ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

پزشکی بدون کنکور در ایران + شرایط دانشگاه بین المللی کیش

پزشکی بدون کنکور در ایران
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پزشکی بدون کنکور در ایران از جمله ممواردی است که بسیاری از دانشجویان ناکام رشته تجربی در کنکور سراسری به دنبال استفاده از آن هستند، در سال های گذشته وزارت علوم برای پذیرش بیشتر دانشجویان این امکان را فراهم نمود و با استقبال دانش پذیران و علاقه مندان به شاخه های تجربی مواجه شدو

اما چیزی که همواره وجود داشته قوانین و شرایط بسیار تغییر پذیر ورود به این رشته بدون کنکور می باشد، به طوری که هر ساله شرایط متفاوت و مختلفی برای متقاضیان در نظر گرفته خواهد شد، اگر شما هم بخاطر این شرایط متغیر با انبوهی از سوالات مواجه هستید به شما توصیه می کنیم تا در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

ما در این مقاله به بررسی تمام شرایط پذیرش  ثبت نام پزشکی بدون کنکور پرداخته ایم، علاوه بر این با ارائه فیلم آموزشی سعی کرده ایم به تمام شوالات شما در این باره پاسخ دهیم.

 

 

پذیرش پزشکی بدون کنکور در ایران

همانطور که می دانید امروزه برای همه رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان در دانشگاه های پیام نور، پردیس خود گردان  آزاد امکان ثبت نام بدون کنکور وجود دارد، اما مسپله ای که لازم به ذکر است این است که هرگز به این شکل نخواهد بود که امکان ثبت نام در هر رشته ای وجود داشته باشد و در هر زیر شاخه فقط برای رشته های به خصوص و مشخصی پذیرش دانشجو صورت می گیرد، در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات در این باره هستید می توانید به صفحه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد مراجعه نمایید.

توجه داشته باشید که رشته هایی مانند دندانپزشکی، داروسازی، و پزشکی را نمی توان بدون کنکور سراسری در هیچ دانشگاهی خواند،و اغلب متقاضیان علاقه مند به شخه های پزشکی برای ورود بدون کنکور باید به سمت تحصیل در رشته های دامپزشکی، تجهیزات فنی اتاق عمل، تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی و رشته هایی از این قبیل بروند.

شرایط پزشکی بدون کنکور در ایران

ثبت نام در رشته های پزشکی آن هم بدون کنکور نیاز به برخی پیش نیاز دارد و بدون داشتن آن ها امکان ورود به رشته مورد نظر امکان پذیر نمی باشد، اگر اطلاعی از این پیش نیاز ها ندارید در ادامه با بررسی شرایط پزشکی بدون کنکور در دانشگاه های ایران با ما همراه باشید.

  • توجه داشته باشید که اولین نکته قابل توجه برای هر دانشگاه این است که معدل دبیرستان شما در هیچ کدام از سال ها پایین تر از ۱۵ نباشد.
  • برای ورود به رشته های پزشکی و یا پیراپزشکی در دانشگاه آزاد سن شما باید کمتر از ۲۵ سال باشد و امکان اقدام برای متقاضیان بالای ۲۵ سال وجود ندارد مگر اینکه داوطلب در این بازه خدمت سربازی خود را طی کرده باشد یا در حال طی کردن آن باشد که در آن صورت به اندازه میزان خدمات به مهلت وی اضافه خواهد شد.
  • برای ورود به رشته های پزشکی باید دارای دیپلم از نظام جدید یا قدیم را داشته باشید.
  • علاوه بر این در صورت طی کردن سال پیش دانشگاه معدل شما در آن سال باید بالا تر از باشید.

شرایط پزشکی بدون کنکور در ایران

 

برای دریافت مشاوره قبولی لیسانس به پزشکی کلیک کنید.

 

شرایط پزشکی بدون کنکور در کیش

دانشگاه بین المللی کیش از جمله مراجعی بود که زیر نظر داشگاه تهران اقدام به پذیرش دانشجو ها در زیر گروه پزشکی می کرد، البته که این دانشگاه هم به مانند باقی دانشگاه ها در همه رشته ها اقدام به پذیرش دانشجو نمی کرد و صرفا در برخی از آن ها دانشجو می پذیرد.

