ایران تحصیل
مشاوره با تلفن ثابت
از سراسر کشور

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ اعلام گردید. متقاضیان محترمی که قصد ثبت نام در آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ جهت اخذ پروانه را دارند، لازم است ابتدا به صورت الکترونیک هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ را پرداخت نمایند. ثبت نام در تمامی رشته‌ها پس از پرداخت هزینه امکان پذیر می‌باشد . لازم به ذکر است در صورت عدم پرداخت ، داوطلبان به فرم ثبت نام دسترسی نخواهند داشت.

پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ رمز عبور و شماره سریالی در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد که در حکم مجوز ثبت نام محسوب می‌گردد و ادامه مسیر را برای مهندسین عزیز هموار می‌نماید. شایان ذکر است که واجدین شرایط جدید آزمون نظام مهندسی مجوز انجام ثبت نام را خواهند داشت.

مطابق با سنوات گذشته ، پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ تنها از طریق کارت‌های عضو شبکه شتاب صورت می‌پذیرد . قبل از پرداخت هزینه، بهتر است داوطلبان به صورت دقیق از شرایط جدید آزمون نظام مهندسی آگاه شوند و اطلاعات لازم را داشته باشند. زیرا در صورتی که هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ را پرداخت نمایند و پس از آن متوجه عدم واجد شرایط بودن گردند، امکان برگرداندن هزینه ثبت نام وجود نخواهد داشت.

 

 

 

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

جهت اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و شرایط جدید آزمون نظام مهندسی ، منابع معتبر در تمامی رشته ها، انجام ثبت نام ، دریافت نمونه سوالات، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

برای اطلاع از لیست منابع آٖزمون نظام مهندسی برق بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

شرایط جدید آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی یکی دیگر از آزمون‌هایی است که در جهت اعتبار بخشی به مشاغل و همچنین ارائه پروانه به مهندسان عزیز، برگزار می‌گردد. کلیه فارغ التحصیلان رشته‌های هفت‌گانه مهندسی می‌توانند در این آزمون ثبت نام و شرکت نمایند. آن دسته از فارغ التحصیلانی که جزو رشته‌های هفت‌گانه محسوب نمی گردند، چنانچه شامل قانون هم ارزی باشند، می‌توانند پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ در ثبت نام شرکت نمایند.

برخی از شرایط در طول سال ها تغییری نمی‌یابد و نمی‌توان آن را جزو شرایط جدید نظام مهندسی دانست. همانند اینکه داوطلبان تنها به صورت اینترنتی می‌توانند ثبت نام نمایند، مبلغی را تحت عنوان هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ باید پرداخت نمایند. و یا اینکه متقاضیان حتماً باید در نظام مهندسی استان محل سکونت خود عضو باشند.

 

 

شرایط جدید آزمون نظام مهندسی

شرایط جدید آزمون نظام مهندسی

 

 

در سال‌های اخیر با توجه به تغییراتی که در برخی از رشته‌ها و همچنین تعداد داوطلبان به وجود آمده است، شرایط جدید آزمون نظام مهندسی در این سازمان ، مطرح گردیده است که به موجب آن، مجوز ثبت نام و یا عدم ثبت نام به کلیه داوطلبان داده خواهد شد. برای اطلاع از میزان هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و همچنین شرایط جدید آزمون نظام مهندسی، با شماره‌های مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

 

 

پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی به صورت الکترونیک امکان پذیر خواهد بود و داوطلبان در صورت پرداخت هزینه، می توانند در ثبت نام شرکت نمایند.

 

 

زمان ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ به صورت محدود می‌باشد و بنابراین بهتر است متقاضیان در همان روزهای ابتدایی ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ثبت نام آزمون نظام مهندسی در کلیه رشته‌ها در دو نوبت صورت می‌پذیرد و با توجه به مراحل تائید مدارک و طولانی بودن این تائید ، توصیه می‌شود که در روزهای ابتدایی نسبت به ثبت نام اقدام شود. زیرا چنانچه مدارک آنان دچار مشکلی باشد، فرصت رفع این مشکلات را نخواهند داشت.

پس از اعلام زمان ثبت نام ، داوطلبان با مراجعه به سامانه دفتر امور مقررات ملی ساختمان به آدرس www.inbr.ir می‌توانند در ثبت نام شرکت نموده و پس از پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ وارد سامانه ثبت نام گردند. آزمون در هر سال تنها یک‌بار در تمامی رشته‌ها برگزار می‌گردد اما ثبت نام آزمون نظام مهندسی در دو نوبت از سال قابل انجام خواهد بود.

همانند سایر آزمون‌ها، دفترچه راهنمای آزمون در هنگام ثبت نام ، قابل دانلود می‌باشد و داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما، از شرایط جدید آزمون نظام مهندسی آگاه می‌گردند. مطالعه دقیق دفترچه راهنما برای کلیه داوطلبان در هر رشته‌ای، الزامی می‌باشد. مغایرت با هر یک از بندهای مقرر شده در دفترچه ثبت نام، مسئولیت آن بر عهده داوطلبان می‌باشد.

