ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ مشخص شد. داوطلبانی که در زمان اولیه نام نویسی، فرم تقاضانامه را تکمیل و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، در صورت نیاز به اصلاح یا تغییر مورد یا موارد وارد شده می‌توانند در تاریخ 28 خرداد تا 4 تیر 1403 با مراجعه به سایت سازمان سنجش، برای ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

همچنین، در این بازه زمانی امکان ثبت نام مجدد کنکور کاردانی به کارشناسی برای آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نام نویسی نکرده‌اند، وجود دارد. چنانچه در این زمینه نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی با سؤال یا مشکلی مواجه شدید، می‌توانید از طریق ارتباط با کارشناسان مجرب ایران تحصیل و تماس با شماره 9099075307 راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی برای چه مواقعی است؟

افرادی که در زمان‌های مقرر برای ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی اقدام می‌کنند، بایستی در وارد کردن اطلاعات خواسته شده با دقت عمل نمایند. چرا که اگر هر کدام از بندهای فرم تقاضانامه به طور عمدی یا سهوی اشتباه وارد شود، متخلف شناخته می‌شود و حتی در صورت پذیرش از تحصیل وی ممانعت به عمل خواهد آمد.

اما ممکن است در مواردی داوطلبان به دلایل مختلف مورد یا مواردی را به غلط وارد کند و نیازمند اصلاح آن باشد.

سازمان سنجش برای چنین مواقعی تدبیری اندیشید است تا متقاضیان بتوانند مجدداً با ورود به پرتال شخصی خود، به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته بپردازند.

جهت دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی وارد لینک مربوطه شوید.

زمان ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی

زمان ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

فرصتی که معمولاً برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در نظر گرفته می‌شود، در زمان اولیه نام نویسی و یا مهلت تمدید است.

برای آزمون سال جاری نیز، متقاضیان توانستند تا در  بین 28 خرداد ماه لغایت 4 تیرماه 1403 که به ثبت نام اولیه اختصاص داده شده بود، بعد از تکمیل فرم خود برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته اقدام کنند.

همچنین، بر اساس اطلاعیه‌ای که اخیر در سازمان مربوطه منتشر گردید، برای رفاه حال داوطلبانی که در بازه زمانی معین شده موفق به نام نویسی نشده بودند، می‌توانستند ثبت نام مجدد کنکور کاردانی به کارشناسی را انجام دهند و ضمناً آن دسته از افرادی که قبلاً نام نویسی کرده‌اند نیز در صورت نیاز فرم خود را مشاهده یا اصلاح کنند.

جهت آشنایی با ویرایش اطلاعات کنکور سراسری وارد لینک شوید.

نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

برای افرادی که قصد ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی و یا ثبت نام مجدد در آزمون این دوره را دارند در تاریخ‌های مشخص، لینک فعالی در سازمان سنجش قرار داده می‌شود که بایستی با کلیک بر روی آن امر مربوطه را انجام داد. بدین منظور لازم است که مراحل زیر طی گردد. داوطلبان عزیز توجه داشته باشید که حتماً در بازه زمانی تعیین شده برای اصلاح اقدام کنید، چرا که بعد از آن دیگر به هیچ وجه امکان انجام این مورد وجود نخواهد داشت.

  • وارد کردن لینک سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و ورود به صفحه اصلی. سپس منوی کاردانی به کارشناسی که در سمت راست قرار دارد کلیک نمایید.

گام اول ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • لینک فعال ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته ۱۴۰۳ را انتخاب کنید.

گام دوم ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

  • به بخش ویرایش اطلاعات که در کادر ” قبلاً ثبت نام نموده‌ام” است وارد شوید.
  • بعد از ورود به پنل شخصی خود، تغییرات لازمه را در اطلاعات اعمال کرده و در نهایت دکمه تأیید را لمس کنید تا فرایند تکمیل گردد.

گام سوم ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

اطلاعیه

به منظور آگاهی از زمان و روش ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل از طریق شماره 9099075307 تماس بگیرید.

ویرایش حضوری اطلاعات ثبت نام کاردانی به کارشناسی 1403

داوطلبانی که پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی متوجه بعضی از اشکالات در ثبت اطلاعاتی چون معلولیت، جنسیت، دین و … می شوند، باید برای تصحیح و ویرایش این دسته از اطلعات به صورت حضوری به باجه‌های رفع نقص از لیست این مراکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌گردد، در مدت مقرر مراجعه نمایند. 

