کنید.

نظرات

5 دیدگاه دربارهٔ «دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سراسری 1403»

  1. Avatar photo غفغاز گفت:

    کارت ورود به جلسه آزمون ارشد صادر شده؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام زمان صدور کارت ورود به آزمون کارشناسی ارشد 25 تا 27 اردیبهشت ماه میباشد .

  2. Avatar photo هاشم گفت:

    سلام، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد به چه سامانه ای باید مراجعه کنیم؟

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام . باید به سامانه http://www.sanjesh.org مراجعه کنید از قسمت کارشناسی ارشد کارت ورود به جلسه ارشد را بگیرید

    2. Avatar photo irani گفت:

      سلام، برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • استعداد درخشان ارشد آزاد

    استعداد درخشان ارشد آزاد 1403 + دانلود دفترچه | ایران تحصیل

    برنامه استعداد درخشان ارشد آزاد به دنبال شناسایی و حمایت از دانشجویانی است که در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فناوری پتانسیل بالایی دارند. این برنامه با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی برای استعدادهای برتر جهت ادامه تحصیل در مقطع ارشد...
  • دفترچه سوالات کنکور ارشد

    دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 + دانلود پاسخنامه تشریحی

    زمان و نحوه دفترچه سوالات کنکور ارشد 1403 مشخص شد. بر این اساس همه متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورودی ارشد می‌‎توانند پس از اتمام برگزاری آن با مراجعه به سایت سازمان سنجش برای دانلود سوالات کنکور ارشد با جواباقدام...
  • باجه های رفع نقص کنکور ارشد

    آدرس باجه های رفع نقص کنکور ارشد سازمان سنجش 1403 | sanjesh

    کسانی که کارت ورود به جلسه خود را دریافت می کنند ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و اطلاعات روی کارت آن ها ناقص باشد. آن ها برای رفع این مشکل باید به باجه های رفع نقص کنکور ارشد مراجعه...
  • ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت

    ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت 1403 + رشته محل ها

    زمان ثبت نام آزمون ارشد وزارت بهداشت از 11 تا 21 بهمن ماه 1403 اعلام شده است. متقاضیانی که قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های علوم پزشکی را دارند، می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به سامانه...
تماس با مشاور