 

 

 

برای اطلاع از منابع آزمون نظام مهندسی معماری بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ایران تحصیل

سایت ایران تحصیل خدمات مختلفی در زمینه های متفاوت به کلیه متقاضیان ارائه می نماید. متاسفانه ابهامات داوطلبانی که متقاضی دریافت پروانه نظام مهندسی می باشند، بسیار زیاد است. به همین دلیل سامانه ثبت نام آزمون نظام مهندسی برای کمک به کلیه داوطلبانی که مایل به انجام ثبت نام می باشند، طراحی گردیده است. ثبت نام به صورت کامل در هر رشته ای امکان پذیر می باشد.

سامانه ثبت نام ایران تحصیل خدمات متنوعی از جمله اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و همچنین شرایط جدید آزمون نظام مهندسی ارائه می نماید. تیم بزرگ ایران تحصیل متشکل از مشاورین و متخصصینی است که در زمینه های مختلف دارای علم و تجربه می باشند. به همبن دلیل می توان این تیم را مرجع مطمئنی برای کلیه متقاضیان دانست.

خدمات این مرکز به همین موارد ختم نمی گردد و مهندسین محترم می توانند با استفاده از این سامانه علاوه بر اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و موارد مذکور، از منابع معتبر برای شرکت در آزمون نظام مهندسی و همچنین دریافت نمونه سوالات و برنامه ریزی و نحوه مطالعه دروس آگاه گردند. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. مشاورین و متخصصین ما ، همه روزه و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات به شما داوطلبان عزیز می باشند.

 

 

جهت اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ و شرایط جدید آزمون نظام مهندسی ، منابع معتبر در تمامی رشته ها، انجام ثبت نام ، دریافت نمونه سوالات، از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099075307 و در صورت شلوغی 9099075307 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

کانال پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 98

کانال پرداخت هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

بیشتر بدانید

منابع آزمون نظام مهندسی برق 

چگونه در آزمون نظام مهندسی قبول شویم

روش های تست زنی آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی معماری

نتایج آزمون نظام مهندسی

منابع مکانیک آزمون نظام مهندسی

بودجه بندی سوالات آزمون نظام مهندسی

کلید سوالات آزمون نظام مهندسی 

لیست رشته های کارشناسی ارشد بدون آزمون

ثبت نام استعداد درخشان ارشد دانشگاه آزاد

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

شهریه ارشد دانشگاه آزاد

مشاوره تحصیلی تلفنی

شرایط جدید آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 

1/5 - (1 امتیاز)
از 8 صبح تا 12 شب حتی در ایام تعطیل

سوالی دارید؟ با ما تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت:

۹۰۹ ۹۰۷ ۵۳۰۷

مشاوران متخصص ما آماده راهنمایی کردن شما هستند

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و استفاده از کد تخفیف کلیک کنید

ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

ثبت نام آزمون نظام مهندسی بصورت اینترنتی و در سایت inbr.ir صورت میگیرد..

هزینه ثبت نام ازمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ چه میزان است؟

برای اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی به مطالعه مقاله بپردازید.

ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ چه زمانی است؟

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ احتمالا اواسط اسفند ماه باشد.

آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ چه زمانی برگزار میشود؟

زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در دو نوبت است که هر نوبت در یک نیمه از سال است برای اطلاعات بشتر به مطالعه مقاله بپردازید

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

  • بخشنامه نظام مهندسی کارشناسی ناپیوسته

    بخشنامه نظام مهندسی کارشناسی ناپیوسته + رشته ها و سنوات 1403

    اطلاع از آخرین مصوبات بخشنامه نظام مهندسی کارشناسی ناپیوسته بسیار اهمیت دارد. در سال های اخیر حذف کارشناسی ناپیوسته از نظام مهندسی اعلام و همین امر موجب اعتراض بسیاری از مهندسین شد. اما با اصلاح قانون نظام مهندسی کارشناسی ناپیوسته...
  • زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی

    زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی 1403 + تقویم آموزشی inbr.ir

    برای دریافت پروانه نظام مهندسی و گواهی اشتغال به کار از این سازمان لازم است افراد حتماً در آزمون هایی که از طرف سازمان نظام مهندسی اعلام می شود شرکت کرده و حد نصاب نمره قبولی را کسب کنند تا...
  • ثبت نام آزمون نظام مهندسی

    ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1403 + زمان، شرایط و مدارک inbr.ir

     ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ آغاز شد. در این آزمون داوطلبان می توانند با انواع مدرک های تحصیلی و اطلاع از راهنمای ثبت نام آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. به صورت کلی افراد شرکت کننده در آزمون نظام مهندسی...
  • شرایط آزمون نظام مهندسی

    شرایط آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۳ + سابقه کار مورد نیاز

    متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی را دارند باید دارای شرایط آزمون نظام مهندسی در رشته هایی که از طرف این سازمان اعلام می شود باشند. بدین ترتیب، به شرکت کنندگانی که موفق به اخذ نمره قبولی شوند،...
تماس با مشاور