آدرس باجه‌های رفع نقص آزمون کاردانی به کارشناسی هنوز تعیین نشده‌اند، به محض اعلام فهرست این مراکز، متن مقاله بروزرسانی خواهد شد. 

بنر کال تو اکشن

اطلاعات قابل ویرایش در ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

آن دسته از متقاضیانی که اطلاعات ثبت نامی خود را به اشتباه ثبت نموده اند، برای رفع این موارد می‌توانند از طریق سامانه سنجش یا به صورت حضوری اقدام کنند. از آنجا که بسیاری در ارتباط با موارد قابل ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 سوال دارند، در ادامه این موارد ارائه شده است. 

موارد قابل ویرایش اطلاعات آزمون کاردانی به کارشناسی 1403
مرحله اطلاعات قابل ویرایش چگونگی ویرایش تعداد دفعات مجاز
نام نویسی اولیه اطلاعات هویتی/ کد و عنوان رشته تحصیلی/ معدل فارغ تحصیلی/ سال تولد/ استان بومی/ گزینه علاقه مندی/ عکس داوطلب اینترنتی 5 فرصت
مهلت تمدید ثبت نام  اینترنتی
نام نویسی مجدد اینترنتی 10 فرصت
مرحله دریافت کارت ورود به جلسه اینترنتی 1 فرصت
جنسیت/ زبان امتحان/ دین/ نظام آموزشی/ معلولیت/ واضح نبودن عکس/ ناخوانا بودن متن کارت/ فاقد مهر عکس/ درج عکس اشتباه حضوری _

فراموشی کد رهگیری برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

داوطلبان برای تکمیل فرانید ثبت نام خود، کد پیگیری دریافت خواهند کرد که بعدا برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود یا مشاهده نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی، باید آن را دراختیار داشته باشند. چنانچه افراد داوطلب به هر دلیلی این کد را فراموش کنند، باید برای بازیابی آن از طریق مراحل زیر در سایت سنجش اقدام کنند:

  • ابتدا در مرورگر خود سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org را جستجو کرده و وارد سایت شوید.
  • در گام بعد از سمت چپ سایت، گزینه “دریافت شماره پرونده و پیگیری” را انتخاب کنید.
  • در مرحله بعد، باید گزینه “عضویت در سامانه” را گزینش نمایید.
  • پس از نام نویسی می توانید وارد سایت شده و برای دریافت کردن مجدد کد رهگیری خود اقدام کنید.

توصیه‌ های مهم ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

  • هر کدام داوطلبان مجاز خواهند بود تا حداکثر 5 بار ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را اعمال کنند.البته این مورد مربوط به زمان ثبت نام اولیه است. اما در موعد نام نویسی مجدد می‌توان نهایتاً 10 بار به ویرایش پرداخت.
  • به طور معمول همزمان با مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نیز یک بار دیگر فرصت برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته داده می‌شود.
  • در طی فرایند ویرایش از زدن دکمه back خودداری کنید چرا که در این صورت دوباره به مرحله اولیه بر می‌گردید.
  • قبل از ورود به صفحه ویرایش بهتر است که مدارک خود را آماده نمایید تا از اشتباه احتمالی جلوگیری به عمل آید.
  • مواردی همچون کد رشته امتحانی و یا شهرستان محل حوزه امتحان قابل ویرایش نیستند.

توصیه‌ های مهم ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

 

برای دریافت دفترچه کاردانی ناپیوسته بدون آزمون آزاد بر روی لینک کلیک کنید.

فراموشی کد رهگیری ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

پر واضح است که برای ورود به پرتال شخصی و انجام ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی ، داشتن کد رهگیری که قبلاً در هنگام ثبت نام دریافت نموده‌اید، اجباری خواهد بود. در غیر اینصورت ورود غیر ممکن خواهد بود. اما در برخی از اوقات ممکن است که فرد به این کد دسترسی نداشته باشد.

دلیل چنین مسئله ایی می‌تواند به دو دلیل باشد، فراموش کردن شماره پرونده و کد پیگیری، یا عدم مشاهده کد رهگیری یا شماره پرونده در هنگام نام نویسی.

راهکار حل این مسئله بسیار ساده بوده و کافی است که متقاضی به سامانه پاسخگویی مراجعه کرده و فرم مربوط به عضویت در سایت/ورود به سیستم را تکمیل کند.