اما امروزه دانشگاه بین المللی کیش در هیچ رشته ای اقدام به پذیرش رانشجو برای زیر گروه پزشکی نمی کند و نخواهد کرد و به نوعی هیچگونه پذیرش برای تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور در دانشگاه بین المللی کیش وجود ندارد.

پزشکی بدون کنکور در کیش

 

 

 

برای استفاده از مشاوره تحصیلی برای کنکور پزشکی کلیک کنید.

 

 

برای دریافت پاسخ سوالات و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مباحث مطرح شده می توانید با شماره های 9099075307 تماس از سراسر کشور و  9099075307 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

کاربران گرامی، برای دانلود مطالب این صفحه به صورت پی دی اف کلیک کنید.
خلاصه مطلب
تا به این جا شرایط تحصیل پزشکی بدون کنکور را در ایران برای شما شرح داده ایم اما اگر به هر دلیلی امکان مطالعه این مقاله به طور دقیق را ندارید نگران نباشید، چرا که در ادامه به کلیدی ترین نکاتی که در این جا به آن پرداختیم نگاهی خواهیم اندخت:
  • ثبت نام در همه رشته های پزشکی بدون کنکور امکان پذیر نخواهد بود و فقط در برخی از رشته های موجود در این دانشگاه ها ممکن است.
  • امکان ثبت برای آقایان بالاتر از ۲۵ سال تمام (در صورت طی کردن خدمت سربازی تا ۲۷ سال) وجود ندارد.
  • دانشگاه بین المللی کیش در هیچ کدام از رشته های مربوط به پزشکی پذیرش دانشجو بدون کنکور ندارد.

مطالب مرتبط :

ثبت نام پزشکی بدون کنکور

4.5/5 - (2 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «پزشکی بدون کنکور در ایران + شرایط دانشگاه بین المللی کیش»

  1. Avatar photo دیمون گفت:

    رشته پزشکی یا دارو امکان پذیرش بدون کنکور در کیش هست؟

    1. Avatar photo fattahi گفت:

      سلام وقت بخیر
      خیر در حال حاضر هیچ دانشگاهی در ایران رشنه های گروه پزشکی را بدون کنکور ارائه نمیکند.

  2. Avatar photo ماری گفت:

    سلام معدل کتبی دیپلم من 14/46 هست ولی میخوام دندان پزشکی بخونم میخواستم ببینم امکانش هست در ایران؟!بابت هزینش مشکلی ندارم ولی نمیخوام پولمم حروم بشه..

    1. Avatar photo کارشناس ارشد گفت:

      سلام
      دندان پزشکی بدون کنکور اصلا امکانش نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • دندانپزشکی بدون کنکور در تهران

    دندانپزشکی بدون کنکور در تهران + ثبت نام

    دندانپزشکی بدون کنکور تهران از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، اما در حال حاضر رشته دندانپزشکی بدون کنکور در شهر تهران ارائه نمی شود. رشته های زیر نظر وزارت بهداشت فقط و فقط یکبار در اواخر دهه ۸۰...
  • لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 + شرایط و دانشگاه ها

    لیست رشته‌های بدون کنکور تجربی 1403 اعلام شد. افرادی که قصد ثبت نام در رشته های بدون کنکور تجربی را دارند ابتدا باید از شرایط ثبت نام در این رشته‌ها اطلاعات کامل را به دست آورده و سپس برای اسم...
  • رشته های بدون کنکور

    رشته های بدون کنکور 1403 + شرایط و دانشگاه ها sanjesh.org

    اطلاع از زمان ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه‌های آزاد، سراسری، غیر انتفاعی بسیار اهمیت دارد. کلیه داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنند تا از رشته های بدون کنکور تهران و سایر شهرستا‌ن‌ها در...
  • سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل + بخشنامه 1403

    سایت آموزش و پرورش ترمیم معدل به نشانی اینترنتی my.medu.ir برای انجام ثبت نام جهت ترمیم معدل و ایجاد سابقه تحصیلی ایجاد‌ شده‌ است. افرادی که تمایل دارند تا سوابق تحصیلی خود را ایجاد کرده و معدل خود را ترمیم...
تماس با مشاور