سپس، با انتخاب درخواست جدید، بر روی گزینه آزمون ثبت‌نام و انتخاب رشته دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته  کلیک نماید. در مرحله بعد منوی ” دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت‌نام” را انتخاب نموده و با درج سریال ثبت نام، در کمترین فاصله زمانی شماره پرونده و کد پیگیری را دریافت کنید.

برای آگاهی از زمان صدور کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی بر لینک کلیک کنید.

ویرایش در زمان دریافت کارت ورد به جلسه کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1403

یکی دیگر از فرصت‌هایی که جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته داده شده است، مربوط به زمان دریافت کارت ورود به جلسه می‌باشد. برای آزمون سال جاری، تاریخ 22 مرداد به منظور دریافت کارت ورود به جلسه اعلام شده و متقاضیان می‌توانند علاوه بر اخذ این کارت، یک بار دیگر به اصلاح فرم نام نویسی بپردازند. البته در این مهلت، دیگر امکان ثبت نام مجدد کنکور کاردانی به کارشناسی وجود دارد.

نکته قابل ذکر آن است که برای شرکت دررشته های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی، نیازی به دریافت کارت ورود به جلسه نداشته و در صورت نیاز به ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی مجاز خواهند بود تا در تاریخ 19 الی 22 مرداد برای این امر اقدام کنند.

گفتنی است که این داوطلبان امکان نام نویسی و انتخاب رشته مجدد را در مهلت مقرر ( 19-22 مرداد) خواهند داشت. همچنین، بهتر است برای اعمال تغییرات، ابتدا اصلاحیه دفترچه را مطالعه کنید.

به منظور آشنایی با زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به لینک مربوطه رجوع کنید. 

مدارک مهم برای ویرایش ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی 1403

با توجه به آنکه دلیل عمده نیاز به ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی، اشکال در درست وارد کردن مدارک مورد نیاز است. به یاد داشته باشید که حتماً قبل از تکمیل فرایند نام نویسی ابتدا دفترچه را به دقت مطالعه کنید و سپس اقدامات لازم را انجام دهید. برای مثال، اینکه در چه صورت جزء مشمولان سهمیه شهدا و ایثارگران، مناطق محروم و … خواهید بود. برای رفاه حال متقاضیان گرامی در زیر مهم‌ترین مدراک لازم برای ثبت نام را ذکر می‌کنیم.

  • کارت ملی و شناسنامه
  • وریز مبلغ جهت خرید اعتباری و دریافت سریال
  • درج کد و نام مجموعه ثبت نامی
  • درج معدل دوره کاردانی
  • درج کد رشته تحصیلی مربوطه مقطع کاردانی و کد موسسه دریافت مدرک
  • درج کد پیگیری سهمیه ایثارگران و رزمندگان
  • وارد کردن کد 13 رقمی برای داوطلبان غیر ایرانی
  • وارد کردن کد پستی محل سکونت، کد و عنوان شهرستام جهت تعیین حوزه امتحانی

برای آشنایی با منابع کنکور کاردانی به کارشناسی وارد لینک شوید.

کال تو اکشن تماس

رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی به کارشناسی 1403

با توجه به آنکه زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال جاری نزدیک است، دریافت کارت ورود به جلسه نیز یکی از مراحل مهم پیش رو است. حتماً بعد از دریافت کارت مندرجات آن را با دقت مطالعه کنید.

اگر در هر کدام از موارد ذکر شده، تناقضی با اطلاعات واقعی مشاهده کردید، می‌توانید برای رفع نقص آن اقدام نمایید.

رفع نقص در چنین موارد به دو روش اینترنتی و حضوری صورت می‌پذیرد. برای مثال، وجود نقص در اطلاعاتی همچون نام‌ و نام خانوادگی، شماره شناسنامه، معدل فراغت از تحصیل، کد و عنوان رشته تحصیلی، سال تولد، استان بومی، گزینه علاقه‌مندی و …، تنها با انتخاب گزینه ویرایش در سایت سازمان سنجش رفع می‌شود.

اما برای بندهای مربوط به جنسیت، معلولیت، دین و زبان امتحانی بایستی به باجه‌های رفع نقص در مرکز استان خود رجوع نمایید.

برای کسب اطلاع از لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی وارد لینک شوید.

مشاوره ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 1403

گر چه در متن بالا توضیحات لازم جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته داده شد. اما با این حال، احتمال دارد که برخی از داوطلبان با مشکلاتی در این زمینه مواجه شوند که نیازمند رفع فوری آن باشند.

در این میان یک نکته مهم را نیز در نظر باشید. آن هم اینکه در نوبت ویرایش در نظر گرفته شده، نهایت دقت را در وارد کردن اطلاعات خود به کار ببرید. بخصوص، برای داوطلبانی که قصد شرکت در رشته‌های بدون آزمون کاردانی به کارشناسی را دارند، وارد کردن معدل دقیق اهمیت بسزایی دارد.

اکیداً توصیه می‌شود که معدل دقیق را که در مدرک فارغ التحصیلی ارائه شده است را درج نمایید. چرا که در وجود نقص، حتی پذیرش فرد لغو می‌شود و جای هیچ گونه اعتراضی نیست.

مشاوره ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

 

برای اطلاع از زمان و نحوه مشاهده نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی وارد لینک مربوطه شوید.

 

خلاصه مطالب

در این مقاله تلاش کردیم تا با ارائه همه اطلاعات لازم در مورد ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی، متقاضیان گرامی را با روند انجام این کار بخوبی آشنا کنیم. افرادی که مایل به تصحیح اطلاعات ثبت نامی خود هستند می‌توانند در تاریخ 28 خرداد تا 4 تیر 1403 اقدام کنند. 

در این مطلب مراحل ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناسی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. در صورت نیاز به دریافت مشواره و راهنمایی بیشتر، همکاران و مشاوران ما در سامانه ایران تحصیل این آمادگی را دارند تا در اسرع وقت پاسخگوی هر گونه ابهام شما باشند.

 

برای دانلود پی دی اف مقاله کلیک نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ویرایش اطلاعات ویرایش اطلاعات کنکور کاردانی به کارشناس سال جاری چه زمانی است؟

در آزمون سال جاری نیز، متقاضیان توانستند تا در تاریخ 28 خرداد تا 4 تیر 1403 که به ثبت نام اولیه اختصاص داده شده بود برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی اقدام کنند.

آیا در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه نیز می توان اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ناپیوسته را ویرایش کرد؟

بله، در این مهلت نیز امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی به کجا مراجعه کنیم؟

متقاضیان لازم است برای این منظور لازم است که به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

 

نظرات

4 دیدگاه دربارهٔ «ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳»

  1. Avatar photo کمیجانی گفت:

    سلام و عرض ادب. میخوام ببینم ایمیل جزو داده های مهمه؟ یعنی ممکنه چیز مهمی رو برای من ایمیل کنن؟؟ فکر کنم موقع ثبت نام کاردانی به کارشناسی ایمیل اشتباه دادم اگه چیز مهمیه برم ویرایش کنم

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      بهتر است ویرایش شود.

  2. Avatar photo مهرنوش گفت:

    من اشتباهی اسم خودم رو زدم مهنوش توی ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی. میشه الان اطلاعاتم رو ادیت کنم و عوضشون کنم؟؟؟

    1. Avatar photo مشاور محمدی گفت:

      سلام وقت بخیر
      اگر گزینه ویرایش برای شما فعال بود بله میتونید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی

    رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ + دانشگاه ها | ایران تحصیل

    لیست رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که قصد نام نویسی در رشته های آزمون کارشناسی ناپیوسته سراسری سال جاری را دارند، می توانند پس از دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و مطالعه شرایط درج شده...
  • دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی

    دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 1403 + pdf | ءsanjesh

    زمان و نحوه دانلود مستقیم دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ اعلام شد. داوطلبانی که علاقه مند به ثبت‌نام و ورود به رشته‌های کارشناسی ناپیوسته هستند، می‌توانند در مهلت‌های مقرر شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به...
  • منابع کنکور کاردانی به کارشناسی 

    منابع کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

    آیا از لیست منابع کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ آگاهی دارید؟ متقاضیانی که قصد شرکت در رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته را دارند، بایستی علاوه بر اطلاع از مفاد و ضرایب امتحانی آزمون کاردانی به کارشناسی، از...
  • ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳

      سامانه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳   ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳ آغاز شد ، با توجه به تغییرات بوجود آمده در زمان بندی آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور به دلیل شیوع ویروس...
تماس با مشاور